Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   PÓLÓK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   GYORSULÁSMÉRŐ
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
»   INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
»   KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
»   VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S2 RS2 S1 S4 200 Quattro 5henger 20V
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI VW 2.0 TSI TFSI FSIT 16V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.9TDI
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   BMW E60 E61
»   DATSUN 240Z 260Z 280Z 280ZX
»   FIAT PUNTO GT 1.4
»   FORD ESCORT SIERRA PINTO YB COSWORTH
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS CX7 2.3 DISI TURBO
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI ECLIPSE 4G63
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN GT-R R35
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   OPEL ASTRA ZAFIRA OPC Z20LET Z20LEH Z20LER
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA FORESTER LEGACY WRX és WRX STi EJ20 EJ25
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   SUZUKI SWIFT MK4 2017- 1.4 turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA ST202 FWD és ST205 GT4 AWD
»   TOYOTA CELICA-SUPRA MK2
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
»   VOLKSWAGEN 1.2 1.4 TSI
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT BORA JETTA VR6 2.8 2.9
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT SCIROCCO 2.0 16V
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA COROLLA TS 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> TURBOK
GT2871 belső wastegate-es turbó 1.3-2.0l 200-300 lóerőre Maxpeedingrods

49.900 Ft
Raktárról azonnal

Maxpeedingrods GT2871 turbo feltöltő belső wastegate-tel

Kisebb, max. 2.0 literes lökettérfogatú 4-6 hengeres motorokhoz ajánlott hobbi feltöltő. Használható utcai, vagy verseny célokra is!
Ezt a Stage 1-es változatot 1.5 BAR nyomásig ALS nélkül ajánljuk használni!
Ha úgy gondolod, hogy ez a turbó pontosan olyan minőségű és olyan tartós, mint a többszörös áron elérhető márkás változatai, akkor ez NEM AZ A TURBÓ, amit érdemes megvásárolnod!
Ez a termék elsősorban kis költségvetésű, hobbi jellegű tuning és verseny autókra való eszköz, melynek tartóssága nem mérhető össze a drága, márkás turbókéval!

Elsősorban 1.3-2.0 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt, mert már nagyon alacsony fordulaton felépíti a nyomást!
4 hengeres motorokon sikerült 300 lóerőt is elérnünk 1.5 literes motoron is 100-as oktánszámú benzinnel ezzel a turbóval!

A turbó beépítéséhez számos alkatrésszel rendelkezünk! Kérj ajánlatot tömítésekre és csatlakozókra tőlünk bátran!

Specifikációk:
Síkcsapágyas, olaj és vízhűtésű turbo
Támcsapágy típusa: 270 fokos
Turbo talp csatlakozás: Garrett szabványos GT28
Turbina kipufogó csatlakozása: 5 csavaros
Meleg oldali (turbina) A/R: .64
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .60

Méretek:
Kompresszor kerék kilépő méret: 71.00mm
Kompresszor kerék belépő mérete: 49.20mm
Kompresszor oldal szívó-csatlakozása: 76mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 51mm kívül, belső átmérő 45mm
Turbina kerék kilépő méret: 47.00mm
Turbina kerék belépő méret: 53.80mm

Olaj betáő csatlakozása: M12x1.25mm, réz alátéten tömít
A wastegate nyomásértéke: 10psi (0.7BAR)

Ajánlott motortípusok:
BMW 318, 320 stb. (minden max. 2000ccm-es motor)
Nissan 180SX, 200SX CA18DET, SR20DET motorokkal
Suzuki Swift 1.5 és 1.6 motorok
Honda minden Civic CRX Integra 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 és 1.8 motorjai 300 lóerőig
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda minden 1.8T, 2.0T motorjához

FONTOS!
A fenti ajánlás nem jelenti azt, hogy a turbó egy az egyben, átalakítások nélkül beépíthető az adott autó típusba! Kizárólag a Nissan 200SX egyes változatai készültek gyárilag ezzel a méretű és kialakítású turbóval, a többi autó típusnál a motor mérete és a cél teljesítmény alapján (1.3-2.0 liter, 4-6 henger max. kb. 300le) ajánljuk a turbót, aminek a beépítése átalakításokat igényel a motoron!

Ajánlott 4-6 hengeres autók kisebb mértékű tuningolásához (maximum 1.5 BAR nyomásig)!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!

GT2871 belső wastegate-es turbó 1.3-2.0l 200-300 lóerőre Maxpeedingrods (ellenőrzött, centirozott)

79.900 Ft
Raktárról azonnal

Maxpeedingrods GT2871 turbo feltöltő
Ellenőrizve, centirozva

Külön termékleírást ehhez a turbóhoz nem készítünk, mivel műszaki paramétereiben mindenben megegyezik a gyári Maxpeedingrods GT2871 turbóval. Amiben ez a csiga különbözik a gyári testvérétől az az, hogy egy turbós szakemberrel átnézettük, az esetleges hibákat pontatlanságokat javíttattuk. Hazugság volna azt állítani, hogy ezek az olcsó turbók kifogástalan állapotban, komoly minőség ellenőrzésen átesve kerülnek forgalomba. A valóságban az olcsó turbóknak pontosan ez a legnagyobb hátrányuk, a minőség ellenőrzés teljes hiánya. Előfordulnak rosszul összeszerelt csigák, fém forgácsok a turbó belsejében, kidolgozatlan alkatrészek egyszóval minden, amit csak el lehet rontani egy ilyen turbó gyors összeszerelésénél. Ezeket a hibákat egy turbós szakemberrel javíttatjuk, a turbó kiegyensúlyozását pedig leellenőrizzük. Ezért a plusz pénzért egy garantáltan használatra kész, jó műszaki állapotú, ellenőrzött csigát kapsz! Kérlek továbbra se tekints úgy erre a turbóra, mint a márkás, sokszorosába kerülő turbókkal egyenrangú, profi alkatrészre! Ez a turbó így is csak hobbicélra, kisköltségvetésű játszós autókhoz ajánlott!

Ajánlott 4-6 hengeres autók kisebb mértékű tuningolásához (maximum 1.5 BAR nyomásig)!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!

GT3076 GT30 külső wastegate-es turbófeltöltő 300-500 lóerőre 1.6-2.5l Maxpeedingrods

62.900 Ft
Raktárról azonnal

Maxpeedingrods GT3076 turbo feltöltő

1.6-tól 2.5 literes lökettérfogatú 4-6 hengeres motorokhoz ajánlott hobbi feltöltő. Használható utcai, vagy verseny célokra is!
Ezt a Stage 1-es változatot 1.5 BAR nyomásig ALS nélkül ajánljuk használni!
Ha úgy gondolod, hogy ez a turbó pontosan olyan minőségű és olyan tartós, mint a többszörös áron elérhető márkás változatai, akkor ez NEM AZ A TURBÓ, amit érdemes megvásárolnod!
Ez a termék elsősorban kis költségvetésű, hobbi jellegű tuning és verseny autókra való eszköz, melynek tartóssága nem mérhető össze a drága, márkás turbókéval!

Elsősorban 1.6-2.5 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt, 300-500 lóerős teljesítményre!
Sikerült 450 lóerőt is elérnünk Volkswagen Audi Seat és Skoda 1.8T motoron 100-as oktánszámú benzinnel ezzel a turbóval!

A turbó beépítéséhez számos alkatrésszel rendelkezünk! Kérj ajánlatot tömítésekre és csatlakozókra tőlünk bátran!

Specifikációk:
Síkcsapágyas, olaj és vízhűtésű turbo
Támcsapágy típusa: 270 fokos
Turbo talp csatlakozás: Garrett szabványos T3, 4 csavaros, osztatlan
Turbina kipufogó csatlakozása: 4 csavaros VW style
Meleg oldali (turbina) A/R: .84
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .60

Méretek:
Kompresszor kerék kilépő méret: 76,20mm
Kompresszor kerék belépő mérete: 57mm
Kompresszor oldal szívó-csatlakozása: 100mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 54mm kívül, belső átmérő 45mm
Turbina kerék kilépő méret: 60mm
Turbina kerék belépő méret: 84mm
Turbina kilépő csatlakozó: 76mm-es, 4csavaros, csavarközéppontok távolsága átlóban 102mm

Olaj csatlakozás: M12x1.25belső menetes csatlakozású, réz alátét gyűrűvel ajánlott tömíteni

A turbó nyomás szabályozásához külső wastegate-re van szükséged! Ajánlott wastegate méret 38-40mm 2literes motorokra, 2liter feletti, és 5-6 hengeres motorokra ajánlott wastegate méret: 50mm

Ajánlott motortípusok:
BMW 318, 320, 325 motorok 1600-tól 2500ccm-ig minimum 300 lóerőre
Nissan 180SX, 200SX CA18DET, SR20DET motorokkal 300 lóerőtől 500 lóerőig
Suzuki Swift 1.5 és 1.6 motorok 300 lóerő felett
Honda minden Civic CRX Integra 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 és 1.8 motorjai 300 lóerő felett
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda minden 1.8T, 2.0T motorjához 300-tól 500 lóerőig

FONTOS!
A fenti ajánlás nem jelenti azt, hogy a turbó egy az egyben, átalakítások nélkül beépíthető az adott autó típusba! A motor mérete és a cél teljesítmény alapján (1.6-2.5 liter, 4-6 henger 300-500le) ajánljuk a turbót, aminek a beépítése átalakításokat igényel a motoron!

Ajánlott 4-6 hengeres autók kisebb mértékű tuningolásához (maximum 1.5 BAR nyomásig)!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!

GT3582 GT35 T3 osztatlan külső wastegate-es turbófeltöltő 400-600 lóerőre 1.6-2.5l Maxpeedingrods

62.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS GT35 T3 turbo feltöltő Stage 2 változat

Közepes, 2.0-3.0literes motorok lökettérfogatú motorokhoz ajánlott hobbi turbó feltöltő.
Ez a Stage 2-es változatot 2BAR nyomásig, és ALS-szel is használható. Méreteiben megegyezik a Garrett GT3583R turbóéval.

Elsősorban 2.0-3.0 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt. Ez a Stage 2 változat körülbelül 600 lóerőig képes az autódat ellátni levegővel!
Ez a termék elsősorban kis költségvetésű, hobbi jellegű tuning és verseny autókra való eszköz, melynek tartóssága nem mérhető össze a drága, márkás turbókéval!
Ha úgy gondolod, hogy ez a turbó pontosan olyan minőségű és olyan tartós, mint a többszörös áron elérhető márkás változatai, akkor ez NEM AZ A TURBÓ, amit érdemes megvásárolnod!
A T3 turbinaházas változat legfőbb eltérése a T4 házas változatoktól a motor méret. Mivel a kisebb méretű turbinánk kevesebb kipufogó gáz tud  távozni, ezért ezt a feltöltőt kisebb, leginkább 4-hengeres motorokra ajánljuk.
Egy jól szemléltető gyakorlati példa: 4-hengeres, 1.8-2.0 literes motort kellő tuninggal meg lehet ezzel a turbóval fújni 500lóerő feletti teljesítményre, de 2.5-3.0 literes 6 hengeres motoron már túl sok lesz a kipufogó gáz mennyisége, ezért ez a T3-as változat kicsivel 500 lóerő alatt fog teljesíteni.
Nagyobb motorokra mindenképpen a T4-es turbinaházzal szerelt GT35-öket ajánljuk! Ha nem vagy biztos a dolgodban akkor kérdezz tőlünk bátran!

Ehhez a turbóhoz találsz kipufogó csatlakozókat, tömítéseket, olajcsöveket és felújítószettet is az oldalunkon!

Specifikációk:
Síkcsapágyas, olajhűtésű turbo
Támcsapágy típusa: 360 fokos
Turbo talp csatlakozás: T3 osztatalan, 4csavaros
Turbina kipufogó csatlakozása: 4 csavaros VW style
Meleg oldali (turbina) A/R: .63
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .70

Méretek:
Kompresszor kerék kilépő: 82.00mm
Kompresszor kerék látható mérete: 61.33mm
Kompresszor oldal szívó-csatlakozása: 100mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 64mm kívül, belső átmérő 58mm
Turbina kerék látható méret: 62.00mm
Turbina kerék belépő méret: 68.00mm

Olaj csatlakozás: 7/16" NPT (M11x1.0mm)

Ajánlott motortípusok:
BMW 316, 318, 320 stb. (minden 1.6l-2.5lmotor minimum 400 lóerőre méretezve)
Toyota Supra 1JZ, 2JZ, 7M-GTE max 500 lóerőre
Nissan Skyline RB25DET, RB26DETT max 500 lóerőre
Volkswagen VR6-osok mindegyik változatához max 500 lóerőre
Volkswagen Audi Skoda Seat minden 1.8T motor 400 lóerő feletti teljesítményre méretezve

Ajánlott 4-6 hengeres autók nagyobb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!

GT3582 GT35 T4 osztatlan 3coll V-Band Stage 2. 400-600 lóerőhöz 2.5-4.0l RMS

99.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS GT35 T4 3" V-Band turbo feltöltő Stage 2 változat

Nagyobb, maximum 4 literes lökettérfogatú motorokhoz ajánlott hobbi turbó feltöltő.
Ez a Stage 2-es változatot 2BAR nyomásig, és ALS-szel is használható. Méreteiben megegyezik a Garrett GT3583R turbóéval (leszámítva a T4-es turbinaházat).

Elsősorban 2.5-4.0 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt. Ez a Stage 2 változat körülbelül 600 lóerőig képes az autódat ellátni levegővel!
Ez a termék elsősorban kis költségvetésű, hobbi jellegű tuning és verseny autókra való eszköz, melynek tartóssága nem mérhető össze a drága, márkás turbókéval!
Ha úgy gondolod, hogy ez a turbó pontosan olyan minőségű és olyan tartós, mint a többszörös áron elérhető márkás változatai, akkor ez NEM AZ A TURBÓ, amit érdemes megvásárolnod!

Ehhez a turbóhoz találsz kipufogó csatlakozókat, tömítéseket, olajcsöveket és felújítószettet is az oldalunkon!

Specifikációk:
Síkcsapágyas, olajhűtésű turbo
Támcsapágy típusa: 360 fokos
Turbo talp csatlakozás: T4 osztott
Turbina kipufogó csatlakozása: 3coll V-Band
Meleg oldali (turbina) A/R: .81
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .70

Méretek:
Kompresszor kerék kilépő: 82.00mm
Kompresszor kerék látható mérete: 61.33mm
Kompresszor oldal szívó-csatlakozása: 100mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 64mm kívül, belső átmérő 58mm
Turbina kerék látható méret: 62.00mm
Turbina kerék belépő méret: 68.00mm

Olaj csatlakozás: 7/16" NPT (M11x1.0mm)

Ajánlott motortípusok:
BMW 325, 328, 330, 525, 528, 530 stb. (minden 2000ccm-nél nagyobb motor)
Toyota Supra 1JZ, 2JZ, 7M-GTE
Nissan Skyline RB25DET, RB26DETT
Volkswagen VR6-osok mindegyik változatához

Ajánlott 4-6 hengeres autók nagyobb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!

GT3582 GT35 T4 osztott 3col V-Band Stage 2. 400-600 lóerőhöz 2.5-4.0l RMS

99.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS GT35 T4 osztott 3" V-Band turbo feltöltő Stage 2 változat

Nagyobb, maximum 4 literes lökettérfogatú motorokhoz ajánlott hobbi turbó feltöltő.
Ez a Stage 2-es változatot 2BAR nyomásig, és ALS-szel is használható. Méreteiben megegyezik a Garrett GT3583R turbóéval (leszámítva a T4-es turbinaházat).

Elsősorban 2.5-4.0 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt. Ez a Stage 2 változat körülbelül 600 lóerőig képes az autódat ellátni levegővel!
Ez a termék elsősorban kis költségvetésű, hobbi jellegű tuning és verseny autókra való eszköz, melynek tartóssága nem mérhető össze a drága, márkás turbókéval!
Ha úgy gondolod, hogy ez a turbó pontosan olyan minőségű és olyan tartós, mint a többszörös áron elérhető márkás változatai, akkor ez NEM AZ A TURBÓ, amit érdemes megvásárolnod!

Ehhez a turbóhoz találsz kipufogó csatlakozókat, tömítéseket, olajcsöveket és felújítószettet is az oldalunkon!

Specifikációk:
Síkcsapágyas, olajhűtésű turbo
Támcsapágy típusa: 360 fokos
Turbo talp csatlakozás: T4 osztott
Turbina kipufogó csatlakozása: 3coll V-Band
Meleg oldali (turbina) A/R: .81
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .70

Méretek:
Kompresszor kerék kilépő: 82.00mm
Kompresszor kerék látható mérete: 61.33mm
Kompresszor oldal szívó-csatlakozása: 100mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 64mm kívül, belső átmérő 58mm
Turbina kerék látható méret: 62.00mm
Turbina kerék belépő méret: 68.00mm

Olaj csatlakozás: 7/16" NPT (M11x1.0mm)

Ajánlott motortípusok:
BMW 325, 328, 330, 525, 528, 530 stb. (minden 2000ccm-nél nagyobb motor)
Toyota Supra 1JZ, 2JZ, 7M-GTE
Nissan Skyline RB25DET, RB26DETT
Volkswagen VR6-osok mindegyik változatához

Ajánlott 4-6 hengeres autók nagyobb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!

GT3582 GT35 T4 osztott vagy osztatlan házzal 3col V-Band Stage 3. 400-600 lóerőhöz 2.5-4.0l RMS

139.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS GT35 T4 3" V-Band turbo feltöltő Stage 3 változat

Ennek a GT35 klónnak az alapját az RMS GT35 Stage 2 turbók adják, ezért külön részletes termék leírást nem teszünk mellé, inkább csak a változtatásokat írjuk le az alap turbóhoz képest.
A kínai turbók legnagyobb hátránya
köztudottan az élettartamuk. Több mérés is bizonyítja, hogy a kínai másolat turbó közel ugyanazt a teljesítményt képes hozni a mérőpadon, mint az eredeti, márkás és jóval drágább alkatrészek. Sajnos a tapasztalat azt mutatja, hogy ezek a turbók csak nagyon rövid ideig bírják a nyúzást, akár néhány nap használat után is képesek teljesen tönkremenni. Ilyen, széthullott turbók szétaprítása és elemzése után kidolgoztunk egy megoldás a problémára! A turbók belsejét átalakítjuk több ponton, ezzel biztosítva sokkal jobb kenést a kopó alkatrészeknek, mint ahogy azt "gyárilag" kitalálták. Alaposan kitakarítjuk és balanszoljuk őket, hogy sokkal tovább tudják ellátni a feladatukat, mint a "gyári" kollégáik.
Ezeket az általunk átalakított turbókat verseny körülmények között használjuk, ütjük, vágjuk! Kellő odafigyelés mellett a tartósságuk összemérhető a drága, márkás társaikkal, miközben az ár még mindig messze elmarad a drága, eredeti termékekétől!
A Stage 3 változat elérhető T4 osztott és osztatlan turbinaházzal is. Az árat a ház típusa nem befolyásolja. A megrendelés leadása után kollégánkkal tudod egyeztetni, hogy melyik házzal kéred a turbót!


Ajánlott 4-6 hengeres autók nagyobb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!

T3/T4 hybrid turbo MGP Racing 250-400lóerőre 1.6-2.5l

73.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP T3/T4 turbo feltöltő

1.6- 2.5 literes lökettérfogatú 4-6 hengeres motorokhoz ajánlott hobbi feltöltő. Használható utcai, vagy verseny célokra is!
Ezt a Stage 1-es változatot 1.5 BAR nyomásig ALS nélkül ajánljuk használni!
Ha úgy gondolod, hogy ez a turbó pontosan olyan minőségű és olyan tartós, mint a többszörös áron elérhető márkás változatai, akkor ez NEM AZ A TURBÓ, amit érdemes megvásárolnod!
Ez a termék elsősorban kis költségvetésű, hobbi jellegű tuning és verseny autókra való eszköz, melynek tartóssága nem mérhető össze a drága, márkás turbókéval!

Elsősorban 1.6-2.5 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt, mert már nagyon alacsony fordulaton felépíti a nyomást!
2 literes 4 hengeres motorokon sikerült 400 lóerőt is elérnünk 100-as oktánszámú benzinnel ezzel a turbóval!

A turbó beépítéséhez számos alkatrésszel rendelkezünk! Kérj ajánlatot tömítésekre és csatlakozókra tőlünk bátran! Olyan tuning motorokhoz ajánljuk, ahol a cél teljesítmény körülbelül 300-350 lóerő.

Specifikációk:
Síkcsapágyas, olajhűtésű turbo
Támcsapágy típusa: 270 fokos
Turbo talp csatlakozás: Garrett szabványos T3
Turbina kipufogó csatlakozása: 5 csavaros
Meleg oldali (turbina) A/R: .64
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .50

Méretek:
Kompresszor kerék kilépő méret: 76mm
Kompresszor kerék belépő mérete: 50.50mm
Kompresszor oldal szívó-csatlakozása: 76mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 51mm kívül, belső átmérő 45mm
Turbina kerék kilépő: 55.9mm
Turbina kerék belépő méret: 65.50mm

A turbó nem rendelkezik beépített nyomás szabályozóval, azaz wastegate-tel. Ajánlott 38mm-es wastegate szeleppel szabályozni!

Olaj csatlakozás: 1/8"

Ajánlott motortípusok:
BMW 320, 323, 325, 520, 525, stb. (minden max. 2500ccm-es motor)
Nissan 180SX, 200SX SR20DET motorral
Honda minden Civic CRX Integra 1.6 és 1.8 motorjai
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda minden 1.8T, 2.0T motorjához
FONTOS!
A fenti ajánlás nem jelenti azt, hogy a turbó egy az egyben, átalakítások nélkül beépíthető az adott autó típusba! A motor mérete és a cél teljesítmény alapján (1.6-2.5 liter, 4-6 henger max. kb. 400le) ajánljuk a turbót, aminek a beépítése átalakításokat igényel a motoron!

Ajánlott 4-6 hengeres autók tuningolásához (maximum 1.5 BAR nyomásig)!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!

Borg Warner turbo sebesség szenzor 179430

44.900 Ft
Raktárról azonnal

Borg Warner 179430 turbo speed sensor
turbó sebesség szenzor

A BorgWarner EFR és S200SX-E S300SX-E és S400SX-E szériákhoz használható sebesség szenzor. Eredeti, gyári Borg Warner alkatrész, cikkszáma 179430.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
BorgWarner 177191 S200SX és S200SX-E turbina ház 70mm turbina kerékhez .83 A/R T4 twin scroll

69.900 Ft
Raktárról azonnal

BorgWarner S200SX és S200SX-E turbinaház
70mm-es turbina kerékhez
.83 A/R
T4 twin-scroll

A BorgWarner S200SX szériához való turbina ház. Ez a változat olyan S200 turbókra illeszkedik, melyek 70mm-es belépő méretű turbina kerékkel vannak szerelve. Ezek a turbók becenevükön az S257-as és S252-es turbók.

A következő cikkszámú Borg Warner turbókba építhető be:
- 12709095019 Borg Warner S200SX-E
- 12769095003 Borg Warner S200SX-E
- 177258 S200SX
- 177267 S200SX
- 177257 S200SX
- 177268 S200SX

A turbina ház eredeti, új, gyári Borg Warner alkatrész.
A turbina ház alkalmas open scroll (osztatlan T4) turbina ház T4 twin scroll (osztott) házra cseréjére.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BorgWarner 177208 S300SX és S300SX-E turbina ház 80mm turbina kerékhez .91 A/R T4 twin scroll

71.900 Ft
Raktárról azonnal

BorgWarner S300SX és S300SX-E turbinaház
80mm-es turbina kerékhez
.91 A/R
T4 twin-scroll

A BorgWarner S300 szériához való turbina ház. Ez a változat olyan S300 turbókra illeszkedik, melyek 80mm-es belépő méretű turbina kerékkel vannak szerelve. Ezek a turbók becenevükön az S362-es, S363, S364, S366 és S369-es turbók.

A következő cikkszámú Borg Warner turbókba építhető be:
- 13009097053 Borg Warner S300SX-E
- 13009097047 Borg Warner S300SX-E
- 13009097055
Borg Warner S300SX-E
- 13009097049 Borg Warner S300SX-E
- 13009097051 Borg Warner S300SX-E

- 177275 S300SX3
- 177281 S300SX3
- 177284 S300SX3

A turbina ház eredeti, új, gyári Borg Warner alkatrész.
A turbina ház alkalmas open scroll (osztatlan T4) turbina ház T4 twin scroll (osztott) házra cseréjére.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BorgWarner S200SX-E 12769095003 (becenevén S257SX-E) 450Le turbófeltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)

229.900 Ft
Raktárról azonnal

Borg Warner S200S-E turbó feltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)
(becenevén S257SX-E)
Gyári cikkszáma: 12769095003

A kicsi, csak így becézzük. Ez a BW kínálatának egyik legkisebb darabja, amit a 2.5-3literes sorhatos motorjainkra akasztunk fel. Kifejezetten azért esett ráa választásunk, mert ezzel a turbóval még viszonylag nagy teljesítmény (450-500 lóerő) is elérhető, miközben már nagyon alacsony fordulaton, 3literes motoron akár 3000 fordulatszámon képes nagy töltőnyomást felépíteni. Ez a turbó már a továbbfejlesztett, MFS kompresszorkerékkel szerelt S200-as szériából az SX-E-ből származik.
Természetesen nem csak a fenti motorokba érdemes beépíteni, de elsősorban 2.5-3 literes, 4-500 lóerő körüli verseny és tuning autókba ajánlott.

Főbb tulajdonságai:
Síkcsapágyas, olaj hűtésű turbó.
Kompresszor oldal:
- egyenes nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 57,15mm kompresszor kerék belépő méret
- 76,20mm kompresszor kerék kilépő méret
- CNC mart, tömör alumínium kompresszor kerék
- kompresszor szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor nyomó oldali csatlakozásának mérete 51mm
Turbina oldal:
- A/R: a termékhez a gyári csomagban nem tartozik turbinaház!
- turbina kerék belépő méret 69,57mm
- turbina kerék kilépő méret 61.43mm

Fontos!
A turbó csak Supercore-ként, azaz, középrészre szerelt kompresszor fedéllel érkezik gyárilag összeszerelve! A turbina házból léteznek opciók, ezeket külön kell megvásárolnod! A fenti ajánlások (2.5-3literes motor) T4-es osztott .83 A/R házzal értendőek!

Elméleti teljesítmény maximuma 650 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) Supra 1JZ, 2JZ, BMW M50/M52/M54 és Nissan RB25 RB26 stb. motorokon 450-500lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2.5literes motoron jó hangolás mellett körülbelül 3500-3700-as fordulaton éri el.

Ajánlott 2.5-3-literes tuningolt benzinmotorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BorgWarner S300SX3 177283 (becenevén S363 S363SX3) BMW M50 Skyline 600Le turbófeltöltő

249.900 Ft
Raktárról azonnal

Borg Warner S300SX3 177283 Airwerks turbó feltöltő, 90fokos kompresszor kilépővel
(becenevén S363)

Ez a turbó az egyik kedvencünk 2.5-2.8 literes BMW M50/M52/M54, Skyline RB25DET és RB26DETT illetve hasonló méretű, minimum 2.5 literes, 6 hengeres motorokra. Egy igazi üthető vágható, megfizethető árú turbó, ami erős, jó minőségű, és nem utolsó sorban kis pénzből felújítható!
Természetesen nem csak a fenti motorokba érdemes beépíteni, de elsősorban 2.5 literes, 5-600 lóerő körüli verseny és tuning autókba ajánlott.

Főbb tulajdonságai:
Síkcsapágyas, olaj hűtésű turbó.
Kompresszor oldal:
- 90fokos nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 63mm kompresszor kerék belépő méret
- 87,40mm kompresszor kerék kilépő méret
- öntött, hagyományos kompresszor kerék
- kompresszor szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor nyomó oldali csatlakozásának mérete 76mm
Turbina oldal:
- A/R .88
- turbina kerék belépő méret 76,20mm
- turbina kerék kilépő méret 67.60mm
- turbina belépő oldali csatlakozása T4 osztatlan
- turbina kilépő oldali csatlakozása: Borg Warner V-band (Fontos, nem hagyományos V-band! A webáruházban találsz hozzá csatlakozót és bilincset is nálunk!)

Fontos!
A turbó teljes egész szerkezetként, középrész, hideg oldali fedél és meleg oldali házzal együtt érkezik gyárilag összeszerelve! A turbina házból léteznek opciók, de a turbófeltöltőt csak így, ezzel a T4-es osztatlan .88A/R házzal együtt tudjuk szállítani! Ha más méretű turbinaházzal akarod használni, akkor külön meg kell vásárolnod a házat is!

Elméleti teljesítmény maximuma 800 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) BMW M50/M52/M54 és Nissan RB25 RB26 motorokon 550-600lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2.5literes motoron jó hangolás mellett körülbelül 4200-4500-as fordulaton éri el.

Ajánlott 2.5-3-literes tuningolt benzinmotorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BorgWarner S300SX3 177284 (becenevén S366 S366SX3) Supra 650Le turbófeltöltő

259.900 Ft
Raktárról azonnal

Borg Warner S300SX3 177284 Airwerks turbó feltöltő, 90fokos kompresszor kilépővel
(becenevén S366)

Ez a turbó az egyik kedvencünk 2JZ, illetve hasonló méretű, minimum 3.0 literes, 6 hengeres motorra. Egy igazi üthető vágható, megfizethető árú turbó, ami erős, jó minőségű, és nem utolsó sorban kis pénzből felújítható!
Természetesen nem csak Supra motorokba érdemes beépíteni, de elsősorban 3 literes, 600 lóerő körüli verseny és tuning autókba ajánlott.

Főbb tulajdonságai:
Síkcsapágyas, olaj hűtésű turbó.
Kompresszor oldal:
- 90fokos nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 66mm kompresszor kerék belépő méret
- 91mm kompresszor kerék kilépő méret
- öntött, hagyományos kompresszor kerék
- kompresszor szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor nyomó oldali csatlakozásának mérete 76mm
Turbina oldal:
- A/R .91
- turbina kerék belépő méret 80mm
- turbina kerék kilépő méret 73mm
- turbina belépő oldali csatlakozása T4 osztott
- turbina kilépő oldali csatlakozása: Borg Warner V-band (Fontos, nem hagyományos V-ban! A webáruházban találsz hozzá csatlakozót és bilincset is nálunk!)

Fontos!
A turbó teljes egész szerkezetként, középrész, hideg oldali fedél és meleg oldali házzal együtt érkezik gyárilag összeszerelve! A turbina házból léteznek opciók, de a turbófeltöltőt csak így, ezzel a T4-es osztott .91A/R házzal együtt tudjuk szállítani! Ha más méretű turbinaházzal akarod használni, akkor külön meg kell vásárolnod a házat is!

Elméleti teljesítmény maximuma 800 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) 2JZ motorokon 650lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2JZ motoron jó hangolás mellett körülbelül 4200-4500-as fordulaton éri el. (ez az érték tovább javítható VVTi hengerfejjel és nagy fokolású vezérmű tengellyel).


Ajánlott bármely 2JZ tuning motorra.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BorgWarner S300SX3 63mm turbó középrész 177283 turbóhoz

153.900 Ft
Raktárról azonnal

BorgWarner S300-SX3 turbó középrész 63mm

A BorgWarner S300 szériás turbóihoz kapható felújításra komplett középrész. Ez a konkrét darab az S300-SX3 széria 63mm-es kompresszor belépő méretű turbóinak javítására való!
Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor nyugodtan kérdezz tőlünk, és segítünk kiválasztani a neked megfelelő turbó középrészt!

Felhasználható többek között a 177283 gyári cikkszámú BW turbó javítására.
A középrész gyári cikkszáma: 176648

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Garrett ATP GT2871R turbó Subaru Impreza

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Garrett ATP GT2871R dupla golyóscsapágyas turbófeltöltő Subaru Imprezához

Az ATP által épített, Subaru Imprezákra egy az egyben felszerelhető Garrett GT2871R golyóscsapágyas turbó. Semmilyen átalakítás (leömlő vagy kipufogó) nem szükséges a beépítéséhez. Az összes szükséges kelléket tartalmazza a szett (lásd a képeket). Ezt a turbót azoknak ajánljuk, akik körülbelül 450 lóerős Imprezát szeretnének építeni utcai, vagy verseny használatra.
A turbó beépítéséhez szükséges az autót is hozzáhangolni, lásd: motorbelső megerősítése, üzemanyag rendszer bővítése, ECU hangolás stb.

Specifikációk:
Dupla golyóscsapágyas, olaj és vízhűtésű turbó
Turbo talp csatlakozás: Subaru gyári leömlőre illeszkedik
Turbina kipufogó csatlakozása: Subaru gyári kipufogóhoz illeszkedik
Meleg oldali (turbina) A/R:
Hideg oldali (kompresszor) A/R:

Méretek:
Kompresszor kerék: 71mm
Kompresszor kerék látható mérete:
Turbina kerék méret:

Ajánlott motortípusok:
Subaru Impreza WRX 2.0 EJ20 minden évjárat
Subaru Impreza WRX STi minden évjárat
Subaru Impreza WRX STi EJ25 minden évjárat

Ajánlott Subaru Imprezák nagyobb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
Garrett ATP GT3076R turbó Subaru Impreza

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Garrett ATP GT3076R dupla golyóscsapágyas turbófeltöltő Subaru Imprezához

Az ATP által épített, Subaru Imprezákra egy az egyben felszerelhető Garrett GT3076R golyóscsapágyas turbó. Semmilyen átalakítás (leömlő vagy kipufogó) nem szükséges a beépítéséhez. Az összes szükséges kelléket tartalmazza a szett (lásd a képeket). Ezt a turbót azoknak ajánljuk, akik körülbelül 500-550 lóerős Imprezát szeretnének építeni utcai, vagy verseny használatra.
A turbó beépítéséhez szükséges az autót is hozzáhangolni, lásd: motorbelső megerősítése, üzemanyag rendszer bővítése, ECU hangolás stb.

Specifikációk:
Dupla golyóscsapágyas, olaj és vízhűtésű turbó
Turbo talp csatlakozás: Subaru gyári leömlőre illeszkedik
Turbina kipufogó csatlakozása: Subaru gyári kipufogóhoz illeszkedik
Meleg oldali (turbina) A/R:
Hideg oldali (kompresszor) A/R:

Méretek:
Kompresszor kerék: 76mm
Kompresszor kerék látható mérete:
Turbina kerék méret:

Ajánlott motortípusok:
Subaru Impreza WRX 2.0 EJ20 minden évjárat
Subaru Impreza WRX STi minden évjárat
Subaru Impreza WRX STi EJ25 minden évjárat

Ajánlott Subaru Imprezák nagyobb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
Garrett GT2560R golyós csapágyas turbó

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Garrett GT2560R dupla golyóscsapágyas turbófeltöltő

Az egyik legnépszerűbb márkás turbó az 250 lóerős kategóriában. Árának megfelelő első osztályú minőség. A legmodernebb dupla golyóscsapágyas középrész, új fejlesztésű kompresszor és turbinalapátokkal.

Elsősorban 1.5-2.0 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt. 200-250 lóerőig képes az autódat ellátni levegővel!

A turbó belső wastegate-tel eygütt rendelhető, ahogy a képeken is látod! Az ár tartalmazza a turbinaházat és a wastegate-et is!

Specifikációk:
Dupla golyóscsapágyas, olaj és vízhűtésű turbo
Turbo talp csatlakozás: T25
Turbina kipufogó csatlakozása: 5 csavaros
Meleg oldali (turbina) A/R: .60
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .64

Méretek:
Kompresszor kerék: 60mm
Kompresszor kerék látható mérete: 46.5mm
Turbina kerék méret: 53mm

Olaj csatlakozás: 1/8"

Ajánlott motortípusok:
Minden benzines, 1.5-2.0 literes motor pl.
Suzuki Swift Sport 1.6
Honda Civic 1.5, 1.6, 1.6VTi, Interga

A Garrett turbókat gyárilag többféle turbina oldallal rendelheted. Ez legfőképpen akkor fontos, amikor egy gyári kipufogó csonkra szeretnéd illeszteni a turbót a kipufogó leömlő átalakítása nélkül. Érdeklődj a turbina oldalakról nálunk telefonon vagy emailben!

Ajánlott elsősorban kisebb 4 hengeres autók kisebb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
Garrett GT3582R golyós csapágyas turbo

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Garrett GT35 (GT3582R) dupla golyóscsapágyas turbófeltöltő

Az egyik legnépszerűbb márkás turbó az 500 lóerős kategóriában. Árának megfelelő első osztályú minőség. A legmodernebb dupla golyóscsapágyas középrész, új fejlesztésű kompresszor és turbinalapátokkal.

Elsősorban 2.0-4.5 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt. 400-600 lóerőig képes az autódat ellátni levegővel!

Specifikációk:
Dupla golyóscsapágyas, olaj és vízhűtésű turbo
Turbo talp csatlakozás: T3
Turbina kipufogó csatlakozása: 4 csavaros
Meleg oldali (turbina) A/R: .82
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .70

Méretek:
Kompresszor kerék: 82mm
Kompresszor kerék látható mérete: 61.4mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 52mm kívül, belső átmérő 45mm
Turbina kerék látható méret: 68mm

Olaj csatlakozás: 1/8"

Ajánlott motortípusok:
BMW 320, 323, 325, 328, 525, 528, 530, M3, M5 stb. (minden mix. 2000ccm-es motor)
Toyota Celica, MR2 3S-GTE 2.0 400 lóerő felett
Nissan 200SX SR20DET, KA24E motorokkal 400 lóerő körül
Mitsubishi Lancer EVO 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

A Garrett turbókat gyárilag többféle turbina oldallal rendelheted. Ez legfőképpen akkor fontos, amikor egy gyári kipufogó csonkra szeretnéd illeszteni a turbót a kipufogó leömlő átalakítása nélkül. Például ehhez a turbóhoz lehetséges olyan turbina rendelése, ami egy az egyben illeszkedik a gyári Mitsubishi Lancer EVO bármelyik évjáratának csonkjára, vagy például Cosworth motorokra, stb. Érdeklődj a turbina oldalakról nálunk telefonon vagy emailben!

Ajánlott 4-6 hengeres autók nagyobb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
Mini Cooper S turbo turbófeltöltő R55 R56 R57 Maxpeedingrods

75.900 Ft
Raktárról azonnal

Maxpeedingrods utángyártott turbó feltöltő Mini Cooper S
1.6 turbo motorokhoz, 2006-2015 gyártási év

Jó minőségű, utángyártott komplett turbó feltöltő Mini Cooper 1.6 Prince 4 hengeres benzines motorokhoz. A feltöltő egy az egyben beépíthető a gyári BorgWarner 53039880118 cikkszámú feltöltő helyére. A feltöltő teljes egység: középrész, hideg és meleg oldali turbinaház, wastegate és elektronikusan vezérelt lefújószelep is található rajta.
Fontos megjegyezni, hogy ez a turbó nem egyenértékű a gyári, többszörös áron elérhető turbófeltöltővel! Élettartama rövidebb, anyag minősége gyengébb, de cserében jóval olcsóbb, mint a gyári alkatrész.
Kinek ajánljuk ezt a feltöltőt? Első sorban azoknak, akiknek tönkrement a gyári feltöltőjük és nincs keret a gyári új alkatrész megvásárlására. Tapasztalataink szerint a gyári alkatrész hajlamos elhasználódni 100-150.000km futás teljesítmény után. Ennek az az oka, hogy a turbó nagyon alul méretezett, sajnos az olajzása és a turbina háza is rossz konstrukció. Ez az utángyártott alkarész közel ugyanennyit ki fog bírni, de az ára lényegesen kedvezőbb. A turbó cseréjénél ajánlott a motorblokk és a turbó közé beépített olaj betápláló nyomócső cseréje!

Az alábbi autókba építhető be:
- Mini Cooper 1.6 turbo R55 R56 R57 mindnen 2006-2015 között gyártott változata

Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
A turbók különösen érzékeny alkatrészek, ezért a beépítését mindenképpen bízza szakemberre!


Precision PT 6266 CEA GEN2 turbó feltöltő T4 osztott 1.00 A/R

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Precision PT 6266 CEA GEN2 turbófeltöltő

Egyik kedvenc turbónk, amit Supra motorokra szoktunk építeni. 600-650 lóerős autó építéséhez ajánljuk.

Specifikációk:
- kompresszor kerék belépő méret: 62mm
- turbina kerék kilépő oldali méret 66mm
- dupla golyós csapágyas, olajhűtésű középrész
- kompresszor levegő szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor levegő nyomó oldali csatlakozás 64mm
- turbina kilépő csatlakozás mérete: 3.0" V-band
- elméleti elérhető legnagyobb teljesítmény 800 lóerő
- kovácsolt alumínium, mart kompresszor kerék
- turbina belépő csatlakozása T4 osztott
- turbina A/R 1.00

Méreteiben nagyon hasonlít ez a turbo a Garrett GT35 szériájához. 3500-4000 fordulat környékén épít nagy nyomást a 3 literes Supra motorojainkon, és 2.2-2.3 BAR nyomáson tudjuk kiaknázni a legnagyobb teljesítményét.

A turbót nem tartjuk raktáron, mivel nagyon sok opcióval rendelhető (kompresszor fedelek, turbina házak). Minden esetben kérj tőlünk árajánlatot! Segítünk kiválasztani az alkalmazáshoz legjobban passzoló Precision turbót!

Ajánlott 2.5-4literes 600 lóerő környékére tervezett motorokra!
Csak szakember építheti be!  Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva