Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   ! KIÁRUSÍTÁS !
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   AN CSATLAKOZÓK (üzemanyag, olajzás, kartergáz)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
»   BENZINCSŐ (benzinvezeték, dash benzincső)
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   DEKORÁCIÓ
»   DIFFERENCIÁL MŰ
»   DIGITÁLIS MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉK BETÉT
»   FÉK CSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉK CSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉK CSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   FÉK MUNKAHENGER
»   FÉK TÁRCSA
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL
»   GYERTYÁK
»   GYORSULÁSMÉRŐ
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
»   INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
»   INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR KONVERTER
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
»   KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlők)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   OLAJHŰTŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   OLAJVEZETÉK (olajcső, dash cső)
»   PATENT, PATENT SZETTEK
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO KITEK
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TIMER
»   TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
»   TURBOK
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
»   VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VÍZKERINGETŐ SZIVATTYÚ (vizes intercoolerhez)
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S2 RS2 S1 S4 200 Quattro 5henger 20V
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI SEAT SKODA VW 2.0 1.8 TSI TFSI FSIT 16V EA113 EA888
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.9TDI
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   BMW E60 E61
»   BMW E9x E8x F0x F1x 135i 335i 535i N54B30
»   CHEVROLET CORVETTE
»   DATSUN 240Z 260Z 280Z 280ZX
»   FIAT PUNTO GT 1.4
»   FORD ESCORT SIERRA PINTO YB COSWORTH
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS CX7 2.3 DISI TURBO
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI ECLIPSE 4G63
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN GT-R R35
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   OPEL ASTRA ZAFIRA OPC Z20LET Z20LEH Z20LER
»   OPEL CROSA OPC Z16
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA FORESTER LEGACY WRX és WRX STi EJ20 EJ25
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   SUZUKI SWIFT MK4 2017- 1.4 turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA ST202 FWD és ST205 GT4 AWD
»   TOYOTA CELICA-SUPRA MK2
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
»   VOLKSWAGEN 1.2 1.4 TSI
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT BORA JETTA VR6 2.8 2.9
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT SCIROCCO 2.0 16V
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA COROLLA TS 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
Audi RS4 2.7 bi-turbo Maxpeedingrods kovácsolt hajtókar szett ARP 2000 hajtókar csavarokkal

182.900 Ft
Raktárról azonnal

Maxpeeding Rods H-profilú kovácsolt hajtókar szett Audi 2.7 bi-turbo RS4 motorokhoz

Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Könnyű és nagyon erős hajtókar sorhatos motorhoz. Komoly tuning: gyorsulás, utcai és rally használatra is bevált!
A készlet mind a 6db hajtókart és a hajtókar csavarokat (ARP 2000) is tartalmazza!
Ajánlott max terhelhetősége 100le és 120Nm / henger.

A hajtókar hossza: 154.00mm (középponttól-középpontig mérve)
A csapszeg furat átmérője: 21.00mm
Nagy csap furat átmérője: 56.80mm
Hajtókar szélessége a csapszegnél: 21.90mm
Hajtókar szélessége a nagy csapnál: 20.01mm

Felárért akár L19-es ARP hajtókar csavarokkal is rendelhető! Így maximális terhelhetősége akár 150le/henger is lehet!

Fontos!
Az Audi 2.7literes V6 motorjai közül ez a hajtókar változat csak az RS4ben található motorokba építhető be! A több 2.7 V6 Audi motort (pl. Audi S4) nagyon hasonló hajtókarral szerelték gyárilag, de a csapágy méretei (pontosabban a hajtókarban a nagy csap furat átmérői) eltérnek! Raktárról tudunk adni S4 motorokhoz való kovácsolt hajtókar szettet is!

A Maxpeeding karokkal kapcsolatban a vásárlóink szinte mindig ugyanazokat a kérdéseket teszik fel, ezért a válaszokat előre leírjuk ide:
- A hajtókar csavarok eredeti ARP 2000 csavarok
- A Maxpeeding hajtókarokat évek óta építjük be tuning motorokba, nagyon jók a tapasztalataink!
- A karok terhelhetősége minimum 100LE és 120Nm per henger, ezt a teljesítményt tartósan bírják
- A hajtókar szett -/+ 1gramm pontossággal kerül a gyártáskor összeválogatásra (ergo grammoltak a karok)

Fontos!

A csomagban nem található kenőanyag a hajtókar csavarok meghúzásához, de az előírt megfelelő nyomaték értéket csak ARP Ultra-Torque kenőanyaggal tudod elérni!
A kenőanyagot külön meg kell vásárolnod, hogy szakszerűen tudd a hajtókarokat beépíteni és a csavarokat kellő nyomatékra húzni!
Áruházunkban találsz ARP Ultra-torque kenőanyagot kis kiszerelésben!

Ajánlott minden Audi RS4 2.7 V6 motorba! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS4 2.7 V6 bi-turbo ARP főtengely lefogató csap tőcsavar szett

80.900 Ft
Raktárról azonnal

Audi S4 RS4 2.7 V6 bi-turbo ARP főtengely lefogató csap tőcsavar szett

A szett tartalmazza az összes szükséges tőcsavart, az anyákat, és egy speciális kenőanyagot is!
A gyári és az utángyártott-erősített főtengely lefogatókat egyaránt le tudod húzni ezzel a szettel!

Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!

Ajánlott Audi 2.7 bi-turbo V6 motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS4 2.7 V6 bi-turbo ARP hengerfej tőcsavar szett

154.900 Ft
Raktárról azonnal

Audi S4 RS4 2.7 V6 bi-turbo ARP hengerfej tőcsavar szett

ARP - szimplán világelső a csavarok között! Made in U.S.A.

Bitang erős hengerfej tőcsavar szett, amivel biztosra mehetsz!

A szett tartalmazza az összes hengerfej tőcsavart, speciális anyákat (a szűk hely miatt normál 12 lapos ARP anya nem férne el a hengerfejben), az alátéteket és egy speciális kenőanyagot is!

A gyártó által javasolt lehúzási nyomaték: 128,7Nm (95ft/lbs).

Használható az alábbi autótípusokban:
Audi S4 2.7 bi-turbo
Audi RS4 2.7 bi-turbo

Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!

Ajánlott minden 2.7literes bi-turbo Audi motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS4 S4 2.7 V6 bi-turbo JE Pistons kovácsolt dugattyú szett

379.900 Ft
Raktárról azonnal

JE Pistons kovácsolt dugattyúk Audi 2.7 V6 bi-turbo motorokhoz

Kiváló minőségű, turbos tuning (kovácsolt) dugattyú szett Audi 2.7 literes, 6 hengeres 30 szelepes motorhoz.

A szett tartalma:
- 6db kovácsolt dugattyú
- csapszegek
- gyűrű szettek

Az egyik (ha nem a leges) legjobb dugattyú, amit az 1.8 literes VW motorhoz vehetsz! Utcai, rally, drift és drag autókban is ezt használják extrém strapabírásuk és megbízhatóságuk miatt! Eredeti USA gyártmány!

Néhány kompatibilis típus a számtalan 1.8T közül:
- Audi S4 2.7 bi-turbo 1997-2002
- Audi RS4 2.7 bi-turbo 2000-2001
- Audi A6 2.7 bi-turbo 1997-2004
- Audi Quattro Allroad 2.7 bi-turbo 1999-2005

A készleten lévő dugattyú variáció:
- furat 81.50mm első túlméret, 9.0:1CR

Amit a dugattyú vásárlásról tudnod kell:
- A legtöbb dugattyú elérhető többféle furatméretben, és többféle kompresszió értékkel! Az árat a dugattyú ezen paraméterei nem befolyásolják!

Ha kérdésed van dugattyúkkal kapcsolatban, akkor fordulj hozzánk bizalommal a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen!

Ajánlott bármely Audi 2.7 V6 biturbo 30 szelepes motorhoz! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi RS4 S4 2.7 vi-turbo dupla szeleprugó és titánium tányér szett Supertech

279.900 Ft
Raktárról azonnal

Supertech dupla szeleprugó és titánium tányér szett minden Audi 2.7T motorhoz

Ha igazán erős 2.7T motort akarsz építeni, akkor szükséges a gyári szeleprugók cseréje a magasabb fordulatszám elérésének érdekében. A Supertech szettje bitangerős rugókból áll. Segítségükkel könnyedén forog 7000-es fordulat fölé is a motorod, így a teljesítménye lényegesen nagyobb lehet. Érdemes nagyobb fokolású és mélyebb benyitású vezérműtengelyekkel együtt használni! A szett 30db dupla szelep rugót és a hozzájuk tartozó 30db titánium szeleptányért tartalmazza. Ajánlott közepesen tuningolt 600-800 lóerős 2.7T motorokhoz.

Paraméterek:

támogatott maximum szelep benyitás: 13.60mm szívó, 13.70mm kipufogó oldalon
előfeszítés 33.20mm-es rugó magasságon: 36.20kg

Ez a szett rendelhető erősebb kipufogó oldali rugókkal a még extrémebb teljesítmény eléréséhez!

Ajánlott minden Audi 2.7T motorba!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi S4 A6 Allroad 2.6 2.7 2.8 V6 Biturbo H profilú kovácsolt hajtókar szett FCP Engineering

265.900 Ft
Raktárról azonnal

FCP Engineering H profilú kovácsolt hajtókar szett Audi V6 biturbo

4032-es kovácsolt acélból készült, extra erős, tuning hajtókar 2.6, 2.7 és 2.8literes Audi motorokba.

Az aktuális hajtókar méretei:
- hosszúság (középponttól középpontig): 154mm
- nagy csap belső átmérő: 57.60mm
- kis csap belső átmérő, azaz a dugattyú csapszeg mérete: 21mm

Motorfelújításhoz és tuning motor építéséhez is ajánljuk!
A hajtókarok elméleti terhelhetősége 800lóerő és 9000 fordulat per perc!

Egy szett 6db kovácsolt hajtókarból áll. Az ár tartalmazza az ARP 2000 szériás 3/8"-os hajtókar csavarokat is!

Megrendelésre más méretű FCP hajtókarokat is be tudunk szerezni!

Fontos!
Az RS4 2.7 biturbo Audi motorok hajtókar mérete eltér az S4 motorokban található hajtokaroktól!
Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor kérdezz tőlünk! Segítünk kiválasztani a megfelelő hajtókart a tuning motorodhoz!

Ajánlott Audi S4 biturbo motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi S4 RS4 2.7 2.8 V6 3.7 4.2 V8 vazérmű szíj Gates BVlur Racing RPM

34.900 Ft
Raktárról azonnal

Gates Blue Racing RPM vezérműszíj Audi V6 és V8 motorokhoz

Kifejezetten verseny célra ajánlott, nagy teherbírású vezérműszíj 2.7, 2.8 V6 és 3.7, 4.2 V8 Audi motorokhoz.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi Skoda Seat Volkswagen 1.8T 2.7T állítható vezérmű lánc áthajtó lánckerék 034 Motorsport

31.900 Ft
Raktárról azonnal

034 Motorsport állítható vezérműlánc kerék

A VW konszern 1.8T és 2.7T motorjaiban a vezérmű tengelyeket nem közvetlenül a vezérmű szíj hajtja, hanem egy áthajtó lánc van beiktatva a két vezérmű tengely közé. Az egyik tengely szíjhajtásos, a másik pedig láncos. Azért, hogy a tengelyek pozícióját egymáshoz képest változtatni tudd (pl. nagyobb fokolású és benyitású vezérműtengelyek beépítésénél) szükséged lesz egy állítható lánckerékre. Ezzel a kis kerékkel a vezérmű tengelyeket tudod egymáshoz és a főtengelyhez képest elfokolni. Nevezhetjük akár fokoló keréknek is ezt az alkatrészt.

Fontos!
Az 1.8T motorokban 1db, a 2.7T motorokban 2db ilyen fogaskerékre van szükséged!

Az ár egy darab, azaz 1db fogaskerékre értendő!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva