Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
AN SZERSZÁMOK CSATLAKOZÓ SZERELÉSHEZ
|
|
»
|
|
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIKÁZÓ (jump starter)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZ (alalap, szemes csavar, öv vágó)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉKBETÉT
|
|
»
|
|
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FÉKFOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉKMUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR (benzin befecskendező)
|
|
»
|
|
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KULCSTARTÓ
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA KIEMELŐ ÁTHELYEZŐ
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező, olajcső elosztó)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJSZŰRŐ
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO NYOMÁS MÉRŐ ÓRA (turbó mérőóra)
|
|
»
|
|
TURBO OLAJ VISSZAFOLYÓ (turbó visszafolyó szett)
|
|
»
|
|
TURBO OLAJ VISSZAFOLYÓ TÖMÍTÉS (turbó olaj tömítés)
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓ (gumi és szilikon csövekhez)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓ (menetes lezáró csavar metrikus és colos)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ VÁKUUMCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI FEDÉL
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
2WAY - kétutas lefújószelep (Audi, Skoda, Seat, VW 1.8T, Saab, Fiat Coupé) fekete Epman Racing EP-BOC1022BK
19.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
2WAY kétutas lefújószelep
Epman Racing EP-BOV1022BK
Fekete színben
Ez a lefújószelep elsősorban azoknak ajánlott, akik szeretnének szabadba kivezetett lefújót szerelni az autójukba, de ez az ECU hibaüzenete miatt nem lehetséges (egyes autók motorvezérlője hibát jelez, ha a lefújószelep a szabadba engedi a felesleges levegőt a légszűrő visszavezetése helyett).
Ezt a szelepet egy az egyben be lehet szerelni Bosch lefújószeleppel szerelt autókba, pl. VW, Audi, Seat, Skoda minden 1.8T motorja, Saab turbó motorok stb.
Lehetőséged van a lefújószelepet teljesen atmoszférikus üzemmódban használni. A csomagban találsz egy vakdugót, amivel a visszavezetést le tudod dugózni, így a lefújószelep minden elengedett levegőt a szabadba fúj, és nem kell visszavezetést kötni a légszűrő mögé. Egy igényes, önrögzítős, rugófeszítős, csavarható fedéllel a szelep előfeszítését könnyedén az autód paramétereihez állíthatod.
Ajánlott bármely turbós motorhoz, elsősorban VW 1.8T-khez.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
2WAY - kétutas lefújószelep (Audi, Skoda, Seat, VW 1.8T, Saab, Fiat Coupé) polír Epman Racing EP-BOC1022SL
19.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
2WAY kétutas lefújószelep
Epman Racing EP-BOV1022SL
Polír alu színben
Ez a lefújószelep elsősorban azoknak ajánlott, akik szeretnének szabadba kivezetett lefújót szerelni az autójukba, de ez az ECU hibaüzenete miatt nem lehetséges (egyes autók motorvezérlője hibát jelez, ha a lefújószelep a szabadba engedi a felesleges levegőt a légszűrő visszavezetése helyett).
Ezt a szelepet egy az egyben be lehet szerelni Bosch lefújószeleppel szerelt autókba, pl. VW, Audi, Seat, Skoda minden 1.8T motorja, Saab turbó motorok stb.
Lehetőséged van a lefújószelepet teljesen atmoszférikus üzemmódban használni. A csomagban találsz egy vakdugót, amivel a visszavezetést le tudod dugózni, így a lefújószelep minden elengedett levegőt a szabadba fúj, és nem kell visszavezetést kötni a légszűrő mögé. Egy igényes, önrögzítős, rugófeszítős, csavarható fedéllel a szelep előfeszítését könnyedén az autód paramétereihez állíthatod.
Ajánlott bármely turbós motorhoz, elsősorban VW 1.8T-khez.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
32mm-es Plumb back BOV halk visszavezetett lefújószelep TurboSmart univerzális fekete TS-0205-1262
114.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboSmart Plumb back univerzális lefújószelep
Univerzális, fekete színű
Halk működésű, visszavezetett lefújószelep
TS-0205-1262
TurboSmart eredeti ausztrál, prémium minőségű lefújószelep.
Ez a lefújó a TurboSmart leghalkabb, teljesen visszavezetett lefújószelepe.
Beépítési méreteiért kattints a termék képére!
Visszavezetett lefújószelep: az elengedett töltőlevegőt a turbó elé, a levegőszűrő utáni cső szakaszba vissza kell vezetni.
Légtömegmérős autókban garantáltan hibakódmentesen fog működni!
Szelep átmérő 32mm.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Csak szakember építheti be!
|
|
38mm-es Plumb back BOV halk visszavezetett lefújószelep TurboSmart univerzális fekete TS-0205-1272
114.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboSmart Plumb back univerzális lefújószelep
Univerzális, fekete színű
Halk működésű, visszavezetett lefújószelep
TS-0205-1272
TurboSmart eredeti ausztrál, prémium minőségű lefújószelep.
Ez a lefújó a TurboSmart leghalkabb, teljesen visszavezetett lefújószelepe.
Beépítési méreteiért kattints a termék képére!
Visszavezetett lefújószelep: az elengedett töltőlevegőt a turbó elé, a levegőszűrő utáni cső szakaszba vissza kell vezetni.
Légtömegmérős autókban garantáltan hibakódmentesen fog működni!
Szelep átmérő 38mm.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Csak szakember építheti be!
|
|
38mm-es Supersonic BOV hangos atmoszférikus lefújószelep TurboSmart univerzális fekete TS-0205-1301
121.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboSmart Supersonic univerzális lefújószelep
Univerzális, fekete színű
Hangos, atmoszférába vezetett
TS-0205-1301
TurboSmart eredeti ausztrál, prémium minőségű lefújószelep.
Ez a lefújó a TurboSmart leghangosabb lefújószelepe.
Beépítési méreteiért kattints a termék képére!
Atmoszférikus lefújószelep: az elengedett töltőlevegőt a szabadba engedi teljes egészében.
Légtömegmérős autóban a teljesen szabadba vezettet levegő hibakódot okozhat!
A szabadba vezetett lefújószelep közúti használata nem engedélyezett!
Szelep átmérő 38mm.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Csak szakember építheti be!
|
|
38mm-es Vee Port Pro BOV lefújószelep TurboSmart univerzális kék TS-0205-1130
79.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboSmart Vee Port Pro univerzális lefújószelep
Univerzális, kék színű
Hangos, atmoszférába vezetett
TS-0205-1130
TurboSmart eredeti ausztrál, prémium minőségű lefújószelep.
Ez a lefújó a TurboSmart egyik leghangosabb lefújószelepe.
Beépítési méreteiért kattints a termék képére!
Atmoszférikus lefújószelep: az elengedett töltőlevegőt a szabadba engedi teljes egészében.
Légtömegmérős autóban a teljesen szabadba vezettet levegő hibakódot okozhat!
A szabadba vezetett lefújószelep közúti használata nem engedélyezett!
Szelep átmérő 38mm.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Csak szakember építheti be!
|
|
50mm-es PRO lefújószelep szett Epman Racing ezüst polír EP-BOV8801-SL
13.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Epman Racing 50mm-es PRO lefújószelep polírozott alumínium színben
Epman Racing EP-BOV8801-SL
Röviden és tömören a legjobb lefújó, amit a profik használnak! Hatalmas, 50mm-es dugattyúval rendelkezik, ezáltal rövid idő alatt nagyon nagy mennyiségű levegőt tud elengedni, miközben a hangja is tekintélyes: hatalmasat szól! A gázpedálról való hirtelen lelépéskor (pl. váltásoknál) a feleslegesen tovább pörgő turbo által felépített levegőnyomást a szabadba engedi. Ezzel a turbót és a pillangószelepet megkíméli az ilyenkor jelentkező nagy mechanikai igénybevételtől. További hasznos hatása, hogy az újbóli gázadásnál a turbo könnyebben pörög fel, mivel a hirtelen lezáródó pillangószelep nem torpantja meg a turbo lapátjait.
Bármilyen benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. Látványos tuning elem, köszönhetően a design-os háznak. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez külön vezérlő elektronika kell)
Bármekkora turbonyomásnak ellenáll!
Egy lefújó akár 800, kettő darab párhuzamos beépítésével akár 1500 lóerős autó is üzemeltethető!
A lefújószelep komplett szettben vásárolható meg, mely a képeken látható alkatrészeket tartalmazza:
- 50mm PRO lefújó szelep
- nyomócsőre hegeszthető alumínium talp (külön termékként elérhető az acél változat is)
- lefogató gyűrű és tömítés
- vákuum cső csatlakozás
Fontos! A szett csak alumínium csőre felhegeszthető talpat tartalmaz! Amennyiben acél csőre szeretnéd rögzíteni a lefújót, úgy kérlek vásárolj a szelephez egy acél talpat, melyet a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK menüpont alatt fogsz megtalálni!
Ajánlott komolyan módosított turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
50mm-es PRO lefújószelep szett Epman Racing fekete EP-BOV8801-BK
13.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Epman Racing 50mm-es PRO lefújószelep fekete színben
Epman Racing EP-BOV8801-BK
Röviden és tömören a legjobb lefújó, amit a profik használnak! Hatalmas, 50mm-es dugattyúval rendelkezik, ezáltal rövid idő alatt nagyon nagy mennyiségű levegőt tud elengedni, miközben a hangja is tekintélyes: hatalmasat szól! A gázpedálról való hirtelen lelépéskor (pl. váltásoknál) a feleslegesen tovább pörgő turbo által felépített levegőnyomást a szabadba engedi. Ezzel a turbót és a pillangószelepet megkíméli az ilyenkor jelentkező nagy mechanikai igénybevételtől. További hasznos hatása, hogy az újbóli gázadásnál a turbo könnyebben pörög fel, mivel a hirtelen lezáródó pillangószelep nem torpantja meg a turbo lapátjait.
Bármilyen benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. Látványos tuning elem, köszönhetően a design-os háznak. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez külön vezérlő elektronika kell)
Bármekkora turbonyomásnak ellenáll!
Egy lefújó akár 800, kettő darab párhuzamos beépítésével akár 1500 lóerős autó is üzemeltethető!
A lefújószelep komplett szettben vásárolható meg, mely a képeken látható alkatrészeket tartalmazza:
- 50mm PRO lefújó szelep
- nyomócsőre hegeszthető alumínium talp (külön termékként elérhető az acél változat is)
- lefogató gyűrű és tömítés
- vákuum cső csatlakozás
Fontos! A szett csak alumínium csőre felhegeszthető talpat tartalmaz! Amennyiben acél csőre szeretnéd rögzíteni a lefújót, úgy kérlek vásárolj a szelephez egy acél talpat, melyet a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK menüpont alatt fogsz megtalálni!
Ajánlott komolyan módosított turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
52mm-es atmoszférikus lefújószelep TurboSmart Race Port Gen V. kék TS-0204-1131
118.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboSmart Race Port Gen V. lefújószelep
Univerzális, kék színű
Hangos, atmoszférába vezetett
TS-0204-1130
TurboSmart eredeti ausztrál, prémium minőségű lefújószelep.
Ez a lefújó a TurboSmart legnagyobb átmérőjű, 52mm-es lefújószelepe.
Beépítési méreteiért kattints a termék képére!
Atmoszférikus lefújószelep: az elengedett töltőlevegőt a szabadba engedi teljes egészében.
Légtömegmérős autóban a teljesen szabadba vezettet levegő hibakódot okozhat!
A szabadba vezetett lefújószelep közúti használata nem engedélyezett!
Szelep átmérő 52mm.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Csak szakember építheti be!
|
|
Audi Volkswagen Skoda Seat 2.0 TSI FSI atmoszférikus lefújószelep szett
27.490
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Atmoszférikus lefújószelep szett Audi, Volkswagen, Skoda és Seat 2.0 FSI és TSI motorokhoz
Ez a szett egy komplett átalakító szett, amivel az elektronikusan vezérelt gyári visszakeringető szelep (lefújószelep) helyére tudsz atmoszférikus (a szabadba engedő) lefújószelepet építeni a VAG 2.0 literes FSI és TSI motorjaiba:
A beszereléshez szükséges minden alkatrészt tartalmaz. A szelep úgy van méretezve, hogy nem fog motorhibát generálni a használata során.
Fontos!
Az átlagos lefújószelepekhez képest ennek a szettnek a beépítése sok időt (kb 3 óra) és szakértelmet igényel! Érdemes hozzáértő autószerelővel, vagy tuning szakival beépíttetni!
Az autó maradéktalanul visszaállítható lesz az eredeti állapotára, ha a szelep később kiszerelésre kerül, mivel a beépítése nem jár semmilyen visszafordíthatatlan átalakítással!
Ajánlott autó típusok a teljesség igénye nélkül:
- Audi S1
- Audi S3 2.0 TSI (8V)
- Audi A4 1.8TFSI / 2.0TFSI (B8, B8.5)
- Audi A4 2.0 TFSI (B9)
- Seat Leon Cupra R 280
- Skoda Octavia V RS 2.0 TSI 2013-tól
- Volkswagen Golf GTI MK7
- Volkswagen Golf R MK7
Ajánlott VW TSI FSI TFSI motorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi VW Skoda Seat 1.8T RS4 kétportos lefújószelep TurboSmart Kompact Dual Port 25mm fekete TS-0203-1022
77.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboSmart Kompact dual port 25mm univerzális lefújószelep
TS-0203-1022
Kis méretű, kompakt kialakítású, részben visszavezetett, részben szabadba fújó lefújószelep. Kifejezetten ajánljuk ezt a szelepet VW konszern 1.8T motorokhoz és 2.7 V6 biturbókhoz (értelem szerűen a biturbó motorba 2db-ra van szükséged).
A lefújó csatlakozása 25mm-es, többek között ezért is ajánljuk a fentebb említett VW motorokhoz, de ettől függetlenül bármilyen benzines turbós motorba beépíthető.
Eredeti Ausztrál prémium gyártmány!
A (részben) szabadba vezetett lefújószelep közúti használata nem engedélyezett!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott VW 1.8T és 2.7 V6 bi-turbo motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi VW Skoda Seat 1.8T RS4 lefújószelep TurboSmart Kompact Plumb Back 25mm fekete TS-0203-1222
56.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboSmart Kompact plumb back 25mm univerzális lefújószelep
fekete színű
TS-0203-1222
Kis méretű, kompakt kialakítású, tejesen visszavezetett lefújószelep. Kifejezetten ajánljuk ezt a szelepet VW konszern 1.8T motorokhoz és 2.7 V6 biturbókhoz (értelem szerűen a biturbó motorba 2db-ra van szükséged).
A lefújó csatlakozása 25mm-es, többek között ezért is ajánljuk a fentebb említett VW motorokhoz, de ettől függetlenül bármilyen benzines turbós motorba beépíthető.
Eredeti Ausztrál prémium gyártmány!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott VW 1.8T és 2.7 V6 bi-turbo motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BMW 114i 116i 118i 120i 320i N13B16 lefújószelep adapter
8.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing lefújószelep adapter BMW 1.6 turbo N13B16 motorokhoz
A Prince kódú BMW/PSA 1.6 feltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja! Csak az 1.6 literes 4 hengeres, benzines turbós motorokba építhető be 2006 évjárattól!
Az alábbi modelleket szerelték Prince 1.6 turbó motorral:
- BMW 114i 116i 118i 120i F20
- BMW 320i F30
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden BMW N13B16 1.6 turbo motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BMW 335i 535i F30 F10 lefújószelep adapter
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Lefújószelep adapter BMW 335i és 535i feltöltős motorokhoz
A BMW 35i feltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja! Az autón nem kell módosítani semmit. A későbbiekben (pl. autó eladásakor) könnyedén vissza lehet alakítani mindent a gyári állapotra. Az adapter nem befolyásolja negatívan az autó viselkedését és nem generál hibakódot!
Beépíthető az alábbi típusokba:
- BMW 335i F30 és F31 kasztni kóddal és N55 motorkóddal, 2012-től gyártott változatok
- BMW 535i F10 kasztni kóddal és N55 motorkóddal, 2009-től gyártott változatok
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Citroen C3 DS3 DS4 DS5 lefújószelep adapter MGP Racing
8.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing lefújószelep adapter Citroen 1.6 turbo Prince motorokhoz
A Prince kódú PSA 1.6 feltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja! Csak az 1.6 literes 4 hengeres, benzines turbós motorokba építhető be 2006 évjárattól!
Az alábbi modelleket szerelték Prince 1.6 turbó motorral:
- Citroen DS3 és DS3 Rally
- Citroen C3
- Citroen DS4 Picasso és Sedan
- Citroen DS5
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Citroen THP150, THP175, THP156, THP163 turbo motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Epman Racing lefújószelep tölcséres változat ezüst színű
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Epman Racing lefújószelep tölcséres változat ezüst színben
Bármilyen típusú benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez egy külön elektronikára van szükséged, lásd a LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA árucsoportot!).
Egy szelepes.
A lefújószelep csatlakozása kívül 25mm, belül 20mm-es.
Elkötelezett hívei vagyunk az SSQV lefújószelepeknek, ezért elsősorban azt a drágább, de komolyabb lefújószelepet ajánljuk a legtöbb autóba. Akadnak viszont olyan motorterek, ahol a helyszűke miatt csak jóval kisebb fizikai méretű lefújószelepeket lehet elhelyezni. Ilyen például az Audi S4 és RS4-es biturbó is. Ennek a lefújószelepnek a hangja egy SSQV-hez képest kevésbé egyedi, de az ára verhetetlen!
Vásárlói visszajelzés a termékkel kapcsolatban:
Több autótípusnál is előfordult, hogy a szelepet nem tudta kinyitni a vákuum. Ilyen esetben két dologgal lehet megoldani a beépítést:
- levágsz a gyári rugóból a lefújószelep belében (nem túl profi megoldás, és ha túl sokat vágsz belőle akkor sajnos kuka a rugó)
- keresel a lefújóba egy puhább rugót (sajnos nem tudunk jelenleg beszerezni ilyen rugót)
Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
Epman Racing lefújószelep tölcséres változat fekete színű
9.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Epman Racing lefújószelep tölcséres változat fekete színben
.:!!AKCIÓS!!:.
Eredeti ára 10.990..-Ft!
Bármilyen típusú benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez egy külön elektronikára van szükséged, lásd a LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA árucsoportot!).
Egy szelepes.
A lefújószelep csatlakozása kívül 25mm, belül 20mm-es.
Elkötelezett hívei vagyunk az SSQV lefújószelepeknek, ezért elsősorban azt a drágább, de komolyabb lefújószelepet ajánljuk a legtöbb autóba. Akadnak viszont olyan motorterek, ahol a helyszűke miatt csak jóval kisebb fizikai méretű lefújószelepeket lehet elhelyezni. Ilyen például az Audi S4 és RS4-es biturbó is. Ennek a lefújószelepnek a hangja egy SSQV-hez képest kevésbé egyedi, de az ára verhetetlen!
Vásárlói visszajelzés a termékkel kapcsolatban:
Több autótípusnál is előfordult, hogy a szelepet nem tudta kinyitni a vákuum. Ilyen esetben két dologgal lehet megoldani a beépítést:
- levágsz a gyári rugóból a lefújószelep belében (nem túl profi megoldás, és ha túl sokat vágsz belőle akkor sajnos kuka a rugó)
- keresel a lefújóba egy puhább rugót (sajnos nem tudunk jelenleg beszerezni ilyen rugót)
Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
Forge FMDV006 lefújószelep
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Forge FMDV006 lefújószelep
Felső kategóriás lefújószelep elsősorban Seat Leon, Audi A3, A4, S3, S4, Skoda Octavia 1.8T motorokhoz. Ezt a lefújószelepet leggyakrabban a gyári helyére beépítve, teljesen visszavezetve használják. A gyári Bosch lefújóknál több levegőt enged el, de a visszavezettet használat miatt a hangja csak kevésbé érzékelhető, mint a szabadba vezetett lefújószelepeké.
Ajánlott bármely turbós motorhoz, elsősorban VW 1.8T-khez.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
Forge SPLT-R kétutas lefújószelep
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Forge SPLT-R kétutas lefújószelep
Felső kategóriás lefújószelep egyes speciális autókhoz. Ez a lefújószelep elsősorban azoknak ajánlott, akik szeretnének szabadba kivezetett lefújót szerelni az autójukba, de ez az ECU hibaüzenete miatt nem lehetséges (egyes autók motorvezérlője hibát jelez, ha a lefújószelep a szabadba engedi a felesleges levegőt a légszűrő visszavezetése helyett).
Ezt a szelepet egy az egyben be lehet szerelni Bosch lefújószeleppel szerelt autókba, pl. VW, Audi, Seat, Skoda minden 1.8T motorja.
Lehetőséged van a lefújószelepet teljesen atmoszférikus üzemmódban használni. A csomagban találsz egy vakdugót, amivel a visszavezetést le tudod dugózni, így a lefújószelep minden elengedett levegőt a szabadba fúj, és nem kell visszavezetést kötni a légszűrő mögé. Egy igényes, önrögzítős, rugófeszítős, csavarható fedéllel a szelep előfeszítését könnyedén az autód paramétereihez állíthatod.
Ajánlott bármely turbós motorhoz, elsősorban VW 1.8T-khez..
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
FV Floating Valve lefújószelep kék színben
18.490
Ft
Raktárról azonnal
|
|
FV Floating Valve lefújószelep kék színben
Klasszikus push type lefújószelep benzines és diesel feltöltős motorokhoz (diesel autókban külön vákuum vezérlésre van szükséged a működtetéséhez):
Szép, esztétikus kialakítás, alumínium talp.
Ajánlott bármely feltöltős motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
FV Floating Valve lefújószelep piros színben
18.490
Ft
Raktárról azonnal
|
|
FV Floating Valve lefújószelep piros színben
Klasszikus push type lefújószelep benzines és diesel feltöltős motorokhoz (diesel autókban külön vákuum vezérlésre van szükséged a működtetéséhez):
Szép, esztétikus kialakítás, alumínium talp.
Ajánlott bármely feltöltős motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Civic Type R 2015+ Turbo Forge lefújószelep szett FMDV5R
59.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Forge lefújószelep szett Honda Civic 2015 Type R turbós modellekhez
A gyári vissza keringető szelep helyére egy az egyben beszerelhető lefújószelep. Elsősorban arra való, ha emelni szeretnéd az autó töltő nyomását, mivel a gyári vissza keringető szeleppel ezt nem tudod megtenni. Egy komolyabb chiptuning esetén is részlegesen, vagy teljesen "kifújja" a töltő nyomás a gyári szelepet, ezért a helyére egy erősebb alkatrészre van szükséged, ami zárva marad magasabb turbónyomáson is! Ez a szelep ugyan úgy működik, mit a gyári: nem a szabadba engedi a felesleges torlódó töltő levegőt, hanem vissza keringeti a kompresszor fedélben a sűrítő kerék elé. Fontos megjegyzés: nem a szabadba engedi a levegőt, ez a szelep nem arra való, hogy a lefújáskor hangot adjon az autó! Arra egy másik Forge szettet ajánlunk! Ez egy vissza keringető szett tuningolt Type R turbós motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott 2015-től gyártott Honda Civic Type-R turbó motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Hyundai Genesis Turbo lefújószelep adapter HKS SSQV lefújószelepekhez
6.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Lefújószelep adapter Hyundai Genesis turbó motorokhoz
Alumíniumból készült lefújószelep adapter, melynek segítségével HKS SSQV lefújószelepet tudsz beépíteni a gyári lefújószelep helyére.
Ajánlott bármely Hyundai Genesis turbo motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Lefújószelep diesel autókhoz 25mm-es alumínium, puha rugóval szerelve, tartozékokkal
9.890
Ft
Raktárról azonnal
|
|
25mm-es alumínium lefújószelep diesel autókhoz fejlesztve
Elsősorban diesel autókba való beépítésre szántuk ezt a lefújószelep csomagot. A lefújószelep puha rugóval van szerelve, hogy a diesel autókban általában rendelkezésre álló gyenge vákuummal is ki lehessen nyitni őket. A szelep csatlakozása 25mm-es. A lefújószelep mellé adunk egy gumi csőbe való beépítésre kitalált alumínium csatlakozót is. Ez a csatlakozó arra lett kitalálva, hogy a gyári intercooler gumi csőbe lyukat vágva oda ezt a toldatot becsavarozva a lefújószelephez tudj kiállást faragni az autód motorjában.
Fontos!
- a szelep működtetéséhez diesel autókban szükséged lesz valamilyen eszközre, amivel a vákuumot vezérled (pl a nálunk kapható diesel gázpedál állás figyelő elektronika)
- a szett nem tartalmaz gumi csövet, amivel a kiállást és a szelepet össze tudod kötni (néhány cm hosszúságú 25mm-es gumi csőre lesz szükséged)
Ajánlott bármely feltöltős diesel autóba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Lefújószelep talp SSQV-hoz Subaru Impreza WRX és WRX STI-hez 2001-2007 Epman Racing
9.590
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Epman Racing lefújószelep talp SSQV-hoz Subaru Imprezákba
Ez a lefújó szelep talp Subaru Impreza , Impreza WRX, és Impreza WRX STi gyári lefújószelep csatlakozására illeszkedik. A segítségével könnyedén, néhány perc alatt fel tudsz szerelni SSQV lefújószelepet az összes 2001-2007-ig gyártott Imprezába EJ20 és EJ25-ös motorra!
A talp anyaga alumínium öntvény.
Ajánlott SSQV lefújószelepekhez 2001-2007-ig gyártott Subaru Imprezákba.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
MGP Racing 50mm-es Q lefújószelep szett ezüst színben MGP 6021-SL
22.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing 50mm-es Q lefújószelep ezüst színben
MGP 6021-SL
Röviden és tömören a legjobb lefújó legújabb változata, amit a profik használnak! Hatalmas, 50mm-es dugattyúval rendelkezik, ezáltal rövid idő alatt nagyon nagy mennyiségű levegőt tud elengedni, miközben a hangja is tekintélyes: hatalmasat szól! A gázpedálról való hirtelen lelépéskor (pl. váltásoknál) a feleslegesen tovább pörgő turbo által felépített levegőnyomást a szabadba engedi. Ezzel a turbót és a pillangószelepet megkíméli az ilyenkor jelentkező nagy mechanikai igénybevételtől. További hasznos hatása, hogy az újbóli gázadásnál a turbo könnyebben pörög fel, mivel a hirtelen lezáródó pillangószelep nem torpantja meg a turbo lapátjait.
Bármilyen benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. Látványos tuning elem, köszönhetően a design-os háznak. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez külön vezérlő elektronika kell)
Bármekkora turbonyomásnak ellenáll!
Egy lefújó akár 800, kettő darab párhuzamos beépítésével akár 1500 lóerős autó is üzemeltethető!
A lefújószelep komplett szettben vásárolható meg, mely a képeken látható alkatrészeket tartalmazza:
- 50mm Q lefújó szelep
- nyomócsőre hegeszthető alumínium talp (külön termékként elérhető az acél változat)
- lefogató gyűrű és tömítés
- vákuum cső csatlakozás
Fontos! A szett csak alu csőre felhegeszthető talpat tartalmaz! Amennyiben acél csőre szeretnéd rögzíteni a lefújót, úgy kérlek vásárolj a szelephez egy acél talpat, melyet a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK menüpont alatt fogsz megtalálni!
Ajánlott komolyan módosított turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
MGP Racing 50mm-es Q lefújószelep szett fekete színben MGP 6021-BK
22.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing 50mm-es Q lefújószelep fekete színben
MGP 6021-BK
Röviden és tömören a legjobb lefújó legújabb változata, amit a profik használnak! Hatalmas, 50mm-es dugattyúval rendelkezik, ezáltal rövid idő alatt nagyon nagy mennyiségű levegőt tud elengedni, miközben a hangja is tekintélyes: hatalmasat szól! A gázpedálról való hirtelen lelépéskor (pl. váltásoknál) a feleslegesen tovább pörgő turbo által felépített levegőnyomást a szabadba engedi. Ezzel a turbót és a pillangószelepet megkíméli az ilyenkor jelentkező nagy mechanikai igénybevételtől. További hasznos hatása, hogy az újbóli gázadásnál a turbo könnyebben pörög fel, mivel a hirtelen lezáródó pillangószelep nem torpantja meg a turbo lapátjait.
Bármilyen benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. Látványos tuning elem, köszönhetően a design-os háznak. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez külön vezérlő elektronika kell)
Bármekkora turbonyomásnak ellenáll!
Egy lefújó akár 800, kettő darab párhuzamos beépítésével akár 1500 lóerős autó is üzemeltethető!
A lefújószelep komplett szettben vásárolható meg, mely a képeken látható alkatrészeket tartalmazza:
- 50mm Q lefújó szelep
- nyomócsőre hegeszthető alumínium talp (külön termékként elérhető az acél változat)
- lefogató gyűrű és tömítés
- vákuum cső csatlakozás
Fontos! A szett csak alu csőre felhegeszthető talpat tartalmaz! Amennyiben acél csőre szeretnéd rögzíteni a lefújót, úgy kérlek vásárolj a szelephez egy acél talpat, melyet a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK menüpont alatt fogsz megtalálni!
Ajánlott komolyan módosított turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
Mini Cooper S 1.6 Turbo lefújószelep adapter MGP Racing
8.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing lefújószelep adapter Mini Cooper S Turbóhoz
A Mini Cooper S feltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja! Csak R56 és későbbi, turbós 1.6 literes N14B16 kódú motorral szerelt változatokhoz használható! A korábbi kompresszoros 1.6 motorba nem építhető be!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Mini N14B16 1.6 turbo motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mitsubishi Colt CZT Turbo kétutas lefújószelep
36.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Kétutas lefújószelep Mitsubishi Colt 1.5 CZT Turbo motorokhoz
Többféle lefújószelepet is beépítettünk már próba képpen 1.5 literes, turbós Mitsubishi Colt CZT motorokba, de szinte minden esetben motor hiba jelzés volt a végeredmény. Éppen ezért kifejlesztettünk egy lefújószelepet, amit a gyári helyére beépítve úgy tudsz használni, hogy a motorvezérlő nem jelez hibát. Ez a szelep a levegő nagy részét visszavezeti a gyári módon a levegőszűrőhöz, viszont a töltőlevegő egy kis része a szabadba távozik, amitől a lefújószelep a jellegzetes sziszegő hangot ad. Természetesen a szelep nem lesz hangos és harsány, de a hibakód mentes motorvezérlő működéséhez ez a kompromisszum kell az 1.5 Turbo motoroknál!
A szelep a gyári visszakeringető szelep helyére egy az egyben beépíthető. Módosítani nem kell semmilyen alkatrészt. Később gond nélkül vissza lehet alakítani az autót gyári állapotára, csak a gyári szelepet kell beépíteni a kétutas helyére.
Ajánlott Mitsubishi Colt CZT 1.5 turbo motorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
Performance lefújószelep
7.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Performance lefújószelep
Bármilyen típusú benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez egy külön elektronikára van szükséged, lásd a LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA árucsoportot!).
Egy szelepes.
A lefújószelep csatlakozása kívül 25mm, belül 20mm-es.
Elkötelezett hívei vagyunk az SSQV lefújószelepeknek, ezért elsősorban azt a drágább, de komolyabb lefújószelepet ajánljuk a legtöbb autóba. Akadnak viszont olyan motorterek, ahol a helyszűke miatt csak jóval kisebb fizikai méretű lefújószelepeket lehet elhelyezni. Ilyen például az Audi S4 és RS4-es biturbó is. Ennek a lefújószelepnek a hangja egy SSQV-hez képest kevésbé egyedi, de az ára verhetetlen!
Vásárlói visszajelzés a termékkel kapcsolatban:
Több autótípusnál is előfordult, hogy a szelepet nem tudta kinyitni a vákuum. Ilyen esetben két dologgal lehet megoldani a beépítést:
- levágsz a gyári rugóból a lefújószelep belében (nem túl profi megoldás, és ha túl sokat vágsz belőle akkor sajnos kuka a rugó)
- keresel a lefújóba egy puhább rugót (sajnos nem tudunk jelenleg beszerezni ilyen rugót)
Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
A felszereléséhez szükséges talpat a szett nem tartalmazza!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
Peugeot 207 308 508 RCZ 408 3008 1.6 turbo lefújószelep adapter MGP Racing
8.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing lefújószelep adapter Peugeot 1.6 turbo Prince motorokhoz
A Prince kódú PSA 1.6 feltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja! Csak az 1.6 literes 4 hengeres, benzines turbós motorokba építhető be 2006 évjárattól!
Az alábbi modelleket szerelték Prince 1.6 turbó motorral:
- Peugeot 207 CC / GT
- Peugeot 308 és 308 GTi
- Peugeot 508
- Peugeot RCZ
- Peugeot 408 és 408 Sport
- Peugeot 3008
- Peugeot 5008
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Peugeot THP150, THP175, THP156, THP163 turbo motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
SSQV 3 Szuper szekvenciális lefújószelep
17.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Szuper Szekvenciális lefújószelep SSQV III.
Bármilyen benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. Látványos tuning elem, köszönhetően a design-os háznak. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez egy külön vezérlő elektronikára van szükséged, lásd a LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA árucsoportot
)
Dupla szelepes (szekvenciális hangot ad). Ezen a változaton az előfeszítés nem szabályozható. Már nagyon gyenge vákuummal is jól működik, egészen pici turbónyomásnál is intenzív hanghatást ad (0.3BAR-tól már jól hallható)!
A szelep rögzítéséhez a speciálisan erre a célra készített lefújószelep-talpakat ajánljuk. Az alap csomag tartalmaz egy 34mm-es csatlakozású alumínium talpat. Ha ez a méret, vagy a csatlakozó anyaga nem megfelelő az építésedhez, akkor az áruházunkban többféle anyagból esztergált, különböző kialakítású szeleptalpat is találsz SSQV-hez!
A lefújószelep komplett szettben vásárolható meg, mely a képeken látható alkatrészeket tartalmazza:
- lefújó szelep SSQV III.
- lefogató gyűrű és tömítés
- vákuum cső szűrő
- vákuum cső elágaztató
- 34mm-es csatlakozású alumínium rögzítő talp
Ezekbe az autótípusokba már építettünk be SSQV lefújó szelepet:
- Audi A3 1.8T 150 és 180LE változatai
- Audi S3 1.8T 225LE
- Audi A4 1.8T 150 és 180LE változatai
- Audi TT 1.8T 150 és 180LE változatai
- Audi TT Quattro 225LE
- Fiat Punto GT Turbo 1.4
- Fiat Uno Turbo 1.3 és 1.4 literes motorral
- Nissan 200SX CA18DET 1.8T
- Nissan 200SX SR20DET 2.0T
- Nissan 300ZX Twin turbo
- Nissan Skyline R33 GTS-T RB25DET
- Nissan Skyline R33 és R34 GTR RB26DETT motorral
- Opel Calibra Turbo 4x4
- Opel Astra Turbo Z20LET vagy épített C20LET 2.0literes motorral
- Toyota Supra MK3 1JZ-GTE
- Toyota Supra MK3 7M-GTE
- Toyota Supra MK4 2JZ-GTE
- Saab többféle benzines turbó motorral
- Seat Leon 1.8T
- Seat Leon RR 1.8T
- Seat Leon FR 1.8T
- Seat Leon Cupra 1.8T
- Skoda Octavia RS 1.8T
- Volkswagen Passat 1.8T
- Volvo többféle benzines turbó motorral 2.0 és 2.3Literes motorokkal
Diesel autók közül eddig saját beépítésünk VW konszern 1.9TDi és Peugeot adagolós 1.9TD motorokkal fordult elő, amikhez az SSQV mellé saját diesel lefújó vezérlőnket is telepítettük!
Ha nem megfelelő a 34mm-es csatlakozás, akkor válassz egy számodra megfelelő lefújó talpat a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK kategóriából (kattints a linkre!)
Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
SSQV 3 Szuper szekvenciális lefújószelep állítható előfeszítésű változat
18.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Szuper Szekvenciális lefújószelep SSQV 3 állítható változat
Ez a lefújószelep egy extra állítási lehetőséget leszámítva teljesen megegyezik az SSQV 3-mal, ezért külön leírást és típuslistát nem írunk le a termékről. A lényeges és egyetlen különbség a lefújószelep hátoldalán található rugó-előfeszítő csavar. Ezzel a csavarral a lefújószelepben található rugó erejét tudod szabályozni. Ennek az állítási lehetőségnek csak olyan autókban van jelentősége, ahol a normál, nem állítható lefújószelepek nem működnek rendeltetés szerűen: alapjáraton a lefújószelep nem záródik be, vagy csak késve, az alapjáratot befolyásolva tér vissza a szelep az alaphelyzetébe. Különösen ajánljuk ezt a szelepet azoknak, akik házilag szeretnének beépíteni légtömeg mérős autóba lefújószelepet pl. Volkswagen minden 1.8T típusa, Subaru Impreza minden változata, Saab és Volvo turbós motorok stb.
Az alap szettben jár a lefújószelephez 34mm-es csőcsatlakozású alumínium talp, zéger gyűrű, tömítés (O gyűrű) és vákuum szűrő is.
Ha a termék beépítéséhez nem megfelelő a 34mm-es alap csomagban található alumínium csatlakozó talp, akkor a termék beszereléséhez válassz egy számodra megfelelő lefújó talpat a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK kategóriából (kattints a linkre!)
Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
SSQV 3 Szuper szekvenciális lefújószelep állítható előfeszítésű változat fekete színben
17.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Szuper Szekvenciális lefújószelep SSQV 3 állítható változat, fekete színben
Ez a lefújószelep egy extra állítási lehetőséget leszámítva teljesen megegyezik az SSQV 3-mal, ezért külön leírást és típuslistát nem írunk le a termékről. A lényeges és egyetlen különbség a lefújószelep hátoldalán található rugó-előfeszítő csavar. Ezzel a csavarral a lefújószelepben található rugó erejét tudod szabályozni. Ennek az állítási lehetőségnek csak olyan autókban van jelentősége, ahol a normál, nem állítható lefújószelepek nem működnek rendeltetés szerűen: alapjáraton a lefújószelep nem záródik be, vagy csak késve, az alapjáratot befolyásolva tér vissza a szelep az alaphelyzetébe. Különösen ajánljuk ezt a szelepet azoknak, akik házilag szeretnének beépíteni légtömeg mérős autóba lefújószelepet pl. Volkswagen minden 1.8T típusa, Subaru Impreza minden változata, Saab és Volvo turbós motorok stb.
Az alap szettben jár a lefújószelephez 34mm-es csőcsatlakozású alumínium talp, zéger gyűrű, tömítés (O gyűrű) és vákuum szűrő is.
Ha a termék beépítéséhez nem megfelelő a 34mm-es alap csomagban található alumínium csatlakozó talp, akkor a termék beszereléséhez válassz egy számodra megfelelő lefújó talpat a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK kategóriából (kattints a linkre!)
Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
SSQV 4 lefújószelep szett Subaru Impreza modellekhez 2001-2007
23.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
SSQV Szuper Szekvenciális lefújószelep szett Subaru Impreza WRX és WRX STi modellekhez
Ez a szett 2 fő alkatrészből áll:
1. SSQV 4. lefújószelep
2. lefújószelep talp Subaru Impreza modellekhez 2000-2007-ig GD és GG kaszni kódokkal
A szelepet ezzel a talppal be tudod építeni a gyári lefújószelep helyére. Az egyetlen alkatrész, amire szükséged lesz a szetten kívül, az egy 34mm-es vakdugó, mivel agyári szelep visszavezetését az SSQV beépítése után le kell dugóznod. A vakdugót külön meg tudod vásárolni a webshopunkban!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
SSQV 4 lefújószelep szett Volkswagen Audi Skoda Seat minden hosszmotoros 1.8T változathoz
33.490
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Szuper Szekvenciális lefújószelep SSQV IV. komplett VW 1.8T szett
Kifejezetten 1.8T VW motorokhoz összeállított SSQV 4 lefújószelep szett az alábbi alkatrészekkel:
- SSQV 4 állítható előfeszítésű lefújószelep
- szerelék szett a lefújószelephez (zéger gyűrű, tömítő gumi gyűrű, bilincs, vákuum cső elosztó, gyorskötegelő)
- alumínium 20mm-es belső átmérőjű (kívülről 25mm) szűkítős SSQV talp
- 25mm-es vakdugó (a gyári lefújószelep kiszedése esetén használatos)
- 4mm-es szilikon vákuum cső 1m-es darab
Ezt a szettet azoknak ajánljuk, akik hosszában beépített motoros 1.8T-be szeretnének SSQV-t építeni. A későbbi változatoknál a gyári lefújó szelep másként van beépítve, ezért azokhoz a típusokhoz (nagyjából 1996 utáni 1.8T-k) egy picit más szett szükséges (szintén megtalálható az áruházunkban!).
Ajánlott bármely turbós VW 1.8T motorhoz, benzines.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
SSQV 4 lefújószelep szett Volkswagen Audi Skoda Seat minden keresztmotoros 1.8T változathoz
35.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Szuper Szekvenciális lefújószelep SSQV IV. komplett VW 1.8T szett
Kifejezetten 1.8T VW motorokhoz összeállított SSQV 4 lefújószelep szett az alábbi alkatrészekkel:
- SSQV 4 állítható előfeszítésű lefújószelep
- szerelék szett a lefújószelephez (zéger gyűrű, tömítő gumi gyűrű, bilincs, vákuum cső elosztó, gyorskötegelő)
- alumínium 20mm-es belső átmérőjű (kívülről 25mm) szűkítős SSQV talp
- 25mm-es vakdugó (a gyári lefújószelep kiszedése esetén használatos)
- szilikon cső toldat 2db bilinccsel
- 4mm-es szilikon vákuum cső 1m-es darab
Ezt a szettet azoknak ajánljuk, akik keresztmotors 1.8T-be szeretnének SSQV-t építeni. A korábbi változatoknál a gyári lefújó szelep másként van beépítve, ezért azokhoz a régebbi típusokhoz (pl. Audi A4 1.8T 150le) egy picit más szett szükséges (szintén megtalálható az áruházunkban!).
Ajánlott bármely turbós VW 1.8T motorhoz, benzines.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
SSQV 4 Szuper szekvenciális lefújószelep
17.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Szuper Szekvenciális lefújószelep SSQV IV
Bármilyen benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. Látványos tuning elem, köszönhetően a design-os háznak. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez egy külön vezérlő elektronikára van szükséged, lásd a LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA árucsoportot)
Dupla szelepes (szekvenciális hangot ad). Ezen a változaton az előfeszítés nem szabályozható. Már nagyon gyenge vákuummal is jól működik, egészen pici turbónyomásnál is intenzív hanghatást ad (0.3BAR-tól már jól hallható)!
A szelep rögzítéséhez a speciálisan erre a célra készített lefújószelep-talpakat ajánljuk. Az alap csomag tartalmaz egy 34mm-es csatlakozású alumínium talpat. Ha ez a méret, vagy a csatlakozó anyaga nem megfelelő az építésedhez, akkor az áruházunkban többféle anyagból esztergált, különböző kialakítású szeleptalpat is találsz SSQV-hez!
A lefújószelep komplett szettben vásárolható meg, mely a képeken látható alkatrészeket tartalmazza:
- lefújó szelep SSQV IV
- lefogató gyűrű és tömítés
- vákuum cső szűrő
- vákuum cső elágaztató
- 34mm-es csatlakozású alumínium rögzítő talp
Ezekbe az autótípusokba már építettünk be SSQV lefújó szelepet:
- Audi A3 1.8T 150 és 180LE változatai
- Audi S3 1.8T 225LE
- Audi A4 1.8T 150 és 180LE változatai
- Audi TT 1.8T 150 és 180LE változatai
- Audi TT Quattro 225LE
- Fiat Punto GT Turbo 1.4
- Fiat Uno Turbo 1.3 és 1.4 literes motorral
- Nissan 200SX CA18DET 1.8T
- Nissan 200SX SR20DET 2.0T
- Nissan 300ZX Twin turbo
- Nissan Skyline R33 GTS-T RB25DET
- Nissan Skyline R33 és R34 GTR RB26DETT motorral
- Opel Calibra Turbo 4x4
- Opel Astra Turbo Z20LET vagy épített C20LET 2.0literes motorral
- Toyota Supra MK3 1JZ-GTE
- Toyota Supra MK3 7M-GTE
- Toyota Supra MK4 2JZ-GTE
- Saab többféle benzines turbó motorral
- Seat Leon 1.8T
- Seat Leon RR 1.8T
- Seat Leon FR 1.8T
- Seat Leon Cupra 1.8T
- Skoda Octavia RS 1.8T
- Volkswagen Passat 1.8T
- Volvo többféle benzines turbó motorral 2.0 és 2.3Literes motorokkal
Diesel autók közül eddig saját beépítésünk VW konszern 1.9TDi és Peugeot adagolós 1.9TD motorokkal fordult elő, amikhez az SSQV mellé saját diesel lefújó vezérlőnket is telepítettük!
Ha nem megfelelő a 34mm-es csatlakozás, akkor válassz egy számodra megfelelő lefújó talpat a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK kategóriából (kattints a linkre!)
Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
SSQV 4 Szuper szekvenciális lefújószelep állítható előfeszítésű változat
18.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Szuper Szekvenciális lefújószelep SSQV IV. állítható változat
Ez a lefújószelep egy extra állítási lehetőséget leszámítva teljesen megegyezik az SSQV IV-gyel, ezért külön leírást és típuslistát nem írunk le a termékről. A lényeges és egyetlen különbség a lefújószelep hátoldalán található rugó-előfeszítő csavar. Ezzel a csavarral a lefújószelepben található rugó erejét tudod szabályozni. Ennek az állítási lehetőségnek csak olyan autókban van jelentősége, ahol a normál, nem állítható lefújószelepek nem működnek rendeltetés szerűen: alapjáraton a lefújószelep nem záródik be, vagy csak késve, az alapjáratot befolyásolva tér vissza a szelep az alaphelyzetébe. Különösen ajánljuk ezt a szelepet azoknak, akik házilag szeretnének beépíteni légtömeg mérős autóba lefújószelepet pl. Volkswagen minden 1.8T típusa, Subaru Impreza minden változata, Saab és Volvo turbós motorok stb.
Az alap szettben jár a lefújószelephez 34mm-es csőcsatlakozású alumínium talp, zéger gyűrű, tömítés (O gyűrű) és vákuum szűrő is.
Ha a termék beépítéséhez nem megfelelő a 34mm-es alap csomagban található alumínium csatlakozó talp, akkor a termék beszereléséhez válassz egy számodra megfelelő lefújó talpat a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK kategóriából (kattints a linkre!)
Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
SSQV 4 Szuper szekvenciális lefújószelep fekete színben
17.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Szuper Szekvenciális lefújószelep SSQV IV fekete színben
Bármilyen benzines vagy diesel turbós autóba beépíthető. Látványos tuning elem, köszönhetően a design-os háznak. A működéséhez vákuum szükséges (diesel autóknál ehhez egy külön vezérlő elektronikára van szükséged, lásd a LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA árucsoportot)
Dupla szelepes (szekvenciális hangot ad). Ezen a változaton az előfeszítés nem szabályozható. Már nagyon gyenge vákuummal is jól működik, egészen pici turbónyomásnál is intenzív hanghatást ad (0.3BAR-tól már jól hallható)!
A szelep rögzítéséhez a speciálisan erre a célra készített lefújószelep-talpakat ajánljuk. Az alap csomag tartalmaz egy 34mm-es csatlakozású alumínium talpat. Ha ez a méret, vagy a csatlakozó anyaga nem megfelelő az építésedhez, akkor az áruházunkban többféle anyagból esztergált, különböző kialakítású szeleptalpat is találsz SSQV-hez!
A lefújószelep komplett szettben vásárolható meg, mely a képeken látható alkatrészeket tartalmazza:
- lefújó szelep SSQV IV
- lefogató gyűrű és tömítés
- vákuum cső szűrő
- vákuum cső elágaztató
- 34mm-es csatlakozású alumínium rögzítő talp
Ezekbe az autótípusokba már építettünk be SSQV lefújó szelepet:
- Audi A3 1.8T 150 és 180LE változatai
- Audi S3 1.8T 225LE
- Audi A4 1.8T 150 és 180LE változatai
- Audi TT 1.8T 150 és 180LE változatai
- Audi TT Quattro 225LE
- Fiat Punto GT Turbo 1.4
- Fiat Uno Turbo 1.3 és 1.4 literes motorral
- Nissan 200SX CA18DET 1.8T
- Nissan 200SX SR20DET 2.0T
- Nissan 300ZX Twin turbo
- Nissan Skyline R33 GTS-T RB25DET
- Nissan Skyline R33 és R34 GTR RB26DETT motorral
- Opel Calibra Turbo 4x4
- Opel Astra Turbo Z20LET vagy épített C20LET 2.0literes motorral
- Toyota Supra MK3 1JZ-GTE
- Toyota Supra MK3 7M-GTE
- Toyota Supra MK4 2JZ-GTE
- Saab többféle benzines turbó motorral
- Seat Leon 1.8T
- Seat Leon RR 1.8T
- Seat Leon FR 1.8T
- Seat Leon Cupra 1.8T
- Skoda Octavia RS 1.8T
- Volkswagen Passat 1.8T
- Volvo többféle benzines turbó motorral 2.0 és 2.3Literes motorokkal
Diesel autók közül eddig saját beépítésünk VW konszern 1.9TDi és Peugeot adagolós 1.9TD motorokkal fordult elő, amikhez az SSQV mellé saját diesel lefújó vezérlőnket is telepítettük!
Ha nem megfelelő a 34mm-es csatlakozás, akkor válassz egy számodra megfelelő lefújó talpat a LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK kategóriából (kattints a linkre!)
Ajánlott bármely turbós motorhoz, benzines és diesel egyaránt.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
SSQV lefújószelep szett Fiat Bravo Linea 500 Doblo, Lancia Delta, Alfa Romeo Mito Giulietta 1.4 T-Jet motorokhoz
34.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
SSQV lefújószelep szett Fiat, Lancia és Alfa Romeo 1.4 T-Jet motorokhoz
Saját lefújószelep-alkatrész összeállításunk 1.4 T-Jet benzines turbó motorokhoz. A beépítéshez szükséges összes alkatrészt tartalmazza. Segítségével egy tökéletesen működő, hibakód mentes lefújószelepet tudsz körülbelül 1.5 óra alatt beépíteni az autódba. Minden Fiat féle 1.4 T-Jet benzines turbó motorba beépíthető.
A szett tartalma:
- SSQV lefújószelep állítható előfeszítéssel
- alumínium lefújószelep talp, külső csatlakozás átmérője 43mm
- vákuum cső, 4mm-es belső átmérővel 1méter
- szilikon átalakító cső bilicsekkel (a gyári lefújószelep helyére illeszkedik, 34>25mm)
- ledugózó alkatrészek: 25mm vakdugó, szilikon cső és bilincsek (a kikötött gyári lefújószelepet tudod vele levakolni)
Ajánlott autó típusok:
- Fiat Punto 1.4 T-Jet
- Fiat Grande Punto 1.4 T-Jet
- Fiat 500 1.4 T-Jet
- Fiat Linea 1.4 T-Jet
- Alfa Romeo Mito 1.4 T-Jet
- Lancia Delta 1.4 T-Jet
Ajánlott bármely Fiat/Lancia/Alfa Romeo 1.4 T-Jet motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Segítségért és referenciáért kattints az alábbi linkekre:
Mi az a lefújószelep, és hogyan működik?
Létezik olyan gyárilag turbós autó, amibe nem lehet lefújószelepet szerelni?
Mi a különbség a diesel és a benzines lefújószelepek között?
Tönkreteheti a lefújószelep az autómat?
|
|
Subaru Impreza Forester EJ20 EJ25 WRX STi lefújószelep Epman fekete
19.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Subaru Impreza és Forester Epman fekete színű lefújó szelep
A gyári lefújószelep helyére egy az egyben beépíthető lefújószelep Subaru Impreza és Forester motorokhoz.
Mivel ez a szelep kifejezetten Subaru motorokhoz készült, ezért a rugó előfeszítése pontosan az EJ motorokhoz lett hangolva. Nem befolyásolja az alapjáratot, és nem marad nyitva feleslegesen, amikor már nincs szabadba engedhető töltő levegő.
A beépítéséhez szükséged lesz egy 34mm-es vakdugóra (a szett ezt nem tartalmazza!), amivel a gyári lefújószelep visszavezetést tudod levakolni.
Az alábbi típusokba építhető be a gyári lefújószelep helyére:
Subaru Impreza WRX 2001-2007 EJ20 és EJ25 motorral szerelt változatokhoz
Subaru Impreza WRX STi 2001-2017 minden változata
Subaru Forester XT 2004-2007 EJ25 motorokhoz
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Subaru Impreza Forester EJ20 EJ25 WRX STi lefújószelep kék
19.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Subaru Impreza és Forester lefújó szelep
A gyári lefújószelep helyére egy az egyben beépíthető lefújószelep Subaru Impreza és Forester motorokhoz.
Mivel ez a szelep kifejezetten Subaru motorokhoz készült, ezért a rugó előfeszítése pontosan az EJ motorokhoz lett hangolva. Nem befolyásolja az alapjáratot, és nem marad nyitva feleslegesen, amikor már nincs szabadba engedhető töltő levegő.
A beépítéséhez szükséged lesz egy 34mm-es vakdugóra (a szett ezt nem tartalmazza!), amivel a gyári lefújószelep visszavezetést tudod levakolni.
Az alábbi típusokba építhető be a gyári lefújószelep helyére:
Subaru Impreza WRX 2001-2007 EJ20 és EJ25 motorral szerelt változatokhoz
Subaru Impreza WRX STi 2001-2017 minden változata
Subaru Forester XT 2004-2007 EJ25 motorokhoz
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Subaru Impreza GDA GDB Forester XT lefújószelep TurboSmart Kompact Dual Port TS-0203-1016
89.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboSmart Kompact Dual Port lefújószelep
Subaru Impreza GDA és GDB WRX és WRX STi
Subaru Forester XT 2002-2008 modellekhez
TS-0203-1016
fekete színű
TurboSmart eredeti ausztrál, prémium minőségű típus specifikus lefújószelep.
Ez a lefújó a TurboSmart prémium megoldása Subaru Impreza 2000-2007 évjáratú turbós WRX és WRX STi modellekhez. A gyári lefújószelep helyére egy az egyben beépíthető átalakítás nélkül. Bármikor vissza alakítható gyárira az autód!
Állítható előfeszítésű, részben visszavezetett lefújószelep, amit kifejezetten ehhez a motorhoz fejlesztettek ki! A levegő egy részét a szabadba engedi, más részét pedig visszavezeti az eredeti lefújószelep erre szolgáló csövébe. Ezzel a megoldással az ecu nem fogja rossz irányba hangolni a keverék képzésedet, amikor lelépsz a gázról, mivel a gyárihoz hasonló módon légtömegmérő álltal mért levegőt vezet vissza a rendszerbe!
Az előfeszítéssel állíthatod a lefújót csendesebb és intenzívebb működés irányába is!
Ez nem kínai alkatrész, eredeti, minőségi TurboSmart!
Ajánlott Subaru Impeza GDA és GDB 2000-2007, Forester XT 2002-2008 évjáratokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Csak szakember építheti be!
|
|
Subaru Impreza WRX STi 2002-2007 GDA GDB HKS SSQV 4 szuper szekvenciális lefújó szelep szett
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
HKS SSQV 4 lefújószelep szett Subaru Impreza 2002-2007 évjáratokhoz
Eredeti Japán, prémium minőségű lefújószelep szett Subaru Impreza WRX és WRX STi modellekhez 2002-2007 évjáratig.
A szetebn megtalálható a visszavezetéshez szükséges toldat, így akár visszavezetett, zárt lefújószelep is építhető vele (műszaki vizsgán ajánlott).
A szelep szabadba vezetett rendszerbe is beépíthető, ehhez a szükséges vakdugó a csomagban megtalálható.
A termék eredeti, Japán gyártmány.
Raktárkészleten nem tartjuk, de igény esetén 2-3 hét alatt beszerezzük!
Kérlek vedd figyelembe, hogy az ár csak tájékoztató jellegű!
Az aktuális árat a valuták árfolyama erősen befolyásolja!
Megrendelés előtt kérj aktualizált árat tőlünk!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Volkswagen 1.4 TSi lefújószelep adapter FMDV14TSI Forge (2 csavaros)
33.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Forge lefújószelep adapter Volkswagen 1.4 TSi motorokhoz
A VW különleges, duplafeltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja!
Az alábbi típusokat szerelték 1.4 TSi duplafeltöltős motorral:
2005 Volkswagen Golf Mk5
2006 Volkswagen Touran
2008 Audi A3
2008 Volkswagen Scirocco
2007 SEAT León
2008 Škoda Octavia
2009 Volkswagen Tiguan
2009 Volkswagen Golf Mk6
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Volkswagen 1.4 TSi lefújószelep adapter FMDV14TSI MGP (2 csavaros)
8.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP lefújószelep adapter Volkswagen 1.4 TSi motorokhoz
A VW különleges, duplafeltöltős motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja!
Az alábbi típusokat szerelték 1.4 TSi duplafeltöltős motorral:
2005 Volkswagen Golf Mk5
2006 Volkswagen Touran
2008 Audi A3
2008 Volkswagen Scirocco
2007 SEAT León
2008 Škoda Octavia
2009 Volkswagen Tiguan
2009 Volkswagen Golf Mk6
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Volkswagen Audi Seat Skoda 1.4 TSi 2.0 TSI FSIT TFSI lefújószelep adapter FMDV14T Forge (3 csavaros)
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Forge lefújószelep adapter Volkswagen 1.4T és 2.0 T motorokhoz
Eredeti, angol, minőségi Forge alkatrész. A VW turbós motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja!
Az alábbi típusokat szerelték TSi /FSIT / TFSI turbó motorral:
2005 Volkswagen Golf Mk5
2006 Volkswagen Touran
2008 Audi A3
2008 Volkswagen Scirocco
2007 SEAT León
2008 Škoda Octavia
2009 Volkswagen Tiguan
2009 Volkswagen Golf Mk6
2009 Audi TTRS 5 hengeres motorral
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Volkswagen Audi Skoda Seat 1.4 TSi 2.0 TSI FSIT TFSI lefújószelep adapter FMDV14T MGP (3 csavaros)
8.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP lefújószelep adapter Volkswagen 1.4T és 2.0 T motorokhoz
Nagyon kedvező árú alkatrész (a konkurens márkás termékekhez képest). A VW turbós motorjaiban gyárilag dolgozik elektronikusan vezérelt lefújószelep szolenoid. Ehhez a gyári szelephez vásárolhatsz tőlünk egy speciális adaptert, aminek a segítségével a gyári lefújószelep működésbe lépésekor a töltőlevegő egy része a szabadba távozik, így erős, intenzív lefújószelep hangot kaphat az autód. A toldat nagyon könnyen beszerelhető. Az autó teljesítményét és a turbó élettartamát a toldat nem befolyásolja!
Az alábbi típusokat szerelték TSi /FSIT / TFSI turbó motorral:
2005 Volkswagen Golf Mk5
2006 Volkswagen Touran
2008 Audi A3
2008 Volkswagen Scirocco
2007 SEAT León
2008 Škoda Octavia
2009 Volkswagen Tiguan
2009 Volkswagen Golf Mk6
2009 Audi TTRS 5 hengeres motorral
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|