Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÉKCSAVAROK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METHANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   BMW E46 M3 S54
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   SUBARU IMPREZA WRX
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   TOYOTA CELICA AWD Turbo ST185 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA 1ZZ-GE 2ZZ-GE
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
2WAY - kétutas lefújószelep (Audi, Skoda, Seat, VW 1.8T, Saab, Fiat Coupé)

16.900 Ft
Raktárról azonnal

2WAY kétutas lefújószelep

A Forge által kitalált kétutas lefújószelep olcsó, jó minőségű másolata. Ez a lefújószelep elsősorban azoknak ajánlott, akik szeretnének szabadba kivezetett lefújót szerelni az autójukba, de ez az ECU hibaüzenete miatt nem lehetséges (egyes autók motorvezérlője hibát jelez, ha a lefújószelep a szabadba engedi a felesleges levegőt a légszűrő visszavezetése helyett).
Ezt a szelepet egy az egyben be lehet szerelni Bosch lefújószeleppel szerelt autókba, pl. VW, Audi, Seat, Skoda minden 1.8T motorja, Saab turbó motorok stb.

Lehetőséged van a lefújószelepet teljesen atmoszférikus üzemmódban használni. A csomagban találsz egy vakdugót, amivel a visszavezetést le tudod dugózni, így a lefújószelep minden elengedett levegőt a szabadba fúj, és nem kell visszavezetést kötni a légszűrő mögé. Egy igényes, önrögzítős, rugófeszítős, csavarható fedéllel a szelep előfeszítését könnyedén az autód paramétereihez állíthatod.

Ajánlott bármely turbós motorhoz, elsősorban VW 1.8T-khez.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
Audi Volkswagen Skoda Seat 2.0 TSI FSI atmoszférikus lefújószelep szett

22.900 Ft
Raktárról azonnal

Atmoszférikus lefújószelep szett Audi, Volkswagen, Skoda és Seat 2.0 FSI és TSI motorokhoz

Ez a szett egy komplett átalakító szett, amivel az elektronikusan vezérelt gyári visszakeringető szelep (lefújószelep) helyére tudsz atmoszférikus (a szabadba engedő) lefújószelepet építeni a VAG 2.0 literes FSI és TSI motorjaiba:
A beszereléshez szükséges minden alkatrészt tartalmaz. A szelep úgy van méretezve, hogy nem fog motorhibát generálni a használata során.

Fontos!
Az átlagos lefújószelepekhez képest ennek a szettnek a beépítése sok időt (kb 3 óra) és szakértelmet igényel! Érdemes hozzáértő autószerelővel, vagy tuning szakival beépíttetni!
Az autó maradéktalanul visszaállítható lesz az eredeti állapotára, ha a szelep később kiszerelésre kerül, mivel a beépítése nem jár semmilyen visszafordíthatatlan átalakítással!

Ajánlott autó típusok a teljesség igénye nélkül:
- Audi S1
- Audi S3 2.0 TSI (8V)
- Audi A4 1.8TFSI / 2.0TFSI (B8, B8.5)
- Audi A4 2.0 TFSI (B9)
- Seat Leon Cupra R 280
- Skoda Octavia V RS 2.0 TSI 2013-tól
- Volkswagen Golf GTI MK7
- Volkswagen Golf R MK7

Ajánlott VW TSI FSI TFSI motorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
BMW 335i 535i F30 F10 lefújószelep adapter

30.900 Ft
Raktárról azonnal

Lefújószelep adapter BMW 335i és 535i feltöltős motorokhoz

A BMW 35i feltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja!  Az autón nem kell módosítani semmit. A későbbiekben (pl. autó eladásakor) könnyedén vissza lehet alakítani mindent a gyári állapotra. Az adapter nem befolyásolja negatívan az autó viselkedését és nem generál hibakódot!

Beépíthető az alábbi típusokba:
- BMW 335i F30 és F31 kasztni kóddal és N55 motorkóddal, 2012-től gyártott változatok
- BMW 535i F10 kasztni kóddal és N55 motorkóddal, 2009-től gyártott változatok

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Forge FMDV006 lefújószelep

38.500 Ft
Megrendelésre

Forge FMDV006 lefújószelep

Felső kategóriás lefújószelep elsősorban Seat Leon, Audi A3, A4, S3, S4, Skoda Octavia 1.8T motorokhoz. Ezt a lefújószelepet leggyakrabban a gyári helyére beépítve, teljesen visszavezetve használják. A gyári Bosch lefújóknál több levegőt enged el, de a visszavezettet használat miatt a hangja csak kevésbé érzékelhető, mint a szabadba vezetett lefújószelepeké.

Ajánlott bármely turbós motorhoz, elsősorban VW 1.8T-khez.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
Forge SPLT-R kétutas lefújószelep

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Forge SPLT-R kétutas lefújószelep

Felső kategóriás lefújószelep egyes speciális autókhoz. Ez a lefújószelep elsősorban azoknak ajánlott, akik szeretnének szabadba kivezetett lefújót szerelni az autójukba, de ez az ECU hibaüzenete miatt nem lehetséges (egyes autók motorvezérlője hibát jelez, ha a lefújószelep a szabadba engedi a felesleges levegőt a légszűrő visszavezetése helyett).
Ezt a szelepet egy az egyben be lehet szerelni Bosch lefújószeleppel szerelt autókba, pl. VW, Audi, Seat, Skoda minden 1.8T motorja.

Lehetőséged van a lefújószelepet teljesen atmoszférikus üzemmódban használni. A csomagban találsz egy vakdugót, amivel a visszavezetést le tudod dugózni, így a lefújószelep minden elengedett levegőt a szabadba fúj, és nem kell visszavezetést kötni a légszűrő mögé. Egy igényes, önrögzítős, rugófeszítős, csavarható fedéllel a szelep előfeszítését könnyedén az autód paramétereihez állíthatod.

Ajánlott bármely turbós motorhoz, elsősorban VW 1.8T-khez..
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
Honda Civic Type R 2015+ Turbo Forge lefújószelep szett FMDV5R

49.900 Ft
Raktárról azonnal

Forge lefújószelep szett Honda Civic 2015 Type R turbós modellekhez

A gyári vissza keringető szelep helyére egy az egyben beszerelhető lefújószelep. Elsősorban arra való, ha emelni szeretnéd az autó töltő nyomását, mivel a gyári vissza keringető szeleppel ezt nem tudod megtenni. Egy komolyabb chiptuning esetén is részlegesen, vagy teljesen "kifújja" a töltő nyomás a gyári szelepet, ezért a helyére egy erősebb alkatrészre van szükséged, ami zárva marad magasabb turbónyomáson is! Ez a szelep ugyan úgy működik, mit a gyári: nem a szabadba engedi a felesleges torlódó töltő levegőt, hanem vissza keringeti a kompresszor fedélben a sűrítő kerék elé. Fontos megjegyzés: nem a szabadba engedi a levegőt, ez a szelep nem arra való, hogy a lefújáskor hangot adjon az autó! Arra egy másik Forge szettet ajánlunk! Ez egy vissza keringető szett tuningolt Type R turbós motorokhoz!

Csak szakember építheti be!
Ajánlott 2015-től gyártott Honda Civic Type-R turbó motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Lefújószelep diesel autókhoz 25mm-es alumínium, puha rugóval szerelve, tartozékokkal

5.590 Ft
Raktárról azonnal

25mm-es alumínium lefújószelep diesel autókhoz fejlesztve

Elsősorban diesel autókba való beépítésre szántuk ezt a lefújószelep csomagot. A lefújószelep puha rugóval van szerelve, hogy a diesel autókban általában rendelkezésre álló gyenge vákuummal is ki lehessen nyitni őket. A szelep csatlakozása 25mm-es. A lefújószelep mellé adunk egy gumi csőbe való beépítésre kitalált alumínium csatlakozót is. Ez a csatlakozó arra lett kitalálva, hogy a gyári intercooler gumi csőbe lyukat vágva oda ezt a toldatot becsavarozva a lefújószelephez tudj kiállást faragni az autód motorjában.

Fontos!
- a szelep működtetéséhez diesel autókban szükséged lesz valamilyen eszközre, amivel a vákuumot vezérled (pl a nálunk kapható diesel gázpedál állás figyelő elektronika)
- a szett nem tartalmaz gumi csövet, amivel a kiállást és a szelepet össze tudod kötni (néhány cm hosszúságú 25mm-es gumi csőre lesz szükséged)

Ajánlott bármely feltöltős diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Lefújószelep talp SSQV-hoz Subaru Impreza WRX és WRX STI-hez MGP

5.990 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing lefújószelep talp SSQV-hoz Subaru Imprezákba

Ez a lefújó szelep talp Subaru Impreza , Impreza WRX, és Impreza WRX STi gyári lefújószelep csatlakozására illeszkedik. A segítségével könnyedén, néhány perc alatt fel tudsz szerelni SSQV lefújószelepet az összes 2001-2007-ig gyártott Imprezába EJ20 és EJ25-ös motorra!
A talp anyaga alumínium öntvény.

Ajánlott SSQV lefújószelepekhez 2001-2007-ig gyártott Subaru Imprezákba.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

MGP Racing 50mm-es PRO lefújószelep szett chrome változat

22.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing 50mm-es PRO lefújószelep chrome változat

Röviden és tömören a legjobb lefújó, amit a profik használnak! Hatalmas, 50mm-es dugattyúval rendelkezik, ezáltal rövid idő alatt nagyon nagy mennyiségű levegőt tud elengedni, miközben a hangja is tekintélyes: hatalmasat szól! A gázpedálról való hirtelen lelépéskor (pl. váltásoknál) a feleslegesen tovább pörgő turbo által felépített levegőnyomást a szabadba engedi. Ezzel a turbót és a pillangószelepet megkíméli az ilyenkor jelentkező nagy mechanikai igénybevételtől. További hasznos hatása, hogy az újbóli gázadásnál a turbo könnyebben pörög fel, mivel a hirtelen lezáródó pillangószelep nem torpantja meg a turbo lapátjait.

Bármilyen benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. Látványos tuning elem, köszönhetően a design-os háznak. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez külön vezérlő elektronika kell)
Bármekkora turbonyomásnak ellenáll!
Egy lefújó akár 800, kettő darab párhuzamos beépítésével akár 1500 lóerős autó is üzemeltethető!

A lefújószelep komplett szettben vásárolható meg, mely a képeken látható alkatrészeket tartalmazza:
- 50mm PRO lefújó szelep
- nyomócsőre hegeszthető acél talp
- lefogató gyűrű és tömítés

- vákuum cső csatlakozás

Fontos! A szett csak acél csőre felhegeszthető talpat tartalmaz! Amennyiben alumínium csőre szeretnéd rögzíteni a lefújót, úgy kérlek vásárolj a szelephez egy alu talpat, melyet a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK  menüpont alatt fogsz megtalálni!

Ajánlott komolyan módosított turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
MGP Racing 50mm-es Q lefújószelep szett fekete színben

22.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing 50mm-es Q lefújószelep fekete színben

Röviden és tömören a legjobb lefújó legújabb változata, amit a profik használnak! Hatalmas, 50mm-es dugattyúval rendelkezik, ezáltal rövid idő alatt nagyon nagy mennyiségű levegőt tud elengedni, miközben a hangja is tekintélyes: hatalmasat szól! A gázpedálról való hirtelen lelépéskor (pl. váltásoknál) a feleslegesen tovább pörgő turbo által felépített levegőnyomást a szabadba engedi. Ezzel a turbót és a pillangószelepet megkíméli az ilyenkor jelentkező nagy mechanikai igénybevételtől. További hasznos hatása, hogy az újbóli gázadásnál a turbo könnyebben pörög fel, mivel a hirtelen lezáródó pillangószelep nem torpantja meg a turbo lapátjait.

Bármilyen benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. Látványos tuning elem, köszönhetően a design-os háznak. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez külön vezérlő elektronika kell)
Bármekkora turbonyomásnak ellenáll!
Egy lefújó akár 800, kettő darab párhuzamos beépítésével akár 1500 lóerős autó is üzemeltethető!

A lefújószelep komplett szettben vásárolható meg, mely a képeken látható alkatrészeket tartalmazza:
- 50mm Q lefújó szelep
- nyomócsőre hegeszthető acél talp
- lefogató gyűrű és tömítés

- vákuum cső csatlakozás

Fontos! A szett csak acél csőre felhegeszthető talpat tartalmaz! Amennyiben alumínium csőre szeretnéd rögzíteni a lefújót, úgy kérlek vásárolj a szelephez egy alu talpat, melyet a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK  menüpont alatt fogsz megtalálni!

Ajánlott komolyan módosított turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
Mini Cooper S Turbo lefújószelep adapter Forge FMDVMCS

19.900 Ft
Raktárról azonnal

Forge lefújószelep adapter Mini Cooper S Turbóhoz

A Mini Cooper S feltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja! 

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mitsubishi Colt CZT Turbo kétutas lefújószelep

26.900 Ft
Raktárról azonnal

Kétutas lefújószelep Mitsubishi Colt 1.5 CZT Turbo motorokhoz

Többféle lefújószelepet is beépítettünk már próba képpen 1.5 literes, turbós Mitsubishi Colt CZT motorokba, de szinte minden esetben motor hiba jelzés volt a végeredmény. Éppen ezért kifejlesztettünk egy lefújószelepet, amit a gyári helyére beépítve úgy tudsz használni, hogy a motorvezérlő nem jelez hibát. Ez a szelep a levegő nagy részét visszavezeti a gyári módon a levegőszűrőhöz, viszont a töltőlevegő egy kis része a szabadba távozik, amitől a lefújószelep a jellegzetes sziszegő hangot ad. Természetesen a szelep nem lesz hangos és harsány, de a hibakód mentes motorvezérlő működéséhez ez a kompromisszum kell az 1.5 Turbo motoroknál!
A szelep a gyári visszakeringető szelep helyére egy az egyben beépíthető. Módosítani nem kell semmilyen alkatrészt. Később gond nélkül vissza lehet alakítani az autót gyári állapotára, csak a gyári szelepet kell beépíteni a kétutas helyére.

Ajánlott Mitsubishi Colt CZT 1.5 turbo motorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
Performance lefújószelep

7.990 Ft
Raktárról azonnal

Performance lefújószelep

Bármilyen típusú benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez egy külön elektronikára van szükséged, lásd a LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA árucsoportot!).
Egy szelepes.

Elkötelezett hívei vagyunk az SSQV lefújószelepeknek, ezért elsősorban azt a drágább, de komolyabb lefújószelepet ajánljuk a legtöbb autóba. Akadnak viszont olyan motorterek, ahol a helyszűke miatt csak jóval kisebb fizikai méretű lefújószelepeket lehet elhelyezni. Ilyen például az Audi S4 és RS4-es biturbó is. Ennek a lefújószelepnek a hangja egy SSQV-hez képest kevésbé egyedi, de az ára verhetetlen!

Vásárlói visszajelzés a termékkel kapcsolatban:
Több autótípusnál is előfordult, hogy a szelepet nem tudta kinyitni a vákuum. Ilyen esetben két dologgal lehet megoldani a beépítést:
- levágsz a gyári rugóból a lefújószelep belében (nem túl profi megoldás, és ha túl sokat vágsz belőle akkor sajnos kuka a rugó)
- keresel a lefújóba egy puhább rugót (sajnos nem tudunk jelenleg be
szerezni ilyen rugót)

Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?

Performance lefújószelep tölcséres változat

8.900 Ft
Raktárról azonnal

Performance lefújószeleptölcséres változat

Bármilyen típusú benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez egy külön elektronikára van szükséged, lásd a LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA árucsoportot!).
Egy szelepes.

Elkötelezett hívei vagyunk az SSQV lefújószelepeknek, ezért elsősorban azt a drágább, de komolyabb lefújószelepet ajánljuk a legtöbb autóba. Akadnak viszont olyan motorterek, ahol a helyszűke miatt csak jóval kisebb fizikai méretű lefújószelepeket lehet elhelyezni. Ilyen például az Audi S4 és RS4-es biturbó is. Ennek a lefújószelepnek a hangja egy SSQV-hez képest kevésbé egyedi, de az ára verhetetlen!

Vásárlói visszajelzés a termékkel kapcsolatban:
Több autótípusnál is előfordult, hogy a szelepet nem tudta kinyitni a vákuum. Ilyen esetben két dologgal lehet megoldani a beépítést:
- levágsz a gyári rugóból a lefújószelep belében (nem túl profi megoldás, és ha túl sokat vágsz belőle akkor sajnos kuka a rugó)
- keresel a lefújóba egy puhább rugót (sajnos nem tudunk jelenleg be
szerezni ilyen rugót)

Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
SSQV IV lefújószelep szett Subaru Impreza modellekhez

19.900 Ft
Raktárról azonnal

SSQV Szuper Szekvenciális lefújószelep szett Subaru Impreza WRX és WRX STi modellekhez

Ez a szett 2 fő alkatrészből áll:
1. SSQV 4. lefújószelep
2. lefújószelep talp Subaru Impreza modellekhez 2000-2007-ig GD és GG kaszni kódokkal

A szelepet ezzel a talppal be tudod építeni a gyári lefújószelep helyére. Az egyetlen alkatrész, amire szükséged lesz a szetten kívül, az egy 34mm-es vakdugó, mivel  agyári szelep visszavezetését az SSQV beépítése után le kell dugóznod.  A vakdugót külön meg tudod vásárolni a webshopunkban!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

SSQV IV lefújószelep szett Volkswagen Audi Skoda Seat minden hosszmotoros 1.8T változathoz

27.900 Ft
Raktárról azonnal

Szuper Szekvenciális lefújószelep SSQV IV. komplett VW 1.8T szett

Kifejezetten 1.8T VW motorokhoz összeállított SSQV 4 lefújószelep szett az alábbi alkatrészekkel:

- SSQV 4 állítható előfeszítésű lefújószelep
- szerelék szett a lefújószelephez (zéger gyűrű, tömítő gumi gyűrű, bilincs, vákuum cső elosztó, gyorskötegelő)
- alumínium 20mm-es belső átmérőjű (kívülről 25mm) szűkítős SSQV talp
- 25mm-es vakdugó (a gyári lefújószelep kiszedése esetén használatos)
- 4mm-es szilikon vákuum cső 1m-es darab

Ezt a szettet azoknak ajánljuk, akik hosszában beépített motoros 1.8T-be szeretnének SSQV-t építeni. A későbbi változatoknál a gyári lefújó szelep másként van beépítve, ezért azokhoz a típusokhoz (nagyjából 1996 utáni 1.8T-k) egy picit más szett szükséges (szintén megtalálható az áruházunkban!).

Ajánlott bármely turbós VW 1.8T motorhoz, benzines.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

SSQV IV lefújószelep szett Volkswagen Audi Skoda Seat minden keresztmotoros 1.8T változathoz

29.900 Ft
Raktárról azonnal

Szuper Szekvenciális lefújószelep SSQV IV. komplett VW 1.8T szett

Kifejezetten 1.8T VW motorokhoz összeállított SSQV 4 lefújószelep szett az alábbi alkatrészekkel:

- SSQV 4 állítható előfeszítésű lefújószelep
- szerelék szett a lefújószelephez (zéger gyűrű, tömítő gumi gyűrű, bilincs, vákuum cső elosztó, gyorskötegelő)
- alumínium 20mm-es belső átmérőjű (kívülről 25mm) szűkítős SSQV talp
- 25mm-es vakdugó (a gyári lefújószelep kiszedése esetén használatos)
- szilikon cső toldat 2db bilinccsel
- 4mm-es szilikon vákuum cső 1m-es darab

Ezt a szettet azoknak ajánljuk, akik keresztmotors 1.8T-be szeretnének SSQV-t építeni. A korábbi változatoknál a gyári lefújó szelep másként van beépítve, ezért azokhoz a régebbi típusokhoz (pl. Audi A4 1.8T 150le) egy picit más szett szükséges (szintén megtalálható az áruházunkban!).

Ajánlott bármely turbós VW 1.8T motorhoz, benzines.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

SSQV IV. Szuper szekvenciális lefújószelep

14.900 Ft
Raktárról azonnal

Szuper Szekvenciális lefújószelep SSQV IV

Bármilyen benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. Látványos tuning elem, köszönhetően a design-os háznak. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez egy külön vezérlő elektronikára van szükséged, lásd a LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA árucsoportot)
Dupla szelepes (szekvenciális hangot ad). Ezen a változaton az előfeszítés nem szabályozható. Már nagyon gyenge vákuummal is jól működik, egészen pici turbónyomásnál is intenzív hanghatást ad (0.3BAR-tól már jól hallható)!
A szelep rögzítéséhez a speciálisan erre a célra készített lefújószelep-talpakat ajánljuk, melyeket külön kell megvásárolnod! Áruházunkban többféle anyagból esztergált, különböző kialakítású szeleptalpat is találsz SSQV-hez!

A lefújószelep komplett szettben vásárolható meg, mely a képeken látható alkatrészeket tartalmazza:
- lefújó szelep SSQV IV
- lefogató gyűrű és tömítés

- vákuum cső szűrő
- vákuum cső elágaztató

Ezekbe az autótípusokba már építettünk be SSQV lefújó szelepet:
- Audi A3 1.8T 150 és 180LE változatai
- Audi S3 1.8T 225LE
- Audi A4 1.8T 150 és 180LE változatai
- Audi TT 1.8T 150 és 180LE változatai
- Audi TT Quattro 225LE
- Fiat Punto GT Turbo 1.4
- Fiat Uno Turbo 1.3 és 1.4 literes motorral
- Nissan 200SX CA18DET 1.8T
- Nissan 200SX SR20DET 2.0T
- Nissan 300ZX Twin turbo
- Nissan Skyline R33 GTS-T RB25DET
- Nissan Skyline R33 és R34 GTR RB26DETT motorral
- Opel Calibra Turbo 4x4
- Opel Astra Turbo Z20LET vagy épített C20LET 2.0literes motorral
- Toyota Supra MK3 1JZ-GTE
- Toyota Supra MK3 7M-GTE
- Toyota Supra MK4  2JZ-GTE
- Saab többféle benzines turbó motorral
- Seat Leon 1.8T
- Seat Leon RR 1.8T
- Seat Leon FR 1.8T
- Seat Leon Cupra 1.8T
- Skoda Octavia RS 1.8T
- Volkswagen Passat 1.8T
- Volvo többféle benzines turbó motorral 2.0 és 2.3Literes motorokkal

Diesel autók közül eddig saját beépítésünk VW konszern 1.9TDi és Peugeot adagolós 1.9TD motorokkal fordult elő, amikhez az SSQV mellé saját diesel lefújó vezérlőnket is telepítettük!

Fontos! A szett nem tartalmazza a lefújó szelep felszereléséhez szükséges speciális talpat!
Kérlek a termék beszereléséhez válassz egy számodra megfelelő lefújó talpat a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK kategóriából (kattints a linkre!)

Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?

SSQV IV. Szuper szekvenciális lefújószelep állítható előfeszítésű változat

15.900 Ft
Raktárról azonnal

Szuper Szekvenciális lefújószelep SSQV IV. állítható változat

Ez a lefújószelep egy extra állítási lehetőséget leszámítva teljesen megegyezik az SSQV IV-gyel, ezért külön leírást és típuslistát nem írunk le a termékről. A lényeges és egyetlen különbség a lefújószelep hátoldalán található rugó-előfeszítő csavar. Ezzel a csavarral a lefújószelepben található rugó erejét tudod szabályozni. Ennek az állítási lehetőségnek csak olyan autókban van jelentősége, ahol a normál, nem állítható lefújószelepek nem működnek rendeltetés szerűen: alapjáraton a lefújószelep nem záródik be, vagy csak késve, az alapjáratot befolyásolva tér vissza a szelep az alaphelyzetébe. Különösen ajánljuk ezt a szelepet azoknak, akik házilag szeretnének beépíteni légtömeg mérős autóba lefújószelepet pl. Volkswagen minden 1.8T típusa, Subaru Impreza minden változata, Saab és Volvo turbós motorok stb.
A lefújószelephez vásárolnod kell egy talpat, amire rögzíteni tudod! A szettben jár a lefújószelephez zéger gyűrű, tömítés (O gyűrű) és vákuum szűrő is.

Kérlek a termék beszereléséhez válassz egy számodra megfelelő lefújó talpat a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK kategóriából (kattints a linkre!)

Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

SSQV lefújószelep szett Fiat Bravo Linea 500 Doblo, Lancia Delta, Alfa Romeo Mito Giulietta 1.4 T-Jet motorokhoz

28.900 Ft
Raktárról azonnal

SSQV lefújószelep szett Fiat, Lancia és Alfa Romeo 1.4 T-Jet motorokhoz

Saját lefújószelep-alkatrész összeállításunk 1.4 T-Jet benzines turbó motorokhoz. A beépítéshez szükséges összes alkatrészt tartalmazza. Segítségével egy tökéletesen működő, hibakód mentes lefújószelepet tudsz körülbelül 1.5 óra alatt beépíteni az autódba. Minden Fiat féle 1.4 T-Jet benzines turbó motorba beépíthető.
A szett tartalma:
- SSQV 2. lefújószelep
- alumínium lefújószelep talp
- vákuum cső
- szilikon átalakító cső bilicsekkel (a gyári lefújószelep helyére illeszkedik)
- ledugózó alkatrészek: vakdugó, szilikon cső és bilincsek (a kikötött gyári lefújószelepet tudod vele levakolni)

Ajánlott autó típusok:
- Fiat Punto 1.4 T-Jet
- Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet
- Fiat 500 1.4 T-Jet
- Fiat Linea 1.4 T-Jet
- Alfa Romeo Mito 1.4 T-Jet
- Lancia Delta 1.4 T-Jet

Ajánlott bármely Fiat/Lancia/Alfa Romeo 1.4 T-Jet motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?

Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?

Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?

Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
Subaru Impreza Forester EJ20 EJ25 WRX STi lefújószelep

12.900 Ft
Raktárról azonnal

Subaru Impreza és Forester lefújó szelep

A gyári lefújószelep helyére egy az egyben beépíthető lefújószelep Subaru Impreza és Forester motorokhoz.
Mivel ez a szelep kifejezetten Subaru motorokhoz készült, ezért a rugó előfeszítése pontosan az EJ motorokhoz lett hangolva. Nem befolyásolja az alapjáratot, és nem marad nyitva feleslegesen, amikor már nincs szabadba engedhető töltő levegő.
A beépítéséhez szükséged lesz egy 34mm-es vakdugóra (a szett ezt nem tartalmazza!), amivel a gyári lefújószelep visszavezetést tudod levakolni.

Az alábbi típusokba építhető be a gyári lefújószelep helyére:
Subaru Impreza WRX 2001-2007 EJ20 és EJ25 motorral szerelt változatokhoz
Subaru Impreza WRX STi 2001-2017 minden változata
Subaru Forester XT 2004-2007 EJ25 motorokhoz


Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen 1.4 TSi lefújószelep adapter FMDV14TSI Forge

21.900 Ft
Raktárról azonnal

Forge lefújószelep adapter Volkswagen 1.4 TSi motorokhoz

A VW különleges, duplafeltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja! 

Az alábbi típusokat szerelték 1.4 TSi duplafeltöltős motorral:
2005 Volkswagen Golf Mk5
2006
Volkswagen Touran
2008 Audi A3
2008
Volkswagen Scirocco
2007 SEAT León
2008 Škoda Octavia
2009
Volkswagen Tiguan
2009
Volkswagen Golf Mk6

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen 1.4 TSi lefújószelep adapter FMDV14TSI MGP

3.990 Ft
Raktárról azonnal

MGP lefújószelep adapter Volkswagen 1.4 TSi motorokhoz

A VW különleges, duplafeltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja! 

Az alábbi típusokat szerelték 1.4 TSi duplafeltöltős motorral:
2005 Volkswagen Golf Mk5
2006
Volkswagen Touran
2008 Audi A3
2008
Volkswagen Scirocco
2007 SEAT León
2008 Škoda Octavia
2009
Volkswagen Tiguan
2009
Volkswagen Golf Mk6

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen Audi Seat Skoda 1.4 TSi 2.0 TSI FSIT TFSI lefújószelep adapter FMDV14T Forge

21.900 Ft
Raktárról azonnal

Forge lefújószelep adapter Volkswagen 1.4T és 2.0 T motorokhoz

Eredeti, angol, minőségi Forge alkatrész. A VW turbós motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja!

Az alábbi típusokat szerelték TSi /FSIT / TFSI turbó motorral:
2005 Volkswagen Golf Mk5
2006
Volkswagen Touran
2008 Audi A3
2008
Volkswagen Scirocco
2007 SEAT León
2008 Škoda Octavia
2009
Volkswagen Tiguan
2009
Volkswagen Golf Mk6
2009 Audi TTRS 5 hengeres motorral

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen Audi Skoda Seat 1.4 TSi 2.0 TSI FSIT TFSI lefújószelep adapter FMDV14T MGP

6.990 Ft
Raktárról azonnal

MGP lefújószelep adapter Volkswagen 1.4T és 2.0 T motorokhoz

Nagyon kedvező árú alkatrész (a konkurens márkás termékekhez képest). A VW turbós motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja!

Az alábbi típusokat szerelték TSi /FSIT / TFSI turbó motorral:
2005 Volkswagen Golf Mk5
2006
Volkswagen Touran
2008 Audi A3
2008
Volkswagen Scirocco
2007 SEAT León
2008 Škoda Octavia
2009
Volkswagen Tiguan
2009
Volkswagen Golf Mk6
2009 Audi TTRS 5 hengeres motorral

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Fórum    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva