Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÉKCSAVAROK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METHANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   BMW E46 M3 S54
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   SUBARU IMPREZA WRX
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   TOYOTA CELICA AWD Turbo ST185 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA 1ZZ-GE 2ZZ-GE
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
Komplett diesel lefújószelep szett 25mm-es lefújószeleppel

21.900 Ft
Raktárról azonnal

Komplett diesel lefújószelep szett 25mm-es lefújószeleppel

Ez a szett az alábbi alkatrészeket tartalmazza:
- Diesel lefújószelep vezérlő elektronika, 1db
- Szolenoid diesel lefújószelep vezérléshez, 1db
- 25mm-es egyszerű felépítésű lefújó szelep 1db
- Alumínium, csavaros toldat gumi intercooler cső leágaztatáshoz 1db
- Kábelkorbács a vezérlő és a szolenoid közé
- 3mm-es citromsárga vákuum szilikon cső, 1m

Már évek óta árulunk és építünk be diesel autókba lefújószelep szetteket. Az egyik legfontosabb visszajelzés a vásárlóink részéről a magas ár problémája volt. Nem sokan engedhették meg maguknak, hogy profi lefújót építtessenek be az autójukba márkás, drága vezérlővel, ezért beszereztünk egy olcsón beépíthető diesel lefújószelep szettet. Működési elvét tekintve ugyanazt tudja, mint a drága verzió. A szolenoidot a vákuum pumpára és szívócső nyomásra kell kötni, illetve a vezérlő itt is az elektromos gázpedál 5Voltos szálát figyeli. A lefújószelep rögzítését a nyomócsövekbe itt úgy tudod megoldani, hogy egy lyukat vágsz a gumi intercooler csőbe, majd a szettben található speciális toldattal rögzíted a lefújószelepet helyére.

Mint minden diesel autónál jelen esetben is vedd figyelembe, hogy ha erős a lefújószelepben az előfeszítő rugó (vagy már gyenge a vákuum pumpa a motorban), akkor szükséged lehet egy extra vákuum tartályra, amit a webshopunkból meg tudsz vásárolni! Ha a szolenoid kivezérlése működik, de a szelep mégsem nyit ki, akkor a vákuummal lesz a probléma (a vákuum erejével).
Szintén fontos tudnivaló, hogy a szolenoid 3. ágát feltétlenül nyomás ágra (szívócsonk, vagy turbó kompresszor fedél csatlakozás) kell kötni, különben a töltőnyomás ki fogja nyitni a lefújószelepet!

A vezérlő működéséről néhány szó:
- ez az elektronika a gázpedál állás potmétert figyelni
- a motorvezérlő felé induló 5Voltos szálat kell bekötni a vezérlőbe, ebből tudja az elektronika, hogy a pedált felengedted (ekkor dolgozik a szolenoid és általa a lefújószelep)
- az elektronika intelligens, nem kell teljesen felengedni a gázpedált, hogy kivezérelje a szolenoidot (nyissa a lefújószelepet)
- az elektronika a szolenoid nyitási idejét a gázpedál állásától függően változtatja: nagyobb gázpedál állásról való felengedéskor hosszabb időre vezérli ki a szolenoidot

Ajánlott bármely turbófeltöltős, elektromos gázpedálos diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Komplett diesel lefújószelep szett SSQV 4 lefújószeleppel

29.900 Ft
Raktárról azonnal

Komplett diesel lefújószelep szett SSQV 4 lefújószeleppel

Ez a szett az alábbi alkatrészeket tartalmazza:
- Diesel lefújószelep vezérlő elektronika, 1db
- Szolenoid diesel lefújószelep vezérléshez, 1db
- SSQV 4 lefújó szelep 1db
- Kábelkorbács a vezérlő és a szolenoid közé
- 3mm-es citromsárga vákuum szilikon cső, 1m

A termék csomag rendkívül kedvező áron tartalmazza a fenti alkatrészeket a tételenkénti lista árhoz képest!

SSQV 4 profi szeleppel ellátott diesel lefújószelep szett.   A szolenoidot a vákuum pumpára és szívócső nyomásra kell kötni, illetve a vezérlő itt is az elektromos gázpedál 5Voltos szálát figyeli. Az SSQV 4 lefújószelep rögzítését a nyomócsövekbe itt úgy tudod megoldani, hogy a szettben mellékelt 34mm-es alumínium talpat rögzíted az intercooler cső rendszeredben. Ha nem tudod, vagy nem egyszerű kivitelezni ennek a csatlakozónak a beépítését, akkor is tudunk segíteni! Áruházunkban többféle megoldást is kínálunk SSQV lefújószelep talp témakörben! Kérj segítséget telefonon, vagy emailben!

Mint minden diesel autónál jelen esetben is vedd figyelembe, hogy ha erős a lefújószelepben az előfeszítő rugó (vagy már gyenge a vákuum pumpa a motorban), akkor szükséged lehet egy extra vákuum tartályra, amit a webshopunkból meg tudsz vásárolni! Ha a szolenoid kivezérlése működik, de a szelep mégsem nyit ki, akkor a vákuummal lesz a probléma (a vákuum erejével).
Szintén fontos tudnivaló, hogy a szolenoid 3. ágát feltétlenül nyomás ágra (szívócsonk, vagy turbó kompresszor fedél csatlakozás) kell kötni, különben a töltőnyomás ki fogja nyitni a lefújószelepet!

A vezérlő működéséről néhány szó:
- ez az elektronika a gázpedál állás potmétert figyelni
- a motorvezérlő felé induló 5Voltos szálat kell bekötni a vezérlőbe, ebből tudja az elektronika, hogy a pedált felengedted (ekkor dolgozik a szolenoid és általa a lefújószelep)
- az elektronika intelligens, nem kell teljesen felengedni a gázpedált, hogy kivezérelje a szolenoidot (nyissa a lefújószelepet)
- az elektronika a szolenoid nyitási idejét a gázpedál állásától függően változtatja: nagyobb gázpedál állásról való felengedéskor hosszabb időre vezérli ki a szolenoidot

Ajánlott bármely turbófeltöltős, elektromos gázpedálos diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Diesel lefújószelep vezérlő elektronika elektromos gázpedálos turbó diesel autókhoz

12.900 Ft
Raktárról azonnal

Lefújószelep vezérlő elektromos gázpedálos turbo diesel autókba

Turbo diesel autókban nem áll rendelkezésre a szívócsonkban elengedett gázpedál álláskor jelentkező vákuum, ezért ha diesel autóba akarsz lefújószelepet építeni, akkor szükséged van egy elektronikus eszközre. Ez az eszköz figyeli a gázpedál állásodat, és egy mágnes-szelepet vezérel a fék rásegítő vákuum pumpájára szerelve - ezzel aktiválva a lefújószelepedet. Ez a lefújószelep vezérlő elektromos gázpedállal szerelt autókba építhető be. Figyeli a gázpedál állást, és amikor a pedált hirtelen vissza engeded, akkor a pedál mozgásának intenzitásától függően kivezérel egy 12Voltos kimenetet, amivel szolenoidra kötve meg tudsz vezérelni egy hagyományos, vákuummal működő, benzines autóba való lefújószelepet. Az elektronika figyeli, hogy mekkora gázállásról ugrottál le a pedálról, és ennek függvényében változtatja a kivezérelt 12Voltos jel idejét: kis gázról leugorva rövidebb, padlógázról leugorva hosszabb ideig lesz nyitva a lefújószeleped.

A vezérlő mellé adunk egy kábelköteget, amivel be tudod kötni az autódba. A bekötés legbonyolultabb része, hogy meg kell keresned a gázpedál jeladó szálát. Ez általában egy 0.5-4.5Voltig a pedál állásával egyező irányban lineárisan változó feszültség jel. Ha ezt megtaláltad, akkor a többi már gyerekjáték. A vezérlő 12Volttal üzemel, a kivezérelt jel is 12Voltos, mint a legtöbb autóban használatos vákuum szolenoid. Érdemes 3 ágú szolenoidot rákötni. A gyári kábelkötegen Bosch EV1-es csatlakozó van felszerelve a szolenoidnak, de ezt nyugodtan levághatod, és bármilyen 12Voltos szolenoid csatlakozóját felszerelheted. A szolenoidoknak nincs polaritása, nem tudod elrontani a bekötést.


Fontos tudnivaló, hogy diesel autókban gyakran gyenge a vákuum szivattyú teljesítménye, ezért ha ez az elektronika megfelelően működik is, még akkor sem biztos, hogy a lefújószelepedet ki tudja majd nyitni a gyenge vákuum! Érdemes puha rugóval szerelt lefújószeleppel használni!

Ajánlott bármely turbófeltöltős, elektromos gázpedálos diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Lefújószelep diesel autókhoz 25mm-es alumínium, puha rugóval szerelve, tartozékokkal

5.590 Ft
Raktárról azonnal

25mm-es alumínium lefújószelep diesel autókhoz fejlesztve

Elsősorban diesel autókba való beépítésre szántuk ezt a lefújószelep csomagot. A lefújószelep puha rugóval van szerelve, hogy a diesel autókban általában rendelkezésre álló gyenge vákuummal is ki lehessen nyitni őket. A szelep csatlakozása 25mm-es. A lefújószelep mellé adunk egy gumi csőbe való beépítésre kitalált alumínium csatlakozót is. Ez a csatlakozó arra lett kitalálva, hogy a gyári intercooler gumi csőbe lyukat vágva oda ezt a toldatot becsavarozva a lefújószelephez tudj kiállást faragni az autód motorjában.

Fontos!
- a szelep működtetéséhez diesel autókban szükséged lesz valamilyen eszközre, amivel a vákuumot vezérled (pl a nálunk kapható diesel gázpedál állás figyelő elektronika)
- a szett nem tartalmaz gumi csövet, amivel a kiállást és a szelepet össze tudod kötni (néhány cm hosszúságú 25mm-es gumi csőre lesz szükséged)

Ajánlott bármely feltöltős diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Lefújószelep rugó SSQV lefújószelephez (puhított, gyengített változat)

1.990 Ft
Raktárról azonnal

Lefújószelep rugó SSQV-ba

Elsősorban SSQV lefújószelep diesel autókba való beépítéshez hasznos kellék ez a rugó. A gyárinál lényegesen puhább, így könnyítve meg annak a gyakori problémának a megoldását, hogy a diesel autók gyári vákuum szivattyúja nem termel elég erős és tartós vákuumot komolyabb lefújószelepek működtetéséhez.

Ezt a rugót csak be kell szerelned a gyári SSQV ellentartó-rugó helyére, és már készen is vagy!
Fontos megjegyzés, hogy az SSQV működési elvéből adódóan a lefújószeleped nem lesz ezzel a rugóval sem érzékenyebb a turbónyomásra. Nem tudja továbbra sem "kifújni" a töltőnyomás a lefújószelep dugattyúját, hiszen az SSQV-ban a szelepet a turbó záróirányba feszíti!

Benzines autóknál ez a rugó már túl puha. Csak gyenge vákuumú, elsősorban diesel autókba ajánljuk!

Ajánlott bármely feltöltős diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mágnesszelep (3 ágú szolenoid) diesel lefújószelep működtetéshez

3.990 Ft
Raktárról azonnal

Szolenoid (mágnesszelep) diesel lefújószelep vezérlőhöz, 3 portos

Ha elektronikus úton szeretnéd a lefújószelepedet vezérelni, akkor a vákuumot egy ilyen, 12Volttal üzemeltethető mágnesszelepen keresztül tudod eljuttatni a lefújószelephez a megfelelő időben. Gyakorlatilag bármilyen 12Voltos vákuum vagy nyomás vezérlésére használható ez a szolenoid. A nálunk kapható diesel lefújószelep vezérlőnkhöz kifejezetten ajánljuk! A szelep 3 portos, a harmadik csatlakozását ellennyomásra kell kötni (szívócsonk vagy turbó kompresszor fedél, esetleg intercooler cső csatlakozás)
A szelep elektromos csatlakozása Bosch EV1 szabványos csatlakozó (az ár nem tartalmazza a csatlakozó árát, de külön tudunk adni sarukkal együtt csatlakozó házat)

Ajánlott bármely feltöltős diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

SSQV lefújószelep T toldat talp 50mm

6.900 Ft
Raktárról azonnal

Lefújószelep "T" toldat talp SSQV lefújószelepekhez

Alumíniumból készült lefújószelep talp, mely egy 11cm hosszú alumínium csőre került felhegesztésre. Szépen kidolgozott, polírozott alkatrész!
Elsősorban azoknak ajánljuk, akik meglévő turbós autójuk gumicsövébe szeretnének lefújószelepet rögzíteni (pl. diesel autóba lefújószelep beépítése). Ezzel a toldattal csak ki kell vágni egy darabot a gumicsőből, majd két bilinccsel megfogatni a toldat két szélén a csöveket, és már készen is van az SSQV lefújószelep csatlakozása!

A csődarab külső átmérője: 50mm.
A toldat teljes hossza 110mm.
Mindkét végén peremezett, hogy ne tudja lelökni a turbónyomás a gumicsöveket.
Anyaga: alumínium, anyagvastagság 1,5mm.

Ezt a méretet kifejezetten ajánljuk minden VW konszern 1.9TDI és PDTDI motorhoz a gyári intercooler gumi csövekbe való beépítsére:
- Volkswagen
Golf, Passat, Sharan, Bora, Jetta, Polo 1.9TDI, 1.9PDTDI
- Audi A3, A4, A6 1.9TDI, 1.9PDTDI
- Skoda Fabia, Superb, Roomster
1.9TDI, 1.9PDTDI
- Seat Leon, Inca, Alhambra
1.9TDI, 1.9PDTDI

Ajánlott bármely feltöltős autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

SSQV lefújószelep T toldat talp 60mm

6.900 Ft
Raktárról azonnal

Lefújószelep "T" toldat talp SSQV lefújószelepekhez

Alumíniumból készült lefújószelep talp, mely egy 11cm hosszú alumínium csőre került felhegesztésre. Szépen kidolgozott, polírozott alkatrész!
Elsősorban azoknak ajánljuk, akik meglévő turbós autójuk gumicsövébe szeretnének lefújószelepet rögzíteni (pl. diesel autóba lefújószelep beépítése). Ezzel a toldattal csak ki kell vágni egy darabot a gumicsőből, majd két bilinccsel megfogatni a toldat két szélén a csöveket, és már készen is van az SSQV lefújószelep csatlakozása!

A csődarab külső átmérője: 60mm.
A toldat teljes hossza 110mm.
Mindkét végén peremezett, hogy ne tudja lelökni a turbónyomás a gumicsöveket.
Anyaga: alumínium, anyagvastagság 1,5mm.

Ajánlott bármely feltöltős autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

SSQV lefújószelep visszacsapó kiiktató csavar

1.990 Ft
Raktárról azonnal

SSQV lefújószelep visszacsapó kiiktató csavar

Az SSQV szelepek mindegyik változatában gyárilag megtalálható egy visszacsapó szelep. Ez a szelep az SSQV-k leggyakrabban meghibásodó alkatrésze, ráadásul a funkciója sem feltétlenül fontos a szelep jó működéséhez. Apróbb lengések kiiktatására való az eredeti alkatrész, amit az általunk kifejlesztett csavarral teljesen el tudsz távolítani a lefújószelepedből. Kifejezetten ajánljuk diesel autók lefújószelepeibe, hiszen ott a gyári visszacsapónak nincs érdemi funkciója (diesel autóban fixen csak vákuum, vagy csak atmoszféra/nyomás van a szelepen).
Az alkatrész alumíniumból készült. Beépítésénél figyelni kell a meghúzási nyomatékra (könnyen megszakad a menet az alumínium tengelyen), illetve érdemes menetrögzítővel beragasztani felszereléskor.

Ajánlott SSQV és Race Type lefújószelepekhez.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Szolenoid (mágnesszelep) diesel lefújószelep vezérléshez, használt Toyota szelep

3.990 Ft
Raktárról azonnal

Használt Toyota szolenoid (mágnesszelep) diesel lefújószelep vezérlőhöz

Ha elektronikus úton szeretnéd a lefújószelepedet vezérelni, akkor a vákuumot egy ilyen, 12Voltos mágnesszelepen keresztül tudod eljuttatni a lefújószelephez a megfelelő időben. Gyakorlatilag bármilyen 12Voltos vákuum vagy nyomás vezérlésére használható ez a szolenoid. A nálunk kapható diesel lefújószelep vezérlőnkhöz kifejezetten ajánljuk! A szelep 3 portos.
A szelephez adunk elektromos csatlakozót is (nem látszik a képeken).

A használt szolenoid azért került fel az oldalunkra, hogy ezzel is segítsünk a lehető legkisebb költségvetésből kihozni egy profi diesel lefújószelep szettet! Ezek a Toyota szelepek nagyon megbízhatóak, mindenben egyenértékűek az új szolenoidokkal!

Ajánlott bármely feltöltős diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Vákuum tartály diesel lefújószelepekhez, kis méretű

2.990 Ft
Megrendelésre

Használt kis méretű Toyota vákuum tartály diesel lefújószelepekhez

Gyakori jelenség diesel autóba épített lefújószelepeknél, hogy a gyári vákuum pumpa nem állít elő elég erős vákuumot a lefújószelep rendeltetés szerű működtetéséhez. A legegyszerűbb eszköz a vákuum "combosítására" egy ilyen apró, bontott, használt Toyota Celica vákuum tartály. Ha ezt bekötöd a lefújószelepet vezérlő vákuum elé, akkor a lefújószelep már megfelelő intenzitással, és elegendő ideig marad nyitva még gyenge vákuum esetén is! Előfordulhat, hogy még a vákuumtartály sem ad 100%-os eredményt, de ilyen esetekre találsz nálunk pl. SSQV szelepekhez puhább rugót, hogy garantáltan úgy viselkedjen olajkályhádban a lefújószelep, mint egy benzines motorban!!!
A tartály mérete: kb. 5cm magas, átmérője kb 5cm.

Ajánlott bármely feltöltős diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Vákuum tartály szolenoiddal diesel lefújószelepekhez (Toyota)

9.900 Ft
Raktárról azonnal

Használt Toyota vákuum tartály és szolenoid diesel lefújószelepekhez

Gyakori jelenség diesel autóba épített lefújószelepeknél, hogy a gyári vákuum pumpa nem állít elő elég erős vákuumot a lefújószelep rendeltetés szerű működtetéséhez. A legegyszerűbb eszköz a vákuum "combosítására" egy ilyen bontott, használt Toyota Supra vákuum tartály. Ha ezt bekötöd a lefújószelepet vezérlő vákuum elé, akkor a lefújószelep már megfelelő intenzítással, és elegendő ideig marad nyitva még gyenge vákuum esetén is! Előfordulhat, hogy még a vákuumtartály sem ad 100%-os eredményt, de ilyen esetekre találsz nálunk pl. SSQV szelepekhez puhább rugót, hogy garantáltan úgy viselkedjen olajkályhádban a lefújószelep, mint egy benzines motorban!!! A tartályhoz adjuk a gyárilag hozzá kitalált Toyota szolenoidot is!

Ajánlott bármely feltöltős diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Vákuum tartály szolenoiddal diesel lefújószelepekhez , nagy méretű tartály

5.990 Ft
Raktárról azonnal

Használt nagy méretű Toyota vákuum tartály diesel lefújószelepekhez

Gyakori jelenség diesel autóba épített lefújószelepeknél, hogy a gyári vákuum pumpa nem állít elő elég erős vákuumot a lefújószelep rendeltetés szerű működtetéséhez. A legegyszerűbb eszköz a vákuum "combosítására" egy ilyen bontott, használt Toyota Supra vákuum tartály. Ha ezt bekötöd a lefújószelepet vezérlő vákuum elé, akkor a lefújószelep már megfelelő intenzitással, és elegendő ideig marad nyitva még gyenge vákuum esetén is! Előfordulhat, hogy még a vákuumtartály sem ad 100%-os eredményt, de ilyen esetekre találsz nálunk pl. SSQV szelepekhez puhább rugót, hogy garantáltan úgy viselkedjen olajkályhádban a lefújószelep, mint egy benzines motorban!!!
A tartály átmérője kb 10cm, magassága kb 15cm.

Ajánlott bármely feltöltős diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva