Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÉKCSAVAROK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   BMW E46 M3 S54
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS 2.3 DISI
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   SUBARU IMPREZA WRX
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   TOYOTA CELICA AWD Turbo ST185 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> KIPUFOGÓ KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS
Kipufogó leömlő kerámia borítása (4 hengeres motorra, rövid, öntvény csonkra)

25.000 Ft
Megrendelésre

Kerámia hővédő borítás, 4 hengeres, öntvény, rövid leömlőre

A Tuningaruhaz.hu egyik népszerű szolgáltatása a kipufogó kerámia bevonat készítés. Elsősorban hővédő képessége, másodsorban esztétikai szépsége miatt kedvelik ezt a szolgáltatásunkat. Jelen esetben egy átlagos, 4 hengeres benzin vagy diesel motor rövid, a képeken láthatóhoz hasonló öntvény acél kipufogó csonkjának hővédő bevonatát ajánljuk.

Fontos tudnivalók a kerámia bevonatról:
- öntvény és rozsdamentes acél felületekre hordható fel, gyakorlatilag minden létező kipufogó csonkra, kipufogó csőre, turbó csonkra, turbina házra és kipufogó dobokra is ajánljuk
- nagy mértékben csökkenti a kipufogó kifelé sugárzott hőmennyiségét (kb 30%)
- esztétikai szempontból is érdemes bevonatni a kipufogó elemeit kerámiával: restaurált autóknál korrodált, elszíneződött kipufogó alkatrészeket tudunk homogén színűre helyreállítani a bevonattal, amit készítünk. A bevonatolás után a kipufogó kinézete újszerű lesz.
- a kerámia bevonat hővédő képességét tovább lehet fokozni üvegszálas hővédő bandázzsal, pl: a kerámiával bevont alkatrészt további hővédő borításként üvegszállal borítjuk be
- a kerámia bevonatot többféle színben is el tudjuk készíteni. A szín az árat nem befolyásolja! A két alap szín az acél-szürke és a matt-fekete. A különböző színek a termék hővédő képességét nem befolyásolják, kizárólag esztétikai jelentősége van a színválasztásnak.

Mire ajánljuk a kerámia bevonatot:
- gyakorlatilag bármilyen utcai és versenyautóba, motorkerékpárokra, munkagépekre, hajókra azaz bárhova, ahol belső égésű motor található bármilyen kipufogó rendszerrel

A kerámia bevonat korlátai:

Hosszú évek óta teszteljük a saját kerámia bevonatunkat utcai és versenyautókon is. Az eredmények nagyon pozitívak, de fontos felhívni a figyelmet néhány korlátra:
- a kerámia bevonat nem korrózió védő bevonat. Ez alatt azt kell érteni, hogy öntvény, vagy bármilyen más, nem rozsdamentes anyagra felhordva nem szabad a kerámia bevonattól tökéletes korrózió védelmet várni! Rozsdamentes kipufogó alkatrészeken évek után sem jelentek meg korrózió nyomok, de mindennapi használatban lévő, öntvény kipufogó csonkokon például egy év használat után jelentek már meg rozsda foltok. Ez normális jelenség. Minden általunk ismert kerámia technológia hasonlóan korrodálódik. Nagyon sok veterán autóra készítünk ilyen bevonatot. Az ilyen autók közül, amelyiket nem használják esős időben, és télen sem kap sós vizet a csonk, azoknál évek múlva sincs számottevő rozsda a kerámia felületén, de a napi használatban lévő, télen akár hóban is közlekedő autóknál majdnem ugyan úgy átrozsdásodik a kerámia felülete, mintha a csonk csupasz acél / öntvény volna.
- másik korlátozó tényező a túlzottan magas hőmérséklet. Utcai tuning autókon is nagyon jól teljesít a kerámia bevonatunk, de ALS-es, feltöltős motorokon (a kipufogógáz hőmérséklete rövid időre az 1000Celsiusfokot is meghaladja) a kerámia bevonat egy idő után megrepedezik, és lepereg. Nagyjából úgy lehet ezt a folyamatot leírni, hogy egy rendszeresen használt pl. drift verseny autón a bevonat egy teljes szezon végére éri el azt az elhasználódási szintet, amikor már érdemes újra elkészíteni a kerámiázást. Normál használatú autókban nem tapasztaltunk hőterhelés miatti állag romlást a kerámia bevonaton.

Fontos!
A kerámia bevonat ára erősen függ a bevonandó felület méretétől! A képen látható leömlő kerámiázásának ára csak irányadó! Minden kerámia bevonat készítése előtt szükségünk van a bevonatni kívánt munkadarabra, hogy pontos árajánlatot tudjunk adni!

A kerámia bevonat készítésének menete:
- el kell juttatni hozzánk a bevonatni kívánt munkadarabokat
- átnézés után pontos árajánlatot adunk a kerámia bevonat elkészítésére
- a bevonatni kívánt kipufogó alkatrészeket előkezeljük, kerámiával bevonjuk és kisütjük
- az elkészült terméket akár postai úton is vissza tudjuk küldeni (értelem szerűen inkább turbina házak, leömlők, kisebb alkatrészek jöhetnek így szóba)

Méret korlátok:
-bármekkora alkatrészt be tudunk vonni kerámia hővédő borítással, de nem tudunk bármekkora alkatrészt kiégetni a kemencénkben! Ez nem jelet komoly problémát akkor sem, ha az alkatrész nem fér be a sütőnkbe, mivel a kerámia kiégetésére lehetőség van az autó normál módon való járatásával (pl. frissen felújított motorok bejáratásának metódusa nagyon hasonló) . A kemence nélkül kiégetett kerámia bevonat is teljes értékű, amennyiben az utasításainkat az ügyfél maradéktalanul betartja!

Ajánlott bármely benzines és diesel autó, hajó, motorkerékpár és munkagép kipufogó rendszeréhez is! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva