Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIKÁZÓ (jump starter)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉKBETÉT
|
|
»
|
|
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FÉKFOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉKMUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR (benzin befecskendező)
|
|
»
|
|
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KULCSTARTÓ
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJSZŰRŐ
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓK
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
BorgWarner S200SX-E 12769095003 (becenevén S257SX-E) 450Le turbófeltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)
389.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Borg Warner S200SX-E turbó feltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)
(becenevén S257SX-E)
Gyári cikkszáma: 12769095003
A kicsi, csak így becézzük. Ez a BW kínálatának egyik legkisebb darabja, amit a 2.5-3literes sorhatos motorjainkra akasztunk fel. Kifejezetten azért esett rá a választásunk, mert ezzel a turbóval még viszonylag nagy teljesítmény (450-500 lóerő) is elérhető, miközben már nagyon alacsony fordulaton, 3literes motoron akár 3000 fordulatszámon képes nagy töltőnyomást felépíteni. Ez a turbó már a továbbfejlesztett, MFS kompresszorkerékkel szerelt S200-as szériából az SX-E-ből származik.
Természetesen nem csak a fenti motorokba érdemes beépíteni, de elsősorban 2.5-3 literes, 4-500 lóerő körüli verseny és tuning autókba ajánlott.
Főbb tulajdonságai:
Síkcsapágyas, olaj hűtésű turbó.
Kompresszor oldal:
- egyenes nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 57,15mm kompresszor kerék belépő méret
- 76,20mm kompresszor kerék kilépő méret
- CNC mart, tömör alumínium kompresszor kerék
- kompresszor szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor nyomó oldali csatlakozásának mérete 51mm
Turbina oldal:
- A/R: a termékhez a gyári csomagban nem tartozik turbinaház!
- turbina kerék belépő méret 69,57mm
- turbina kerék kilépő méret 61.43mm
Fontos!
A turbó csak Supercore-ként, azaz, középrészre szerelt kompresszor fedéllel érkezik gyárilag összeszerelve! A turbina házból léteznek opciók, ezeket külön kell megvásárolnod! A fenti ajánlások (2.5-3literes motor) T4-es osztott .83 A/R házzal értendőek!
Elméleti teljesítmény maximuma 650 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) Supra 1JZ, 2JZ, BMW M50/M52/M54 és Nissan RB25 RB26 stb. motorokon 450-500lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2.5literes motoron jó hangolás mellett körülbelül 3500-3700-as fordulaton éri el.
Ajánlott 2.5-3-literes tuningolt benzinmotorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BorgWarner S300SX-E 13009097008 (becenevén S364SX-E) 800Le turbófeltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)
439.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Borg Warner S300SX-E turbó feltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)
(becenevén S364SX-E)
Gyári cikkszáma: 13009097008
Az optimális pro-drift turbó, csak így becézzük. Ez a BW kínálatának közepes méretű darabja, amit a 2.5-3literes sorhatos motorjainkra akasztunk fel. Kifejezetten azért esett rá a választásunk, mert ezzel a turbóval még nagy teljesítmény (800-820 lóerő) is elérhető, miközben már relatíve nagyon alacsony fordulaton, 3literes motoron akár 4000 fordulatszámon képes nagy töltőnyomást felépíteni. Ez a turbó már a továbbfejlesztett, MFS kompresszorkerékkel szerelt S300-as szériából az SX-E-ből származik.
Természetesen nem csak a fenti motorokba érdemes beépíteni, de elsősorban 2.5-3 literes, 7-800 lóerő körüli verseny és tuning autókba ajánlott.
Főbb tulajdonságai:
Síkcsapágyas, olaj hűtésű turbó.
Kompresszor oldal:
- egyenes nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 64,47mm kompresszor kerék belépő méret
- 87,37mm kompresszor kerék kilépő méret
- CNC mart, tömör alumínium kompresszor kerék
- kompresszor szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor nyomó oldali csatlakozásának mérete 51mm
Turbina oldal:
- A/R: a termékhez a gyári csomagban nem tartozik turbinaház!
- turbina kerék belépő méret 76,20mm
- turbina kerék kilépő méret 67.50mm
Fontos!
A turbó csak Supercore-ként, azaz, középrészre szerelt kompresszor fedéllel érkezik gyárilag összeszerelve! A turbina házból léteznek opciók, ezeket külön kell megvásárolnod! A fenti ajánlások (2.5-3literes motor) T4-es osztott .91 A/R házzal értendőek!
Elméleti teljesítmény maximuma 845 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) Supra 1JZ, 2JZ, BMW M50/M52/M54 és Nissan RB25 RB26 stb. motorokon 750-800lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2.5literes motoron jó hangolás mellett körülbelül 4000-4200-as fordulaton éri el.
Ajánlott 2.5-3-literes tuningolt benzinmotorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BorgWarner S300SX-E 13009097053 (becenevén S362SX-E) 800Le turbófeltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)
435.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Borg Warner S300SX-E turbó feltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)
(becenevén S362SX-E)
Gyári cikkszáma: 13009097053
A kicsi pro-drift turbó, csak így becézzük. Ez a BW S300 sorozat kínálatának legkisebb méretű darabja, amit a 2.5-3literes sorhatos motorjainkra akasztunk fel. Kifejezetten azért esett rá a választásunk, mert ezzel a turbóval még nagy teljesítmény (750-770 lóerő) is elérhető, miközben már relatíve nagyon alacsony fordulaton, 3literes motoron akár 4000 fordulatszám alatt picivel képes nagy töltőnyomást felépíteni. Ez a turbó már a továbbfejlesztett, MFS kompresszorkerékkel szerelt S300-as szériából az SX-E-ből származik.
Természetesen nem csak a fenti motorokba érdemes beépíteni, de elsősorban 2.5-3 literes, 6-700 lóerő körüli verseny és tuning autókba ajánlott.
Főbb tulajdonságai:
Síkcsapágyas, olaj hűtésű turbó.
Kompresszor oldal:
- egyenes nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 61,44mm kompresszor kerék belépő méret
- 83,47mm kompresszor kerék kilépő méret
- CNC mart, tömör alumínium kompresszor kerék
- kompresszor szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor nyomó oldali csatlakozásának mérete 51mm
Turbina oldal:
- A/R: a termékhez a gyári csomagban nem tartozik turbinaház!
- turbina kerék belépő méret 79,76mm
- turbina kerék kilépő méret 73,37mm
Fontos!
A turbó csak Supercore-ként, azaz, középrészre szerelt kompresszor fedéllel érkezik gyárilag összeszerelve! A turbina házból léteznek opciók, ezeket külön kell megvásárolnod! A fenti ajánlások (2.5-3literes motor) T4-es osztott .91 A/R házzal értendőek!
Elméleti teljesítmény maximuma 775 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) Supra 1JZ, 2JZ, BMW M50/M52/M54 és Nissan RB25 RB26 stb. motorokon 650-700lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2.5literes motoron jó hangolás mellett körülbelül 3800-4000-es fordulaton éri el.
Ajánlott 2.5-3-literes tuningolt benzinmotorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BorgWarner S300SX3 176648 63mm turbó középrész 177283 turbóhoz
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
BorgWarner S300-SX3 turbó középrész 63mm
A BorgWarner S300 szériás turbóihoz kapható felújításra komplett középrész. Ez a konkrét darab az S300-SX3 széria 63mm-es kompresszor belépő méretű turbóinak javítására való!
Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor nyugodtan kérdezz tőlünk, és segítünk kiválasztani a neked megfelelő turbó középrészt!
Felhasználható többek között a 177283 gyári cikkszámú BW turbó javítására.
A középrész gyári cikkszáma: 176648
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BorgWarner S300SX3 176650 66mm turbó középrész 177284 turbóhoz
321.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
BorgWarner S300-SX3 turbó középrész 66mm
A BorgWarner S300 szériás turbóhoz kapható felújításra komplett középrész. Ez a konkrét darab az S300-SX3 széria 66mm-es kompresszor belépő méretű turbóinak javítására való!
Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor nyugodtan kérdezz tőlünk, és segítünk kiválasztani a neked megfelelő turbó középrészt!
Felhasználható többek között a 177284 gyári cikkszámú BW turbó javítására.
A középrész gyári cikkszáma: 176650
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Garrett G25-550 Supercore turbó feltöltő középrész kompresszor fedéllel
546.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Garrett G25-550 Supercore
Eredeti Garrett középrész kompresszor fedéllel.
Gyári cikkszáma: Garrett 858161-5002S
Ajánlott 1.4-3.0 literes 300-550 lóerő közötti teljesítményre tervezett tuning autókhoz.
Kompresszor A/R .70
Kompresszor fedél szívó csatlakozás: 76mm
Kompresszor oldal nyomó ág csatlakozás: 51mm
Áruházunkban tudsz vásárolni turbinaházat többféle méretben ehhez a turbó feltöltő középrészhez.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Garrett G25-660 Supercore turbó feltöltő középrész kompresszor fedéllel
604.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Garrett G25-660 Supercore
Eredeti Garrett középrész kompresszor fedéllel.
Gyári cikkszáma: Garrett 858161-5003S
Ajánlott 1.4-3.0 literes 350-660 lóerő közötti teljesítményre tervezett tuning autókhoz.
Kompresszor A/R .70
Kompresszor fedél szívó csatlakozás: 76mm
Kompresszor oldal nyomó ág csatlakozás: 51mm
Áruházunkban tudsz vásárolni turbinaházat többféle méretben ehhez a turbó feltöltő középrészhez.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Garrett G30-660 Supercore turbó feltöltő középrész kompresszor fedéllel
593.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Garrett G30-660 Supercore
Eredeti Garrett középrész kompresszor fedéllel.
Gyári cikkszáma: Garrett 880693-5001S
Ajánlott 2.0-3.5 literes 350-660 lóerő közötti teljesítményre tervezett tuning autókhoz.
Kompresszor A/R .70
Kompresszor fedél szívó csatlakozás: 76mm
Kompresszor oldal nyomó ág csatlakozás: 51mm
Áruházunkban tudsz vásárolni turbinaházat többféle méretben ehhez a turbó feltöltő középrészhez.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Garrett G30-770 Supercore turbó feltöltő középrész kompresszor fedéllel
609.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Garrett G30-770 Supercore
Eredeti Garrett középrész kompresszor fedéllel.
Gyári cikkszáma: Garrett 880693-5002S
Ajánlott 2.0-3.5 literes 475-770 lóerő közötti teljesítményre tervezett tuning autókhoz.
Kompresszor A/R .72
Kompresszor fedél szívó csatlakozás: 100mm
Kompresszor oldal nyomó ág csatlakozás: 51mm
Áruházunkban tudsz vásárolni turbinaházat többféle méretben ehhez a turbó feltöltő középrészhez.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Garrett G35-1050 Supercore turbó feltöltő középrész kompresszor fedéllel
739.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Garrett G35-1050 Supercore
Eredeti Garrett középrész kompresszor fedéllel.
Gyári cikkszáma: Garrett 880695-5002S
Ajánlott 2.5-5.5 literes 700-1050 lóerő közötti teljesítményre tervezett tuning autókhoz.
Kompresszor A/R .75
Kompresszor fedél szívó csatlakozás: 100mm
Kompresszor oldal nyomó ág csatlakozás: 51mm
Áruházunkban tudsz vásárolni turbinaházat többféle méretben ehhez a turbó feltöltő középrészhez.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Garrett G35-900 Supercore turbó feltöltő középrész kompresszor fedéllel
638.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Garrett G35-900 Supercore
Eredeti Garrett középrész kompresszor fedéllel.
Gyári cikkszáma: Garrett 880695-5001S
Ajánlott 2.0-5.5 literes 550-900 lóerő közötti teljesítményre tervezett tuning autókhoz.
Kompresszor A/R .70
Kompresszor fedél szívó csatlakozás: 100mm
Kompresszor oldal nyomó ág csatlakozás: 51mm
Áruházunkban tudsz vásárolni turbinaházat többféle méretben ehhez a turbó feltöltő középrészhez.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Opel Corsa Astra Meriva Insignia K03 turbó feltöltő középrész Melett 1302-003-934
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Melett turbó középrész Opel Corsa OPC 1.6 Z16 turbó motorokhoz
Melett 1302-003-934
Utángyártott, jó minőségű turbó középrész Opel Corsa OPC és más turbós 1.6 literes Opel motorokhoz. Angol gyártmány, gyári minőségű pótalkatrész!
Az alábbi gyári számú Opel turbókba építhető be:
Opel Corsa Insignia Meriva, Astra, Zafira
(a lista nem teljes, de ha a gyári számot látod ebben a listában, akkor biztosra mehetsz):
5303-950-0124
5303-970-0110
5303-970-0174
5303-988-0110
5303-988-0174
53039500124
53039700110
53039700174
53039880110
53039880174
55583414
55355617
5860016
860288
860552
95516202
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Saab 9000 2.0 185le T25 TB2529 középrész Turbo International
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Saab 9000 2.0 turbó középrész
Turbo International középrész Saab 9000 2.0 185lóerős turbófeltöltők felújításához.
Adattábla:
- 465181-0001 T25465181-0002
- 465181-0002 TB2529
Középrész cserével szinte minden turbó maradéktalanul felújítható. Gazdasági okokból akkor érdemes a középrész cserét választani, ha a régi feltöltő öntvény háza, vagy a turbina tengelye, illetve a kompresszor kereke is sérült.
A komplett középrész vásárlás legfőbb előnye, hogy az alkatrész gyári technológiával összeszerelve, kiegyensúlyozva és vibráció mentesítve érkezik meg Önhöz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
Csak szakember építheti be! Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|