Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIKÁZÓ (jump starter)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉKBETÉT
|
|
»
|
|
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FÉKFOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉKMUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR (benzin befecskendező)
|
|
»
|
|
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KULCSTARTÓ
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJSZŰRŐ
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓK
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
|
|
ARP pót anya M11x1.25 Audi Skoda VW Seat 1.8T és Audi 2.7 V6 belső 12 lap kulcsnyílású
4.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
ARP hengerfej tőcsavar pót anya
Audi VW Skoda Seat 1.8T korai motorokhoz és V6 2.7 Audi motorokhoz
speciális, M11x1.25, 12 lap belső kulcsnyílású változat
Egyedi, kifejezetten VW csoportos hengerfejekhez (pl. 1.8T) való pótanya. Belső, 12 lap kulcsnyílású szerszámmal tudod meghúzni. Az ár egy darabra értendő!
A következő ARP hengerfej tőcsavarokhoz is használható:
- ARP Volkswagen Audi 1.8T M11
- ARP Audi 2.7 V6 biturbo M11
FONTOS!!! Az ár 1db, azaz egy darab anyára vonatkozik!
Tetszőleges darabszámban megvásárolható!
Az 1.8T motorokat gyárilag szerelték 10mm-es és 11mm-es hengerfej csavarokkal is!
Ez az anya csak a korai, M11-es ARP tőcsavarokhoz használható!
Ajánlott minden VW 11mm-es ARP hengerfej tőcsavarszetthez!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi RS4 2.7 bi-turbo Maxpeedingrods kovácsolt hajtókar szett ARP 2000 hajtókar csavarokkal
229.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Maxpeeding Rods H-profilú kovácsolt hajtókar szett Audi 2.7 bi-turbo RS4 motorokhoz
Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Könnyű és nagyon erős hajtókar sorhatos motorhoz. Komoly tuning: gyorsulás, utcai és rally használatra is bevált!
A készlet mind a 6db hajtókart és a hajtókar csavarokat (ARP 2000) is tartalmazza!
Ajánlott max terhelhetősége 100le és 120Nm / henger.
A hajtókar hossza: 154.00mm (középponttól-középpontig mérve)
A csapszeg furat átmérője: 21.00mm
Nagy csap furat átmérője: 56.80mm
Hajtókar szélessége a csapszegnél: 21.90mm
Hajtókar szélessége a nagy csapnál: 20.01mm
Felárért akár L19-es ARP hajtókar csavarokkal is rendelhető! Így maximális terhelhetősége akár 150le/henger is lehet!
Fontos!
Az Audi 2.7literes V6 motorjai közül ez a hajtókar változat csak az RS4ben található motorokba építhető be! A több 2.7 V6 Audi motort (pl. Audi S4) nagyon hasonló hajtókarral szerelték gyárilag, de a csapágy méretei (pontosabban a hajtókarban a nagy csap furat átmérői) eltérnek! Raktárról tudunk adni S4 motorokhoz való kovácsolt hajtókar szettet is!
A Maxpeeding karokkal kapcsolatban a vásárlóink szinte mindig ugyanazokat a kérdéseket teszik fel, ezért a válaszokat előre leírjuk ide:
- A hajtókar csavarok eredeti ARP 2000 csavarok
- A Maxpeeding hajtókarokat évek óta építjük be tuning motorokba, nagyon jók a tapasztalataink!
- A karok terhelhetősége minimum 100LE és 120Nm per henger, ezt a teljesítményt tartósan bírják
- A hajtókar szett -/+ 1gramm pontossággal kerül a gyártáskor összeválogatásra (ergo grammoltak a karok)
Fontos!
A csomagban nem található kenőanyag a hajtókar csavarok meghúzásához, de az előírt megfelelő nyomaték értéket csak ARP Ultra-Torque kenőanyaggal tudod elérni!
A kenőanyagot külön meg kell vásárolnod, hogy szakszerűen tudd a hajtókarokat beépíteni és a csavarokat kellő nyomatékra húzni!
Áruházunkban találsz ARP Ultra-torque kenőanyagot kis kiszerelésben!
Ajánlott minden Audi RS4 2.7 V6 motorba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi RS4 2.7 V6 bi-turbo ARP főtengely lefogató csap tőcsavar szett
124.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Audi S4 RS4 2.7 V6 bi-turbo ARP főtengely lefogató csap tőcsavar szett
A szett tartalmazza az összes szükséges tőcsavart, az anyákat, és egy speciális kenőanyagot is!
A gyári és az utángyártott-erősített főtengely lefogatókat egyaránt le tudod húzni ezzel a szettel!
Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!
Ajánlott Audi 2.7 bi-turbo V6 motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi RS4 2.7 V6 bi-turbo hengerfej tőcsavar szett ARP 204-4105
209.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Audi S4 RS4 2.7 V6 bi-turbo ARP hengerfej tőcsavar szett
ARP 204-4105
Bitang erős hengerfej tőcsavar szett, amivel biztosra mehetsz!
A szett tartalmazza az összes hengerfej tőcsavart, speciális anyákat (a szűk hely miatt normál 12 lapos ARP anya nem férne el a hengerfejben), az alátéteket és egy speciális kenőanyagot is!
A gyártó által javasolt lehúzási nyomaték: 128,7Nm (95ft/lbs).
Használható az alábbi autótípusokban:
Audi S4 2.7 bi-turbo
Audi RS4 2.7 bi-turbo
Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!
Ajánlott minden 2.7literes bi-turbo Audi motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi RS4 2.7 V6 Biturbo H profilú kovácsolt hajtókar szett FCP Engineering
265.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett Audi V6 biturbo RS4 (AZR, ASJ, AZF)
4032-es kovácsolt acélból készült, extra erős, tuning hajtókar 2.7 V6 Audi motorokba.
Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 154mm
- nagy csap belső átmérő: 56.80mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 21mm
Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 800lóerő és 9000 fordulat per perc!
Egy szett 6db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!
Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!
Fontos!
Az RS4 2.7 biturbo Audi motorok hajtókar mérete eltér az S4 motorokban található hajtokaroktól!
Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor kérdezz tőlünk! Segítünk kiválasztani a megfelelő hajtókart a tuning motorodhoz!
Ajánlott Audi RS4 biturbo motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi RS4 S4 2.7 V6 bi-turbo JE Pistons 314324 kovácsolt dugattyú szett
459.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
JE Pistons kovácsolt dugattyúk Audi 2.7 V6 bi-turbo motorokhoz
Kiváló minőségű, turbos tuning (kovácsolt) dugattyú szett Audi 2.7 literes, 6 hengeres 30 szelepes motorhoz.
A szett tartalma:
- 6db kovácsolt dugattyú
- csapszegek
- gyűrű szettek
Az egyik (ha nem a leges) legjobb dugattyú, amit az 2.7 literes VW motorhoz vehetsz! Utcai, rally, drift és drag autókban is ezt használják extrém strapabírásuk és megbízhatóságuk miatt! Eredeti USA gyártmány!
Néhány kompatibilis típus a számtalan 2.7T közül:
- Audi S4 2.7 bi-turbo 1997-2002
- Audi RS4 2.7 bi-turbo 2000-2001
- Audi A6 2.7 bi-turbo 1997-2004
- Audi Quattro Allroad 2.7 bi-turbo 1999-2005
A készleten lévő dugattyú variáció:
- furat 81.50mm első túlméret, 9.0:1CR JE 314324
Amit a dugattyú vásárlásról tudnod kell:
- A legtöbb dugattyú elérhető többféle furatméretben, és többféle kompresszió értékkel! Az árat a dugattyú ezen paraméterei nem befolyásolják!
Ha kérdésed van dugattyúkkal kapcsolatban, akkor fordulj hozzánk bizalommal a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen!
Ajánlott bármely Audi 2.7 V6 biturbo 30 szelepes motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi RS4 S4 2.7 vi-turbo dupla szeleprugó és titánium tányér szett Supertech SPRK-AUDI2.7T
317.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Supertech dupla szeleprugó és titánium tányér szett minden Audi 2.7T motorhoz
Supertech SPRK-AUDI2.7T
Ha igazán erős 2.7T motort akarsz építeni, akkor szükséges a gyári szeleprugók cseréje a magasabb fordulatszám elérésének érdekében. A Supertech szettje bitangerős rugókból áll. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, így a teljesítménye lényegesen nagyobb lehet. Érdemes nagyobb fokolású és mélyebb benyitású vezérműtengelyekkel együtt használni! A szett 30db dupla szelep rugót és a hozzájuk tartozó 30db titánium szeleptányért tartalmazza. Ajánlott közepesen tuningolt 600-800 lóerős 2.7T motorokhoz.
Paraméterek:
támogatott maximum szelep benyitás: 13.60mm szívó, 13.70mm kipufogó oldalon
előfeszítés 33.20mm-es rugó magasságon: 36.20kg
Ez a szett rendelhető erősebb kipufogó oldali rugókkal a még extrémebb teljesítmény eléréséhez!
Ajánlott minden Audi 2.7T motorba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi S4 A6 Allroad 2.6 2.7 2.8 V6 Biturbo H profilú kovácsolt hajtókar szett FCP Engineering
265.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett Audi V6 biturbo
4032-es kovácsolt acélból készült, extra erős, tuning hajtókar 2.6, 2.7 és 2.8literes Audi motorokba.
Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 154mm
- nagy csap belső átmérő: 57.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 21mm
Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 800lóerő és 9000 fordulat per perc!
Egy szett 6db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!
Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!
Fontos!
Az RS4 2.7 biturbo Audi motorok hajtókar mérete eltér az S4 motorokban található hajtokaroktól!
Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor kérdezz tőlünk! Segítünk kiválasztani a megfelelő hajtókart a tuning motorodhoz!
Ajánlott Audi S4 biturbo motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi S4 RS4 2.7 2.8 V6 3.7 4.2 V8 vazérmű szíj Gates Blue Racing RPM T297RB
52.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Gates Blue Racing RPM vezérműszíj Audi V6 és V8 motorokhoz
Gates Racing R.P.M. T297RB
Kifejezetten verseny célra ajánlott, nagy teherbírású vezérműszíj 2.7, 2.8 V6 és 3.7, 4.2 V8 Audi motorokhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi S4 RS4 V6 2.7 2.8 kipufogó leömlő kerámia bevonatolása
50.000
Ft
Megrendelésre
|
|
Kerámia hővédő borítás, V6-os, 6 hengeres, rozsdamentes Audi 2.7 2.8 stb bi-turbó és turbósított motorokra
A Tuningaruhaz.hu egyik népszerű szolgáltatása a kipufogó kerámia bevonat készítés. Elsősorban hővédő képessége, másodsorban esztétikai szépsége miatt kedvelik ezt a szolgáltatásunkat. Jelen esetben egy V6-os 2.7 bi-turbo RS4 motor leömlőjének hővédő bevonatát ajánljuk.
Fontos tudnivalók a kerámia bevonatról:
- öntvény és rozsdamentes acél felületekre hordható fel, gyakorlatilag minden létező kipufogó csonkra, kipufogó csőre, turbó csonkra, turbina házra és kipufogó dobokra is ajánljuk
- nagy mértékben csökkenti a kipufogó kifelé sugárzott hőmennyiségét (kb 30%)
- esztétikai szempontból is érdemes bevonatni a kipufogó elemeit kerámiával: restaurált autóknál korrodált, elszíneződött kipufogó alkatrészeket tudunk homogén színűre helyreállítani a bevonattal, amit készítünk. A bevonatolás után a kipufogó kinézete újszerű lesz.
- a kerámia bevonat hővédő képességét tovább lehet fokozni üvegszálas hővédő bandázzsal, pl: a kerámiával bevont alkatrészt további hővédő borításként üvegszállal tekerjük be
- a kerámia bevonatot többféle színben is el tudjuk készíteni. A szín az árat nem befolyásolja! A két alap szín az acél-szürke és a matt-fekete. A különböző színek a termék hővédő képességét nem befolyásolják, kizárólag esztétikai jelentősége van a színválasztásnak.
Mire ajánljuk a kerámia bevonatot:
- gyakorlatilag bármilyen utcai és versenyautóba, motorkerékpárokra, munkagépekre, hajókra azaz bárhova, ahol belső égésű motor található bármilyen kipufogó rendszerrel
A kerámia bevonat korlátai:
Hosszú évek óta teszteljük a saját kerámia bevonatunkat utcai és versenyautókon is. Az eredmények nagyon pozitívak, de fontos felhívni a figyelmet néhány korlátra:
- a kerámia bevonat nem korrózió védő bevonat. Ez alatt azt kell érteni, hogy öntvény, vagy bármilyen más, nem rozsdamentes anyagra felhordva nem szabad a kerámia bevonattól tökéletes korrózió védelmet várni! Rozsdamentes kipufogó alkatrészeken évek után sem jelentek meg korrózió nyomok, de mindennapi használatban lévő, öntvény kipufogó csonkokon például egy év használat után jelentek már meg rozsda foltok. Ez normális jelenség. Minden általunk ismert kerámia technológia hasonlóan korrodálódik. Nagyon sok veterán autóra készítünk ilyen bevonatot. Az ilyen autók közül, amelyiket nem használják esős időben, és télen sem kap sós vizet a csonk, azoknál évek múlva sincs számottevő rozsda a kerámia felületén, de a napi használatban lévő, télen akár hóban is közlekedő autóknál majdnem ugyan úgy átrozsdásodik a kerámia felülete, mintha a csonk csupasz acél / öntvény volna.
- másik korlátozó tényező a túlzottan magas hőmérséklet. Utcai tuning autókon is nagyon jól teljesít a kerámia bevonatunk, de ALS-es, feltöltős motorokon (a kipufogógáz hőmérséklete rövid időre az 1000Celsiusfokot is meghaladja) a kerámia bevonat egy idő után megrepedezik, és lepereg. Nagyjából úgy lehet ezt a folyamatot leírni, hogy egy rendszeresen használt pl. drift verseny autón a bevonat egy teljes szezon végére éri el azt az elhasználódási szintet, amikor már érdemes újra elkészíteni a kerámiázást. Normál használatú autókban nem tapasztaltunk hőterhelés miatti állag romlást a kerámia bevonaton.
Fontos!
A kerámia bevonat ára erősen függ a bevonandó felület méretétől! A képen látható leömlő-pár kerámiázásának ára csak irányadó! Minden kerámia bevonat készítése előtt szükségünk van a bevonatni kívánt munkadarabra, hogy pontos árajánlatot tudjunk adni!
A kerámia bevonat készítésének menete:
- el kell juttatni hozzánk a bevonatni kívánt munkadarabokat
- átnézés után pontos árajánlatot adunk a kerámia bevonat elkészítésére
- a bevonatni kívánt kipufogó alkatrészeket előkezeljük, kerámiával bevonjuk és kisütjük
- az elkészült terméket akár postai úton is vissza tudjuk küldeni (értelem szerűen inkább turbina házak, leömlők, kisebb alkatrészek jöhetnek így szóba)
Méret korlátok:
-bármekkora alkatrészt be tudunk vonni kerámia hővédő borítással, de nem tudunk bármekkora alkatrészt kiégetni a kemencénkben! Ez nem jelet komoly problémát akkor sem, ha az alkatrész nem fér be a sütőnkbe, mivel a kerámia kiégetésére lehetőség van az autó normál módon való járatásával (pl. frissen felújított motorok bejáratásának metódusa nagyon hasonló) . A kemence nélkül kiégetett kerámia bevonat is teljes értékű, amennyiben az utasításainkat az ügyfél maradéktalanul betartja!
Ajánlott bármely benzines és diesel autó, hajó, motorkerékpár és munkagép kipufogó rendszeréhez is!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi Skoda Seat Volkswagen 1.8T 2.7T állítható vezérmű lánc áthajtó lánckerék 034 Motorsport
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
034 Motorsport állítható vezérműlánc kerék
A VW konszern 1.8T és 2.7T motorjaiban a vezérmű tengelyeket nem közvetlenül a vezérmű szíj hajtja, hanem egy áthajtó lánc van beiktatva a két vezérmű tengely közé. Az egyik tengely szíjhajtásos, a másik pedig láncos. Azért, hogy a tengelyek pozícióját egymáshoz képest változtatni tudd (pl. nagyobb fokolású és benyitású vezérműtengelyek beépítésénél) szükséged lesz egy állítható lánckerékre. Ezzel a kis kerékkel a vezérmű tengelyeket tudod egymáshoz és a főtengelyhez képest elfokolni. Nevezhetjük akár fokoló keréknek is ezt az alkatrészt.
Fontos!
Az 1.8T motorokban 1db, a 2.7T motorokban 2db ilyen fogaskerékre van szükséged!
A vezérmű tengelyre a lánckerék zsugorkötéssel rögzül. Fontos, hogy ez a zsugorkötés csak akkor lesz megfelelő, ha a vezérmű tengely 0.04-0.05mm-rel nagyobb átmérűjű, mint a lánckerék. Előfordult olyan eset, amikor a tengely csak 0.01mm-rel volt nagyobb, és a kötés nem lett elég erős! Erre fokozottan kell figyelni az alkatrész beépítésekor!
Az ár egy darab, azaz 1db fogaskerékre értendő!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi VW Skoda Seat 1.8T RS4 kétportos lefújószelep TurboSmart Kompact Dual Port 25mm fekete TS-0203-1022
77.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboSmart Kompact dual port 25mm univerzális lefújószelep
TS-0203-1022
Kis méretű, kompakt kialakítású, részben visszavezetett, részben szabadba fújó lefújószelep. Kifejezetten ajánljuk ezt a szelepet VW konszern 1.8T motorokhoz és 2.7 V6 biturbókhoz (értelem szerűen a biturbó motorba 2db-ra van szükséged).
A lefújó csatlakozása 25mm-es, többek között ezért is ajánljuk a fentebb említett VW motorokhoz, de ettől függetlenül bármilyen benzines turbós motorba beépíthető.
Eredeti Ausztrál prémium gyártmány!
A (részben) szabadba vezetett lefújószelep közúti használata nem engedélyezett!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott VW 1.8T és 2.7 V6 bi-turbo motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi VW Skoda Seat 1.8T RS4 lefújószelep TurboSmart Kompact Plumb Back 25mm fekete TS-0203-1222
56.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboSmart Kompact plumb back 25mm univerzális lefújószelep
fekete színű
TS-0203-1222
Kis méretű, kompakt kialakítású, tejesen visszavezetett lefújószelep. Kifejezetten ajánljuk ezt a szelepet VW konszern 1.8T motorokhoz és 2.7 V6 biturbókhoz (értelem szerűen a biturbó motorba 2db-ra van szükséged).
A lefújó csatlakozása 25mm-es, többek között ezért is ajánljuk a fentebb említett VW motorokhoz, de ettől függetlenül bármilyen benzines turbós motorba beépíthető.
Eredeti Ausztrál prémium gyártmány!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott VW 1.8T és 2.7 V6 bi-turbo motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|