Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TANK
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS
»   KERÉKCSAVAROK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI VW 2.0 TSI TFSI FSIT 16V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS 2.3 DISI
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA WRX
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
Oldalak: 1  2  3  4  5  6  7  

Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: Seat Leon 1.8T 4x4
Vásárolt termék:
SSQV lefújó szelep, BMC karbon házas levegőszűrő

Már sok 1.8T-be építettünk be SSQV lefújószelepet. Ez az autó két dolog miatt volt különleges (na jó, valójában három, mert ilyen piszkos motortérben ritkán dolgozunk:) A viccet félretéve a kocsi egy ritka 4x4-es változat, így városi csapatásra még jobb, mint az elsőkerekes 1.8T-k a jó rajtolás miatt. A másik különlegesség, hogy az autó kapott egy profi BMC karbon levegőszűrőt, amitől nem csak jobban megy, de a hangja is sokkal morgósabb, mérgesebb lett. Készítettem egy kis videót, amin az SSQV hangját kevésbé, de a légszűrő morgását annál inkább hallhatjátok!


Seat Leon 1.8T 4x4 blow off valve
Seat Leon 1.8T 4x4

Seat Loen 1.8T bov + BMC air filter box
  SSQV 1.8T 4x4 Leonban

Seat Leon 1.8T 4x4 carbon air filter by BMC
BMC carbon air box 1.8T Seat Leonban


Seat Leon SSQV és BMC hanggal




Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: Volkswagen Passat 1.9PD-TDi
Vásárolt termék: SSQV lefújó szelep (diesel változat)

Az elmúlt néhány hónapban - amig saját diesel lefújó vezérlőnk fejlesztésével bajlódtunk - sokan kerestek meg minket azzal a kéréssel, hogy a diesel autójukba más által már beépített lefújó szelep szettet építsük át egy kicsit komolyabbra. Itt gyakorlatilag a szelep cseréjéről van szó, mivel a magyar piacon kapható diesel lefújó szettekben általában elég gyenge minőségű, nem túl egyedi hangú lefújó szelepeket lehet megvásárolni. Ebben a Passatban is egy ilyen szelep dolgozott, amig hozzánk nem került. Az utolsó képen látható "eredeti" lefújószelep helyére egy általunk "dieselesített" SSQV lefújószelep került. A vezérlő egységet is át kellett egy kicsit alakítani, mivel a lefújás hosszúsága nem volt beállítható az SSQV tudásának megfelelő szintre. Ha már ki van építve egy ilyen lefújó szett, akkor ez a beavatkozás szinte percek alatt elvégezhető. A végeredmény egy dinamikus, egyedi hangú lefújó szelep, ami majdnem "benzines hanggal" működik. Az általunk így beépített szelepekre 1év teljeskörű garanciát adunk!


Volkswagen Passat 1.9 TDi blow off valve
Volkswagen Passat 1.9PD-TDI

Volkswagen Passat TDi blow off valve
itt már az SSQV szuszog a régi lefújó helyén



Volkswagen Passat 1.9 TDI bov
a korábban telepített diesel lefújószelep vezérlő



VW Passat 1.9TDi bov
ez a szelep került ki a Passatból, és ment a helyére egy átalakítot SSQV



Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: Toyota Supra MK4 - 2JZ-GE szívó motorral, autómata váltóval ÉVJÁRAT: 1996
Vásárolt termék: bontott Toyota Supra MK4 alkatrészek

Gyakori a magyar utakon az angliából olcsón beszerezhető, jobbkormányos, szívó motoros, autómata váltós Toyota Supra MK4-es. Egy ilyen autó került hozzánk egy kis generálozásra. A frissen Angliából hazahozott autón sajnos felcsapódott a géptető. Az MK4-es gyári géptetője alumíniumból készül, ezért nagyobb horpadás esetén nem javítható. Ha megsérül komolyabban, akkor cserével orvosolható a hiba. Ezen az autón is géptetőt cseréltünk, és a motortérben is visszaállítottuk a gyári állapotot: kicseréltük a feltűnően elhasználódott, vagy hibás, kókányolt alkatrészeket. Az angolok legendásak az autóikkal való bánásmódjukról: jó esetben olajat cserélnek, de a legtöbbször teljesen széthasznált, elhanyagolt az összes brit autó. Ennek elsődleges oka az ottani súlyosan drága munkadíj, de ezért cserében egy kissé elhasznált sportautót fillérekért lehet hazahozni, feltéve, ha nem baj a jobbkormány. Ezen a Suprán egy kókányolt direktszűrő volt. A kipufogó-leömlő hővédő-borításának hiánya miatt a légszűrő csövezésének rezonátor dobozai elolvadtak. Mindent visszaállítottunk jó állapotú bontott alkatrészekből eredetire. Kicseréltük a törött hűtő légterelőt is, ami kritikus a viszkós venti jó működése szempontjából. Az autón hamarosan elvégezzük az összes kötelező szervízt: olajcsere, vezérlés csere (vezérműszíj és feszítőgörgő), vízpumpa csere, gyertyacsere és átnézzük a futóművet, rendbe tesszük a fékeket. Az ilyen alapvető karbantartások miatt keressetek minket bátran! Szakértelem, és a szükséges jó minőségű alkatrészek is várnak egyben a garázsunkban :)


Toyota Supra MK4
Toyota Supra MK4 RHD 1996
(már az új géptetővel)

Toyota Supra MK4
  Supra szép body kittel


Toyota Supra MK4
A cserés alkatrészek (géptető, szűrő, rezonátor doboz, hűtő légterelő)



Toyota Supra MK4
gyári állapotúra visszaépített 2JZ-GE motortér




Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: Audi A4 1.8T,  ÉVJÁRAT: 1996
Vásárolt termék: RMS T3/T4 Stage2 turbó, komplett RMS kipufogó rendszer a leömlőtől a hátsó dobig

Az Okvath Racing nagyon szépen megépített Audi A4-es showautója került hozzánk némi fejlesztésre. Házi kipufogós mesterünk, Zsolti faragott egy brutálisan komoly rendszert az autó alá. Az RMS T3-as leömlőtől kezdve a középdobon át mindent Ő készített el egyedileg. Természetesen az elsődleges szempont a teljesítmény volt, ezért lett a rendszer ilyen öblös :) A leömlőre a saját találmányunk, az RMS T3/T4 Stage2 változata került. Ez a turbó egy nagyon olcsó, Garrett utánzat alapra épült, de a belseje már eredeti Garrett Racing csapágyazást kapott, ráadásul a támcsapágy fajtája 360 fokos, így extrém nagy nyomást és ALS-t is bír a kicsike tartósan. Az A4-ben már korábban is VEMS ECU dolgozott, amit KulinPapa programozott fel. Ezzel a kipuval és turbóval az Audi kényelmesen teljesít 400 lóerő felett. A kérdés már csak az, hogyan lehet egy ilyen brutális elsőkerekes autót úton tartani:)


Audi A4 1.8T

Audi A4 1.8T 400+hp

Audi 1.8T
  Egyedi készítésű RMS kipudob 1.8T-hez


RMS T3/T4 turbo and exhaust manifold
RMS T3/T4 Stage2, RMS leömlő, RMS screamer pipe, RMS turbó utáni leömlő



Audi A4 400hp
minden a helyén :)



Audi A4
vékony csövecskék a bódé alatt



Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: Alfa Romeo Mito 1.4T,  ÉVJÁRAT: 2009
Vásárolt termék: SSQV lefújószelep, AVS vákuum szilikon cső, SSQV lefújó szelep talp

Ritka az olyan alkalom, amikor szinte vadonat új autóban garázdálkodhatunk. Ebbe a szép Mitoba a gazdája egy hangosan sziszegő lefújót kért. Mivel korábban már faragtunk 1.4T Fiat turbó motorba SSQV-t, ezért a technológia már adott volt. Rövid szerelés után a szelep működött szépen. Első nekifutásra két apró hiba jelentkezett, amikre érdemes odafigyelni: az ECU gyorsan hibakódot dobál, ha a gyári lefújó szelepet kikötjük, a másik, hogy az SSQV még véletlen sem érhet hozzá a fékolaj tartályhoz, mert a rezonancia (bármilyen meglepően is hangzik) az utastérben, a vezetőnél a pedálokon jelentkezik, és nagyon bosszantó érzetet kelt :) Ahogy máskor is, most is orvosoltuk a gyerekbetegségeket, így az elkövetkező időkben a kedves ügyfeleknek már kiforrott technikával, első nekifutásra is hibamentesen tudjuk szolgáltatni a hangos lefújószelepet Alfa Mitokba!


Alfa Mito SSQV lefújó szeleppel álló helyzetben rugdalva


Alfa Romeo Mito lefújó szelep
Alfa Romeo Mito

Mito SSQV-vel

  1.4T motortér felső borítás nélkül


SSQV Alfa Mito-ban
SSQV a gyári lefújó csövében



SSQV Alfa Mito lefújószelep
Mr. SSQV limited edition



SSQV Alfa Mito lefújószelep
A kész remekmű
Oldalak: 1  2  3  4  5  6  7  
Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva