Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TANK
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS
»   KERÉKCSAVAROK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI VW 2.0 TSI TFSI FSIT 16V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS 2.3 DISI
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA WRX
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
Oldalak: 1  2  3  4  5  6  7  

Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: Volkswagen Golf 4 1.9TDi évjárat: 2000
Vásárolt termék:
SSQV lefújószelep, Diesel lefújószelep vezérlő, Autobahn88 szilikoncső T idom és vákuumcső

A Golf egy igazi lefújószelep mumus, feltéve, hogy 1.9TDi motorral szerelték. A kihívás - mint a legtöbb esetben a diesel lefújószelepeknél, itt is - a harmatgyenge vákuum. Ebben az autóban is nagyon kevés szívóerőt produkált a gyári vákuum szivattyú. Vákuum erősítő tartály beépítése után is csak 1.2BAR töltőnyomásig voltunk képesek kinyitni az SSQV szelepet, mivel ebben az autóban úgynevezett fix geometria beállítással tuningolták a töltőnyomást, és emiatt a gyári vákuumpumpa nagyon sokat veszít a kapacitásából. Gyári Golf4-esbe jószívvel ajánljuk a diesel lefújó szettünket vezérlővel együtt SSQV-vel! A lefújószelep kiállását Autobahn88 50mm-es T szilikoncső idommal oldottuk meg - lásd a képeket! Amennyiben a diesel motor tuningját nem ezzel a "barkács módszerrel" oldják meg (manuális boost controller direkt vákuumra kötve a turbó geometriára), úgy a vákuum ereje nem gyengül, és a lefújószelep kinyitása nem okoz problémát!


Volkswagen Golf 4 SSQV lefújószeleppel TDI
Volkswagen Golf 4, 1.9 TDi

VW Golf blow off valve TDI
  vákuum csövezés booster tartállyal


Volkswagen Golf4 TDi 1.9 lefújószelep
SSQV bújik meg a moci mellett

Volkswagen Golf4 TDi 1.9 lefújószelep
SSQV oldalnézetből




Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: Toyota Celica GT4 ST205 évjárat: kb. 1995
Vásárolt termék:
SSQV lefújó szelep, Autobahn88 szilikoncső

Talán az egyik legkönnyebb alany SSQV lefújószelep beépítésére az ST205-ös Celica. A gyári lefújószelep visszavezetés helyére könnyedén bepattintható a képeken látható helyre a lefújószelep. A 3S-GTE motor gyárilag MAP szenzoros, ezért az alapjáratot a kicsit később záródó atmoszférikus szelep nem befolyásolja. A gyári lefújószelep vakdugóként maradhat a levegőszűrő doboz oldalában. Már készen is vagyunk, lehet tüsszögni!


Toyota Celica ST205 GT4 HKS SSQV blow off valve
Toyota Celica GT4 (ST205 3S-GTE AWD)

Celica bov SSQV
  SSQV a gyári Toyota lefújószelep csövében


Toyota lefújószelep
SSQV Autobahn88 vákuum szilikon csővel bekötve




Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: Toyota Corolla AE86 Hachiroku Turbo évjárat: 1986
Vásárolt termék:
SSQV lefújó szelep, 460x160x90mm AVS intercooler, VEMS ECU, RC Engineering 550ccm injektorok, AVS intercooler szilikon csövek, Walbro GSS-342 benzinpumpa

Páhi Csaba különleges méregzsákja ez a Hacsi. Körülbelül 300lóerős, kifejezetten rally célra építtet egyedi autó. Rengeteg módosítással, turbós motorral, ALS-szel, egyedi futóművel és fékekkel, egyenes fogazású váltóval és még hosszan sorolhatnánk. Az autó már versenyeken is bizonyít: folyamatosan borsot tör a sokkal drágább 4 kerekes turbós verdák orra alá. Alant egy kis videó 2010-ből (a videót a Lepoldsportvideo készítette):





Véleményező: Geri (Tuningaruhaz.hu)
Autó: Volkswagen Golf 3 1.9TDi évjárat: 1993
Vásárolt termék:
SSQV lefújó szelep, diesel lefújószelep szolenoid, Autobahn88 T szilikoncső idom

Már sok 1.9TDI-be építettünk be SSQV lefújószelepet. Ez az autó abban különleges, hogy ebben egy sima bowdenes adagoló dolgozott, így nem volt szükség az elektromos gázpedál miatt külön vezérlő elektronikát beépíteni. A gyári vákuum pumpa szó szerint lepkefing vákuumot állít elő, ezért az SSQV szelepet módosítani kellett. Belekerült a puhított rugó, és így már majdnem 100%-os a szelep. Mivel az autó fel is van húzva 170-180lóerőre, így a magas nyomás még néha gondot okoz. A gyenge vákuum már nem képes a magas nyomás ellen dolgozni. Ezt a problémát is orvosoljuk kicsit később, méghozzá egy vákuum tartály beépítésével. Így már tökéletes lesz a lefújószelep, és ne felejtsük el, hogy viszonylag pici pénzből össze tudtuk hozni, mivel vezérlő nélkül a költségvetés mindenestől 40.000.-Ft magasságában megállt!


Volkswagen Golf 3 1.9 TDI blow off valve
Volkswagen Golf 3 1.9TDi

VW Gold bov SSQV
  SSQV 1.9TDi 3-as Golfban

Volkswagen Golf TDI lefújószeleppel
SSQV Autobahn88 T szilikon idomban

Volkswagen Golf TDI SSQV lefújószeleppel
1.9TDI lefújószelep
Oldalak: 1  2  3  4  5  6  7  
Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva