Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉK BETÉT
|
|
»
|
|
FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉK CSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉK CSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉK FOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉK MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉK TÁRCSA
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INJEKTOROK
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
TURBOK
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓK
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
Szögletes olajlecsapató tartály szett ezüst MGP Racing
11.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing szögletes olajlecsapató szett ezüst színben
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
Az alap csomag 10mm-es olajcső csatlakozót tartalmaz!
A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső
A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- olajcső fittingek csatlakozásai 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek
A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.
FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
Szögletes olajlecsapató tartály szett fekete MGP Racing
11.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing szögletes olajlecsapató szett fekete színben
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
Az alap 10mm-es átmérőjű olajcső csatlakozót tartalmaz!
A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső
A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- olajcső fittingek csatlakozásai 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek
A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.
FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
Szögletes olajlecsapató tartály szett kék MGP Racing
11.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing szögletes olajlecsapató szett kék színben
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
Az alap csomag 10mm-es olajcső csatlakozót tartalmaz!
A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső
A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- olajcső fittingek csatlakozásai 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek
A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.
FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
Szögletes olajlecsapató tartály szett piros MGP Racing
11.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing szögletes olajlecsapató szett piros színben
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
Az alap csomag 10mm-es olajcső csatlakozót tartalmaz!
A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső
A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- olajcső fittingek csatlakozásai 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek
A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.
FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
14mm-es külsö átmérőjű kartergáz csatlakozó szett olaj lecsapató tartályokhoz
2.390
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing 14mm-es olaj lecsapató csatlakozó szett
Az áruházunkban kapható olaj lecsapató tartályok nagy része kisebb csatlakozóval van szerelve a gyári csomagban. Mivel nagyon sokan keresik a vastagabb kartergáz csatlakozás lehetőségét, ezért rendeltünk vastagabb, 14mm-es külső (10mm belső) átmérőjű csatlakozókat. A szett 2db alumínium csatlakozóból áll. Az ár a 2db, azaz kettő darab csatlakozóra egyben érdtendő!
Ajánlott az áruházunkban kapható minden olaj lecsapató tartályhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
D1 Spec olajlecsapató tartály szett chrome színű
21.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
D1 Spec olajlecsapató tartály szett
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső
A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek
A tartály chrome színű.
A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!
FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
D1 Spec olajlecsapató tartály szett fekete színű
21.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
D1 Spec olajlecsapató tartály szett
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső
A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek
A tartály fekete színű.
A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!
FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
D1 Spec olajlecsapató tartály szett kék színű
21.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
D1 Spec olajlecsapató tartály szett
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső
A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek
A tartály kék színű.
A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!
FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
D1 Spec olajlecsapató tartály szett piros színű
21.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
D1 Spec olajlecsapató tartály szett
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső
A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek
A tartály piros színű.
A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!
FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
Kartergáz elszívó rendszer
14.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Kartergáz kiszippantó szett
Ez a speciális alkatrész csomag a kipufogóba vezeti be a kartergázt. Első hallásra nagyon furcsa lehet, hiszen a kipufogóban nagy nyomással távoznak a gázok, de egy ügyes trükkel, úgynevezett turbulencia elv miatt a kipufogóba speciális módon behegesztett acél csődarabokkal vákuum képezhető a kartertérben. Az eszköz hasonlóan működik, mint amikor nagy sebességgel haladó autóban lehúzod az ablakot, és a levegő kisebb résen először kifelé kezd el áramlani vákuumot képezve az utastérben.
Ezt a rendszert a saját drag autónkon teszteltük. Kifejezetten ajánljuk komoly versenymotorok építésekor, amikor a túlzott kartergáz képződés gondot okoz. Értelem szerűen az eszköz nem arra való, hogy szétkopott, tömítetlen motor kartergázát elégesd vele a kipufogóban, hanem nagyon magas turbónyomású versenyautók karterterének nyomás-csökkentésére találták ki! Az USA-ban nagy divat ezeket a szetteket olyan V8-as motorokba beépíteni, ahol gyárilag a kartertér nincs szellőztetve.
A szettben található két polírozott alumínium szelepfedél kivezető kupakra csak akkor van szükséged, ha a szelepfedeleden nincs gyárilag kiképezve szellőztető nyílás!
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Kerek olajlecsapató tartály szett ezüst MGP Racing
11.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP kerek olajlecsapató szett ezüst színben
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső
A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozások mérete: kívül 10mm belül 6mm (a termék fényképein látható a nagyobb, 14mm-es csatlakozó is, de az alap csomagban csak a kisebb, 10mmes csatlakozók járnak a termékhez!)
A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!
FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
Kerek olajlecsapató tartály szett fekete MGP Racing
11.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP kerek olajlecsapató szett fekete színben
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső
A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozások méretei: kívül 10mm belül 6mm (a termék fényképein látható a nagyobb, 14mm-es csatlakozó is, de az alap csomagban csak a kisebb, 10mmes csatlakozók járnak a termékhez!)
A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!
FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
Kerek olajlecsapató tartály szett kék MGP Racing
11.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP kerek olajlecsapató szett kék színben
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső
A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozások méretei: kívül 10mm belül 6mm (a termék fényképein látható a nagyobb, 14mm-es csatlakozó is, de az alap csomagban csak a kisebb, 10mmes csatlakozók járnak a termékhez!)
A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!
FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
Kerek olajlecsapató tartály szett piros MGP Racing
11.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP kerek olajlecsapató szett piros színben
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső
A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozások méretei: kívül 10mm belül 6mm (a termék fényképein látható a nagyobb, 14mm-es csatlakozó is, de az alap csomagban csak a kisebb, 10mmes csatlakozók járnak a termékhez!)
A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!
FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
Olaj lecsapató olaj leválasztó tartály vagy vízhűtő kiegyenlítő tartály 2 literes Epman Racing
18.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Epman Racing 2 literes olaj lecsapató, vagy kiegyenlítő tartály
Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató tartály, vagy kiegyenlítő tartály hűtővíznek.
Az alap csomag 10mm-es gumicsőhöz való cső csatlakozót tartalmaz!
A szett tartalma:
- 1db alumínium tartály
- 2db cső csatlakozó
- szintjelző
- zárófedél
- záró dugók gumigyűrűkkel a feleslegesen maradt csatlakozásokra
A tartály méreteit a termék képére kattintva tudod leolvasni!
A bordás gumicső csatlakozók 6mm belső, és 10mm külső átmérőjűek!
FONTOS!
Ha olaj lecsapatónak használod:
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy az olaj lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz belső szűrő alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)
A tartály tetején szellőzést kell biztosítani, ha a lecsapatót nem akarod visszavezetni a szívócsőbe! Ha csak egy szellőző ágba iktatod be a lecsapatót, úgy nincs külön feladatod, de ha 2 szellőzője van az autódnak és a szabadba akarod engedni a kartergázt, akkor a zárófedél helyére egy levegőszűrőt kell felszerelned!
Ha hűtővíz kiegyenlítő tartálynak használod, akkor a tartályt nem szabad légmentesen lezárni! A hűtőfolyadék a tartály alsó felén található csatlakozáson keresztül legyen rákötve a vízhűtő radiátor nyomás tartó záró fedelének szuszogó csövére! Az egyik felső csatlakozást hagyd nyitva, hogy tudjon szellőzni a tartály, esetleg tudjon kifutni rajta keresztül a hűtővíz, ha elforralod!
Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|