Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   DEKORÁCIÓ
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
»   AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
»   AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
»   AN SZERSZÁMOK CSATLAKOZÓ SZERELÉSHEZ
»   ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
»   BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
»   BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
»   BIKÁZÓ (jump starter)
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZ (alalap, szemes csavar, öv vágó)
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉKBETÉT
»   FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FÉKFOLYADÉK
»   FÉKMUNKAHENGER
»   FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GUMIABRONCS
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
»   GYERTYÁK
»   GYORSULÁSMÉRŐ
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
»   HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOR (benzin befecskendező)
»   INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
»   INJEKTOR SZŰRŐ
»   INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
»   INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
»   INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
»   INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
»   KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KULCSTARTÓ
»   KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LAMBDA SZONDA KIEMELŐ ÁTHELYEZŐ
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJCSŐ (AN olaj cső)
»   OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező, olajcső elosztó)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJSZŰRŐ
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   PATENT, PATENT SZETTEK
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
»   SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO NYOMÁS MÉRŐ ÓRA (turbó mérőóra)
»   TURBO OLAJ VISSZAFOLYÓ (turbó visszafolyó szett)
»   TURBO OLAJ VISSZAFOLYÓ TÖMÍTÉS (turbó olaj tömítés)
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
»   TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓ (gumi és szilikon csövekhez)
»   VAKDUGÓ (menetes lezáró csavar metrikus és colos)
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ VÁKUUMCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI FEDÉL
»   VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
»   VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S2 RS2 S1 S4 200 Quattro 5henger 20V
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI SEAT SKODA VW 2.0 1.8 TSI TFSI FSIT 16V EA113 EA888
»   AUDI TT 3.2 R32 VR6
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.9TDI
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   BMW E60 E61
»   BMW E9x E8x F0x F1x 135i 335i 535i N54B30
»   BMW F2x F3x G1x G3x 140i 240i 340i 440i 540i 640i 740i B58B30
»   CHEVROLET CORVETTE CHEVY LS V8 LS I. II. III. VI.
»   DATSUN 240Z 260Z 280Z 280ZX
»   FIAT PUNTO GT 1.4
»   FORD ESCORT SIERRA PINTO YB COSWORTH
»   FORD FOCUS 2.0 MUSTANG 2.3 ECOBOOST
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-200
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS CX7 2.3 DISI TURBO
»   MAZDA MX-5 RX-7 RX-8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI ECLIPSE 4G63
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 240SX KA24DE
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN GT-R R35
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   NISSAN SUNNY PULSAR GTI-R SR20DET
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   OPEL ASTRA ZAFIRA OPC Z20LET Z20LEH Z20LER
»   OPEL CROSA OPC Z16
»   RENAULT CLIO 2.0 SPORT F7R
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA FORESTER LEGACY WRX és WRX STi EJ20 EJ25
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   SUZUKI SWIFT MK4 2017- 1.4 turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST182 FWD ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA ST202 FWD és ST205 GT4 AWD
»   TOYOTA CELICA-SUPRA MK2
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK5 B58B30
»   VOLKSWAGEN 1.2 1.4 TSI
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT 1.9TDi DIESEL
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT BORA JETTA VR6 2.8 2.9
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT R32 VR6 24V
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT SCIROCCO 2.0 16V
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA COROLLA TS 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
14mm-es külsö átmérőjű kartergáz csatlakozó szett olaj lecsapató tartályokhoz

2.390 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing 14mm-es olaj lecsapató csatlakozó szett

Az áruházunkban kapható olaj lecsapató tartályok nagy része kisebb csatlakozóval van szerelve a gyári csomagban. Mivel nagyon sokan keresik a vastagabb kartergáz csatlakozás lehetőségét, ezért rendeltünk vastagabb, 14mm-es külső (10mm belső) átmérőjű csatlakozókat. A szett 2db alumínium csatlakozóból áll. Az ár a 2db, azaz kettő darab csatlakozóra egyben érdtendő!

Ajánlott az áruházunkban kapható minden olaj lecsapató tartályhoz! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Kartergáz elszívó rendszer

14.900 Ft
Raktárról azonnal

Kartergáz kiszippantó szett

Ez a speciális alkatrész csomag a kipufogóba vezeti be a kartergázt. Első hallásra nagyon furcsa lehet, hiszen a kipufogóban nagy nyomással távoznak a gázok, de egy ügyes trükkel, úgynevezett turbulencia elv miatt a kipufogóba speciális módon behegesztett acél csődarabokkal vákuum képezhető a kartertérben. Az eszköz hasonlóan működik, mint amikor nagy sebességgel haladó autóban lehúzod az ablakot, és a levegő kisebb résen először kifelé kezd el áramlani vákuumot képezve az utastérben.
Ezt a rendszert a saját drag autónkon teszteltük. Kifejezetten ajánljuk komoly versenymotorok építésekor, amikor a túlzott kartergáz képződés gondot okoz. Értelem szerűen az eszköz nem arra való, hogy szétkopott, tömítetlen motor kartergázát elégesd vele a kipufogóban, hanem nagyon magas turbónyomású versenyautók karterterének nyomás-csökkentésére találták ki! Az USA-ban nagy divat ezeket a szetteket olyan V8-as motorokba
beépíteni, ahol gyárilag a kartertér nincs szellőztetve.

A szettben található két polírozott alumínium szelepfedél kivezető kupakra csak akkor van szükséged, ha a szelepfedeleden nincs gyárilag kiképezve szellőztető nyílás!

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Olajlecsapató kartergáz lecsapató olaj leválasztó tartály szett 1.2literes dupla levegőszűrős Epman Racing EPAA01G130K

18.900 Ft
Raktárról azonnal

Epman Racing olajlecsapató tartály szett
1.2literes, nagyméretű tartállyal, dupla levegőszűrős szellőztetéssel
EPAA01G130K fekete

Univerzális, benzines és diesel motorokhoz is használható, kifejezetten nagyméretű kartergáz lecsapató szett erősen tningolt, turbósított, verseny célra használt autókhoz.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db levegőszűrő 35mm csatlakozással
- 1db olaj leeresztő csavar
- 2db AN10 papa csatlakozó

A tartály méretei:
- 102.50x99x229mm (kattints a termék képére!)

Ezt a tartályt a szabadba vezetett levegő miatt közúton nem szabad használni! A szabadba engedett kartergáz miatt számíts rá, hogy a motortérben erős olaj szag lesz érezhető, amit a menetszél be tud vinni az utastérbe!
Csak versenyautókba, azok közül is az erősen módosított, tuningolt, turbósított motorokhoz ajánljuk!
Kifejezetten ajánlott gyorsulásra (drag), és drift versenyre épített tuningolt motorokhoz!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, de van benne 2 terelőlemez a levegőszűrők csatlakozásánál. Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel tuningolt motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató olaj leválasztó tartály vagy vízhűtő kiegyenlítő tartály 2 literes Epman Racing

18.900 Ft
Raktárról azonnal

Epman Racing 2 literes olaj lecsapató, vagy kiegyenlítő tartály

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató tartály, vagy kiegyenlítő tartály hűtővíznek. 
Az alap csomag 10mm-es gumicsőhöz való cső csatlakozót tartalmaz!

A szett tartalma:
- 1db alumínium tartály
- 2db cső csatlakozó

- szintjelző
- zárófedél
- záró dugók gumigyűrűkkel a feleslegesen maradt csatlakozásokra

A tartály méreteit a termék képére kattintva tudod leolvasni!
A bordás gumicső csatlakozók
6mm belső, és 10mm külső átmérőjűek!

FONTOS!

Ha olaj lecsapatónak használod:
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy az olaj lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz belső szűrő alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
A tartály tetején szellőzést kell biztosítani, ha a lecsapatót nem akarod visszavezetni a szívócsőbe! Ha csak egy szellőző ágba iktatod be a lecsapatót, úgy nincs külön feladatod, de ha 2 szellőzője van az autódnak és a szabadba akarod engedni a kartergázt, akkor a zárófedél helyére egy levegőszűrőt kell felszerelned!

Ha hűtővíz kiegyenlítő tartálynak használod, akkor a tartályt nem szabad légmentesen lezárni! A hűtőfolyadék a tartály alsó felén található csatlakozáson keresztül legyen rákötve a vízhűtő radiátor nyomás tartó záró fedelének szuszogó csövére! Az egyik felső csatlakozást hagyd nyitva, hogy tudjon szellőzni a tartály, esetleg tudjon kifutni rajta keresztül a hűtővíz, ha elforralod!

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett D1 Spec ezüst

21.900 Ft
Raktárról azonnal

D1 Spec olajlecsapató tartály szett

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek

A tartály ezüst színű.

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett D1 Spec fekete színű

21.900 Ft
Raktárról azonnal

D1 Spec olajlecsapató tartály szett

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek

A tartály fekete színű.

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett D1 Spec kék színű

21.900 Ft
Raktárról azonnal

D1 Spec olajlecsapató tartály szett

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek

A tartály kék színű.

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett D1 Spec piros színű

21.900 Ft
Raktárról azonnal

D1 Spec olajlecsapató tartály szett

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek

A tartály piros színű.

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett kerek MGP Racing ezüst

11.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett ezüst színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozások mérete: kívül 10mm belül 6mm (a termék fényképein látható a nagyobb, 14mm-es csatlakozó is, de az alap csomagban csak a kisebb, 10mmes csatlakozók járnak a termékhez!)

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett kerek MGP Racing fekete

11.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett fekete színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozások méretei: kívül 10mm belül 6mm
(a termék fényképein látható a nagyobb, 14mm-es csatlakozó is, de az alap csomagban csak a kisebb, 10mmes csatlakozók járnak a termékhez!)

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett kerek MGP Racing kék

11.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett kék színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozások méretei: kívül 10mm belül 6mm
(a termék fényképein látható a nagyobb, 14mm-es csatlakozó is, de az alap csomagban csak a kisebb, 10mmes csatlakozók járnak a termékhez!)

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett kerek MGP Racing piros

11.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett piros színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozások méretei: kívül 10mm belül 6mm
(a termék fényképein látható a nagyobb, 14mm-es csatlakozó is, de az alap csomagban csak a kisebb, 10mmes csatlakozók járnak a termékhez!)

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett mini levegőszűrővel nívópálcával Epman Racing EP-JYH08 fekete

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Epman Racing olajlecsapató tartály szett
EP-JYH08 fekete

Univerzális, benzines és diesel motorokhoz is használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db nívópálca
- 1db mini levegő szűrő 12mm-es csatlakozással
- 1db 12m-es cső csatlakozó a mini levegőszűrőhöz
- 3db csőbilincs
- 1db 1m-es gumi olajcső
- 2db 10mm-es cső csatlakozó
- 2db 14mm-es cső csatalakozó

A tartály méretei:
- magassága 12cm szűr nélkül, 18cm szűrővel együtt
- alapja 7cm-es kör
- kartergáz cső csatlakozók: 10 és 14mm-es belső átmérőjű gumi cső csatlakozók

A tartály fekete színű.

A tartály nívópálcával van ellátva. Az tartály aljának lecsavarásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett szögletes MGP Racing ezüst

11.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing szögletes olajlecsapató szett ezüst színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 
Az alap csomag 10mm-es olajcső csatlakozót tartalmaz!

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- olajcső fittingek csatlakozásai 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett szögletes MGP Racing fekete

11.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing szögletes olajlecsapató szett fekete színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
Az alap 10mm-es átmérőjű olajcső csatlakozót tartalmaz!

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- olajcső fittingek csatlakozásai 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett szögletes MGP Racing kék

11.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing szögletes olajlecsapató szett kék színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 
Az alap csomag 10mm-es olajcső csatlakozót tartalmaz!

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- olajcső fittingek csatlakozásai 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Olajlecsapató kartergáz lecsapató tartály szett szögletes MGP Racing piros

11.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing szögletes olajlecsapató szett piros színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 
Az alap csomag 10mm-es olajcső csatlakozót tartalmaz!

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- olajcső fittingek csatlakozásai 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva