Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TANK
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DASH (-AN) CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz stb.)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ECU (programozható motorvezérlő elektronika)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK (féktárcsa, fékbetét, féknyereg, fékcső)
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK
»   INTERCOOLER FÉM CSŐ TOLDATOK (acél és alumínium turbó cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (turbó gumi cső)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLEREK
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS
»   KERÉKCSAVAROK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI VW 2.0 TSI TFSI FSIT 16V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS 2.3 DISI
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA WRX
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
Szögletes olajlecsapató tartály szett ezüst MGP Racing AKCIÓ!!!

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing szögletes olajlecsapató szett ezüst színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 
Az alap csomag 10mm-es olajcső csatlakozót tartalmaz!

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- olajcső fittingek csatlakozásai 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Szögletes olajlecsapató tartály szett fekete MGP Racing AKCIÓ!!!

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing szögletes olajlecsapató szett fekete színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.
Az alap 10mm-es átmérőjű olajcső csatlakozót tartalmaz!

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- olajcső fittingek csatlakozásai 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Szögletes olajlecsapató tartály szett kék MGP Racing AKCIÓ!!!

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing szögletes olajlecsapató szett kék színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 
Az alap csomag 10mm-es olajcső csatlakozót tartalmaz!

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- olajcső fittingek csatlakozásai 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Szögletes olajlecsapató tartály szett piros MGP Racing AKCIÓ!!!

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing szögletes olajlecsapató szett piros színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 
Az alap csomag 10mm-es olajcső csatlakozót tartalmaz!

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- bilincsek a gumicsőre
- konzol a tartály rögzítéséhez
- gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 18cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 20cm
- alapja 6,5cmx8cm téglalap
- olajcső fittingek csatlakozásai 7mm belső, és 10mm külső átmérőjűek

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. A lecsapató oldalán külön csatlakozás található, amin keresztül a felgyűlt olajsár kiüríthető.

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
14mm-es külsö átmérőjű kartergáz csatlakozó szett olaj lecsapató tartályokhoz

1.990 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing 14mm-es olaj lecsapató csatlakozó szett

Az áruházunkban kapható olaj lecsapató tartályok nagy része kisebb csatlakozóval van szerelve a gyári csomagban. Mivel nagyon sokan keresik a vastagabb kartergáz csatlakozás lehetőségét, ezért rendeltünk vastagabb, 14mm-es külső (10mm belső) átmérőjű csatlakozókat. A szett 2db alumínium csatlakozóból áll. Az ár a 2db, azaz kettő darab csatlakozóra egyben érdtendő!

Ajánlott az áruházunkban kapható minden olaj lecsapató tartályhoz! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

D1 Spec olajlecsapató tartály szett chrome színű

12.900 Ft
Raktárról azonnal

D1 Spec olajlecsapató tartály szett

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek

A tartály chrome színű.

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
D1 Spec olajlecsapató tartály szett fekete színű

12.900 Ft
Raktárról azonnal

D1 Spec olajlecsapató tartály szett

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek

A tartály fekete színű.

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
D1 Spec olajlecsapató tartály szett kék színű

12.900 Ft
Raktárról azonnal

D1 Spec olajlecsapató tartály szett

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek

A tartály kék színű.

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
D1 Spec olajlecsapató tartály szett piros színű

12.900 Ft
Raktárról azonnal

D1 Spec olajlecsapató tartály szett

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 2db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 15cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 16,5cm
- alapja 8cm-es kör
- csatlakozási 9mm belső átmérőjűek

A tartály piros színű.

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Kartergáz elszívó rendszer

14.900 Ft
Raktárról azonnal

Kartergáz kiszippantó szett

Ez a speciális alkatrész csomag a kipufogóba vezeti be a kartergázt. Első hallásra nagyon furcsa lehet, hiszen a kipufogóban nagy nyomással távoznak a gázok, de egy ügyes trükkel, úgynevezett turbulencia elv miatt a kipufogóba speciális módon behegesztett acél csődarabokkal vákuum képezhető a kartertérben. Az eszköz hasonlóan működik, mint amikor nagy sebességgel haladó autóban lehúzod az ablakot, és a levegő kisebb résen először kifelé kezd el áramlani vákuumot képezve az utastérben.
Ezt a rendszert a saját drag autónkon teszteltük. Kifejezetten ajánljuk komoly versenymotorok építésekor, amikor a túlzott kartergáz képződés gondot okoz. Értelem szerűen az eszköz nem arra való, hogy szétkopott, tömítetlen motor kartergázát elégesd vele a kipufogóban, hanem nagyon magas turbónyomású versenyautók karterterének nyomás-csökkentésére találták ki! Az USA-ban nagy divat ezeket a szetteket olyan V8-as motorokba
beépíteni, ahol gyárilag a kartertér nincs szellőztetve.

A szettben található két polírozott alumínium szelepfedél kivezető kupakra csak akkor van szükséged, ha a szelepfedeleden nincs gyárilag kiképezve szellőztető nyílás!

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Kerek olajlecsapató tartály szett ezüst MGP Racing

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett ezüst színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozások mérete: kívül 10mm belül 6mm

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Kerek olajlecsapató tartály szett fekete MGP Racing

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett fekete színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozások méretei: kívül 10mm belül 6mm

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Kerek olajlecsapató tartály szett kék MGP Racing

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett kék színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett. 

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozások méretei: kívül 10mm belül 6mm

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Kerek olajlecsapató tartály szett piros MGP Racing

9.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP kerek olajlecsapató szett piros színben

Univerzális, bármilyen motorhoz használható kartergáz lecsapató szett.

A szett tartalma:
- 1db alumínium olajlecsapató tartály
- 1db alumínium rögzítő fül
- 4db bilincs
- 4db csavar
- 1db 1m-es gumi olajcső

A tartály méretei:
- magassága 16cm
- teljes magasság csatlakozásokkal 19cm
- alapja 8cm-es kör
- olajcső csatlakozások méretei: kívül 10mm belül 6mm

A felszerelés a fenti alkatrészek segítségével szinte bármilyen motortérben esztétikusan megoldható!
A tartály szintjelzővel van ellátva. Az alja kicsavarozásával a felgyűlt olajsár kiüríthető.
A tartály oldalára a szettben találsz egy szintjelzőt, amit felszerelve láthatod, hogy mennyi olajsár gyűlt össze a hengerben!

FONTOS!
A tartály belsejében nincs semmilyen szűrő betét, vagy más alkatrész! Ahhoz, hogy a lecsapató a feladatát ellássa nincsen szükség semmilyen plusz alkatrészre pl. belógó csövekre, vagy szűrő betétre! Tekinthetjük a lecsapató dobozát egy üres tartálynak, amin 2 csatlakozás található! Az olaj lecsapatására csak és kizárólag az ilyen, üresnek nevezhető tartályok alkalmasak, mert csak így kivitelezhető a kartergáz ellenállás nélküli közlekedése a lecsapató tartályon keresztül! Bármilyen megoldás, ami akadályozza a kartergáz áramlását károsíthatja a motort (pl. kilöki a szelepfedél tömítést ha túlnyomás keletkezik a karter térben!)

Ajánlott bármely benzines vagy diesel motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:

Mi az az olajlecsapató, és mire használják?
Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva