Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
! KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TANK
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
DIFFERENCIÁL MŰ
|
|
»
|
|
DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
|
|
»
|
|
FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉK MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOROK
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
|
|
»
|
|
INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLEREK
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR KONVERTER
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO KITEK
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TIMER
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
TURBOK
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓK
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> TURBOK
|
|
BorgWarner S300-SX3 63mm turbó középrész
153.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
BorgWarner S300-SX3 turbó középrész 63mm
A BorgWarner S300 szériás turbóihoz kapható felújításra komplett középrész. Ez a konkrét darab az S300-SX3 széria 63mm-es kompresszor belépő méretű turbóinak javítására való!
Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor nyugodtan kérdezz tőlünk, és segítünk kiválasztani a neked megfelelő turbó középrészt!
Felhasználható többek között a 177283 gyári cikkszámú BW turbó javítására.
A középrész gyári cikkszáma: 176648
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BorgWarner S300SX3 (becenevén S366) Supra 650Le turbófeltöltő
259.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Borg Warner S300SX3 Airwerks turbó feltöltő
(becenevén S366)
Ez a turbó az egyik kedvencünk 2JZ, illetve hasonló méretű, minimum 3.0 literes, 6 hengeres motorra. Egy igazi üthető vágható, megfizethető árú turbó, ami erős, jó minőségű, és nem utolsó sorban kis pénzből felújítható!
Természetesen nem csak Supra motorokba érdemes beépíteni, de elsősorban 3 literes, 600 lóerő körüli verseny és tuning autókba ajánlott.
Főbb tulajdonságai:
Síkcsapágyas, olaj hűtésű turbó.
Kompresszor oldal:
- 90fokos nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 66mm kompresszor kerék belépő méret
- 91mm kompresszor kerék kilépő méret
- öntött, hagyományos kompresszor kerék
- kompresszor szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor nyomó oldali csatlakozásának mérete 76mm
Turbina oldal:
- A/R .91
- turbina kerék belépő méret 80mm
- turbina kerék kilépő méret 73mm
- turbina belépő oldali csatlakozása T4 osztott
- turbina kilépő oldali csatlakozása: Borg Warner V-band (Fontos, nem hagyományos V-ban! A webáruházban találsz hozzá csatlakozót és bilincset is nálunk!)
Elméleti teljesítmény maximuma 800 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) 2JZ motorokon 650lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2JZ motoron jó hangolás mellett körülbelül 4200-4500-as fordulaton éri el. (ez az érték tovább javítható VVTi hengerfejjel és nagy fokolású vezérmű tengellyel).
Ajánlott bármely 2JZ tuning motorra.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Garrett ATP GT2871R turbó Subaru Impreza
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Garrett ATP GT2871R dupla golyóscsapágyas turbófeltöltő Subaru Imprezához
Az ATP által épített, Subaru Imprezákra egy az egyben felszerelhető Garrett GT2871R golyóscsapágyas turbó. Semmilyen átalakítás (leömlő vagy kipufogó) nem szükséges a beépítéséhez. Az összes szükséges kelléket tartalmazza a szett (lásd a képeket). Ezt a turbót azoknak ajánljuk, akik körülbelül 450 lóerős Imprezát szeretnének építeni utcai, vagy verseny használatra.
A turbó beépítéséhez szükséges az autót is hozzáhangolni, lásd: motorbelső megerősítése, üzemanyag rendszer bővítése, ECU hangolás stb.
Specifikációk:
Dupla golyóscsapágyas, olaj és vízhűtésű turbó
Turbo talp csatlakozás: Subaru gyári leömlőre illeszkedik
Turbina kipufogó csatlakozása: Subaru gyári kipufogóhoz illeszkedik
Meleg oldali (turbina) A/R:
Hideg oldali (kompresszor) A/R:
Méretek:
Kompresszor kerék: 71mm
Kompresszor kerék látható mérete:
Turbina kerék méret:
Ajánlott motortípusok:
Subaru Impreza WRX 2.0 EJ20 minden évjárat
Subaru Impreza WRX STi minden évjárat
Subaru Impreza WRX STi EJ25 minden évjárat
Ajánlott Subaru Imprezák nagyobb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be! Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
|
|
Garrett GT2560R golyós csapágyas turbó
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Garrett GT2560R dupla golyóscsapágyas turbófeltöltő
Az egyik legnépszerűbb márkás turbó az 250 lóerős kategóriában. Árának megfelelő első osztályú minőség. A legmodernebb dupla golyóscsapágyas középrész, új fejlesztésű kompresszor és turbinalapátokkal.
Elsősorban 1.5-2.0 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt. 200-250 lóerőig képes az autódat ellátni levegővel!
A turbó belső wastegate-tel eygütt rendelhető, ahogy a képeken is látod! Az ár tartalmazza a turbinaházat és a wastegate-et is!
Specifikációk:
Dupla golyóscsapágyas, olaj és vízhűtésű turbo
Turbo talp csatlakozás: T25
Turbina kipufogó csatlakozása: 5 csavaros
Meleg oldali (turbina) A/R: .60
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .64
Méretek:
Kompresszor kerék: 60mm
Kompresszor kerék látható mérete: 46.5mm
Turbina kerék méret: 53mm
Olaj csatlakozás: 1/8"
Ajánlott motortípusok:
Minden benzines, 1.5-2.0 literes motor pl.
Suzuki Swift Sport 1.6
Honda Civic 1.5, 1.6, 1.6VTi, Interga
A Garrett turbókat gyárilag többféle turbina oldallal rendelheted. Ez legfőképpen akkor fontos, amikor egy gyári kipufogó csonkra szeretnéd illeszteni a turbót a kipufogó leömlő átalakítása nélkül. Érdeklődj a turbina oldalakról nálunk telefonon vagy emailben!
Ajánlott elsősorban kisebb 4 hengeres autók kisebb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be! Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
|
|
Garrett GT3582R golyós csapágyas turbo
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Garrett GT35 (GT3582R) dupla golyóscsapágyas turbófeltöltő
Az egyik legnépszerűbb márkás turbó az 500 lóerős kategóriában. Árának megfelelő első osztályú minőség. A legmodernebb dupla golyóscsapágyas középrész, új fejlesztésű kompresszor és turbinalapátokkal.
Elsősorban 2.0-4.5 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt. 400-600 lóerőig képes az autódat ellátni levegővel!
Specifikációk:
Dupla golyóscsapágyas, olaj és vízhűtésű turbo
Turbo talp csatlakozás: T3
Turbina kipufogó csatlakozása: 4 csavaros
Meleg oldali (turbina) A/R: .82
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .70
Méretek:
Kompresszor kerék: 82mm
Kompresszor kerék látható mérete: 61.4mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 52mm kívül, belső átmérő 45mm
Turbina kerék látható méret: 68mm
Olaj csatlakozás: 1/8"
Ajánlott motortípusok:
BMW 320, 323, 325, 328, 525, 528, 530, M3, M5 stb. (minden mix. 2000ccm-es motor)
Toyota Celica, MR2 3S-GTE 2.0 400 lóerő felett
Nissan 200SX SR20DET, KA24E motorokkal 400 lóerő körül
Mitsubishi Lancer EVO 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
A Garrett turbókat gyárilag többféle turbina oldallal rendelheted. Ez legfőképpen akkor fontos, amikor egy gyári kipufogó csonkra szeretnéd illeszteni a turbót a kipufogó leömlő átalakítása nélkül. Például ehhez a turbóhoz lehetséges olyan turbina rendelése, ami egy az egyben illeszkedik a gyári Mitsubishi Lancer EVO bármelyik évjáratának csonkjára, vagy például Cosworth motorokra, stb. Érdeklődj a turbina oldalakról nálunk telefonon vagy emailben!
Ajánlott 4-6 hengeres autók nagyobb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be! Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
|
|
MGP GT2871 belső wastegate-es turbó
74.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP GT2871 turbo feltöltő belső wastegate-tel
Kisebb, max. 2.0 literes lökettérfogatú 4-6 hengeres motorokhoz ajánlott hobbi feltöltő. Használható utcai, vagy verseny célokra is!
Ezt a Stage 1-es változatot 1.5 BAR nyomásig ALS nélkül ajánljuk használni!
Ha úgy gondolod, hogy ez a turbó pontosan olyan minőségű és olyan tartós, mint a többszörös áron elérhető márkás változatai, akkor ez NEM AZ A TURBÓ, amit érdemes megvásárolnod!
Ez a termék elsősorban kis költségvetésű, hobbi jellegű tuning és verseny autókra való eszköz, melynek tartóssága nem mérhető össze a drága, márkás turbókéval!
Elsősorban 1.6-2.0 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt, mert már nagyon alacsony fordulaton felépíti a nyomást!
4 hengeres motorokon sikerült 300 lóerőt is elérnünk 1.5 literes motoron is 100-as oktánszámú benzinnel ezzel a turbóval!
A turbó beépítéséhez számos alkatrésszel rendelkezünk! Kérj ajánlatot tömítésekre és csatlakozókra tőlünk bátran!
Specifikációk:
Síkcsapágyas, olaj és vízhűtésű turbo
Támcsapágy típusa: 270 fokos
Turbo talp csatlakozás: Garrett szabványos GT28
Turbina kipufogó csatlakozása: 5 csavaros
Meleg oldali (turbina) A/R: .64
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .60
Méretek:
Kompresszor kerék kilépő méret: 71mm
Kompresszor kerék belépő mérete: 54mm
Kompresszor oldal szívó-csatlakozása: 76mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 51mm kívül, belső átmérő 45mm
Turbina kerék kilépő méret: 46mm
Turbina kerék belépő méret: 53.85mm
Olaj csatlakozás: 1/8"
A wastegate nyomásértéke: 10psi (0.7BAR)
Ajánlott motortípusok:
BMW 318, 320 stb. (minden max. 2000ccm-esl motor)
Nissan 180SX, 200SX CA18DET, SR20DET motorokkal
Suzuki Swift 1.5 és 1.6 motorok
Honda minden Civic CRX Integra 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 és 1.8 motorjai 300 lóerőig
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda minden 1.8T, 2.0T motorjához
FONTOS!
A fenti ajánlás nem jelenti azt, hogy a turbó egy az egyben, átalakítások nélkül beépíthető az adott autó típusba! Kizárólag a Nissan 200SX egyes változatai készültek gyárilag ezzel a méretű és kialakítású turbóval, a többi autó típusnál a motor mérete és a cél teljesítmény alapján (1.5-2.0 liter, 4-6 henger max. kb. 300le) ajánljuk a turbót, aminek a beépítése átalakításokat igényel a motoron!
Ajánlott 4-6 hengeres autók kisebb mértékű tuningolásához (maximum 1.5 BAR nyomásig)!
Csak szakember építheti be! Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
|
|
MGP T3/T4 hybrid turbo
73.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP T3/T4 turbo feltöltő
1.6- 2.5 literes lökettérfogatú 4-6 hengeres motorokhoz ajánlott hobbi feltöltő. Használható utcai, vagy verseny célokra is!
Ezt a Stage 1-es változatot 1.5 BAR nyomásig ALS nélkül ajánljuk használni!
Ha úgy gondolod, hogy ez a turbó pontosan olyan minőségű és olyan tartós, mint a többszörös áron elérhető márkás változatai, akkor ez NEM AZ A TURBÓ, amit érdemes megvásárolnod!
Ez a termék elsősorban kis költségvetésű, hobbi jellegű tuning és verseny autókra való eszköz, melynek tartóssága nem mérhető össze a drága, márkás turbókéval!
Elsősorban 1.6-2.5 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt, mert már nagyon alacsony fordulaton felépíti a nyomást!
2 literes 4 hengeres motorokon sikerült 400 lóerőt is elérnünk 100-as oktánszámú benzinnel ezzel a turbóval!
A turbó beépítéséhez számos alkatrésszel rendelkezünk! Kérj ajánlatot tömítésekre és csatlakozókra tőlünk bátran! Olyan tuning motorokhoz ajánljuk, ahol a cél teljesítmény körülbelül 300-350 lóerő.
Specifikációk:
Síkcsapágyas, olajhűtésű turbo
Támcsapágy típusa: 270 fokos
Turbo talp csatlakozás: Garrett szabványos T3
Turbina kipufogó csatlakozása: 5 csavaros
Meleg oldali (turbina) A/R: .64
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .50
Méretek:
Kompresszor kerék kilépő méret: 76mm
Kompresszor kerék belépő mérete: 50.50mm
Kompresszor oldal szívó-csatlakozása: 76mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 51mm kívül, belső átmérő 45mm
Turbina kerék kilépő: 55.9mm
Turbina kerék belépő méret: 65.50mm
A turbó nem rendelkezik beépített nyomás szabályozóval, azaz wastegate-tel. Ajánlott 38mm-es wastegate szeleppel szabályozni!
Olaj csatlakozás: 1/8"
Ajánlott motortípusok:
BMW 320, 323, 325, 520, 525, stb. (minden max. 2500ccm-es motor)
Nissan 180SX, 200SX SR20DET motorral
Honda minden Civic CRX Integra 1.6 és 1.8 motorjai
Volkswagen, Audi, Seat, Skoda minden 1.8T, 2.0T motorjához
FONTOS!
A fenti ajánlás nem jelenti azt, hogy a turbó egy az egyben, átalakítások nélkül beépíthető az adott autó típusba! A motor mérete és a cél teljesítmény alapján (1.6-2.5 liter, 4-6 henger max. kb. 400le) ajánljuk a turbót, aminek a beépítése átalakításokat igényel a motoron!
Ajánlott 4-6 hengeres autók tuningolásához (maximum 1.5 BAR nyomásig)!
Csak szakember építheti be! Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
|
|
Precision PT 6266 CEA GEN2 turbó feltöltő T4 osztott 1.00 A/R
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Precision PT 6266 CEA GEN2 turbófeltöltő
Egyik kedvenc turbónk, amit Supra motorokra szoktunk építeni. 600-650 lóerős autó építéséhez ajánljuk.
Specifikációk:
- kompresszor kerék belépő méret: 62mm
- turbina kerék kilépő oldali méret 66mm
- dupla golyós csapágyas, olajhűtésű középrész
- kompresszor levegő szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor levegő nyomó oldali csatlakozás 64mm
- turbina kilépő csatlakozás mérete: 3.0" V-band
- elméleti elérhető legnagyobb teljesítmény 800 lóerő
- kovácsolt alumínium, mart kompresszor kerék
- turbina belépő csatlakozása T4 osztott
- turbina A/R 1.00
Méreteiben nagyon hasonlít ez a turbo a Garrett GT35 szériájához. 3500-4000 fordulat környékén épít nagy nyomást a 3 literes Supra motorojainkon, és 2.2-2.3 BAR nyomáson tudjuk kiaknázni a legnagyobb teljesítményét.
A turbót nem tartjuk raktáron, mivel nagyon sok opcióval rendelhető (kompresszor fedelek, turbina házak). Minden esetben kérj tőlünk árajánlatot! Segítünk kiválasztani az alkalmazáshoz legjobban passzoló Precision turbót!
Ajánlott 2.5-4literes 600 lóerő környékére tervezett motorokra!
Csak szakember építheti be! Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
|
|
RMS GT35 (GT3582) T4 3coll V-Band Stage 2
99.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
RMS GT35 T4 3" V-Band turbo feltöltő Stage 2 változat
Nagyobb, maximum 4 literes lökettérfogatú motorokhoz ajánlott hobbi turbó feltöltő.
Ez a Stage 2-es változatot 2BAR nyomásig, és ALS-szel is használható. Méreteiben megegyezik a Garrett GT3583R turbóéval (leszámítva a T4-es turbinaházat).
Elsősorban 2.5-4.0 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt. Ez a Stage 2 változat körülbelül 600 lóerőig képes az autódat ellátni levegővel!
Ez a termék elsősorban kis költségvetésű, hobbi jellegű tuning és verseny autókra való eszköz, melynek tartóssága nem mérhető össze a drága, márkás turbókéval!
Ha úgy gondolod, hogy ez a turbó pontosan olyan minőségű és olyan tartós, mint a többszörös áron elérhető márkás változatai, akkor ez NEM AZ A TURBÓ, amit érdemes megvásárolnod!
Ehhez a turbóhoz találsz kipufogó csatlakozókat, tömítéseket, olajcsöveket és felújítószettet is az oldalunkon!
Specifikációk:
Síkcsapágyas, olajhűtésű turbo
Támcsapágy típusa: 360 fokos
Turbo talp csatlakozás: T4 osztott
Turbina kipufogó csatlakozása: 3coll V-Band
Meleg oldali (turbina) A/R: .81
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .70
Méretek:
Kompresszor kerék kilépő: 82.00mm
Kompresszor kerék látható mérete: 61.33mm
Kompresszor oldal szívó-csatlakozása: 100mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 64mm kívül, belső átmérő 58mm
Turbina kerék látható méret: 62.00mm
Turbina kerék belépő méret: 68.00mm
Olaj csatlakozás: 7/16" NPT (M11x1.0mm)
Ajánlott motortípusok:
BMW 325, 328, 330, 525, 528, 530 stb. (minden 2000ccm-nél nagyobb motor)
Toyota Supra 1JZ, 2JZ, 7M-GTE
Nissan Skyline RB25DET, RB26DETT
Volkswagen VR6-osok mindegyik változatához
Ajánlott 4-6 hengeres autók nagyobb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be! Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
|
|
RMS GT35 (GT3582) T4 osztott 3coll V-Band Stage 2
99.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
RMS GT35 T4 osztott 3" V-Band turbo feltöltő Stage 2 változat
Nagyobb, maximum 4 literes lökettérfogatú motorokhoz ajánlott hobbi turbó feltöltő.
Ez a Stage 2-es változatot 2BAR nyomásig, és ALS-szel is használható. Méreteiben megegyezik a Garrett GT3583R turbóéval (leszámítva a T4-es turbinaházat).
Elsősorban 2.5-4.0 literes motorokhoz ajánljuk ezt a feltöltőt. Ez a Stage 2 változat körülbelül 600 lóerőig képes az autódat ellátni levegővel!
Ez a termék elsősorban kis költségvetésű, hobbi jellegű tuning és verseny autókra való eszköz, melynek tartóssága nem mérhető össze a drága, márkás turbókéval!
Ha úgy gondolod, hogy ez a turbó pontosan olyan minőségű és olyan tartós, mint a többszörös áron elérhető márkás változatai, akkor ez NEM AZ A TURBÓ, amit érdemes megvásárolnod!
Ehhez a turbóhoz találsz kipufogó csatlakozókat, tömítéseket, olajcsöveket és felújítószettet is az oldalunkon!
Specifikációk:
Síkcsapágyas, olajhűtésű turbo
Támcsapágy típusa: 360 fokos
Turbo talp csatlakozás: T4 osztott
Turbina kipufogó csatlakozása: 3coll V-Band
Meleg oldali (turbina) A/R: .81
Hideg oldali (kompresszor) A/R: .70
Méretek:
Kompresszor kerék kilépő: 82.00mm
Kompresszor kerék látható mérete: 61.33mm
Kompresszor oldal szívó-csatlakozása: 100mm
Kompresszor oldal nyomó-ág csatlakozása: 64mm kívül, belső átmérő 58mm
Turbina kerék látható méret: 62.00mm
Turbina kerék belépő méret: 68.00mm
Olaj csatlakozás: 7/16" NPT (M11x1.0mm)
Ajánlott motortípusok:
BMW 325, 328, 330, 525, 528, 530 stb. (minden 2000ccm-nél nagyobb motor)
Toyota Supra 1JZ, 2JZ, 7M-GTE
Nissan Skyline RB25DET, RB26DETT
Volkswagen VR6-osok mindegyik változatához
Ajánlott 4-6 hengeres autók nagyobb mértékű tuningolásához!
Csak szakember építheti be! Kiemelten fontos tudnivaló, hogy házilagos beépítés esetén a garancia elvész!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén a szerkezeti egységekre érvényes!
A turbok nagyon érzékeny, és emellett drága alkatrészek, ezért kérlek minden estben kérd ki először a tanácsunkat, hogy az elképzelt felhasználási területre melyik turbónkat ajánljuk!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|