Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   DEKORÁCIÓ
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
»   AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
»   AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
»   ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
»   BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
»   BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉKBETÉT
»   FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FÉKFOLYADÉK
»   FÉKMUNKAHENGER
»   FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GUMIABRONCS
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
»   GYERTYÁK
»   GYORSULÁSMÉRŐ
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
»   HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOR (benzin befecskendező)
»   INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
»   INJEKTOR SZŰRŐ
»   INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
»   INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
»   INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
»   INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
»   KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KULCSTARTÓ
»   KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJCSŐ (AN olaj cső)
»   OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJSZŰRŐ
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   PATENT, PATENT SZETTEK
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
»   SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
»   TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
»   VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
»   VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S2 RS2 S1 S4 200 Quattro 5henger 20V
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI SEAT SKODA VW 2.0 1.8 TSI TFSI FSIT 16V EA113 EA888
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.9TDI
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   BMW E60 E61
»   BMW E9x E8x F0x F1x 135i 335i 535i N54B30
»   BMW F2x F3x G1x G3x 140i 240i 340i 440i 540i 640i 740i B58B30
»   CHEVROLET CORVETTE
»   DATSUN 240Z 260Z 280Z 280ZX
»   FIAT PUNTO GT 1.4
»   FORD ESCORT SIERRA PINTO YB COSWORTH
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS CX7 2.3 DISI TURBO
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI ECLIPSE 4G63
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 240SX KA24DE
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN GT-R R35
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   OPEL ASTRA ZAFIRA OPC Z20LET Z20LEH Z20LER
»   OPEL CROSA OPC Z16
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA FORESTER LEGACY WRX és WRX STi EJ20 EJ25
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   SUZUKI SWIFT MK4 2017- 1.4 turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST182 FWD ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA ST202 FWD és ST205 GT4 AWD
»   TOYOTA CELICA-SUPRA MK2
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK5 B58B30
»   VOLKSWAGEN 1.2 1.4 TSI
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT BORA JETTA VR6 2.8 2.9
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT SCIROCCO 2.0 16V
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA COROLLA TS 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> BMW E60 E61
BMW 320 325 328 M50B20 M50B25 M50B28 M52B25 M52B28 verseny hengerfej tömítés Athena Cut Ring 330011R 1.6mm

119.900 Ft
Raktárról azonnal

Athena Racing 330011R Cur Ring tűzkarikás verseny hengerfej tömítés BMW M50 és M52 motorokhoz
Furat átmérő: 86.00mm
Vastagság: 1.6mm

Kifejezetten verseny célra kifejlesztett BMW hengerfej tömítés M50 és M52 motorokhoz. A tömítés szeparált tűzkarikákkal készült.

Beépíthető az alábbi BMW motorokba:
- BMW M50B20
- BMW M50B25
- BMW M50B28
- BMW M52B25
- BMW M52B28

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 320 325 328 M50B20 M50B25 M50B28 M52B25 M52B28 verseny hengerfej tömítés Athena Cut Ring 330012R 2.0mm

119.900 Ft
Raktárról azonnal

Athena Racing 330012R Cut Ring tűzkarikás verseny hengerfej tömítés BMW M50 és M52 motorokhoz
Furat átmérő: 84.50mm
Vastagság: 2.0mm

Kifejezetten verseny célra kifejlesztett BMW hengerfej tömítés M50 és M52 motorokhoz. A tömítés szeparált tűzkarikákkal készült.

Beépíthető az alábbi BMW motorokba:
- BMW M50B20
- BMW M50B25
- BMW M50B28
- BMW M52B25
- BMW M52B28

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 325 330 M54 M54B25 M54B30 tűzkarikás verseny hengerfej tömítés 86.00mm 1.5mm Athena 330022R

119.900 Ft
Raktárról azonnal

Athena tűzkarikás verseny hengerfej tömítés BMW M54 motorokhoz

Kifejezetten tuning célra készített tűzkarikás hengerfej tömítés BMW M54 motorokhoz.

Paraméterei:
86.00mm furatméret
1.5mm vastagság

Beépíthető az alábbi motorral szerelt autókba:
- BMW 325 525 M54B25 2000-2006 évjáratok
- BMW Z3 Z4 M54B25 és M54B30 motorral 2000-2006 évjáratok
- BMW 330 530 730 M54B30 motorral 2000-2006 évjáratok


Ajánlott minden M54B25 és M54B30 BMW motorhoz!
Ajánlott ARP hengerfej csavarokkal együtt használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
BMW 535i 525D 530D 535D 635D E60 E61 E63 E64 tuning intercooler MGP Racing

139.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing BMW E60, E61, E63 és E64 tuning intercooler

Tuning intercooler BMW 535i, 525D, 530D, 535D, 635D 2004-2010 évjáratokhoz. A gyári intercoolerhez képest 50%-kal nagyobb hűtőfelülete miatt akár 600 lóerőig tuningolt motorhoz is használható!
Jó minőségű, igényesen kidolgozott termék. Az intercooler alumíniumból készült, fekete festéssel.
Ajánljuk gyári tubóhoz emelt töltőnyomással és épített, nagyobb turbós komoly tuning átalakításokhoz is!

Beépíthető az alábbi típusokba a gyári intercooler helyére:
- BMW E60 és E61 535i 2006-2009 évjáratok
- BMW E60 és E61 525D 2004-2010 évjáratok
- BMW E60 és E61 530D 2003-2010 évjáratok
- BMW E60 és E61 535D 2004-2010 évjáratok
- BMW E63 és E64 635D 2006-2010 évjáratok

Csak szakember építheti be!
A szett beépítése több órás munkával jár és szakértelmet igényel!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW diesel 4 hengeres 22mm-es szívósor pillangószelep ledugózó szett tömítésekkel 120D 320D 520D M47 M47TU M47TUD

7.900 Ft
Raktárról azonnal

Pillangó szelep levakoló szett (22mm) tömítésekkel BMW 4 hengeres diesel motorokhoz
TKYD82K

Egyes BMW diesel 4 hengeres motorok típusbaja az elhasználódó pillangószelep sor a szívócsonkban. Idővel ezek az alkatrészek lelazulhatnak és beleeshetnek a motorba annak katasztrofális meghibásodását okozva. Ennek a problémának a megelőzésére találták ki ezt a ledugózó szettet. A pillangó sort kiszereled a gyári szívócsőből, a helyükre beépíted a vakdugókat és a probléma meg van előzve! A szett 4db alumínium vakdugóból és a szívócsonk szét-és újra összeszerelésekor cserélni szükséges tömítésekből áll.

A teljesség igénye nélkül az alábbi típusokba építhető be:
BMW 320D E46 és E90 M47TUD20 2literes turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW 120D E87 M47TUD 2literes 
turbo diesel motorokkal szerelt változatai

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW diesel 4 hengeres szívósor pillangószelep kiiktató szett tömítésekkel 320D N47 E81 E82 E90 E91 E92 E93 E60 E61

3.990 Ft
Raktárról azonnal

Pillangó szelep kiiktató szett tömítésekkel BMW 4 hengeres N47 2.0 diesel motorokhoz
Epman Racing TKYD87K

Egyes BMW diesel 4 hengeres motorok típusbaja az elhasználódó pillangószelep sor a szívócsonkban. Idővel ezek az alkatrészek lelazulhatnak és beleeshetnek a motorba annak katasztrofális meghibásodását okozva. Ennek a problémának a megelőzésére találták ki ezt a kiiktató szettet. A pillangó sort kiszereled a gyári szívócsőből, a lyuk helyére beépíted a kúpos alu alkatrészt és a probléma meg van előzve! A szett 1db alu dugóból, 1db alu távtartóból és 4db gumi tömítésből áll.

A teljesség igénye nélkül az alábbi típusokba építhető be:
BMW 120D 123D E81 N47 2.0 diesel 2006-2011
BMW 118D 120D 123D E87 N47 2.0 diesel 2006-2011
BMW 120D 123D E88 N47 2.0 diesel 2007-2013
BMW 120D 123D E82 N47 2.0 diesel 2006-2013
BMW 320D 320xD E90 N47 2.0 diesel 2007-2010
BMW 320D 320xD E91 N47 2.0 diesel 2007-2010
BMW 320D 320xD E92 N47 2.0 diesel 2005-2010
BMW 320D E93 N47 2.0 diesel 2007-2010
BMW 520D E60 N47 2.0 diesel 2006-2009
BMW 520D E61 N47 2.0 diesel 2006-2010
BMW X1 20D 20Dx 23D E84 N47 2.0 diesel 2008-2012
BMW X3 1.8D 2.0D E83 N47 2.0 diesel 2006-2010

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW diesel 6 hengeres 22mm-es szívósor pillangószelep ledugószó szett tömítésekkel 330D 335D 525D 530D 535D 730D

9.900 Ft
Raktárról azonnal

Pillangó szelep levakoló szett (22mm) tömítésekkel BMW 6 hengeres diesel motorokhoz

Egyes BMW diesel 6 hengeres motorok típusbaja az elhasználódó pillangószelep sor a szívócsonkban. Idővel ezek az alkatrészek lelazulhatnak és beleeshetnek a motorba annak katasztrofális meghibásodását okozva. Ennek a problémának a megelőzésére találták ki ezt a ledugózó szettet. A pillangó sort kiszereled a gyári szívócsőből, a helyükre beépíted a vakdugókat és a probléma meg van előzve! A szett 6db alumínium vakdugóból és a szívócsonk szét-és újra összeszerelésekor cserélni szükséges tömítésekből áll.

A teljesség igénye nélkül az alábbi típusokba építhető be:
BMW 320D 330D E46 és E90 M47TUD30 3literes 6 hengeres turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW 525D 530D E39 E60 E61 M57TUD25 M57TUD30 2.5 és 3literes
turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW 730D E65 M57TUD30 3literes turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW X3 E83 M57TUD30
3literes turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW X5 E53 M57
3literes turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW E60 E61 535D 3literes turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW E90 E91 335D 3literes turbo diesel motorokkal szerelt változatai

Fontos!
A fent felsorolt motorok közül vannakolyan változatok, melyekben a pillangószelep levakolásához 22mm-es átmérőjű vakdugóra van szükséged!
Nincs bevált recept, amivel előre meg lehetne mondani, hogy a 22mm-es, vagy a 33mm-es verziót kell megvásárolnod. Erről csak úgy tudsz megbizonyosodni, ha szétszereled, és megnézed az aktuális szívósoron a vakdugók helyét és megméred őket!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW diesel 6 hengeres 33mm-es szívósor pillangószelep ledugószó szett tömítésekkel 330D 335D 525D 530D 535D 730D

9.900 Ft
Raktárról azonnal

Pillangó szelep levakoló szett (33mm) tömítésekkel BMW 6 hengeres diesel motorokhoz

Egyes BMW diesel 6 hengeres motorok típusbaja az elhasználódó pillangószelep sor a szívócsonkban. Idővel ezek az alkatrészek lelazulhatnak és beleeshetnek a motorba annak katasztrofális meghibásodását okozva. Ennek a problémának a megelőzésére találták ki ezt a ledugózó szettet. A pillangó sort kiszereled a gyári szívócsőből, a helyükre beépíted a vakdugókat és a probléma meg van előzve! A szett 6db alumínium vakdugóból és a szívócsonk szét-és újra összeszerelésekor cserélni szükséges tömítésekből áll.

A teljesség igénye nélkül az alábbi típusokba építhető be:
BMW 320D 330D E46 és E90 M47TUD30 3literes 6 hengeres turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW 525D 530D E39 E60 E61 M57TUD25 M57TUD30 2.5 és 3literes 
turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW 730D E65 M57TUD30 3literes turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW X3 E83 M57TUD30 
3literes turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW X5 E53 M57 
3literes turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW E60 E61 535D 3literes turbo diesel motorokkal szerelt változatai
BMW E90 E91 335D 3literes turbo diesel motorokkal szerelt változatai

Fontos!
A fent felsorolt motorok közül vannakolyan változatok, melyekben a pillangószelep levakolásához 33mm-es átmérőjű vakdugóra van szükséged!
Nincs bevált recept, amivel előre meg lehetne mondani, hogy a 22mm-es, vagy a 33mm-es verziót kell megvásárolnod. Erről csak úgy tudsz megbizonyosodni, ha szétszereled, és megnézed az aktuális szívósoron a vakdugók helyét és megméred őket!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW E30 E34 E36 E39 E60 M50 M52 M54 hidrotőke kiváltó 33m fix tőke FCP Engineering

192.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering fix tőke BMW 320 és 325 2.0 és 2.5 6 hengeres motorokhoz

Acélból készült, felületkezelt, nitridált fix tőke verseny célra tuningolt, magas fordulatszámra épített BMW M50 M52 és M54 motorokhoz. A szett 24db tőkét tartalmaz.

A tőkék méretei:
külső átmérő 32.97mm
belső átmérő 31.00mm
külső magasság 26.50mm

Fontos!
A szelephézagok beállításához szükséged lesz a szelepek tetejére helyezhető kupakokra. Ezekkel a kis alkatrészekkel tudsz hézagot állítani! Ez a szett a kupakokat nem tartalmazza! Külön kell megvásárolnod 24db-ot!

Beépíthető az alábbi BMW 6 hengeres motorokba:
- BMW E30 E34 E36 E39 X3 X5 Z3 Z4 2.0 2.3 2.5 2.8 és 3.0 benzines motorok
M50B20, M50B25, M50B28, M52B20, M54B22, M54B25 M54B30 M52B28

Ajánlott verseny célra használt BMW M50, M52 és M54 motorokhoz! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW E39 E46 E60 E61 E91 E92 E93 320D 330D 525D 530D (és minden 30D) erősített kevlár kuplung szett

158.900 Ft
Megrendelésre

Kevlár, merev tárcsával épített, erősített, tuning kuplung BMW 320D 330D 525D 530D E39 E60 E61 E91 E92 E93

Ez a kuplung szett egy kicsit kilóg a sorból az általunk készített kevlár kuplungok közül. Az alapvető probléma az 20D és 30D BMW kuplungokkal, hogy a nyomólapjuk nagyon gyenge, és ezeknek a nyomólapoknak a megerősítésére sincs túl sok lehetőség. Kitaláltunk egy olyan kuplungot, amivel ezt a problémát orvosolni lehet. A szokásostól eltérően csak a lendkerekedre van szükségünk, mert a szerkezetet és a tárcsát ezúttal mi adjuk neked új, gyári BMW alkatrészből! Sikerült olyan kombinációt találnunk, amivel a szerkezet szorító ereje több, mint 30%-kal erősödik, és a tárcsa tapadása is sokat segít abban, hogy a végeredmény egy elképesztően erős, de utcán is jól használható, körülbelül 650Nm átvitelére képes kuplung legyen!

- építünk neked egy nyomólapot új BMW szerkezetből, ami 30%-kal erősebben szorít, mint a gyári nyomólapod
- adunk egy merev közepű, erős kuplung tárcsát, ami szintén jobban tapad, ezáltal nagyobb nyomaték átvitelre képes, mint a gyári kuplung tárcsád
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott lendkeréknek használhatónak kell lennie! A lendkereket nem tudjuk sem tuningolni, sem pedig javítani! Csak a felületét tesszük rendbe sík köszörüléssel. A lendkerék szerepe a tuning során elsősorban az, hogy a szettet próbapadon le tudjuk próbálni!

A szettet azoknak ajánljuk, akik utcán használják komolyan tuningolt 30D, vagy 20D motoros BMW-jüket!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. A BMW E39, E46, E60, E61, E91, E92, E93 minden modelljénél meg tudjuk oldani az átépítést!

Fontos!
A felsorolt BMW modellek kuplungja nagyon hasonló, de mégis lehetséges egy apró, de nem elhanyagolható eltérés: a nyeles tengely kialakítása (avagy a tárcsa közepén a ricnis csatlakozás).
Mivel ez kétféle lehet, azért a kuplungod átépítéséhez érdemes elküldened a használt tárcsádat is, mert elképzelhető, hogy a Te váltód nyeles tengelyéhez fel kell használnunk a kopott tárcsa közepét!

Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
A szett építéséhez szükséges lendkereket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW E39 E60 E61 530D erősített szinter verseny kuplung szett

73.900 Ft
Megrendelésre

Szinter, 6 ágú, rugós tárcsával épített, erősített, tuning kuplung átépítés BMW minden modell változatához

Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk kb. 70%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:

- megerősítjük a gyári nyomólapot 10%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet 6ágú szinterre
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen

A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)

A szettet azoknak ajánljuk, akik verseny célra szeretnék a BMW-jüket használni (rally, drift, pálya verseny), vagy utcai használatra szeretnének tuning kuplungot.
A gyári forgató nyomatékhoz képest 100%-kal többet bír ez a kuplung szett!

Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető. A BMW E39, E60 és E61 minden modelljénél meg tudjuk oldani az átépítést!

FONTOS!
A BMW ezen modelljeinek kuplungja úgynevezett önbeálló szerkezettel készült gyárilag. A régi, hagyományos kuplung szerkezetekhez képest ezek a nyomólapok kevésbé tuningolhatóak, erősítésük a szokásos 30%-hoz képest mindössze kb. 10%-kal lehetséges. Ha kevés ez a szorító erő a motorodhoz, akkor lehetőség van más nyomólappal összeépíteni a kuplungodat, hogy az még erősebb legyen! Kérj tőlünk egyedi árajánlatot szerkezet cserével is!


Csak szakember építheti be!

Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW E60 530D sebességváltó nyeles tengely toldó adapter Toyota 1JZ 2JZ motorokhoz

11.990 Ft
Raktárról azonnal

530D BMW váltó nyeles tengely hosszabbító Toyota 1JZ és 2JZ motorokhoz

A drifterek körében népszerű átalakítás a BMW 530D diesel váltó beépítése Toyota 1JZ és 2JZ motorok mögé. Ez a váltó meglepően jól bírja a terhelést drift körülmények között is, viszont az ára nagyon baráti a többi, hasonlóan erős váltóhoz képest.
Ez az adapter a váltód nyeles tengelyét hosszabbítja meg és igazítja be a JZ motorod nyeles megvezető csapágyába. Fontos, hogy a váltódból kétféle nyeles tengely hosszúsággal létezik verzió! Ez a nyeles toldó azokhoz a váltókhoz való, ahol a nyeles a harang síkjánál 2-2.5cm-rel beljebb áll!

Fontos, hogy az adaptert 25mm vastag sebességváló adapterhez (pl. PMC) méreteztük! Csak akkor lesz jó a mérete, ha a gyári BMW harang a JZ motortól 25mm-rel hátrébb kezdődik!

Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor keress minket és segítünk kiválasztani, vagy akár egyedileg legyártani a neked megfelelő nyeles tengely megvezető adaptert!

Ajánlott BMW diesel 30D váltó JZ motorra való összeházasításához!
A beépítése szakértelmet és méréseket igényel!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
BMW nyelestengely megvezető csapágy hybrid kerámia golyóscsapágy

6.990 Ft
Raktárról azonnal

BMW főtengelyek végébe nyelestengely megvezető csapágy
Extrém teherbírású, versenyautókhoz ajánlott változat
Hybrid kerámiagolyós csapágy

A lendkerék közepén, a főtengely végében, a váltó nyelestengelyét fogadja, és vezeti meg ez a csapágy. Érdemes minden kuplungozás alkalmával cserélni.
Ez a változat túlmutat a hagyományos acélgolyós csapágyak terhelhetőségén. A benne található kerámia golyók hőtágulása elhanyagolható, ráadásul kenőanyag nélkül is működnek, ezért az olyan versenyautókban is tartósan tudnak működni, ahol már az acélgolyós, C4-es csapágy is feladja a küzdelmet.
A nagy hőterheléstől a kenőanyag az acélgolyós csapágyban elhígul, és kiszökik a csapágykorsárból. Utána az acélgolyók berágódnak és máris kuka a csapágyad. Mivel ez nálunk több erősen kihasznált driftautóban is megtörtént, ezért kerestünk olyan megoldást, ami még ezt az irtózatos hőterhelést is kibírja!

Az alábbi autókba építhető be:

- szinte minden BMW kéziváltós változata E36-tól E92-ig

Ajánlott BMW kéziváltós versenyautókhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva