Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÉKCSAVAROK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METHANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   BMW E46 M3 S54
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   SUBARU IMPREZA WRX
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   TOYOTA CELICA AWD Turbo ST185 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA 1ZZ-GE 2ZZ-GE
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> KUPLUNGOK
! Erősített kuplungok utcára és versenyre

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Érdeklődj emailben az elérhető kuplungokról, szerkezetekről és lendkerekekről itt: tuningaruhaz@gmail.com

A Tuningaruhaz.hu 2009-től a következő kuplung márkákat forgalmazza:

RPS
XTD
SPEC
TILTON
F1-RACING
CLUTCHMASTERS

Utcai és verseny használatra is értékesítünk kuplungokat az egytárcsástól, a három tárcsás karbon-karbon változatokig. Amennyiben ezen menüpont listájában nem látod az általad keresett kuplungot, úgy írj nekünk a tuningaruhaz@gmail.com emailcímre érdeklődő levelet, és segítünk megkeresni Neked az autódhoz a kívánt felhasználásra legalkalmasabb kuplung szettet!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

! Kevlár kuplung tárcsa készítés

18.000 Ft
Megrendelésre

Kevlár kuplung tárcsa készítés

Egyedi igények alapján, gyári kuplung tárcsa mintából szinte bármilyen autóhoz tudunk készíteni kevlár kuplung tárcsát. A gyári nyomaték 110%-át is elviselik ezek a kuplungok. Elsősorban utcai használatra valók, mivel ugyanolyan komfortosan lehet velük közlekedni, mint a gyári tárcsával.

- a képen látható kevlár tárcsa átépítésének ára 18.000.-Ft, elkészítési ideje kb. 1 hét

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

! Kuplung erősítés szinter tárcsával és lendkerék köszörűléssel

60.000 Ft
Megrendelésre

Kuplung megerősítés szinter tárcsával, erősített nyomólappal és lendkerék illesztéssel

A legtöbb autótípushoz tudunk készíteni egy komplett erős kuplungot az alábbi módosításokkal:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- készítünk egy 6 ágú szinter tárcsát a gyári tárcsádból
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe. Az ár a legtöbb autó esetében tartható, de egyedi megoldások esetén eltérhet!
Kérj tőlünk árajánlatot a kuplungod költséghatékony megerősítésére!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

! Kuplung nyomólap erősítés szinte bármilyen gyári vagy utángyártott kuplung szerkezeten

15.000 Ft
Megrendelésre

Kuplung nyomólap erősítés +30% szorítóerővel!

Gyakran keresnek nálunk a gyáritól erősebb kuplungot utcai használatú, tuningolt autókba. Ilyen esetekben a legegyszerűbb megoldás a kuplung szerkezet megerősítése. Szinte minden gyári, vagy utángyártott kuplung nyomólapot át tudunk úgy alakítani, hogy 30%-kal erősebb legyen, mint eredetileg. A nyomólap lehet új, de akár jó állapotú használt szerkezet is! A műveletet egy héten belül tudjuk aktuális munkáinktól függően elvégezni! Ez a megoldás a legolcsóbb, hiszen nem kell sem új tárcsát, sem új kuplung szerkezetet vásárolnod az autódhoz! A beavatkozás a pedálerőt nem befolyásolja, nem lesz keményebb tőle a kuplung pedál!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

! Szinter kuplung tárcsa készítés

35.000 Ft
Megrendelésre

Szinter kuplung tárcsa készítés

Egyedi igények alapján, gyári kuplung tárcsa mintából szinte bármilyen autóhoz tudunk készíteni szinter kuplung tárcsát. A gyári nyomaték akár többszörösét is elviselik ezek a kuplungok. ELsősorban nem utcai használatra valók, mivel nem lehet őket csúsztatni, de rugós közepű tárcsa készítése esetén utcai használatra is alternatívát jelentenek, ha nem kapható elég erős organic tárcsa az adott autóhoz.
Mivel sokféle opcióban rendelhető, ezért csak irányadó árat tudunk megadni, minden más esetben érdeklődj elérhetőségeinken!

- a képen látható rugós közepű, 6 szinter lapkás tárcsa ára 35.000.-Ft, elkészítési ideje kb. 1 hét

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi A8 4.2 V8 erősített kevlár kuplung szett

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés Audi A8 4.2 V8 motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.
Minden Audi motor kuplungját át tudjuk építeni kevláros tárcsával!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW E30 E36 320 325 328 erősített kevlár kuplung szett

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés BMW 325 525 328 528 motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.
Minden BMW motor kuplungját át tudjuk építeni kevláros tárcsával!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW E30 E36 320 325 328 erősített szinter verseny kuplung szett

60.000 Ft
Megrendelésre

Szinter, 6 ágú, rugós tárcsával épített, erősített, tuning kuplung átépítés BMW minden modell változatához

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 100%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet 6ágú szinterre
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik verseny célra szeretnék a BMW-jüket használni (rally, drift, pálya verseny), vagy  utcai használatra szeretnének tuning kuplungot. Kérésre a kuplung szettet elkészítjük rugós, vagy felárért merev közepű tárcsával is!
A gyári forgató nyomatékhoz képest 100%-kal többet bír ez a kuplung szett!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. A BMW E30 és E36 minden modelljénél meg tudjuk oldani az átépítést!

Csak szakember építheti be!

Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW E31 850i 850Ci erősített kevlár kuplung szett

60.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés BMW 850i 850CSi motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.
Minden BMW motor kuplungját át tudjuk építeni kevláros tárcsával!
Ez a kuplung extrém nagy méretűnek számít a BMW kuplungok között. 280mm az átmérője, ezért drágább
a kevláros átalakítása, mint az átlagos 240mm-es vagy ennél is kisebb BMW kuplungoké!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW E39 E60 E61 530D erősített szinter verseny kuplung szett

60.000 Ft
Megrendelésre

Szinter, 6 ágú, rugós tárcsával épített, erősített, tuning kuplung átépítés BMW minden modell változatához

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk kb. 70%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 10%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet 6ágú szinterre
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik verseny célra szeretnék a BMW-jüket használni (rally, drift, pálya verseny), vagy utcai használatra szeretnének tuning kuplungot.
A gyári forgató nyomatékhoz képest 100%-kal többet bír ez a kuplung szett!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. A BMW E39, E60 és E61 minden modelljénél meg tudjuk oldani az átépítést!

FONTOS!
A BMW ezen modelljeinek kuplungja úgynevezett önbeálló szerkezettel készült gyárilag. A régi, hagyományos kuplung szerkezetekhez képest ezek a nyomólapok kevésbé tuningolhatóak, erősítésük a szokásos 30%-hoz képest mindössze kb. 10%-kal lehetséges. Ha kevés ez a szorító erő a motorodhoz, akkor lehetőség van más nyomólappal összeépíteni a kuplungodat, hogy az még erősebb legyen! Kérj tőlünk egyedi árajánlatot szerkezet cserével is!


Csak szakember építheti be!

Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW M52B25 erősített kevlár kuplung szett

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés BMW M52B25 motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.
Minden BMW motor kuplungját át tudjuk építeni kevláros tárcsával!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Fék és kuplung munkahenger 3/4 Coll Wilwood

19.900 Ft
Raktárról azonnal

Wilwood fék és kuplung munkahenger 3/4"

Elsősorban dupla és tripla kuplungok beépítéséhez tartjuk raktáron ezt az eszközt, mivel a legtöbb ilyen kuplung beépítésénél nagyobb mennyiségű hidraulika olajra van szükséged, mint amit a gyári kuplung főhengered szállítani tud. Ezen kívül akár fék munkahengernek, vagy pedálgéphez is használhatod. Dugattyú mérete 3/4" avagy .75 jelölésű. A termékhez külön olaj tartályt nem kell vásárolnod, mivel az alumínium öntvény végében már eleve megtalálható a hidraulika folyadék tároló kupakkal együtt!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Fiat Multipla JTD kuplung erősítés kevlár tárcsával és nyomólap módosítással

33.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített kuplung Fiat Multipla motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének erősített kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. Gyakran építünk chiptuningolt Multipla diesel JTD motorokhoz ilyen szettet, amikor a tuning után a gyári szett időnként már megcsúszik.

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Honda Accord Civic CR-V 2.2 I-CDTi kuplung felújítás

59.900 Ft
Raktárról azonnal

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés Honda diesel 2.2 I-CDTi motorokhoz

Ez a típus hajlamos elhasználni a kuplungot gyári, tuning mentes motorral, ezért új kuplung vásárlása helyett, felújításként ajánljuk a kevláros átépítést! Elsősorban tuning céllal készítünk erősített kuplungokat, de akadnak kivételek is, mint például a Honda 2.2 diesel motorjai.

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk körülbelül 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

Csak szakember építheti be! A nem szakszerű beépítésből származó meghibásodásokért nem vállalunk felelősséget!
Fontos vásárlói visszajelzés a termékről, hogy hozzáértő szerelő nélkül a beépítés szinte biztosan problémás lesz! Akadt példa Honda márka szervizre is, ahol nem tudták
beépíteni és beállítani megfelelően a kuplungot! Az autót elhozták hozzánk, ezért nekünk kellett kijavítani azt a hibát, amit a szervizben elkövettek! Érdemes rákérdezni a szerelőtől, hogy tisztában van-e ennek a bonyolult kuplungnak a beépítésével, vagy ha nincs elérhető közelségben értelmes szerelő, akkor konzultáljon velünk, és ajánlunk olyan szakembert, akinek van gyakorlata ebben a témában!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Honda Civic CRX Integra kuplung nyomólap erősítés

15.000 Ft
Megrendelésre

Honda Civic CRX Integra Accord kuplung nyomólap erősítés +30% szorítóerővel!

Gyakran keresnek nálunk a gyáritól erősebb kuplungot utcai használatú, tuningolt autókba. Ilyen esetekben a legegyszerűbb megoldás a kuplung szerkezet megerősítése. Szinte minden gyári, vagy utángyártott kuplung nyomólapot át tudunk úgy alakítani, hogy 30%-kal erősebb legyen, mint eredetileg. A nyomólap lehet új, de akár jó állapotú használt szerkezet is! A műveletet egy héten belül tudjuk aktuális munkáinktól függően elvégezni! Ez a megoldás a legolcsóbb, hiszen nem kell sem új tárcsát, sem új kuplung szerkezetet vásárolnod az autódhoz! A beavatkozás a pedálerőt nem befolyásolja, nem lesz keményebb tőle a kuplung pedál!
Bármilyen Honda kuplung nyomólappal el tudjuk végezni az átépítést!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Honda Prelude 2.0 és 2.3 erősített szinter verseny kuplung szett

60.000 Ft
Megrendelésre

Szinter, rugós középrésszel épített, erősített, tuning kuplung átépítés BMW minden modell változatához

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 100%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet 6ágú szinterre
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik tuning célra szeretnék a Hondájukat használni (rally, drift, pálya verseny), vagy  utcai használatra szeretnének pl. turbósított motorhoz kuplungot. Kérésre elkészítjük rugós, vagy merev közepű tárcsával is a szettet!
A gyári forgató nyomatékhoz képest 100%-kal többet bír ez a kuplung szett!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.

Csak szakember építheti be!

Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mercedes 411 kuplung erősítés nyomólap átépítéssel és kevlár kuplung tárcsával

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített kuplung átépítés Mercedes 411 motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik olyan körülmények között használják a teherautójukat, amikor előfordul a gyári szett határ terhelése (megcsúszik a kuplung). Az általunk átépített kuplung egy az egyben úgy viselkedik, mint  agyári, csak a nyomaték átvitele nő meg jelentősen (sokkal nagyobb terhelés esetén csúszik meg).

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.
Minden Mercedes 411 motor kuplungját át tudjuk építeni kevláros tárcsával!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Nissan 180SX 200SX CA18DET SPEC Stage 5 kuplung szett

128.000 Ft
Megrendelésre

SPEC Stage 5 kuplung szett Nissan 180SX 200SX CA18DET változathoz
CA18DE 1.8 literes szívó és CA18DET 1.8 literes turbo motorhoz

Nagy teherbírású, kifejezetten verseny célokra kifejlesztett kuplung szett CA18DE és CA18DET Nissan motorokhoz. Egy az egyben, átalakítás nélkül beszerelhető az eredeti, gyári kuplungszett helyére!

A sett tartalma:
- kuplung szerkezet
- kuplung tárcsa
- csapágy
- közepelő (csak a beszerelésnél van szerepe)

Ezt a kuplungot kifejezetten ajánljuk drag és drift célokra! Eredeti USA gyártmány! Nagyon erős, a maximális teherbírása 500Nm!!!
A legbrutálisabb, legerősebb kuplung, amit a gyári helyére átalakítás nélkül be tudsz szerelni!
A tárcsa merev, szórt szinter. Utcai használatra nem ajánljuk, mert gyakorlatilag nem lehet csúsztatni, és a kuplungpedál felengedésekor hangos, nyikorgó hangot ad!
Ettől függetlenül több autóban is használják utcán, mivel ekkora erőt rugós közepű (nem merevtárcsás) kuplungok nem bírnak ki.

Kisebb teljesítményhez a SPEC gyárt többféle kuplung szettet!
Minden SPEC kuplungtárcsát külön is meg lehet vásárolni, így elhasználódás után a felújítás lényegesen olcsóbb, mint a teljes szett ára!

Ha bármilyen kérdésed van a SPEC kuplungjaival kapcsolatban, akkor írj nekünk: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott Nissan CA18DET vagy CA18DE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Nissan 180SX 200SX CA18DET SPEC Stage 5 kuplung tárcsa

59.900 Ft
Megrendelésre

SPEC Stage 5 kuplung tárcsa Nissan 180SX 200SX CA18DET motorhoz

Nagy teherbírású, kifejezetten verseny célokra kifejlesztett kuplung tárcsa CA18DET Nissan motorhoz. Csak a hozzá tartozó Spec szerkezettel együtt használható! Ezt a tárcsát azoknak ajánljuk, akiknek elkopott a már meglévő Spec Stag5-ösük, és szerkezetet nem szeretnének újat vásárolni hozzá.

Ezt a kuplungot kifejezetten ajánljuk drag és drift célokra! Eredeti USA gyártmány! Nagyon erős, a maximális teherbírása 500Nm!!!
A tárcsa merev, szórt szinter. Utcai használatra nem ajánljuk, mert gyakorlatilag nem lehet csúsztatni, és a kuplungpedál felengedésekor hangos, nyikorgó hangot ad!
Ettől függetlenül több autóban is használják utcán, mivel ekkora erőt rugós közepű (nem merevtárcsás) kuplungok nem bírnak ki.

Kisebb teljesítményhez a SPEC gyárt többféle kuplung szettet!
Minden SPEC kuplungtárcsát külön is meg lehet vásárolni, így elhasználódás után a felújítás lényegesen olcsóbb, mint a teljes szett ára!


Ha bármilyen kérdésed van a SPEC kuplungjaival kapcsolatban, akkor írj nekünk: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott 200SX CA18DET motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Nissan Skyline R32 R33 R34 RB25DET GTS GTT Spec Stage5 kuplung szett

149.900 Ft
Raktárról azonnal

SPEC Stage 5 kuplung szett Nissan Skyline R32 R33 R34-hez RB25DET motorhoz,
hátsókerekes GTS-T és GTT modellekhez

Nagy teherbírású, kifejezetten verseny célokra kifejlesztett kuplung szett RB25DET és RB25DET NEO Nissan motorokhoz. Egy az egyben, átalakítás nélkül beszerelhető az eredeti, gyári kuplungszett helyére!

A szett tartalma:
- kuplung szerkezet
- kuplung tárcsa
- csapágy
- közepelő (csak a beszerelésnél van szerepe)

Ezt a kuplungot kifejezetten ajánljuk drag és drift célokra! Eredeti USA gyártmány! Nagyon erős, a maximális teherbírása 900Nm!!!
A legbrutálisabb, legerősebb kuplung, amit a gyári helyére átalakítás nélkül be tudsz szerelni!
A tárcsa merev, szórt szinter. Utcai használatra nem ajánljuk, mert gyakorlatilag nem lehet csúsztatni, és a kuplungpedál felengedésekor hangos, nyikorgó hangot ad!
Ettől függetlenül több autóban is használják utcán, mivel ekkora erőt rugós közepű (nem merevtárcsás) kuplungok nem bírnak ki.

Kisebb teljesítményhez a SPEC gyárt többféle kuplung szettet!
Minden SPEC kuplungtárcsát külön is meg lehet vásárolni, így elhasználódás után a felújítás lényegesen olcsóbb, mint a teljes szett ára!

Ha bármilyen kérdésed van a SPEC kuplungjaival kapcsolatban, akkor írj nekünk: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott Nissan RB25DET és RB25DET NEO motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Nissan Skyline R32 R33 R34 RB25DET GTS GTT Spec Stage5 kuplung tárcsa

66.900 Ft
Raktárról azonnal

SPEC Stage 5 kuplung tárcsa Nissan Skyline R32 R33 R34-hez RB25DET motorhoz,
hátsókerekes GTS-T és GTT modellekhez

Nagy teherbírású, kifejezetten verseny célokra kifejlesztett kuplung tárcsa RB25DET és RB25DET NEO Nissan motorokhoz. Csak a hozzá tartózó Spec Stage 5 szerkezettel együtt ajánlott beépíteni!

Ezt a kuplungot kifejezetten ajánljuk drag és drift célokra! Eredeti USA gyártmány! Nagyon erős, a maximális teherbírása 900Nm!!!
A tárcsa merev, szórt szinter. Utcai használatra nem ajánljuk, mert gyakorlatilag nem lehet csúsztatni, és a kuplungpedál felengedésekor hangos, nyikorgó hangot ad!
Ettől függetlenül több autóban is használják utcán, mivel ekkora erőt rugós közepű (nem merevtárcsás) kuplungok nem bírnak ki.

Kisebb teljesítményhez a SPEC gyárt többféle kuplung szettet!
Minden SPEC kuplungtárcsát külön is meg lehet vásárolni, így elhasználódás után a felújítás lényegesen olcsóbb, mint a teljes szett ára!

Ha bármilyen kérdésed van a SPEC kuplungjaival kapcsolatban, akkor írj nekünk: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott Nissan RB25DET és RB25DET NEO motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Nissan Skyline R32 R33 R34 RB25DET GTS-T GT-T erősített kuplung kevlár tárcsával

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés Nissan Skyline RB25 motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. Skyline RB25 motorok az alábbi típusokban találhatók:
- Nissan Skyline R32 Turbo
- Nissan Skyline R33 GTS-T
- Nissan Skyline R34 GT-T

Csak szakember építheti be!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Opel Astra Speedster Zafira erősített kuplung kevlár tárcsával

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés Opel Z20 turbó motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. Opeleknél a leggyakoribb típusokhoz ajánljuk, pl.:
- Opel Astra OPC Turbo Z20LET, Z20LEL, Z20LER, Z20LEH motorral
- Opel Speedster Z20LET motorral
- Opel Zafira OPC Turbo Z20LET, Z20LER, Z20LEH, Z20LEL motorral

Csak szakember építheti be!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Opel Astra Vectra Combo 1.7 DT erősített kuplung kevlár tárcsával

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés Opel 1.7DT turbo diesel motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.
Minden 1.7 diesel Opel motor kuplungját át tudjuk építeni kevláros tárcsával!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Opel Calibra Turbo Astra Vectra erősített kuplung kevlár tárcsával

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés Opel C20XE és C20LET motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. Opeleknél a leggyakoribb típusokhoz ajánljuk, pl.:
- Opel Calibra Turbo 4x4 C20LET motorral
- Opel Astra C20XE motorral
- Opel Astra Vectra stb. tuningolt, házilag turbósított változatai

Csak szakember építheti be!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Opel Insignia 2.0 CDTi erősített kuplung kevlár tárcsával

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés Opel Insignia 2.0 CDTi motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.

Csak szakember építheti be!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Peugeot 206 1.6 HDi kuplung erősítés kevlár tárcsával

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés Peugeot 1.6 HDI motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Ajánljuk chiptuning miatt megcsúszó kuplungok erősítésére! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.
Minden Peugeot 1.6 HDi motor kuplungját át tudjuk építeni kevláros tárcsával!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Peugeot 508 2.0 HDi kuplung erősítés kevlár tárcsával

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés Peugeot 2.0 HDI motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Ajánljuk chiptuning miatt megcsúszó kuplungok erősítésére! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.
Minden Peugeot 2.0 HDi motor kuplungját át tudjuk építeni kevláros tárcsával!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Rover Classic terepjáró kuplung erősítés kevlár tácsával

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés Rover Classic terepjárókhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Csak szakember építheti be!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Subaru Forester EJ25 erősített szinter kuplung szett rugós közepű tárcsával

60.000 Ft
Megrendelésre

Szinter, 6 ágú, rugós tárcsával erősített, tuning kuplung átépítés Subaru Forester 2.5 EJ25 motorral szerelt változatához

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 100%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet 6ágú szinterre
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik erős Subaruhoz (400+hp) utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, vagy verseny célra használják az autójukat. Kérésre elkészítjük rugós, vagy merev közepű tárcsával is a szettet! A merev középrésszel készíttet tárcsát felárral tudjuk elkészíteni (+15.000 Ft) mert technikai okból a rugós közepű tárcsák nyeles tengely csatlakozását sajnos nem tudjuk felhasználni merev tárcsa készítéséhez.

A gyári forgató nyomatékhoz képest 100%-kal többet bír ez a kuplung szett!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. A képeken 2.5literes EJ25 motorral szerelt, gyárilag nyomó kuplunggal ellátott Subaru Forester kuplungját erősítettük meg. Más Forester modellekben húzó kuplung van gyárilag, de ez nem befolyásolja az átépítés menetét és árát sem!

Csak szakember építheti be!

Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Subaru Impreza WRX STi erősített szinter kuplung szett merev rugó nélküli kuplung tárcsával

75.000 Ft
Megrendelésre

Szinter, 6 ágú, merev középrésszel épített, erősített, tuning kuplung átépítés Subaru Impreza minden modell változatához

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 100%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet 6ágú szinterre
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik erős Subaruhoz (400+hp) keresnek kuplungot és leginkább verseny célra használják az autójukat.
A gyári forgató nyomatékhoz képest 100%-kal többet bír ez a kuplung szett!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. A Subaru Impreza minden modelljénél meg tudjuk oldani az átépítést! EJ20 és EJ25 motorok esetén is ugyanez a megoldás használható!
Fontos megjegyzés: szinte az összes turbós EJ motorral szerelt Subaru kuplungja a képen látható húzó kuplung, de a Forester 2.5-ös motorjának nyomó kuplungja van. Az átalakítás árát ez nem befolyásolja, bármelyik verziót meg tudjuk építeni a fent leírtak szerint!

Csak szakember építheti be!

Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Subaru Impreza WRX STi erősített szinter kuplung szett rugós közepű tárcsával

60.000 Ft
Megrendelésre

Szinter, 6 ágú, rugós tárcsával erősített, tuning kuplung átépítés Subaru Impreza minden modell változatához

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 100%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet 6ágú szinterre
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik erős Subaruhoz (400+hp) utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, vagy verseny célra használják az autójukat. Kérésre elkészítjük rugós, vagy merev közepű tárcsával is a szettet! A merev középrésszel készíttet tárcsát felárral tudjuk elkészíteni (+15.000 Ft) mert technikai okból a rugós közepű tárcsák nyeles tengely csatlakozását sajnos nem tudjuk felhasználni merev tárcsa készítéséhez.

A gyári forgató nyomatékhoz képest 100%-kal többet bír ez a kuplung szett!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. A Subaru Impreza minden modelljénél meg tudjuk oldani az átépítést! EJ20 és EJ25 motorok esetén is ugyanez a megoldás használható!
Fontos megjegyzés: szinte az összes turbós EJ motorral szerelt Subaru kuplungja a képen látható húzó kuplung, de a Forester 2.5-ös motorjának nyomó kuplungja van. Az átalakítás árát ez nem befolyásolja, bármelyik verziót meg tudjuk építeni a fent leírtak szerint!

Csak szakember építheti be!

Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Suzuki Samurai 1.3 kuplung nyomólap erősítés

15.000 Ft
Megrendelésre

Suzuki Samurai kuplung nyomólap erősítés +30% szorítóerővel!

Gyakran keresnek nálunk a gyáritól erősebb kuplungot offroad terepjárókba is. Ilyen esetekben a legegyszerűbb megoldás a kuplung szerkezet megerősítése. Szinte minden gyári, vagy utángyártott kuplung nyomólapot át tudunk úgy alakítani, hogy 30%-kal erősebb legyen, mint eredetileg. A nyomólap lehet új, de akár jó állapotú használt szerkezet is! A műveletet egy héten belül tudjuk aktuális munkáinktól függően elvégezni! Ez a megoldás a legolcsóbb, hiszen nem kell sem új tárcsát, sem új kuplung szerkezetet vásárolnod az autódhoz! A beavatkozás a pedálerőt nem befolyásolja, nem lesz keményebb tőle a kuplung pedál!
Bármilyen Suzuki kuplung nyomólappal el tudjuk végezni az átépítést! Az ár csak az átépítés ára, az alapanyagot neked kell biztosítanod!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Suzuki Swift Ignis Liana Samurai Jimny erősített szinter kuplung szett

60.000 Ft
Megrendelésre

Szinter, 6 ágú, rugós tárcsával vagy merev középrésszel épített, erősített, tuning kuplung átépítés Suzuki minden modell változatához

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 100%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet 6ágú szinterre
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai, vagy verseny használatra szeretnének tuning kuplungot. Kérésre elkészítjük rugós, vagy merev közepű tárcsával is a szettet! Ez az árat nem befolyásolja!
A gyári forgató nyomatékhoz képest 100%-kal többet bír ez a kuplung szett!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. A Suzuki minden Swift, Ignis, SX4, Liana, Jimny, Samurai (terep rally) stb. minden modelljénél meg tudjuk oldani az átépítést!

Csak szakember építheti be!

Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Celica MR2 3S-GTE Spec Stage 2+ kuplung szett

166.500 Ft
Megrendelésre

SPEC Stage 2 PLUS kuplung szett Toyota Celica és MR2 3S-GTE motorokhoz

Nagy teherbírású, kifejezetten utcai célokra kifejlesztett kuplung szett 3S-GTE Toyota motorokhoz. Egy az egyben, átalakítás nélkül beszerelhető az eredeti, gyári kuplungszett helyére!

A szett tartalma:
- kuplung nyomólap
- kuplung tárcsa
- kinyomó-csapágy
- közepelő (csak összeszerelésnél van szerepe)

Ezt a kuplungot kifejezetten ajánljuk utcai használatra! Eredeti USA gyártmány! Nagyon erős, a maximális teherbírása 500Nm!!!
Kevláros felületének köszönhetően nem csak erős, de kényelmes használatot is biztosít! Nem rángat, könnyebben csúszik, mint a szinter kuplungok!
Emelt teljesítményű utcai autókban a leghasznosabb ez a kuplung, hiszen a gyárihoz hasonló, könnyű vezetést biztosít,miközben annak többszörös terhelését is kibírja!

A kevláros felület miatt a PLUS-os Spec szettek egy picit drágábbak mint a szinter változatok, de cserében nagyon jól használhatóak utcán is!
A PLUS változatok a Stage 2 és Stage 3-as Spec kuplung szettekből rendelhetőek.

Minden SPEC kuplungtárcsát külön is meg lehet vásárolni, így elhasználódás után a felújítás lényegesen olcsóbb, mint a teljes szett ára!

Ha bármilyen kérdésed van a SPEC kuplungjaival kapcsolatban, akkor írj nekünk: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott Toyota 3S-GTE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Celica ST165 ST185 ST205 és MR2 SW20 3S-GTE erősített szinter verseny kuplung szett

60.000 Ft
Megrendelésre

Szinter, 6 ágú, rugós tárcsával vagy merev középrésszel épített, erősített, tuning kuplung átépítés Toyota 3S-GE és 3S-GTE motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 100%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet 6ágú szinterre
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik olyan mértékben módosították a 3S Toyota motorjukat, hogy a tuning után a motor a gyári nyomaték legalább 1.5-szörösét tudja. Verseny célra is ajánljuk (rally, pályaversenyzés, gyorsulás).
A gyári forgató nyomatékhoz képest 100%-kal többet bír ez a kuplung szett!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.

Az alábbi Toyota motorokhoz való kuplungokat (is) át tudjuk a fent leírt módon építeni:
- Toyota Celica T18 (ST182, ST185) szívó és turbó 3S motorral (3S-GE és 3S-GTE)
-
Toyota Celica T20 (ST202, ST205) szívó és turbó 3S motorral (3S-GE és 3S-GTE)
- Toyota MR2 SW20 szívó és turbó 3S motorral (3S-GE és 3S-GTE)

Csak szakember építheti be!

Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Celica ST185 ST205 MR2 SW20 3S-GTE Exedy kuplung szett

47.900 Ft
Raktárról azonnal

Exedy kuplung szett Toyota Celica és MR2 3S-GTE motorokhoz

Gyári teljesítményű motorokhoz, utcai használatra való kuplung szett 3S-GTE turbós motorokhoz. Eredeti Japán gyártmány.

A szett tartalma:
- kuplung nyomólap
- kuplung tárcsa
- kinyomó-csapágy

Beépíthető az alábbi Toyota modellekbe:
- Toyota Celica ST185 AWD / GT4
- Toyota Celica ST205 GT4
- Toyota MR2 SW20 Turbo 3S-GTE motorral

Ajánlott Toyota 3S-GTE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Celica Turbo 4WD ST185 GT4 ST205 MR2 Turbo 3S-GTE F1-Racing szinter kuplung szett

89.900 Ft
Megrendelésre

F1 Racing Stage 3 kuplung szett Toyota Celica és MR2 3S-GTE motorokhoz

Nagy teherbírású, olcsó kuplung szett 3S-GTE Toyota turbó motorokhoz. Egy az egyben, átalakítás nélkül beszerelhető az eredeti, gyári kuplungszett helyére!
A kuplung szett kínai gyártmány, de árához képest agyon jó mindőségű! Elsősorban azonak ajánljuk, akik kis költségvetésből, elsősorban utcai használatra keresnek kuplungot 300lóerő körülire tuningolt Toyota 3S-GTE turbó motorjukhoz!

A szett tartalma:
- kuplung nyomólap
- kuplung tárcsa (merev, szórt szinterezett)
- kinyomó-csapágy

Ha bármilyen kérdésed van a F1 Racing kuplungjaival kapcsolatban, akkor írj nekünk: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott Toyota 3S-GTE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Celica Turbo 4WD ST185 GT4 ST205 Spec Stage5 kuplung szett

159.900 Ft
Raktárról azonnal

SPEC Stage 5 kuplung szett Toyota Celica és MR2 3S-GTE motorokhoz

Nagy teherbírású, kifejezetten verseny célokra kifejlesztett kuplung szett 3S-GTE Toyota turbó motorokhoz. Egy az egyben, átalakítás nélkül beszerelhető az eredeti, gyári kuplungszett helyére!

A szett tartalma:
- kuplung nyomólap
- kuplung tárcsa (merev, szórt szinterezett)
- kinyomó-csapágy
- közepelő (csak összeszerelésnél van szerepe)

Ezt a kuplungot kifejezetten ajánljuk verseny használatra! Eredeti USA gyártmány! Nagyon erős, a maximális teherbírása 760Nm!!!
Szórt szinterezett felületének köszönhetően nagyon erős, de kényeletlen használatot eredményez! Rángat, nyikorog ha megpróbálod csúsztatni, ezért utcai használatra csak akkor ajánljuk, ha a motorod teljesítménye mindenképpen indokolja!

Minden SPEC kuplungtárcsát külön is meg lehet vásárolni, így elhasználódás után a felújítás lényegesen olcsóbb, mint a teljes szett ára!

Ha bármilyen kérdésed van a SPEC kuplungjaival kapcsolatban, akkor írj nekünk: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott Toyota 3S-GTE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Corolla Celica TS SPEC Stage 2+ kuplung szett

110.000 Ft
Megrendelésre

SPEC Stage 2 PLUS kuplung szett Toyota Celica és Corolla TS motorokhoz

Nagy teherbírású, kifejezetten utcai célokra kifejlesztett kuplung szett 2ZZ-GE Toyota motorokhoz. Egy az egyben, átalakítás nélkül beszerelhető az eredeti, gyári kuplungszett helyére!

A szett tartalma:
- kuplung nyomólap
- kuplung tárcsa
- kinyomó-csapágy
- közepelő (csak összeszerelésnél van szerepe)

Ezt a kuplungot kifejezetten ajánljuk utcai használatra! Eredeti USA gyártmány! Nagyon erős, a maximális teherbírása 384Nm!!!
Kevláros felületének köszönhetően nem csak erős, de kényelmes használatot is biztosít! Nem rángat, könnyebben csúszik, mint a szinter kuplungok!
Emelt teljesítményű utcai autókban a leghasznosabb ez a kuplung, hiszen a gyárihoz hasonló, könnyű vezetést biztosít,miközben annak többszörös terhelését is kibírja!
Ezt a kuplungot ajánljuk kompresszoros 2ZZ motorokhoz is (Lotus Exige, Elite stb.)

A kevláros felület miatt a PLUS-os Spec szettek egy picit drágábbak mint a szinter változatok, de cserében nagyon jól használhatóak utcán is!
A PLUS változatok a Stage 2 és Stage 3-as Spec kuplung szettekből rendelhetőek.

Minden SPEC kuplungtárcsát külön is meg lehet vásárolni, így elhasználódás után a felújítás lényegesen olcsóbb, mint a teljes szett ára!

Ha bármilyen kérdésed van a SPEC kuplungjaival kapcsolatban, akkor írj nekünk: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott Toyota 2ZZ-GE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 1JZ-GTE 2JZ-GTE R154 szinter kuplung tárcsa

35.000 Ft
Raktárról azonnal

Szinter kuplung tárcsa készítés Supra JZ motorokhoz R154 manuális váltóval

Egyedi igények alapján, gyári kuplung tárcsa mintából szinte bármilyen autóhoz tudunk készíteni szinter kuplung tárcsát. A gyári nyomaték akár többszörösét is elviselik ezek a kuplungok. Elsősorban nem utcai használatra valók, mivel nem lehet őket csúsztatni, de rugós közepű tárcsa készítése esetén utcai használatra is alternatívát jelentenek, ha nem kapható elég erős organic tárcsa az adott autóhoz.
Mivel sokféle opcióban rendelhető, ezért csak irányadó árat tudunk megadni, minden más esetben érdeklődj elérhetőségeinken!

- a képen látható rugós közepű, 6 szinter lapkás tárcsa ára 35.000.-Ft, elkészítési ideje kb. 1 hét

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK3 7M-GTE RPS Max 3200 kuplung szett

169.900 Ft
Megrendelésre

RPS Max 3200 kuplung szett Toyota Supra MK3 7M-GTE motorhoz

Nagy teherbírású, kifejezetten verseny célokra kifejlesztett kuplung szett 7M-GTE Toyota motorhoz. Egy az egyben, átalakítás nélkül beszerelhető az eredeti, gyári kuplungszett helyére!

A szett tartalma:
- kuplung szerkezet
- kuplung tárcsa

Ezt a kuplungot kifejezetten ajánljuk utcai erőgépbe! Eredeti USA gyártmány! Nagyon erős, a maximális teherbírása 900Nm!!!
Ellentétben sok más erős Supra kuplunggal, az RPS Max 3200 rugós kuplung tárcsája sokkal barátibb, kellemesebben viselkedő kuplungot eredményez, mint a szórt szinter, merev tárcsás kuplungok. Utcai használatra ez a legerősebb 7M egy-tárcsás kuplung, amit valaha gyártottak!
A tárcsa elhasználódás esetén felújítható, nem kell cserélni a komplett egységet, csak a szinter lapokat és az azokat rögzítő szegecseket!

Ajánlott Supra 7M-GTE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK3 7M-GTE, 1JZ-GTE és 2JZ-GTE Spec Stage 5 kuplung szett

169.900 Ft
Raktárról azonnal

SPEC Stage 5 kuplung szett Toyota Supra MK3 7M-GTE, 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorokhoz

Nagy teherbírású, kifejezetten verseny célokra kifejlesztett kuplung szett 7MGTE Toyota motorhoz. Egy az egyben, átalakítás nélkül beszerelhető az eredeti, gyári kuplungszett helyére!
Ugyanez a kuplung használható Toyota Soarer és Supra 1JZ-GTE motorral, Getrag R154 5 sebességes kéziváltóval szerelt autókban is! Használható továbbá R154 váltóval átépített 2JZ-GTE és 2JZ-GE motorkhoz is!

A szett tartalma:
- kuplung szerkezet
- kuplung tárcsa
- csapágy
- közepelő (csak a beszerelésnél van szerepe)

Ezt a kuplungot kifejezetten ajánljuk drag és drift célokra! Eredeti USA gyártmány! Nagyon erős, a maximális teherbírása 980Nm!!!
A legbrutálisabb, legerősebb kuplung, amit a gyári helyére átalakítás nélkül be tudsz szerelni!
A tárcsa merev, szórt szinter. Utcai használatra nem ajánljuk, mert gyakorlatilag nem lehet csúsztatni, és a kuplungpedál felengedésekor hangos, nyikorgó hangot ad!
Ettől függetlenül több autóban is használják utcán, mivel ekkora erőt rugós közepű (nem merevtárcsás) kuplungok nem bírnak ki.

Kisebb teljesítményhez a SPEC gyárt többféle kuplung szettet!
Minden SPEC kuplungtárcsát külön is meg lehet vásárolni, így elhasználódás után a felújítás lényegesen olcsóbb, mint a teljes szett ára!

Ha bármilyen kérdésed van a SPEC kuplungjaival kapcsolatban, akkor írj nekünk: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott Supra 7MGTE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK3 7M-GTE, 1JZ-GTE és 2JZ-GTE Spec Stage 5 kuplung tárcsa

69.900 Ft
Raktárról azonnal

SPEC Stage 5 kuplung tárcsa Toyota Supra MK3 7M-GTE motorhoz

Nagy teherbírású, kifejezetten verseny célokra kifejlesztett kuplung tárcsa 7M-GTE, 1JZ-GTE és 2JZ-GTE (5 sebességes R154 váltóval szerelt) Toyota Supra motorhoz. Csak a hozzá tartozó Spec szerkezettel együtt használható! Ezt a tárcsát azoknak ajánljuk, akiknek elkopott a már meglévő Spec Stag5-ösük, és szerkezetet nem szeretnének újat vásárolni hozzá.

Ezt a kuplungot kifejezetten ajánljuk drag és drift célokra! Eredeti USA gyártmány! Nagyon erős, a maximális teherbírása 980Nm!!!
A tárcsa merev, szórt szinter. Utcai használatra nem ajánljuk, mert gyakorlatilag nem lehet csúsztatni, és a kuplungpedál felengedésekor hangos, nyikorgó hangot ad!
Ettől függetlenül több autóban is használják utcán, mivel ekkora erőt rugós közepű (nem merevtárcsás) kuplungok nem bírnak ki.

Kisebb teljesítményhez a SPEC gyárt többféle kuplung szettet!
Minden SPEC kuplungtárcsát külön is meg lehet vásárolni, így elhasználódás után a felújítás lényegesen olcsóbb, mint a teljes szett ára!


Ha bármilyen kérdésed van a SPEC kuplungjaival kapcsolatban, akkor írj nekünk: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott Supra 7M-GTE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK3 MK4 Soarer RMS erősített kuplung szerkezet W58 5 sebességes kézi váltóhoz

49.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS 8500 Newton-os kuplung szerkezet W58 kézi váltóhoz

Erősített kuplung szekzetet 5 sebességes Toyota W58 kézi váltókhoz. 450Nm teherbírású kuplung építéséhez ideális megoldás ez a gyári szerkzeteből átalakított tuning kuplung.
Ezt a kuplungot kifejezetten ajánljuk enyhén tuningolt, hobby célra használt W58 váltóval szerelt Toyotákhoz.

Más autóba szeretnél erősített kuplung szerkezetet. Keress minket bátran, és adunk árajánlatot erősített kuplungra: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott Toyota W58 váltóval szerelt autókba!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK3 Turbo 7M-GTE kuplung felújítás és 100%-os erősítés verseny használatra

60.000 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra Mk3 Turbó kuplung felújítás szinter tárcsával

Utángyártott, jó minőségű kuplung szettek csak nagyon drágán kaphatóak MK3-s turbós R154 kézi váltós Suprához, ezért kitaláltunk egy jó megoldást: felújítjuk, és egyben át is alakítjuk a használt, kopott kuplungodat! Egy új szett árának töredékéből adunk olyan kuplungot, ami 100%-kal erősebb!

A használt kuplungodon ezeket a munkálatokat végezzük el:
- felújítjuk a tárcsát, alaplapot cserélünk, a kopó felületet szinter lapokra cseréljük
- felújítjuk a nyomólapot, és egyben át is alakítjuk, hogy erősebb legyen kb 30%-kal, így a gyári 8.000N szorító erőből kb 10.500N lesz.
- rendbe tesszük a lendkerekedet
- összeillesztjük az egész kuplung szettet, hogy a lehető legerősebb pontján dolgozzon

Fontos!
Az ár a felújítás ára! A felújításra érett használt kuplung szettet Neked kell adnod! A felújítás feltétele, hogy az általad hozott alkatrészek felújításra alkalmas állapotúak legyenek!
A kész szett előállítási ideje kb egy hét!

Ajánlott minden Toyota Supra MK3 turbóba!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Supra MK3 Turbo 7M-GTE kuplung felújítás és 40%-os erősítés utcai használatra

45.000 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra Mk3 Turbó kuplung felújítás kevlár tárcsával

Utángyártott, jó minőségű kuplung szettek csak nagyon drágán kaphatóak MK3-s turbós R154 kézi váltós Suprához, ezért kitaláltunk egy jó megoldást: felújítjuk, és egyben át is alakítjuk a használt, kopott kuplungodat! Egy új szett árának töredékéből adunk olyan kuplungot, ami a gyárihoz hasonlóan komfortos, de 40%-kal erősebb is egyben!

A használt kuplungodon ezeket a munkálatokat végezzük el:
- felújítjuk a tárcsát kevláros anyaggal
- felújítjuk a nyomólapot, és egyben át is alakítjuk, hogy erősebb legyen
- rendbe tesszük a lendkerekedet
- összeillesztjük az egész kuplung szettet, hogy a lehető legerősebb pontján dolgozzon

Fontos!
Az ár a felújítás ára! A felújításra érett használt kuplung szettet Neked kell adnod! A felújítás feltétele, hogy az általad hozott alkatrészek felújításra alkalmas állapotúak legyenek!
A kész szett előállítási ideje kb egy hét!

Ajánlott minden Toyota Supra MK3 turbóba!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Supra MK3 Turbo Spec Stage 3+ kuplung tárcsa R154 váltóhoz

139.900 Ft
Megrendelésre

SPEC Stage 3 PLUS kuplung tárcsa Toyota Supra MK3 7M-GTE motorhoz

Nagy teherbírású, kifejezetten utcai célra kifejlesztett kuplung tárcsa 7M-GTE, 1JZ-GTE és 2JZ-GTE (5 sebességes R154 váltóval szerelt) Toyota Supra motorhoz. Csak a hozzá tartozó Spec szerkezettel, vagy erősített, minimum 10000N szorító erejű nyomólappal használható!
Ezt a tárcsát azoknak ajánljuk, akik utcára tuningolnak R154 Supra váltóval szerelt autót, és fontos a lehető legnagyobb nyomaték átvitel mellett a kuplung komfortos viselkedése is!

A tárcsa rugós közepű, speciális rezes kopófelületű anyagból készült. Utcai használatra ajánljuk, mert gyakorlatilag úgy lehet csúsztatni, mint egy gyári kuplungot, de mellette elég erős ahhoz, hogy a gyári nyomaték több, mint kétszeresét is át tudd vele adni.


Ha bármilyen kérdésed van a SPEC kuplungjaival kapcsolatban, akkor írj nekünk: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott Supra 7M-GTE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK4 2JZ-GTE RPS Carbon-Carbon Billet dupla tárcsás kuplung szett

817.300 Ft
Raktárról azonnal

RPS Carbon-carbon Billet dupla tárcsás kuplung szett Toyota Supra MK4-hez

Ez a kuplung 800-1000 lóerős Supra MK4-ekhez ajánlott, utcai és verseny felhasználásra egyaránt alkalmas kuplung szett.

A szett a következőket tartalmazza:
- dupla karbon kuplung tárcsa
- kuplung szerkezet
- kinyomó csapágy
- lendkerék alumíniumból

A karbon tárcsáknak köszönhetően nem viselkedik olyan agresszíven ez a kuplung, mint a szinter társaik, mégis brutálisan erős, akár 1000 lóerős autókba is ajánlott.
Komoly drift autó és gyorsulási versenyre épített Suprába is ajánljuk!
A szett csak a 6 sebességes Getrag V160 és V161 váltókhoz használható!

Ajánlott minden 6 sebességes V160 és V161 Getrag váltóhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK4 2JZ-GTE Tilton tripla karbon tárcsás kuplung, lendkerék és kinyomócsapágy kombinált szett

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Tilton tripla karbon tárcsás kuplungszett Toyota Supra MK4-hez

A híres Tilton tripla kulungszettet mostantól megvásárolhatod a Tuningaruhaz.hu-tól!

A szett tartalma:
- három karbon tárcsás kuplung
- 3 garnitúra kuplung hézagoló
- kinyomó csapágy
- tömöracél lendkerék

Ez a kuplung a létező legerősebb és legbrutálisabb darab, amit valah gyártottak az MK4-es Suprához. 7-8 másodperces kéziváltós 1/4 mérföldeket futnak tartósan ezzel a szettel ragadós dragpályán!
Az elképesztő 1000Nm feleti teherbírása ellenére ez a kuplung két további tulajdonságában is felülmúl minden más tuning megoldást:
- a pedál keménysége, és a kuplung csúsztathatósága teljesen utca barát: lehet csúsztatni, a pedál puha marad
- a tartóssága felülmúl minden fajta szinter megoldást: évekig bírja még akkor is, ha heti szinten nyúzod gyorsulási versenyeken

Természetesen a fent leírtak egyetlen negatív tulajdonsággal járnak: ez a kuplung nagyon drága, de cserében tényleg a Tiéd lehet az ultimate megoldás!
A 2JZ motorok nagyon komolyan tuningolhatóak, de a nagy teljesítmény hamar tönkreteszi a szinter tárcsákat. Hosszú távon a magas vételár megtérül: gondolj csak bele a kuplungcsere munkaigényére!

A Tilton kuplungot kizárólag szettben árusítjuk: csak a saját speciális kellékeivel (lendkerék, csapágy) használható! Rendelhető könnyített lendkerékkel is, de mi kifejezetten a nehéz (heavy) változatot ajánljuk!

Ha bármilyen kérdésed van Tilton kuplungokkal kapcsolatban, akkor írj nekünk: tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott komolyan tuningolt Toyota 2JZ-GTE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK4 2JZ-GTE Titanmotorsports szinter kuplung szett

209.900 Ft
Raktárról azonnal

Titanmotorsports szinter kuplung Toyota Supra MK4-hez

Ez a kuplung 500-600 lóerős Supra MK4-ekhez ajánlott, utcai és verseny felhasználásra egyaránt alkalmas kuplung szett.

A szett a következőket tartalmazza:
- 6 ágú szniter kuplung tárcsa
- kuplung szerkezet
- kinyomó csapágy

A szinter tárcsák agresszíven tapadnak, ezért nem a legkényelmesebb megoldás utcára, de cserében nagyon erős, akár 840Nm átvitelére is képes egy tárcsás kuplungot kapsz megfizethető áron!
A szett csak a 6 sebességes Getrag V160 és V161 váltókhoz használható!

Ajánlott minden 6 sebességes V160 és V161 Getrag váltóhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen Golf I. GTI kuplung felújítás és erősítés kevlár tárcsával

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros tárcsával erősített tuning kuplung átépítés Volkswagen Golf I. GTI motorokhoz

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.
Minden Volkswagen Golf motor kuplungját át tudjuk építeni kevláros tárcsával!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen Golf Passat Jetta Caddy Polo minden 1.9 TDI változatához erősített kevlár kuplung szett

45.000 Ft
Megrendelésre

Kevláros, rugós közepű tárcsával épített, erősített, tuning kuplung átépítés Volkswagen 1.9 TDI minden modell változatához

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevlár anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik tuningolt, maximum a gyárinál 40%-kal magasabb nyomatékú autóba szeretnének tuning kuplungot, vagy verseny célra használják az autójukat.

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. A VW 1.9 TDI minden modelljénél meg tudjuk oldani az átépítést! Gyárilag kéttömegű lendkerékkel szerelt változatokhoz felárért készítünk egytömegű tuning lendkereket is!

Csak szakember építheti be!

Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen Golf Passat Jetta Caddy Polo minden 1.9 TDI változatához erősített szinter kuplung szett

60.000 Ft
Megrendelésre

Szinter, 6 ágú, rugós tárcsával vagy merev középrésszel épített, erősített, tuning kuplung átépítés Volkswagen 1.9 TDI minden modell változatához

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 100%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet 6ágú szinterre
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik nagyon nyomatékos, erős (200+hp) utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, vagy verseny célra használják az autójukat. Kérésre elkészítjük rugós, vagy merev közepű tárcsával is a szettet! Ez az árat nem befolyásolja!
A gyári forgató nyomatékhoz képest 100%-kal többet bír ez a kuplung szett!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. A VW 1.9 TDI minden modelljénél meg tudjuk oldani az átépítést! Gyárilag kéttömegű lendkerékkel szerelt változatokhoz felárért készítünk egytömegű tuning lendkereket is!

Csak szakember építheti be!

Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva