Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÉKCSAVAROK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METHANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   BMW E46 M3 S54
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   SUBARU IMPREZA WRX
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   TOYOTA CELICA AWD Turbo ST185 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA 1ZZ-GE 2ZZ-GE
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> ! ÚJDONSÁGOK !
57mm-es intercooler alumínium fémcső 60cm 180fokos

4.690 Ft
Raktárról azonnal

Intercooler cső alumíniumból 57mm-es külső átmérővel 180-fokos

Alumínium intercooler cső turbó csövek összekötésére.

Méretei:
- külső átmérő 57mm
- hosszúság 60cm
- anyag vastagság 1.7mm
- 180-fokban hajlított

Ajánlott bármilyen feltöltős turbós motorba.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
57mm-es intercooler alumínium fémcső 60cm 45fokos

4.390 Ft
Raktárról azonnal

Intercooler cső alumíniumból 57mm-es külső átmérővel 45-fokos

Alumínium intercooler cső turbó csövek összekötésére.

Méretei:
- külső átmérő 57mm
- hosszúság 60cm
- anyag vastagság 1.7mm
- 45-fokban hajlított

Ajánlott bármilyen feltöltős turbós motorba.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
57mm-es intercooler alumínium fémcső 60cm 90fokos

4.390 Ft
Raktárról azonnal

Intercooler cső alumíniumból 57mm-es külső átmérővel 90-fokos

Alumínium intercooler cső turbó csövek összekötésére.

Méretei:
- külső átmérő 57mm
- hosszúság 60cm
- anyag vastagság 1.7mm
- 90-fokban hajlított

Ajánlott bármilyen feltöltős turbós motorba.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
57mm-es intercooler alumínium fémcső 60cm egyenes

4.190 Ft
Raktárról azonnal

Intercooler cső alumíniumból 57mm-es külső átmérővel

Alumínium intercooler cső turbó csövek összekötésére.

Méretei:
- külső átmérő 57mm
- hosszúság 60cm
- anyag vastagság 1.7mm

Ajánlott bármilyen feltöltős turbós motorba.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Komplett diesel lefújószelep szett SSQV 4 lefújószeleppel

29.900 Ft
Raktárról azonnal

Komplett diesel lefújószelep szett SSQV 4 lefújószeleppel

Ez a szett az alábbi alkatrészeket tartalmazza:
- Diesel lefújószelep vezérlő elektronika, 1db
- Szolenoid diesel lefújószelep vezérléshez, 1db
- SSQV 4 lefújó szelep 1db
- Kábelkorbács a vezérlő és a szolenoid közé
- 3mm-es citromsárga vákuum szilikon cső, 1m

A termék csomag rendkívül kedvező áron tartalmazza a fenti alkatrészeket a tételenkénti lista árhoz képest!

SSQV 4 profi szeleppel ellátott diesel lefújószelep szett.   A szolenoidot a vákuum pumpára és szívócső nyomásra kell kötni, illetve a vezérlő itt is az elektromos gázpedál 5Voltos szálát figyeli. Az SSQV 4 lefújószelep rögzítését a nyomócsövekbe itt úgy tudod megoldani, hogy a szettben mellékelt 34mm-es alumínium talpat rögzíted az intercooler cső rendszeredben. Ha nem tudod, vagy nem egyszerű kivitelezni ennek a csatlakozónak a beépítését, akkor is tudunk segíteni! Áruházunkban többféle megoldást is kínálunk SSQV lefújószelep talp témakörben! Kérj segítséget telefonon, vagy emailben!

Mint minden diesel autónál jelen esetben is vedd figyelembe, hogy ha erős a lefújószelepben az előfeszítő rugó (vagy már gyenge a vákuum pumpa a motorban), akkor szükséged lehet egy extra vákuum tartályra, amit a webshopunkból meg tudsz vásárolni! Ha a szolenoid kivezérlése működik, de a szelep mégsem nyit ki, akkor a vákuummal lesz a probléma (a vákuum erejével).
Szintén fontos tudnivaló, hogy a szolenoid 3. ágát feltétlenül nyomás ágra (szívócsonk, vagy turbó kompresszor fedél csatlakozás) kell kötni, különben a töltőnyomás ki fogja nyitni a lefújószelepet!

A vezérlő működéséről néhány szó:
- ez az elektronika a gázpedál állás potmétert figyelni
- a motorvezérlő felé induló 5Voltos szálat kell bekötni a vezérlőbe, ebből tudja az elektronika, hogy a pedált felengedted (ekkor dolgozik a szolenoid és általa a lefújószelep)
- az elektronika intelligens, nem kell teljesen felengedni a gázpedált, hogy kivezérelje a szolenoidot (nyissa a lefújószelepet)
- az elektronika a szolenoid nyitási idejét a gázpedál állásától függően változtatja: nagyobb gázpedál állásról való felengedéskor hosszabb időre vezérli ki a szolenoidot

Ajánlott bármely turbófeltöltős, elektromos gázpedálos diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

16 soros alu olajhűtő radiátor AN10 csatlakozással (szervó, benzin, váltó olaj hűtő) MGP fekete

19.900 Ft
Raktárról azonnal

Univerzális, 16 soros olajhűtő radiátor Dash 10 csatlakozással MGP fekete színű

Alumíniumból készült professzionális olajhűtő. Különösen ajánlott teljesítménynövelés, vagy szívó motor turbósítása esetén.
Ezzel a hűtővel garantálhatod, hogy a megnövekedett teljesítmény ellenére az olajhőmérséklet a normál hőmérséklet tartományban maradjon!
Maximális nyomástűrése 10BAR!
Ajánlott bármilyen belső égésű motor olaj hűtésére, legyen az utcai autó, munkagép vagy teherautó. Versenyautókban használható benzin és szervó olaj hűtőnek is!
Ajánlott továbbá autómata váltó olaj hűtőnek, vagy benzin esetleg gázolaj hűtőnek is!

Méretek:
hűtőfelület szélessége: 250mm
hűtőfelület magassága: 116mm
hűtőfelület vastagsága: 50mm
a csatlakozások középpontjának távolsága: 250mm
legszélesebb pontján: 328mm
csatlakozások: Dash 10 (AN10) 10/16"= 15.9mm


Ajánlott bármely szívó, vagy turbos motorhoz.
Amennyiben az autó gyárilag nincs felszerelve olajhűtővel, úgy olajhűtő adapter beszerelése szükséges!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi Volkswagen Skoda Seat 2.0 TSI FSI atmoszférikus lefújószelep szett

22.900 Ft
Raktárról azonnal

Atmoszférikus lefújószelep szett Audi, Volkswagen, Skoda és Seat 2.0 FSI és TSI motorokhoz

Ez a szett egy komplett átalakító szett, amivel az elektronikusan vezérelt gyári visszakeringető szelep (lefújószelep) helyére tudsz atmoszférikus (a szabadba engedő) lefújószelepet építeni a VAG 2.0 literes FSI és TSI motorjaiba:
A beszereléshez szükséges minden alkatrészt tartalmaz. A szelep úgy van méretezve, hogy nem fog motorhibát generálni a használata során.

Fontos!
Az átlagos lefújószelepekhez képest ennek a szettnek a beépítése sok időt (kb 3 óra) és szakértelmet igényel! Érdemes hozzáértő autószerelővel, vagy tuning szakival beépíttetni!
Az autó maradéktalanul visszaállítható lesz az eredeti állapotára, ha a szelep később kiszerelésre kerül, mivel a beépítése nem jár semmilyen visszafordíthatatlan átalakítással!

Ajánlott autó típusok a teljesség igénye nélkül:
- Audi S1
- Audi S3 2.0 TSI (8V)
- Audi A4 1.8TFSI / 2.0TFSI (B8, B8.5)
- Audi A4 2.0 TFSI (B9)
- Seat Leon Cupra R 280
- Skoda Octavia V RS 2.0 TSI 2013-tól
- Volkswagen Golf GTI MK7
- Volkswagen Golf R MK7

Ajánlott VW TSI FSI TFSI motorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
BMW 325 328 525 528 M20B25 M50B25 M52B28 M52TUB28 Maxspeeding Rods kovácsolt hajtókar szett ARP 2000 hajtókar csavarokkal

114.900 Ft
Raktárról azonnal

Maxspeeding Rods H-profilú kovácsolt hajtókar szett BMW motorokhoz

Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Könnyű és nagyon erős hajtókar sorhatos motorhoz. Komoly tuning: gyorsulás, utcai és rally használatra is bevált!
A készlet mind a 6db hajtókart és a hajtókar csavarokat (ARP 2000) is tartalmazza!
Ajánlott max terhelhetősége 100le és 120Nm / henger.

A hajtókar hossza: 135mm (középponttól-középpontig mérve)
A csapszeg átmérője: 22mm.

Kifejezetten ajánlott turbós, vagy verseny felhasználásra épített, magas fordulatszámon üzemelő szívó motorokhoz is! Felárért akár L19-es ARP hajtókar csavarokkal is rendelhető!

Az alábbi BMW motorokba építhető be:
(a lista nem teljes, szinte minden 135mm-es hajtókar hosszúságú 6 hengeres motorba passzol):
- BMW 325 M20B25 2.5literes 6 hengeres motorok
- BMW 325 525 M50B25 2.5literes 6 hengeres 24 szelepes motorok
- BMW 328 528 M52B28 / M52TUB28 2.8literes
6 hengeres 24 szelepes motorok

A Maxspeeding karokkal kapcsolatban a vásárlóink szinte mindig ugyanazokat a kérdéseket teszik fel, ezért a válaszokat előre leírjuk ide:
- A hajtókar csavarok eredeti ARP 2000 csavarok
- A Maxspeeding hajtókarokat évek óta építjük be BMW tuning motorokba, nagyon jók a tapasztalataink!
- A karok terhelhetősége minimum 100LE és 120Nm per henger, ezt a teljesítményt tartósan bírják
- A hajtókar szett -/+ 1gramm pontossággal kerül a gyártáskor összeválogatásra (ergo grammoltak a karok)

Ajánlott bármely sorhatos BMW motorba, ahol a hajtókar hossza 135mm! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 335i 535i F30 F10 lefújószelep adapter

30.900 Ft
Raktárról azonnal

Lefújószelep adapter BMW 335i és 535i feltöltős motorokhoz

A BMW 35i feltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja!  Az autón nem kell módosítani semmit. A későbbiekben (pl. autó eladásakor) könnyedén vissza lehet alakítani mindent a gyári állapotra. Az adapter nem befolyásolja negatívan az autó viselkedését és nem generál hibakódot!

Beépíthető az alábbi típusokba:
- BMW 335i F30 és F31 kasztni kóddal és N55 motorkóddal, 2012-től gyártott változatok
- BMW 535i F10 kasztni kóddal és N55 motorkóddal, 2009-től gyártott változatok

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW ARP főtengely csésze lefogató tőcsavar szett 6 hengeres motorokhoz M30 M50 M52 M54 S38 S50 S52 S54

48.900 Ft
Raktárról azonnal

ARP BMW főtengely csap lefogató tőcsavar szett 6 hengeres motorokhoz

ARP - szimplán világelső a csavarok között! Made in U.S.A.

A gyárinál erősebb, nagyobb nyomatékkal lehúzható tőcsavar szett 6 hengeres motorokhoz. Szinte az összes létező BMW 6 hengeres motorhoz használható, ezért a méreteit írjuk inkább le pontos típus lista helyett:

A szettben 14db tőcsavar található alátétekkel és 12lap fejű anyákkal.
A tőcsavarok teljes hossza 101.60mm
A tőcsavar blokk felőli menetes része M10x1.50mm-es, a menetes rész hossza 25mm.
A tőcsavar csésze tető felőli része (a 12lap fejű anyáknál) M10x1.25mm-es,
a menetes rész hossza 24mm..
A tőcsavar szára 10mm-es.

Turbósításhoz, vagy verseny célra épített, tuningolt, nagyfordulatú szívó motorokhoz kifejezetten ajánlott ez a tőcsavar szett!

Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!

Ajánlott BMW 6 hengeres motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Bosch 044 és RMS 044 puma benzin cső bordás csatlakozó 10mm-es gumicsőhöz (nyomó oldalra)

2.490 Ft
Raktárról azonnal

Bosch és RMS 044-es pumpához benzincső bordás csatlakozó 10mm-es benzincsőhöz

Sokan kerestetek nálunk benzincső csatlakozót 044-es Bosch és RMS külső benzinpumpákhoz, ezért gyártattunk kétfélét. Ez a változat a pumpa nyomó oldalára (a motor felőli oldalra) csatlakozik, és 10mm-es belső átmérőjű gumi benzincsövet lehet rá csatlakoztatni (bilincselni).

Méretei:
- gumi csatlakozás: 10mm
- belső átmérő 5mm

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Bosch 044 és RMS 044 puma benzin cső bordás csatlakozó 12mm-es gumicsőhöz (nyomó oldalra)

2.490 Ft
Raktárról azonnal

Bosch és RMS 044-es pumpához benzincső bordás csatlakozó 12mm-es benzincsőhöz

Sokan kerestetek nálunk benzincső csatlakozót 044-es Bosch és RMS külső benzinpumpákhoz, ezért gyártattunk kétfélét. Ez a változat a pumpa nyomó oldalára (a motor felőli oldalra) csatlakozik, és 12mm-es belső átmérőjű gumi benzincsövet lehet rá csatlakoztatni (bilincselni).

Méretei:
- gumi csatlakozás: 12mm
- belső átmérő 7mm

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Honda Civic CRX alulhajtó főtengely szíjtárcsa D motorkódhoz 3 szíjas változat MGP Racing lila

15.900 Ft
Raktárról azonnal

Könnyített, alulhajtó főtengely szíjtárcsa Honda D kódú,
Civic, CRX, egyvezérműtengelyes motorokhoz
Eloxált lila színű változat

Könnyített alulhajtó főtengely szíjtárcsa Honda D SOHC motorokhoz. A tárcsát CNC-vel készítették könnyű, és erős alumíniumból. Ezzel a tárcsával alul hajthatod a motor alkatrészeit (generátor, vízpumpa), megkímélve őket a nagyon magas fordulaton jelentkező túlterheléstől. A gyárinál kisebb átmérőjűek rajta a tárcsák, a súlya is kisebb, és nem utolsó sorban jól mutat a motortérben! Előfordulhat, hogy a gyári hosszúságú hosszbordás szíjnál rövidebb szíjat kell venned a kisebb átmérőjű tárcsa miatt!

Ez a szíjtárcsa utcai autóra való, rajta van a lehetőség mind a 3 gyári szíjnak!

Minden D16, D15, D14, D13 Honda motorba beépíthető!

A termék elérhető többféle színben!

Ajánlott a fent felsorolt Honda motorokhoz-ig!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Honda Civic CRX Integra rövidített kapcsolású váltókar (short shifter) lila színben !!!AKCIÓ!!!

4.990 Ft
Raktárról azonnal

Honda rövid úton kapcsoló váltókar az alábbi típusokhoz:

Civic 1988-2000 évjárat
CRX 1988-1991
évjárat
Integra 1994-2001 évjárat

Ez a váltókar a gyárihoz képest 40%-kal rövidebb úton való kapcsolásokat tesz lehetővé! A fenti listában csak az évjárat mérvadó, minden motortípushoz ugyanezt a váltókart lehet beépíteni!
Kialakításánál fogva ezzel gyorsabban tudsz váltani sebességet, mint az eredeti váltókaroddal!

Ajánlott bármely a fenti listában szereplő Hondához!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a short shifter, és hogyan működik?

Hővédő bandázs rögzítő rozsdamentes acél kötöző szalag (rövid, max 50mm-es csőméretig)

90 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing hővédő kipufogó bandázs rögzítő acél szalag
rövid kivitel, maximum 50mm-es csőmérethez ajánlott

Rozsdamentes acélból készült, gyorskötöző jellegűen működő bandázs rögzítő szalag. Segítségével könnyen és gyorsan tudod a kipufogó bandázst rögzíteni. Egy mozdulattal meghúzható. Nem igényel speciális szerszámot, egyszerű fogóval rögzíthető.
Az ár 1db, azaz egy darab rögzítőre értendő!

Méretei:
200mm hosszú
8mm széles

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Hővédő bandázs rögzítő rozsdamentes acél kötöző szalag (rövid, max 50mm-es csőméretig) 10db-os kiszerelés

850 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing hővédő kipufogó bandázs rögzítő acél szalag
rövid kivitel, maximum 50mm-es csőmérethez ajánlott
10db-os kiszerelés

Rozsdamentes acélból készült, gyorskötöző jellegűen működő bandázs rögzítő szalag. Segítségével könnyen és gyorsan tudod a kipufogó bandázst rögzíteni. Egy mozdulattal meghúzható. Nem igényel speciális szerszámot, egyszerű fogóval rögzíthető.
Az ár 10db, azaz tíz darab rögzítőre értendő!

Méretei:
200mm hosszú
8mm széles

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Hővédő bandázs rögzítő rozsdamentes acél kötöző szalag (rövid, max 50mm-es csőméretig) 100db-os kiszerelés

8.000 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing hővédő kipufogó bandázs rögzítő acél szalag
rövid kivitel, maximum 50mm-es csőmérethez ajánlott
100db-os kiszerelés

Rozsdamentes acélból készült, gyorskötöző jellegűen működő bandázs rögzítő szalag. Segítségével könnyen és gyorsan tudod a kipufogó bandázst rögzíteni. Egy mozdulattal meghúzható. Nem igényel speciális szerszámot, egyszerű fogóval rögzíthető.
Az ár 100db, azaz egyszáz darab rögzítőre értendő!

Méretei:
200mm hosszú
8mm széles

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Kerek olajlecsapató tartály szett chrome MGP Racing

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett chrome

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozásokból kétféle méret található a csomagban:
  kívül 14mm, belül 10mm és kívül 10mm belül 6mm

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Kerek olajlecsapató tartály szett fekete MGP Racing

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett fekete

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozásokból kétféle méret található a csomagban:
  kívül 14mm, belül 10mm és kívül 10mm belül 6mm

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Kipufogó flexi cső 100mm háló nélküli duplafalú változat

11.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP saválló 100mm-es kipufogó flexi cső duplafalú, háló nélküli változat

100mm-es kipufogó rendszer építéséhez való rozsdamentes rezon cső. Ez a változat nagy teljesítményű versenyautókhoz ajánlott.
A hagyományos, kívül-belül acélhálós flexi csövekkel gyakran előfordul, hogy a túl nagy kipufogó gáz hőmérséklet miatt a cső belsejében a szövet összeesik, összeszakad. Ilyenkor a gáz áramlási útja beszűkül, az autó nagy mértékben veszít a teljesítményéből.
Ez a rezon cső nem tartalmaz hálót sem kívül, sem belül, ezért nem kell tartanod a belső háló sérülésétől!

Méretei:

- belső átmérő 100mm
- teljes hossz 100mm
- a flexibilis rész hosszúsága 70mm
- falvastagság 3mm

Ajánlott bármely 100mm-es kipufogó rendszerhez!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Lefújószelep diesel autókhoz 25mm-es alumínium, puha rugóval szerelve, tartozékokkal

5.590 Ft
Raktárról azonnal

25mm-es alumínium lefújószelep diesel autókhoz fejlesztve

Elsősorban diesel autókba való beépítésre szántuk ezt a lefújószelep csomagot. A lefújószelep puha rugóval van szerelve, hogy a diesel autókban általában rendelkezésre álló gyenge vákuummal is ki lehessen nyitni őket. A szelep csatlakozása 25mm-es. A lefújószelep mellé adunk egy gumi csőbe való beépítésre kitalált alumínium csatlakozót is. Ez a csatlakozó arra lett kitalálva, hogy a gyári intercooler gumi csőbe lyukat vágva oda ezt a toldatot becsavarozva a lefújószelephez tudj kiállást faragni az autód motorjában.

Fontos!
- a szelep működtetéséhez diesel autókban szükséged lesz valamilyen eszközre, amivel a vákuumot vezérled (pl a nálunk kapható diesel gázpedál állás figyelő elektronika)
- a szett nem tartalmaz gumi csövet, amivel a kiállást és a szelepet össze tudod kötni (néhány cm hosszúságú 25mm-es gumi csőre lesz szükséged)

Ajánlott bármely feltöltős diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Lefújószelep talp SSQV-hoz Subaru Impreza WRX és WRX STI-hez MGP

5.990 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing lefújószelep talp SSQV-hoz Subaru Imprezákba

Ez a lefújó szelep talp Subaru Impreza , Impreza WRX, és Impreza WRX STi gyári lefújószelep csatlakozására illeszkedik. A segítségével könnyedén, néhány perc alatt fel tudsz szerelni SSQV lefújószelepet az összes 2001-2007-ig gyártott Imprezába EJ20 és EJ25-ös motorra!
A talp anyaga alumínium öntvény.

Ajánlott SSQV lefújószelepekhez 2001-2007-ig gyártott Subaru Imprezákba.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Lexus GS-300 2JZ-GE 2JZ-GTE felújított szervószivattyú

39.900 Ft
Raktárról azonnal

Utángyártott új szervó szivattyú Toyota és Lexus JZ motorokhoz

Utángyártott szervó szivattyú az összes JZ Toyota motorhoz. Típusbetegség a JZ motorok szervószivattyújának meghibásodása. Ha gyenge a szervóhatás, vagy már hallani a szivattyú rendellenes hangját, akkor sos le kell cserélned, vagy felújítanod.

Az alábbi autókba építhető be:
- Toyota Supra MK3 1JZ-GTE motorral
- Toyota Supra MK4 2JZ-GE szívó, és 2JZ-GTE turbós motorral
- Toyota Aristo 2JZ-GE és 2JZ-GTE motorral
- Toyota Soarer 1JZ-GTE és 2JZ-GE motorral
- Lexus GS-300 2JZ-GE motorral (minden változat, beleértve a VVTi motorokat is)


Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mágnesszelep (3 ágú szolenoid) diesel lefújószelep működtetéshez

3.990 Ft
Raktárról azonnal

Szolenoid (mágnesszelep) diesel lefújószelep vezérlőhöz, 3 portos

Ha elektronikus úton szeretnéd a lefújószelepedet vezérelni, akkor a vákuumot egy ilyen, 12Volttal üzemeltethető mágnesszelepen keresztül tudod eljuttatni a lefújószelephez a megfelelő időben. Gyakorlatilag bármilyen 12Voltos vákuum vagy nyomás vezérlésére használható ez a szolenoid. A nálunk kapható diesel lefújószelep vezérlőnkhöz kifejezetten ajánljuk! A szelep 3 portos, a harmadik csatlakozását ellennyomásra kell kötni (szívócsonk vagy turbó kompresszor fedél, esetleg intercooler cső csatlakozás)
A szelep elektromos csatlakozása Bosch EV1 szabványos csatlakozó (az ár nem tartalmazza a csatlakozó árát, de külön tudunk adni sarukkal együtt csatlakozó házat)

Ajánlott bármely feltöltős diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

MGP Racing 50mm-es Q lefújószelep szett fekete színben

22.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing 50mm-es Q lefújószelep fekete színben

Röviden és tömören a legjobb lefújó legújabb változata, amit a profik használnak! Hatalmas, 50mm-es dugattyúval rendelkezik, ezáltal rövid idő alatt nagyon nagy mennyiségű levegőt tud elengedni, miközben a hangja is tekintélyes: hatalmasat szól! A gázpedálról való hirtelen lelépéskor (pl. váltásoknál) a feleslegesen tovább pörgő turbo által felépített levegőnyomást a szabadba engedi. Ezzel a turbót és a pillangószelepet megkíméli az ilyenkor jelentkező nagy mechanikai igénybevételtől. További hasznos hatása, hogy az újbóli gázadásnál a turbo könnyebben pörög fel, mivel a hirtelen lezáródó pillangószelep nem torpantja meg a turbo lapátjait.

Bármilyen benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. Látványos tuning elem, köszönhetően a design-os háznak. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez külön vezérlő elektronika kell)
Bármekkora turbonyomásnak ellenáll!
Egy lefújó akár 800, kettő darab párhuzamos beépítésével akár 1500 lóerős autó is üzemeltethető!

A lefújószelep komplett szettben vásárolható meg, mely a képeken látható alkatrészeket tartalmazza:
- 50mm Q lefújó szelep
- nyomócsőre hegeszthető acél talp
- lefogató gyűrű és tömítés

- vákuum cső csatlakozás

Fontos! A szett csak acél csőre felhegeszthető talpat tartalmaz! Amennyiben alumínium csőre szeretnéd rögzíteni a lefújót, úgy kérlek vásárolj a szelephez egy alu talpat, melyet a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK  menüpont alatt fogsz megtalálni!

Ajánlott komolyan módosított turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
MGP T3/T4 hybrid turbo

73.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP T3/T4 turbo feltöltő

1.6- 2.5 literes lökettérfogatú 4-6 hengeres motorokhoz ajánlott hobbi feltöltő. Használható utcai, vagy verseny célokra is!
Ezt a Stage 1-es változatot 1.5 BAR nyomásig ALS nélkül ajánljuk használni!
Ha úgy gondolod, hogy ez a turbó pontosan olyan minőségű és olyan tartós, mint a többszörös áron elérhető márkás változatai, akkor ez NEM AZ A TURBÓ, amit érdemes megvásárolnod!
Ez a termék elsősorban kis költségvetésű, hobbi jellegű tuning és verseny autókra való eszköz, melynek tartóssága nem mérhető össze a drága, márkás turbókéval!

Elsősorban 1.6-2.5 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt, mert már nagyon alacsony fordulaton felépíti a nyomást!
2 literes 4 hengeres motorokon sikerült 400 lóerőt is elérnünk 100-as oktánszámú benzinnel ezzel a turbóval!

A turbó beépítéséhez számos alkatrésszel rendelkezünk! Kérj ajánlatot tömítésekre és csatlakozókra tőlünk bátran! Olyan tuning motorokhoz ajánljuk, ahol a cél teljesítmény körülbelül 300-350 lóerő.

Specifikációk:
Síkcsapágyas, olajhűtésű turbo
Támcsapágy típusa: 270 fokos
Turbo talp csatlakozás: Garrett szabványos T3
Turbina kipufogó csatlakozása: 5 csavaros
Meleg oldali (turbina) A/R: .64
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .50

Méretek:
Kompresszor kerék kilépő méret: 76mm
Kompresszor kerék belépő mérete: 50.50mm
Kompresszor oldal szívó-csatlakozása: 76mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 51mm kívül, belső átmérő 45mm
Turbina kerék kilépő: 55.9mm
Turbina kerék belépő méret: 65.50mm

A turbó nem rendelkezik beépített nyomás szabályozóval, azaz wastegate-tel. Ajánlott 38mm-es wastegate szeleppel szabályozni!

Olaj csatlakozás: 1/8"

Ajánlott motortípusok:
BMW 320, 323, 325, 520, 525, stb. (minden max. 2500ccm-es motor)
Nissan 180SX, 200SX SR20DET motorral
Honda minden Civic CRX Integra 1.6 és 1.8 motorjai
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda minden 1.8T, 2.0T motorjához
FONTOS!
A fenti ajánlás nem jelenti azt, hogy a turbó egy az egyben, átalakítások nélkül beépíthető az adott autó típusba! A motor mérete és a cél teljesítmény alapján (1.6-2.5 liter, 4-6 henger max. kb. 400le) ajánljuk a turbót, aminek a beépítése átalakításokat igényel a motoron!

Ajánlott 4-6 hengeres autók tuningolásához (maximum 1.5 BAR nyomásig)!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!

MGP T3/T4 hybrid turbo 3.0" V-band csatlakozó átalakító

13.900 Ft
Raktárról azonnal

3.0" V-band csatlakozó átalakító MGP T3/T4 turbóhoz az 5 csavaros csatlakozásra

Ezt az átalakítót azoknak ajánljuk, akik az 5 csavaros turbina csatlakozás helyett egy gyorsabban szerelhető, egyszerűbb kipufogó csatlakozást szeretnének a T3/T4 turbójukra. A szabványos 5 csavaros talpra csatlakozik és átalakítja a kipufogó csatlakozást 76mm-esre.
A csatlakozót szettben adjuk, jár hozzá a 76mm-es, azaz 3.0"-os V bilincs is!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mitsubishi Colt CZT Turbo kétutas lefújószelep

26.900 Ft
Raktárról azonnal

Kétutas lefújószelep Mitsubishi Colt 1.5 CZT Turbo motorokhoz

Többféle lefújószelepet is beépítettünk már próba képpen 1.5 literes, turbós Mitsubishi Colt CZT motorokba, de szinte minden esetben motor hiba jelzés volt a végeredmény. Éppen ezért kifejlesztettünk egy lefújószelepet, amit a gyári helyére beépítve úgy tudsz használni, hogy a motorvezérlő nem jelez hibát. Ez a szelep a levegő nagy részét visszavezeti a gyári módon a levegőszűrőhöz, viszont a töltőlevegő egy kis része a szabadba távozik, amitől a lefújószelep a jellegzetes sziszegő hangot ad. Természetesen a szelep nem lesz hangos és harsány, de a hibakód mentes motorvezérlő működéséhez ez a kompromisszum kell az 1.5 Turbo motoroknál!
A szelep a gyári visszakeringető szelep helyére egy az egyben beépíthető. Módosítani nem kell semmilyen alkatrészt. Később gond nélkül vissza lehet alakítani az autót gyári állapotára, csak a gyári szelepet kell beépíteni a kétutas helyére.

Ajánlott Mitsubishi Colt CZT 1.5 turbo motorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
Nissan Skyline R34 GTR V160 Getrag sebesség váltó Synchrotech carbon szinkron gyűrű szett

104.900 Ft
Raktárról azonnal

Synchrotech karbon szinkron gyűrű szett Nissan Skyline R34 V160 sebességváltóhoz

A V160 Getrag, azaz a GTR R34 Skyline gyári, 6 sebességes kézi váltójának a szinkronok a leggyengébb pontjai. Sajnos gyakran kell őket cserélni, ráadásul a gyári alkatrész már nem kapható újonnan a Nissantól.
Ez a szett kifejezetten verseny célra, tuningolt Skyline motorok váltójához készült.

A szett tartalma:
- 4db középső szinkron gyűrű (beépíthető 1-6 fokozatig tetszőlegesen, de erősen ajánlott az 1-4 fokozatokhoz)
- 2db külső szinkron gyűrű (beépíthető 1-6 fokozatig tetszőlegesen, de erősen ajánlott a 3 és 4 fokozatokhoz)

Ezzel a szettel a váltások finomabbak lesznek, magas fordulaton könnyebben fogja venni a váltó a következő fokozatot, és a visszakapcsolások is könnyebbek lesznek.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Performance lefújószelep tölcséres változat

8.900 Ft
Raktárról azonnal

Performance lefújószeleptölcséres változat

Bármilyen típusú benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez egy külön elektronikára van szükséged, lásd a LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA árucsoportot!).
Egy szelepes.

Elkötelezett hívei vagyunk az SSQV lefújószelepeknek, ezért elsősorban azt a drágább, de komolyabb lefújószelepet ajánljuk a legtöbb autóba. Akadnak viszont olyan motorterek, ahol a helyszűke miatt csak jóval kisebb fizikai méretű lefújószelepeket lehet elhelyezni. Ilyen például az Audi S4 és RS4-es biturbó is. Ennek a lefújószelepnek a hangja egy SSQV-hez képest kevésbé egyedi, de az ára verhetetlen!

Vásárlói visszajelzés a termékkel kapcsolatban:
Több autótípusnál is előfordult, hogy a szelepet nem tudta kinyitni a vákuum. Ilyen esetben két dologgal lehet megoldani a beépítést:
- levágsz a gyári rugóból a lefújószelep belében (nem túl profi megoldás, és ha túl sokat vágsz belőle akkor sajnos kuka a rugó)
- keresel a lefújóba egy puhább rugót (sajnos nem tudunk jelenleg be
szerezni ilyen rugót)

Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
SSQV IV lefújószelep szett Subaru Impreza modellekhez

19.900 Ft
Raktárról azonnal

SSQV Szuper Szekvenciális lefújószelep szett Subaru Impreza WRX és WRX STi modellekhez

Ez a szett 2 fő alkatrészből áll:
1. SSQV 4. lefújószelep
2. lefújószelep talp Subaru Impreza modellekhez 2000-2007-ig GD és GG kaszni kódokkal

A szelepet ezzel a talppal be tudod építeni a gyári lefújószelep helyére. Az egyetlen alkatrész, amire szükséged lesz a szetten kívül, az egy 34mm-es vakdugó, mivel  agyári szelep visszavezetését az SSQV beépítése után le kell dugóznod.  A vakdugót külön meg tudod vásárolni a webshopunkban!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Titanmotorsports nyomásszenzor folyadékokhoz (olajnyomás, benzinnyomás, víznyomás)

23.900 Ft
Raktárról azonnal

Titanmotorsports nyomásszenzor

Titanmotorsports folyadék nyomás szenzor. Alkalmas olajnyomás, benzinnyomás és víznyomás mérésére is. Mérési tartománya 0-150PSI (0-10.6 BAR):
A szenzor prémium minőségű, elsősorban komoly versenyautókba, írható ECU-hoz ajánlott alkatrész. Jól bírja a strapát, ellenáll a rezonanciának és a magas hőmérsékletnek is, ami egy komolyan terhelt versenyautóban jelentkezik.
A szenzor 3 vezetékes, 5 Voltos.

Ajánlott írható motorvezérlőkhöz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota klíma tisztító szer aerosol

2.000 Ft
Raktárról azonnal

Gyári Toyota klíma tisztító spray

Klíma karbantartáshoz minőségi, eredeti Toyota tisztítószert ajánlunk! Ez a fajta tisztító spray a hab változat: flexibilis csövön keresztül kell a levegő csövekbe juttatni a tisztító habot.
A termék 2017-es gyártású, szavatossági ideje 5 év.

Magyar nyelvű használati útmutató a címkén található!
Toyota Supra 1JZ-GTE 2JZ-GE 2JZ-GTE MK3 MK4 utángyártott szervószivattyú

39.900 Ft
Raktárról azonnal

Utángyártott új szervó szivattyú Toyota és Lexus JZ motorokhoz

Utángyártott szervó szivattyú az összes JZ Toyota motorhoz. Típusbetegség a JZ motorok szervószivattyújának meghibásodása. Ha gyenge a szervóhatás, vagy már hallani a szivattyú rendellenes hangját, akkor sos le kell cserélned, vagy felújítanod.

Az alábbi autókba építhető be:
- Toyota Supra MK3 1JZ-GTE motorral
- Toyota Supra MK4 2JZ-GE szívó, és 2JZ-GTE turbós motorral
- Toyota Aristo 2JZ-GE és 2JZ-GTE motorral
- Toyota Soarer 1JZ-GTE és 2JZ-GE motorral
- Lexus GS-300 2JZ-GE motorral (minden változat, beleértve a VVTi motorokat is)


Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 1JZ-GTE átlátszó vezérlés felső burkolat G-Plus

10.900 Ft
Raktárról azonnal

G-Plus Toyota Supra 1JZ-GTE átlátszó felső vezérlés burkolat

Átlátszó műanyagból készült vezérmű szíj burkolat 1JZ-GTE motorokhoz. A gyári burkolat helyére egy az egyben beépíthető.

Fontos!
- csak a nem VVti változatokhoz használható
- beépítéskor nagyon oda kell figyelni a csavarok enyhe meghúzására

Beépíthető minden 1JZ-GTE kódú Toyota és Lexus, nem VVti motorba:
- Toyota Supra MK3 1JZ-GTE
- Toyota Soarer 1JZ-GTE
- Toyota Chaser 1JZ-GTE

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 1JZ-GTE és 2JZ-GTE vezérmű tengely jeladó vakoló lap hengerfejre

2.190 Ft
Raktárról azonnal

RMS rozsdamentes acél vakoló lap 1JZ-GTE és 2JZ-GTE
vezérmű tengely jeladó helyére a hengerfejre

A gyári 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorokat 2db vezérműtengely jeladóval szerelték fel a hengerfejen. Általában az írható motorvezérlő elektronikáknak csak egy vezérműtengely jeladóra van szükségük a normál működéshez, ezért az üresen maradt jeladót elegánsan le tudod vakolni ezzel a fém lappal.

Ajánlott minden Toyota 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorba!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 1JZ-GTE felújított fűzött RMS motor blokk

527.000 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra 1JZ-GTE fűzött motor blokk

1JZ-GTE Toyota, felújított, makulátlan fűzött blokk. A képeken az aktuális eladó terméket látod!

A motor egy használt, jó állapotú 1JZ-GTE alapból épült. Főtengelye és a dugattyúi is alapméretesek.
Az alábbiakat végeztük el a motor felújításakor:
- blokk mosás és rozsdátlanítás
- mindkét oldali olaj járat kinyitása és tiszítása
- blokk tető síkolása, henger falak újra hónolása
- blokk festés (szatén fekete)
- hajtókarok bemérése (görbület), főtengely bemérése (méret és görbület), dugattyúk illesztésének ellenőrzése
- a dugattyúkat átalakítottuk, hogy vastagabb kompresszió gyűrűt tehessünk rá, ezáltal jobban bírják a terhelést
- a főtengely csapok új ARP főtengely lefogató tőcsavar szettet kaptak
- a hajtókarokba új ARP 2000 szériás hajtókar csavarokat tettünk
- a főtengely nyugvó és támcsapágyai új STD méretű Clevite77 trimetál verseny csapágyak lettek
- a hajtókarokba is tettünk új alap méretes Clevite77 verseny csapágyakat
- a motor kapott egy új 1JZ-GTE gyári Toyota olajpumpát, amit belül egy kicsit át is alakítottunk

A motort hátul és elöl púpos olajteknővel is szerelheted!

A fent leírt lista már mind készen van a motoron, de ha még szeretnél mellé mást, akár egy komplett összeszerelt blokkot hengerfejjel, akkor egyeztess velünk árat, és néhány napon belül viheted a kész motort is!


Korlátozott garancia kizárólag igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Verseny célra használt motorokra csak beindítás garanciát adunk!
Csak szakember építheti be!

Toyota Supra 2JZ-GTE 1JZ-GTE MK3 MK4 Toyota főtengely első szimering utángyártott

2.490 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra főtengely első szimering
minden Toyota 1JZ és 2JZ motorhoz

Utángyártott, jó minőségű főtengely első szimering.

Az alábbi autókba építhető be:

- Toyota Supra MK3 1JZ-GTE motorral
- Toyota Supra MK4 2JZ-GE szívó, és 2JZ-GTE turbós motorral
- Toyota Aristo 2JZ-GE és 2JZ-GTE motorral
- Toyota Soarer 1JZ-GTE és 2JZ-GE motorral
- Lexus GS/IS/SC-300 2JZ-GE motorral

Ajánlott minden Toyota JZ motorba!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 7M-GTE 1JZ-GTE 2JZ-GE 2JZ-GTE alapjárati motor csatlakozó szett sarukkal

3.590 Ft
Raktárról azonnal

Toyota csatlakozó műanyag ház sarukkal és szigetelő gumikkal

Ez a csatlakozó Toyota alapjárati motorokhoz használható. Egy az egyben olyan, mint a korai, körülbelül 1991-ig gyártott 7M-GTE motoros Supra MK3 alapjárati motorjának csatlakozója. A későbbi modellek és a JZ motorok csatlakozója is nagyon hasonló, de a saruk nem egyeznek meg (ergo törött csatlakozó házas JZ alapjárat motor csatlakozó ház cseréjére ez a szett nem alkalmas). Ha egyedi kábelköteget építesz, akkor minden 7M és JZ motor alapjárati motorjához jó lesz a szett (VEMS, Syvecs stb. írható ecu-hoz új motor kábel köteg készítésére kiváló).

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Supra MK3 7M-GE 7M-GTE 1JZ-GTE dupla magos vízhűtő radiátor MGP

55.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing vízhűtő radiátor Toyota Supra MK3-hoz

A gyárinál nagyságrendekkel komolyabb kapacitású vízhűtő tuningolt MK3-as Suprákhoz.
Dupla magos hűtő, azaz a gyári hűtőnél a térfogata kétszer nagyobb!
A hűtőhöz jár egy 1.1BAR-os hűtő sapka is.

Minden Toyota Supra MK3-ba beépíthető. Automata váltós változatoknál külön váltó olaj hűtőre lesz szükséged (nincs olaj hűtő kör a vízhűtő radiátor aljában).

Ajánlott tuningolt Toyota Supra MK3-ba!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Supra MK4 2JZ-GE 2JZ-GTE dupla magos vízhűtő radiátor MGP

57.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing vízhűtő radiátor Toyota Supra MK4-hez

A gyárinál nagyságrendekkel komolyabb kapacitású vízhűtő tuningolt MK4-es Suprákhoz.
Dupla magos hűtő, azaz a gyári hűtőnél a térfogata kétszer nagyobb!
A hűtőhöz jár egy 1.1BAR-os hűtő sapka is.

Minden Toyota Supra MK4-be beépíthető. Automata váltós változatoknál külön váltó olaj hűtőre lesz szükséged (nincs olaj hűtő kör a vízhűtő radiátor aljában).

Ajánlott tuningolt Toyota Supra MK4-be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Supra MK4 2JZ-GE 2JZ-GTE vízhűtő radiátor Nissens

59.900 Ft
Raktárról azonnal

Nissens gyári minőségű utángyártott vízhűtő radiátor Toyota Supra MK4-hez
Automata és kézi váltós változatokhoz

A gyárival egyező minőségű vízhűtő radiátor MK4 Suprákba. Ez a hűtő rendelkezik az automata váltókhoz szükséges olajhűtő körrel is, ezért automata és kézi kapcsolású váltóval szerelt Toyota Supra MK4-be is beépíthető.
A gyári felfogatási pontokra illeszkedik, nem kell semmit átépíteni a beépítéséhez!
A szívó és a turbó motoros változatokhoz is használható!
Ezt a vízhűtőt elsősorban nem tuning célra, hanem utcai használatú, esetleg restaurált Toyota Supra MK4 típusokhoz ajánljuk!

Ajánlott minden Toyota Supra MK4-be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE 2JZ-GE Koyorad racing vízhűtő radiátor

139.900 Ft
Raktárról azonnal

Koyorad vízhűtő radiátor Toyota Supra MK4-hez

A gyárinál nagyságrendekkel komolyabb kapacitású, dupla magméretű vízhűtő komolyan tuningolt MK4-es Suprákhoz. Akár 1000 lóerős motort is képes kellően hűteni ez a prémium vízhűtő. A piacon kapható egyik legjobb minőségű prémium termék. Vízhűtő sapka nem jár a hűtőhöz! Ajánlott legalább 1.2BAR-os hűtősapkával használni!

Fontos!
Ez a vízhűtő nem kapható kifejezetten automata váltóhoz való verzióban. Elsősorban kézi kapcsolású váltóval szerelt autókhoz ajánljuk, de külön sebességváltó olaj hűtő beépítése mellett használható az automata Supra MK4-ekhez is.

Ajánlott komolyan módosított Toyota Supra MK4-be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE gázpedál állás szenzor TPS 89452-22080 utángyártott

8.990 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra 2JZ-GTE TPS

Utángyártott, jó minőségű szentor 2JZ-GTE Toyota motorokhoz. Ez a szenzor csak a 2JZ-GTE nem VVTi motorokra passzol! A pillangó szelep házon két hasonló kialakítású szenzor található. Ez a szenzor a pillangószelep állását mondja meg az ECU-nak. 20+ éves gyári, kopott, zajos szenzort érdemes erre az utánygártott új szenzorra cserélni minden autóban!

Ajánlott Supra 2JZ-GTE nem VVTI motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK4 2JZ-GTE Synchrotech carbon szinkron gyűrű szett Getrag V160 és V161 váltókhoz

104.900 Ft
Raktárról azonnal

Synchrotech karbon szinkron gyűrű szett V160 és V161 váltókhoz

A V160 és V161-es Getrag, azaz az MK4 Supra turbó gyári, 6 sebességes kézi váltójának a szinkronok a leggyengébb pontjai. Sajnos gyakran kell őket cserélni, ráadásul a gyári alkatrész már nem kapható újonnan a Toyotától.
Ez a szett kifejezetten verseny célra, tuningolt Toyota motorok váltójához készült.
A szett tartalma:
- 4db középső szinkron gyűrű (beépíthető 1-6 fokozatig tetszőlegesen, de erősen ajánlott az 1-4 fokozatokhoz)
- 2db külső szinkron gyűrű (beépíthető 1-6 fokozatig tetszőlegesen, de erősen ajánlott a 3 és 4 fokozatokhoz)

Ezzel a szettel a váltások finomabbak lesznek, magas fordulaton könnyebben fogja venni a váltó a következő fokozatot, és a visszakapcsolások is könnyebbek lesznek.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Supra MK4 hátsó féktárcsa szett (2db féktárcsa) Stoptech (kis fék)

91.790 Ft
Raktárról azonnal

Stoptech prémium hátsó féktárcsa szett Toyota Supra MK4-hez

Gyári méretű, szívó (Japán belpiacon kis fékkel szerelt turbós) MK4 Suprára való hátsó féktárcsa szett. Tartalma 2db féktárcsa (jobb és bal 1+1db). Utcai használatra és néha-néha hobbi versenyzésre használt autókhoz ajánljuk.

Fontos!
Az MK4-es Suprákat kétféle méretű féktárcsával szerelték! Ez a féktárcsa szett a kisebbik, 296mm-es átmérőjű fékeket tartalmazza. A Japán piacos Supra MK4 turbós változatai közül a legtöbb a kisebbik, 296mm-es átmérőjű féktárcsával került forgalomba. Kérlek minden esetben ellenőrizd a tárcsa átmérőt rendelés előtt!
A kisebb fékek átépítése a nagyobb, 323mm-es változatra lehetséges, de ilyen esetben a féknyerget is cserélni kell a nagyobb változatra!

Ajánlott Toyota Supra MK4 bi-turbóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
TRD radiátor sapka 1.3BAR

9.990 Ft
Raktárról azonnal

TRD vízhűtő radiátor sapka 1.3BAR

Prémium minőségű, eredeti Japán vízhűtő sapka 1.3BAR nyomásértékkel. Minél nagyobb nyomásértékű hűtősapkát használsz, annál később forr meg terhelésnél a víz a hűtőrendszeredben!
A következő autótípusok gyári hűtőjére felszerelhető egy az egyben:

LEXUS:
GS 350
GS430
GS450H
IS200
IS250
IS350
RX300
RX400

TOYOTA :
Aristo JZS 147
Aristo JZS160/JZS161
bB
Yaris
Caldina
Carina E
Camry 91>
Curren
Corolla AE10#, AE11#, ZE11#
Cynos
GT86
Supra MA70 from 08/89>
Supra JZA70
Supra JZA80
Starlet EP82, EP91
Celica ST182, 183,
Celica ST202, 203,
Celica GT4 ST185 radiator (a vizes intercolerre a Type1 kell)
Celica GT4 ST205 radiator (
a vizes intercolerre a Type1 kell)

Soarer MZ20 04/89>
Soarer JZZ30/31
Rav 4
iQ3

MITSUBISHI :
Lancer Evo 1-3
Legnum VR4
Colt CZT/Ralliart

SUBARU :
Legacy BHE, EZ30
BRZ

HONDA :
Civic EK9
Civic Type R
Integra Type R, DC5
S2000
HRV
CRV
Legend

DAIHATSU :
Altis
Copen
Charade
Mira
YRV

SUZUKI:
Swift Sport 

Ajánlott minden módosított (tuningolt) motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Turbó kipufogó leömlő kollektor T3

19.500 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing T3 turbó leömlő kollektor 4 hengeres motorokhoz

Nagyon szépen kidolgozott, turbós leömlő készítéshez használható kollektor, azaz gyűjtő. Segítségével 4 hengeres motorokra tudsz építeni turbós kipufogó leömlőt, aminek Garrett szabvány szeint T3-as méretű, osztatlan turbina talp csatlakozása van.
A kollektor rozsdamentes acélból készült.

Méretei:
A kollektor csöveinek anyag vastagsága: 3.2mm
A kollektor csöveinek belső átmérője: 42mm
A T3 turbina csatlakozó talp anyag vastagsága: 10mm

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen 1.4 TSi lefújószelep adapter FMDV14TSI MGP

3.990 Ft
Raktárról azonnal

MGP lefújószelep adapter Volkswagen 1.4 TSi motorokhoz

A VW különleges, duplafeltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja! 

Az alábbi típusokat szerelték 1.4 TSi duplafeltöltős motorral:
2005 Volkswagen Golf Mk5
2006
Volkswagen Touran
2008 Audi A3
2008
Volkswagen Scirocco
2007 SEAT León
2008 Škoda Octavia
2009
Volkswagen Tiguan
2009
Volkswagen Golf Mk6

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Walbro GSS-341 szerelék szett Toyota Supra MK4

7.990 Ft
Raktárról azonnal

Walbro benzinszűrő és csatlakozó szett Toyota Supra MK4-hez

Walbro GSS-341 típusú tankbelső üzemanyagpumpákhoz használatos beépítő szett. Tartalmazza a benzinpumpa beépítéséhez szükséges alkatrészeket:
- benzinszűrő
- benzinpumpa rögzítő elem
- benzinpumpa elektromos csatlakozó
- benzincső és bilincsek stb.

Bizonyos autótípusokhoz rendelhető Walbro benzinpumpa beépítő szett. Ha más autóba keresel ilyen szettet, akkor keress minket a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen!

Ajánlott GSS-341 ac-val szerelt Toyota Supra MK4-hez!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva