Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TANK
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS
»   KERÉKCSAVAROK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI VW 2.0 TSI TFSI FSIT 16V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS 2.3 DISI
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA WRX
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
Oldalak: 1  2  3  4  5  6  7  

Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: AUDI A4 1.8T 150LE (hosszmotoros) évjárat: 1995
Vásárolt termék: SSQV lefújó szelep, SSQV 25mm-es szűkített lefújószelep talp, AVS szilikon csövek

Talán az egyik legmacerásabb lefújószelep alany a hosszmotoros 1.8T Audi A4, amivel valaha dolgunk volt. Az bonyolítja meg a beépítést, hogy a gyári, visszavezetett Bosch lefújó szelep nagyon nehezen hozzáférhető helyen, közvetlen a turbó előtt van. Ennél az autónál közel 2 órás munka szépen beépíteni, és beállítani a lefújót. A gyári lefújó csövet kell elvágni lent, az intercooler elágaztatásánál (lásd a képeket lent). A pici turbónak köszönhetően a lefújó már egészen kis terhelésnél is kellemesen szuszug, és álló helyzetben, gázfröccsre is szép nagyot szól! Ha Te is ilyet szeretnél, akkor egy picivel drágább beépítésre, és hosszabb szerelési időre számíts, mint a keresztmotoros 1.8T-knél!
Már több, jellemzően 10 évesnél idősebb 1.8T tulajdonos motorját mentettük meg néhány centiméternyi AVS szilikon beépítésével: érdemes nagyon odafigyelni, hogy a benzinnyomás szabályozóra csatlakozó vákuum cső ne legyen lyukas, vagy repedezett! Az AVS szilikonok ráadásul fel is dobják a motorteret! (éppen ezért mi úgy emlegetjük, hogy racingos-kék szilikon cső :)

Audi SSQV lefújó szeleppel
Audi A4 1.8T hosszában beépített motorral,
AVS vákuum cső szilikonokkal


Audi SSQV lefújóval
  fentről nézve, a lefújó a turbó alatt kapott helyet


A4 SSQV
lentről, a jobb sárvédő alól nézve



Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: LANCIA DELTA INTEGRALE EVO 1.6 TURBÓ
Vásárolt termék: AVS intercooler szilikonok, SSQV Black limited lefújó szelep, acél SSQV hegeszthető talp

Egy igazi ritkaság ez az autó. Ameddig nem találkoztam a gazdájával, még csak nem is hallottam erről, a gyárilag HF Integrale kasztnis 1.6-os turbós elsőkerekes Deltáról. Az autó gyönyörűen lett összerakva. Öröm ilyen szép paripában látni a tuningaruhaz.hu alkatrészeit :)

Lancia Delta SSQV lefújó szeleppel
Lancia Delta


Lancia Delta SSQV lefújóval
  1.6 Turbó, elsőkerék hajtás


Lancia SSQV
igényesen kidolgozott cooler cső AVS szilikonokkal


Lancia lefújó szelep
a végeredmény: SSQV a Lancia-ban

 


Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: SKODA OCTAVIA RS 1.8T 180LE
Vásárolt termék: SSQV Black limited lefújó szelep, 20mm-es szűkített lefújó talp, AVS vákuum szilikon cső

Az autó gazdája egy jó hangú, igényes lefújót kért az Octáviájába, ezért az SSQV fekete, limitált szériáját ajánlottuk. Az 1.8T motorokhoz készített, 20mm-es ssqv talppal rögzítettük a szelepet a motor mögött, és AVS 4mm-es vákuum szilikon csővel kötöttük be a vezérlő szívócsonk csatlakozást. Ez az 1.8T motor is tartogatott számunkra meglepetéseket: először is az autó alapjárati vákuuma nem volt különösebben erős, ami szinte minden más eddig általunk szerelt 1.8T-ben alapjárat ingadozást okozott módosítatlan SSQV lefújó beszerelése után. Ebbe az RS-be simán, módosítás nélkül került bele a szelep, és működött is azonnal, jó hangosan. Rövid idő után viszont az ECU hibát jelzett, lefújó szelep problémát és túldúsuló keveréket regisztrált be az OBD kiolvasó szerint. Szerencsére találtunk egyszerű megoldást: módosítottunk az SSQV belsején egy kicsit, így több levegő marad a rendszeren belül, hamarabb zár a szelep, és már nem jelez hibát az ECU. Ez az autó is egy újabb példája annak, hogy miért nem ajánljuk az SSQV házilagos beépítését (főleg légtömeg mérős autókba) a hasonló, váratlanul felmerülő apró, de bosszantó hibák elkerülése érdekében. Azóta a gazdája csak ennyit mondott " amióta bent a lefújó, azóta nem hallgatok rádiót, csak a gázon ugrálok, hogy a lefújót hallhassam :)))) ".

Skoda Octavia RS SSQV lefújó szeleppel
Skoda Octavia RS 1.8T


Skoda Octavia SSQV lefújóval
180LE, 4 henger, 1800cm3


Skoda Octavia SSQV
SSQV Black limited a tűzfal előtt


Skoda lefújó szelep
Skoda lefújó szelep oldalról




Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: TOYOTA SUPRA TURBO MK3 autómata váltóval, 250LE  évjárat: 1990
Vásárolt termék: restaurált, újjáépített 7M-GTE Toyota Supra motor

Manapság ritka az olyan Supra tulajdonos, aki rászánja a pénzt egy komplett motorfelújításra. Aki mégis így dönt, az nálunk (RMS garázs) jár a legjobb helyen :) Ebbe a szép állapotú automata full extrás MK3-as Suprába egy teljesen felújított, restaurált, utolsó-csavarig újjáépített motor került. A tulajdonosnak nem kellett így sokat várnia, mivel az új motor már beépítésre készen állt a raktárban. Mindössze 3 nap alatt kiszedtük a régi, csapágyas és megszorult turbójú motort, majd a helyére beépítettük a makulátlan, új mocit. Egy kis trükkel felépítettük az olajnyomást, majd be is indult a moci elsőre, és már vígan rója a magyar utakat! Az autó kapott egy módosított kipufogó leömlőt, és egy picit húztunk a turbónyomásán is. Megbízhatóan, stabilan tud most 250 lóerőt. Innentől kezdve csak a gondos olajcserére kell figyelni, amire ez a motor különösen érzékeny!

Toyota Supra motorcsere
Toyota Supra motor nélkül


Toyota Supra motorcsere
20 éves, szép, rozsdamentes kasztni


Toyota Supra motorcsere
az új, makulátlan motor


Toyota Supra motorcsere
minden porcikájában új 7M-GTE motor


Toyota Supra motorcsere
az új moci már a helyén van


Toyota Supra motorcsere
még a generátor is makulátlan, felújított darab



Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: AUDI A3 1.8T 150LE  évjárat: 1998
Vásárolt termék: SSQV lefújó szelep és 20mm-es lefújószelep talp

Az autó gazdája egy hangos, intenzív lefújót kért, ezért egy előre átállított SSQV-t kapott, amihez a kifejezetten az 1.8T motorok miatt kifejlesztett szűkített lefújó talpat használtuk. Az eredmény a képeken látható.

Audi A3 lefújó szelep
Audi A3 1.8T 150hp


Audi 1.8T motor oldalról
Audi A3 1.8T SSQV-vel


Subaru Impreza
motorborítás nélkül


Audi A3 1.8T SSQV
a végeredmény: látványos, és hangos
Oldalak: 1  2  3  4  5  6  7  
Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva