Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TANK
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÉKCSAVAROK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI VW 2.0 TSI TFSI FSIT 16V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS 2.3 DISI
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA WRX
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> BMW E36 E46
BMW 2.0 2.3 2.7 M20B20 M20B23 M20B27 FCP Engineering 130mm-es kovácsolt hajtókar szett

189.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett BMW M20 motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 6 hengeres BMW motorokhoz.

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 130mm
- nagy csap belső átmérő: 48.00mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 22mm

A hajtókarok elméleti terhelhetősége 1000lóerő és 9000 fordulat per perc!

Egy szett 6db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott BMW M20 szívó és turbósított tuning motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 2.0 2.5 2.8 3.0 3.2 M50 M52 M54 FCP Engineering 135mm-es kovácsolt hajtókar szett

189.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett BMW M50 M52 és M54 motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 6 hengeres BMW motorokhoz. 

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 135mm
- nagy csap belső átmérő: 48.00mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 22mm

A hajtókarok elméleti terhelhetősége 800lóerő és 9000 fordulat per perc!
Nagy fordulatú szívó és feltöltött motorok tuningolásához is ajánljuk!

Egy szett 6db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott BMW M50 M52 és M54 motorokhoz!
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 2.0 2.5 2.8 3.0 3.2 M50 M52 M54 FCP Engineering rövidített 133mm-es kovácsolt hajtókar szett turbósításhoz

189.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett BMW M50 M52 és M54 motorok turbósításához

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 6 hengeres BMW motorokhoz.

Fontos!!!
Ez a hajtókar szándékosan 2mm-rel rövidebb, mint a gyári hajtókarod! Arra találta ki az FCP Engineering, hogy a lehető legolcsóbban tudj vele BMW sorhatos motorokat turbósítani! Nem kell dugattyút cserélned, nem kell drága, extra vastag hengerfej tömítés! Csak beépíted ezt a kart, és máris készen van a kompresszió csökkentett BMW motor, ami alkalmas turbós használatra is! Természetesen nem egyenértékű egy ilyen formában megalkotott motor az igazi kovácsolt dugattyúval összerakott változatokkal, de ár érték arányban nagy jó, roppant ötletes megoldás!


Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 133mm ( a gyári kar 135mm-es)
- nagy csap belső átmérő: 48.00mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 22mm

A hajtókarok elméleti terhelhetősége 800lóerő és 9000 fordulat per perc!

Egy szett 6db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott gyári dugattyúkkal turbósított BMW M50 M52 és M54 motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 2.0 2.5 M50 M52 FCP Engineering 140mm-es kovácsolt hajtókar szett

189.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett BMW M50 M52 motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 6 hengeres BMW motorokhoz. 

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 140mm
- nagy csap belső átmérő: 48.00mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 22mm

A hajtókarok elméleti terhelhetősége 800lóerő és 9000 fordulat per perc!
Nagy fordulatú szívó és feltöltött motorok tuningolásához is ajánljuk!

Egy szett 6db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott BMW M50 M52 2.0 és 2.5 motorokhoz!
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 316 318 1.8 1.9 M42 M43 M44 RMS dugattyú és kovácsolt hajtókar szett turbósításhoz

190.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS alacsony kompressziós dugattyú szett és MSR kovácsolt H profilú hajtókar szett
BMW M42 M43 és M44 4 hengeres motorokhoz

Ezt a dugattyú és hajtókar szettet a költségek lefaragása szülte: sokan kerestetek nálunk olcsó megoldást M42, M43 és M44-es BMW 4 hengeres 1.8 és 1.9 literes motorok turbósítására. A képen látható szett az alábbiakat tartalmazza:

- használt, szódaszórással patyolat tisztára mosott Toyota 2JZ-GTE gyári dugattyú (4db)
- használt, eltisztított csapszegek és seeger gyűrűk a dugattyúkhoz
- új, Goetze gyűrű szett (86.00mm)
- új, Maxpeedingrods kovácsolt, rövidített hajtókar szett ARP 2000 csavarokkal

FONTOS!
Ez a dugattyú szett kizárólag 86.00mm-es változatban érhető el (hiszen ez a Supra motorok gyári mérete, ahonnan a dugattyúk származnak).
Ami még ennél is fontosabb, hogy a gyári hosszúságú hajtókarral ezt a szettet nem tudod összerakni! Mindenképpen szükséged van egyedi, rövidebb hajtókarokra, különben a dugattyú kijár a hengerekből!
A dugattyúszett 86.00mm-es hengerfuratot igényel!

Természetesen van minden alkatrészünk egy teljes BMW M42/43/44 turbo motor összeépítéséhez, de ha nem találsz valamit, akkor kérdezz nyugodtan emailben!
A szett terhelhetősége 8000 fordulat per perc és 120LE per henger!

BMW E35 E46 Z3 minden alábbi motorral szerelt változatához:
- BMW E30 E36 M42B18 318i 318ti 318iS
- BMW E36 E46 316i 318i 518i M43B16 M43B18 M43B19
- BMW E36 1996-2001 évjáratok M44B19 minden változata

Ajánlott BMW 316 318 motorokba! 
Az alkatrész csomag használt, felújított alkatrészeket is tartalmaz!
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 316 318 1.8 1.9 M42 M43 M44 RMS dugattyú szett turbósításhoz

97.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS alacsony kompressziós dugattyú szett BMW M42 M43 és M44 4 hengeres motorokhoz

Ezt a dugattyú szettet a költségek lefaragása szülte: sokan kerestetek nálunk olcsó megoldást M42, M43 és M44-es BMW 4 hengeres 1.8 és 1.9 literes motorok turbósítására. A képen látható szett az alábbiakat tartalmazza:

- használt, szódaszórással patyolat tisztára mosott Toyota 2JZ-GTE gyári dugattyú (4db)
- használt, eltisztított csapszegek és seeger gyűrűk a dugattyúkhoz
- új, Goetze gyűrű szett (86.00mm, 4 szett)

FONTOS!
Ez a dugattyú szett kizárólag 86.00mm-es változatban érhető el (hiszen ez a Supra motorok gyári mérete, ahonnan a dugattyúk származnak).
Ami még ennél is fontosabb, hogy a gyári hosszúságú hajtókarral ezt a szettet nem tudod összerakni! Mindenképpen szükséged van egyedi, rövidebb hajtókarokra, különben a dugattyú kijár a hengerekből!
A dugattyúszett 86.00mm-es hengerfuratot igényel!

Természetesen van minden alkatrészünk egy teljes BMW M42/43/44 turbo motor összeépítéséhez, de ha nem találsz valamit, akkor kérdezz nyugodtan emailben!
A szett terhelhetősége 8000 fordulat per perc és 120LE per henger!

BMW E35 E46 Z3 minden alábbi motorral szerelt változatához:
- BMW E30 E36 M42B18 318i 318ti 318iS
- BMW E36 E46 316i 318i 518i M43B16 M43B18 M43B19
- BMW E36 1996-2001 évjáratok M44B19 minden változata

Ajánlott BMW 316 318 motorokba!
Az alkatrész csomag használt, felújított alkatrészeket is tartalmaz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 316 318 1.8 1.9 M42 M43 M44 RMS teljes motorbelsőség szett turbósításhoz

352.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS teljes motorbelső szett turbósított
BMW M42 M43 és M44 4 hengeres motorokhoz

Ezt szettet a költségek lefaragása szülte: sokan kerestetek nálunk olcsó megoldást M42, M43 és M44-es BMW 4 hengeres 1.8 és 1.9 literes motorok turbósítására. A képen látható szett az alábbiakat tartalmazza:

- használt, szódaszórással patyolat tisztára mosott Toyota 2JZ-GTE gyári dugattyú (4db)
- használt, eltisztított csapszegek és seeger gyűrűk a dugattyúkhoz
- új, Goetze gyűrű szett (86.00mm)
- új, Maxpeedingrods kovácsolt, rövidített hajtókar szett ARP 2000 csavarokkal
- új, egyedi ARP hengerfej tőcsavar szett (boltban nem kapható, egyedileg összeválogatott ARP szett)
- ACL Race hajtókar csapágy szett (tetszőlegesen választható alap és első túlméret +0.25mm)

- ACL Race főtengely nyugvó csapágy szett (tetszőlegesen választható alap és első túlméret +0.25mm)
- Cometic többrétegű fém hengerfej tömítés 86mm furathoz, 1.3mm vastagsággal

FONTOS!
Ez a dugattyú szett kizárólag 86.00mm-es változatban érhető el (hiszen ez a Supra motorok gyári mérete, ahonnan a dugattyúk származnak).
Ami még ennél is fontosabb, hogy a gyári hosszúságú hajtókarral ezt a dugattyú szettet nem tudod összerakni! Mindenképpen szükséged van egyedi, rövidebb hajtókarokra, különben a dugattyú kijár a hengerekből!
A dugattyúszett 86.00mm-es hengerfuratot igényel!

Természetesen van minden alkatrészünk egy teljes BMW M42/43/44 turbo motor összeépítéséhez, de ha nem találsz valamit, akkor kérdezz nyugodtan emailben!
A szett terhelhetősége 8000 fordulat per perc és 120LE per henger!

BMW E35 E46 Z3 minden alábbi motorral szerelt változatához:
- BMW E30 E36 M42B18 318i 318ti 318iS
- BMW E36 E46 316i 318i 518i M43B16 M43B18 M43B19
- BMW E36 1996-2001 évjáratok M44B19 minden változata

Ajánlott BMW 316 318 motorokba! 
Az alkatrész csomag használt, felújított alkatrészeket is tartalmaz!
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 325 328 M50 M52 E36 E46 MGP Racing alumínium szívócsonk szett pillangószeleppel és benzinhíddal

179.900 Ft
Raktárról azonnal

BMW E36 E46 szívócsonk szett 6 hengeres M50 és M52 motorokhoz MGP Racing

Elsősorban turbósításhoz és kompresszor beépítéséhez ajánljuk ezt a szívócsonk szettet BMW M50 és M52 motorokhoz.
A szett tartalma:
- alumíniumból készült, öblös gyűjtővel, szépen kidolgozott szívócső
- 90mm-es külső csatlakozású pillangó szelep
- felültöltős injektorokhoz való benzinhíd

Ajánlott BMW M50 és M52 6 hengeres motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 325 525 E36 E46 M50B25 M52B25 M54B25TU kovácsolt dugattyú szett turbósításhoz FCP Engineering

319.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering kovácsolt dugattyú szett BMW turbósításhoz

BMW M50, M52 és M54 2.5 literes motorok turbósításához való dugattyú szett. 4032-T6 anyagból készült, molibdén szoknya borítással és HD csapszeggel szerelt verseny, tuning dugattyú szett.
A szett tartalmazza a 6db dugattyút, a 6db csapszeget és 6 szett dugattyú gyűrű garnitúrát is!

A termék elérhető többféle furatmérethez és többféle sűrítéshez!
Raktárkészleten az alábbi paraméterekkel tartjuk:
- 84.50mm furat
- 8.5:1 sűrítés

Beépíthető az alábbi BMW motorokba:
- M50B25 2.5l
- M52B25 2.5
- M54B25TU 2.5l

Ha más furatmérettel, vagy más sűrítéssel szeretnél hasonló dugattyút vásárolni, akkor lépj velünk kapcsolatba!

Ajánlott BMW M50, M52 és M54 2.5 literes, 6 hengeres motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW M20 M50 M52 M54 ACL Race főtengely nyugvó csapágy szett

65.900 Ft
Raktárról azonnal

ACL Race főtengely nyugvó csapágy szett BMW motorokhoz

Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes főtengely nyugvó csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!

A következő BMW motorokba építhető be:
BMW M20
BMW M50
BMW M52
BMW M54

Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban!

Ajánlott a fenti BMW motorokba! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva