Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   DEKORÁCIÓ
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
»   AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
»   AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
»   ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
»   BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
»   BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
»   BIKÁZÓ (jump starter)
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉKBETÉT
»   FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FÉKFOLYADÉK
»   FÉKMUNKAHENGER
»   FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GUMIABRONCS
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
»   GYERTYÁK
»   GYORSULÁSMÉRŐ
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
»   HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOR (benzin befecskendező)
»   INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
»   INJEKTOR SZŰRŐ
»   INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
»   INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
»   INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
»   INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
»   KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KULCSTARTÓ
»   KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LAMBDA SZONDA KIEMELŐ ÁTHELYEZŐ
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJCSŐ (AN olaj cső)
»   OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJSZŰRŐ
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   PATENT, PATENT SZETTEK
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
»   SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
»   TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
»   VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
»   VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S2 RS2 S1 S4 200 Quattro 5henger 20V
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI SEAT SKODA VW 2.0 1.8 TSI TFSI FSIT 16V EA113 EA888
»   AUDI TT 3.2 R32 VR6
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.9TDI
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   BMW E60 E61
»   BMW E9x E8x F0x F1x 135i 335i 535i N54B30
»   BMW F2x F3x G1x G3x 140i 240i 340i 440i 540i 640i 740i B58B30
»   CHEVROLET CORVETTE CHEVY LS V8 LS I. II. III. VI.
»   DATSUN 240Z 260Z 280Z 280ZX
»   FIAT PUNTO GT 1.4
»   FORD ESCORT SIERRA PINTO YB COSWORTH
»   FORD FOCUS 2.0 MUSTANG 2.3 ECOBOOST
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-200
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS CX7 2.3 DISI TURBO
»   MAZDA MX-5 RX-7 RX-8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI ECLIPSE 4G63
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 240SX KA24DE
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN GT-R R35
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   NISSAN SUNNY PULSAR GTI-R SR20DET
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   OPEL ASTRA ZAFIRA OPC Z20LET Z20LEH Z20LER
»   OPEL CROSA OPC Z16
»   RENAULT CLIO 2.0 SPORT F7R
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA FORESTER LEGACY WRX és WRX STi EJ20 EJ25
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   SUZUKI SWIFT MK4 2017- 1.4 turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST182 FWD ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA ST202 FWD és ST205 GT4 AWD
»   TOYOTA CELICA-SUPRA MK2
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK5 B58B30
»   VOLKSWAGEN 1.2 1.4 TSI
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT 1.9TDi DIESEL
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT BORA JETTA VR6 2.8 2.9
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT R32 VR6 24V
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT SCIROCCO 2.0 16V
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA COROLLA TS 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
Borg Warner EFR 9180 179394 T4 twin scroll 1.05 A/R

1.207.900 Ft
Raktárról azonnal

Borg Warner EFR 9180 turbó feltöltő T4 twin scroll 1.05 A/R turbinaházzal
Gyári cikkszáma: 179394

A driftbajnokok turbója! A BW kínálatának legfelső kategóriája az EFR azaz Engineered For Racing - kifejezetten verseny célra tervezett turbófeltöltő. A 2021-2022-es év DriftMasters bajnoka, Piotr Wiecek és James Deane választása is ez a turbó! A 800-1000lóerős kategóriában verhetetlen!

Főbb tulajdonságai:
Golyóscsapágyas, olaj és vízhűtésű turbó 600-1000 lóerős teljesítményre!

Kompresszor oldal:
- egyenes nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 67,80mm kompresszor kerék belépő méret
- 92,20mm kompresszor kerék kilépő méret
- CNC mart, tömör alumínium kompresszor kerék
- opcionális turbo speed sebesség szenzor csatlakozási lehetőség

Turbina oldal:
- A/R: 1.05,
- turbina leömlő oldali csatlakozása: osztott azaz twin-scroll T4
- a turbinakerék speciális anyagból készült, 1050C-ig hőálló, és 50%-kal könnyebb, mint az inconel
- turbina kerék kilépő méret 80mm

Elméleti teljesítmény maximuma 1000 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) Supra 1JZ, 2JZ, BMW M50/M52/M54 és Nissan RB25 RB26 stb. motorokon 820-850lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2.5literes motoron jó hangolás mellett körülbelül 3800-4000-as fordulaton éri el.

Ajánlott 2.5-5-literes tuningolt benzinmotorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Borg Warner turbo sebesség szenzor 179430

68.490 Ft
Raktárról azonnal

Borg Warner 179430 turbo speed sensor
turbó sebesség szenzor

A BorgWarner EFR és S200SX-E S300SX-E és S400SX-E szériákhoz használható sebesség szenzor. Eredeti, gyári Borg Warner alkatrész, cikkszáma 179430.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
BorgWarner S200SX-E 12769095003 (becenevén S257SX-E) 450Le turbófeltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)

389.900 Ft
Raktárról azonnal

Borg Warner S200SX-E turbó feltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)
(becenevén S257SX-E)
Gyári cikkszáma: 12769095003

A kicsi, csak így becézzük. Ez a BW kínálatának egyik legkisebb darabja, amit a 2.5-3literes sorhatos motorjainkra akasztunk fel. Kifejezetten azért esett rá a választásunk, mert ezzel a turbóval még viszonylag nagy teljesítmény (450-500 lóerő) is elérhető, miközben már nagyon alacsony fordulaton, 3literes motoron akár 3000 fordulatszámon képes nagy töltőnyomást felépíteni. Ez a turbó már a továbbfejlesztett, MFS kompresszorkerékkel szerelt S200-as szériából az SX-E-ből származik.
Természetesen nem csak a fenti motorokba érdemes beépíteni, de elsősorban 2.5-3 literes, 4-500 lóerő körüli verseny és tuning autókba ajánlott.

Főbb tulajdonságai:
Síkcsapágyas, olaj hűtésű turbó.
Kompresszor oldal:
- egyenes nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 57,15mm kompresszor kerék belépő méret
- 76,20mm kompresszor kerék kilépő méret
- CNC mart, tömör alumínium kompresszor kerék
- kompresszor szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor nyomó oldali csatlakozásának mérete 51mm
Turbina oldal:
- A/R: a termékhez a gyári csomagban nem tartozik turbinaház!
- turbina kerék belépő méret 69,57mm
- turbina kerék kilépő méret 61.43mm

Fontos!
A turbó csak Supercore-ként, azaz, középrészre szerelt kompresszor fedéllel érkezik gyárilag összeszerelve! A turbina házból léteznek opciók, ezeket külön kell megvásárolnod! A fenti ajánlások (2.5-3literes motor) T4-es osztott .83 A/R házzal értendőek!

Elméleti teljesítmény maximuma 650 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) Supra 1JZ, 2JZ, BMW M50/M52/M54 és Nissan RB25 RB26 stb. motorokon 450-500lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2.5literes motoron jó hangolás mellett körülbelül 3500-3700-as fordulaton éri el.

Ajánlott 2.5-3-literes tuningolt benzinmotorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BorgWarner S300SX-E 13009097008 (becenevén S364SX-E) 800Le turbófeltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)

439.900 Ft
Raktárról azonnal

Borg Warner S300SX-E turbó feltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)
(becenevén S364SX-E)
Gyári cikkszáma: 13009097008

Az optimális pro-drift turbó, csak így becézzük. Ez a BW kínálatának közepes méretű darabja, amit a 2.5-3literes sorhatos motorjainkra akasztunk fel. Kifejezetten azért esett rá a választásunk, mert ezzel a turbóval még nagy teljesítmény (800-820 lóerő) is elérhető, miközben már relatíve nagyon alacsony fordulaton, 3literes motoron akár 4000 fordulatszámon képes nagy töltőnyomást felépíteni. Ez a turbó már a továbbfejlesztett, MFS kompresszorkerékkel szerelt S300-as szériából az SX-E-ből származik.
Természetesen nem csak a fenti motorokba érdemes beépíteni, de elsősorban 2.5-3 literes, 7-800 lóerő körüli verseny és tuning autókba ajánlott.

Főbb tulajdonságai:
Síkcsapágyas, olaj hűtésű turbó.
Kompresszor oldal:
- egyenes nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 64,47mm kompresszor kerék belépő méret
- 87,37mm kompresszor kerék kilépő méret
- CNC mart, tömör alumínium kompresszor kerék
- kompresszor szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor nyomó oldali csatlakozásának mérete 51mm
Turbina oldal:
- A/R: a termékhez a gyári csomagban nem tartozik turbinaház!
- turbina kerék belépő méret 76,20mm
- turbina kerék kilépő méret 67.50mm

Fontos!
A turbó csak Supercore-ként, azaz, középrészre szerelt kompresszor fedéllel érkezik gyárilag összeszerelve! A turbina házból léteznek opciók, ezeket külön kell megvásárolnod! A fenti ajánlások (2.5-3literes motor) T4-es osztott .91 A/R házzal értendőek!

Elméleti teljesítmény maximuma 845 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) Supra 1JZ, 2JZ, BMW M50/M52/M54 és Nissan RB25 RB26 stb. motorokon 750-800lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2.5literes motoron jó hangolás mellett körülbelül 4000-4200-as fordulaton éri el.

Ajánlott 2.5-3-literes tuningolt benzinmotorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BorgWarner S300SX-E 13009097053 (becenevén S362SX-E) 800Le turbófeltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)

435.900 Ft
Raktárról azonnal

Borg Warner S300SX-E turbó feltöltő Supercore (középrész kompresszorfedéllel)
(becenevén S362SX-E)
Gyári cikkszáma: 13009097053

A kicsi pro-drift turbó, csak így becézzük. Ez a BW S300 sorozat kínálatának legkisebb méretű darabja, amit a 2.5-3literes sorhatos motorjainkra akasztunk fel. Kifejezetten azért esett rá a választásunk, mert ezzel a turbóval még nagy teljesítmény (750-770 lóerő) is elérhető, miközben már relatíve nagyon alacsony fordulaton, 3literes motoron akár 4000 fordulatszám alatt picivel képes nagy töltőnyomást felépíteni. Ez a turbó már a továbbfejlesztett, MFS kompresszorkerékkel szerelt S300-as szériából az SX-E-ből származik.
Természetesen nem csak a fenti motorokba érdemes beépíteni, de elsősorban 2.5-3 literes, 6-700 lóerő körüli verseny és tuning autókba ajánlott.

Főbb tulajdonságai:
Síkcsapágyas, olaj hűtésű turbó.
Kompresszor oldal:
- egyenes nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 61,44mm kompresszor kerék belépő méret
- 83,47mm kompresszor kerék kilépő méret
- CNC mart, tömör alumínium kompresszor kerék
- kompresszor szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor nyomó oldali csatlakozásának mérete 51mm
Turbina oldal:
- A/R: a termékhez a gyári csomagban nem tartozik turbinaház!
- turbina kerék belépő méret 79,76mm
- turbina kerék kilépő méret 73,37mm

Fontos!
A turbó csak Supercore-ként, azaz, középrészre szerelt kompresszor fedéllel érkezik gyárilag összeszerelve! A turbina házból léteznek opciók, ezeket külön kell megvásárolnod! A fenti ajánlások (2.5-3literes motor) T4-es osztott .91 A/R házzal értendőek!

Elméleti teljesítmény maximuma 775 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) Supra 1JZ, 2JZ, BMW M50/M52/M54 és Nissan RB25 RB26 stb. motorokon 650-700lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2.5literes motoron jó hangolás mellett körülbelül 3800-4000-es fordulaton éri el.

Ajánlott 2.5-3-literes tuningolt benzinmotorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BorgWarner S300SX3 176648 63mm turbó középrész 177283 turbóhoz

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

BorgWarner S300-SX3 turbó középrész 63mm

A BorgWarner S300 szériás turbóihoz kapható felújításra komplett középrész. Ez a konkrét darab az S300-SX3 széria 63mm-es kompresszor belépő méretű turbóinak javítására való!
Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor nyugodtan kérdezz tőlünk, és segítünk kiválasztani a neked megfelelő turbó középrészt!

Felhasználható többek között a 177283 gyári cikkszámú BW turbó javítására.
A középrész gyári cikkszáma: 176648

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
BorgWarner S300SX3 177283 (becenevén S363 S363SX3) BMW M50 Skyline 600Le turbófeltöltő

461.900 Ft
Raktárról azonnal

Borg Warner S300SX3 177283 Airwerks turbó feltöltő, 90fokos kompresszor kilépővel
(becenevén S363)

Ez a turbó az egyik kedvencünk 2.5-2.8 literes BMW M50/M52/M54, Skyline RB25DET és RB26DETT illetve hasonló méretű, minimum 2.5 literes, 6 hengeres motorokra. Egy igazi üthető vágható, megfizethető árú turbó, ami erős, jó minőségű, és nem utolsó sorban kis pénzből felújítható!
Természetesen nem csak a fenti motorokba érdemes beépíteni, de elsősorban 2.5 literes, 5-600 lóerő körüli verseny és tuning autókba ajánlott.

Főbb tulajdonságai:
Síkcsapágyas, olaj hűtésű turbó.
Kompresszor oldal:
- 90fokos nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 63mm kompresszor kerék belépő méret
- 87,40mm kompresszor kerék kilépő méret
- öntött, hagyományos kompresszor kerék
- kompresszor szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor nyomó oldali csatlakozásának mérete 76mm
Turbina oldal:
- A/R .88
- turbina kerék belépő méret 76,20mm
- turbina kerék kilépő méret 67.60mm
- turbina belépő oldali csatlakozása T4 osztatlan
- turbina kilépő oldali csatlakozása: Borg Warner V-band (Fontos, nem hagyományos V-band! A webáruházban találsz hozzá csatlakozót és bilincset is nálunk!)

Fontos!
A turbó teljes egész szerkezetként, középrész, hideg oldali fedél és meleg oldali házzal együtt érkezik gyárilag összeszerelve! A turbina házból léteznek opciók, de a turbófeltöltőt csak így, ezzel a T4-es osztatlan .88A/R házzal együtt tudjuk szállítani! Ha más méretű turbinaházzal akarod használni, akkor külön meg kell vásárolnod a házat is!

Elméleti teljesítmény maximuma 800 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) BMW M50/M52/M54 és Nissan RB25 RB26 motorokon 550-600lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2.5literes motoron jó hangolás mellett körülbelül 4200-4500-as fordulaton éri el.

Ajánlott 2.5-3-literes tuningolt benzinmotorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BorgWarner S300SX3 177284 (becenevén S366 S366SX3) Supra 650Le turbófeltöltő

464.900 Ft
Raktárról azonnal

Borg Warner S300SX3 177284 Airwerks turbó feltöltő, 90fokos kompresszor kilépővel
(becenevén S366)

Ez a turbó az egyik kedvencünk 2JZ, illetve hasonló méretű, minimum 3.0 literes, 6 hengeres motorra. Egy igazi üthető vágható, megfizethető árú turbó, ami erős, jó minőségű, és nem utolsó sorban kis pénzből felújítható!
Természetesen nem csak Supra motorokba érdemes beépíteni, de elsősorban 3 literes, 600 lóerő körüli verseny és tuning autókba ajánlott.

Főbb tulajdonságai:
Síkcsapágyas, olaj hűtésű turbó.
Kompresszor oldal:
- 90fokos nyomó oldali kilépő csatlakozás
- 66mm kompresszor kerék belépő méret
- 91mm kompresszor kerék kilépő méret
- öntött, hagyományos kompresszor kerék
- kompresszor szívó oldali csatlakozás mérete 100mm
- kompresszor nyomó oldali csatlakozásának mérete 76mm
Turbina oldal:
- A/R .91
- turbina kerék belépő méret 80mm
- turbina kerék kilépő méret 73mm
- turbina belépő oldali csatlakozása T4 osztott
- turbina kilépő oldali csatlakozása: Borg Warner V-band (Fontos, nem hagyományos V-ban! A webáruházban találsz hozzá csatlakozót és bilincset is nálunk!)

Fontos!
A turbó teljes egész szerkezetként, középrész, hideg oldali fedél és meleg oldali házzal együtt érkezik gyárilag összeszerelve! A turbina házból léteznek opciók, de a turbófeltöltőt csak így, ezzel a T4-es osztott .91A/R házzal együtt tudjuk szállítani! Ha más méretű turbinaházzal akarod használni, akkor külön meg kell vásárolnod a házat is!

Elméleti teljesítmény maximuma 800 lóerő, melyből a gyakorlatban átlagos (utcára épített, utcai benzinnel üzemelő) 2JZ motorokon 650lóerőt szoktunk realizálni.
A nyomás maximumát 2JZ motoron jó hangolás mellett körülbelül 4200-4500-as fordulaton éri el. (ez az érték tovább javítható VVTi hengerfejjel és nagy fokolású vezérmű tengellyel).


Ajánlott bármely 2JZ tuning motorra.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BorgWarner turbina ház 70mm 177191 S200SX és S200SX-E .83 A/R T4 osztott

89.900 Ft
Raktárról azonnal

BorgWarner S200SX és S200SX-E turbinaház
70mm-es turbina kerékhez
.83 A/R
T4 twin-scroll

A BorgWarner S200SX szériához való turbina ház. Ez a változat olyan S200 turbókra illeszkedik, melyek 70mm-es belépő méretű turbina kerékkel vannak szerelve. Ezek a turbók becenevükön az S257-as és S252-es turbók.

A következő cikkszámú Borg Warner turbókba építhető be:
- 12709095019 Borg Warner S200SX-E
- 12769095003 Borg Warner S200SX-E
- 177258 S200SX
- 177267 S200SX
- 177257 S200SX
- 177268 S200SX

A turbina ház eredeti, új, gyári Borg Warner alkatrész.
A turbina ház alkalmas open scroll (osztatlan T4) turbina ház T4 twin scroll (osztott) házra cseréjére.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BorgWarner turbina ház 80mm 177208 S300SX és S300SX-E .91 A/R T4 osztott

71.900 Ft
Raktárról azonnal

BorgWarner S300SX és S300SX-E turbinaház
80mm-es turbina kerékhez
.91 A/R
T4 twin-scroll

A BorgWarner S300 szériához való turbina ház. Ez a változat olyan S300 turbókra illeszkedik, melyek 80mm-es belépő méretű turbina kerékkel vannak szerelve. Ezek a turbók becenevükön az S362-es, S363, S364, S366 és S369-es turbók.

A következő cikkszámú Borg Warner turbókba építhető be:
- 13009097053 Borg Warner S300SX-E
- 13009097047 Borg Warner S300SX-E
- 13009097055
Borg Warner S300SX-E
- 13009097049 Borg Warner S300SX-E
- 13009097051 Borg Warner S300SX-E

- 177275 S300SX3
- 177281 S300SX3
- 177284 S300SX3

A turbina ház eredeti, új, gyári Borg Warner alkatrész.
A turbina ház alkalmas open scroll (osztatlan T4) turbina ház T4 twin scroll (osztott) házra cseréjére.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva