Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
AN GYORSKIOLDÓ QD CSATLAKOZÓ
|
|
»
|
|
AN SZERSZÁMOK CSATLAKOZÓ SZERELÉSHEZ
|
|
»
|
|
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIKÁZÓ (jump starter)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZ (alalap, szemes csavar, öv vágó)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉKBETÉT
|
|
»
|
|
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FÉKFOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉKMUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
|
|
»
|
|
FLEX FUEL SZENZOR (és alkatrészei)
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR (benzin befecskendező)
|
|
»
|
|
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ACÉL CSŐ (acél turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
|
|
»
|
|
KOMPRESSZOR OLAJ (Supercharger olaj)
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KULCSTARTÓ
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA KIEMELŐ ÁTHELYEZŐ
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező, olajcső elosztó)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPA OLAJSZIVATTYÚ
|
|
»
|
|
OLAJSZŰRŐ
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO NYOMÁS MÉRŐ ÓRA (turbó mérőóra)
|
|
»
|
|
TURBO OLAJ VISSZAFOLYÓ (turbó visszafolyó szett)
|
|
»
|
|
TURBO OLAJ VISSZAFOLYÓ TÖMÍTÉS (turbó olaj tömítés)
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓ (gumi és szilikon csövekhez)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓ (menetes lezáró csavar metrikus és colos)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ VÁKUUMCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI FEDÉL
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező, olajcső elosztó)
|
|
1/8NPT mama menetes T idom elosztó acélból szenzorokhoz olajcsövekhez Epman Racing EP-CGQ201T
1.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
1/8"-NPT 3 ágú T elosztó belső menetekkel
Epman Racing EP-CGQ201T
Acélból készült, galvanizált T elosztó 1/8"NPT mama menetekkel mindhárom ágán. Az NPT menet kúpos! Ajánlott bármilyen folyadék és légnemű anyagok szállítására.
Az alábbiakra használhatod bátran:
- olajszenzorok, turbó olajozó csövek bekötéséhez T elosztónak
Milyen méretűek a Dash, avagy AN csatlakozók és csövek?
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
1/8NPT papa - 1/8NPT papa acél közcsavar szenzorokhoz olajcsövekhez Epman Racing EP-CGQ201N
1.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
1/8"-NPT - 1/8"NPT papa-papa menetes közcsavar
Epman Racing EP-CGQ201N
Acélból készült, galvanizált közcsavar 1/8"NPT papa menettel mindkét oldalán. Az NPT menet kúpos! Ajánlott bármilyen folyadék és légnemű anyagok szállítására.
Az alábbiakra használhatod bátran:
- olajszenzorok, olaj elosztó T idomok és más folyadékok és légnemű anyagok csatlakozásának toldására
Milyen méretűek a Dash, avagy AN csatlakozók és csövek?
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
AN08 3/4 Col alumínium átalakító olajpogácsa átvezető közcsavar
2.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
RMS (RespectMotorSport) Dash 8 alumínium átalakító
A Tuningaruhaz.hu saját terméke. Kiváló minőségű, CNC-vel készített alu csatlakozó. Felhasználható bármilyen motorban használatos folyadék, vagy gáz szállítására.
Leggyakrabban olajpogácsa toldatként használjuk fel, mert ennek segítségével a Mocal olajpogi kivezetése Dash csatlakozóssá alakítható.
Csak szabványos Dash 08-as csatlakozót lehet hozzá csatlakoztatni!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
AN10 3/4 Col alumínium átalakító olajpogácsa toldat
3.190
Ft
Raktárról azonnal
|
|
RMS (RespectMotorSport) Dash 10 alumínium átalakító
A Tuningaruhaz.hu saját terméke. Kiváló minőségű, CNC-vel készített alu csatlakozó. Felhasználható bármilyen motorban használatos folyadék, vagy gáz szállítására.
Leggyakrabban olajpogácsa toldatként használjuk fel, mert ennek segítségével a Mocal olajpogi kivezetése Dash csatlakozóssá alakítható.
Csak szabványos Dash 10-es csatlakozót lehet hozzá csatlakoztatni!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BMW 320 325 325 520 525 528 E36 E46 Z3 Z4 M52 M54 olajhűtő adapter olajszűrőházra PMC Motorsport
81.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
PMC Motorsport olajszűrő ház adapter AN10 csatlakozásokkal olajhűtő kör kiépítéséhez
BMW M52 és M54 motorokhoz
A BMW tuningolók körében közismert nehézség az M52 és M54-es motorok olajhűtése. Ezzel a PMC adapterrel AN10-es (nagyjából 12mm-es belső átmérőjű) csatlakozásokat tudsz kialakítani az olajszűrő ház tetején, amit utána olajhűtőbe, vagy termosztátba majd utána olajhűtőbe tudsz bekötni.
Szinte az összes M52 és M54 motorhoz használható.
Az adapter tetején 2db 1/8"NPT csatlakozás is található, amikbe opcionálisan nyomás és hőmérő szenzorokat tudsz bekötni.
Ajánlott típusok:
BMW E36 E46 320 325 328 Z3 és Z4
Kompatibilis motor kódok:
M52B20
M52B25
M52B28
M52TUB20
M52TUB25
M52TUB28
M54B22
M54B25
M54B30
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BMW 320 325 325 520 525 528 E36 Z3 M3 M50 S50 S52 olajhűtő adapter alu olajszűrőházra CleanInjection 55-3585H
87.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
CleanInjection olajszűrő ház adapter AN10 csatlakozásokkal olajhűtő kör kiépítéséhez
BMW M50 S50 és S52 motorokhoz
Clean Injection 55-3585H
A BMW tuningolók körében közismert nehézség az M50 és S50 motorok olajhűtése. Ezzel a CleanInjection adapter szettel AN10-es (nagyjából 12mm-es belső átmérőjű) csatlakozásokat tudsz kialakítani az olajszűrő ház tetején, amit utána olajhűtőbe, vagy termosztátba majd utána olajhűtőbe tudsz bekötni.
Szinte az összes M50, S50 és S52 motorhoz használható.
A szűrő adapter tetején található 2db 1/8" NPT furat, amibe szenzorokat tudsz beépíteni (nyomás és hőmérséklet)
Ajánlott típusok:
BMW E36 320 325 328 Z3 és M3
Kompatibilis motor kódok:
M50B20
M52B25
M50B28
S50
S52
Fontos!
Csak olyan BMW olajszűrő házra tudod felcsavarozni, ami gyárilag alumíniumból készült!
A gyári alkatrész közepén található rúd átmérő nem volt állandó méret. Az adapter úgy van előkészítve, hogy legfeljebb 24.20mm-es középre lehet felcsavarozni!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BMW olajhűtő csatlakozó adapter szett AN10 E36 E46 M3 E90 E92 E82 135i 335i N54B30 Epman Racing EPFT36BM
5.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
AN10 olajhűtő csatlakozó szett BMW motorokhoz
Epman Racing EPFT36BM
AN10-es olajhűtő csatlakozó szett BMW motorokhoz. Olyan BMW modellekbe építhető be, ahol volt gyárilag olajhűtő, vagy az olajszűrő házon ki van alakítva az olajhűtő leágazása, de gyárilag a helye le van vakolva.
A szett segítségével AN10-es szabványnak megfelelő olajhűtőt és olajhűtő csöveket tudsz beépíteni utólagosan az autódba!
Az alábbi motortípusokba lehet beépíteni:
- BMW E36 M3 európai olajszűrő házzal
- BMW E46 M3 európai olajszűrő házzal
- BMW E82 135i N54B30 motorral
- BMW E90 E91 E92 335i 335ix N54B30 motorral
A fenti lista nem teljes! Lehetséges, hogy más gyári BMW olajhűtő adapterekhez is használhatod! A listát a saját tapasztalataink alapján folyamatosan bővítjük!
A szett tartalma:
- 2db alumínium közcsavar gumi O gyűrűvel, AN10 papa csatlakozással
- 1db acél rögzítő konzol a két fenti közcsavarhoz
Ajánlott a fenti listában szereplő BMW motorok AN10-es olajhűtő kör építéséhez!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
M18x1.5 olajpogácsa átvezető toldat
2.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
M18x1.5 olajpogácsa átvezető toldat
A Mocal olajpogácsákhoz egyedileg gyártott középső toldat M18x1.5-ös metrikus menetű olajszűrőkhöz. A Mocal pogácsákhoz gyárilag csak 3/4-16UNF menetes toldat jár, ezért mi készíttettünk M18-as változatot.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
M20x1.5 olajpogácsa átvezető toldat (Subaru Impreza Forester EJ20 EJ25)
2.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
M20x1.5 olajpogácsa átvezető toldat
A Mocal olajpogácsákhoz egyedileg gyártott középső toldat M20x1.5-ös metrikus menetű olajszűrőkhöz. A Mocal pogácsákhoz gyárilag csak 3/4-16UNF menetes toldat jár, ezért mi készíttettünk M20-as változatot.
Ajánljuk ezt az adaptert pl. Subaru Impreza / Forester olajpogácsa átvezető csavarjának!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
M22x1.5 olajpogácsa átvezető toldat
2.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
M22x1.5 olajpogácsa átvezető toldat
A Mocal olajpogácsákhoz egyedileg gyártott középső toldat M22x1.5-ös metrikus menetű olajszűrőkhöz. A Mocal pogácsákhoz gyárilag csak 3/4-16UNF menetes toldat jár, ezért mi készíttettünk M22-es változatot.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mocal olajhűtő adapter (pogácsa)
29.490
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Mocal alumínium olajhűtő adapter pogácsa olajszűrő alá
AN10 csatlakozókkal
Ezzel a toldattal külső, fém házas olajszűrős, olajhűtéssel gyárilag nem rendelkező motorokhoz tudsz könnyedén olajhűtőt csatlakoztatni. Gyakran akkor is ezt az eszközt használják a profi tunerek, ha a gyári olajhűtés vezetékei vékonyak, és hatásosabb olajhűtést szeretnének összehozni az autónak.
Ez az olajpogácsa elsősorban hétvégi, vagy csak verseny célra tuningolt autókhoz ajánlott, mert a termosztát hiánya miatt mindig a teljes olajmennyiséget keringeti az olajhűtőbe. Így a motor lassabban, nehezebben melegszik. Mindennapos használatra a termosztát nélküli változatot nem ajánljuk, mert a téli, hideg időszakban előfordulhat, hogy a motorolaj nem éri el a kívánt üzemi hőmérsékletet sem, ha kíméletesen (utcai körülmények között) használod az autódat!
3/4 16UNF menetes toldat is jár az olajpogácsához, ami az olajat a pogácsán keresztül az olajszűrőbe vezeti. Kérlek vedd figyelembe vásárláskor, hogy a középső toldat nem feltétlenül fog illeszkedni a Te autód olajszűrő kiállásába! Mivel szinte minden autónak más és más ez a csatlakozója, ezért az áruházunkban találsz más méretű, pl. M18x15, M20x1.5 és M22x1.5 menetes ilyen közdarabot is, ha a 3/4"-os nem megfelelő a motorodhoz.
Az olajpogácsa vastagsága 34mm (ennyivel emeli meg az olajszűrő alá szerelve).
Ajánlott bármely szívó, vagy turbós motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan Silvia 200SX S13 S14 S15 SR20DET olajhűtő adapter AN10 Epman Racing EPOL05NI
12.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Nissan SR20DET olajhűtő adapter AN10 csatlakozásokkal
Epman Racing EPOL05NI
Alumíniumból készült adapter, ami a Nissan SER20-as blokkokra illeszkedik és segítségével AN10-es csatlakozású olajhűtőt tudsz rákötni a gyári olajhűtő helyére.
Csak szakember építheti be!
