Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉK BETÉT
|
|
»
|
|
FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉK CSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉK CSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉK MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉK TÁRCSA
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INJEKTOROK
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
TURBOK
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓK
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> OLAJPUMPÁK
|
|
Honda Civic CRX D15 D16 ACL Orbit racing olajpumpa
80.590
Ft
Raktárról azonnal
|
|
ACL Orbit racing nagy kapacitású olajpumpa Honda D motorokhoz (D15 és D16)
Kifejezetten verseny és tuning célra fejlesztett olajpumpa Honda D motorokhoz. A gyári olajpumpa helyére egy az egyben beépíthető, a gyári pumpától lényegesen nagyobb szállítási kapacitású olajszivattyú. Ajánljuk verseny célra használt tuningolt és turbósított Honda D15 és D16 1.5 és 1.6 literes motorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Honda D15 és D16 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic CRX Integra CR-V B16 B18 B20 ACL Orbit racing olajpumpa
99.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
ACL Orbit racing nagy kapacitású olajpumpa Honda B16, B18 és B20 motorokhoz
Kifejezetten verseny és tuning célra fejlesztett olajpumpa Honda B16 Civic és CRX, B18 Integra és Civic VTi, illetve B20 CR-V motorokhoz. A gyári olajpumpa helyére egy az egyben beépíthető, a gyári pumpától lényegesen nagyobb szállítási kapacitású olajszivattyú. Ajánljuk verseny célra használt tuningolt és turbósított Honda motorokhoz.
Összehasonlító táblázat a gyári B szériás olajpumpákhoz képest:
Motor fordulatszám: 600RPM – gyári olaj pumpa – 5.6 L/perc – ACL Orbit – 6.83 L/perc
Motor fordulatszám: 3000RPM – gyári olaj pumpa – 27.3 L/perc – ACL Orbit – 33.3 L/perc
Motor fordulat: 5000RPM – gyári olaj pumpa – 32.7 L/perc – ACL Orbit – 39.9 L/perc
Vásárlói visszajelzés a termékről:
A gyártói katalógus minden B kódú motorra ajánlja ezt az Orbit pumpát, Civic, CRX, Integra és B20 motorokkal is egy az egyben kompatibilisnak írják le. A beépíthetőséggel egyik motornál sincs illeszkedési probléma a blokk oldaláról, de a pumpára takaró vezérlés burkolat egyes típusokban nem illeszkedik, ezért elképzelhető, hogy az alsó vezérlés burkolatot módosítanod kell ahhoz, hogy fel tudd szerelni az Orbit pumpára!
Például B20-as motorblokkon a burkolat alsó félköréből néhány milliméteres darabot le kell vágni, hogy illeszkedjen az Orbit pumpára!
Kérlek vedd figyelembe, hogy ez a feladat egyedi megoldást igényel, ha ezt a tuning olajpumpát szeretnéd használni!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Honda B16 B18 és B20 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 180SX 200SX CA18DET gyári olajpumpa
68.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Eredeti gyári, Japán, Nissan olajpumpa Nissan CA18DET motorokhoz
CA18DET motor építéséhez erősen ajánlott az új olajpumpa használata. Ehhez a legjobb megoldás egy eredeti Nissan 15010-35F01 cikkszámú olajpumpa.
Ajánlott bármely Nissan CA18DET motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 200SX S13 S14 S15 SR20DET ACL olajpumpa
95.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
ACL olajpumpa Nissan SR20 motorokhoz
Utángyártott, gyári minőségű olajpumpa Nissan SR20 Silvia és 200SX motorokhoz. A gyári olajpumpa helyére egy az egyben beépíthető. Ajánljuk verseny (drift drag) célra használt tuningolt motorokhoz és motorfelújításhoz is egyaránt!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Nissan SR20 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 350Z Infinity G35 VQ35 gyári olajpumpa 15010-8J10A
106.590
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Eredeti gyári, Japán, Nissan olajpumpa Nissan VQ35DE motorokhoz
VQ35DE motor építéséhez erősen ajánlott az új olajpumpa használata. Ehhez a legjobb megoldás egy eredeti Nissan 15010-8J10A cikkszámú olajpumpa.
Ajánlott bármely Nissan VQ35DE motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan Skyline N1 olajpumpa RB20DET RB25DET és RB26DETT motorokhoz
151.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Eredeti gyári, Japán, Nissan N1 olajpumpa
RB motorokhoz
Köztudottan problémaforrás az összes Nissan RB20DET, RB25DET és RB26DET motorban a gyári olajpumpa. Komolyan tuningolt (4-500 lóerő feletti) Skyline motorokhoz feltétlenül ajánljuk ezt a gyári Nismo tuning olajpumpát. Minden RB kódú Nissan motorba beépíthető. A gyári olajpumpánál többet szállít, és jobban bírja a magas fordulatot is (nem kavitáltatja az olajat magas fordulaton). Eredeti Japán Nissan gyártmány.
Ajánlott az alábbi típusokhoz:
Nissan Skyline R32 R33 és R34 minden típusába
Ajánlott bármely RB motorkódú Skyline-ba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Subaru Impreza WRX STi 2.0 2.5 ACL Orbit Racing olajpumpa 12mm
98.290
Ft
Raktárról azonnal
|
|
ACL Orbit racing nagy kapacitású olajpumpa Subaru EJ20 EJ22 és EJ25 motorokhoz
Kifejezetten verseny és tuning célra fejlesztett olajpumpa Subaru EJ motorokhoz. A gyári olajpumpa helyére egy az egyben beépíthető, a gyári pumpától lényegesen nagyobb szállítási kapacitású olajszivattyú. Ajánljuk verseny célra használt, vagy utcai használatra tuningolt Subaru motorokhoz.
Ez az olajpumpa 12mm széles rotorral készült.
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Subaru EJ20 EJ22 és EJ25 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Suzuki Swift 1.3 GTi G13B gyári AISIN olajpumpa
65.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Suzuki Swift 1.3 GTi olajpumpa
A gyárival egyező, AISIN olajpumpa 1.3 GTi Suzuki Swift motorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Celica Corolla TS 2ZZ-GE gyári olajpumpa
49.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Corolla és Celica TS 2ZZ-GE olajpumpa
Új, gyári Toyota olajpumpa 2ZZ-GE 1.8-as motorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Celica ST185 MR2 SW20 3S-GTE 3S-GE AISIN olajpumpa
43.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota gyári (AISIN) olajpumpa 3S-GTE 3S-GE motorokhoz
Ezzel az olajpumpával gyárilag a következő típusokat szerelték:
Minden Toyota 3S-GE és 3S-GTE Rev.2 motor --->>>
MR2: 5S-FE és 3S-GTE motorkóddal SW20 1990-1995 évjáratig,
Celica: 3S-GE ST182, 3S-GTE ST185 és 5S-FE motorkóddal szerelt változataihoz, 1987-1993 évjáratig!
Szívó, és turbós motorokhoz is beépíthető, gyári, eredeti Japán pótalkatrész!
Ajánlott bármely a fenti leírásban szerepelő Toyota motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Corolla 4A-GE AE86 Hachiroku AISIN olajpumpa
63.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Corolla AE86 4A-GE AE86 olajpumpa
A gyári olajpumpával megegyező AISIN olajpumpa 4A-GE motorokhoz. Ez a pumpa annyiban tér el a gyári Toyota alkatrésztől, hogy a Toyota feliratot a gyártó (AISIN) eltávolította. Ezért a felirat nélküliségért cserében az alkatrész sokkal olcsóbb, mint az ugyanilyen Toyota alkatrészként csomagolt változata.
Ajánlott minden 4A-GE motorkódú Toyotába!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK3 7M-GTE gyári olajpumpa
89.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota gyári (AISIN) olajpumpa Supra MK3 turbo 7M-GTE motorokhoz
Ez az olajpumpa az utolsó generációs, 1991-1992-ig gyártott turbós MK3 Suprákban volt megtalálható. A korábbi olajpumpákhoz képest ez a legnagyobb szállítási kapacitású pumpa MK3 Supra motorhoz. Felújításnál, vagy komolyabban tuningolt 7M-GTE motorok esetén erősen ajánlott beépíteni egy ilyen olajpumpát!
Nálunk a bolti árnál lényegesen kedvezőbben tudod megvásárolni ezt a gyári Toyota olajpumpát!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE gyári olajpumpa
149.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota gyári (AISIN) olajpumpa Supra MK4 turbo 2JZ-GTE motorokhoz
Ez az olajpumpa a legnagyobb szállítási kapacitású pumpa JZ Supra motorokhoz. Felújításnál, vagy komolyabban tuningolt JZ motorok építésénél erősen ajánlott az olajpumpát újra cserélni!
Ezt az olajpumpát GTE, azaz gyárilag turbós, dugattyú hűtő fúvókával ellátott motorokba ajánljuk! Beépítheted 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorba is, de szívó blokkban előfordulhat, hogy túl magas lesz vele az olajnyomásod, ezért oda inkább a kisebb belsejű (kisebb átmérőjű olaj kiszorító kerékkel szerelt) AISIN pumpánkat ajánljuk!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden gyárilag turbós Toyota 1JZ és 2JZ-GTE motorblokkhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE gyári olajpumpa RMS módosított változat
189.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
RMS módosított Toyota gyári olajpumpa Supra MK4 turbo 2JZ-GTE motorokhoz
Ez az olajpumpa a legnagyobb szállítási kapacitású pumpa JZ Supra motorokhoz. Felújításnál, vagy komolyabban tuningolt JZ motorok építésénél erősen ajánlott az olajpumpát újra cserélni!
Ezt az olajpumpát GTE, azaz gyárilag turbós, dugattyú hűtő fúvókával ellátott motorokba ajánljuk! Beépítheted 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorba is, de szívó blokkban előfordulhat, hogy túl magas lesz vele az olajnyomásod, ezért oda inkább a kisebb belsejű (kisebb átmérőjű olaj kiszorító kerékkel szerelt) AISIN pumpánkat ajánljuk!
Ezt a változatot saját műhelyünkben több ponton módosítottuk. Portolással növeltük a pumpa szállítási kapacitását, és átalakítottuk a szimering tartót, hogy elkerüljük azt a típus hibát, ami miatt a szimeriget kilöki az olaj nyomás. A termék ára tartalmaz egy speciálisan átalakított első főtengely szimeringet is, amit a pumpába be is építünk. Tuningolt és verseny célra használt motorokhoz ajánljuk ezt a terméket!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden gyárilag turbós Toyota 1JZ és 2JZ-GTE motorblokkhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE gyári olajpumpa Titanmotorsports módosított portolt változat
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Titanmotorsports portolt Toyota gyári olajpumpa Supra MK4 turbo 2JZ-GTE motorokhoz
Ez az olajpumpa a legnagyobb szállítási kapacitású pumpa JZ Supra motorokhoz. Felújításnál, vagy komolyabban tuningolt JZ motorok építésénél erősen ajánlott az olajpumpát újra cserélni!
Ezt az olajpumpát GTE, azaz gyárilag turbós, dugattyú hűtő fúvókával ellátott motorokba ajánljuk! Beépítheted 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorba is, de szívó blokkban előfordulhat, hogy túl magas lesz vele az olajnyomásod, ezért oda inkább a kisebb belsejű (kisebb átmérőjű olaj kiszorító kerékkel szerelt) AISIN pumpánkat ajánljuk!
Ezt a változatot A Titanmotorsports módosította. A pumpa teljes belseje átalakításra került. Ez a pumpa az elérhető legnagyobb szállítási kapacitású JZ olajpumpa a piacon! Ennél feljebb már csak drysump rendszerrel tudsz lépni kenés téren!. Tuningolt és verseny célra használt motorokhoz ajánljuk ezt a terméket!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden gyárilag turbós Toyota 1JZ és 2JZ-GTE motorblokkhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|