Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   AN CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK BETÉT
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK CSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉK CSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉK TÁRCSA
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   GYORSULÁSMÉRŐ
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
»   INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
»   INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
»   KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PATENT, PATENT SZETTEK
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
»   VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S2 RS2 S1 S4 200 Quattro 5henger 20V
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI SEAT SKODA VW 2.0 1.8 TSI TFSI FSIT 16V EA113 EA888
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.9TDI
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   BMW E60 E61
»   BMW E9x E8x F0x F1x 135i 335i 535i N54B30
»   CHEVROLET CORVETTE
»   DATSUN 240Z 260Z 280Z 280ZX
»   FIAT PUNTO GT 1.4
»   FORD ESCORT SIERRA PINTO YB COSWORTH
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS CX7 2.3 DISI TURBO
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI ECLIPSE 4G63
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN GT-R R35
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   OPEL ASTRA ZAFIRA OPC Z20LET Z20LEH Z20LER
»   OPEL CROSA OPC Z16
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA FORESTER LEGACY WRX és WRX STi EJ20 EJ25
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   SUZUKI SWIFT MK4 2017- 1.4 turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA ST202 FWD és ST205 GT4 AWD
»   TOYOTA CELICA-SUPRA MK2
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
»   VOLKSWAGEN 1.2 1.4 TSI
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT BORA JETTA VR6 2.8 2.9
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT SCIROCCO 2.0 16V
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA COROLLA TS 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> OLAJPUMPÁK
Honda Civic CRX D15 D16 ACL Orbit racing olajpumpa

63.900 Ft
Raktárról azonnal

ACL Orbit racing nagy kapacitású olajpumpa Honda D motorokhoz (D15 és D16)

Kifejezetten verseny és tuning célra fejlesztett olajpumpa Honda D motorokhoz. A gyári olajpumpa helyére egy az egyben beépíthető, a gyári pumpától lényegesen nagyobb szállítási kapacitású olajszivattyú. Ajánljuk verseny célra használt tuningolt és turbósított Honda D15 és D16 1.5 és 1.6 literes motorokhoz.

Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Honda D15 és D16 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Honda Civic CRX Integra CR-V B16 B18 B20 ACL Orbit racing olajpumpa

78.900 Ft
Raktárról azonnal

ACL Orbit racing nagy kapacitású olajpumpa Honda B16, B18 és B20 motorokhoz

Kifejezetten verseny és tuning célra fejlesztett olajpumpa Honda B16 Civic és CRX, B18 Integra és Civic VTi, illetve B20 CR-V motorokhoz. A gyári olajpumpa helyére egy az egyben beépíthető, a gyári pumpától lényegesen nagyobb szállítási kapacitású olajszivattyú. Ajánljuk verseny célra használt tuningolt és turbósított Honda motorokhoz.
Összehasonlító táblázat a gyári B szériás olajpumpákhoz képest:

Motor fordulatszám: 600RPM – gyári olaj pumpa – 5.6 L/perc – ACL Orbit – 6.83 L/perc
Motor fordulatszám: 3000RPM – gyári olaj pumpa – 27.3 L/perc – ACL Orbit – 33.3 L/perc
Motor fordulat: 5000RPM – gyári olaj pumpa – 32.7 L/perc – ACL Orbit – 39.9 L/perc

Vásárlói visszajelzés a termékről:
A gyártói katalógus minden B kódú motorra ajánlja ezt az Orbit pumpát, Civic, CRX, Integra és B20 motorokkal is egy az egyben kompatibilisnak írják le. A beépíthetőséggel egyik motornál sincs illeszkedési probléma a blokk oldaláról,  de a pumpára takaró vezérlés burkolat egyes típusokban nem illeszkedik, ezért elképzelhető, hogy az alsó vezérlés burkolatot módosítanod kell ahhoz, hogy fel tudd szerelni az Orbit pumpára!
Például B20-as motorblokkon a burkolat alsó félköréből néhány milliméteres darabot le kell vágni, hogy illeszkedjen az Orbit pumpára!
Kérlek vedd figyelembe, hogy ez a feladat egyedi megoldást igényel, ha ezt a tuning olajpumpát szeretnéd használni!

Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Honda B16 B18 és B20 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Nissan 180SX 200SX CA18DET gyári olajpumpa

57.600 Ft
Raktárról azonnal

Eredeti gyári, Japán, Nissan olajpumpa Nissan CA18DET motorokhoz

CA18DET motor építéséhez erősen ajánlott az új olajpumpa használata. Ehhez a legjobb megoldás egy eredeti Nissan 15010-35F01 cikkszámú olajpumpa.


Ajánlott bármely Nissan CA18DET motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Nissan 200SX S13 S14 S15 SR20DET ACL Orbit racing olajpumpa

73.900 Ft
Raktárról azonnal

ACL Orbit racing nagy kapacitású olajpumpa Nissan SR20 motorokhoz

Kifejezetten verseny és tuning célra fejlesztett olajpumpa Nissan SR20 Silvia és 200SX motorokhoz. A gyári olajpumpa helyére egy az egyben beépíthető, a gyári pumpától lényegesen nagyobb szállítási kapacitású olajszivattyú. Ajánljuk verseny (drift drag) célra használt tuningolt motorokhoz.

Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Nissan SR20 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Nissan 350Z Infinity G35 VQ35 gyári olajpumpa 15010-8J10A

96.900 Ft
Raktárról azonnal

Eredeti gyári, Japán, Nissan olajpumpa Nissan VQ35DE motorokhoz

VQ35DE motor építéséhez erősen ajánlott az új olajpumpa használata. Ehhez a legjobb megoldás egy eredeti Nissan 15010-8J10A cikkszámú olajpumpa.


Ajánlott bármely Nissan VQ35DE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Nissan Skyline N1 olajpumpa RB20DET RB25DET és RB26DETT motorokhoz

92.900 Ft
Raktárról azonnal

Eredeti gyári, Japán, Nissan N1 olajpumpa
RB motorokhoz

Köztudottan problémaforrás az összes Nissan RB20DET, RB25DET és RB26DET motorban a gyári olajpumpa. Komolyan tuningolt (4-500 lóerő feletti) Skyline motorokhoz feltétlenül ajánljuk ezt a gyári Nismo tuning olajpumpát. Minden RB kódú Nissan motorba beépíthető. A gyári olajpumpánál többet szállít, és jobban bírja a magas fordulatot is (nem kavitáltatja az olajat magas fordulaton). Eredeti Japán Nissan gyártmány.

Ajánlott az alábbi típusokhoz:
Nissan Skyline R32 R33 és R34 minden típusába

Ajánlott bármely RB motorkódú Skyline-ba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Subaru Impreza WRX STi 2.0 2.5 ACL Orbit Racing olajpumpa 12mm

83.900 Ft
Raktárról azonnal

ACL Orbit racing nagy kapacitású olajpumpa Subaru EJ20 EJ22 és EJ25 motorokhoz

Kifejezetten verseny és tuning célra fejlesztett olajpumpa Subaru EJ motorokhoz. A gyári olajpumpa helyére egy az egyben beépíthető, a gyári pumpától lényegesen nagyobb szállítási kapacitású olajszivattyú. Ajánljuk verseny célra használt, vagy utcai használatra tuningolt Subaru motorokhoz.
Ez az olajpumpa 12mm széles rotorral készült.

Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Subaru EJ20 EJ22 és EJ25 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Suzuki Swift 1.3 GTi G13B gyári AISIN olajpumpa

56.900 Ft
Raktárról azonnal

Suzuki Swift 1.3 GTi olajpumpa

A gyárival egyező, AISIN olajpumpa 1.3 GTi Suzuki Swift motorokhoz.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Celica Corolla TS 2ZZ-GE gyári olajpumpa

49.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Corolla és Celica TS 2ZZ-GE olajpumpa

Új, gyári Toyota olajpumpa 2ZZ-GE 1.8-as motorokhoz.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Celica ST185 MR2 SW20 3S-GTE 3S-GE AISIN olajpumpa

34.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota gyári (AISIN) olajpumpa 3S-GTE 3S-GE motorokhoz

Ezzel az olajpumpával gyárilag a következő típusokat szerelték:

Minden Toyota 3S-GE és 3S-GTE Rev.2 motor --->>>
MR2: 5S-FE és 3S-GTE motorkóddal SW20 1990-1995 évjáratig,
Celica: 3S-GE ST182, 3S-GTE ST185 és 5S-FE motorkóddal szerelt változataihoz, 1987-1993 évjáratig!

Szívó, és turbós motorokhoz is beépíthető, gyári, eredeti Japán pótalkatrész!

Ajánlott bármely a fenti leírásban szerepelő Toyota motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Corolla 4A-GE AE86 Hachiroku AISIN olajpumpa

39.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Corolla AE86 4A-GE AE86 olajpumpa

A gyári olajpumpával megegyező AISIN olajpumpa 4A-GE motorokhoz. Ez a pumpa annyiban tér el a gyári Toyota alkatrésztől, hogy a Toyota feliratot a gyártó (AISIN) eltávolította. Ezért a felirat nélküliségért cserében az alkatrész sokkal olcsóbb, mint az ugyanilyen Toyota alkatrészként csomagolt változata.

Ajánlott minden 4A-GE motorkódú Toyotába!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK3 7M-GTE gyári olajpumpa

58.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota gyári (AISIN) olajpumpa Supra MK3 turbo 7M-GTE motorokhoz

Ez az olajpumpa az utolsó generációs, 1991-1992-ig gyártott turbós MK3 Suprákban volt megtalálható. A korábbi olajpumpákhoz képest ez a legnagyobb szállítási kapacitású pumpa MK3 Supra motorhoz. Felújításnál, vagy komolyabban tuningolt 7M-GTE motorok esetén erősen ajánlott beépíteni egy ilyen olajpumpát!

Nálunk a bolti árnál lényegesen kedvezőbben tudod megvásárolni ezt a gyári Toyota olajpumpát!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK4 2JZ-GTE gyári olajpumpa

119.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota gyári (AISIN) olajpumpa Supra MK4 turbo 2JZ-GTE motorokhoz

Ez az olajpumpa a legnagyobb szállítási kapacitású pumpa JZ Supra motorokhoz. Felújításnál, vagy komolyabban tuningolt JZ motorok építésénél erősen ajánlott az olajpumpát újra cserélni!
Ezt az olajpumpát GTE, azaz gyárilag turbós, dugattyú hűtő fúvókával ellátott motorokba ajánljuk! Beépítheted 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorba is, de szívó blokkban előfordulhat, hogy túl magas lesz vele az olajnyomásod, ezért oda inkább a kisebb belsejű (kisebb átmérőjű olaj kiszorító kerékkel szerelt) AISIN pumpánkat ajánljuk!

Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden gyárilag turbós Toyota 1JZ és 2JZ-GTE motorblokkhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK4 2JZ-GTE gyári olajpumpa RMS módosított változat

139.900 Ft
Raktárról azonnal

RMS módosított Toyota gyári olajpumpa Supra MK4 turbo 2JZ-GTE motorokhoz

Ez az olajpumpa a legnagyobb szállítási kapacitású pumpa JZ Supra motorokhoz. Felújításnál, vagy komolyabban tuningolt JZ motorok építésénél erősen ajánlott az olajpumpát újra cserélni!
Ezt az olajpumpát GTE, azaz gyárilag turbós, dugattyú hűtő fúvókával ellátott motorokba ajánljuk! Beépítheted 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorba is, de szívó blokkban előfordulhat, hogy túl magas lesz vele az olajnyomásod, ezért oda inkább a kisebb belsejű (kisebb átmérőjű olaj kiszorító kerékkel szerelt) AISIN pumpánkat ajánljuk!
Ezt a változatot saját műhelyünkben több ponton módosítottuk. Portolással növeltük a pumpa szállítási kapacitását, és átalakítottuk a szimering tartót, hogy elkerüljük azt a típus hibát, ami miatt a szimeriget kilöki az olaj nyomás. A termék ára tartalmaz egy speciálisan átalakított első főtengely szimeringet is, amit a pumpába be is építünk. Tuningolt és verseny célra használt motorokhoz ajánljuk ezt a terméket!

Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden gyárilag turbós Toyota 1JZ és 2JZ-GTE motorblokkhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK4 2JZ-GTE gyári olajpumpa Titanmotorsports módosított portolt változat

182.900 Ft
Megrendelésre

Titanmotorsports portolt Toyota gyári olajpumpa Supra MK4 turbo 2JZ-GTE motorokhoz

Ez az olajpumpa a legnagyobb szállítási kapacitású pumpa JZ Supra motorokhoz. Felújításnál, vagy komolyabban tuningolt JZ motorok építésénél erősen ajánlott az olajpumpát újra cserélni!

Ezt az olajpumpát GTE, azaz gyárilag turbós, dugattyú hűtő fúvókával ellátott motorokba ajánljuk! Beépítheted 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorba is, de szívó blokkban előfordulhat, hogy túl magas lesz vele az olajnyomásod, ezért oda inkább a kisebb belsejű (kisebb átmérőjű olaj kiszorító kerékkel szerelt) AISIN pumpánkat ajánljuk!
Ezt a változatot A Titanmotorsports módosította. A pumpa teljes belseje átalakításra került. Ez a pumpa az elérhető legnagyobb szállítási kapacitású JZ olajpumpa a piacon! Ennél feljebb már csak drysump rendszerrel tudsz lépni kenés téren!. Tuningolt és verseny célra használt motorokhoz ajánljuk ezt a terméket!

Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden gyárilag turbós Toyota 1JZ és 2JZ-GTE motorblokkhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva