Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
AN SZERSZÁMOK CSATLAKOZÓ SZERELÉSHEZ
|
|
»
|
|
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIKÁZÓ (jump starter)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZ (alalap, szemes csavar, öv vágó)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉKBETÉT
|
|
»
|
|
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FÉKFOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉKMUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR (benzin befecskendező)
|
|
»
|
|
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KULCSTARTÓ
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA KIEMELŐ ÁTHELYEZŐ
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező, olajcső elosztó)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJSZŰRŐ
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO NYOMÁS MÉRŐ ÓRA (turbó mérőóra)
|
|
»
|
|
TURBO OLAJ VISSZAFOLYÓ (turbó visszafolyó szett)
|
|
»
|
|
TURBO OLAJ VISSZAFOLYÓ TÖMÍTÉS (turbó olaj tömítés)
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓ (gumi és szilikon csövekhez)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓ (menetes lezáró csavar metrikus és colos)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ VÁKUUMCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI FEDÉL
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
Honda Civic CRX D16 V-Tec Crower Stage 3 vezérműtengely 63443Z
223.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Crower Stage 3 vezérműtengely Honda D16 VTec motorokhoz
Crower 63443Z
Tuningolt D16 V-Tec Honda motorok építéséhez ajánlott vezérműtengely. Nagyon komolyan módosított, szívó D16Z6 és D16Y8 tuningolt motorokhoz ajánljuk.
Ez a tengely már a nagyon beteg kategória, kizárólag verseny célra épített, nagyon komolyan módosított, írható motorvezérlővel rendelkező motorokhoz ajánljuk!
A tengely beépítése NEM lehetséges gyári rugókkal! Záráson minimum 25kg-os előfeszítésű rugókkal kell összeszerelned! Ajánlott rugó szett Crower 84166 vagy 84166S.
A nagyobb nyitású bütykök paraméterei:
- szívó: 11.22mm 329fok
- kipufogó: 11.88mm 317fok
Ajánlott Honda Civic CRX D16 VTec motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX D16 V-Tec Tuner Stage 2 vezérműtengely Skunk2 305-05-0050
186.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skunk2 Tuner Stage 2 vezérműtengely D16 VTec motorokhoz
Skunk2 305-05-0050
Tuningolt D16 V-Tec Honda motorok építéséhez ajánlott vezérműtengely. Közepesen módosított motorokhoz ajánljuk szívó és turbósított Honda D16-okhoz egyaránt. A tengely beépítésével és megfelelő hangolással az autód a Tuner Skunk2 tengelyekkel teljesíteni tudja az előírt emissziós nomrát!
A változás a gyári tengelyhez képest elsősorban a VTec átváltási fordulatszám felett jelentős.
A tengely beépítése lehetséges gyári rugókkal, de ajánlott a gyárinál erősebb rugó használata ha feltöltős változatban (turbósított motor), vagy a gyárinál nagyobb maximális fordulatszámon üzemeltetett szívó motort akarsz vele építeni!
A nagyobb nyitású bütykök paraméterei:
- szívó: 11.30mm 223fok
- kipufogó: 10.80mm 225fok
Ajánlott Honda Civic CRX D16 VTec motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra B16 B18 Pro Stage 2+ vezérműtengely szett Skunk2
334.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skunk2 Pro Stage 2+ vezérműtengely B16 és B18 motorokhoz
Tuningolt B16, B18 V-Tec Honda motorok építéséhez ajánlott vezérműtengely. Komolyan módosított motorokhoz ajánljuk szívó üzemben tuningolt és turbósított Honda B16 és B18-akhoz egyaránt. Ez a tengely komolyan módosított, akár 9800-as leszabályzásig elforgatott motorokhoz ajánlott!
A tengely beépítése nem lehetséges gyári rugókkal! Csak a gyárinál jóval erősebb rugó használata lehetséges!
Ajánlott beépítési mód:
- épített, portolt hengerfej
- Skunk2 Pro Series szeleprugó szett
- Skunk2 LMA rugó szett
- állítható fokolókerék
- írható ecu
A nagyobb nyitású bütykök paraméterei:
- szívó: 12.65mm 260fok
- kipufogó: 11.90mm 272fok
Ajánlott Honda Civic CRX és Integra B16 és B18 VTec motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra B16 B18 Pro Stage 3+ vezérműtengely szett Skunk2
334.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skunk2 Pro Stage 3+ vezérműtengely B16 és B18 motorokhoz
Tuningolt B16, B18 V-Tec Honda motorok építéséhez ajánlott vezérműtengely. Komolyan módosított motorokhoz ajánljuk szívó üzemben tuningolt és turbósított Honda B16 és B18-akhoz egyaránt. Ez a tengely komolyan módosított, akár 9800-as leszabályzásig elforgatott motorokhoz ajánlott!
A tengely beépítése nem lehetséges gyári rugókkal! Csak a gyárinál jóval erősebb rugó használata lehetséges!
Ajánlott beépítési mód:
- épített, portolt hengerfej
- Skunk2 Pro Series szeleprugó szett
- Skunk2 LMA rugó szett
- állítható fokolókerék
- írható ecu
A nagyobb nyitású bütykök paraméterei:
- szívó: 12.70mm 272fok
- kipufogó: 12.93mm 277fok
Ajánlott Honda Civic CRX és Integra B16 és B18 VTec motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra B16 B18 Stage 2 vezérműtengely szett Brian Crower
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Brian Crower Stage 2 vezérműtengely B16 és B18 motorokhoz
Tuningolt B16, B18 V-Tec Honda motorok építéséhez ajánlott vezérműtengely. Közepesen módosított szívó, illetve nagyobb turbóval szerelt turbósított motorokhoz ajánljuk.
Ez a tengely egy jó kompromisszum, mivel a fokolása szolidabb, kisebb átfedése miatt egyenletesebb alapjáratot tudsz vele elérni.
Turbóval szintén a szolid fokolás miatt érdemes párosítani. Combosabb, GT35 mérettől felfelé ajánlott vele feltöltős motort építeni.
A tengely beépítése nem lehetséges gyári rugókkal! Csak a gyárinál jóval erősebb rugó használata lehetséges!
Ajánlott beépítési mód:
- Brian Crower dupla rugó szett titanium tányérokkal
- Skunk2 LMA rugó szett
A nagyobb nyitású bütykök paraméterei:
- szívó: 11.9mm 254fok
- kipufogó: 11.99mm 248fok
Ajánlott Honda Civic CRX és Integra B16 és B18 VTec motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra B16 B18 Tuner Stage 2 vezérműtengely szett Skunk2
261.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skunk2 Tuner Stage 2 vezérműtengely B16 és B18 motorokhoz
Tuningolt B16, B18 V-Tec Honda motorok építéséhez ajánlott vezérműtengely. Közepesen módosított motorokhoz ajánljuk szívó üzemben tuningolt és turbósított Honda B16 és B18-akhoz egyaránt. Ez a tengely módosított, akár 9000-as leszabályzásig elforgatott motorokhoz ajánlott!
Ez a tengely egy jó kompromisszum utcai használatra épített tuning Honda B szériás motor építéséhez!
A tengely beépítése nem lehetséges gyári rugókkal! Csak a gyárinál jóval erősebb rugó használata lehetséges!
Ajánlott beépítési mód:
- Skunk2 Alpha Series szeleprugó szett
- Skunk2 LMA rugó szett
- írható ecu
A nagyobb nyitású bütykök paraméterei:
- szívó: 12.27mm 264fok
- kipufogó: 11.81mm 266fok
Ajánlott Honda Civic CRX és Integra B16 és B18 VTec motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mitsubishi Lancer EVO 1 2 3 Eclipse DSM vezérműtengely pár Brian Crower BC0101
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Brian Crower vezérműtengely pár Mitsubishi Lancer EVO 1-3 és Eclipse DSM 4G63 turbó motorokhoz
A Brian Crower az egyik legjobb ajánlat sport vezérműtengelyekre. Nagyon jó minőség és a márkás tengelyekhez képest jelentősen olcsóbb ár jellemzi a BC vezérműtengelyeket.
Rendelhető többféle fokolással:
Stage2: 272/272 fokos:
enyhe utcai tuning, gyári szeleprugókkal használható
Stage3: 280/280 fokos:
komolyabb versenyautóba való tengely, rally, rally-cross és keményebb utcai tuning esetén ajánlott, érdemes Brian Crower vagy más erősebb szeleprugókkal használni, mint a gyári
Stage4: 288/288 fokos:
extrém drag tengely komolyan módosított épített motorokhoz elsősorban gyorsulási versenyre épített autókba ajánlott, a gyárinál erősebb szeleprugókat igényel
A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ajánlott bármely Mitsubishi Eclipse DSM és Lancer EVO 1-3 4G63 turbó motorba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mitsubishi Lancer EVO 4 5 6 7 8 GSC S2 kovácsolt acél vezérműtengely szett
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
GSC-Power Division vezérműtengely pár Mitsubishi Lancer EVO 4-8 4G63 motorokhoz
Kovácsolt acélból készült, prémium minőségű tuning vezérműtengely szett EVO 4-8 motorokhoz.
Rendelhető többféle fokolással:
S2: 274/11.20mm 274/11.00mm:
közepesen tuningolt, 4-700 lóerő közötti motorokhoz ajánlott tuning tengely szett
A tengely műszaki adatait le tudod olvasni a képekre kattintva!
A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ajánlott bármely EVO-hoz 4-8-ig!
EVO 9 motorokhoz nem használható!
A tengely a gyárinál erősebb szeleprugókat igényel!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mitsubishi Lancer EVO 4-8 Brian Crower vezérműtengely pár
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Brian Crower vezérműtengely pár Mitsubishi Lancer EVO 4-8 és 4g63 motorokhoz
A Brian Crower az egyik legjobb ajánlat sport vezérműtengelyekre. Nagyon jó minőség és a márkás tengelyekhez képest jelentősen olcsóbb ár jellemzi a BC vezérműtengelyeket.
Rendelhető többféle fokolással:
Stage2: 272/272 fokos:
enyhe utcai tuning, gyári szeleprugókkal használható
Stage3: 280/280 fokos:
komolyabb versenyautóba való tengely, rally, rally-cross és keményebb utcai tuning esetén ajánlott, érdemes Brian Crower vagy más erősebb szeleprugókkal használni, mint a gyári
Stage4: 288/288 fokos:
extrém drag tengely komolyan módosított épített motorokhoz elsősorban gyorsulási versenyre épített autókba ajánlott, a gyárinál erősebb szeleprugókat igényel
A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ajánlott bármely EVO-hoz 4-8-ig!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 200SX 180SX CA18DET Tomei Poncam 258fokos Type B vezérműtengely szett TA301B-NS11A
281.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Tomei 258fokos Poncam vezérmű tengely CA18DET motorokhoz
Tomei TA301B-NS11A
Nissan CA18DET tuning vezérműtengely szett, 258fokos, 8.50mm benyitással.
Utcai és közepesen tuningolt drift CA18DET motorokhoz ajánlott tengely 3-400 lóerőhöz.
A tengely cseréjéhez nem szükséges rugókat cserélned és megtarthatod a gyári hidrotőkéket is!
Ajánlott Nissan CA18DET 180SX és 200SX motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan Skyline R34 GTT RB25DET NEO Tomei 260fokos Type B vezérműtengely szett
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Tomei 260fokos vezérmű tengely RB25DET NEO motorokhoz
Nissan RB25DET NEO tuning vezérműtengely szett, 260fokos, 9.15mm benyitással.
Közepes és nagyméretű turbókhoz ajánlott, 5-700 lóerős RB25 tuning motor építéséhez.
A tengely cseréjéhez nem szükséges rugókat cserélned!
Ajánlott RB25DET NEO Skyline motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Corolla AE86 4A-GE 16V Tome Poncam Procam vezérműtengely pár
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Tomei Poncam Procam vezérműtengely pár
Toyota Corolla 4A-GE 1.6 literes DOHC 16V motorokhoz
Top kategóriás Japán tuning vezérműtengely Hacsiroku motorokhoz.
Rendelhető többféle fokolással és többféle magasságú bütyökkel:
Szívó tengelyek:
288 fok, 10.0mm benyitás
296 fok, 10.5mm benyitás
304 fok, 11.0mm benyitás
Kipufogó tengelyek:
288 fok, 10.0mm benyitás
296 fok, 10.5mm benyitás
304 fok, 11.0mm benyitás
A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ajánlott bármely 16 szelepes Toyota 4A-GE DOHC motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 2JZ-GTE VVTi Titanmotosports 272 fokos 9.9mm emelésű vezérműtengely szett Kelford TMS09
459.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Titanmotorsports vezérműtengely pár Toyota Supra MK4 2JZ-GTE és 2JZ-GE VVTi motorokhoz
Kelford TMS09
Titanmotorsports prémium minőségű, Kelford gyártású 272-fokos 9.9mm nyitású verseny vezérműtengely Toyota 2JZ-GE és GTE VVTi motorokhoz.
Ezeket a tengelyeket több felhasználásra is jó szívvel ajánljuk! 500-1000 lóerőig ideális választás drift, utcai tuning és pályaverseny motor építésére is!
Rugalmas, de magas fordulaton is erős (7500 fordulatig) karakterű motort tudsz vele építeni. A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ez a tengely csak a 2JZ-GTE VVti motorokhoz használható!
Ha szívó 2JZ-GE VVTi motort turbósítasz, akkor abba a fejbe is egy az egyben beépíthető!
Érdemes a gyárinál erősebb szeleprugókkal használni (ajánlott rugók pl. Brian Crower szimpla szeleprugói).
Ezzel a tengellyel készül a legtöbb drift verseny motorunk az RMS műhelyben!
A hengerfejet a tengelyek beépítése előtt a bütykök forduló körében meg kell munkálni, mivel a tőkeházak sarkát eléri a bütykök vége!
Kérésre felárért ezt a műveletet el tudjuk végezni a hengerfejeden!
Ajánlott bármely 2JZ-GE és GTE VVTi Toyota motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK3 1JZ-GTE Brian Crower vezérműtengely pár
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Brian Crower vezérműtengely pár Toyota Supra, Toyota Soarer, Lexus SC-300 1JZ-GTE motorokhoz
A Brian Crower az egyik legjobb ajánlat sport vezérműtengelyekre. Nagyon jó minőség és a márkás tengelyekhez képest jelentősen olcsóbb ár jellemzi a BC vezérműtengelyeket.
Rendelhető többféle fokolással:
Stage2: 264/264 fokos:
enyhe utcai tuning, gyári szeleprugókkal használható
Stage3: 272/272 fokos:
komolyabb versenyautóba való tengely, keményebb utcai tuning esetén ajánlott, érdemes Brian Crower vagy más erősebb szeleprugókkal használni, mint a gyári
A listaár egy pár, azaz két db tengelyre (kipufogó és szívó oldali tengelyek) egyben vonatkozik!
Ez a tengely nem használható 1JZ-GTE VVti BEAMS motorokhoz (japán belpiacos motor, csak az utolsó szériás 1996 utáni autókban árulták)
Ajánlott bármely 1JZ-GTE Toyota motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE vezérműtengely pár 264 fok 9.52mm Brian Crower Stage 2 BC0301
369.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Brian Crower Stage 2 vezérműtengely vezérműtengely pár Toyota Supra MK4 2JZ-GTE nem VVTi motorokhoz
Brian Crower BC0301
Brian Crower 264-fokos 9.52mm nyitású tuning vezérműtengely Toyota 2JZ-GE és GTE nem VVTi motorokhoz.
Ezeket a tengelyeket több felhasználásra is jó szívvel ajánljuk! Utcai tuning autókba 500-800 lóerőig ideális választás, vagy driftre, ha nem akarod 7000 fordulat per perc fölé forgatni a motort.
Ez a tengely csak a nem VVti 2JZ motorokhoz használható!
Ha szívó 2JZ-GE osztófedeles motort turbósítasz, akkor abba a fejbe is egy az egyben beépíthető, de ne feledkezz meg a hengerfejből hiányzó vezérműtengely szenzor foglalatról!
Érdemes a gyárinál erősebb szeleprugókkal használni (ajánlott rugók pl. Brian Crower szimpla szeleprugói).
Ajánlott bármely 2JZ-GE és GTE nem VVTi Toyota motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Volkswagen Golf Passat Audi A3 A4 1.9TDi PD-TDi tuning vezérműtengely race 280fokos 10.5mm benyitás KD Turbo
129.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
KD Turbo tuning vezérműtengely VW Skoda Seat Audi 1.9 PD TDi diesel motorokhoz
Race változat:
280 fokos, 10.50mm szelep benyitás
350+++ lóerős tuning autó építéséhez ajánlott
Egyedi gyártású tuning vezérműtengely 1.9TDI PD VW motorokhoz. Ezt a változatot elsősorban verseny célra, komolyan módosított tuning motorokhoz ajánljuk. Beépítéséhez módosítani kell a dugattyún (szelep zsebelés)
Csak szakember építheti be!
A motorvezérlőt a tengelyhez programozni kell!
Ajánlott VW 1.9TDi PD diesel motorokhoz
A beépítéshez dugattyú megmunkálásra van szükséged!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Volkswagen Golf Passat Audi A3 A4 1.9TDi PD-TDi tuning vezérműtengely utcai 272fokos 9.8mm benyitás KD Turbo
129.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
KD Turbo tuning vezérműtengely VW Skoda Seat Audi 1.9 PD TDi diesel motorokhoz
Utcai változat:
272 fokos, 9.8mm szelep benyitás
250-350lóerős tuning autó építéséhez ajánlott
Egyedi gyártású tuning vezérműtengely 1.9TDI PD VW motorokhoz. Ezt a változatot elsősorban utcai és szolidabb tuning motorokhoz ajánljuk. Beépítéséhez nem kell módosítani a dugattyún (szelep zsebelés).
Csak szakember építheti be!
A motorvezérlőt a tengelyhez programozni kell!
Ajánlott VW 1.9TDi PD diesel motorokhoz
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|