Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIKÁZÓ (jump starter)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉKBETÉT
|
|
»
|
|
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FÉKFOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉKMUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR (benzin befecskendező)
|
|
»
|
|
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KULCSTARTÓ
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA KIEMELŐ ÁTHELYEZŐ
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJSZŰRŐ
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓK
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> INJEKTOROK
|
|
310ccm Denso injektor (Toyota Supra MK3-ból)
6.500
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Használt Denso 23250-70040 310 köbcentis (3BAR nyomáson) alacsony impedanciás (2,4 Ohm) injektor
Eredetileg Toyota Supra MK3-ban dolgoztak ezek az injektorok. Általában a Suprák tuningolása során nagyobbra cseréljük őket, de kisebb motorok, például Honda Civic, CRX, vagy Intergra kisebb nyomású turbósításánál nagyon költséghatékony megoldás egy ilyen, használt, de nagyon jó minőségű injektor beépítése. Minden olyan autóba ajánlott, ahol a hengerenkénti kapacitás 310ccm-nél elegendő, és az elektronika alacsony impedanciás injektorokat tud kezelni. Darabra vásárolható, van belőle polcon sok sok :) Az ár 1db injektor árára vonatkozik!
Az injektor felső csatlakozása 10mm-es! (a keskenyebb fajta O gyűrűs változat)
Amibe biztosan beépíthető:
- minden Honda Civic, Integra, CRX
- Suzuki minden hengerenkénti injektoros változata pl. Swift GTi
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
312ccm Denso injektor (Lexus GS-300-ból)
9.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Használt Denso 23250-46030 312 köbcentis (3BAR nyomáson) magas impedanciás (13,4 Ohm) injektor
Eredetileg Lexus GS-300-ban dolgoztak ezek az injektorok. Általában a 2JZ motorok tuningolása során nagyobbra cseréljük őket, de kisebb motorok, például Honda Civic, CRX, vagy Intergra kisebb nyomású turbósításánál nagyon költséghatékony megoldás egy ilyen, használt, de nagyon jó minőségű injektor beépítése. Minden olyan autóba ajánlott, ahol a hengerenkénti kapacitás 312ccm-nél elegendő, és az elektronika magas impedanciás injektorokat tud kezelni. Darabra vásárolható, van belőle polcon sok sok :) Az ár 1db injektor árára vonatkozik!
Az injektor felső csatlakozása 10mm-es! (a keskenyebb fajta O gyűrűs változat)
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
312ccm Denso injektor (Toyota Supra MK3-ból)
6.500
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Használt Denso 23250-70080 312 köbcentis (3BAR nyomáson) magas impedanciás (13,4 Ohm) injektor
Eredetileg Toyota Supra MK3-ban dolgoztak ezek az injektorok. Általában a Suprák tuningolása során nagyobbra cseréljük őket, de kisebb motorok, például Honda Civic, CRX, vagy Intergra kisebb nyomású turbósításánál nagyon költséghatékony megoldás egy ilyen, használt, de nagyon jó minőségű injektor beépítése. Minden olyan autóba ajánlott, ahol a hengerenkénti kapacitás 312ccm-nél elegendő, és az elektronika magas impedanciás injektorokat tud kezelni. Darabra vásárolható, van belőle polcon sok sok :) Az ár 1db injektor árára vonatkozik!
Az injektor felső csatlakozása 10mm-es! (a keskenyebb fajta O gyűrűs változat)
Amibe biztosan beépíthető:
- minden Honda Civic, Integra, CRX
- Suzuki minden hengerenkénti injektoros változata pl. Swift GTi
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
312ccm Denso injektor (Toyota Supra MK4-ből) 23250-46030
6.500
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Használt Denso 23250-46030 312 köbcentis (3BAR nyomáson) magas impedanciás (13,4 Ohm) injektor
Eredetileg Toyota Supra MK4-ben dolgoztak ezek az injektorok. Általában a Suprák tuningolása során nagyobbra cseréljük őket, de kisebb motorok, például Honda Civic, CRX, vagy Intergra kisebb nyomású turbósításánál nagyon költséghatékony megoldás egy ilyen, használt, de nagyon jó minőségű injektor beépítése. Minden olyan autóba ajánlott, ahol a hengerenkénti kapacitás 312ccm-nél elegendő, és az elektronika magas impedanciás injektorokat tud kezelni. Darabra vásárolható, van belőle polcon sok sok :) Az ár 1db injektor árára vonatkozik!
Az injektor felső csatlakozása 10mm-es! (a keskenyebb fajta O gyűrűs változat)
FONTOS!
Az injektorokat nem teszteljük! Bemérést nem végzünk rajtuk! Kérésre felárért tudunk adni bemért, jegyzőkönvvezett injektorokat!
Beüzemelési garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mivel az injektorok előélete ismeretlen, ezért bemérés nélkül nem ajánljuk őket beépíteni!
Ha bemérés és ellenőrzés nélkül építed be a használt injektorokat, azzal a motorod végleges tönkremenetelét kockáztatod!
Bemérés nélkül beépíttet injektorok miatt keletkező járulékos károkért nem vállalunk felelősséget!
|
|
372ccm Denso injektor (Toyota Supra MK3-ból)
7.500
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Használt Denso 23250-74160 372 köbcentis (3BAR nyomáson) magas impedanciás (13,4 Ohm) injektor
Eredetileg Toyota Supra MK3-ban dolgoztak ezek az injektorok. Általában a Suprák tuningolása során nagyobbra cseréljük őket, de kisebb motorok, például Honda Civic, CRX, vagy Intergra kisebb nyomású turbósításánál nagyon költséghatékony megoldás egy ilyen, használt, de nagyon jó minőségű injektor beépítése. Minden olyan autóba ajánlott, ahol a hengerenkénti kapacitás 372ccm-nél elegendő, és az elektronika magas impedanciás injektorokat tud kezelni. Darabra vásárolható, van belőle polcon sok sok :) Az ár 1db injektor árára vonatkozik!
Az injektor felső csatlakozása 10mm-es! (a keskenyebb fajta O gyűrűs változat)
Amibe biztosan beépíthető:
- minden Honda Civic, Integra, CRX
- Suzuki minden hengerenkénti injektoros változata pl. Swift GTi
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
440ccm Denso injektor (Toyota Supra MK3 Turbo-ból)
9.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Használt Denso 23250-42010 440 köbcentis (3BAR nyomáson) alacsony impedanciás (2,8 Ohm) injektor
Eredetileg Toyota Supra MK3 Turbo-ban dolgoztak ezek az injektorok. Általában a Suprák tuningolása során nagyobbra cseréljük őket, de kisebb motorok, például Honda Civic, CRX, vagy Intergra kisebb nyomású turbósításánál nagyon költséghatékony megoldás egy ilyen, használt, de nagyon jó minőségű injektor beépítése. Minden olyan autóba ajánlott, ahol a hengerenkénti kapacitás 440ccm-nél elegendő, és az elektronika alacsony impedanciás injektorokat tud kezelni. Igény esetén tudsz tőlünk rezisztorboxot vásárolni, hogy magas impedanciás injektor helyére is be tudd építeni a 440-esket! Darabra vásárolható, van belőle polcon sok sok :) Az ár 1db injektor árára vonatkozik!
Az injektor felső csatlakozása 10mm-es! (a keskenyebb fajta O gyűrűs változat)
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda IPT 4109 240ccm felültöltős magas impedanciás injektor
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Honda gyári 240 köbcentis top feed magas impedanciás injektpor
Több gyári Honda motorban dolgoznak ilyen IPT 4109 injektor. Felültöltős, magas impedanciás. Darabra vásárolható, az ár egy darab injektor árára értendő!
Az injektor felső csatlakozása 10mm-es! (a keskenyebb fajta O gyűrűs változat)
|
|
Nissan 200SX 550ccm RC Engineering injektorok
19.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
RC Engineering használt 550ccm-es injektorok 200SX-hez
Nagyon szép állapotú 4db injektor Nissan 200SX-hez. Csak egyben eladók! Az ára egy darabra értendő!
Garancia kizárólag igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE gyári oldalttöltős injektorok 430ccm magas impedanciás
10.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Használt Denso 430 köbcentis magas impedanciás oldalttöltős injektor
Eredetileg Toyota Supra MK4-ben dolgoztak ezek az injektorok. A Japán belpiacos Turbós 280 lóerős Supra gyári injektorai 430ccm-esek és magas impedanciásak. Általában a Suprák tuningolása során nagyobbra cseréljük őket, de kisebb motorok, például Toyota Corolla AE86, vagy bármilyen elsősorban Japán, oldaltöltős injektorral szerelt autó kisebb nyomású turbósításánál nagyon költséghatékony megoldás egy ilyen, használt, de nagyon jó minőségű injektor beépítése. Minden olyan autóba ajánlott, ahol a hengerenkénti kapacitás 430ccm-nél elegendő, és az elektronika magas impedanciás injektorokat tud kezelni. Darabra vásárolható, van belőle polcon sok sok :) Az ár 1db injektor árára vonatkozik!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE gyári oldalttöltős injektorok 540ccm alacsony impedanciás
10.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Használt Denso 540 köbcentis alacsony impedanciás oldalttöltős injektor
Eredetileg Toyota Supra MK4-ben dolgoztak ezek az injektorok. Az európai és USA export, Turbós 320 lóerős Supra gyári injektorai 540ccm-esek és alacsony impedanciásak. Általában a Suprák tuningolása során nagyobbra cseréljük őket, de kisebb motorok, például Toyota Corolla AE86, vagy bármilyen elsősorban Japán, oldaltöltős injektorral szerelt autó kisebb nyomású turbósításánál nagyon költséghatékony megoldás egy ilyen, használt, de nagyon jó minőségű injektor beépítése. Minden olyan autóba ajánlott, ahol a hengerenkénti kapacitás 540ccm-nél elegendő, és az elektronika alacsony impedanciás injektorokat tud kezelni. Resistor box-szal magas impedanciájú ECU-val is összehangolható. Darabra vásárolható, van belőle polcon sok sok :) Az ár 1db injektor árára vonatkozik!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|