Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIKÁZÓ (jump starter)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉKBETÉT
|
|
»
|
|
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FÉKFOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉKMUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR (benzin befecskendező)
|
|
»
|
|
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KULCSTARTÓ
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA KIEMELŐ ÁTHELYEZŐ
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJSZŰRŐ
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓK
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
BMW 325 328 M50 M52 E36 E46 MGP Racing alumínium szívócsonk szett pillangószeleppel és benzinhíddal
249.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
BMW E36 E46 szívócsonk szett 6 hengeres M50 és M52 motorokhoz MGP Racing
Elsősorban turbósításhoz és kompresszor beépítéséhez ajánljuk ezt a szívócsonk szettet BMW M50 és M52 motorokhoz.
A szett tartalma:
- alumíniumból készült, öblös gyűjtővel, szépen kidolgozott szívócső
- 90mm-es külső csatlakozású pillangó szelep
- felültöltős injektorokhoz való benzinhíd
A benzin hídhoz mellékelünk távtartókat, amivel így két különböző magasságú inejektor típussal is össze tudod építeni a szívócsövet! Kattints a termék képére! A képek közül az utolsónál konkrét méretekkel együtt láthatod a kompatibilis injektorokat!
Beépíthető minden BMW E34, E36, E39 és E46 6 hengeres benzin motorjába!
BMW 320, 520, 325, 525 stb típusok, az alábbi motorkódokkal:
M50B20
M50B25
M52B20
M52TUB20
M52B25
M52TUB25
M52B28
M52TUB28
Ajánlott BMW M50 és M52 6 hengeres motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra B16 B18 Skunk2 Ultra sreet szívócsonk
209.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skunk2 Ultra street szívócsonk Honda B16 és B18 motorokhoz
Ez már nem a játszós autó kategóriájú szívócsonk. A termék nevében a street szó csak arra utal, hogy ez a szívócsonk "még" alkalmas utcai közlekedésre is, de ez már csak a nagyon komolyan módosított szívó, és a közepesen tuningolt turbós motorokhoz ajánlott változat.
A terméket komplett szettben kapod, kattint a termék képekre a részletekért!
Beépíthető az alábbi modellekbe:
- Honda Civic CRX B16 motorral
- Honda Integra B18C 1990-2001 minden változata
Fontos!
A P72 öntvényszámú B18 hengerfejekre nem illeszkedik: B18C1 és B18C4 motorokra nem tudod használni!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott Honda B16 és B18C motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra B16 B18 szívócsonk Skunk2 PRO 307-05-0290
141.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skunk2 Pro szívócsonk Honda B16 és B18 motorokhoz
Skunk2 307-05-0290
Kifejezetten utcai tuning célra fejlesztett szívócső Honda B16 és B18 motorokhoz. Ezt a szívócsövet a Skunk2 azoknak ajánlja, akik tuningolni szeretnék akár szívó, akár turbó üzemmódban a Hondájukat úgy, hogy az alsó fordulatszám tartományban is nyomatékos maradjon a motor. Az extrém módon tuningolt, rövid tütés motorok alacsony fordulaton nagyon sokat veszítenek a teljesítményükből. Ez a szívócsonk egy nagyszerű kompromisszum: a gyárinál öblösebb kialakítása miatt erősebb motort tudsz vele építeni, mint a gyári szívócsővel, de közben az alsó tartományban is élni fog a motorod a hosszú szívócsatornák miatt!
Beépíthető az alábbi modellekbe:
- Honda Civic CRX B16 motorral
- Honda Integra B18C 1990-2001 minden változata
Fontos!
A P72 öntvényszámú B18 hengerfejekre nem illeszkedik: B18C1 és B18C4 motorokra nem tudod használni!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott Honda B16 és B18C motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra D16 BLACK Skunk2 Pro szívócsonk alumínium színben 307-05-0260
156.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skunk2 Pro szívócsonk Honda D16 motorokhoz
307-05-0260
alu színben színű
Kifejezetten utcai tuning célra fejlesztett szívócső Honda D16 motorokhoz. Ezt a szívócsövet a Skunk2 azoknak ajánlja, akik tuningolni szeretnék akár szívó, akár turbó üzemmódban a Hondájukat úgy, hogy az alsó fordulatszám tartományban is nyomatékos maradjon a motor. Az extrém módon tuningolt, rövid tütés motorok alacsony fordulaton nagyon sokat veszítenek a teljesítményükből. Ez a szívócsonk egy nagyszerű kompromisszum: a gyárinál öblösebb kialakítása miatt erősebb motort tudsz vele építeni, mint a gyári szívócsővel, de közben az alsó tartományban is élni fog a motorod a hosszú szívócsatornák miatt!
Beépíthető az alábbi modellekbe:
- Honda Civic CRX D16 motorral 1988-2001-ig
Csak szakember építheti be!
Ajánlott Honda D16 motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra D16 BLACK Skunk2 Pro szívócsonk fekete színben 307-05-0265
161.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skunk2 Pro szívócsonk Honda D16 motorokhoz
307-05-0265
fekete színű
Kifejezetten utcai tuning célra fejlesztett szívócső Honda D16 motorokhoz. Ezt a szívócsövet a Skunk2 azoknak ajánlja, akik tuningolni szeretnék akár szívó, akár turbó üzemmódban a Hondájukat úgy, hogy az alsó fordulatszám tartományban is nyomatékos maradjon a motor. Az extrém módon tuningolt, rövid tütés motorok alacsony fordulaton nagyon sokat veszítenek a teljesítményükből. Ez a szívócsonk egy nagyszerű kompromisszum: a gyárinál öblösebb kialakítása miatt erősebb motort tudsz vele építeni, mint a gyári szívócsővel, de közben az alsó tartományban is élni fog a motorod a hosszú szívócsatornák miatt!
Beépíthető az alábbi modellekbe:
- Honda Civic CRX D16 motorral 1988-2001-ig
Csak szakember építheti be!
Ajánlott Honda D16 motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mitsubishi Lancer EVO 4 5 6 7 8 9 NozzS Performance szívócsonk
169.000
Ft
Raktárról azonnal
|
|
NozzS Performance szívócsonk Mitsubishi Lance EVO 4-9-hez
Nagyobb keresztmetszetű szívócsonk, mint a gyári Mitsubishi. A belsejében tüték vannak kiképezve.
Nogyon brutális EVO motor építéséhez javasolt alkatrész 500 lóerős céltejesítmény felett.
Vásárláskor választani lehet gyári, 70-es, 80-as, 90-es és 100mm-es szabványos és Q45 pillangószelep talp között.
Raktáron a gyári pillangószelepre illeszkedő talppal tartjuk!
Ajánlott komolyan módosított Mitsubishi EVO motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 2JZ-GE NA/T XS-Power szívócső
74.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
XS-Power szívócsonk Toyota 2JZ-GE NA/T motorokhoz
Ez a szívócsonk nagyon olcsó, de annál frappánsabb megoldás szívó 2JZ-GE Toyota és Lexus motorok turbósításához. A 2JZ szívó motorok ugyanolyan jó alapot jelentenek tuningoláshoz, mint a 2JZ-GTE turbós változataik, de közben az áruk töredéke a turbós testvéréhez képest. Az egyik megoldandó feladat a turbósításnál a szívócsonk, hiszen a gyári szívó motor csonkja elég szerencsétlen módon a motor felett, annak közepén keresztül kapja a levegőt. Ezzel az olcsó XS-Power megoldással a szívócső előre felé néz, így a szokásos turbós 2JZ elrendezéssel tudsz turbós motort építeni.
Ajánlott komolyan módosított 2JZ-GE turbósított Toyota és Lexus motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 7M-GTE KSRacing szívócső szett
199.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
KSRacing szívócsonk Toyota 7M-GTE motorhoz
Nagyobb keresztmetszetű, előre néző szívócsonk Toyota Supra 7M-GTE motorhoz. Komplett szett, melyben a generátor áthelyezéséhez szükséges konzolokat is megkapod. Ezzel a szívócsővel áthidalhatod azt a problémát, amit a gyári szívócső blokk fölötti pillangószelep elhelyezése okoz. Megrendelésre gyártott egyedi alkatrész! A megrendeléskor megadhatod, hogy 80, 90, vagy 100mm-es univerzális, vagy 90mm-es Q45 pillangószelep talppal kéred a csonkot.
Ajánlott komolyan módosított 7M-GTE motorkódú Toyotába!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GE Lexus GS-300 SC-300 szívócsonk szívócső FFIM szett MGP Racing
229.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP-Racing Toyota Supra 2JZ-GE szívócsonk szett 6 hengeres,
szívó motor turbósítására és tuningolására
Elsősorban turbósításhoz, driftre és gyorsulásra épített tuningolt autókhoz ajánljuk ezt a szívócsonkot. Ez a változat a 3.0 literes, 6 hengeres, szívó 2JZ-GE kódú Toyota és Lexus motorokhoz használható. A korai osztófedeles és a későbbi, VVTi hengerfejekre is illeszkedik.
Segítségével akár 1000 lóerő feletti teljesítményű motort is tudsz építeni, de 500 lóerő feletti drift autókhoz is jó szívvel ajánljuk! Szinte bármilyen bódéba befaragható vele a 2JZ-GE motor, amit ezután már bátran turbósíthatsz, nem lesz többé gondod a szelepfedél felett keresztben beépíttet gyári szívócsonkkal!
BMW E30, E36, E46-ba, Toyota Soarerbe, Nissan 200SX S13, S14 és S15-be is építettül már be ezt a csonkot 2JZ szívóból turbósított motorokra.
A 2JZ-GTE, gyárilag dupla turbós Toyota Supra hengerfejekre nem illeszkedik, de tartunk raktáron GTE változatot is!
A szett tartalma:
- alumíniumból készült, öblös gyűjtővel, szépen kidolgozott szívócső
- 90mm-es külső csatlakozású pillangó szelep
- felültöltős injektorokhoz való benzinhíd
Beépíthető minden Toyotából és Lexusból 2JZ-GE motorba:
Toyota Soarer 2JZ-GE
Toyota Aristo 2JZ-GE
Lexus GS-300 IS-300 SC-300 beleértve a VVTi változatokat is
Toyota Supra MK4 2JZ-GE
Ajánlott drift és tuning autókba 2JZ-GE motorral építve!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE RMS szívócsonk
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
MGP Racing szívócsonk Toyota 1JZ-GTE motorhoz
Nagyobb keresztmetszetű szívócsonk, mint a gyári Toyota 1JZGTE. A belsejében tüték vannak kiképezve. Nagy teljesítményű (500+ lóerős) motor építéséhez erősen ajánlott! A szívócsonkon 70-80-90mm-es utángyártott pillangószelephez való talp csatlakozó található. A beépítésnél szükséged lesz a gyári szívócső alsó, hengerfejhez csatlakozó darabjára, mert ezt a csonkot arra kell felcsavarozni (nem közvetlen a hengerfejre).
FONTOS!
Vásárlói visszajelzés a termékről: a szívósor alsó csatlakozása pontatlan. A gyári két szívócső közötti tömítést érdemes rátenni, felrajzolni és összedolgozni a járatokat! A szívócső talp részén a járatok szűkebbek, teljesítményt veszítesz vele, ha ezt nem igazítod ki! Ilyen jellegű pontatlanság nem ritka dolog olcsó szívócsonkoknál (a márkás szívócsövek ára 300.000.-Ft-tól indul). Kérésre felárért mi is meg tudjuk neked javítani ezt a részét az alkatrésznek!
Ajánlott komolyan módosított 1JZ-GTE Toyota motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|