Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   DEKORÁCIÓ
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
»   AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
»   AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
»   AN SZERSZÁMOK CSATLAKOZÓ SZERELÉSHEZ
»   ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
»   BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
»   BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
»   BIKÁZÓ (jump starter)
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZ (alalap, szemes csavar, öv vágó)
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉKBETÉT
»   FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FÉKFOLYADÉK
»   FÉKMUNKAHENGER
»   FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GUMIABRONCS
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
»   GYERTYÁK
»   GYORSULÁSMÉRŐ
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
»   HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOR (benzin befecskendező)
»   INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
»   INJEKTOR SZŰRŐ
»   INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
»   INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
»   INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
»   INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
»   KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KULCSTARTÓ
»   KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LAMBDA SZONDA KIEMELŐ ÁTHELYEZŐ
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJCSŐ (AN olaj cső)
»   OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező, olajcső elosztó)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJSZŰRŐ
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   PATENT, PATENT SZETTEK
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
»   SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO NYOMÁS MÉRŐ ÓRA (turbó mérőóra)
»   TURBO OLAJ VISSZAFOLYÓ (turbó visszafolyó szett)
»   TURBO OLAJ VISSZAFOLYÓ TÖMÍTÉS (turbó olaj tömítés)
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
»   TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓ (gumi és szilikon csövekhez)
»   VAKDUGÓ (menetes lezáró csavar metrikus és colos)
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ VÁKUUMCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI FEDÉL
»   VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
»   VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S2 RS2 S1 S4 200 Quattro 5henger 20V
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI SEAT SKODA VW 2.0 1.8 TSI TFSI FSIT 16V EA113 EA888
»   AUDI TT 3.2 R32 VR6
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.9TDI
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   BMW E60 E61
»   BMW E9x E8x F0x F1x 135i 335i 535i N54B30
»   BMW F2x F3x G1x G3x 140i 240i 340i 440i 540i 640i 740i B58B30
»   CHEVROLET CORVETTE CHEVY LS V8 LS I. II. III. VI.
»   DATSUN 240Z 260Z 280Z 280ZX
»   FIAT PUNTO GT 1.4
»   FORD ESCORT SIERRA PINTO YB COSWORTH
»   FORD FOCUS 2.0 MUSTANG 2.3 ECOBOOST
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-200
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS CX7 2.3 DISI TURBO
»   MAZDA MX-5 RX-7 RX-8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI ECLIPSE 4G63
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 240SX KA24DE
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN GT-R R35
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   NISSAN SUNNY PULSAR GTI-R SR20DET
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   OPEL ASTRA ZAFIRA OPC Z20LET Z20LEH Z20LER
»   OPEL CROSA OPC Z16
»   RENAULT CLIO 2.0 SPORT F7R
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA FORESTER LEGACY WRX és WRX STi EJ20 EJ25
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   SUZUKI SWIFT MK4 2017- 1.4 turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST182 FWD ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA ST202 FWD és ST205 GT4 AWD
»   TOYOTA CELICA-SUPRA MK2
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK5 B58B30
»   VOLKSWAGEN 1.2 1.4 TSI
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT 1.9TDi DIESEL
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT BORA JETTA VR6 2.8 2.9
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT R32 VR6 24V
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT SCIROCCO 2.0 16V
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA COROLLA TS 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> MINI COOPER R50 R53 R56
Mini Cooper 1.6 és Mini Cooper S Supercharger R53 kipufogó leömlő és katalizátor kiváltó Epman Racing EPEXHLBR5053

58.900 Ft
Raktárról azonnal

Epman Racing Mini Cooper R53 1.6 szívó és 1.6 Mini Cooper Supercharger tuning kipufogó leömlő szett
Epman EPEXHLBR5053

Tuning kipufogó leömlő Mini R53 2002-2008 évjáratú szívó Cooper S Supercharger kompresszoros változatokhoz. A gyári leömlőnél nagyobb a belső keresztmetszete, így erősebb lesz tőle az autód már szívó motor esetén is 5-10 lóerővel! A feltöltős Cooper S modelleknél töltőnyomás emeléssel még több plusz lóerőt nyerhetsz ezzel a leömlővel!
Jó minőségű, igényesen kidolgozott termék. Az csövek rozsdamentes acélból készültek.

Ajánlott az alábbi autó típusokba:

- Mini Cooper 2002-2008 R53 évjárat minden szívó motoros benzines változata
- Mini Cooper S 2002-2008 R53 1.6 kompresszoros motorral szerelt vátozata
A fenti lista nem teljes, ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor írj nekünk és segítünk!

Csak szakember építheti be!
A szett beépítése több órás munkával jár és szakértelmet igényel!
Fontos tudnivaló, hogy a kipufogó elemek nem tartalmaznak katalizátort, ezért hivatalosan közúton nem, csak zárt pályás versenyautón használható!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper 1.6 turbo R55 R56 R57 2006-2010 MGP Racing tuning intercooler

79.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing Mini Cooper 1.6 turbo tuning intercooler
2006-2010 Cooper S és JCW változatokhoz

Tuning intercooler Mini 1.6 benzines turbó modellekhez. A gyári intercoolerhez képest 50%-kal nagyobb hűtőfelülete miatt akár 400 lóerőig tuningolt motorhoz is használható!
Jó minőségű, igényesen kidolgozott termék. Az intercooler alumíniumból készült, fekete festéssel.

Fontos tudnivaló a típus-specikfikus intercooler cső szettekről:
Ez a szett konkrét autó típusokhoz készült, de ettől függetlenül a vásárlói visszajelzések alapján nem garantálható a tökéletes illeszkedése a gyári alkatrészek helyére! Az intercooler szettet nem könnyű beszerelni, ezért házilagos beépítését csak gyakorlott szerelőknek ajánljuk! Az intercooler és a csövek nem feltétlenül férnek el a gyári alkarészek helyén, esetenként szükség lehet a motortéren belül a lemezek vágására, illetve más alkatrészek kisebb mértékű átalakítására (pl. a cooler cső útjába lógó szenzorok, csatlakozók, kábelek, klímacsövek átalakítása stb.). Ameddig az autód nincs szétszerelve (gyári alkatrészek: intercooler és csövek) kibontva, addig nem lehetséges előre megmondani, hogy milyen esetleges módosításra lehet szükséged a beépítéshez! Több olyan ügyfelünk is építette be ezt a szettet, akiknek semmilyen akadály nem merült fel, mások viszont jeleztek például problémás klíma csövet, amit odébb kellett faragni, hogy a cooler elférjen.

Ajánlott az alábbi autó típusokba:
-
Mini Cooper S R56 pre facelift 2006-2010 évjáratok
- Mini Cooper S Joh Cooper Works 2006-2010 évjáratok
- Mini Cooper S Clubman R55 pre facelift 2007-2010 évjáratok
-
Mini Cooper S Clubman Jon Cooper Works R55 pre facelift 2007-2010 évjáratok
- Mini Cooper S Cabrio R57 pre Facelift 2009-2010 évjáratok
- Mini Cooper S Cabrio John Cooper Works R57 pre facelift 2009-2010 évjáratok

Csak szakember építheti be!
A szett beépítése több órás munkával jár és szakértelmet igényel!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper BMW 1-es széria N14 N16 N18 ARP hengerfej tőcsavar szett

65.900 Ft
Raktárról azonnal

Mini Cooper R56 ARP hengerfej tőcsavar készlet

ARP - szimplán világelső a csavarok között! Made in U.S.A.

Bitang erős hengerfej tőcsavar szett, amivel biztosra mehetsz! Nem csak tuningoláshoz, hanem motorfelújításhoz is erősen ajánljuk ezt a tőcsavar szettet!
A híresen megbízhatatlan PSA által tervezett Prince motor család gyakran küzd hengerfej problémákkal. Ez a tőcsavar szett a legjobb megoldás hengerfejes N16 motor javításához, mivel a gyári menetek a blokkban olyan gyengék, hogy utángyártott csavarral (tehát nem tőcsavarral!) összeszerelve szinte biztosan vissza fognak lazulni a hengerfejet leszorít csavarok!

A szett tartalmazza az összes hengerfej tőcsavart és a 2db kisebb méretű csavart a fej elejébe, illetve speciális anyákat, alátéteket és egy speciális kenőanyagot is!

A gyártó által javasolt lehúzási nyomaték: 102m (75ft/lbs).
A pici csavarok a fej elejében 34Nm (35ft/lbs).

Használható az alábbi autótípusokban:
Mini Cooper R56 minden változata Prince motorral szerelve
BMW 1-es sorozat N12 N14 N16 és N18 motorral szerelve.

Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!

Ajánlott minden Mini BMW és PSA Prince N12 N14 N16 és N18 motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper BMW 1-es széria N14 N16 N18 főtengely lefogató kaloda tőcsavar szett ARP 201-5401

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Mini Cooper R56 ARP főtengely csap lefogató tőcsavar készlet
ARP 201-5401

Nem csak tuningoláshoz, hanem motorfelújításhoz is erősen ajánljuk ezt a tőcsavar szettet! A motor alsó kalodáját szorítja össze a blokktömbbel. A gyári csavarokat csak egyszer használhatod. Ezeket a csavarokat korlátlan alkalommal le tudod húzni, ha betartod az előírásokat!
Csapágyhézag méréshez, tudatos motorépítéshez elengedhetetlen!

A szett tartalmazza az összes főtengely csésze tőcsavart, a kisebb szélső blokktömb és a kaloda összefogató csavarokat is!

A gyártó által javasolt lehúzási nyomaték: 68Nm (50ft/lbs) a 9mm-es tőcsavaroknál.
A pici csavarok lehúzási nyomatéka 16.26Nm (12ft/lbs).

Használható az alábbi autótípusokban:
Mini Cooper R56 minden változata Prince motorral szerelve
BMW 1-es sorozat N12 N14 N16 és N18 motorral szerelve.

Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!

Ajánlott minden Mini BMW és PSA Prince N12 N14 N16 és N18 motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper R56 főtengely nyugvó csapágy szett ACL Race 5M7788H-STD

58.900 Ft
Raktárról azonnal

ACL Race nyugvó csapágy szett Mini Cooper N14 N16 N18 motorokhoz
ACL 5M7788H-STD alap méret

Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett Minihez. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes főtengely csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!

Minden Mini Cooper Prince motorba beépíthető.

Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! Minihez az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.

Ajánlott bármely Mini Cooper R56-ba! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper R56 hajtókar csapágy szett ACL Race 4B7787H-STD

42.900 Ft
Raktárról azonnal

ACL Race hajtókar csapágy szett Mini Cooper N14 N16 N18 motorokhoz
ACL 4B7787H-STD
Alap méret

Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett Minihez. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes hajtókar csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!

Minden Mini Cooper Prince motorba beépíthető.

Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! Minihez az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.

Ajánlott bármely Mini Cooper R56-ba! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper R56 hajtókar csapágy szett ACL Race 4B7787HX-STD bővített korrekciós méret 0.025mm

42.900 Ft
Raktárról azonnal

ACL Race hajtókar csapágy szett Mini Cooper N14 N16 N18 motorokhoz
ACL 4B7787HX-STD
Korrekciós, bővíttet alap méret +0.025mm

Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett Minihez. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes hajtókar csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!

Minden Mini Cooper Prince motorba beépíthető.

Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! Minihez az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.

Ajánlott bármely Mini Cooper R56-ba! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper R56 Prince N14B16 Peugeot 207RC BMW 1.6 block guard blokk víztér merevítő ZRP BG-207

79.900 Ft
Raktárról azonnal

PSA Prince 1.6 motorblokk merevítő
ZRP BG-207

Prémium minőségű, ZRP alumínium blokkmerevítő PSA Prince 1.6 motorokhoz. Nagyon sok Mini, Peugeot, Citroen és BMW motorba beépíthető.
A merevítő beépítéséhez szakemberre lesz szükséged! A merevítőt a blokkba marás nélkül be lehet szerelni, de gondoskodni kell a támasztékokról, hogy ne tudjon a pozícióból kimozdulni.


Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden PSA Prince alapra készült motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mini Cooper S 1.6 Turbo CP Pistons kovácsolt dugattyú szett

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

CP Pistons kovácsolt dugattyúk Mini Cooper S 1.6 turbóhoz
Cooper S Hardtop, Convertible és Clubman 2007 után gyártott modellekhez

Kiváló minőségű, turbos tuning (kovácsolt) dugattyú szett Mini Cooper S 1.6 literes, 4 hengeres turbós benzines motorhoz.

A szett tartalma:
- 4db kovácsolt dugattyú
- csapszegek
- kompressziós gyűrűk

Egyedi gyártású, gyári dugattyú minta alapján készített kovácsolt dugattyú szett Mini Cooper S-hez. Egy korábbi egyedi megrendelésnek köszönhetően most már minta dugattyú nélkül is rendelhető a tuningaruhaz.hu-tól ez a szett. Tetszőleges furatmérethez, gyári kompresszióhoz ajánljuk. Elsősorban motorfelújításhoz olcsó alternatíva a gyári dugattyúkhoz képest, de tuning Mini motor építéséhez is kiváló alap! A gyári dugattyú furatmérete ??mm, ennek bármilyen 0,5mm-rel emelkedő túlmérete rendelhető!

Amit a dugattyú vásárlásról tudnod kell:
- A legtöbb dugattyú elérhető többféle furatméretben, és többféle kompresszió értékkel! Az árat a dugattyú ezen paraméterei nem befolyásolják!
- Ez a dugattyú szett minta nélkül rendelhető egyedi szett. Tetszőlegesen módosított paraméterekkel rendelhető. Átfutási idő 6-9 hét!

Ha kérdésed van dugattyúkkal kapcsolatban, akkor fordulj hozzánk bizalommal a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen!

Ajánlott bármely Mini Cooper S-be (Hardtop, Clubman, Convertible) 1.6 turbo motorral!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper S 1.6 Turbo lefújószelep adapter MGP Racing

8.990 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing lefújószelep adapter Mini Cooper S Turbóhoz

A Mini Cooper S feltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja! Csak R56 és későbbi, turbós 1.6 literes N14B16 kódú motorral szerelt változatokhoz használható! A korábbi kompresszoros 1.6 motorba nem építhető be!

Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Mini N14B16 1.6 turbo motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper S Clubman Turbo 1.6 PSA Prince turbó vízcső 11517539141 11537534523 Rein

11.900 Ft
Raktárról azonnal

Rein gyári minőségű utángyártott turbó vízhűtő cső
BMW / Mini 11517539141 11537565432

A gyári turbó vízhűtő cső az egyik gyakran meghibásodó alkatrész a Mini 1.6 Prince turbós motorjaiban. Ez a cső a turbóra csatlakozó vízhűtés csöve, ami a turbóról lecsöpögő olajtól idővel tönkremegy és cserére szorul.
A gyári cső helyére egy az egyben beszerelhető a turbó és az elektromos vízpumpa közé. Gyári minőségű alkatrész.
Kattints a termék képére, hogy egyértelműen be tudd határolni, hogy ez a cső hol található a motortérben!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mini Cooper S Clubman Turbo 1.6 PSA Prince turbó vízcső 11537565433 11537534523 Rein

15.690 Ft
Raktárról azonnal

Rein gyári minőségű utángyártott turbó vízhűtő cső
BMW / Mini 11537565433 11537534523

A gyári turbó vízhűtő cső az egyik gyakran meghibásodó alkatrész a Mini 1.6 Prince turbós motorjaiban. Ez a cső a turbóra csatlakozó vízhűtés csöve, ami a turbóról lecsöpögő olajtól idővel tönkremegy és cserére szorul.
A gyári cső helyére egy az egyben beszerelhető a turbó és az elektromos vízpumpa közé. Gyári minőségű alkatrész.
Kattints a termék képére, hogy egyértelműen be tudd határolni, hogy ez a cső hol található a motortérben!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mini Cooper S R50 R52 R53 supercharger hajtókar csapágy szett ACL Race 4B2902H

39.900 Ft
Raktárról azonnal

ACL Race hajtókar csapágy szett Mini Cooper S supercharger W11B16 Tritec motorokhoz

Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett Minihez. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes hajtókar csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!

Minden Mini Cooper Tritec motorba beépíthető.

Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! Minihez az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.

Ajánlott bármely Mini Cooper R50-R52-R53-ba! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper S R56 katalizátor kiváltó kipufogó cső downpipe 63mm Epman Racing EPEXHLBR5658

34.900 Ft
Raktárról azonnal

Mini Cooper R56 katalizátor helyettesítő downpipe kipufogó cső 63mm
Epman Racing EPEXHLBR5658

Downpipe üres kipufogó cső Mini Cooper S R56 Turbo motorokhoz. A gyári katalizátor helyére egy az egyben illeszkedik ez a cső darab. Megtalálható benne 2db lambda szonda csatlakozása is. Tuning célra, vagy a meghibásodott katalizátor kiváltására használható. Fontos tudnod, hogy a cső beépítéséhez szükséged lesz az autó motorvezérlőjének átírására, vagy egy olyan eszközre, ami szimulálja a lambda szondákon keresztül a katalizátor működését. Ez a kipufogó cső egy üres, rozsdamentes acélból készült cső, nincsen benne katalizátor. A Mini Coopered motorja erősebb lesz tőle, mivel a kipufogógáz nyomása csökkenni fog, ami feltöltős motoroknál az egyik alap tuning fogás. Kérlek tartsd észben, hogy hivatalosan ilyen kipufogó csővel közúton nem közlekedhetsz és az autód az emissziós értékeket sem fogja vele tudni produkálni műszaki vizsgán a katalizátor hiánya miatt!
A downpipe cső belső átmérője 63mm.

Használható az alábbi autótípusokban:
Mini Cooper S R56 minden változata 1.6 turbó benzin
Prince motorral szerelve

Más Mini változatba keresel hasonló megoldást? Írj nekünk! tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott minden Mini Cooper S 1.6 turbó motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Közúti használata nem engedélyezett!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper S R56 N14B16 Prince egy barázdás szelep ék szett 16db-os Supertech KPR-5.0-7S-16

19.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech egy barázdás szelep ék szett Mini Cooper Prince N14B18 motorokhoz
Supertech KPR-5.0-7S-16

A Supertech tuning szelepekhez szükséges a Mini Prince motorokban a szelep ékek cseréje is, mivel a tuning szelepek nagy része egy barázdásra alakított éket igényel a gyári 3 barázdás helyett.
Ez a szett 16db egybarázdás éket tartalmaz.

Fontos!
Ne felejtsd el, hogy egy szelephez 2db ékre van szükséged! Ez a szett 8db szelephez elegendő! Egy motor összes szelepéhez 32db ékre lesz szükséged!
A szívó és a kipufogó oldali ékek megegyeznek!

Ajánlott minden direkt befecskendezéses Mini Citroen Peugeot Prince 1.6 16V motorba!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper S R56 N14B16 Prince kipufogó szelep szett inconel STD Supertech MCEVI-1200HS (8db)

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Supertech inconel kipufogó szelep szett
direktbefecskendezéses Mini Prince 1.6 turbo motorokhoz
Supertech MCEVI-1200HS
STD 26.20mm

Ha extrém strapabíró motort akarsz építeni, akkor szükséges a gyári szelepek cseréje a nagyobb hő és mechanikai terhelés miatt. A Supertech szettje bitangerős extra terhelést is elviselő inconel szelepekből áll. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, így a teljesítménye lényegesen nagyobb lehet.
Az ár 8db kipufogó szelepre egyben értendő!

Beépíthető többek között az alábbi motorokba:
- minden Peugeot Citroen és Mini N14B16 Prince motorba

A szelep főbb méretei:
- tányér átmérő alap méret: 26.20mm
- szelep hosszúság: 110.15mm
- szelep szár átmérő: 4.96mm

Fontos!
A gyári szelepek 3 barázdás ékkel vannak ellátva. Ez a szelep 1 barázdás éket igényel amit beépítéshez feltétlenül meg kell külön vásárolnod!
A webshopunkban találsz ehhez a szelephez való 1barázdás éket KPR-5.0-7S cikkszámon!

Ajánlott minden direkt befecskendezéses Mini Citroen Peugeot Prince 1.6 16V motorba!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper S R56 N14B16 Prince szívó szelep szett nitridált acél STD Supertech MCIVN-1200S (8db)

78.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech nitridált acél szívó szelep szett
direktbefecskendezéses Mini Prince 1.6 turbo motorokhoz
Supertech MCIVN-1200S
STD 28.80mm

Ha extrém strapabíró motort akarsz építeni, akkor szükséges a gyári szelepek cseréje a nagyobb hő és mechanikai terhelés miatt. A Supertech szettje bitangerős extra terhelést is elviselő nitridált acél szelepekből áll. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, így a teljesítménye lényegesen nagyobb lehet.
Az ár 8db szívó szelepre egyben értendő!

Beépíthető többek között az alábbi motorokba:
- minden Peugeot Citroen és Mini N14B16 Prince motorba

A szelep főbb méretei:
- tányér átmérő alap méret: 28.80mm
- szelep hosszúság: 105.80mm
- szelep szár átmérő: 4.96mm

Fontos!
A gyári szelepek 3 barázdás ékkel vannak ellátva. Ez a szelep 1 barázdás éket igényel amit beépítéshez feltétlenül meg kell külön vásárolnod!
A webshopunkban találsz ehhez a szelephez való 1barázdás éket KPR-5.0-7S cikkszámon!

Ajánlott minden direkt befecskendezéses Mini Citroen Peugeot Prince 1.6 16V motorba!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper S R56 N14B16 Prince szeleprugó felső tányér szett Supertech RET-MC56/TI-16 (16db)

97.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech titánium rugó felső tányér szett
direktbefecskendezéses Mini Prince 1.6 turbo motorokhoz
Supertech RET-MC56/TI-16

A gyári felső rugó tányérnál sokkal kisebb súlyú, verseny célra való rugó tányér szett. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, és sokkal magasabb turbónyomást is elviselnek a szelepek, mint a gyári érték, így a motorod teljesítménye lényegesen nagyobb lehet.
Az ár 16db titánium tányérra egyben értendő!

Beépíthető többek között az alábbi motorokba:
- minden Peugeot Citroen és Mini N14B16 Prince motorba

Fontos!
A tányérok használhatóak a gyári rugókkal is, de elsősporban a gyárinál erősebb, pl. Supertech SPR-MC56BE rugókhoz ajánljuk őket!

Ajánlott minden direkt befecskendezéses Mini Citroen Peugeot Prince 1.6 16V motorba!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper S R56 N14B16 Prince szeleprugó szett méhkas Supertech SPR-MC56BE (16db)

85.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech méhkas kialakítású tuning szeleprugó szett
direktbefecskendezéses Mini Prince 1.6 turbo motorokhoz
Supertech SPR-MC56BE

Ha extrém strapabíró motort akarsz építeni, akkor szükséges a gyári szeleprugók cseréje erősebbre. A Supertech szettje bitang erős extra terhelést is elviselő méhkas formájú rugókból áll. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, és sokkal magasabb turbónyomást is elviselnek a szelepek, mint a gyári érték, így a teljesítménye lényegesen nagyobb lehet.
Az ár 16db rugóra egyben értendő!

Beépíthető többek között az alábbi motorokba:
- minden Peugeot Citroen és Mini N14B16 Prince motorba

Fontos!
A rugók használhatóak a gyári szelep felső tányérokkal és Supertech titánium RET-MC56BE típusú tányérokkal is!

Ajánlott minden direkt befecskendezéses Mini Citroen Peugeot Prince 1.6 16V motorba!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper S R56 N14B16 Prince szelepszár szimering szett Supertech VSI-MIN-R56

14.590 Ft
Raktárról azonnal

Supertech szelepszár szimering szett Mini Cooper Prince N14B18 motorokhoz
Supertech VSI-MIN-R56-16

A Supertech szelepszár szimering szett Mini R56 Prince szívó és turbó motorokhoz.
Ez a szett 16db szimeringet tartalmaz. A szívó és a kipufogó oldali szimeringek megegyeznek.

Ajánlott minden direkt befecskendezéses Mini Citroen Peugeot Prince 1.6 16V motorba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper S R56 Peugeot 207RC 308 N14 N14B16 Prince 1.6 turbo Maxpeedingrods kovácsolt hajtókar szett ARP 2000 csavarokkal

154.900 Ft
Raktárról azonnal

Maxpeeding Rods H-profilú kovácsolt hajtókar szett PSA Prince 1.6 motorokhoz

Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Könnyű és nagyon erős hajtókar szett. Komoly tuning: gyorsulás, utcai és rally használatra is bevált!
A készlet 4db hajtókart és a hajtókar csavarokat (ARP 2000) is tartalmazza!
Ajánlott max terhelhetősége 100le és 120Nm / henger.

A hajtókar hossza: 138.50mm (középponttól-középpontig mérve)
A csapszeg átmérője: 20.00mm.
Furat a főtengelynél: 48.00mm
A hajtókar szélessége alul és felül is 20.80mm

Ajánlott típusok:
- Mini Cooper 1.6 Prince R56 turbo
- Peugeot 207RC 1.6 turbo Prince
- Peugeot 308 1.6 turbo Prince

A Maxpeeding karokkal kapcsolatban a vásárlóink szinte mindig ugyanazokat a kérdéseket teszik fel, ezért a válaszokat előre leírjuk ide:
- A hajtókar csavarok eredeti ARP 2000 csavarok
- A Maxpeeding hajtókarokat évek óta építjük be tuning motorokba, nagyon jók a tapasztalataink!
- A karok terhelhetősége minimum 100LE és 120Nm per henger, ezt a teljesítményt tartósan bírják
- A hajtókar szett -/+ 1gramm pontossággal kerül a gyártáskor összeválogatásra (ergo grammoltak a karok)

Fontos!
A csomagban nem található kenőanyag a hajtókar csavarok meghúzásához, de az előírt megfelelő nyomaték értéket csak ARP Ultra-Torque kenőanyaggal tudod elérni!
A kenőanyagot külön meg kell vásárolnod, hogy szakszerűen tudd a hajtókarokat beépíteni és a csavarokat kellő nyomatékra húzni!
Áruházunkban találsz ARP Ultra-torque kenőanyagot kis kiszerelésben!

Ajánlott minden PSA Prince 1.6 motorhoz! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mini Cooper S turbo turbófeltöltő R55 R56 R57 K03 Maxpeedingrods

100.900 Ft
Raktárról azonnal

Maxpeedingrods utángyártott turbó feltöltő Mini Cooper S
1.6 turbo motorokhoz, 2006-2015 gyártási év

Jó minőségű, utángyártott komplett turbó feltöltő Mini Cooper 1.6 Prince 4 hengeres benzines motorokhoz. A feltöltő egy az egyben beépíthető a gyári BorgWarner 53039880118 cikkszámú feltöltő helyére. A feltöltő teljes egység: középrész, hideg és meleg oldali turbinaház, wastegate és elektronikusan vezérelt lefújószelep is található rajta.
Fontos megjegyezni, hogy ez a turbó nem egyenértékű a gyári, többszörös áron elérhető turbófeltöltővel! Élettartama rövidebb, anyag minősége gyengébb, de cserében jóval olcsóbb, mint a gyári alkatrész.
Kinek ajánljuk ezt a feltöltőt? Első sorban azoknak, akiknek tönkrement a gyári feltöltőjük és nincs keret a gyári új alkatrész megvásárlására. Tapasztalataink szerint a gyári alkatrész hajlamos elhasználódni 100-150.000km futás teljesítmény után. Ennek az az oka, hogy a turbó nagyon alul méretezett, sajnos az olajzása és a turbina háza is rossz konstrukció. Ez az utángyártott alkarész közel ugyanennyit ki fog bírni, de az ára lényegesen kedvezőbb. A turbó cseréjénél ajánlott a motorblokk és a turbó közé beépített olaj betápláló nyomócső cseréje!
Fontos!
Ebből a turbóból áruházunkban találsz ellenőzött, feljavított változatot azaz RMS EDITION-t. Tapasztalatunk szerint ez a feltöltő a gyári, szűz állapotában is jól össze van rakva, de a turbinahzáz öntése elnagyolt és ezt érdemes átnézni, javítani! Ha tudsz szánni egy kis extra pénzt a feljavított turbóra, akkor jó szívvel ajánljuk az átnézett, átalakított turbinaházas változatot, az RMS EDITION-t!

Az alábbi autókba építhető be:
- Mini Cooper 1.6 turbo R55 R56 R57 mindnen 2006-2015 között gyártott változata

Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
A turbók különösen érzékeny alkatrészek, ezért a beépítését mindenképpen bízza szakemberre!


Mini Cooper S turbo turbófeltöltő R55 R56 R57 K03 Maxpeedingrods RMS Edition feljavított változat

150.900 Ft
Raktárról azonnal

Maxpeedingrods utángyártott turbó feltöltő Mini Cooper S
1.6 turbo motorokhoz, 2006-2015 gyártási év
!!!RMS EDITION feljavított változat!!!

A Maxpeedingrods turbók - ahogy szinte az összes kínai utángyártott turbó - rendelkeznek egy fontos hátránnyal: ez pedig a minőség ellenőrzés hiánya. Ezek a turbók tudnak nagyon jól és tartósan működni, de ehhez szükséges egy utólagos ellenőrzés és rendberakás amit mi itt az RMS-nél utólag elvégzünk. Teljesen szétaprítjuk az egységet, mindent aprólékosan átnézünk és eltakarítunk. A turbinaház öntvényét jelentős mértékben átalakítjuk. Ezzel a beavatkozással a turbó hatásfokát és élettartamát is javítjuk. Fontos megjegyezni, hogy a feljavított turbó sem egyenértékű a gyári Mini turbóval, de sokkal jobb opció, mint a szűz kínai Maxpeedingrods termék!
A turbón elvégzett munkánk célja nem a turbó tuningolása, hanem a hatásfokának javítása és élettartamának növelése! Tuning célra ez a turbó nem alkalmas, mivel a Mini a gyári teljesítményre találta ki ezt a trubófeltöltőt és nagyjából ki is maxolta vele az eszköz tudását, nincs a feltöltőben többlet teljesítmény!

Az alábbi autókba építhető be:
- Mini Cooper 1.6 turbo R55 R56 R57 mindnen 2006-2015 között gyártott változata

Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
A turbók különösen érzékeny alkatrészek, ezért a beépítését mindenképpen bízza szakemberre!

Mini Cooper S turbo turbófeltöltő R55 R56 R57 K03 Maxpeedingrods RMS Race Edition feljavított tuningolt változat

180.900 Ft
Raktárról azonnal

Maxpeedingrods utángyártott turbó feltöltő Mini Cooper S
1.6 turbo motorokhoz, 2006-2015 gyártási év
!!!RMS EDITION feljavított változat módosított, tuningolt turbinaházzal!!!

A Maxpeedingrods turbók - ahogy szinte az összes kínai utángyártott turbó - rendelkeznek egy fontos hátránnyal: ez pedig a minőség ellenőrzés hiánya. Ezek a turbók tudnak nagyon jól és tartósan működni, de ehhez szükséges egy utólagos ellenőrzés és rendberakás amit mi itt az RMS-nél utólag elvégzünk. Teljesen szétaprítjuk az egységet, mindent aprólékosan átnézünk és eltakarítunk. A turbinaház öntvényét jelentős mértékben átalakítjuk. Ezzel a beavatkozással a turbó hatásfokát és élettartamát is javítjuk. Fontos megjegyezni, hogy a feljavított turbó sem egyenértékű a gyári Mini turbóval, de sokkal jobb opció, mint a szűz kínai Maxpeedingrods termék!
A turbón elvégzett munkánk célja nem a turbó tuningolása, hanem a hatásfokának javítása és élettartamának növelése! Tuning célra ez a turbó nem alkalmas, mivel a Mini a gyári teljesítményre találta ki ezt a turbófeltöltőt és nagyjából ki is maxolta vele az eszköz tudását, nincs a feltöltőben többlet teljesítmény!
Az RMS Race edition hozzáadott értéke a turbinaház tuningolása. Ennek a feltöltőnek az öntvény turbinaháza udvariasan szólva nem nyerte el a tetszésünket. Nem szép a forma, nem jó helyen szűkül, és még sok ponton nem ideális a kialakítása. Szerencsére ez egy kis munkával orvosolható. A turbinaház belsejének átalakításával a feltöltő gyorsabban reagál, alacsonyabb fordulaton fogja felépíteni a töltőnyomást és a kiaknázható maximális teljesítmény is nagyobb lesz, mint a túrás nélküli változaté.

Az alábbi autókba építhető be:
- Mini Cooper 1.6 turbo R55 R56 R57 mindnen 2006-2015 között gyártott változata

Fontos!
A PSA Prince 1.6 turbo motorok ismert típushibája a turbó olaj tápláló csövének eltömődése!
Kizárólag úgy szabad beépíteni az új turbót, ha az olaj betáp csövet is gyári újra cseréled!


Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
A turbók különösen érzékeny alkatrészek, ezért a beépítését mindenképpen bízza szakemberre!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva