Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TANK
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÉKCSAVAROK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI VW 2.0 TSI TFSI FSIT 16V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS 2.3 DISI
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA WRX
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> ! ÚJDONSÁGOK !
Audi A4 A5 Q5 VW Passat CC 2.0 TSI H profilú kovácsolt hajtókar szett 20mm-es csapszeggel FCP Engineering

129.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett VW 2.0 TSI motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 2.0 TSI VW és Audi motorokba. Ebből a hajtókarból nagyon sok változat létezik! Biztosra csak akkor tudsz menni, ha szétszereled a motorodat és megméred a gyári hajtókarod méreteit! Szinte minden létező változatból tudunk adni polcról, vagy rövid határidővel!

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 20mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 600lóerő és 9000 fordulat per perc! Ha ennél extrémebb motort akarsz építeni, akkor létezik egy még erősebb, X profilú FCP kovácsolt hajtókar változat is ehhez a motorhoz!

A hajtókar kialakítása trapézos a csapszegnél, ezért használható gyári dugattyúval és kovácsolt, tuning dugattyúkkal is!

Egy szett 4db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott 20mm-es csapszeggel szerelt VW és Audi 2.0 TSI motorokhoz!
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi A4 A5 Q5 VW Passat CC 2.0 TSI H profilú kovácsolt hajtókar szett 23mm-es csapszeggel FCP Engineering

129.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett VW 2.0 TSI motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 2.0 TSI VW és Audi motorokba. Ebből a hajtókarból nagyon sok változat létezik! Biztosra csak akkor tudsz menni, ha szétszereled a motorodat és megméred a gyári hajtókarod méreteit! Szinte minden létező változatból tudunk adni polcról, vagy rövid határidővel!

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 23mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 600lóerő és 9000 fordulat per perc! Ha ennél extrémebb motort akarsz építeni, akkor létezik egy még erősebb, X profilú FCP kovácsolt hajtókar változat is ehhez a motorhoz!

A hajtókar kialakítása trapézos a csapszegnél, ezért használható gyári dugattyúval és kovácsolt, tuning dugattyúkkal is!

Egy szett 4db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott 23mm-es csapszeggel szerelt VW és Audi 2.0 TSI motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi A4 A5 Q5 VW Passat CC 2.0 TSI X profilú kovácsolt hajtókar szett 21mm-es csapszeggel FCP Engineering

189.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering X profilú extrém teherbírású kovácsolt hajtókar szett VW 2.0 TSI motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, extra erős, tuning hajtókar 2.0 TSI VW és Audi motorokba. Ebből a hajtókarból nagyon sok változat létezik! Biztosra csak akkor tudsz menni, ha szétszereled a motorodat és megméred a gyári hajtókarod méreteit! Szinte minden létező változatból tudunk adni polcról, vagy rövid határidővel!

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 21mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 1000lóerő és 9000 fordulat per perc!

A hajtókar kialakítása trapézos a csapszegnél, ezért használható gyári dugattyúval és kovácsolt, tuning dugattyúkkal is!

Egy szett 4db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott 23mm-es csapszeggel szerelt VW és Audi 2.0 TSI motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi S2 S4 RS2 200 H profilú kovácsolt hajtókar szett 22mm-es csapszeggel FCP Engineering

159.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett Audi S2 RS2 200 S4 5 hengeres motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar Audi motorokba. 

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 20mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 700lóerő és 9000 fordulat per perc! Ha ennél extrémebb motort akarsz építeni, akkor létezik egy még erősebb, X profilú FCP kovácsolt hajtókar változat is ehhez a motorhoz!

Egy szett 5db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott Audi 5 hengeres motorokhoz!
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi S4 A6 Allroad 2.6 2.7 2.8 V6 Biturbo H profilú kovácsolt hajtókar szett FCP Engineering

189.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett Audi V6 biturbo

4032-es kovácsolt acélból készült, extra erős, tuning hajtókar 2.6, 2.7 és 2.8literes Audi motorokba.

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 154mm
- nagy csap belső átmérő: 57.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 21mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 800lóerő és 9000 fordulat per perc!

Egy szett 6db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Fontos!
Az RS4 2.7 biturbo Audi motorok hajtókar mérete eltér az S4 motorokban található hajtokaroktól!
Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor kérdezz tőlünk! Segítünk kiválasztani a megfelelő hajtókart a tuning motorodhoz!

Ajánlott Audi S4 biturbo motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi TT RS RS3 2.5 20V TFSI H profilú kovácsolt hajtókar szett 22mm-es csapszeggel FCP Engineering

159.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett Audi 2.5 RS 5 hengeres motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 2.5 TFSI Audi motorokba.
Ez a hajtókar változat kifejezetten kovácsolt dugattyúkhoz készült. A hajtókar felső részének kialakítasa a csapszegnél nem trapézos, ezért a gyári dugattyúkkal nem lehet összeszerelni!

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 22mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 700lóerő és 9000 fordulat per perc! Ha ennél extrémebb motort akarsz építeni, akkor létezik egy még erősebb, X profilú FCP kovácsolt hajtókar változat is ehhez a motorhoz!

Egy szett 5db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott Audi 5 hengeres RS 20V TFSI motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi Volkswagen 2.0 8V 16V ABF ABA AAI 2E kovácsolt hajtókar szett 159mm FCP Engineering

129.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett VW és Audi 2.0 8V és 16V motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 2.0 VW és Audi motorokba.

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 159mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 21mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 600lóerő és 9000 fordulat per perc! Ha ennél extrémebb motort akarsz építeni, akkor létezik egy még erősebb, X profilú FCP kovácsolt hajtókar változat is ehhez a motorhoz!

Egy szett 4db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott VW és Audi 2.0 motorokhoz!
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi Volkswagen Seat 1.8T FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett (19mm csapszeggel)

139.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H-profilú kovácsolt hajtókar szett Audi / Volkswagen / Seat 1.8T motorokhoz

Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Könnyű és nagyon erős hajtókar az 1.8T legtöbb motorjához. Komoly tuning: gyorsulás, utcai és rally használatra is bevált!
A készlet mind a 4db hajtókart és a hajtókar csavarokat (ARP 2000) is tartalmazza!
A hajtókarok súly eltérése egymáshoz képest kevesebb, mint 1 gramm!

Minden olyan 1.8T motorba illeszkedik, ahol a csapszeg mérete 19mm!

Néhány 19mm-es csapszeggel forgalomba került 1.8T motor:
- AEB
- BAM
- AWB
stb.

Méretei:
- hosszúság középponttól középpontig: 144mm
- csapszeg átmérő 19mm
- főtengely csap méret 50.60mm
- a hajtókar trapézos kialakítású a csapszegnél!

Ajánlott bármely 1.8T-be ahol a csapszeg 19mm-es! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Benzin puffer tartály catch tank 044 Bosch pumpához 2literes TurboWorks

22.900 Ft
Raktárról azonnal

TurboWorks verseny üzemanyag puffer tartály Bosch 044 benzinpumpához

Kifejezetten drift, drag és pályaverseny autókba ajánljuk ezt a benzin puffer tartályt. 4-600 lóerős szívó és feltöltött motorok benzin ellátására is alkalmas (a szállított mennyiség a benzinpumpától függ, de a 044 körülbelül ekkora teljesítményre elegendő):
A tartály kapacitása 2 liter. Ezt a tartályt úgy kell használni, hogy az autóban van még egy, hagyományos, nagy méretű benzin tartály, amiből kis nyomással van átemelve az üzemanyag ebbe, a benzin ellibbenését megggátló tartályba, ahonnan már nagy nyomással megy a motor felé az üzemanyag.

A rajta található 3 bekötési pont:
- benzin betáp a nagy tank felől
- benzin visszatérő a nagy tankba
- benzin visszatérő a motor felől a nagynyomású benzin körről (044 nagy pumpa és benzinnyomás szabályozó utáni visszatérő ág)

Ezt a tartályt Bosch 044 és RMS 044 pumpával ajánlott használni!

Csak szakember építheti be!
Csak Bosch 044 vagy ehhez nagyon hasonló méretű szivattyúval használható!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
BMW 2.0 2.3 2.7 M20B20 M20B23 M20B27 FCP Engineering 130mm-es kovácsolt hajtókar szett

189.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett BMW M20 motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 6 hengeres BMW motorokhoz.

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 130mm
- nagy csap belső átmérő: 48.00mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 22mm

A hajtókarok elméleti terhelhetősége 1000lóerő és 9000 fordulat per perc!

Egy szett 6db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott BMW M20 szívó és turbósított tuning motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 2.0 2.5 2.8 3.0 3.2 M50 M52 M54 FCP Engineering 135mm-es kovácsolt hajtókar szett

189.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett BMW M50 M52 és M54 motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 6 hengeres BMW motorokhoz. 

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 135mm
- nagy csap belső átmérő: 48.00mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 22mm

A hajtókarok elméleti terhelhetősége 800lóerő és 9000 fordulat per perc!
Nagy fordulatú szívó és feltöltött motorok tuningolásához is ajánljuk!

Egy szett 6db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott BMW M50 M52 és M54 motorokhoz!
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 2.0 2.5 2.8 3.0 3.2 M50 M52 M54 FCP Engineering rövidített 133mm-es kovácsolt hajtókar szett turbósításhoz

189.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett BMW M50 M52 és M54 motorok turbósításához

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 6 hengeres BMW motorokhoz.

Fontos!!!
Ez a hajtókar szándékosan 2mm-rel rövidebb, mint a gyári hajtókarod! Arra találta ki az FCP Engineering, hogy a lehető legolcsóbban tudj vele BMW sorhatos motorokat turbósítani! Nem kell dugattyút cserélned, nem kell drága, extra vastag hengerfej tömítés! Csak beépíted ezt a kart, és máris készen van a kompresszió csökkentett BMW motor, ami alkalmas turbós használatra is! Természetesen nem egyenértékű egy ilyen formában megalkotott motor az igazi kovácsolt dugattyúval összerakott változatokkal, de ár érték arányban nagy jó, roppant ötletes megoldás!


Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 133mm ( a gyári kar 135mm-es)
- nagy csap belső átmérő: 48.00mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 22mm

A hajtókarok elméleti terhelhetősége 800lóerő és 9000 fordulat per perc!

Egy szett 6db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott gyári dugattyúkkal turbósított BMW M50 M52 és M54 motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 2.0 2.5 M50 M52 FCP Engineering 140mm-es kovácsolt hajtókar szett

189.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett BMW M50 M52 motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 6 hengeres BMW motorokhoz. 

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 140mm
- nagy csap belső átmérő: 48.00mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 22mm

A hajtókarok elméleti terhelhetősége 800lóerő és 9000 fordulat per perc!
Nagy fordulatú szívó és feltöltött motorok tuningolásához is ajánljuk!

Egy szett 6db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott BMW M50 M52 2.0 és 2.5 motorokhoz!
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 316 318 1.8 1.9 M42 M43 M44 RMS dugattyú és kovácsolt hajtókar szett turbósításhoz

190.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS alacsony kompressziós dugattyú szett és MSR kovácsolt H profilú hajtókar szett
BMW M42 M43 és M44 4 hengeres motorokhoz

Ezt a dugattyú és hajtókar szettet a költségek lefaragása szülte: sokan kerestetek nálunk olcsó megoldást M42, M43 és M44-es BMW 4 hengeres 1.8 és 1.9 literes motorok turbósítására. A képen látható szett az alábbiakat tartalmazza:

- használt, szódaszórással patyolat tisztára mosott Toyota 2JZ-GTE gyári dugattyú (4db)
- használt, eltisztított csapszegek és seeger gyűrűk a dugattyúkhoz
- új, Goetze gyűrű szett (86.00mm)
- új, Maxpeedingrods kovácsolt, rövidített hajtókar szett ARP 2000 csavarokkal

FONTOS!
Ez a dugattyú szett kizárólag 86.00mm-es változatban érhető el (hiszen ez a Supra motorok gyári mérete, ahonnan a dugattyúk származnak).
Ami még ennél is fontosabb, hogy a gyári hosszúságú hajtókarral ezt a szettet nem tudod összerakni! Mindenképpen szükséged van egyedi, rövidebb hajtókarokra, különben a dugattyú kijár a hengerekből!
A dugattyúszett 86.00mm-es hengerfuratot igényel!

Természetesen van minden alkatrészünk egy teljes BMW M42/43/44 turbo motor összeépítéséhez, de ha nem találsz valamit, akkor kérdezz nyugodtan emailben!
A szett terhelhetősége 8000 fordulat per perc és 120LE per henger!

BMW E35 E46 Z3 minden alábbi motorral szerelt változatához:
- BMW E30 E36 M42B18 318i 318ti 318iS
- BMW E36 E46 316i 318i 518i M43B16 M43B18 M43B19
- BMW E36 1996-2001 évjáratok M44B19 minden változata

Ajánlott BMW 316 318 motorokba! 
Az alkatrész csomag használt, felújított alkatrészeket is tartalmaz!
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 316 318 1.8 1.9 M42 M43 M44 RMS dugattyú szett turbósításhoz

97.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS alacsony kompressziós dugattyú szett BMW M42 M43 és M44 4 hengeres motorokhoz

Ezt a dugattyú szettet a költségek lefaragása szülte: sokan kerestetek nálunk olcsó megoldást M42, M43 és M44-es BMW 4 hengeres 1.8 és 1.9 literes motorok turbósítására. A képen látható szett az alábbiakat tartalmazza:

- használt, szódaszórással patyolat tisztára mosott Toyota 2JZ-GTE gyári dugattyú (4db)
- használt, eltisztított csapszegek és seeger gyűrűk a dugattyúkhoz
- új, Goetze gyűrű szett (86.00mm, 4 szett)

FONTOS!
Ez a dugattyú szett kizárólag 86.00mm-es változatban érhető el (hiszen ez a Supra motorok gyári mérete, ahonnan a dugattyúk származnak).
Ami még ennél is fontosabb, hogy a gyári hosszúságú hajtókarral ezt a szettet nem tudod összerakni! Mindenképpen szükséged van egyedi, rövidebb hajtókarokra, különben a dugattyú kijár a hengerekből!
A dugattyúszett 86.00mm-es hengerfuratot igényel!

Természetesen van minden alkatrészünk egy teljes BMW M42/43/44 turbo motor összeépítéséhez, de ha nem találsz valamit, akkor kérdezz nyugodtan emailben!
A szett terhelhetősége 8000 fordulat per perc és 120LE per henger!

BMW E35 E46 Z3 minden alábbi motorral szerelt változatához:
- BMW E30 E36 M42B18 318i 318ti 318iS
- BMW E36 E46 316i 318i 518i M43B16 M43B18 M43B19
- BMW E36 1996-2001 évjáratok M44B19 minden változata

Ajánlott BMW 316 318 motorokba!
Az alkatrész csomag használt, felújított alkatrészeket is tartalmaz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 316 318 1.8 1.9 M42 M43 M44 RMS teljes motorbelsőség szett turbósításhoz

352.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS teljes motorbelső szett turbósított
BMW M42 M43 és M44 4 hengeres motorokhoz

Ezt szettet a költségek lefaragása szülte: sokan kerestetek nálunk olcsó megoldást M42, M43 és M44-es BMW 4 hengeres 1.8 és 1.9 literes motorok turbósítására. A képen látható szett az alábbiakat tartalmazza:

- használt, szódaszórással patyolat tisztára mosott Toyota 2JZ-GTE gyári dugattyú (4db)
- használt, eltisztított csapszegek és seeger gyűrűk a dugattyúkhoz
- új, Goetze gyűrű szett (86.00mm)
- új, Maxpeedingrods kovácsolt, rövidített hajtókar szett ARP 2000 csavarokkal
- új, egyedi ARP hengerfej tőcsavar szett (boltban nem kapható, egyedileg összeválogatott ARP szett)
- ACL Race hajtókar csapágy szett (tetszőlegesen választható alap és első túlméret +0.25mm)

- ACL Race főtengely nyugvó csapágy szett (tetszőlegesen választható alap és első túlméret +0.25mm)
- Cometic többrétegű fém hengerfej tömítés 86mm furathoz, 1.3mm vastagsággal

FONTOS!
Ez a dugattyú szett kizárólag 86.00mm-es változatban érhető el (hiszen ez a Supra motorok gyári mérete, ahonnan a dugattyúk származnak).
Ami még ennél is fontosabb, hogy a gyári hosszúságú hajtókarral ezt a dugattyú szettet nem tudod összerakni! Mindenképpen szükséged van egyedi, rövidebb hajtókarokra, különben a dugattyú kijár a hengerekből!
A dugattyúszett 86.00mm-es hengerfuratot igényel!

Természetesen van minden alkatrészünk egy teljes BMW M42/43/44 turbo motor összeépítéséhez, de ha nem találsz valamit, akkor kérdezz nyugodtan emailben!
A szett terhelhetősége 8000 fordulat per perc és 120LE per henger!

BMW E35 E46 Z3 minden alábbi motorral szerelt változatához:
- BMW E30 E36 M42B18 318i 318ti 318iS
- BMW E36 E46 316i 318i 518i M43B16 M43B18 M43B19
- BMW E36 1996-2001 évjáratok M44B19 minden változata

Ajánlott BMW 316 318 motorokba! 
Az alkatrész csomag használt, felújított alkatrészeket is tartalmaz!
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 325 328 M50 M52 E36 E46 MGP Racing alumínium szívócsonk szett pillangószeleppel és benzinhíddal

179.900 Ft
Raktárról azonnal

BMW E36 E46 szívócsonk szett 6 hengeres M50 és M52 motorokhoz MGP Racing

Elsősorban turbósításhoz és kompresszor beépítéséhez ajánljuk ezt a szívócsonk szettet BMW M50 és M52 motorokhoz.
A szett tartalma:
- alumíniumból készült, öblös gyűjtővel, szépen kidolgozott szívócső
- 90mm-es külső csatlakozású pillangó szelep
- felültöltős injektorokhoz való benzinhíd

Ajánlott BMW M50 és M52 6 hengeres motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 325 525 E36 E46 M50B25 M52B25 M54B25TU kovácsolt dugattyú szett turbósításhoz FCP Engineering

319.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering kovácsolt dugattyú szett BMW turbósításhoz

BMW M50, M52 és M54 2.5 literes motorok turbósításához való dugattyú szett. 4032-T6 anyagból készült, molibdén szoknya borítással és HD csapszeggel szerelt verseny, tuning dugattyú szett.
A szett tartalmazza a 6db dugattyút, a 6db csapszeget és 6 szett dugattyú gyűrű garnitúrát is!

A termék elérhető többféle furatmérethez és többféle sűrítéshez!
Raktárkészleten az alábbi paraméterekkel tartjuk:
- 84.50mm furat
- 8.5:1 sűrítés

Beépíthető az alábbi BMW motorokba:
- M50B25 2.5l
- M52B25 2.5
- M54B25TU 2.5l

Ha más furatmérettel, vagy más sűrítéssel szeretnél hasonló dugattyút vásárolni, akkor lépj velünk kapcsolatba!

Ajánlott BMW M50, M52 és M54 2.5 literes, 6 hengeres motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW E39 E60 E61 530D erősített szinter kevlár kuplung szett

119.900 Ft
Megrendelésre

Kevlár, merev tárcsával épített, erősített, tuning kuplung BMW 530D E39 E60 E61

Ez a kuplung szett egy kicsit kilóg a sorból az általunk készített kevlár kuplungok közül. Az alapvető probléma az 530D BMW kuplungokkal, hogy a nyomólapjuk nagyon gyenge, és ezeknek a nyomólapoknak a megerősítésére sincs túl sok lehetőség. Kitaláltunk egy olyan kuplungot, amivel ezt a problémát orvosolni lehet. A szokásostól eltérően csak a lendkerekedre van szükségünk, mert a szerkezetet és a tárcsát ezúttal mi adjuk neked új, gyári BMW alkatrészből! Sikerült olyan kombinációt találnunk, amivel a szerkezet szorító ereje több, mint 30%-kal erősödik, és a tárcsa tapadása is sokat segít abban, hogy a végeredmény egy elképesztően erős, de utcán is jól használható, körülbelül 650-700Nm átvitelére képes kuplung legyen!

- építünk neked egy nyomlólapot új BMW szerkezetből, ami 30%-kal erősebben szorít, mint a gyári nyomólapod
- adunk egy merev közepű, erős kuplung tárcsát, ami szintén jobban tapad, ezáltal nagyobb nyomaték átvitelre képes, mint a gyári kuplung tácsád
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott lendkeréknek használhatónak kell lennie! A lendkereket nem tudjuk sem tuningolni, sem pedig javítani! Csak a felületét tesszük rendbe sík köszörüléssel. A lendkerék szerepe a tuning során elsősorban az, hogy a szettet próbapadon le tudjuk próbálni!

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcán használják komolyan tuningolt 530D motoros BMW-jüket!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. A BMW E39, E60 és E61 minden modelljénél meg tudjuk oldani az átépítést!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
A szett építéséhez szükséges lendkereket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Bosch 044 benzinpumpa tartó szimpla

2.990 Ft
Raktárról azonnal

Bosch 044 benizinpumpa tartó bilincs

Alumíniumból készült, gumírozott, igényesen kidolgozott lefogató konzol Bosch 044 és RMS 044 benzinpumpákhoz. Kifejezetten ajánljuk versenyautó építőknek benzinpumpa rögzítésére.

Csak szakember építheti be!
Csak Bosch 044 vagy ehhez nagyon hasonló méretű szivattyúval használható!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Clevite77 Plastigage plastigauge csapágy hézag és illesztés mérő segédanyag

1.990 Ft
Raktárról azonnal

Clevite77 Plastigage MPG1

Csapágy hézag mérésére használatos segédanyag. Vékony, gyurma szerű kellék, amivel egyszerűen, gyorsan és pontosan lehet csapágy illesztést mérni hajtókar és főtengely csapágyaknál.
Használata: a csapágy szélességének megfelelő darabot le kell vágni a Plastigage-ből, majd ráhelyezni a mérendő csapágyra. Le kell húzni a csapágy (illetve a hajtókar csap) fedelét előírt nyomatékra, amitől a gyurma szerű anyag szétlapul. A csészét (illetve csapot) újra szét kell szerelni, és a mellékelt méret táblázattal a szétpréselt Plastigage nyomát megmérni. A méret táblázat alapján a csapágy illesztést (légrés, vagy hézag - ahogy jobban tetszik) le lehet olvasni. Minél szélesebb a préselt nyom, annál kisebb a csapágy hézag.
Ez a szett körülbelül 3-4db 4 hengeres, vagy 2-3db 6 hengeres motor megmérésére elegendő.
A szett mérési tartománya 0.025-0.076mm. Ez a tartomány a legtöbb mai motor mérésére elegendő.

Csatlakozó szett sarukkal Bosch elektromos pillangószelepekhez (Porsche Volkswagen Audi)

9.900 Ft
Raktárról azonnal

Csatlakozó szett sarukkal Bosch drive by wire elektronikus pillangószelepekhez

Egyre több tuning autóba építünk be elektromos pillangószelepeket, ezért szükségét éreztük raktáron tartani az ezekhez szükséges csatlakozót. A képen látható csatlakozó házat, a hozzá tartozó sarukat és szigetelő gumikat adunk szettben.

FONTOS!
A vezetékek saruzásához speciális szerszámra lesz szükséged!
A saruk nagyon apró méretűek, csak teflon bevonatú vezetékkel ajánlott használni, mert a hagyományos műanyag szigetelésű vezetékek közül még a 0.5mm2 átmérőjű sem fér el a csatlakozó házban!
Kérésre felárért tudunk olyan csatlakozót adni, amit felsaruzunk az általad kért hosszúságú teflon vezetékekkel, hogy könnyen be tudd építeni a kábelkötegedbe!


Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Denso IKH20TT Iridium gyújtó gyertya (BMW Nissan 350Z)

3.290 Ft
Raktárról azonnal

Denso IKH20TT Iridium gyújtó gyertya

Kiváló minőségű iridium gyújtógyertya 6-os hőértékkel. A hagyományos rezes gyertyákhoz képest sokszoros élettartam! Gyártói ajánlás 120.000km!
Megbízható működés gyári és tuningolt motorokban is!

Ajánljuk a következő típusokba:
- BMW nagyon sok változatát szerelték gyárilag ezzel a gyertyával
- Nissan 350Z minden változata

Ezt a listát a saját tapasztalataink alapján folyamatosan bővítjük! Ha nem látod a listában a motorodat, akkor írj, és segítünk Neked az autódhoz és annak felhasználási módjához legjobban passzoló gyertyát megvenni!

Ha már van tapasztalatod más Denso gyertyával kapcsolatban, akkor ne habozz árajánlatot kérni a gyertya típusszáma alapján!

Az ár 1, azaz egy darab gyertya árára vonatkozik! A gyertyák tetszőleges darabszámban megvásárolhatóak!

tuningaruhaz@gmail.com
 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

GM 12605109 LS3 LS7 L99 90mm Corvette Camaro 90mm-es elektromos pillangószelep

29.900 Ft
Raktárról azonnal

GM utángyártott 90mm-es elektromos pillangószelep

Kifejezetten nagyteljesítményű, 500 lóerő feletti tuning motorok építéséhez ajánljuk ezt az elektromos pillangó szelepet. A pillangó belső átmérője 90mm. Akár 1000 lóerő feletti teljesítményre is alkalmas.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
GM 12605109 LS3 LS7 L99 pillangószelep elektromos csatlakozó

2.290 Ft
Raktárról azonnal

Utángyártott csatlakozó vezetékekkel GM 90mm-es elektromos pillangószelephez

GM LS3 LS7 12605109 pillangószelephez való csatlakozó vezetékekkel, ahogyan a képen látod!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Honda Civic CRX Integra 1000cm3 injektor minden D és B kódú motorhoz Fuel Injector Clinic

28.900 Ft
Raktárról azonnal

Fuel Injector Clinic magas impedanciás injektor 1000ccm Honda motorokhoz

Kiváló minőségű, pontosan beállított szállítási kapacitású, eredeti USA gyártmányú injektorok.
Egyedülállóan jó minőségű, eredeti USA injektorok! Utcai, verseny benzin és E85 használatra is ajánlott! Jelenleg a kínálatunk legjobb minőségű befecskendezője!
Megrendelésre más kapacitású Hondákba való injektort is beszerzünk!
Kérlek vedd fel velünk emailben a kapcsolatot a tuningaruhaz@gmail.com -on, hogy a járművednek pontosan megfelelő típust tudjuk kiválasztani a kínálatunkból!
Az ár egy, azaz 1db injektorra vonatkozik. Ajánlott mindig egyszerre, a komplett injektor szettet, azaz 4db-ot megvásárolni a lehető legprecízebb üzemanyag-rendszer érdekében!

Ajánlott bármely D/B kódú Honda motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Honda Civic CRX Integra 1988-2000 K&N Performance Gold olajszűrő M20x1.5 55mm

4.190 Ft
Raktárról azonnal

K&N Performance Gold olajszűrő Honda Civic CRX és Integra minden 1988-2000 évjáratához

Nem csak kinézetében, hanem tudásában is extra ez az olajszűrő. Kompakt mérete ellenére nagyon jó a szűrési képessége. Kevésbé gátolja az olaj áramlását, mint a normál olajszűrők. A K&N szűrő házát villáskulccsal is le tudod lazítani. Eredeti USA gyártmány!

A csatlakozása M20x1.5mm menetes.
Cikkszáma: HP-1004
Csatlakozási felületének gumigyűrű átmérője: 55-65mm


Beépíthető az alábbi motorokba:
- Honda Civic CRX minden változata D13 D14 D15 D16 B16 1988-2000 évjáratig
- Honda Integra minden változata

Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Kartergáz szűrő mini levegő szűrő 9mm csonkra fekete MGP Racing

1.190 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing mini légszűrő kartergáz kivezetéshez 9mm-es csatlakozással

Jó minőségű, elsősorban kartergáz kivezetésekhez ajánlott szűrő. Csatlakozása 9mm-es csonkra illeszkedik.

A szűrő használható alapjárati motor levegő szűrőjeként is!

Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Kartergáz szűrő mini levegő szűrő 12mm csonkra fekete MGP Racing

1.190 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing mini légszűrő kartergáz kivezetéshez 12mm-es csatlakozással

Jó minőségű, elsősorban kartergáz kivezetésekhez ajánlott szűrő. Csatlakozása 12mm-es csonkra illeszkedik.

A szűrő használható alapjárati motor levegő szűrőjeként is!

Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Kartergáz szűrő mini levegő szűrő 15mm csonkra fekete MGP Racing

1.190 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing mini légszűrő kartergáz kivezetéshez 15mm-es csatlakozással

Jó minőségű, elsősorban kartergáz kivezetésekhez ajánlott szűrő. Csatlakozása 15mm-es csonkra illeszkedik.

A szűrő használható alapjárati motor levegő szűrőjeként is!

Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Kartergáz szűrő mini levegő szűrő 18mm csonkra fekete MGP Racing

1.190 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing mini légszűrő kartergáz kivezetéshez 18mm-es csatlakozással

Jó minőségű, elsősorban kartergáz kivezetésekhez ajánlott szűrő. Csatlakozása 18mm-es csonkra illeszkedik.

A szűrő használható alapjárati motor levegő szűrőjeként is!

Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Kartergáz szűrő mini levegő szűrő 25mm csonkra fekete MGP Racing

1.490 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing mini légszűrő kartergáz kivezetéshez 25mm-es csatlakozással

Jó minőségű, elsősorban kartergáz kivezetésekhez ajánlott szűrő. Csatlakozása 25mm-es csonkra illeszkedik.

A szűrő használható alapjárati motor levegő szűrőjeként is!

Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Kartergáz szűrő mini levegő szűrő 35mm csonkra fekete MGP Racing

2.490 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing mini légszűrő kartergáz kivezetéshez 35mm-es csatlakozással

Jó minőségű, elsősorban kartergáz kivezetésekhez ajánlott szűrő. Csatlakozása 35mm-es csonkra illeszkedik.

A szűrő használható alapjárati motor levegő szűrőjeként is!

Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Nissan Skyline R33 GTS-T RB25DET Supertech szelep rugó és titánium tányér szett

179.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech Nissan RB25DET szeleprugó szett tányérokkal

R33 RB25DET Skyline motorokhoz való szeleprugó szett. Ezt a szettet a gyári hydro tőkékkel használhatod! Nem kell tömör hézagoló csészére átalakítanod a hengerfejedet, mégis építhetsz be nagyobb benyitású és fokolású vezérműtengelyt az RB25DET motorodba!
A szett tartalmazza a 24db szeleprugót, a titánium felső rugótányérokat és az alsó rugó alátéteket is!
A rugók maximum 10.40mm benyitású vezérmű tengelyekkel használhatóak! Drift autókba kifejezetten ajánljuk!

Fontos!
Ez a szett csak az R33 RB25DET motorokba építhető be! NEO R34 GTT motorokhoz nem illeszkedik!

Ajánlott Nissan Skyline R33 RB25 motorba.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Nissan Skyline R34 GTT RB25DET NEO Tomei 260fokos Type B vezérműtengely szett

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Tomei 260fokos vezérmű tengely RB25DET NEO motorokhoz

Nissan RB25DET NEO tuning vezérműtengely szett, 260fokos, 9.15mm benyitással.
Közepes és nagyméretű turbókhoz ajánlott, 5-700 lóerős RB25 tuning motor építéséhez.
A tengely cseréjéhez nem szükséges rugókat cserélned!

Ajánlott RB25DET NEO Skyline motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

NOS plüss palack 30cm

2.490 Ft
Raktárról azonnal

NOS dekor plüss nitro palack

Dekorációs célra való plüss nitro palack. Csatos, rugalmas rögzítő pánttal. 30cm-es.

Csak dekorációnak használható!

Opel Astra Calibra Vectra C20LET C20XE Z20LET Z20LER ACL Race főtengely nyugvó és támcsapágy szett

28.900 Ft
Raktárról azonnal

ACL Race nyugvó és támcsapágy szett Opel C20 és Z20 2.0 szívó és turbó motorokhoz

Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett 2.0 Opel 4 hengeres motorokhoz. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes főtengely csapágyat és a támcsapágyakat is.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!

Minden C20 és Z20 kódú szívó és turbó 2.0 literes, 4 hengeres, 8 és 16 szelepes Opel motorba beépíthető:
- Opel Astra GSi C20
- Opel Astra OPC Z20
- Opel Calibra C20 8V és 16V
- Opel Caliba Turbo 4x4 C20LET

Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! Opelekhez-hez az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.

Ajánlott bármely Opel C20 és Z20 motorba! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Opel Corsa OPC Z16LER Z16LET kovácsolt dugattyú szett FCP Engineering

209.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering kovácsolt dugattyú szett Opel Z16 motorokhoz

4032-T6 anyagból készült, molibdén szoknya borítással és HD csapszeggel szerelt verseny, tuning dugattyú szett.
A szett tartalmazza a 4db dugattyút, a 4db csapszeget és 4db dugattyú gyűrű garnitúrát is!

A termék elérhető többféle furatmérethez és többféle sűrítéshez!
Raktárkészleten az alábbi paraméterekkel tartjuk:
- 79.50mm furat
- 8.7:1 sűrítés

Beépíthető az alábbi Opel motorokba:
- Opel Corsa OPC Z16LET
- Opel Corsa OPC Z16LER

Ha más furatmérettel, vagy más sűrítéssel szeretnél hasonló dugattyút vásárolni, akkor lépj velünk kapcsolatba!

Ajánlott Opel Z16-os turbós motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Suzuki Swift 1.3 GTi gyújtás kábel szett NGK

15.900 Ft
Raktárról azonnal

NGK gyújtáskábel szett Suzuki Swift motorokhoz

A gyári, elhasználódott gyertyakábelek cseréjére és tuning motor építésére is alkalmas, kiváló minőségű, eredeti Japán, kék színű gyertyakábel szett.

Ajánlott az alábbi típusokhoz:

- Suzuki Swift GTi minden változata

Ajánlott Suzuki Swift 1.3 GTi motorokhoz! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Celica ST162 2WD hátsó futómű polyurethane szilent szett GT4-Performance Parts

56.900 Ft
Raktárról azonnal

GT4-Performance Parts hátsó poliuretán szilent szett Toyota Celica FWD ST162-höz

Celica hátsó futómű szilentek tartós poliuretánból. A szett 12db szilentet tartalmaz.

Ajánlott minden Celica ST162-höz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Celica ST162 és ST165 Turbo 4WD első futómű polyurethane szilent szett GT4-Performance Parts

20.900 Ft
Raktárról azonnal

GT4-Performance Parts első poliuretán szilent szett Toyota Celica ST162 és ST165 4WD Turbohoz

Celica első futómű szilentek tartós poliuretánból. A szett 4db szilentet tartalmaz. Az elsőkerék meghajtású ST162 és az összkerekes ST165 változathoz (a két autó első futóműve megegyezik, de a hátsó szilentek különböznek!)

Ajánlott minden Celica ST162 és ST165-höz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Celica ST162 első stabilizátor pálcs polyurethane szilentekkel GT4 Suspension

ÁR NÉLKÜL
Raktárról azonnal

GT4-Performance Parts első stabilizátor pálca
Toyota Celica ST162-höz

Celica első stabpálca poliuretán szilentekkel. Az ár egy pár, azaz 2db stabilizátor pálcára értendő!

Ajánlott minden Celica ST162-höz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Celica ST162 hátsó stabilizátor pálca polyurethane szilentekkel GT4 Suspension Parts

ÁR NÉLKÜL
Raktárról azonnal

GT4-Performance Parts hátsó stabilizátor pálca
Toyota Celica ST162-höz

Celica hátsó stabpálca poliuretán szilentekkel. Az ár egy pár, azaz 2db stabilizátor pálcára értendő!

Ajánlott minden Celica ST162-höz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota supra 1JZ-GTE vízhőfok jeladó szenzor 1 vezetékes

3.990 Ft
Raktárról azonnal

Egyvezetékes vízhőfok jeladó szenzor Toyota 1JZ-GTE motorokhoz

Utángyártott, jó minőségű vízhőfok jeladó szenzor. Csak az 1JZ-GTE Toyota motorokba építhető be! Supra Soarer 1JZ motorokhoz is használható. Ez a jeladó a műszerfal számára ad információt a víz hőmérsékletéről.

Ajánlott minden Toyota 1JZ-GTE motorhoz.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 2JZ-GTE 2JZ-GE 1JZ-GTE vízhőfok jeladó szenzor két vezetékes Besck Arnley

4.990 Ft
Raktárról azonnal

Kétvezetékes vízhőfok jeladó szenzor Toyota JZ motorokhoz

Utángyártott, jó minőségű vízhőfok jeladó szenzor. Minden Toyota JZ motorba beépíthető. Supra Soarer és Lexus 2JZ és 1JZ motorokhoz is használható. Ez a jeladó a motorvezérlő (ecu) számára ad információt a víz hőmérsékletéről. Gyári motorvezérlővel és írható (standalone) computerrel szerelt autókba is ajánljuk!
VEMS, Syvecs, Liferace, MoTec, ECU Master, stb. motorvezrélőkkel is használhatod!

Ajánlott minden Toyota 1JZ-GTE, 2JZ-GE és 2JZ-GTE motorhoz.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK3 7M-GTE 7M-GE ventilátor viszkó kuplung

45.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra MK3 viszkó kuplung hűtő ventilátorhoz

Gyakori probléma az MK3 Supráknál, hogy a viszkó kuplung elpuhul, nem keményedik fel hő hatására. Ilyenkor az autó melegszik, felforralja a hűtővizet. Ez az alkatrész egy az egyben megegyezik a gyári viszkóval, de nem a Toyotától, hanem a beszállító AISIN cégtől vásároljuk sokkal kedvezőbb áron!

Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Supra MK4 csamagtér ajtó és tank ajtó nyitó

28.900 Ft
Raktárról azonnal

Csomagtér és tank ajtó nyitó Toyota Supra MK4-hez

Új, gyári Toyota alkatrész. Csak balkormányos Suprákban használható!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Supra MK4 első féknyereg szerelék szett (TT nagy fékhez)

5.990 Ft
Raktárról azonnal

Centric Parts féknyereg szerelék szett Toyota Supra MK4 első féknyereghez

Ez a szerelék szett MK4-es Supra első féknyereghez való. A nagyobbik, turbós változatokhoz való féknyereg betétjeit tartják a helyükön ezek a kis alkatrészek! Egy csomag 2 féknyeregre való szereléket tartalmaz!

Ajánlott a minden nagy fékkel szerelt Toyota Supra MK4 első féknyergéhez! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK4 LHD balkormányos csomagtér és tank ajtó nyitó bowden szett

24.990 Ft
Raktárról azonnal

RMS bowden szett Toyota Supra MK4 csomagtér és tank ajtó nyitó

Balkormányos (LHD) Supra mk4-be való bowden szett. A vezető üléstől a csomagtartóig húzódik ez a két bowden. A csomagtartót és a tank betöltő nyilás fedelét tudod vele kinyitni. A termék csak balkormányos Supra MK4-be való, jobbkormányos változatba nem illeszkedik!
A szett 2db a gyárivel teljesen egyező méretű és kialakítású bowdent tartalmaz!


Csak szakember építheti be!
Beépíthető Toyota Supra MK4 LHD
balkormányos modellekbe!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Supra MK4 targa tető gumi szigetelés első darabja

40.900 Ft
Raktárról azonnal

Gyári Toyota gumi tömítés targa tetős MK4 Suprához
A oszlop, azaz első oldali darab

Gyári, eredeti Toyota gumi szigetelés targa tetős Supra MK4-hez. A targa gumi azon darabja, amely az A-oszlopok között található.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK4 targa tető gumi szigetelés hátsó darabja

40.900 Ft
Raktárról azonnal

Gyári Toyota gumi tömítés targa tetős MK4 Suprához
B-oszlop, azaz hátsó oldali darab

Gyári, eredeti Toyota gumi szigetelés targa tetős Supra MK4-hez. A targa gumi azon darabja, amely a B-oszlopok között található.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK4 targa tető gumi szigetelés oldalsó darabja

32.490 Ft
Raktárról azonnal

Gyári Toyota gumi tömítés targa tetős MK4 Suprához
levehető targa tető oldalsó darabjai

Gyári, eredeti Toyota gumi szigetelés targa tetős Supra MK4-hez. A targa gumi azon darabja, amely a levehető tető két oldalán található.

Fontos!
Az ár 1db, azaz egy darab szigetelésre értendő! A jobb és a bal oldali gumi nem egyezik meg, de mindkettőből tartunk raktáron!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Turbó nyomás mérő óra 52mm MAP szenzorral Depo Racing

17.900 Ft
Raktárról azonnal

Depo Racing turbó nyomás mérő óra
52mm, MAP szenzoros 2.0BAR

Belépő szintű nyomás mérő óra a Depo Racing-től. 52mm-es külső átmérőjű nyílásba, és / vagy tartóba építhető be. Ez a változat külsö nyomás mérő szenzorral van ellátva, ezért nem szükséges az utastérbe bevezetned szilikon csövet. A motortérben elhelyezett MAP szenzorra kell rákötnöd a mérendő levegő nyomását, amit utána már elektromos kábeleken tudsz továbbítani a kijelző óra felé (egyszerűbb sok esteben a villanykábelek behúzása az utastérbe, mint a szilikon csöveké).
Mérési tartománya maximum 2.0BAR. Benzines és diesel autók töltőnyomás mérésére is ajánljuk. (Diesel autóban értelem szerűen a vákuumos skála nem játszik szerepet)

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Turbó nyomás mérő óra 52mm, mechanikus Depo Racing

9.900 Ft
Raktárról azonnal

Depo Racing turbó nyomás mérő óra
52mm, mechanikus 2.0BAR

Belépő szintű nyomás mérő óra a Depo Racing-től. 52mm-es külső átmérőjű nyílásba, és / vagy tartóba építhető be. Ez a változat mechanikus, ezért a mérendő nyomást szilikon csővel be kell vezetned egészen az óráig.
Mérési tartománya maximum 2.0BAR. Benzines és diesel autók töltőnyomás mérésére is ajánljuk. (Diesel autóban értelem szerűen a vákuumos skála nem játszik szerepet)

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Vákuum csatlakozó szett és szűrő MAC boost controller turbó nyomás szolenoidhoz

3.990 Ft
Raktárról azonnal

MAC turbónyomás szabályozó szolenoid vákuum cső csatlakozó szett

3db-ból álló szett MAC turbónyomás szabályozó szelepekhez. 2db vákuum cső csatlakozó és 1db szűrő található a csomagban.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volvo S60 V70 S70 2.4T B5244T kovácsolt hajtókar szett 21mm-es csapszeg mérettel RMS

120.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS H-profilú kovácsolt hajtókar szett Volvo 5 hengeres 2.4T motorokhoz

Egyedi rendelésre gyártott, könnyű és nagyon erős hajtókar sorötös motorhoz. Komoly tuning: gyorsulás, utcai és rally használatra is bevált!
A készlet 5db hajtókart és a hajtókar csavarokat (ARP 2000) is tartalmazza!
Ajánlott max terhelhetősége 120le és 120Nm / henger.

A hajtókar hossza: 147mm (középponttól-középpontig mérve)
A csapszeg átmérője: 21.00mm.
Furat a főtengelynél: 53mm
Hajtókar szélesség a csapszegnél: 21.85mm
Hajtókar szélesség a főtengely csapánál: 25.67mm

A hajtókar szett -/+ 1gramm pontossággal kerül a gyártáskor összeválogatásra (ergo grammoltak a karok)

Ajánlott minden 5 hengeres Volvo 2.4T B5244T motorhoz! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Walbro Hellcat 525LPH belső AC benzinpumpa

54.900 Ft
Raktárról azonnal

Walbro F90000285 525 liter per óra kapacitású benzinpumpa
E85 üzemanyag pumpa 500 lóerőnél erősebb autókhoz
Belső AC pumpa, a tankba kell beépíteni

Eredeti USA gyártmány! Nagyon megbízható működés! Fém belső! Kifejezetten E85 üzemeléshez kifejlesztett, nagy kapacitású és nagynyomású benzinpumpa.
Bármely benzines autóba beépíthető, ahol a teljesítmény meghaladja az 500 lóerőt. Kiszolgálja a motort elegendő ethanollal akár 1000 lóerőig!
A pumpa szállítási kapacitása 3BAR nyomáson 525liter / óra!
Ez a pumpa minden autótípusba egyedi beépítést igényel!
A pumpát csupaszon kapod, szűrő és csatlakozók nélkül! Az áruházunkban megtalálod a pumpával kompatibilis szűrőt és univerzális beépítő szettet is!

Mi a nagynyomású és nagykapacitású benzinpumpák meghibásodásának leggyakoribb oka?

Ajánlott bármely szívó és turbós benzines, E85-tel üzemelő, legalább 500 lóerős motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva