Új alkatrészek
»
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
»
! ÚJDONSÁGOK !
»
DEKORÁCIÓ
»
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
»
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
»
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
»
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
»
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
»
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
»
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
»
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
»
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
»
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
»
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
»
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
»
AN SZERSZÁMOK CSATLAKOZÓ SZERELÉSHEZ
»
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
»
ÁRAMTALANÍTÓ
»
ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
»
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
»
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
»
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»
BENZINPUMPA (AC pumpa)
»
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
»
BIKÁZÓ (jump starter)
»
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZ (alalap, szemes csavar, öv vágó)
»
BIZTONSÁGI ÖVEK
»
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
»
DUGATTYÚ GYŰRŰK
»
DUGATTYÚK (szívó motorba)
»
DUGATTYÚK (turbós motorba)
»
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»
FÉKBETÉT
»
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»
FÉKFOLYADÉK
»
FÉKMUNKAHENGER
»
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
»
FOKOLÓ KEREKEK
»
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»
GUMIABRONCS
»
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»
GYÚJTÁS TRAFÓK
»
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
»
GYERTYÁK
»
GYORSULÁSMÉRŐ
»
HAJTÓKAR CSAVAROK
»
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
»
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»
HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
»
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
»
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
»
HŰTŐ FOLYADÉK
»
INJEKTOR (benzin befecskendező)
»
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
»
INJEKTOR SZŰRŐ
»
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
»
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
»
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
»
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
»
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
»
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
»
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
»
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
»
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
»
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
»
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
»
KANYARSTABILIZÁTOR
»
KARTERGÁZ SZŰRŐ
»
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
»
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
»
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
»
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»
KIPUFOGÓ DOBOK
»
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
»
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
»
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
»
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»
KULCSTARTÓ
»
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
»
KUPLUNG MUNKAHENGER
»
KUPLUNGOK
»
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»
LAMBDA SZONDA KIEMELŐ ÁTHELYEZŐ
»
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»
LENDKERÉK CSAVAROK
»
LENDKEREKEK
»
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»
MAP SZENZOROK
»
MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
»
MOTOROLAJ (versenyolaj)
»
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
»
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
»
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező, olajcső elosztó)
»
OLAJHŰTŐK
»
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»
OLAJPUMPÁK
»
OLAJSZŰRŐ
»
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»
PATENT, PATENT SZETTEK
»
PEDÁLGÉP
»
PERSELY (motorblokk persely)
»
PILLANGÓSZELEP
»
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
»
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
»
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»
SPORTKORMÁNY
»
SPORTKORMÁNY AGY
»
SZAKIRODALOM
»
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»
SZÍVÓCSONK (szívócső)
»
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»
SZELEPSZÁR SZIMERING
»
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»
SZILENTEK
»
TERMOSZTÁT
»
TORONYMEREVÍTŐK
»
TURBO ALKATRÉSZEK
»
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
»
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
»
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
»
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
»
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»
TURBO KÖZÉPRÉSZ
»
TURBO NYOMÁS MÉRŐ ÓRA (turbó mérőóra)
»
TURBO OLAJ VISSZAFOLYÓ (turbó visszafolyó szett)
»
TURBO OLAJ VISSZAFOLYÓ TÖMÍTÉS (turbó olaj tömítés)
»
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
»
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
»
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»
VAKDUGÓ (gumi és szilikon csövekhez)
»
VAKDUGÓ (menetes lezáró csavar metrikus és colos)
»
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
»
VÁLTÓGOMBOK
»
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»
VÍZCSŐ BILINCSEK
»
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ VÁKUUMCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI FEDÉL
»
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
»
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»
VEZÉRMŰ TENGELYEK
»
VEZÉRMŰSZÍJ
»
VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
»
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»
VONÓSZEM
»
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»
WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
Használt, bontott alkatrészek
Használt utcai és versenyautók
Tönkreteheti az autómat a lefújó szelep? A válasz határozottan NEM! A lefújó semmilyen meghibásodást nem tud okozni az autód motorjának! Utólagosan beszerelt lefújó okozhatja, hogy az autód motorja fulladozik, vagy alapjáraton lefullad, de ez sem okoz maradandó károsodást. Ez abból adódik, hogy az alapjárati vákuum annyira erős az autódban (pl. Audi 1.8T minden változata), hogy benyitja a lefújó szelepedet. Ilyenkor a motor nem csak a normális helyen a levegőszűrőből, hanem a lefújón keresztül, a szabadból is szív levegőt. Amelyik autóban a levegő mennyiségét Karman-Vortex szenzorral méri az ECU (pl. Supra MK3), vagy bármilyen más úton, ami a beszívott levegő lengési sebességét méri, azokban a verdákban az ECU hibás értéket fog kapni, hiszen a lefújón keresztül beszippantott levegőt így ez ECU nem érzékeli. Emiatt kevés üzemanyagot kap a motor (csak alapjáraton!!!) és lefullad, vagy nagyon dadog, ingadozik az alapjáratod. Ezt a hibát nagyon egyszerűen diagnosztizálhatod azzal, hogy a lefújóról lehúzod a vákuum csatit, és megnézed, hogy így is problémás-e az alapjárat! A hiba megoldása a lefújó előfeszítésének módosítása, ami egyszerűen annyit jelent, hogy a lefújóban található rugót erősebbre kell cserélni, vagy kiékeléssel feszesebbé kell tenni. A legrosszabb dolog, ami előfordulhat, hogy a lefújó beszerelése után rögtön motorhibát jelez az elektronika. Nem kell kétségbe esni, ez sem jelent nagy katasztrófát, de ebből azért adódhat kellemetlenséged! Ezesetben arról van szó, hogy az autód rendelkezik gyári, visszavezetett lefújó szeleppel, és az ECU a nyomás-érzékelő-szenzoron keresztül figyeli azt is, hogy a lefújó által visszavezetett levegővel mi történik. Amennyiben utólagos, szabadba eleresztő lefújót teszel be (pl. SSQV), akkor az ECU úgy értelmezi a visszavezetett levegő hiányát, mintha meghibásodott volna a gyári lefújó szeleped. Emiatt dobja a hibakódot, és előfordulhat, hogy szervíz-üzemmódba kapcsol az ECU. A legrosszabb esetben előfordulhat az is, hogy ez a tiltás akksi saru levétel után is megmarad, és vinni kell az autót egy szakszervízbe kikódoltatni, hibatárolót töröltetni. Az ilyen autókba nem lehet beszerelni utólagos lefújót, legalábbis az ECU módosítása nélkül. A lefújó szelepek egyébként nagyon ritkán hibásodnak meg, de természetesen ezek is egyszerű, mechanikus eszközök, ezért hiba mindig lehetséges. Ha a lefújó nem fúj le, vagy nem zár le, ezek miatt a motorodnak baja nem lehet.
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu , minden jog fenntartva