Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉKBETÉT
|
|
»
|
|
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FÉKFOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉKMUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR (benzin befecskendező)
|
|
»
|
|
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KULCSTARTÓ
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJSZŰRŐ
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓK
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
Honda Civic CRX D16 V-Tec Crower Stage 3 vezérműtengely 63443Z
223.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Crower Stage 3 vezérműtengely Honda D16 VTec motorokhoz
Crower 63443Z
Tuningolt D16 V-Tec Honda motorok építéséhez ajánlott vezérműtengely. Nagyon komolyan módosított, szívó D16Z6 és D16Y8 tuningolt motorokhoz ajánljuk.
Ez a tengely már a nagyon beteg kategória, kizárólag verseny célra épített, nagyon komolyan módosított, írható motorvezérlővel rendelkező motorokhoz ajánljuk!
A tengely beépítése NEM lehetséges gyári rugókkal! Záráson minimum 25kg-os előfeszítésű rugókkal kell összeszerelned! Ajánlott rugó szett Crower 84166 vagy 84166S.
A nagyobb nyitású bütykök paraméterei:
- szívó: 11.22mm 329fok
- kipufogó: 11.88mm 317fok
Ajánlott Honda Civic CRX D16 VTec motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX D16 V-Tec Tuner Stage 2 vezérműtengely Skunk2 305-05-0050
179.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skunk2 Tuner Stage 2 vezérműtengely D16 VTec motorokhoz
Skunk2 305-05-0050
Tuningolt D16 V-Tec Honda motorok építéséhez ajánlott vezérműtengely. Közepesen módosított motorokhoz ajánljuk szívó és turbósított Honda D16-okhoz egyaránt. A tengely beépítésével és megfelelő hangolással az autód a Tuner Skunk2 tengelyekkel teljesíteni tudja az előírt emissziós nomrát!
A változás a gyári tengelyhez képest elsősorban a VTec átváltási fordulatszám felett jelentős.
A tengely beépítése lehetséges gyári rugókkal, de ajánlott a gyárinál erősebb rugó használata ha feltöltős változatban (turbósított motor), vagy a gyárinál nagyobb maximális fordulatszámon üzemeltetett szívó motort akarsz vele építeni!
A nagyobb nyitású bütykök paraméterei:
- szívó: 11.30mm 223fok
- kipufogó: 10.80mm 225fok
Ajánlott Honda Civic CRX D16 VTec motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra B16 B18 Pro Stage 2+ vezérműtengely szett Skunk2
334.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skunk2 Pro Stage 2+ vezérműtengely B16 és B18 motorokhoz
Tuningolt B16, B18 V-Tec Honda motorok építéséhez ajánlott vezérműtengely. Komolyan módosított motorokhoz ajánljuk szívó üzemben tuningolt és turbósított Honda B16 és B18-akhoz egyaránt. Ez a tengely komolyan módosított, akár 9800-as leszabályzásig elforgatott motorokhoz ajánlott!
A tengely beépítése nem lehetséges gyári rugókkal! Csak a gyárinál jóval erősebb rugó használata lehetséges!
Ajánlott beépítési mód:
- épített, portolt hengerfej
- Skunk2 Pro Series szeleprugó szett
- Skunk2 LMA rugó szett
- állítható fokolókerék
- írható ecu
A nagyobb nyitású bütykök paraméterei:
- szívó: 12.65mm 260fok
- kipufogó: 11.90mm 272fok
Ajánlott Honda Civic CRX és Integra B16 és B18 VTec motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra B16 B18 Pro Stage 3+ vezérműtengely szett Skunk2
334.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skunk2 Pro Stage 3+ vezérműtengely B16 és B18 motorokhoz
Tuningolt B16, B18 V-Tec Honda motorok építéséhez ajánlott vezérműtengely. Komolyan módosított motorokhoz ajánljuk szívó üzemben tuningolt és turbósított Honda B16 és B18-akhoz egyaránt. Ez a tengely komolyan módosított, akár 9800-as leszabályzásig elforgatott motorokhoz ajánlott!
A tengely beépítése nem lehetséges gyári rugókkal! Csak a gyárinál jóval erősebb rugó használata lehetséges!
Ajánlott beépítési mód:
- épített, portolt hengerfej
- Skunk2 Pro Series szeleprugó szett
- Skunk2 LMA rugó szett
- állítható fokolókerék
- írható ecu
A nagyobb nyitású bütykök paraméterei:
- szívó: 12.70mm 272fok
- kipufogó: 12.93mm 277fok
Ajánlott Honda Civic CRX és Integra B16 és B18 VTec motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra B16 B18 Stage 2 vezérműtengely szett Brian Crower
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Brian Crower Stage 2 vezérműtengely B16 és B18 motorokhoz
Tuningolt B16, B18 V-Tec Honda motorok építéséhez ajánlott vezérműtengely. Közepesen módosított szívó, illetve nagyobb turbóval szerelt turbósított motorokhoz ajánljuk.
Ez a tengely egy jó kompromisszum, mivel a fokolása szolidabb, kisebb átfedése miatt egyenletesebb alapjáratot tudsz vele elérni.
Turbóval szintén a szolid fokolás miatt érdemes párosítani. Combosabb, GT35 mérettől felfelé ajánlott vele feltöltős motort építeni.
A tengely beépítése nem lehetséges gyári rugókkal! Csak a gyárinál jóval erősebb rugó használata lehetséges!
Ajánlott beépítési mód:
- Brian Crower dupla rugó szett titanium tányérokkal
- Skunk2 LMA rugó szett
A nagyobb nyitású bütykök paraméterei:
- szívó: 11.9mm 254fok
- kipufogó: 11.99mm 248fok
Ajánlott Honda Civic CRX és Integra B16 és B18 VTec motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra B16 B18 Tuner Stage 2 vezérműtengely szett Skunk2
261.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skunk2 Tuner Stage 2 vezérműtengely B16 és B18 motorokhoz
Tuningolt B16, B18 V-Tec Honda motorok építéséhez ajánlott vezérműtengely. Közepesen módosított motorokhoz ajánljuk szívó üzemben tuningolt és turbósított Honda B16 és B18-akhoz egyaránt. Ez a tengely módosított, akár 9000-as leszabályzásig elforgatott motorokhoz ajánlott!
Ez a tengely egy jó kompromisszum utcai használatra épített tuning Honda B szériás motor építéséhez!
A tengely beépítése nem lehetséges gyári rugókkal! Csak a gyárinál jóval erősebb rugó használata lehetséges!
Ajánlott beépítési mód:
- Skunk2 Alpha Series szeleprugó szett
- Skunk2 LMA rugó szett
- írható ecu
A nagyobb nyitású bütykök paraméterei:
- szívó: 12.27mm 264fok
- kipufogó: 11.81mm 266fok
Ajánlott Honda Civic CRX és Integra B16 és B18 VTec motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mitsubishi Lancer EVO 1-3 Brian Crower vezérműtengely pár
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Brian Crower vezérműtengely pár Mitsubishi Lancer EVO 1-3 és Eclipse 4g63 motorokhoz
A Brian Crower az egyik legjobb ajánlat sport vezérműtengelyekre. Nagyon jó minőség és a márkás tengelyekhez képest jelentősen olcsóbb ár jellemzi a BC vezérműtengelyeket.
Rendelhető többféle fokolással:
Stage2: 272/272 fokos:
enyhe utcai tuning, gyári szeleprugókkal használható
Stage3: 280/280 fokos:
komolyabb versenyautóba való tengely, rally, rally-cross és keményebb utcai tuning esetén ajánlott, érdemes Brian Crower vagy más erősebb szeleprugókkal használni, mint a gyári
Stage4: 288/288 fokos:
extrém drag tengely komolyan módosított épített motorokhoz elsősorban gyorsulási versenyre épített autókba ajánlott, a gyárinál erősebb szeleprugókat igényel
A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ajánlott bármely EVO-hoz 1-3-ig!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mitsubishi Lancer EVO 4 5 6 7 8 GSC S2 kovácsolt acél vezérműtengely szett
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
GSC-Power Division vezérműtengely pár Mitsubishi Lancer EVO 4-8 4G63 motorokhoz
Kovácsolt acélból készült, prémium minőségű tuning vezérműtengely szett EVO 4-8 motorokhoz.
Rendelhető többféle fokolással:
S2: 274/11.20mm 274/11.00mm:
közepesen tuningolt, 4-700 lóerő közötti motorokhoz ajánlott tuning tengely szett
A tengely műszaki adatait le tudod olvasni a képekre kattintva!
A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ajánlott bármely EVO-hoz 4-8-ig!
EVO 9 motorokhoz nem használható!
A tengely a gyárinál erősebb szeleprugókat igényel!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mitsubishi Lancer EVO 4-8 Brian Crower vezérműtengely pár
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Brian Crower vezérműtengely pár Mitsubishi Lancer EVO 4-8 és 4g63 motorokhoz
A Brian Crower az egyik legjobb ajánlat sport vezérműtengelyekre. Nagyon jó minőség és a márkás tengelyekhez képest jelentősen olcsóbb ár jellemzi a BC vezérműtengelyeket.
Rendelhető többféle fokolással:
Stage2: 272/272 fokos:
enyhe utcai tuning, gyári szeleprugókkal használható
Stage3: 280/280 fokos:
komolyabb versenyautóba való tengely, rally, rally-cross és keményebb utcai tuning esetén ajánlott, érdemes Brian Crower vagy más erősebb szeleprugókkal használni, mint a gyári
Stage4: 288/288 fokos:
extrém drag tengely komolyan módosított épített motorokhoz elsősorban gyorsulási versenyre épített autókba ajánlott, a gyárinál erősebb szeleprugókat igényel
A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ajánlott bármely EVO-hoz 4-8-ig!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 200SX 180SX CA18DET Tomei Poncam 258fokos Type B vezérműtengely szett TA301B-NS11A
281.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Tomei 258fokos Poncam vezérmű tengely CA18DET motorokhoz
Tomei TA301B-NS11A
Nissan CA18DET tuning vezérműtengely szett, 258fokos, 8.50mm benyitással.
Utcai és közepesen tuningolt drift CA18DET motorokhoz ajánlott tengely 3-400 lóerőhöz.
A tengely cseréjéhez nem szükséges rugókat cserélned és megtarthatod a gyári hidrotőkéket is!
Ajánlott Nissan CA18DET 180SX és 200SX motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan Skyline R34 GTT RB25DET NEO Tomei 260fokos Type B vezérműtengely szett
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Tomei 260fokos vezérmű tengely RB25DET NEO motorokhoz
Nissan RB25DET NEO tuning vezérműtengely szett, 260fokos, 9.15mm benyitással.
Közepes és nagyméretű turbókhoz ajánlott, 5-700 lóerős RB25 tuning motor építéséhez.
A tengely cseréjéhez nem szükséges rugókat cserélned!
Ajánlott RB25DET NEO Skyline motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Corolla AE86 4A-GE 16V Tome Poncam Procam vezérműtengely pár
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Tomei Poncam Procam vezérműtengely pár
Toyota Corolla 4A-GE 1.6 literes DOHC 16V motorokhoz
Top kategóriás Japán tuning vezérműtengely Hacsiroku motorokhoz.
Rendelhető többféle fokolással és többféle magasságú bütyökkel:
Szívó tengelyek:
288 fok, 10.0mm benyitás
296 fok, 10.5mm benyitás
304 fok, 11.0mm benyitás
Kipufogó tengelyek:
288 fok, 10.0mm benyitás
296 fok, 10.5mm benyitás
304 fok, 11.0mm benyitás
A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ajánlott bármely 16 szelepes Toyota 4A-GE DOHC motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 2JZ-GTE VVTi Titanmotosports 272 fokos 9.9mm emelésű vezérműtengely szett
459.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Titanmotorsports vezérműtengely pár Toyota Supra MK4 2JZ-GTE és 2JZ-GE VVTi motorokhoz
Titanmotorsports prémium minőségű 272-fokos 9.9mm nyitású verseny vezérműtengely Toyota 2JZ-GE és GTE VVTi motorokhoz.
Ezeket a tengelyeket több felhasználásra is jó szívvel ajánljuk! 500-1000 lóerőig ideális választás drift, utcai tuning és pályaverseny motor építésére is!
Rugalmas, de magas fordulaton is erős (7500 fordulatig) karakterű motort tudsz vele építeni.A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ez a tengely csak a 2JZ-GTE VVti motorokhoz használható!
Ha szívó 2JZ-GE VVTi motort turbósítasz, akkor abba a fejbe is egy az egyben beépíthető!
Érdemes a gyárinál erősebb szeleprugókkal használni (ajánlott rugók pl. Brian Crower szimpla szeleprugói).
Ajánlott bármely 2JZ-GE és GTE VVTi Toyota motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK3 1JZ-GTE Brian Crower vezérműtengely pár
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Brian Crower vezérműtengely pár Toyota Supra, Toyota Soarer, Lexus SC-300 1JZ-GTE motorokhoz
A Brian Crower az egyik legjobb ajánlat sport vezérműtengelyekre. Nagyon jó minőség és a márkás tengelyekhez képest jelentősen olcsóbb ár jellemzi a BC vezérműtengelyeket.
Rendelhető többféle fokolással:
Stage2: 264/264 fokos:
enyhe utcai tuning, gyári szeleprugókkal használható
Stage3: 272/272 fokos:
komolyabb versenyautóba való tengely, keményebb utcai tuning esetén ajánlott, érdemes Brian Crower vagy más erősebb szeleprugókkal használni, mint a gyári
A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ez a tengely nem használható 1JZ-GTE VVti BEAMS motorokhoz (japán belpiacos motor, csak az utolsó szériás 1996 utáni autókban árulták)
Ajánlott bármely 1JZ-GTE Toyota motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE vezérműtengely pár 264 fok 9.52mm Brian Crower Stage 2. BC0301
369.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Brian Crower tuning vezérműtengely pár Toyota 2JZ-GTE nem VVTi motorhoz
A Brian Crower az egyik legjobb ajánlat sport vezérműtengelyekre. Nagyon jó minőség és a márkás tengelyekhez képest jelentősen olcsóbb ár jellemzi a BC vezérműtengelyeket.
Stage2: 264/264 fokos:
benyitás: 9.52mm
További technikai adatokért kattints a termék képére és megjelenik a gyári beépítése útmutató!
Ajánljuk belépő szintű utcai tuningra akár gyári szeleprugókkal is!
Ha sport célra szeretnéd a 2JZ motorodat ezzel a tengellyel használni, és sokat lát leszabályzási fordulatot, akkor a rugók erősebbre cseréje is ajánlott, mivel nem ritka a leszabályzáskor fellépő visszadurrogás miatt a hézagoló lapkák kiugrása a tőkékből a gyenge gyári rugókkal! Ajánlott rugók: BC szimpla szereprugó acél tányérokkal!
A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ez a tengely nem használható 2JZ-GTE VVti motorokhoz!
Ha a tengelyt szívó 2JZ osztófedeles motorba építed be, akkor az csak úgy lehetséges, ha a gyári vezérműtengely jeladót nem használod, hanem a főtengelyről veszel jelet 36-2-es VVTi motorokról származó jeladó tárcsával!
Ajánlott bármely 2JZ-GTE Toyota motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|