Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIKÁZÓ (jump starter)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉKBETÉT
|
|
»
|
|
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FÉKFOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉKMUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR (benzin befecskendező)
|
|
»
|
|
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KULCSTARTÓ
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJSZŰRŐ
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓK
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> OLAJPUMPÁK
|
|
BMW E36 E46 S54 M3 olajpumpa olajpumpa lánckerék és tengely upgrade szett VAC Motorsport VAC OPUK-S54
129.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
VAC motorsport olajpumpa átépítő szett BMW S54 E46 M3 motorokhoz
VAC Motorsport OPUK-S54
Gyakori hiba a verseny célra használt és tuningolt S54 sorhatos motoroknál az olajpumpa lánckerék lelazulása illetve az olajpumpa tengely törése. Ezeknek a súlyos következményekkel járó hibáknak a kiküszöbölésére fejlesztette ki a VAC Motorsport BMW tuning specialista csapata az olajpumpa kerék szettet, ami a lánckerékből, egy erősített acél tengelyből és egy speciális rögzítő csavarból áll. Erősen ajánlott alkatrész csomag rally, utcai tuning, vagy drift felhasználásra épített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden BMW S54 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BMW E46 M52TU M54 M54B25 M54B30 olajpumpa lánckerék és tengely upgrade szett VAC Motorsport OPUK-M54 beépítés
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
VAC motorsport olajpumpa átépítő szett beépítés BMW M52TU és M54 motorokhoz
Vállaljuk VAC motorsport által készített olajpumpa tengely és lánckerék upgrade szettek szakszerű beépítését! A gyári olajpumpa tengelyének és lánckerekének kicserélése szakértelmet igényel! Ha nem akarod kockáztatni a motorodat, akkor érdemes gyakorlott szakemberre bíznod az olajpumpád átépítését!
Az általunk kínált szolgáltatás az alábbiakat foglalja magában:
- a kiszerelt olajpumpa szétszerelése, átnézése
- az összes alkatrész tisztítása ultrahangos tisztítóval és speciális, alumíniumot kímélő tisztítószerrel
- régi olajpumpa kerékből tengely kipréselése
- új olajpumpa tengely és lánckerék beépítése
- olajpumpa összeszerelése
Mivel ennek a feladatnak az elvégzése függ attól is, hogy milyen állapotú a leadott olajpumpa, így fix árat nem tudunk előre megadni!
Nagy átlagban 1-2munkaóra alatt tudjuk elvégezni a fent leírt feladatokat, így az ennek megfelelő mindenkori óradíjunkkal tudsz kalkulálni!
Az aktuális óradíjért és árajánlatért keress minket elérhetőségeinken!
Ajánlott minden BMW M52TU és M54 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CR Integra CR-V B16 B18 B20 ACL OPHD1194 Orbit racing olajpumpa
84.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
ACL Orbit racing nagy kapacitású olajpumpa Honda B16, B18 és B20 motorokhoz
ACL OPHD1194
Kifejezetten verseny és tuning célra fejlesztett olajpumpa Honda B16 Civic és CRX, B18 Integra és Civic VTi, illetve B20 CR-V motorokhoz. A gyári olajpumpa helyére egy az egyben beépíthető, a gyári pumpától lényegesen nagyobb szállítási kapacitású olajszivattyú. Ajánljuk verseny célra használt tuningolt és turbósított Honda motorokhoz.
Összehasonlító táblázat a gyári B szériás olajpumpákhoz képest:
Motor fordulatszám: 600RPM – gyári olaj pumpa – 5.6 L/perc – ACL Orbit – 6.83 L/perc
Motor fordulatszám: 3000RPM – gyári olaj pumpa – 27.3 L/perc – ACL Orbit – 33.3 L/perc
Motor fordulat: 5000RPM – gyári olaj pumpa – 32.7 L/perc – ACL Orbit – 39.9 L/perc
Vásárlói visszajelzés a termékről:
A gyártói katalógus minden B kódú motorra ajánlja ezt az Orbit pumpát, Civic, CRX, Integra és B20 motorokkal is egy az egyben kompatibilisnak írják le. A beépíthetőséggel egyik motornál sincs illeszkedési probléma a blokk oldaláról, de a pumpára takaró vezérlés burkolat egyes típusokban nem illeszkedik, ezért elképzelhető, hogy az alsó vezérlés burkolatot módosítanod kell ahhoz, hogy fel tudd szerelni az Orbit pumpára!
Például B20-as motorblokkon a burkolat alsó félköréből néhány milliméteres darabot le kell vágni, hogy illeszkedjen az Orbit pumpára!
Kérlek vedd figyelembe, hogy ez a feladat egyedi megoldást igényel, ha ezt a tuning olajpumpát szeretnéd használni!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Honda B16 B18 és B20 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX D15 D16 ACL Orbit racing olajpumpa OPHD1040HP
64.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
ACL Orbit racing nagy kapacitású olajpumpa Honda D motorokhoz (D15 és D16)
ACL OPHD1040HP
Kifejezetten verseny és tuning célra fejlesztett olajpumpa Honda D motorokhoz. A gyári olajpumpa helyére egy az egyben beépíthető, a gyári pumpától lényegesen nagyobb szállítási kapacitású olajszivattyú. Ajánljuk verseny célra használt tuningolt és turbósított Honda D15 és D16 1.5 és 1.6 literes motorokhoz.
FONTOS!
Vásárlói visszajelzés a termékről: ez a pumpa csak olyan D kódú motorokba építhető be, ahol a nívópálca nem halad át az olajpumpán! Az Orbit pumpa csak ebben az egyetlen D-s változatban érhető el. Azokba a motorokba, ahol a nívópálca oldalt van és az olajpumpán megy keresztül, sajnos ez a pumpa nem beépíthető!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Honda D15 és D16 kivéve D16Y!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mazda MX-5 MX5 gyári olajpumpa nagykapacitású BP6D-14-100 BP6D14100
139.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Mazda MX5 gyári olajpumpa
Mazda BP6D-14-100
A gyári Mazda MX5 pumpák közül a legnagyobb kapacitású, a késői VVT modellekhez tervezett olajpumpa, melyet előszeretettel alkalmaznak tuning olajpumpaként a régebbi MX5 motorokon.
Minden 1992-2005 közötti MX5 motorba beépíthető. Gyári, eredeti, új Mazda alkatrész.
Az 1989-1992 közötti, becenevén short nose főtengelyekkel szerelt B6 motorokban csak főtengely csere után tudod ezt a pumpát használni!
A pumpa tovább fejleszthető Boundary billet belsővel!
A Boundary billet hátfal ezzel a pumpával nem kompatibilis!
Ajánlott minden Mazda MX5-be 1992-2005-ig!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 180SX 200SX CA18DET gyári olajpumpa 15010-35F01
68.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Eredeti gyári, Japán, Nissan olajpumpa Nissan CA18DET motorokhoz
CA18DET motor építéséhez erősen ajánlott az új olajpumpa használata. Ehhez a legjobb megoldás egy eredeti Nissan 15010-35F01 cikkszámú olajpumpa.
Ajánlott bármely Nissan CA18DET motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 200SX S13 S14 S15 SR20DET ACL olajpumpa
95.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
ACL olajpumpa Nissan SR20 motorokhoz
Utángyártott, gyári minőségű olajpumpa Nissan SR20 Silvia és 200SX motorokhoz. A gyári olajpumpa helyére egy az egyben beépíthető. Ajánljuk verseny (drift drag) célra használt tuningolt motorokhoz és motorfelújításhoz is egyaránt!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Nissan SR20 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 350Z 370Z Infiniti M35 M37 Q70 VQ35HR VQ37VHR gyári olajpumpa Nissan 15010-JK20E
112.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Eredeti gyári, Japán, Nissan olajpumpa Nissan és Infiniti VQ35HR és VQ37VHR motorokhoz
VQ35HR és VQ37VHR motor építéséhez erősen ajánlott az új olajpumpa használata. Ehhez a legjobb megoldás egy eredeti Nissan 15010-JK20E cikkszámú olajpumpa.
Típus lista:
- Nissan 350Z 3.5 VQ35HR 2007-2008 évjárat
- Nissan 370Z 3.7 VQ37VHR 2009-től
- Infiniti G35 2007-2008
- Infiniti G37 2008-tól
- Infiniti M37 2011-2018 3.7 VQ37VHR
- Infiniti Q70 2011-2018 3.7 VQ37VHR
- Infiniti M35 hybrid 2012-2018 3.5 VQ35HR
- Infiniti Q70 hybrid 2012-2018 3.5 VQ35HR
Ajánlott bármely Nissan VQ35HR és VQ37VHR motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 350Z Infiniti G35 VQ35DE gyári olajpumpa 15010-8J10A
106.590
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Eredeti gyári, Japán, Nissan olajpumpa Nissan VQ35DE motorokhoz
VQ35DE motor építéséhez erősen ajánlott az új olajpumpa használata. Ehhez a legjobb megoldás egy eredeti Nissan 15010-8J10A cikkszámú olajpumpa.
Ajánlott bármely Nissan VQ35DE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 350Z Infiniti G35 VQ35DE gyári REV UP olajpumpa 15010-AC70A
156.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Eredeti gyári, Japán, Nissan olajpumpa Nissan VQ35DE motorokhoz
REV UP verzió, az eredeti gyári pumpánál nagyobb szállítási kapacitással
VQ35DE motor építéséhez erősen ajánlott az új olajpumpa használata. Ehhez a legjobb megoldás egy eredeti Nissan 15010-AC70A cikkszámú olajpumpa. Ráadásul ez a pumpa a Nissan gyári "tuning" verziója, mivel a szállítási kapacitása nagyobb, mint a normál 350Z olajpumpáé, ezért tuningolt motorokhoz és turbósításhoz is ajánljuk! pumpa egy az egyben, módosítás nélkül beépíthető minden gyári VQ35 olajpumpa helyére!
Ajánlott bármely Nissan VQ35DE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan GTR R35 olajpumpa gyári Nissan 15010-JF00B
339.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Nissan gyári olajpumpa 15010-JF00B
GTR R35 VR38DETT motorhoz
Gyári eredeti Nissan olajpumpa R35 GTR-hez. Gyári cikkszáma: 15010-JF00B
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden VR38DETT Nissan GTR motorba!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan Skyline N1 olajpumpa RB20DET RB25DET és RB26DETT motorokhoz Nissan 15010-24U01
168.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Eredeti gyári, Japán, Nissan N1 olajpumpa Nissan RB motorokhoz
Nissan 15010-24U01
Köztudottan problémaforrás az összes Nissan RB20DET, RB25DET és RB26DET motorban a gyári olajpumpa. Komolyan tuningolt (4-500 lóerő feletti) Skyline motorokhoz feltétlenül ajánljuk ezt a gyári Nismo tuning olajpumpát. Minden RB kódú Nissan motorba beépíthető. A gyári olajpumpánál többet szállít, és jobban bírja a magas fordulatot is (nem kavitáltatja az olajat magas fordulaton). Eredeti Japán Nissan gyártmány.
Ajánlott az alábbi típusokhoz:
Nissan Skyline R32 R33 és R34 minden típusába
Ajánlott bármely RB motorkódú Skyline-ba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Subaru Impreza WRX STi EJ20 EJ25 2.0 2.5 ACL Orbit Racing olajpumpa 12mm ACL Orbit OPSB1478HP
78.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
ACL Orbit racing nagy kapacitású olajpumpa Subaru EJ20 EJ22 és EJ25 motorokhoz
ACL Orbit OPSB1478HP
Kifejezetten verseny és tuning célra fejlesztett olajpumpa Subaru EJ motorokhoz. A gyári olajpumpa helyére egy az egyben beépíthető, a gyári pumpától lényegesen nagyobb szállítási kapacitású olajszivattyú. Ajánljuk verseny célra használt, vagy utcai használatra tuningolt Subaru motorokhoz.
Ez az olajpumpa 12mm széles rotorral készült.
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Subaru EJ20 EJ22 és EJ25 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Suzuki Swift 1.3 G13B SOHC 8V gyári AISIN olajpumpa
65.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Suzuki Swift 1.3 G13 8V SOHC olajpumpa
A gyárival egyező, AISIN olajpumpa 1.3 8V egy vezérműtengelyes Suzuki Swift motorokhoz. Ez a pumpa ugyan az, mint amivel az autód kigördült a gyárból, de ennek a csomagolása ITM, vagy AISIN feliratos, ezért lényegesen olcsóbb, mint a gyári, Suzuki csomagolású ugyan ilyen termék!
A pumpa oldalán szemből 826 szám olvasható. Ez azonosítja, hogy nem a DOHC GTI motorhoz való a pumpa, hanem az egyvezérműtengelyes, SOHC 8V 1.3 Swift G13 kódú motoré!
A pumpa olajkerekének méretei: külső kerék átmérő 73.88mm. Kerék vastagsága 8.05mm
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Suzuki Swift 1.3 GTi G13B DOHC 16V gyári AISIN olajpumpa
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Suzuki Swift 1.3 GTi G13B olajpumpa
A gyárival egyező, AISIN olajpumpa 1.3 GTi Suzuki Swift motorokhoz. Ez a pumpa ugyan az, mint amivel az autód kigördült a gyárból, de ennek a csomagolása ITM, vagy AISIN feliratos, ezért lényegesen olcsóbb, mint a gyári, Suzuki csomagolású ugyan ilyen termék!
A pumpa oldalán szemből 865 szám olvasható. Ez azonosítja, hogy nem az SOHC motorhoz való a pumpa, hanem a GTI motoré!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Celica Corolla TS 2ZZ-GE gyári olajpumpa 15100-88600
49.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Corolla és Celica TS 2ZZ-GE olajpumpa
Toyota 15100-88600
Új, gyári Toyota olajpumpa 2ZZ-GE 1.8-as motorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Celica ST182 ST185 MR2 SW20 Carina E ST191 3S-GTE 3S-GE AISIN OPT-080 olajpumpa
43.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota gyári (AISIN) olajpumpa 3S-GTE 3S-GE motorokhoz
AISIN OPT-080
Ezzel az olajpumpával gyárilag a következő típusokat szerelték:
Minden Toyota 3S-GE és 3S-GTE Rev.2 motor --->>>
MR2: 5S-FE és 3S-GTE motorkóddal SW20 1990-1995 évjáratig,
Celica: 3S-GE ST182, 3S-GTE ST185 és 5S-FE motorkóddal szerelt változataihoz, 1987-1993 évjáratig
Carine E ST191 3S-GE
Szívó, és turbós motorokhoz is beépíthető, gyári, eredeti Japán pótalkatrész!
Gyári Toyota cikkszáma: 15100-88382
Ajánlott bármely a fenti leírásban szerepelő Toyota motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Corolla 4A-GE AE86 Hachiroku AISIN OPT-036 olajpumpa
51.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Corolla AE86 4A-GE AE86 olajpumpa
AISIN OPT-036
A gyári olajpumpával megegyező AISIN olajpumpa 4A-GE motorokhoz. Ez a pumpa annyiban tér el a gyári Toyota alkatrésztől, hogy a Toyota feliratot a gyártó (AISIN) eltávolította. Ezért a felirat nélküliségért cserében az alkatrész sokkal olcsóbb, mint az ugyanilyen Toyota alkatrészként csomagolt változata.
Ajánlott minden 4A-GE motorkódú Toyotába!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra Lexus GS-300 IS-300 SC-300 2JZ-GE VVTi olajpumpa AISIN OPT-071
59.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
AISIN olajpumpa Supra MK4 szívó VVTi 2JZ-GE és Lexus 2JZ-GE VVTi motorokhoz
Ez az olajpumpa a második generációs szívó 2JZ-GE VVTi motorokban található meg. JEladó felfogatás van benne kialakítva, ezért kifejezetten jó és költséghatékony választás első generációs 2JZ elosztófedelees non-VVTi motorok turbósításához.
Típus lista:
- Lexus GS-300 Gen 2. 1998-2005 2JZ-GE VVTi
- Lexus IS-300 minden változata
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden gyárilag szívó VVTi 2JZ Toyota és Lexus motorblokkhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK3 7M-GTE 7M-GE olajpumpa AISIN
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Toyota gyári (AISIN) olajpumpa Supra MK3 turbo 7M-GE és 7M-GTE motorokhoz
Ez az olajpumpa az utolsó generációs, 1991-1992-ig gyártott turbós MK3 Suprákban volt megtalálható. A korábbi olajpumpákhoz képest ez a legnagyobb szállítási kapacitású pumpa MK3 Supra motorhoz. Felújításnál, vagy komolyabban tuningolt 7M-GTE motorok esetén erősen ajánlott beépíteni egy ilyen olajpumpát!
Nálunk a bolti árnál lényegesen kedvezőbben tudod megvásárolni ezt a gyári Toyota olajpumpát! Az eredeti, Toyota csomagolású termékkel egyező, de annál jóval olcsóbb, AISIN márkanév alatt értékesített termék!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden 7M kódú Toyota motorba!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK3 7M-GTE 7M-GE olajpumpa SKP
61.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Supra utángyártott olajpumpa MK3 turbo 7M-GE és 7M-GTE motorokhoz
SKP SKOPT059
Utángyártott, jó minőségű olajpumpa minden MK3 Supra 7M motorhoz. Beépíthető a szívó 7M-GE és a turbós 7M-GTE motorokba is!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden 7M kódú Toyota motorba!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GE 2JZ-GTE száraz karter szett tartállyal olajpumpa fedéllel és szűrővel Titanmotorsports
2.490.000
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Titanmotorsports szárazkarter szett 2JZ és 1JZ motorokhoz
Komoly igénybevétel esetén a JZ motorok nem képesek üzembiztosan működni a saját olajpumpájukkal, ezért a Titanmotorsports összeállított egy prémium alkatrészekből álló drysump szettet:
- Barnes 5 szegmenses szárazkarter pumpa
- pumpa meghajtó toldat a főtengely szíjtárcsa végére (ATI V1 szükséges hozzá)
- bordás szíj
- Fragola prémium csatlakozó és cső szett a pumpa és a karter közé
- alumínium karter acél terelőlemezekkel
- pumpa utánra köthető soros olajszűrő (nem látod a képeken)
- olajpumpa ház a gyári pumpa helyére
- 2.3 Gallonos (8.7 literes) Peterson szárazkarter olajtartály (nem látod a képeken)
Ez a szett az olajtartályt a pumpával összekötő csövezést nem tartalmazza, mivel a tartály elhelyezése szabadon választott, így előre méretezni nem lehetséges.
A szett beépítése szakértelmet igényel! Csak komoly versenymotor építésben jártas szakembert bízz meg a beépítésével!
Minden Toyota és Lexus JZ motorra felszerelhető. Mivel a teknőnek nincs gyűjtője, ezért front sump elöl púpos, és rear sump hátul púpos teknők helyére is be tudod építeni ezt a szettet!
Ajánlott 2JZ és 1JZ versenymotorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE gyári olajpumpa
155.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota gyári (AISIN) olajpumpa Supra MK4 turbo 2JZ-GTE motorokhoz
Toyota 15100-46052
Ez az olajpumpa a legnagyobb szállítási kapacitású pumpa JZ Supra motorokhoz. Felújításnál, vagy komolyabban tuningolt JZ motorok építésénél erősen ajánlott az olajpumpát újra cserélni!
Ezt az olajpumpát GTE, azaz gyárilag turbós, dugattyú hűtő fúvókával ellátott motorokba ajánljuk! Beépítheted 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorba is, de szívó blokkban előfordulhat, hogy túl magas lesz vele az olajnyomásod, ezért oda inkább a kisebb belsejű (kisebb átmérőjű olaj kiszorító kerékkel szerelt) AISIN pumpánkat ajánljuk!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden gyárilag turbós Toyota 1JZ és 2JZ-GTE motorblokkhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE gyári olajpumpa RMS módosított változat
194.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
RMS módosított Toyota gyári olajpumpa Supra MK4 turbo 2JZ-GTE motorokhoz
Ez az olajpumpa a legnagyobb szállítási kapacitású pumpa JZ Supra motorokhoz. Felújításnál, vagy komolyabban tuningolt JZ motorok építésénél erősen ajánlott az olajpumpát újra cserélni!
Ezt az olajpumpát GTE, azaz gyárilag turbós, dugattyú hűtő fúvókával ellátott motorokba ajánljuk! Beépítheted 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorba is, de szívó blokkban előfordulhat, hogy túl magas lesz vele az olajnyomásod, ezért oda inkább a kisebb belsejű (kisebb átmérőjű olaj kiszorító kerékkel szerelt) AISIN pumpánkat ajánljuk!
Ezt a változatot saját műhelyünkben több ponton módosítottuk. Portolással növeltük a pumpa szállítási kapacitását, és átalakítottuk a szimering tartót, hogy elkerüljük azt a típus hibát, ami miatt a szimeriget kilöki az olaj nyomás. A termék ára tartalmaz egy speciálisan átalakított első főtengely szimeringet is, amit a pumpába be is építünk. Tuningolt és verseny célra használt motorokhoz ajánljuk ezt a terméket!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden gyárilag turbós Toyota 1JZ és 2JZ-GTE motorblokkhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE gyári olajpumpa Titanmotorsports módosított portolt változat
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Titanmotorsports portolt Toyota gyári olajpumpa Supra MK4 turbo 2JZ-GTE motorokhoz
Ez az olajpumpa a legnagyobb szállítási kapacitású pumpa JZ Supra motorokhoz. Felújításnál, vagy komolyabban tuningolt JZ motorok építésénél erősen ajánlott az olajpumpát újra cserélni!
Ezt az olajpumpát GTE, azaz gyárilag turbós, dugattyú hűtő fúvókával ellátott motorokba ajánljuk! Beépítheted 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorba is, de szívó blokkban előfordulhat, hogy túl magas lesz vele az olajnyomásod, ezért oda inkább a kisebb belsejű (kisebb átmérőjű olaj kiszorító kerékkel szerelt) AISIN pumpánkat ajánljuk!
Ezt a változatot A Titanmotorsports módosította. A pumpa teljes belseje átalakításra került. Ez a pumpa az elérhető legnagyobb szállítási kapacitású JZ olajpumpa a piacon! Ennél feljebb már csak drysump rendszerrel tudsz lépni kenés téren!. Tuningolt és verseny célra használt motorokhoz ajánljuk ezt a terméket!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden gyárilag turbós Toyota 1JZ és 2JZ-GTE motorblokkhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|