MAXXBoost G25 G30 G35 turbinaház belépő oldali V-bilincs és profil szett
Rozsdamentes acél bilincs és gyűrű
MAXXBoost G30FCCI
Rozsdamentes V-bilincs és gyűrű MAXXBoost turbinaházakhoz a turbinaház leölmő oldali csatlakozására, a belépő oldalra. A szett használható minden G25, G30 és G35 turbinaházhoz!ömlő csatlakozás felőli oldalra illeszkedik!
Ajánlott MAXXBoost G25 G30 és G35 turbinaházakhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
MAXXBoost G25-550 IWG belső wastegate-es turbó feltöltő G25550IWG
Ajánlott 1.4-3.0 literes 300-550 lóerő közötti teljesítményre tervezett tuning autókhoz.
Dupla golyós csapágyas középrész billet kompresszor kerékkel.
Kompresszor A/R .70
Kompresszor fedél szívó csatlakozás: 76mm
Kompresszor oldal nyomó ág csatlakozás: 51mm
Turbina ház A/R: .72
Turbinaház csatlakozása ki és belépő oldalon is egyezik a Garrett G25 széria méreteivel.
Ezt a felöltőt láthatod beépítve a mérőpadon programozás közben egy Audi A4 1.8T motoron az alábbi videóban:
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
MAXXBoost G30 turbinaház 0.83A/R V-band G30083VC
49.900
Ft
Raktárról azonnal
MAXXBoost G30 0.83 turbinaház
MAXXBoost G30083VC
0.83 A/R
V-band leömlő csatlakozással
acélból készült ház
Ajánlott MAXXBoost G30-660, G30-770 és G30-900 turbókhoz.
Ez a középső méretű turbinaház opció a G30-as szériához.
A turbinaház acélból készült (nem rozsdamentes az anyaga).
A turbinaházhoz adjuk a középrészhez illeszkedő V-bilincset is.
Csak szakember építheti be!
Ajánlott MAXXBoost G30 szériás turbókhoz.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
MAXXBoost G30 0.83 turbinaház
MAXXBoost G30083VSS
0.83 A/R
V-band leömlő csatlakozással
rozsdamentes core acélból készült ház
Ajánlott MAXXBoost G30-660, G30-770 és G30-900 turbókhoz.
Ez a középső méretű turbinaház opció a G30-as szériához.
A turbinaház core acélból készült azaz rozsdamentes acél!
A turbinaházhoz adjuk a középrészhez illeszkedő V-bilincset is.
Csak szakember építheti be!
Ajánlott MAXXBoost G30 szériás turbókhoz.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Ajánlott 2.0-3.5 literes 475-770 lóerő közötti teljesítményre tervezett tuning autókhoz.
Dupla golyós csapágyas középrész billet kompresszor kerékkel.
Kompresszor A/R .70
Kompresszor fedél szívó csatlakozás: 76mm
Kompresszor oldal nyomó ág csatlakozás: 51mm
A turbó úgynevezett supercore, azaz középrész kompresszor fedéllel. Ahhoz, hogy be tudd építeni az autódba még szükséged lesz egy turbinaházra, amit az áruházunkban megtalálsz!
Mihez ajánljuk ezt a turbót? Néhány példa:
- BMW 2.5-3.0 literes sorhatos motorjai verseny felhasználásra (FRT, drift, pályázás) 5-700 lóerőig
- Toyota 1JZ / 2JZ motorok verseny felhasználásra (FRT, drift, pályázás) 5-700 lóerőig
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!