Ajánlott Nissan SR20 200SX S13 S14 és S15 motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Olaj nyomó ág elosztó olajgomba cső elosztó turbó olaj adapter 1/8NPT AN4 AN04 Epman Racing EP-CGQ201
4.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
1/8"NPT-AN4 olaj adapter és elosztó T idom
Epman Racing EP-CGQ201
1/8" NPT furatba becsatlakoztatható olaj cső elosztó és AN4 átalakító
Amire leggyakrabban használjuk:
- turbók olajozásának nyomóág bekötése a motorblokkon gyárilag megtalálható 1/8" NPT furatból
A szett 4 alkatrészből áll:
- T elosztó 3 oldalán 1/8"NPT furattal
- 1/8" NPT vakdugó
- 1/8"NPT-1/8"NPT kétoldalán menetes közcsavar
- 1/8"NPT-AN4papa kétoldalán menetes közcsavar
A szettben található alkatrészek acélból készültek és galvanizáltak.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Olaj nyomó ág elosztó olajgomba cső elosztó turbó olaj adapter Depo Racing DP-AT-009
4.590
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Depo Racing olaj nyomó ág elosztó
DP-AT-009
1/8" NPT furatba becsatlakoztatható olaj cső elosztó. A leggyakrabban olajnyomás mérő óra, hőfok szenzor és turbó olajzás bekötéséhez használjuk.
Az elosztó 3 ágú, amiből az egyik ághoz adunk egy vakdugót is. Az elosztó idom belső csatlakozási mérete M14x1.5mm-es.
M10x1-es csatlakozáshoz szükséged lesz egy adapterre, aminek egyik oldala M10x1 papa, a más oldala 1/8"NPT menetes!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Olajhűtő adapter AN10 csatlakozásokkal és két szenzor lehetőséggel
9.490
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Olajszűrő pogács olajhűtő leágazással
Ezzel a toldattal olajhűtéssel gyárilag nem rendelkező motorokhoz tudsz könnyedén olajhűtőt csatlakoztatni a gyári olajszűrő alá csatlakoztatva. Gyakran akkor is ezt az eszközt használják a profi tunerek, ha a gyári olajhűtés vezetékei vékonyak, és hatásosabb olajhűtést szeretnének összehozni az autónak. A legprofibb olajhűtő rendszer ebből az olajpogácsából, Dash csatlakozókból, Dash méretű fémszövet borítású olajcsövekből és egy olajhűtő radiátorból áll, melyeket megvásárolhatsz áruházunkban!
A pogácsa 60-70mm-es olajszűrőkhöz ajánlott (szinte minden típushoz használható). Az átvezető csavar az alábbi variációk közül választható (1db jár az olajpogácsához):
- M18x1.5mm (pl Honda)
- M20x1.5mm (Mitsubishi Subaru Nissan)
- 3/4 16UNF (Toyota)
Az olajpogácsa vastagsága 28mm (ennyivel emeli meg az olajszűrőt alászerelve).
Ajánlott bármely szívó, vagy turbós motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Olajhűtő adapter olajpogácsa olajszűrő alá AN08 csatlakozókkal termosztátos 74C Epman Racing EP-OL040-34-AN8
11.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Epman Racing alumínium olajhűtő adapter olajpogácsa olajszűrő alá
termosztáttal és AN08 csatlakozókkal 3/4"-16UNF átvezető csavarral
EP-OL040-34-AN8
Ezzel a toldattal külső, fém házas olajszűrős, olajhűtéssel gyárilag nem rendelkező motorokhoz tudsz könnyedén olajhűtőt csatlakoztatni. Gyakran akkor is ezt az eszközt használják a profi tunerek, ha a gyári olajhűtés vezetékei vékonyak, és hatékonyabb olajhűtést szeretnének összehozni az autónak.
Ez az olajpogácsa kifejezetten ajánlott mindennapos használatban lévő tuningolt autókhoz, mert a termosztát miatt csak akkor keringeti a teljes olajmennyiséget az olajhűtőbe, ha már elég meleg a motorolaj (74 Celsius Foktól nyit a termosztát). Így a motor könnyebben, gyorsabban melegszik. Mindennapos használatra a termosztát nélküli változatot nem ajánljuk, mert a téli, hideg időszakban előfordulhat, hogy a motorolaj nem éri el a kívánt üzemi hőmérsékletet sem, ha kíméletesen (utcai körülmények között) használod az autódat!
1db 3/4"-16UNF menetes toldat is jár az olajpogácsához, ami az olajat a pogácsán keresztül az olajszűrőbe vezeti. Kérlek vedd figyelembe vásárláskor, hogy a középső toldat nem feltétlenül fog illeszkedni a Te autód olajszűrő kiállásába! Mivel szinte minden autónak más és más ez a csatlakozója, ezért az áruházunkban találsz más méretű, pl. M18x15, M20x1.5 és M22x1.5 menetes ilyen közdarabot is, ha a 3/4"-os nem megfelelő a motorodhoz.
Az olajpogácsa vastagsága 34mm (ennyivel emeli meg az olajszűrő alá szerelve).
Az olajpogácsa olajcső csatlakozásánál a belső furatok menete M20x1.5mm-es. Ha nem jó méret az AN8 csatlakozó, akkor felárért tudsz rendelni az áruházunkból M20x1.5mm-es közcsavart például AN10-es mérettel is!
Ajánlott bármely szívó, vagy turbós motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Olajhűtő adapter olajpogácsa olajszűrő alá AN10 csatlakozókkal termosztátos 80C Mocal
44.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Mocal alumínium olajhűtő adapter olajpogácsa olajszűrő alá
termosztáttal és AN10 csatlakozókkal 3/4"-16UNF átvezető csavarral
Ezzel a toldattal külső, fém házas olajszűrős, olajhűtéssel gyárilag nem rendelkező motorokhoz tudsz könnyedén olajhűtőt csatlakoztatni. Gyakran akkor is ezt az eszközt használják a profi tunerek, ha a gyári olajhűtés vezetékei vékonyak, és hatékonyabb olajhűtést szeretnének összehozni az autónak.
Ez az olajpogácsa kifejezetten ajánlott mindennapos használatban lévő tuningolt autókhoz, mert a termosztát miatt csak akkor keringeti a teljes olajmennyiséget az olajhűtőbe, ha már elég meleg a motorolaj (80 Celsius Foktól nyit a termosztát). Így a motor könnyebben, gyorsabban melegszik. Mindennapos használatra a termosztát nélküli változatot nem ajánljuk, mert a téli, hideg időszakban előfordulhat, hogy a motorolaj nem éri el a kívánt üzemi hőmérsékletet sem, ha kíméletesen (utcai körülmények között) használod az autódat!
1db 3/4"-16UNF menetes toldat is jár az olajpogácsához, ami az olajat a pogácsán keresztül az olajszűrőbe vezeti. Kérlek vedd figyelembe vásárláskor, hogy a középső toldat nem feltétlenül fog illeszkedni a Te autód olajszűrő kiállásába! Mivel szinte minden autónak más és más ez a csatlakozója, ezért az áruházunkban találsz más méretű, pl. M18x15, M20x1.5 és M22x1.5 menetes ilyen közdarabot is, ha a 3/4"-os nem megfelelő a motorodhoz.
Az olajpogácsa vastagsága 34mm (ennyivel emeli meg az olajszűrő alá szerelve).
Ajánlott bármely szívó, vagy turbós motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Olajhűtő in-line adapter soros AN10 Mocal 80C
59.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Mocal in-line sorba köthető AN10 csatlakozású, 80Celsius Fokos termosztátos olajhűtő adapter
Eredeti, minőségi Mocal termék! Elsősorban olyan autókhoz ajánljuk ezt az alkatrészt, ahol közvetlenül az olajszűrő ház alá nem lehetséges az olajhűtő adapterek beépítése. Ilyen például minden olyan motor, ahol az olajszűrő gyárilag csak egy papír betét, és nincs külön fém háza, lásd: BMW M50 M52 és M54 motorok, szinte majdnem minden VW motor stb.
Ez az adapter AN10 be és kimenetekkel rendelkezik. Ameddig az olaj hőmérséklete nem éri el a 80Celsius Fokot, addig a belsejében az olaj egy-az egyben visszafordul és a hűtő kört kihagyva visszatér a második AN10 ágon (nézd meg a képeket a termékre kattintva!). Ha az olaj már elég meleg (80C+) akkor a külső kör felé irányítja az összes olajat, amit olajhűtőbe kötve meg tudod valósítani a kellő olajhűtésedet!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Olajszűrő áthelyező szett AN10 Epman Racing EP-OL03AN10BK fekete-lila
14.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Olajszűrő áthelyező szett AN10 csatlakozásokkal fekete-lila színben
Epman Racing
EP-OL03AN10BK
Három fontos funkciója miatt szeretjük az olajszűrő áthelyező szetteket:
- segítségével jól hozzáférhető helyre szerelheted fel az olajszűrődet (versenyautóknál erősen ajánlott)
- a gyárinál nagyobb olajszűrőt is fel tudsz szerelni (versenyautóknál erősen ajánlott)
- az olajfilter áthelyező kör csövét megszakítva könnyedén tudsz motorolajhűtőt beilleszteni a rendszerbe
A szett gyárilag AN-10 (Dash 10) csatlakozásokkal szerelt.
Az áthelyezőn található 2db 1/8" NPT menetes csatlakozás nyomás, illetve hőmérséklet szenzoroknak.
A szűrő áthelyező szetthez a gyári csomagban a motorblokkra felszerelendő félhez M20x1.5 és 3/4"-16UNF belső menetes közcsavart találsz a csomagban.
A szűrő áthelyező szettben az olajszűrőt tartó külső félen az átvezető csavar M20x15-ös, ezért célszerű ilyen belső menetes olajszűrőt beépíteni, aminek a tömítő gyűrű átmérője 6-70mm közötti.
Fontos vásárlói visszajelzés a termékről:
A két szenzor furatba hőmérő és nyomás szenzor beépítésénél két gyakori probléma lép fel.
a.) Az egyik probléma, hogy a legtöbb hőmérő szenzor hosszabban benyúlik az áthelyezőbe, mint amennyi hely van befelé az adapterben. A megoldás: fel lehet marni annyira az áthelyezőt, hogy a legtöbb szenzornak éppen elegendő helye legyen. Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor kérj meg minket, és a mindenkori óradíjunknak megfelelően kb 30 perc alatt elkészítjük a szükséges átalakítást. A szenzornak itt kell lennie nálunk, hogy bele tudjuk illeszteni az adapterbe.
b.) A második probléma a két szenzor kiállás közötti távolság. Gyakran építenek be olyan klasszikus gomba kinézetű szenzort ezekre az adapterekbe, ami sajnos nem fér el a másik szenzortól. Általában egy kisebb 12-14mm-es 6 lap rövid szenzor és egy gomba kap helyet az adapterben. A megoldás egy közdarab beiktatása, ami egy kicsit kiemeli az 1/8" NPT menetes furatot, így a két szenzor elfér egymás mellett. Ilyen adapterünk van raktáron, kérd megrendelés után a telefonos egyeztetésnél és felárért adjuk a csomagodban!
A szenzor adapter motorblokk felőli oldalát a blokkból kilógó, külső menetes olajszűrő rögzítő csavarra rögzítve találták ki. Ebből M20x1.5 (kadmium sárga) és 3/4"-16UNF (ezüstös színű) menetes átvezető belső menetes közcsavart találsz a csomagban, de akadnak más menettel szerelt autók, pl M18x1.5 stb. ilyenkor egyedi, esztergált közcsavarra van szükséged. Vannak olyan motorblokkok is, ahol nincs ilyen kiálló külső menetes átvezető a blokkban, hanem csak egy belső menetes furat található az olajszűrő helyén. Ilyenkor egy extra külső menetes közdarabra van szükséged, amit szinte minden motorhoz tudunk adni felárért polcról, ha meg tudod nevezni pontosan a blokkodban található furat menetét!
Az olajszűrőt tartó külső konzolon a gyári csomagban kizárólag M20x1.5-ös átvezető külső menetes közcsavar van. Felárért tudunk adni más menettel végződő ilyen átvezetőt, hogy ne csak M20x1.5-ös menetű olajszűrőt tudj felszerelni, de ehhez meg kell tudnod nevezni az olajszűrőd belső menetét!
Az extraként kért közdarabokat elég, ha telefonos egyeztetéskor elmondod a kolléganőnknek, és adunk árajánlatot azok elkészítésére (egyedileg a te kérésedre esztergáltatjuk)
Ajánlott bármely szívó, vagy turbós motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Olajszűrő áthelyező szett AN10 MGP Racing ezüst
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Olajszűrő áthelyező szett AN10 csatlakozásokkal fekete-lila színben
MGP Racing
Három fontos funkciója miatt szeretjük az olajszűrő áthelyező szetteket:
- segítségével jól hozzáférhető helyre szerelheted fel az olajszűrődet (versenyautóknál erősen ajánlott)
- a gyárinál nagyobb olajszűrőt is fel tudsz szerelni (versenyautóknál erősen ajánlott)
- az olajfilter áthelyező kör csövét megszakítva könnyedén tudsz motorolajhűtőt beilleszteni a rendszerbe
A szett gyárilag AN-10 (Dash 10) csatlakozásokkal szerelt.
Az áthelyezőn található 2db 1/8" NPT menetes csatlakozás nyomás, illetve hőmérséklet szenzoroknak.
A szűrő áthelyező szetthez a gyári csomagban M20x1.5 menetes illetve 3/4"-16UNF menetes olajszűrőhöz való adaptert kapsz. Ha más menetű az olajszűrőd, akkor kérj segítséget, és felárért adunk megfelelő adaptert az építésedhez!
Ajánlott bármely szívó, vagy turbós motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Olajszűrő szendvics adapter 3db szenzor csatlakozással 4féle olajszűrő toldóval Epman Racing EP-OL0202-BK
6.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Olajszűrő adapter szenzorok beépítéséhez
Epman Racing EP-OL0202-BL
fekete színben
Olajszűrő alá szerelhető pogácsa adapter 3 szenzor bekötési lehetőséggel. Segítségével utólagos olajhőmérséklet és olajnyomás mérő műszerek szenzorait tudod bekötni az olajrendszeredbe. A 3db csatlakozás 1/8"-NPT-es menetű.
Az adapter szett tartalmaz 2db vakdugót, és egy olajátvezető csatlakozót is.
Az adater alkalmas turbó olaj nyomócső leágazás készítéséhez szívó motorok turbósításához.
Méretei:
- vastagsága 28mm
- kétféle olajszűrő mérethez használható: 60 és 70mm(+-2mm) átmérőkhöz.
Fontos!
A szenzorok furata kúpos 1/8"-NPT, ami nagyon hasonlít az M10x1-es menethez, de annál kicsivel szűkebb. Többször is előfordult, hogy a szenzor, amit az adapterbe szántak M10x1-es menetű volt. Ilyenkor az 1/8"NPT menetet át lehet fúrni menetfúróval könnyedén M10x1-re.
A szetthez jár 4db átvezető közcsavar:
- M18x1.5 (pl. Honda motorok)
- M20x1.5 (pl. Mitsubishi és Nissan motorok)
- M22x1.5
- 3/4"-16 UNF (a legtöbb Toyota, köztük 7M és minden JZ)
Ajánlott bármely szívó, vagy turbos motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Olajszűrő szendvics adapter 3db szenzor csatlakozással 4féle olajszűrő toldóval MGP Racing 9070F ezüst
6.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Olajszűrő adapter szenzorok beépítéséhez
MGP Racing 9070F
ezüst színben
Olajszűrő alá szerelhető pogácsa adapter 3 szenzor bekötési lehetőséggel. Segítségével utólagos olajhőmérséklet és olajnyomás mérő műszerek szenzorait tudod bekötni az olajrendszeredbe. A 3db csatlakozás 1/8"-NPT-es menetű.
Az adapter szett tartalmaz 2db vakdugót, és egy olajátvezető csatlakozót is.
Az adapter alkalmas turbó olaj nyomócső leágazás készítéséhez szívó motorok turbósításához.
Méretei:
- vastagsága 28mm
- kétféle olajszűrő mérethez használható: 60 és 70mm(+-2mm) átmérőkhöz.
Fontos!
A szenzorok furata kúpos 1/8"-NPT, ami nagyon hasonlít az M10x1-es menethez, de annál kicsivel szűkebb. Többször is előfordult, hogy a szenzor, amit az adapterbe szántak M10x1-es menetű volt. Ilyenkor az 1/8"NPT menetet át lehet fúrni menetfúróval könnyedén M10x1-re.
A szetthez jár 4db átvezető közcsavar:
- M18x1.5 (pl. Honda motorok)
- M20x1.5 (pl. Mitsubishi és Nissan motorok)
- M22x1.5
- 3/4"-16 UNF (a legtöbb Toyota, köztük 7M és minden JZ)
Ajánlott bármely szívó, vagy turbos motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Olajszűrő szendvics adapter 3db szenzor csatlakozással 4féle olajszűrő toldóval MGP Racing 9070F kék
6.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Olajszűrő adapter szenzorok beépítéséhez
MGP Racing 9070F
kék színben
Olajszűrő alá szerelhető pogácsa adapter 3 szenzor bekötési lehetőséggel. Segítségével utólagos olajhőmérséklet és olajnyomás mérő műszerek szenzorait tudod bekötni az olajrendszeredbe. A 3db csatlakozás 1/8"-NPT-es menetű.
Az adapter szett tartalmaz 2db vakdugót, és egy olajátvezető csatlakozót is.
Az adapter alkalmas turbó olaj nyomócső leágazás készítéséhez szívó motorok turbósításához.
Méretei:
- vastagsága 28mm
- kétféle olajszűrő mérethez használható: 60 és 70mm(+-2mm) átmérőkhöz.
Fontos!
A szenzorok furata kúpos 1/8"-NPT, ami nagyon hasonlít az M10x1-es menethez, de annál kicsivel szűkebb. Többször is előfordult, hogy a szenzor, amit az adapterbe szántak M10x1-es menetű volt. Ilyenkor az 1/8"NPT menetet át lehet fúrni menetfúróval könnyedén M10x1-re.
A szetthez jár 4db átvezető közcsavar:
- M18x1.5 (pl. Honda motorok)
- M20x1.5 (pl. Mitsubishi és Nissan motorok)
- M22x1.5
- 3/4"-16 UNF (a legtöbb Toyota, köztük 7M és minden JZ)
Ajánlott bármely szívó, vagy turbos motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Szenzor adapter közcsavar 1/8 NPT papa - M10x1 mama menet átalakító rozsdamentes acélból Bosch 2in1
3.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
RMS rozsdamentes acél adapter 1/8"-NPT-ről M10x1 menetre szenzorokhoz
Elsősorban az olajhűtő és olajfilter áthelyező adaptereinkhez találtuk ki ezt a közcsavart, amivel a klasszikus (mondhatni szabványos) olaj szenzor csatlakozások helyére (1/8"NPT) tudsz beépíteni M10x1 menettel rendelkező szenzort. Egy gyakorlati példa: adott az 1/8"-NPT furat, neked pedig VW olajhőmérséklet és olajnyomás szenzorod van, aminek M10x1-es furatra lenne szüksége. Ezt a kis közcsavart betekered a 2 eszköz közé, és már készen is vagy! Nézd meg a termék képére kattintva ezt a megoldást a gyakorlatban is! A közdarab rozsdamentes acélból készült.
Ezt az adapter kifejezetten ajánljuk Bosch 2in1 0261230340 nyomás és hőmérséklet szenzorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 1JZ-GTE 2JZ-GE 2JZ-GTE olaj közcsavar a motorblokkba olajfilter áthelyezőhöz
5.490
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Olajfilter áthelyező közcsavar Toyota Supra JZ motorokhoz
A Tuningaruhaz.hu saját terméke. Ez a közcsavar arra való, hogy az áruházunkban kapható olajfilter áthelyezőt közvetlenül a blokkra fel tudd szerelni. A közcsavar kerül a blokk olajfuratába, a filter áthelyezőt pedig erre csavarod rá és már készen is vagy! A közcsavar vasból készült.
Beépíthető minden 1JZ és 2JZ Toyota és Lexus motorba!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden JZ kódú Toyota motorba!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK3 7M-GTE 7M-GE olajfilter áthelyező közcsavar
3.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Olajfilter áthelyező közcsavar Toyota Supra 7M motorokhoz
A Tuningaruhaz.hu saját terméke. Ez a közcsavar arra való, hogy az áruházunkban kapható olajfilter áthelyezőt közvetlenül a blokkra fel tudd szerelni. A közcsavar kerül a blokk olajfuratába, a filter áthelyezőt pedig erre csavarod rá és már készen is vagy! A közcsavar vasból készült.
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden 7M kódú Toyota motorba!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|