Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   DEKORÁCIÓ
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
»   AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
»   AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
»   ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
»   BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
»   BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
»   BIKÁZÓ (jump starter)
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉKBETÉT
»   FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FÉKFOLYADÉK
»   FÉKMUNKAHENGER
»   FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GUMIABRONCS
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
»   GYERTYÁK
»   GYORSULÁSMÉRŐ
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
»   HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOR (benzin befecskendező)
»   INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
»   INJEKTOR SZŰRŐ
»   INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
»   INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
»   INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
»   INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
»   KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KULCSTARTÓ
»   KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJCSŐ (AN olaj cső)
»   OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJSZŰRŐ
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   PATENT, PATENT SZETTEK
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
»   SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
»   TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
»   VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
»   VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S2 RS2 S1 S4 200 Quattro 5henger 20V
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI SEAT SKODA VW 2.0 1.8 TSI TFSI FSIT 16V EA113 EA888
»   AUDI TT 3.2 R32 VR6
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.9TDI
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   BMW E60 E61
»   BMW E9x E8x F0x F1x 135i 335i 535i N54B30
»   BMW F2x F3x G1x G3x 140i 240i 340i 440i 540i 640i 740i B58B30
»   CHEVROLET CORVETTE CHEVY LS V8 LS I. II. III. VI.
»   DATSUN 240Z 260Z 280Z 280ZX
»   FIAT PUNTO GT 1.4
»   FORD ESCORT SIERRA PINTO YB COSWORTH
»   FORD FOCUS 2.0 MUSTANG 2.3 ECOBOOST
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-200
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS CX7 2.3 DISI TURBO
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI ECLIPSE 4G63
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 240SX KA24DE
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN GT-R R35
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   NISSAN SUNNY PULSAR GTI-R SR20DET
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   OPEL ASTRA ZAFIRA OPC Z20LET Z20LEH Z20LER
»   OPEL CROSA OPC Z16
»   RENAULT CLIO 2.0 SPORT F7R
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA FORESTER LEGACY WRX és WRX STi EJ20 EJ25
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   SUZUKI SWIFT MK4 2017- 1.4 turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST182 FWD ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA ST202 FWD és ST205 GT4 AWD
»   TOYOTA CELICA-SUPRA MK2
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK5 B58B30
»   VOLKSWAGEN 1.2 1.4 TSI
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT 1.9TDi DIESEL
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT BORA JETTA VR6 2.8 2.9
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT R32 VR6 24V
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT SCIROCCO 2.0 16V
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA COROLLA TS 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> AUDI SEAT SKODA VW 2.0 1.8 TSI TFSI FSIT 16V EA113 EA888
Audi A3 8P TT MK2 2.0 1.8 TFSI turbó utáni kipufogó leömlő downpipe TurboWorks

74.900 Ft
Raktárról azonnal

Audi A3 8P 1.8 TFSI 2.0TFSI
Audi TT MK2 1.8TFSI 2.0TFSI
Turbó utáni kipufogó leömlő downpipe

A gyári katalizátor helyére egy az egyben illeszkedik ez a cső darab. Megtalálható benne 2db lambda szonda csatlakozása is. Tuning célra, vagy a meghibásodott katalizátor kiváltására használható. Fontos tudnod, hogy a cső beépítéséhez szükséged lesz az autó motorvezérlőjének átírására, vagy egy olyan eszközre, ami szimulálja a lambda szondákon keresztül a katalizátor működését. Ez a kipufogó cső egy üres, rozsdamentes acélból készült cső, nincsen benne katalizátor. A motorod erősebb lesz tőle, mivel a kipufogó fojtása csökkenni fog, ami feltöltős motoroknál az egyik alap tuning fogás. Kérlek tartsd észben, hogy hivatalosan ilyen kipufogó csővel közúton nem közlekedhetsz és az autód az emissziós értékeket sem fogja vele tudni produkálni műszaki vizsgán a katalizátor hiánya miatt!
A downpipe cső belső átmérője 76mm. A cső csatlakozása a gyári kipufogó rendszer felé:
60mm belső átmérőjű.

Használható az alábbi autótípusokban:
Audi A3 8P 1.8TFSI 160lóerő
évjáratok: 2008-2013
Audi A3 8P 2.0TFSI 200lóerő évjáratok: 2005-2013
Audi A3 8P 1.8TFSI 160lóerő évjáratok: 2008-2013
Audi TT MK2 Coupe Roadster 1.8TFSI 160lóerő évjáratok: 2007-től
Audi TT MK2 Coupe Roadster 2.0 TFSI 200/211lóerő évjáratok: 2008-tól

Más VW változatba keresel hasonló megoldást? Írj nekünk! tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott a fenti listában látható VAG típusokba!
Csak szakember építheti be!
A katalizátor kiiktatása miatt közúton nem használható!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi A3 A4 A5 A6 A7 Volkswagen Golf 2.0 TFSI 16V szívó szelep nitridált acél 33.85mm egy barázdás Supertech VWIVN-1002S 8

72.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech nitridált acél szívó szelep szett 16V 2.0T
direktbefecskendezéses Audi és Volkswagen motorokhoz
Supertech VWIVN-1002S

Ha extrém strapabíró motort akarsz építeni, akkor szükséges a gyári szelepek cseréje a nagyobb hő és mechanikai terhelés miatt. A Supertech szettje bitangerős extra terhelést is elviselő nitridált acél szelepekből áll. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, így a teljesítménye lényegesen nagyobb lehet.
Az ár 8db szívó szelepre egyben értendő!

FONTOS!
A szeleptányér mérete 33.85mm! Létezik 32.35mm-es és 33.00mm-es szeleppel szerelt TFSi/FSI motor is.
A szelep méretét feltétlen egyeztesd velünk megrendelés előtt! A Supertechtől 33.00mm-es és 32.35mm-es méretben tudjuk rendelni!
A szelep nem használható a gyári szelep ékekkel, mivel ez a szelep egy barázdás az ékeknél! Áruházunkból tudsz rendelni a szelephez megfelelő szelep ék szettet is!

Beépíthető többek között az alábbi motorokba:
- Audi Volkswagen Skoda Seat minden 2.0 16V feltöltős benzines motor

Ajánlott minden direkt befecskendezéses Audi/VW 4hengeres 16V motorba!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi A4 A5 Q5 VW Passat 2.0 TSI EA113 H profilú kovácsolt hajtókar szett 21mm-es csapszeggel trapéz fejjel FCP Engineering

179.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett VW 2.0 TSI motorokhoz
FCPRHATFSI14450621T
144mm hosszú
50.60mm nagy csap átmérő
24.95mm szélesség
21mm-es csapszeg furat
trapézos kialakítás a dugattyúban

4340-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 2.0 TSI VW és Audi motorokba. Ebből a hajtókarból nagyon sok változat létezik! Biztosra csak akkor tudsz menni, ha szétszereled a motorodat és megméred a gyári hajtókarod méreteit! Szinte minden létező változatból tudunk adni polcról, vagy rövid határidővel!

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 21mm
- hajtókar szélessége a nagy csapnál: 24.95mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 600lóerő és 9000 fordulat per perc! Ha ennél extrémebb motort akarsz építeni, akkor létezik egy még erősebb, X profilú FCP kovácsolt hajtókar változat is ehhez a motorhoz!

A hajtókar kialakítása trapézos a csapszegnél, ezért használható gyári dugattyúval és kovácsolt, tuning dugattyúkkal is!

Egy szett 4db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott 21mm-es csapszeggel szerelt VW és Audi 2.0 TSI EA113 motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi A4 A5 Q5 VW Passat CC 2.0 TSI H profilú kovácsolt hajtókar szett 20mm-es csapszeggel trapéz fejjel FCP Engineering

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett VW 2.0 TSI motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 2.0 TSI VW és Audi motorokba. Ebből a hajtókarból nagyon sok változat létezik! Biztosra csak akkor tudsz menni, ha szétszereled a motorodat és megméred a gyári hajtókarod méreteit! Szinte minden létező változatból tudunk adni polcról, vagy rövid határidővel!

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 20mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 600lóerő és 9000 fordulat per perc! Ha ennél extrémebb motort akarsz építeni, akkor létezik egy még erősebb, X profilú FCP kovácsolt hajtókar változat is ehhez a motorhoz!

A hajtókar kialakítása trapézos a csapszegnél, ezért használható gyári dugattyúval és kovácsolt, tuning dugattyúkkal is!

Egy szett 4db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott 20mm-es csapszeggel szerelt VW és Audi 2.0 TSI motorokhoz!
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi A4 A5 Q5 VW Passat CC 2.0 TSI H profilú kovácsolt hajtókar szett 23mm-es csapszeggel egyenes fejjel FCP Engineering

179.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett VW 2.0 TSI motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 2.0 TSI VW és Audi motorokba. Ebből a hajtókarból nagyon sok változat létezik! Biztosra csak akkor tudsz menni, ha szétszereled a motorodat és megméred a gyári hajtókarod méreteit! Szinte minden létező változatból tudunk adni polcról, vagy rövid határidővel!

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 23mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 600lóerő és 9000 fordulat per perc! Ha ennél extrémebb motort akarsz építeni, akkor létezik egy még erősebb, X profilú FCP kovácsolt hajtókar változat is ehhez a motorhoz!

A hajtókar kialakítása egyenes a csapszegnél, ezért gyári dugattyúval nem, csak kovácsolt, egyenes csapszeg oldalfallal kialakított dugattyúkhoz használható! Ez a szett elsősorban erős tuning motorokhoz ajánlott kovácsolt dugattyúval kombinálva!

Egy szett 4db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott 23mm-es csapszeggel szerelt VW és Audi 2.0 TSI motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi A4 A5 Q5 VW Passat CC 2.0 TSI H profilú kovácsolt hajtókar szett 23mm-es csapszeggel trapéz fejjel FCP Engineering

179.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett VW 2.0 TSI motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 2.0 TSI VW és Audi motorokba. Ebből a hajtókarból nagyon sok változat létezik! Biztosra csak akkor tudsz menni, ha szétszereled a motorodat és megméred a gyári hajtókarod méreteit! Szinte minden létező változatból tudunk adni polcról, vagy rövid határidővel!

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 23mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 600lóerő és 9000 fordulat per perc! Ha ennél extrémebb motort akarsz építeni, akkor létezik egy még erősebb, X profilú FCP kovácsolt hajtókar változat is ehhez a motorhoz!

A hajtókar kialakítása trapézos a csapszegnél, ezért használható gyári dugattyúval és kovácsolt, tuning dugattyúkkal is!

Egy szett 4db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott 23mm-es csapszeggel szerelt VW és Audi 2.0 TSI motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi A4 A5 Q5 VW Passat CC 2.0 TSI X profilú kovácsolt hajtókar szett 21mm-es csapszeggel FCP Engineering

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

FCP Engineering X profilú extrém teherbírású kovácsolt hajtókar szett VW 2.0 TSI motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, extra erős, tuning hajtókar 2.0 TSI VW és Audi motorokba. Ebből a hajtókarból nagyon sok változat létezik! Biztosra csak akkor tudsz menni, ha szétszereled a motorodat és megméred a gyári hajtókarod méreteit! Szinte minden létező változatból tudunk adni polcról, vagy rövid határidővel!

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 21mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 1000lóerő és 9000 fordulat per perc!

A hajtókar kialakítása trapézos a csapszegnél, ezért használható gyári dugattyúval és kovácsolt, tuning dugattyúkkal is!

Egy szett 4db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott 23mm-es csapszeggel szerelt VW és Audi 2.0 TSI motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi S3 TTS Golf R 2.0 TFSI EA113 H profilú kovácsolt hajtókar szett 22mm-es csapszeggel trapéz fejjel FCP Engineering

179.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett VW 2.0 TSI motorokhoz

4032-es kovácsolt acélból készült, erős, tuning hajtókar 2.0 TSI VW és Audi motorokba. Ebből a hajtókarból nagyon sok változat létezik! Biztosra csak akkor tudsz menni, ha szétszereled a motorodat és megméred a gyári hajtókarod méreteit! Szinte minden létező változatból tudunk adni polcról, vagy rövid határidővel!

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 144mm
- nagy csap belső átmérő: 50.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 22mm
- hajtókar szélessége a nagy csapnál: 24.95mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 600lóerő és 9000 fordulat per perc! Ha ennél extrémebb motort akarsz építeni, akkor létezik egy még erősebb, X profilú FCP kovácsolt hajtókar változat is ehhez a motorhoz!

A hajtókar kialakítása trapézos a csapszegnél, ezért használható gyári dugattyúval és kovácsolt, tuning dugattyúkkal is!

Egy szett 4db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Ajánlott 22mm-es csapszeggel szerelt VW és Audi 2.0 TSI EA113 motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi Seat Skoda Volkswagen 2.0 TFSI EA113 balansz tengely kiváltó szett freewheel kit VIS Motorsport

79.900 Ft
Raktárról azonnal

VIS Motorsport VAG EA113 balansz tengely kiváltó szett
Freewheel kit minden EA113 motorhoz

A VAG EA113 2.0 TFSI motorok egyik gyenge pontja  agyári balansz tengely. Gyakran okoz teljes motorhalált, amikor a tengelyt meghajtó kerék tönkremegy és megáll miatta az olajpupma. Erre a problémára ad jó megoldást a VIS Motorsport balansz tengely kiiktató szettje. Csapágyazott acél lánckerék kerül a balance tengely helyére. A későbbi meghibásodás esélye minimalizálódik, illetve a felszabaduló energia, ami a tengelyt hajtotta - innentől kezdve a kerekeken lesz ér érzékelhető.
Ezt a terméket nem csak tuningolt motorkba ajánljuk, mivel a balansz tengelyt meghajtó lánckerék meghibásodása típusbetegség ezeknél a motoroknál.
A termék működése röviden: ezzel a lánckerékkel az olajpumpa és a lánc ugyan úgy funkcionál, mint a gyári motorban azzal a különbséggel, hogy a balansz tengely áll, tehát a kerék nem forgatja a balansztengelyt. Tuningolt motor esetén ezzel teljesítményt szabadítasz fel. Tuningmentes motorok esetében áldott tulajdonsága a szettnek, hogy sokkal erősebb és tartósabb, mint a gyári megoldás.
Minden EA113 típuskódú VAG motorba beépíthető motorkódtól függetlenül.

Csak szakember építheti be!
Beépíthető minden VAG EA113 motorba.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi Seat Skoda Volkswagen 2.0 TFSI EA113 benzinpumpa upgrade szett tuning benzinpumpa belső VIS Motorsport HPFP

144.900 Ft
Raktárról azonnal

VIS Motorsport VAG EA113 benzinpumpa tuning szett
Fuel pump upgrade kit

A VAG EA113 2.0 TFSI motorok egyik gyenge pontja motortuning esetén a mechanikus nagynyomású benzin pumpa. Hiába kap az autó nagy turbót, nagyobb befecskendezőket, ha a pumpa nem tud szállítani elegendő üzemanyagot. Jellemzően már a 300+ lóerős tuningoknál is szükséged lesz erre a benzinpumpa belsőre. Segítségével akár 600+ lóerős 2.0 TFSI tuning motor is építhető. A végeredmény erősen függ a körítéstől: ne felejtsd el, hogy a rendszer nyomást szabályozó szelep és a befecskendezők mérete is fontos tényező az üzemanyag szállításban! Ez az alkatrész a mechanikus pumpa belsejét teszi alkalmassá arra, hogy akár 600+ lóerőt is ki tudj vele szolgálni!

Fontos!
A szett csak az EA113 típusjelű motorokba építhető be!

Csak szakember építheti be!
Beépíthető minden VAG EA113 motorba.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi Seat Skoda Volkswagen 2.0 TFSI EA888 GEN 2 benzinpumpa upgrade szett tuning benzinpumpa belső VIS Motorsport HPFP

149.900 Ft
Raktárról azonnal

VIS Motorsport VAG EA888 GEN 2 benzinpumpa tuning szett
Fuel pump upgrade kit

A VAG EA888 GEN 2. TFSI motorok egyik gyenge pontja motortuning esetén a mechanikus nagynyomású benzin pumpa. Hiába kap az autó nagy turbót, nagyobb befecskendezőket, ha a pumpa nem tud szállítani elegendő üzemanyagot. Jellemzően már a 300+ lóerős tuningoknál is szükséged lesz erre a benzinpumpa belsőre. Segítségével akár 600+ lóerős 2.0 TFSI tuning motor is építhető. A végeredmény erősen függ a körítéstől: ne felejtsd el, hogy a rendszer nyomást szabályozó szelep és a befecskendezők mérete is fontos tényező az üzemanyag szállításban! Ez az alkatrész a mechanikus pumpa belsejét teszi alkalmassá arra, hogy akár 600+ lóerőt is ki tudj vele szolgálni!

Fontos!
A szett csak 2. generációs EA888 motorokba építhető be!

Csak szakember építheti be!
Beépíthető minden VAG EA888 GEN 2 motorba.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi Seat Skoda Volkswagen 2.0 TFSI EA888 GEN 3 benzinpumpa upgrade szett tuning benzinpumpa belső VIS Motorsport HPFP

149.900 Ft
Raktárról azonnal

VIS Motorsport VAG EA888 GEN 3 benzinpumpa tuning szett
Fuel pump upgrade kit

A VAG EA888 GEN 3. TFSI motorok egyik gyenge pontja motortuning esetén a mechanikus nagynyomású benzin pumpa. Hiába kap az autó nagy turbót, nagyobb befecskendezőket, ha a pumpa nem tud szállítani elegendő üzemanyagot. Jellemzően már a 300+ lóerős tuningoknál is szükséged lesz erre a benzinpumpa belsőre. Segítségével akár 600+ lóerős 2.0 TFSI tuning motor is építhető. A végeredmény erősen függ a körítéstől: ne felejtsd el, hogy a rendszer nyomást szabályozó szelep és a befecskendezők mérete is fontos tényező az üzemanyag szállításban! Ez az alkatrész a mechanikus pumpa belsejét teszi alkalmassá arra, hogy akár 600+ lóerőt is ki tudj vele szolgálni!

Fontos!
A szett csak 3. generációs EA888 motorokba építhető be!

Csak szakember építheti be!
Beépíthető minden VAG EA888 GEN 3 motorba.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi Seat Skoda Volkswagen 2.0FSI turbo EA113 (AXX, BGB, BPJ, BPY, BWA) JE kovácsolt dugattyú szett 10.25:1CR

311.900 Ft
Raktárról azonnal

JE Pistons kovácsolt dugattyúk VW konszern 2004-2008 évjáratú 2.0FSI turbo motorokhoz

Kiváló minőségű, turbos tuning (kovácsolt) dugattyú szett VW 2.0 literes, 4 hengeres 16 szelepes motorhoz.

A szett tartalma:
- 4db kovácsolt dugattyú
- csapszegek
- gyűrű szettek

Csapszegméret: 20mm! A dugattyú alkalmas trapézos, és hagyományos kialakítású hajtókarokkal való összeszerelésre is!

FONTOS!
Ennél a dugattyú változatnál a JE a dugattyú hűtő olaj fúvókák eltávolítást javasolja (le kell őket dugózni, mivel ennek a dugattyúnak nincs szüksége az extra olaj hűtésre, és a szoknya miatt az olaj hűtő fúvókák nem férnek el).

Az egyik (ha nem a leges) legjobb dugattyú, amit a 2.0 literes VW motorhoz vehetsz! Utcai, rally, drift és drag autókban is ezt használják extrém strapabírásuk és megbízhatóságuk miatt! Eredeti USA gyártmány!

A készleten lévő dugattyú variáció:
- furat 82.50mm, 10.25:1CR


Amit a dugattyú vásárlásról tudnod kell:
- A legtöbb dugattyú elérhető többféle furatméretben, és többféle kompresszió értékkel! Az árat a dugattyú ezen paraméterei nem befolyásolják!

Ha kérdésed van dugattyúkkal kapcsolatban, akkor fordulj hozzánk bizalommal a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen!

Ajánlott 2.0T VW 16 szelepes TFSI motorokhoz! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi Seat Skoda Volkswagen 2.0FSI turbo EA113 (AXX, BGB, BPJ, BPY, BWA) JE kovácsolt dugattyú szett 9.25:1CR

311.900 Ft
Raktárról azonnal

JE Pistons kovácsolt dugattyúk VW konszern 2.0FSI turbo motorokhoz

Kiváló minőségű, turbos tuning (kovácsolt) dugattyú szett VW 2.0 literes, 4 hengeres 16 szelepes motorhoz.

A szett tartalma:
- 4db kovácsolt dugattyú
- csapszegek
- gyűrű szettek

Csapszegméret: 20mm! A dugattyú alkalmas trapézos, és hagyományos kialakítású hajtókarokkal való összeszerelésre is!

Az egyik (ha nem a leges) legjobb dugattyú, amit a 2.0 literes VW motorhoz vehetsz! Utcai, rally, drift és drag autókban is ezt használják extrém strapabírásuk és megbízhatóságuk miatt! Eredeti USA gyártmány!

FONTOS!
Ennél a dugattyú változatnál a JE a dugattyú hűtő olaj fúvókák eltávolítást javasolja (le kell őket dugózni, mivel ennek a dugattyúnak nincs szüksége az extra olaj hűtésre, és a szoknya miatt az olaj hűtő fúvókák nem férnek el).

A készleten lévő dugattyú variáció:
- furat 82.50mm, 9.25:1CR

Amit a dugattyú vásárlásról tudnod kell:
- A legtöbb dugattyú elérhető többféle furatméretben, és többféle kompresszió értékkel! Az árat a dugattyú ezen paraméterei nem befolyásolják!

Ha kérdésed van dugattyúkkal kapcsolatban, akkor fordulj hozzánk bizalommal a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen!

Ajánlott 2.0T VW 16 szelepes TFSI motorokhoz! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi Volkswagen Seat 1.8T ZRP I profilú HD kovácsolt hajtókar szett (20mm csapszeggel)

269.900 Ft
Raktárról azonnal

ZRP I-profilú HD hajtókar szett Audi / Volkswagen / Seat 1.8T 500le+ motorokhoz

Nagyon erős hajtókar VW 1.8T és 2.0 TFSI EA113 motorokhoz. Komoly tuning: gyorsulás, utcai és rally használatra is bevált!
A készlet mind a 4db hajtókart és a hajtókar csavarokat (ARP 2000) is tartalmazza!
A hajtókarok súly eltérése egymáshoz képest kevesebb, mint 1 gramm!
Ezt a szettet 500+ lóerős, nagyon komolyan tuningolt motorokhoz ajánljuk extrém teherbírásuk miatt!

Minden olyan 1.8T motorba illeszkedik, ahol a csapszeg mérete 20mm!
Minden olyan 2.0 TFSI TSI FSI motorba beépíthető, ahol a hajtókar szélessége 24.90mm mint pl. az EA113 változatok, és a dugattyú csapszeg mérete 20mm!
Ebbe a hajtórúd szettbe minden esetben az 1.8T-be szánt pozicionálós hajtókar csapágyakat kell beépíteni, mint pl ACL Race vagy King Racing 1.8T szettek!

Méretei:
- hosszúság középponttól középpontig: 144mm
- csapszeg átmérő 20mm
- főtengely csap méret 50.60mm
- hajtókar szélessége alul és felül is 24.90mm

Ajánlott bármely 1.8T-be ahol a csapszeg 20mm-es és 2.0TFSI motorokba a fent leírt feltételekkel! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi Volkswagen Skoda Seat 2.0 FSI TSI rugó és titánium rogótányér szett Supertech SPRK-A2416-N2

159.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech szeleprugó és titánium tányér szett minden VW 2.0T 16 szelepes TSI FSI TFSI motorhoz EA113 és EA888
Supertech SPRK-A2416-N2

Ha igazán erős 2.0T 16V motort akarsz építeni, akkor szükséges a gyári szeleprugók cseréje a magasabb fordulatszám elérésének érdekében. A Supertech szettje bitangerős rugókból áll. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, így a teljesítménye lényegesen nagyobb lehet. Érdemes nagyobb fokolású és mélyebb benyitású vezérműtengelyekkel együtt használni! A szett 16db szelep rugót és a hozzájuk tartozó 16db titánium szeleptányért tartalmazza. Ajánlott közepesen tuningolt 400-800 lóerős 2.0T motorokhoz. EA113 és EA888 motorokba is beépíthető!

Paraméterek:

támogatott maximum szelep benyitás: 12.50mm
előfeszítés 37.40mm-es rugó magasságon a szívó oldalon: 33.11kg
előfeszítés 36.00mm-es rugó magasságon a kipufogó oldalon: 38.56kg

Ajánlott minden VW 2.0T (Audi, Seat, Skoda), 16 szelepes direkt befecskendezéses motorba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi Volkswagen Skoda Seat 2.0 TFSI EA888 Gen3 hajtókar csapágy szett ACL Race 4B5562H

26.900 Ft
Raktárról azonnal

ACL Race hajtókar csapágy szett
Audi VW Seat Skoda 2.0 TFSI EA888 GEN3 motorokhoz
ACL 4B5562

Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett 2.0 T-hez. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes főtengely csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!

Ez a hajtókar csapágy az EA888 GEN3 motorokhoz való!
A korábbi 2.0 TFSI TSI FSI motorokhoz képest ez a csapágy vékonyabb, a régi 19.00mm széles, ez a csapágy 17.40mm szélességű!

A csapágy főbb méretei a beazonosítás megkönnyítésére:
- alagút méret (hajtórúd furata) 50.600-50.619mm
- főtengely csap méret: 47.758-47.778mm
- csapágy szélessége: 17.40mm

Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! 1.8T-hez az alapméretes, mini korrekciós HX és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.

Ajánlott Audi 2.0 TFSI Gen2 motorokhoz! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi Volkswagen Skoda Seat 2.0 TFSI FSI ARP hengerfej tőcsavar szett 204-4302

81.900 Ft
Raktárról azonnal

Audi Volkswagen Seat Skoda 2.0 hengerfej tőcsavar szett
2.0, 4 hengeres, 16 szelepes FSI és TFSI motorokhoz
ARP 204-4302

Bitang erős hengerfej tőcsavar szett, amivel biztosra mehetsz! A hengerfejproblémák legtöbbjét megelőzheted, ha ezzel a brutálisan erős csavarral húzod le a motorod hengerfejét!

A szett tartalmazza az összes hengerfejcsavart, az alátéteket és egy speciális kenőanyagot is!

A gyártó által javasolt lehúzási nyomaték: 108,4Nm (80ft/lbs).

Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!

Ajánlott VW 2.0 16V FSI TFSI benzines motorokhoz! 
Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi Volkswagen Skoda Seat 2.0 TSI FSI atmoszférikus lefújószelep szett

27.490 Ft
Raktárról azonnal

Atmoszférikus lefújószelep szett Audi, Volkswagen, Skoda és Seat 2.0 FSI és TSI motorokhoz

Ez a szett egy komplett átalakító szett, amivel az elektronikusan vezérelt gyári visszakeringető szelep (lefújószelep) helyére tudsz atmoszférikus (a szabadba engedő) lefújószelepet építeni a VAG 2.0 literes FSI és TSI motorjaiba:
A beszereléshez szükséges minden alkatrészt tartalmaz. A szelep úgy van méretezve, hogy nem fog motorhibát generálni a használata során.

Fontos!
Az átlagos lefújószelepekhez képest ennek a szettnek a beépítése sok időt (kb 3 óra) és szakértelmet igényel! Érdemes hozzáértő autószerelővel, vagy tuning szakival beépíttetni!
Az autó maradéktalanul visszaállítható lesz az eredeti állapotára, ha a szelep később kiszerelésre kerül, mivel a beépítése nem jár semmilyen visszafordíthatatlan átalakítással!

Ajánlott autó típusok a teljesség igénye nélkül:
- Audi S1
- Audi S3 2.0 TSI (8V)
- Audi A4 1.8TFSI / 2.0TFSI (B8, B8.5)
- Audi A4 2.0 TFSI (B9)
- Seat Leon Cupra R 280
- Skoda Octavia V RS 2.0 TSI 2013-tól
- Volkswagen Golf GTI MK7
- Volkswagen Golf R MK7

Ajánlott VW TSI FSI TFSI motorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi Volkswagen Skoda Seat 2.0 TSI TFSI FSI főtengely csap tőcsavar szett ARP 204-5408

75.900 Ft
Raktárról azonnal

Volkswagen Skoda Seat Audi 2.0 16V főtengely lefogató csésze tőcsavar szett ARP
ARP 204-5408

A szett tartalmazza az összes szükséges tőcsavart, az anyákat, és egy speciális kenőanyagot is!
A gyári és az utángyártott-erősített főtengely lefogatókat egyaránt le tudod húzni ezzel a szettel!

Lehúzási nyomaték: 70 ft/lbs azaz 95.20Nm (3 egyenlő lépésben elosztva, ARP kenőanyaggal)

Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!

Ajánlott VW Audi Skoda és Seat 2.0 TSI FSI TFSI motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi VW Skoda Seat 2.0 TFSI FSI 1 barázdás szelep ék szett tuining szelepekhez Supertech (32db) KPR-6S-7

27.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech 1 barázdás szelep ék szett VW Audi Skoda Seat 2.0 TFSI FSI 16 szelepes motorokhoz
Supertech KPR-6S-7 (32db)


Gyakran fordul elő, hogy a tuning szelepeket a gyári 3 barázda helyett csak 1 barázdás ékek fogják a szelep tányérokban a helyükön. A Supertech tuning szelepei is ilyenek. Ehhez jó megoldás az 1 barázdás szelep ék. Ez a szett 16pár (32db) szelep éket tartalmaz.

Ajánlott Supertech 1 barázdás tuning TFSI szelepekhez!
Más gyártó által készíttet 1 barázdás szelepekhez nem illeszkedik garantáltan!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Intercooler szett VW Golf 5, 6 GTI 2.0T, Seat Leon, Skoda Octavia Audi S3 8P MGP Racing IC35

144.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing Volkswagen Audi Skoda Seat intercooler szett
MGP IC35

Tuning intercooler VW konszern modellekhez. A gyári intercoolerhez képest 50%-kal nagyobb hűtőfelülete miatt akár 600 lóerőig tuningolt motorhoz is használható!
Jó minőségű, igényesen kidolgozott termék. Az intercooler alumíniumból készült, fekete festéssel. A szettben a radiátor mellé adunk 2db fekete színű szilikon-gumi csövet rozsdamentes bilincsekkel (4db T bilincs)

Fontos tudnivaló a típus-specikfikus intercooler cső szettekről:
Ez a szett konkrét autó típusokhoz készült, de ettől függetlenül a vásárlói visszajelzések alapján nem garantálható a tökéletes illeszkedése a gyári alkatrészek helyére!Ez a változat már javított verzió. A vízhűtő miatt a korábbi változatat nehéz volt beépíteni. Ezen a verzión ezt a problámát már javították! Az intercooler szettet nem könnyű beszerelni, ezért házilagos beépítését csak gyakorlott szerelőknek ajánljuk! Az intercooler és a csövek nem feltétlenül férnek el a gyári alkarészek helyén, esetenként szükség lehet a motortéren belül a lemezek vágására, illetve más alkatrészek kisebb mértékű átalakítására (pl. a cooler cső útjába lógó szenzorok, csatlakozók, kábelek, klímacsövek átalakítása stb.). Ameddig az autód nincs szétszerelve (gyári alkatrészek: intercooler és csövek) kibontva, addig nem lehetséges előre megmondani, hogy milyen esetleges módosításra lehet szükséged a beépítéshez! Több olyan ügyfelünk is építette be ezt a szettet, akiknek semmilyen akadály nem merült fel, mások viszont jeleztek például problémás klíma csövet, amit odébb kellett faragni, hogy a cooler elférjen.

Ajánlott az alábbi autó típusokba:
- Audi TT 8J 2.0FSI 2.0 TSI 2006-2014 évjáratok
- 
Audi A3 S3 8P 2.0TFSI 2.0FSI 2003-2013 évjáratok
- Skoda Octavia 1Z 2.0TSI
- Volkswagen Golf MK5 MK6 GTi R 2.0TSI 2.0FSI 2008-2013 évjáratok
- Volkswagen Scirocco III.  és III. R 2.0TSI 2.0FSI 2008-2014
- Volkswagen Jetta V és VI 2.0 TFSI 2.0 TSI 2005-2014 évjáratok
- Volkswagen Passat B6 B7 2.0 TSI, 2.0 FSI, 2.0 TFSI 2005-2014 évjáratok
- Volkswagen Passat CC 2.0 TFSI 2008-2012

A fenti lista nem teljes, ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor írj nekünk és segítünk!

Csak szakember építheti be!
A szett beépítése több órás munkával jár és szakértelmet igényel!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Intercooler szett VW Golf R 7 GTI AUDI A3 S3 8V 1.8T 2.0T 2.0 TFSI Octavia 5E RS Leon 5F Cupra MGP Racing

109.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing Volkswagen Audi Skoda Seat intercooler cső szett

Tuning intercooler VW konszern modellekhez. A gyári intercoolerhez képest 50%-kal nagyobb hűtőfelülete miatt akár 600 lóerőig tuningolt motorhoz is használható!
Jó minőségű, igényesen kidolgozott termék. Az intercooler alumíniumból készült, fekete festéssel. A szettben a radiátor mellé adunk 2db fekete színű szilikon-gumi csövet rozsdamentes bilincsekkel (4db T bilincs)

Fontos tudnivaló a típus-specikfikus intercooler cső szettekről:
Ez a szett konkrét autó típusokhoz készült, de ettől függetlenül a vásárlói visszajelzések alapján nem garantálható a tökéletes illeszkedése a gyári alkatrészek helyére! Az intercooler szettet nem könnyű beszerelni, ezért házilagos beépítését csak gyakorlott szerelőknek ajánljuk! Az intercooler és a csövek nem feltétlenül férnek el a gyári alkarészek helyén, esetenként szükség lehet a motortéren belül a lemezek vágására, illetve más alkatrészek kisebb mértékű átalakítására (pl. a cooler cső útjába lógó szenzorok, csatlakozók, kábelek, klímacsövek átalakítása stb.). Ameddig az autód nincs szétszerelve (gyári alkatrészek: intercooler és csövek) kibontva, addig nem lehetséges előre megmondani, hogy milyen esetleges módosításra lehet szükséged a beépítéshez! Több olyan ügyfelünk is építette be ezt a szettet, akiknek semmilyen akadály nem merült fel, mások viszont jeleztek például problémás klíma csövet, amit odébb kellett faragni, hogy a cooler elférjen.

Ajánlott az alábbi autó típusokba:
- Audi A3 8V 1.8TSI 180 lóerős változatai
-
Audi S3 8V 2.0TSI 300 lóerős változatai
- Seat Leon Cupra 5F 2-0 TSI 280 lóerős változatai
- Skoda Octavia 5E 1.8TSI 180 lóerős változatai
- Skoda Octavia RS 5 220 lóerős változatai
- Volkswagen Golf 7 GTI 2.0 TSI 220 és 230 lóerős változata
- Volkswagen Golf 7R 300 lóerős válozatai
A fenti lista nem teljes, ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor írj nekünk és segítünk!



Csak szakember építheti be!
A szett beépítése több órás munkával jár és szakértelmet igényel!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Seat Leon Altea 2.0 FSI turbo 1.8 TFSI turbó utáni kipufogó leömlő downpipe TurboWorks

74.900 Ft
Raktárról azonnal

Seat Leon 2.0 Turbo FSI
Seat Altea 2.0 Turbo FSI
Turbó utáni kipufogó leömlő downpipe

A gyári katalizátor helyére egy az egyben illeszkedik ez a cső darab. Megtalálható benne 2db lambda szonda csatlakozása is. Tuning célra, vagy a meghibásodott katalizátor kiváltására használható. Fontos tudnod, hogy a cső beépítéséhez szükséged lesz az autó motorvezérlőjének átírására, vagy egy olyan eszközre, ami szimulálja a lambda szondákon keresztül a katalizátor működését. Ez a kipufogó cső egy üres, rozsdamentes acélból készült cső, nincsen benne katalizátor. A motorod erősebb lesz tőle, mivel a kipufogó fojtása csökkenni fog, ami feltöltős motoroknál az egyik alap tuning fogás. Kérlek tartsd észben, hogy hivatalosan ilyen kipufogó csővel közúton nem közlekedhetsz és az autód az emissziós értékeket sem fogja vele tudni produkálni műszaki vizsgán a katalizátor hiánya miatt!
A downpipe cső belső átmérője 76mm. A cső csatlakozása a gyári kipufogó rendszer felé: 60mm belső átmérőjű.

Használható az alábbi autótípusokban:
Seat Leaon 2.0 Turbo FSI 185lóerő évjáratok: 2006-tól

Seat Leaon 2.0 Turbo FSI 200/211lóerő évjáratok: 2006-tól
Seat Leaon 2.0 Turbo Cupra FSI 240lóerő évjáratok: 2010-től

Más VW változatba keresel hasonló megoldást? Írj nekünk! tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott a fenti listában látható VAG típusokba!
Csak szakember építheti be!
A katalizátor kiiktatása miatt közúton nem használható!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Skoda Octavia RS 2.0 FSI turbó utáni kipufogó leömlő downpipe TurboWorks

74.900 Ft
Raktárról azonnal

Skoda Octavia RS 2.0 FSI
Turbó utáni kipufogó leömlő downpipe

A gyári katalizátor helyére egy az egyben illeszkedik ez a cső darab. Megtalálható benne 2db lambda szonda csatlakozása is. Tuning célra, vagy a meghibásodott katalizátor kiváltására használható. Fontos tudnod, hogy a cső beépítéséhez szükséged lesz az autó motorvezérlőjének átírására, vagy egy olyan eszközre, ami szimulálja a lambda szondákon keresztül a katalizátor működését. Ez a kipufogó cső egy üres, rozsdamentes acélból készült cső, nincsen benne katalizátor. A motorod erősebb lesz tőle, mivel a kipufogó fojtása csökkenni fog, ami feltöltős motoroknál az egyik alap tuning fogás. Kérlek tartsd észben, hogy hivatalosan ilyen kipufogó csővel közúton nem közlekedhetsz és az autód az emissziós értékeket sem fogja vele tudni produkálni műszaki vizsgán a katalizátor hiánya miatt!
A downpipe cső belső átmérője 76mm. A cső csatlakozása a gyári kipufogó rendszer felé: 60mm belső átmérőjű.

Használható az alábbi autótípusokban:
Skoda Octavia RS Turbo 2.0 FSI 200lóerő évjáratok
: 2006-tól

Más VW változatba keresel hasonló megoldást? Írj nekünk! tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott a fenti listában látható VAG típusokba!
Csak szakember építheti be!
A katalizátor kiiktatása miatt közúton nem használható!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen Audi Seat Skoda 1.4 TSi 2.0 TSI FSIT TFSI lefújószelep adapter FMDV14T Forge (3 csavaros)

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Forge lefújószelep adapter Volkswagen 1.4T és 2.0 T motorokhoz

Eredeti, angol, minőségi Forge alkatrész. A VW turbós motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja!

Az alábbi típusokat szerelték TSi /FSIT / TFSI turbó motorral:
2005 Volkswagen Golf Mk5
2006
Volkswagen Touran
2008 Audi A3
2008
Volkswagen Scirocco
2007 SEAT León
2008 Škoda Octavia
2009
Volkswagen Tiguan
2009
Volkswagen Golf Mk6
2009 Audi TTRS 5 hengeres motorral

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen Audi Skoda Seat 1.4 TSi 2.0 TSI FSIT TFSI lefújószelep adapter FMDV14T MGP (3 csavaros)

8.990 Ft
Raktárról azonnal

MGP lefújószelep adapter Volkswagen 1.4T és 2.0 T motorokhoz

Nagyon kedvező árú alkatrész (a konkurens márkás termékekhez képest). A VW turbós motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja!

Az alábbi típusokat szerelték TSi /FSIT / TFSI turbó motorral:
2005 Volkswagen Golf Mk5
2006
Volkswagen Touran
2008 Audi A3
2008
Volkswagen Scirocco
2007 SEAT León
2008 Škoda Octavia
2009
Volkswagen Tiguan
2009
Volkswagen Golf Mk6
2009 Audi TTRS 5 hengeres motorral

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen Audi Skoda Seat 2.0 FSI TSI Supertech kipufogó szelep szett (8db) inconel VWEVI-1002S

111.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech inconel kipufogó szelep szett VW 2.0T 16 szelepes motorhoz
Supertech VWEVI-1002S

Ha extrém strapabíró 2.0T motort akarsz építeni, akkor szükséges a gyári szelepek cseréje a nagyobb hő és mechanikai terhelés miatt. A Supertech szettje bitangerős extra terhelést is elviselő inconel szelepekből áll. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, így a teljesítménye lényegesen nagyobb lehet.
Az ár 8db kipufogó szelepre egyben értendő! A szelepet alapméretes, 28.00mm-es változatban tartjuk raktáron, de megrendelésre túlméretes verzióban is be tudjuk szerezni!

Ajánlott minden VW 2.0 TSI FSI TFSI motorba (Audi, Seat, Skoda)!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen Golf Passat Jetta Scirocco 2.0 1.8 TFSI turbó utáni kipufogó leömlő downpipe TurboWorks

74.900 Ft
Raktárról azonnal

Volkswagen Golf V GTI 2.0 FSI
Volkswagen Golf V GTI EDITION 30
Volkswagen Passat 3C 2.0TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco R
Turbó utáni kipufogó leömlő downpipe

A gyári katalizátor helyére egy az egyben illeszkedik ez a cső darab. Megtalálható benne 2db lambda szonda csatlakozása is. Tuning célra, vagy a meghibásodott katalizátor kiváltására használható. Fontos tudnod, hogy a cső beépítéséhez szükséged lesz az autó motorvezérlőjének átírására, vagy egy olyan eszközre, ami szimulálja a lambda szondákon keresztül a katalizátor működését. Ez a kipufogó cső egy üres, rozsdamentes acélból készült cső, nincsen benne katalizátor. A motorod erősebb lesz tőle, mivel a kipufogó fojtása csökkenni fog, ami feltöltős motoroknál az egyik alap tuning fogás. Kérlek tartsd észben, hogy hivatalosan ilyen kipufogó csővel közúton nem közlekedhetsz és az autód az emissziós értékeket sem fogja vele tudni produkálni műszaki vizsgán a katalizátor hiánya miatt!
A downpipe cső belső átmérője 76mm. A cső csatlakozása a gyári kipufogó rendszer felé: 60mm belső átmérőjű.

Használható az alábbi autótípusokban:
Volkswagen Golf 5 GTI 2.0 FSI 200lóerő évjáratok
: 2005-2008
Volkswagen Golf 5 GTI EDITION 30 2.0 FSI 230lóerő évjáratok: 2007-2008
Volkswagen Passat 3C 2.0TSI 200/211lóerő évjáratok: 2006-tól
Volkswagen Scirocco R 2.0TSI
Volkswagen Jetta V 2.0 Turbo 200lóerő 2005-től

Más VW változatba keresel hasonló megoldást? Írj nekünk! tuningaruhaz@gmail.com

Ajánlott a fenti listában látható VAG típusokba!
Csak szakember építheti be!
A katalizátor kiiktatása miatt közúton nem használható!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva