Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÉKCSAVAROK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METHANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   BMW E46 M3 S54
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   SUBARU IMPREZA WRX
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   TOYOTA CELICA AWD Turbo ST185 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA 1ZZ-GE 2ZZ-GE
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
Szögletes olajlecsapató tartály szett chrome MGP Racing AKCIÓ!!!

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing szögletes olajlecsapató szett chrome színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 
Az alap csomag kétféle átmérőjű olajcső csatlakozót tartalmaz: 14, és 10mm-es belső átmérőjű kartergáz cső mérethez ajánljuk!

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- a nagyobbik olajcső fittingek csatlakozási 11mm belső, és 14mm külső átmérőjűek

- a kisebbik olajcső fittingek csatlakozási 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Szögletes olajlecsapató tartály szett fekete MGP Racing AKCIÓ!!!

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing szögletes olajlecsapató szett fekete színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
Az alap csomag kétféle átmérőjű olajcső csatlakozót tartalmaz: 14, és 10mm-es belső átmérőjű kartergáz cső mérethez ajánljuk!

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- a nagyobbik olajcső fittingek csatlakozási 11mm belső, és 14mm külső átmérőjűek

- a kisebbik olajcső fittingek csatlakozási 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
D1 Spec olajlecsapató tartály szett chrome színű

12.900 Ft
Raktárról azonnal

D1 Spec olajlecsapató tartály szett

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek

A tartály chrome színű.

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
D1 Spec olajlecsapató tartály szett fekete színű

12.900 Ft
Raktárról azonnal

D1 Spec olajlecsapató tartály szett

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek

A tartály fekete színű.

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
D1 Spec olajlecsapató tartály szett kék színű

12.900 Ft
Raktárról azonnal

D1 Spec olajlecsapató tartály szett

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek

A tartály kék színű.

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
D1 Spec olajlecsapató tartály szett piros színű

12.900 Ft
Raktárról azonnal

D1 Spec olajlecsapató tartály szett

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek

A tartály piros színű.

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Kartergáz elszívó rendszer

14.900 Ft
Raktárról azonnal

Kartergáz kiszippantó szett

Ez a speciális alkatrész csomag a kipufogóba vezeti be a kartergázt. Első hallásra nagyon furcsa lehet, hiszen a kipufogóban nagy nyomással távoznak a gázok, de egy ügyes trükkel, úgynevezett turbulencia elv miatt a kipufogóba speciális módon behegesztett acél csődarabokkal vákuum képezhető a kartertérben. Az eszköz hasonlóan működik, mint amikor nagy sebességgel haladó autóban lehúzod az ablakot, és a levegő kisebb résen először kifelé kezd el áramlani vákuumot képezve az utastérben.
Ezt a rendszert a saját drag autónkon teszteltük. Kifejezetten ajánljuk komoly versenymotorok építésekor, amikor a túlzott kartergáz képződés gondot okoz. Értelem szerűen az eszköz nem arra való, hogy szétkopott, tömítetlen motor kartergázát elégesd vele a kipufogóban, hanem nagyon magas turbónyomású versenyautók karterterének nyomás-csökkentésére találták ki! Az USA-ban nagy divat ezeket a szetteket olyan V8-as motorokba
beépíteni, ahol gyárilag a kartertér nincs szellőztetve.

A szettben található két polírozott alumínium szelepfedél kivezető kupakra csak akkor van szükséged, ha a szelepfedeleden nincs gyárilag kiképezve szellőztető nyílás!

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Kerek olajlecsapató tartály szett chrome MGP Racing

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett chrome

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozásokból kétféle méret található a csomagban:
  kívül 14mm, belül 10mm és kívül 10mm belül 6mm

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Kerek olajlecsapató tartály szett fekete MGP Racing

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett fekete

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozásokból kétféle méret található a csomagban:
  kívül 14mm, belül 10mm és kívül 10mm belül 6mm

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Kerek olajlecsapató tartály szett kék MGP Racing

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett kék

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozásokból kétféle méret található a csomagban:
  kívül 14mm, belül 10mm és kívül 10mm belül 6mm

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Kerek olajlecsapató tartály szett piros MGP Racing

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett piros

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozásokból kétféle méret található a csomagban:
  kívül 14mm, belül 10mm és kívül 10mm belül 6mm

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva