Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   DEKORÁCIÓ
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
»   AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
»   AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
»   ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
»   BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
»   BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉKBETÉT
»   FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FÉKFOLYADÉK
»   FÉKMUNKAHENGER
»   FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GUMIABRONCS
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
»   GYERTYÁK
»   GYORSULÁSMÉRŐ
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
»   HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOR (benzin befecskendező)
»   INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
»   INJEKTOR SZŰRŐ
»   INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
»   INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
»   INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
»   INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
»   KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KULCSTARTÓ
»   KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJCSŐ (AN olaj cső)
»   OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJSZŰRŐ
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   PATENT, PATENT SZETTEK
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
»   SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
»   TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
»   VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
»   VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S2 RS2 S1 S4 200 Quattro 5henger 20V
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI SEAT SKODA VW 2.0 1.8 TSI TFSI FSIT 16V EA113 EA888
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.9TDI
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   BMW E60 E61
»   BMW E9x E8x F0x F1x 135i 335i 535i N54B30
»   BMW F2x F3x G1x G3x 140i 240i 340i 440i 540i 640i 740i B58B30
»   CHEVROLET CORVETTE
»   DATSUN 240Z 260Z 280Z 280ZX
»   FIAT PUNTO GT 1.4
»   FORD ESCORT SIERRA PINTO YB COSWORTH
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS CX7 2.3 DISI TURBO
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI ECLIPSE 4G63
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 240SX KA24DE
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN GT-R R35
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   OPEL ASTRA ZAFIRA OPC Z20LET Z20LEH Z20LER
»   OPEL CROSA OPC Z16
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA FORESTER LEGACY WRX és WRX STi EJ20 EJ25
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   SUZUKI SWIFT MK4 2017- 1.4 turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST182 FWD ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA ST202 FWD és ST205 GT4 AWD
»   TOYOTA CELICA-SUPRA MK2
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK5 B58B30
»   VOLKSWAGEN 1.2 1.4 TSI
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT BORA JETTA VR6 2.8 2.9
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT SCIROCCO 2.0 16V
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA COROLLA TS 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
Audi RS3 TT RS 2.5 TFSI X profilú kovácsolt hajtókar szett FCP Engineering

275.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering X profilú extrém teherbírású kovácsolt hajtókar szett Audi RS3 CEPA és CEPB 2.5 TFSI 5 hengeres motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, extra erős, tuning hajtókar 2.5 TFSI Audi motorokba.

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 22mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 1000lóerő és 9000 fordulat per perc!

A hajtókar kialakítása egyenes a csapszegnél, ezért nem használható gyári dugattyúval, csak utángyártott kovácsolt, tuning dugattyúkkal!

Egy szett 5db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Fontos visszajelzés a termékről:
A gyári hajtókar csapágy ezekben az Audi motorokban 17.40mm széles, és nincs pozicionáló fül a csapágyfelek szélén. Ebbe a hatókarba be lehet építeni az 1.8T hajtókar csapágyait, amik 19mm szélesek, és van rajtuk illesztő fülecske is!
Az így kapott szett sokkal erősebb, mint a gyári méretű csapággyal összerakva ugyanezt!

Ajánlott Audi RS és TT RS motorok tuningjához 2.5TFSI 5 hengeres 20 szelepes motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS3 TTRS 2.5 20V CEPA CEPB kovácsolt dugattyú szett JE Pistons 337966 82.50mm 9.5:1CR

382.900 Ft
Raktárról azonnal

JE Pistons kovácsolt dugattyú szett
Audi TTRS és RS3 2.5 literes 5 hengeres 20V CEPA és CEPB motorokhoz
JE 337966
82.50mm, 9.5:1CR

Kiváló minőségű, turbos tuning (kovácsolt) dugattyú szett Audi 2.5 literes, 5 hengeres 20 szelepes motorhoz.

A szett tartalma:
- 5db kovácsolt dugattyú
- csapszegek
- gyűrű szettek

Az egyik (ha nem a leges) legjobb dugattyú, amit az 2.5 literes VW motorhoz vehetsz! Utcai, rally, drift és drag autókban is ezt használják extrém strapabírásuk és megbízhatóságuk miatt! Eredeti USA gyártmány!

A készleten lévő dugattyú variáció:
- furat 82.50mm 9.5:1CR JE 337966

Amit a dugattyú vásárlásról tudnod kell:
- A legtöbb dugattyú elérhető többféle furatméretben, és többféle kompresszió értékkel! Az árat a dugattyú ezen paraméterei nem befolyásolják!

Ha kérdésed van dugattyúkkal kapcsolatban, akkor fordulj hozzánk bizalommal a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen!

Ajánlott bármely Audi 2.5 turbo 20V TFSI motorhoz! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS3 TTRS 2.5 TFSI CEPA CEPB főtengely nyugvó csapágy szett ACL Race 6M5563H

66.900 Ft
Raktárról azonnal

ACL Race főtengely nyugvó csapágy szett Audi 2.5 TFSI motorokhoz
ACL 6M5563H

Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett 2.5T-hez. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes főtengely csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!

Többféle VW konszern 2.5T 5 hengeres 20 szelepes motorhoz ajánlott:
- Audi RS3 CEPA CEPB
- Audi TT RS 2.5T
- Audi SQ3 2.5T

A csapágy főbb méretei a beazonosítás megkönnyítésére:
- alagút méret (főtengely furat a blokkban): 63.000-63.019mm
- főtengely csap méret: 57.958-57.978mm
- csapágy szélessége: 15.50mm

Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! 2.5T-hez az alapméretes, mini korrekciós HX és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.

Ajánlott Audi 2.5 TFSI 20V motorokhoz! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS3 TTRS 2.5 TFSI CEPA CEPB hajtókar csapágy kiegészítő szett ACL Race 1B5562H

6.490 Ft
Raktárról azonnal

ACL Race hajtókar csapágy kiegészítő szett 5 hengeres motorokhoz
Audi RS3 TT RS 2.5 TFSI 
ACL 1B5562

Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy 2.5 T-hez. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. Eza szett 1pár csapágyat tartalmaz, mivel az 5 hengeres RS motorok csapágya megegyezik a 4 hengeres EA888 Gen3 csapágyakkal, ezért ezt a szettet kiegészítőként kell megvásárolnod a 4 hengeres szett, azaz az ACL 4B5562H szett mellé! Az ár csak a kiegészítő szettet, az 1 hajtórúdba való csapágyat tartalmazza!
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!

A korábbi TFSI TSI FSI motorokhoz képest ez a csapágy vékonyabb, a régi 19.00mm széles, ez a csapágy 17.40mm szélességű!

A csapágy főbb méretei a beazonosítás megkönnyítésére:
- alagút méret (hajtórúd furata) 50.600-50.619mm
- főtengely csap méret: 47.758-47.778mm
- csapágy szélessége: 17.40mm

Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! 1.8T-hez az alapméretes, mini korrekciós HX és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.

Ajánlott Audi RS motorokhoz kiegészítő szettként 4 hengeres szett mellé!
Ez a szett csak 1pár csapágyat tartalmaz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS3 TTRS Jetta Rabbit 2.5T FSI 20V DAZA főtengely csap lefogató tőcsavar szett ARP 10mm

68.900 Ft
Raktárról azonnal

Volkswagen Audi 2.5T FSI  20V DAZA főtengely lefogató csésze tőcsavar szett ARP

A szett tartalmazza az összes szükséges tőcsavart, az anyákat, és egy speciális kenőanyagot is!
A gyári és az utángyártott-erősített főtengely lefogatókat egyaránt le tudod húzni ezzel a szettel!

Lehúzási nyomaték: 60 ft/lbs azaz 81.60Nm (3 egyenlő lépésben elosztva, ARP kenőanyaggal)

Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!

Fontos!
Ez a csavar szett 10mm-es szárátmérőjű tőcsavarokat tartalmaz DAZA kódú alumínium motorblokkhoz!
Léteznek olyan 2.5TFSI acél blokkos motorok CEPA és CEPB kóddal, aminek gyárilag 9mm-es főtengely lefogató csavarjai vannak!
Egyeztess velünk, mielőtt rendelsz és segítünk megtalálni a megfelelő ARP csavarokat az autódhoz!

Ajánlott VW Audi 2.5T FSI DAZA alu blokkos motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS3 TTRS Jetta Rabbit 2.5T FSI 20V DAZA hengerfej tőcsavar szett ARP 204-4708

131.900 Ft
Raktárról azonnal

Volkswagen Audi 2.5T FSI  20V hengerfej tőcsavar szett
ARP 204-4708
DAZA alumínium motorblokkhoz

A szett tartalmazza az összes szükséges hengerfej tőcsavart, az anyákat, és egy speciális kenőanyagot is!

Lehúzási nyomaték: 70 ft/lbs azaz 94.85Nm (3 egyenlő lépésben elosztva, ARP kenőanyaggal)

Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!

Fontos!
Ez a csavar szett csak a DAZA motorkódú, alumínium 5 hengeres TFSI blokkokhoz jó! Az acél öntvény blokkos CEPA CEPB motorokhoz nem használható!

Ajánlott VW Audi 2.5T FSI motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS3 TTRS Jetta Rabbit 2.5T FSI 20V egy barázdás szelep ék szett (40db) Supertech KPR-6S-7

34.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech 1 barázdás szelep ék szett VW Audi 2.5T FSI 20 szelepes motorokhoz
Supertech KPR-6S-7 (40db)


Gyakran fordul elő, hogy a tuning szelepeket a gyári 3 barázda helyett csak 1 barázdás ékek fogják a szelep tányérokban a helyükön. A Supertech tuning szelepei is ilyenek. Ehhez jó megoldás az 1 barázdás szelep ék. Ez a szett 20pár (40db) szelep éket tartalmaz.

Ajánlott Supertech 1 barázdás tuning 2.5T FSI 20V szelepekhez!
Más gyártó által készíttet 1 barázdás szelepekhez nem illeszkedik garantáltan!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi RS3 TTRS Jetta Rabbit 2.5T FSI 20V főtengely csap lefogató tőcsavar szett ARP 9mm CEPA CEPB EVO

105.900 Ft
Raktárról azonnal

Volkswagen Audi 2.5T FSI  20V főtengely lefogató csésze tőcsavar szett ARP 9mm

A szett tartalmazza az összes szükséges tőcsavart, az anyákat, és egy speciális kenőanyagot is!
A gyári és az utángyártott-erősített főtengely lefogatókat egyaránt le tudod húzni ezzel a szettel!
Ez a szett az ARP-től közvetlenül nem beszerezhető, ezért nem a szokásos gyári ARP kék papírdobozos csomagolásban érkezik! Az RMS Tuningaruhaz.hu egyedi rendelése alapján készül!

Lehúzási nyomaték: 45 Ft/lbs, azaz 61.2Nm (3 egyenlő lépésben elosztva, ARP kenőanyaggal)

Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!

Fontos!
Ez a csavar szett 9mm-es szárátmérőjű tőcsavarokat tartalmaz!
Léteznek olyan 2.5TFSI motorok, aminek gyárilag 10mm-es főtengely lefogató csavarjai vannak!
Egyeztess velünk, mielőtt rendelsz és segítünk megtalálni a megfelelő ARP csavarokat az autódhoz!

Ajánlott VW Audi 2.5T FSI motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS3 TTRS Jetta Rabbit 2.5T FSI 20V kipufogó szelep szett (10db) inconel STD egy barázdás ékhez Supertech

120.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech inconel kipufogó szelep szett 5hengeres 20V 2.5 motorokhoz

Ha extrém strapabíró motort akarsz építeni, akkor szükséges a gyári szelepek cseréje a nagyobb hő és mechanikai terhelés miatt. A Supertech szettje bitangerős extra terhelést is elviselő inconel szelepekből áll. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, így a teljesítménye lényegesen nagyobb lehet.
Az ár 10db kipufogó szelepre egyben értendő!
A szeleptányér mérete 28.00mm, azaz alap méretes, mint a gyári kipufogószeleped.
A szelep nem használható a gyári szelep ékekkel, mivel ez a szelep egy barázdás az ékeknél! Áruházunkból tudsz rendelni a szelephez megfelelő szelep ék szettet is!

Beépíthető többek között az alábbi motorokba:
- Audi RS3 2.5T FSI
- Audi TTRS 2.5T FSI
- Volkswagen Jetta 2.5T FSI

Ajánlott minden Audi 5hengeres 20V motorba!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS3 TTRS Jetta Rabbit 2.5T FSI 20V szívó szelep szett (10db) 33.00mm nitridált acél egy barázdás ékhez Supertech VWI

89.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech nitridált acél szívó szelep szett 5hengeres 20V 2.5T
direktbefecskendezéses Audi és Volkswagen motorokhoz
Supertech VWIVN-1001S

Ha extrém strapabíró motort akarsz építeni, akkor szükséges a gyári szelepek cseréje a nagyobb hő és mechanikai terhelés miatt. A Supertech szettje bitangerős extra terhelést is elviselő nitridált acél szelepekből áll. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, így a teljesítménye lényegesen nagyobb lehet.
Az ár 10db szívó szelepre egyben értendő!

FONTOS!
A szeleptányér mérete 33.00mm! Létezik 32.35mm-es és 33.85mm-es szeleppel szerelt 2.5T FSI motor is.
A szelep méretét feltétlen egyeztesd velünk megrendelés előtt! A Supertechtől 33.00mm-es és 33.85mm-es méretben tudjuk rendelni!
A szelep nem használható a gyári szelep ékekkel, mivel ez a szelep egy barázdás az ékeknél! Áruházunkból tudsz rendelni a szelephez megfelelő szelep ék szettet is!

Beépíthető többek között az alábbi motorokba:
- Audi RS3 2.5T FSI
- Audi TTRS 2.5T FSI
- Volkswagen Jetta 2.5T FSI

Ajánlott minden direkt befecskendezéses Audi 5hengeres 20V motorba!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS3 TTRS Jetta Rabbit 2.5T FSI 20V szívó szelep szett (10db) 33.85mm nitridált acél egy barázdás ékhez Supertech VWI

89.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech nitridált acél szívó szelep szett 5hengeres 20V 2.5T
direktbefecskendezéses Audi és Volkswagen motorokhoz
Supertech VWIVN-1002S

Ha extrém strapabíró motort akarsz építeni, akkor szükséges a gyári szelepek cseréje a nagyobb hő és mechanikai terhelés miatt. A Supertech szettje bitangerős extra terhelést is elviselő nitridált acél szelepekből áll. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, így a teljesítménye lényegesen nagyobb lehet.
Az ár 10db szívó szelepre egyben értendő!

FONTOS!
A szeleptányér mérete 33.85mm! Létezik 32.35mm-es és 33.00mm-es szeleppel szerelt 2.5T FSI motor is.
A szelep méretét feltétlen egyeztesd velünk megrendelés előtt! A Supertechtől 33.00mm-es és 33.85mm-es méretben tudjuk rendelni!
A szelep nem használható a gyári szelep ékekkel, mivel ez a szelep egy barázdás az ékeknél! Áruházunkból tudsz rendelni a szelephez megfelelő szelep ék szettet is!

Beépíthető többek között az alábbi motorokba:
- Audi RS3 2.5T FSI
- Audi TTRS 2.5T FSI
- Volkswagen Jetta 2.5T FSI

Ajánlott minden direkt befecskendezéses Audi 5hengeres 20V motorba!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS3 TTRS Jetta Rabbit 2.5T FSI 20V szimpla szeleprugó és titánium tányér szett Supertech

181.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech szimpla szeleprugó és titánium tányér szett Audi és Volkswagen 2.5T FSI motorokhoz

Ha igazán erős 2.5T FSI motort akarsz építeni, akkor szükséges a gyári szeleprugók cseréje a magasabb fordulatszám és a nagyobb töltőnyomás elérésének érdekében. A Supertech szettje erős rugókból és könnyű szeleptányérokból áll. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, így a teljesítménye lényegesen nagyobb lehet. Érdemes nagyobb fokolású és mélyebb benyitású vezérműtengelyekkel együtt használni! A szett 20db szimpla szeleprugót és a hozzájuk tartozó 20db titánium szeleptányért tartalmazza. Ajánlott közepesen tuningolt 600-1000 lóerős 2.5T motorokhoz.

Paraméterek:

támogatott maximum szelep benyitás: 12.50mm szívó, 11.00mm kipufogó oldalon
előfeszítés szívó oldalon 37.40mm-es rugó magasságon: 33.11kg
előfeszítés kipufogó oldalon 36.00mm-es rugó magasságon: 38.56kg

Ajánlott minden Audi és VW 2.5T FSI motorba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi TT RS RS3 2.5 20V TFSI H profilú kovácsolt hajtókar szett 22mm-es csapszeggel FCP Engineering

179.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett Audi 2.5 RS 5 hengeres motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 2.5 TFSI Audi motorokba.
Ez a hajtókar változat kifejezetten kovácsolt dugattyúkhoz készült. A hajtókar felső részének kialakítasa a csapszegnél nem trapézos, ezért a gyári dugattyúkkal nem lehet összeszerelni!

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 22mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 700lóerő és 9000 fordulat per perc! Ha ennél extrémebb motort akarsz építeni, akkor létezik egy még erősebb, X profilú FCP kovácsolt hajtókar változat is ehhez a motorhoz!

Egy szett 5db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott Audi 5 hengeres RS 20V TFSI motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva