76mm-es (3"-os) adapter Mazdákhoz. A gyári légszűrő helyére egy az egyben felszerelhető! A képekre kattintva le tudod olvasni a főbb méreteket, így más autótípusokhoz is ellenőrizni tudod az illeszkedését!
Direktszűrő beépítéshez ajánljuk! Szilikon toldóval akár 80-100mm-es csatlakozású direktszűrőt is könnyedén tudsz csatlakoztatni a gyári szűrő helyére!
Beépíthető az alábbi típusokba:
Mazda 323 1988-1992 évjáratok
Mazda MX-3 és MX-5
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Gyári cikkszáma: ZL09-14-3X2
A VVT 1.8 MX5 motorokban található VVT szelep és a szelpefedél közötti gyári új tömítés!
A tömítés VVT szelep alatt található, lásd a termék képeinél!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 323 Xedos6 1989-2005 1.6 1.8 B6 és BP olajszűrő M20x1.5 HKS Type 1 52009-AK005
12.490
Ft
Raktárról azonnal
HKS Type 1 olajszűrő Mazda BP és B6 1.6 és 1.8 motorokhoz
HKS 52009-AK005
Nem csak a márkanevében, hanem a tudásában is extra ez az olajszűrő. Kompakt mérete ellenére nagyon jó a szűrési képessége. A szűrő belsejében egy pici neodymium mágnes gyűjti a mágnesezhető fém szemcséket.
Kevésbé gátolja az olaj áramlását, mint a normál olajszűrők. A háza erősített, hogy nagyobb olajnyomást is elviseljen.
Eredeti HKS gyártmány!
A csatlakozása M20x1.5mm menetes.
Csatlakozási felületének gumigyűrű átmérője: 55.5-65mm
Beépíthető az alábbi motorokba:
- Mazda MX5 1989-2005 minden 1.6 és 1.8 változata
- Mazda 323 minden 1.6 és 1.8 változata
- Mazda Xedos6 minden 1.6 változata
A szűrő ajánlott csereperiódusa max 5.000.-km.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 1.6 1.8 B6 BP 323 nívó pálca O gyűrű gumi tömítés
990
Ft
Raktárról azonnal
Mazda MX-5 323 B6 Bp 1.6 1.8 nívó pálca tömítés
Utángyártott, a gyárinál nagyobb hőtűrésű, viton anyagból készült gumi tömítés Mazda motorok nívópálcájához.
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Mazda B6 és BP 1.6 és 1.8 motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 1.6 1.8 B6 BP lendkerék könnytés
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
Lendkerék könnyítés Mazda MX5 motorokhoz
Vállaljuk Mazda MX5 motorok lendkerekének könnyítését és centírozását! Minden átalakítás egei igények szerint történik, ezért konkrét árajánlatot csak az átalakítandó lendkerék és adategyeztetés után tudunk adni!
Mazda MX-5 MX5 1.6 1.8 NA NB FL erősített kevlár kuplung szett
Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:
- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen
A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)
A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!
Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.
Minden MX5 motor kuplungját át tudjuk építeni kevláros tárcsával!
A kisebb 1.6-os, 200mm-es MX5 szettből körülbelül 220Nm-re képes kuplungot tudunk készíteni.
Ez a kuplung elég erős lesz 1.8-as motorcserre esetén is, de az 1.6-os motor M45 kompresszorral is akár 0.7BAR nyomásig jó ezzel a kicsi erősített kuplunggal.
Értelem szerűen a nagyobb, gyárilag 225mm-es szett még erősebb összeállítást eredményez az átalakítás után, de ennek a plusz nyomaték átvitelnek már csak turbósított vagy kompresszoros 1.8-as motornál van jelentősége!
Minden másra elég az erősített 200mm-es szett.
Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 1.6 1.8 NA NB FL hajtókar csavar szett ARP 118-6401
A gyári hajtórúd csavarok helyére egy az egyben beépíthető, a gyári csavarnál erősebb, tartósabb, verseny célra is felhasználható, többször lehúzható hajtókar csavar szett.
Egy szett tartalmazza az összes hajtókar csavart és anyát egy motorhoz, plusz az összeszereléshez szükséges segédanyagot (ARP Ultra-torque kenőanyag)
Beépíthető az alábbi típusokba:
Mazda MX-5 1.6 és 1,8 minden változata 1988-2005
A csavarok lehúzási nyomatéka: 52.50Nm ARP kenőanyaggal 3 egyenlő lépésben
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 1.6 1.8 NA NB FL szelepszár szimering szett Supertech VS-TS6I és VS-TS6E 8+8db
Prémium minőségű, utcai és tuning felhasználásra is ajánlott szelepszár szimering szett minden Mazda MX-5 1.6 és 1.8 NA NB és FL kódú motorhoz.
A szett 8db szívó és 8db kipufogó oldalra való szelepszár szimeringet tartalmaz.
Ajánlott az alábbi típusokba:
- Mazda MX-5 1.6 B6
- Mazda MX-5 1.8 BP
- Mazda 323 1989-2005
- Mazda Xedos6
Csak szakember építheti be!
Ajánlott fenti listában szereplő Mazda motorokba!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
A lendkerék közepén, a főtengely végében, a váltó nyelestengelyét fogadja, és vezeti meg ez a csapágy. Érdemes minden kuplungozás alkalmával cserélni.
Ez a változat túlmutat a hagyományos acélgolyós csapágyak terhelhetőségén. A benne található kerámia golyók hőtágulása elhanyagolható, ráadásul kenőanyag nélkül is működnek, ezért az olyan versenyautókban is tartósan tudnak működni, ahol már az acélgolyós, C4-es csapágy is feladja a küzdelmet.
A nagy hőterheléstől a kenőanyag az acélgolyós csapágyban elhígul, és kiszökik a csapágykorsárból. Utána az acélgolyók berágódnak és máris kuka a csapágyad. Mivel ez nálunk több erősen kihasznált driftautóban is megtörtént, ezért kerestünk olyan megoldást, ami még ezt az irtózatos hőterhelést is kibírja!
Az alábbi autókba építhető be:
- Mazda MX5 minden 1.6 és 1.8 motorral szerelt változata 1989-2005-ig
Méretei:
- nyeles tengely csatlakozás átmérője: 15mm
- csapágy külső átmérő: 35mm
- csapágy szélesség: 11mm
Hőszigetelő szívósor alsó tömítés Mazda MX-5 1.6 literes motorokhoz. Ez a tömítés segít hőszigetelni a szívócsonkot a hengerfej melegétől, ezzel segítve a hidegebb beszívott levegő hőmérsékletet. Minél hidegebb a beszívott levegő, annál hatékonyabb a motorod, mivel adott térfogatú levegőből a hidegebb tartalmaz több oxigént.
Beépíthető az alábbi típusokba:
Mazda MX-5 I. és II. 1.6 literes motorral
Fontos!
Az 1.8 literes MX-5 motorokhoz nem illeszkedik!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott Mazda MX-5 1.6 literes motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 1.6 vízcső radiátorcső szett fekete Epman Racing TK-MDR012
18.900
Ft
Raktárról azonnal
Mazda MX-5 radiátor szilikon cső szett 1.6-os motorokhoz
Epman Racing TK-MDR012-BK
fekete színű 3db-os szett
Jó minőségű, mutatós fekete szilikonból készült radiátorcső szett Mazda MX-5 1.6-os motorokhoz. A szett 3db vízcsövet csövet tartalmaz.
Az 1.8-as motorokhoz nem használható! Az áruházunkban találsz kifejezetten a későbbi 1.8-as motorokhoz való típusspecifikus vízcső szettet!
Beépíthető az alábbi típusokba:
Mazda MX-5 minden 1.6literes motorral szerelt változata
Vásárlói visszajelzés a termékről:
A gyári rugós bilincseket ezekre a csövekre nem tudod feltenni, ezért beépítésnél számolj vele, hogy bilincset is cserélned kell!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott Mazda MX5 1.6 motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Motorfelújításhoz való komplett gyűrű garnitúra Mazda BP 1.8-as motorokhoz. A szett a teljes gyűrű garnitúrát tartalmazza mind a 4 hengerre!
A szett túlméretes! 83.50mm-es furathoz való, azaz 0.50mm-rel túlméretre fúrt blokkhoz és 83.50mm-es furatba való dugattyúkhoz használatos!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
A Junkbuilds Prokimáki videójában látott Mancs MX5 turbó motorba ezeket a dugattyúkat építettük be. 83.50mm-es, első túlméretes szett csapszegekkel gyűrűkkel.
Elsősorban kis költségvetésű turbós MX5 1.8 motorok építéséhez ajánljuk 2-300 lóerős tartományra. Ezek a dugattyúk hagyományos, öntött alumínium dugattyúk, ergo terhelhetőségüknek a határa körülbelül 300 lóerő! Érdemes kovácsolt hajtókarokkal együtt beépíteni, mivel a karoknak már a 250lóerő is erősen a határa! A dugattyúk gyári motorban 9.5:1 sűrítést adnak ki. Ha 100-as benzinnel szeretnéd használni, akkor érdemes a sűrítéssel mókolnod, hogy legalább 9:1-re levidd! A dugattyúk nem verseny dugattyúk, sima utcai motorfelújításhoz valók. A különlegességük az alacsony sűrítés, ezért választottuk ezeket low-budget turbó MX5 építéshez! Az általunk összerakott motorban a dugattyúk között nagyjából 2grammos eltérés volt a súlyukban, ezért kérlek ezzel is számolj, hogy a súlyozással is foglalkozni kell, ha igazán jó motort akarsz belőle építeni!
Csak szakember építheti be!
Egyedi megoldásokat igényel a beépítésük!
A sűrítést lejjebb kell vinned, ha 100-as benzinnel szeretnéd használni!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 1.8 BP kovácsolt dugattyú szett
83.50mm furatmérethez (első túlméret +0.50mm)
9:1 sűrítés elsősorban turbósításhoz ajánlott
Tuning motor építéséhez használatos dugattyú szett Mazda MX-5-höz. Alacsony sűrítési viszonya miatt (9:1) elsősorban turbósított motorok építéséhez ajánljuk.
A szett tartalmaz 4db dugattyút, 4db csapészeget és 4 teljes garnitúra dugattyú gyűrűt is!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Supertech nitridált acél szívó szelep Mazda MX-5 motorokhoz. Ez a változat az úgynevezett HI-FLO, azaz jobb áramlást biztosító tuning változat. A szelepet alap méretben tartjuk raktáron, de megrendelésre túlméretes változatban is tudjuk szállítani!
Az ár 8db szelepre egyben értendő! Beépíthető az alábbi típusokba:
NA 1.8 1994-1997 - BP motorkód
NB 1.8 1998-2000 - BP-4W motorkód
NBFL 1.8 vvt - 2001-2005 BP-Z3 motorkód
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Supertech nitridált acél szívó szelep Mazda MX-5 motorokhoz. Ez a változat az úgynevezett STD-FLO, azaz gyári kialakítású tuning változat. A szelepet alap méretben tartjuk raktáron, de megrendelésre túlméretes változatban is tudjuk szállítani!
Az ár 8db szelepre egyben értendő!
Beépíthető az alábbi típusokba:
NA 1.8 1994-1997 - BP motorkód
NB 1.8 1998-2000 - BP-4W motorkód
NBFL 1.8 vvt - 2001-2005 BP-Z3 motorkód
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 1.8 vízcső radiátorcső szett fekete Epman Racing TK-MDR013
18.900
Ft
Raktárról azonnal
Mazda MX-5 radiátor szilikon cső szett 1.8-os motorokhoz
Epman Racing TK-MDR013-BK
fekete színű 3db-os szett
Jó minőségű, mutatós fekete szilikonból készült radiátorcső szett Mazda MX-5 1.6-os motorokhoz. A szett 3db vízcsövet csövet tartalmaz.
Az 1.6-os motorokhoz nem használható! Az áruházunkban találsz kifejezetten a korai 1.6-os motorokhoz való típusspecifikus vízcső szettet!
Beépíthető az alábbi típusokba:
MazdaMX-5minden 1.8literes motorral szerelt változata
Vásárlói visszajelzés a termékről:
A gyári rugós bilincseket ezekre a csövekre nem tudod feltenni, ezért beépítésnél számolj vele, hogy bilincset is cserélned kell!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott Mazda MX5 1.8 motorokhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 1989-1993 NA 1.6 nívópálca SKP SK917340
Beépíthető továbbá az alábbi modellekbe is:
Mazda MX-3 1994-1995
Mazda 626 1995-2002
Mazda MX-6 1995-1997
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 1989-2005 lengéscsillapító szett Maxpeedingrods RMS edition sárga
185.900
Ft
Raktárról azonnal
Maxpeedingrods lengéscsillapító szett Mazda MX-5-höz sárga színben
!!!RMS edition!!!
Hobbi célra ajánlott, nagyon kedvező árú, állítható magasságú és keménységű lengéscsillapító szett Mazda MX-5-höz. Minden motor változathoz használható 1989-2005 évjáratokig.
Az eladásra kínált verzió az"RMS Edition", ami azt jelenti, hogy profi lengéscsillapító felújító szakemberünk által átnézett, feljavított változatot kínálunk Neked! A nálunk kapható alkatrészek mindegyikét teszteljük és használjuk is, mielőtt azt a webáruházban elérhetővé tesszük! Így történt ezzel a gátlószettel is!Mivel az alap változat összeszerelési minősége és a felhasznált anyagok egy része gyenge minőségű, ezért agyári kivitelt nem találtuk elég jó minőségűnek ahhoz, hogy közvetlenül értékesítsük a nagyközönségnek! Úgy határoztunk, hogy csak a feljavított"RMS Edition"-ttöltjük fel a webshopba, mivel ezeknek a minősége eléri azt a szintet, amit jó szívvel kínálunk Mx-5-be!
A gátló szetten elöl és hátul is állítható a magasság és a keménység is.
Mire alkalmas ez a gátló szett:
- amatőr drift autókba
- amatőr szlalom versenyre használt autókba
- amatőr rally versenyre használt autókba
- amatőr pályaversenyre használt autókba
Mire nem alkalmas ez a gátló szett:
- közúti forgalomban használt autókba, mivel a szett nem rendelkezik TÜV tanúsítvánnyal, ezért a közúti használata csak nagyon költséges, egyedi TÜV vizsgálat után lehetséges legálisan, forgalmiba beíratva!
- vásárlói visszajelzés a termékről, hogy az utcai kivitelhez képest csak feszesebb beállításra van lehetőséged, mint a gyári.
Vásárlói visszajelzés a termékről:
Több ügyfelünk is jelezte, hogy a szett hátsó gátlói olyan kialakításúak, hogy nem lehet vele kellően leültetni az autó hátulját. Aki nagyobb, 17-es, 18-as kerekekkel épít, azoknál ez a probléma nem jelentkezik, de kisebb kerék ármérőnél már gondot okozhat. Van megoldás, ha neked sem felel meg az a legalacsonyabb állapot, ahogy a gyári MaXpeeding szettet tudod leültetni, akkor egy pici felárért tudunk beszerezni olyan hátsó rugót, amivel ezt már meg tudod majd tenni!
Csak szakember építheti be!
Beépíthető minden Mazda MX-5-be 1989-2005 évjáratokba!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 1989-2005 sportkormány agy 1989-2005 rövid változat Hub Sports Boss Kit K160H
8.890
Ft
Raktárról azonnal
Hub Sport Boss Kit Mazda MX5sportkormány agy
Rövid változat
Hub Sports K160H
Az áruházunkban kapható sportkormányok felszereléséhez típusspecifikus kormány agy szükséges.
Ezzel az alkatrésszel egyszerűen fel tudod szerelni a sportkormányt az autódra.
Típuslista:
Mazda MX5NA 1989-1997(p&p)
Mazda MX5 NB 1998-2005 (duda, légzsák átvezető, index visszahúzó nem működik)
Fontos!
Az 1998 utáni NB MX5 változatokhoz az agy használható, de ezekben a típusokban a duda átvezető, az index visszahúzó és a légzsák átvezető nem működik!
Az MX-5-höz való kormány agyakból többféle méretet találsz a webshopunkban!
A termék képére kattintva láthatsz egy összehasonlító táblázatot ezek között!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 1994-1997 BP 1.8 nívópálca Dorman 921-001
Az egyik (ha nem a leges) legjobb dugattyú, amit az 1.6 B6 4 hengeres Mazda motorhoz vehetsz! Utcai, rally, drift és drag autókban is ezt használják extrém strapabírásuk és megbízhatóságuk miatt! Eredeti USA gyártmány!
Néhány kompatibilis típus:
- Mazda MX5 1.6 B6
- Mazda Xedos 6 1.6 B6
- Mazda 323 1.6 B6
A készleten lévő dugattyú variáció:
- furat 78.00mm STD, sűrítés: 8.6:1
Fontos!
Ez a dugattyú nem használható a legtöbb gyári B6 hajtókarokkal, csak utángyártott, úszó csapszegeshajtórúddal! Jó szívvel ajánljuk hozzá a Maxpeedingrods kovácsolt karjait!
Ha kérdésed van dugattyúkkal kapcsolatban, akkor fordulj hozzánk bizalommal atuningaruhaz@gmail.comemailcímen!
Ajánlott bármely Mazda B6 1.6 motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Az egyik (ha nem a leges) legjobb dugattyú, amit az 1.6 B6 4 hengeres Mazda motorhoz vehetsz! Utcai, rally, drift és drag autókban is ezt használják extrém strapabírásuk és megbízhatóságuk miatt! Eredeti USA gyártmány!
Fontos!
Ez a dugattyú nem használható a legtöbb gyári B6 hajtókarokkal, csak utángyártott, úszó csapszeges hajtórúddal! Jó szívvel ajánljuk hozzá a Maxpeedingrods kovácsolt karjait!
Ha kérdésed van dugattyúkkal kapcsolatban, akkor fordulj hozzánk bizalommal atuningaruhaz@gmail.comemailcímen!
Ajánlott bármely Mazda B6 1.6 motorhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 B6 1.6 és BP 1.8 Miata 1989-2005 vezérmű szíj Gates Racing
46.900
Ft
Raktárról azonnal
Gates Blue Racingvezérműszíj Mazda 1.6 és 1.8 motorokhoz
Kifejezetten verseny célra ajánlott, nagy teherbírású vezérműszíj 4 hengeres Mazda motorokhoz.
Ajánlott típusok:
- MX-5 1989-2005 évjárat, minden motor változat 1.6 és 1.8l
- Mazda 323 1.6 BP
- Mazda Xedos6 1.6 B6
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 B6 1.6 és BP 1.8 Miata Maxpeedingrods kovácsolt hajtókar szett ARP2000 hajtókarcsavarokkal
Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Könnyű és nagyon erős hajtókar sorhatos motorhoz. Komoly tuning: gyorsulás, utcai és rally használatra is bevált!
A készlet 4db hajtókart és a hajtókar csavarokat (ARP 2000) is tartalmazza!
Ajánlott max terhelhetősége 100le és 120Nm / henger.
A hajtókar hossza: 133mm (középponttól-középpontig mérve)
A csapszeg átmérője: 20.00mm.
Furat a főtengelynél: 48.00mm
A hajtókar szélessége alul és felül is 21.84mm
A Maxpeeding karokkal kapcsolatban a vásárlóink szinte mindig ugyanazokat a kérdéseket teszik fel, ezért a válaszokat előre leírjuk ide:
- A hajtókar csavarok eredeti ARP 2000 csavarok
- A Maxpeeding hajtókarokat évek óta építjük be tuning motorokba, nagyon jók a tapasztalataink!
- A karok terhelhetősége minimum 100LE és 120Nm per henger, ezt a teljesítményt tartósan bírják
- A hajtókar szett -/+ 1gramm pontossággal kerül a gyártáskor összeválogatásra (ergo grammoltak a karok)
Fontos! Az 1.6 (B6) Mazda MX5 motorok 1994-2005 közt préselős csapszeggel készültek, ami azt jelenti, hogy ezzel a hajtókarral a gyári dugattyút nem tudod összeépíteni. Sajnos utólagosan bemart seeger beépítésére sincs lehetőséged. A 94-utáni, 1.6 (B6) MX5 motorokban úszó csapszeges dugattyúra van szükséged (lehet kovácsolt, vagy egyszerű utángyártott dugattyú is) ahhoz, hogy ezzel a hajtókarral össze tudd építeni őket!
Fontos! A csomagban nem található kenőanyag a hajtókar csavarok meghúzásához, de az előírt megfelelő nyomaték értéket csak ARP Ultra-Torque kenőanyaggal tudod elérni! A kenőanyagot külön meg kell vásárolnod, hogy szakszerűen tudd a hajtókarokat beépíteni és a csavarokat kellő nyomatékra húzni! Áruházunkban találsz ARP Ultra-torque kenőanyagot kis kiszerelésben!
Ajánlott minden Mazda Miata 1.6 és 1.8 B6 és BP motorba!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Normál utcai felhasználásra készült, kiváló minőségű csapágy szett MX5-höz. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes nyugvó csapágyat.
Utcai felhasználásra ajánlott termék!
Minden Mazda MX-5 be ajánlott az alábbi motor kódokkal:
- B6, B6F, B6D, B6T, B6-2E/ME, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE
Minden ACL Aluglide rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! MX5-höz az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.
Ajánlott bármely Mazda MX-5-be!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
ACL Aluglide hajtókar csapágy Mazda MX-5 motorokhoz
ACL 4B8351H-STD alap méret Normál utcai felhasználásra készült, kiváló minőségű csapágy szett MX5-höz. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes hajtókar csapágyat.
Utcai felhasználásra ajánlott termék!
Minden Mazda MX-5 be ajánlott az alábbi motor kódokkal:
- B6, B6F, B6D, B6T, B6-2E/ME, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE
Minden ACL Aluglide rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! MX5-höz az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.
Ajánlott bármely Mazda MX-5-be!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett MX5-höz. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes hajtókar csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!
Minden Mazda MX-5 be ajánlott az alábbi motor kódokkal:
- B6, B6F, B6D, B6T, B6-2E/ME, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE
A csapágy főbb méretei: - fészek átmérő 48.000-48.016mm
- főtengely csap átmérő (alap méret) 44.940-44.956mm
- csapágy szélesség 17.00mm
Ez a csapágy szett csak javított, 0.25mm-re köszörült főtengelyhez használható!
Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! MX5-höz az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.
Ajánlott bármely Mazda MX-5-be!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett MX5-höz. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes hajtókar csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!
Minden Mazda MX-5 be ajánlott az alábbi motor kódokkal:
- B6, B6F, B6D, B6T, B6-2E/ME, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE
A csapágy főbb méretei: - fészek átmérő 48.000-48.016mm
- főtengely csap átmérő (alap méret) 44.940-44.956mm
- csapágy szélesség 17.00mm
Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! MX5-höz az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.
Ajánlott bármely Mazda MX-5-be!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett MX5-höz. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes hajtókar csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!
Minden Mazda MX-5 be ajánlott az alábbi motor kódokkal:
- B6, B6F, B6D, B6T, B6-2E/ME, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE
A csapágy főbb méretei: - fészek átmérő 48.000-48.016mm
- főtengely csap átmérő (alap méret) 44.940-44.956mm
- csapágy szélesség 17.00mm
Ez a csapágy szett ugyanazon a csapon mérve 0.025mm-rel nagyobb hézagot, azaz lazább illesztést eredményes, mint a normál STD alap méretű csapágy.
Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! MX5-höz az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.
Ajánlott bármely Mazda MX-5-be!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 B6 ACL támcsapágy szett 1T8353
1.990
Ft
Raktárról azonnal
ACL támcsapágy Mazda MX-5 motorokhoz
ACL 1T8353
Kiváló minőségű támcsapágy szett MX5-höz.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!
Minden Mazda MX-5 be ajánlott az alábbi motor kódokkal:
- B6, B6F, B6D, B6T, B6-2E/ME, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE
Ajánlott bármely Mazda MX-5-be!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett MX5-höz. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes főtengely nyugvó csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!
Minden Mazda MX-5 be ajánlott az alábbi motor kódokkal:
- B6, B6F, B6D, B6T, B6-2E/ME, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE
Ez a csapágy szett csak 0.25mm-re köszörült, javított főtengelyhez használható!
Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! MX5-höz az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.
Ajánlott bármely Mazda MX-5-be!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett MX5-höz. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes főtengely nyugvó csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!
Minden Mazda MX-5 be ajánlott az alábbi motor kódokkal:
- B6, B6F, B6D, B6T, B6-2E/ME, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE
Ez a csapágy változat ugyan azon a csapon mérve 0.025mm-tel nagyobb, azaz lazább illesztést eredményez, mint a normál STD méretű csapágy.
Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! MX5-höz az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.
Ajánlott bármely Mazda MX-5-be!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Kifejezetten verseny célra fejlesztett, kiváló minőségű csapágy szett MX5-höz. Három rétegű speciálisan kezelt csapágy. A szett tartalmazza a motor összeszereléséhez szükséges összes főtengely nyugvó csapágyat.
Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott termék!
Minden Mazda MX-5 be ajánlott az alábbi motor kódokkal:
- B6, B6F, B6D, B6T, B6-2E/ME, BP, BPD, BP-T, BP-Z3, BP-4W, BP-ZE, ZL-VE, ZM-DE
Minden ACL Race termék rendelhető alapméretben, és többféle, általában +0.25mm-enként emelkedő túlméretes változatokban! MX5-höz az alap és az első, +0.25mm-es változatokat tartjuk készleten, de más méretek is beszerezhetőek megrendelés útján.
Ajánlott bármely Mazda MX-5-be!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 catback kipufogó rendszer 57mm N1 style dobbal 100mm véggel Epman Racing EPEX8997MX5
92.900
Ft
Raktárról azonnal
57mm-es (2.25"-os) catback kipufogó rendszer N1 style végdobbal és 100mm-es véggel T-201 rozsdamentes acélból
Mazda MX-5 1989-1997 évjáratokhoz
1.6 és 1.8 motorokhoz
Epman Racing EPEX8997MX5
Rozsdamentes acél catback kipufogórendszer 1989-1997 évjáratú 1.6 és 1.8 literes Mazda MX5-ökhöz. A kipufogó cső átmérője 2.25", azaz 57mm, a dob vég átmérője 100mm.
Ezt a kipufogót közúti forgalomban nem tudod használni! Nem rendelkezik TÜV engedéllyel!
Csak zártpályás versenyautókra szabad felszerelni!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden 1989-1997 évjáratú Mazda MX5-höz.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
ARP lendkerék csavar szett Ford és Mazda motorokhoz
ARP 251-2802
A gyártó eredetileg Ford Duratec 1.8 és 2.0 motorokhoz szánta ezt a lendkerék csavar szettet, de idő közben kiderült, hogy tökéletesen alkalmasak Mazda MX5 motorokba való beépítésre is, miközben direkt Mazdába való szettet az ARP egyelőre nem árul.
A szett 6db csavart tartalmaz.
A csavarok főbb méretei:
Menet: M12x1mm
Fej alatti hosszúság: 25.15mm
Szerszám méret: 3/4" 12lap
Ha Mazda motorba építed be a csavarokat, akkor feltétlenül ellenőrizd a méretet! A csavaroknak nem szabad kilógni a főtengely furatából a blokk irányába!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Eredeti gyári Mazda alkatrész főtengely fordulatszám jeladó tárcsa 36-1 fogas. A tárcsa felhasználható MX-5 B6 és BP motorokhoz, de kialakítása miatt ajánljuk univerzális felhasználásra is egyedi főtengely jeladó tárcsának.
A termék legfőbb méretei leolvashatóak a termék képére kattintva!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Fluidampr főtengely szíjtárcsa Mazda MX5 1.6 és 1.8 motorokhoz
Magas fordulatszámon a gyári (öreg, fáradt) és a tömör alumíniumból készült tuning szíjtárcsák rezonanciát okozhatnak a főtengelyen, aminek a tárcsa szétrobbanása és / vagy a főtengely nyugvócsapágyainak károsodása lehet az végeredménye. Ez a tárcsa rezgés csillapított és kiegyensúlyozott, így akár 10.000-es fordulaton is biztonsággal használható!
Kifejezetten ajánlott verseny célra használt, tuningolt MX-5 motor építéséhez!
Ez a változat a minden 1992-2005-ig gyártott Mazda MX5 motorba beépíthető, beleértve az 1.8-as VVT változatokat is.
Csak szakember építheti be!
Ajánlott Mazda MX5 1992-2005 évjáratok motorjához!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
A gyári Mazda MX5 pumpák közül a legnagyobb kapacitású, a késői VVT modellekhez tervezett olajpumpa, melyet előszeretettel alkalmaznak tuning olajpumpaként a régebbi MX5 motorokon.
Minden 1992-2005 közötti MX5 motorba beépíthető. Gyári, eredeti, új Mazda alkatrész.
Az 1989-1992 közötti, becenevén short nose főtengelyekkel szerelt B6 motorokban csak főtengely csere után tudod ezt a pumpát használni!
A pumpa tovább fejleszthető Boundary billet belsővel!
A Boundary billet hátfal ezzel a pumpával nem kompatibilis!
Ajánlott minden Mazda MX5-be 1992-2005-ig!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX5 Miata 1.6 és 1.8 hengerfej tőcsavar szett
B6 1.6 literes és BP 1.8 literes motorokhoz ARP 218-4701
Bitang erős hengerfej tőcsavar szett, amivel biztosra mehetsz! A hengerfejproblémák legtöbbjét megelőzheted, ha ezzel a brutálisan erős tőcsavarral húzod le a motorod hengerfejét!
Létezik sima csavar formátumban is, de a www.tuningaruhaz.hu ennél a motornál a tőcsavar használatát ajánlja Neked!
Turbósításhoz kifejezetten ajánlott ez a tőcsavar szett!
A szett tartalmazza az összes hengerfej tőcsavart, az anyákat, az alátéteket és egy speciális kenőanyagot is!
Gyártó által javasolt lehúzási nyomaték: 88Nm (65Ft/Lbs)
Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba a tuningaruhaz@gmail.com emailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!
Ajánlott Mazda MX5 motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
A szett tartalmazza az összes szükséges tőcsavart, az anyákat, és egy speciális kenőanyagot is!
A gyári és az utángyártott-erősített főtengely lefogatókat egyaránt le tudod húzni ezzel a szettel!
Ha nem találod a listában az autódat, akkor lépj velünk kapcsolatba atuningaruhaz@gmail.comemailcímen, és segítünk kiválasztani a járművednek megfelelő ARP csavarokat!
Ajánlott Mazda MX5 motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 NA 1990-1997 short shifter Epman Racing EPPDG5385
13.900
Ft
Raktárról azonnal
Mazda MX5 short shifter 1990-1997 évjáratokhoz
Epman Racing EPPDG5358
Short shifter, azaz rövidített úton kapcsoló váltó kar Mazda MX5-höz. Ezzel a szettel a gyári váltó rúdhoz képest kb 30-40%-kal rövidebb úton tudsz sebességet váltani. Ajánlott hobbi verseny célra használt MX5-ökhöz.
Beépíthető az alábbi Mazda modellekbe:
- Mazda MX5 NA 1990-1997 évjáratok
- Mazda RX7 1986-1995 évjáratok
Fontos!
Ez a short shifter csak az MX5 NA 5 sebességes kézi váltójához használható! Kattints a termék képékre! Ott találsz súgót, ami alapján el tudod dönteni, hogy a Te autódban ehhez megfelelő-e a váltó, vagy sem! Az MX5-ökben gyakori a váltó csere. A korai modellekben sokszor cserélt, 98 utáni váltó található, de azokhoz ez a short shifter nem használható!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 NGK gyújtás kábel gyertya kábel szett NA NB 1.6 1.8 (nem VVT) NGK RC-ZE21 9160
22.900
Ft
Raktárról azonnal
NGK gyertya kábel szett Mazda MX-5-höz minden NA és NB változathoz
NGK RC-ZE21 9160
Eredeti Japán gyújtáskábel szett Mazda 1.6 és 1.8 (nem VVT!) MX-5 motorokhoz.
Beépíthető az alábbi típusokba:
Mazda MX-5 1.6 1989-2005
Mazda MX-5 1.8 1994-2001 (a nem VVT változatok)
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
HKS Hybrid Sports olajszűrő Mazda MX5 RX7 és RX8 modellekhez
Nem csak kinézetében, hanem tudásában is extra ez az olajszűrő. Kompakt mérete ellenére nagyon jó a szűrési képessége. Kevésbé gátolja az olaj áramlását, mint a normál olajszűrők. A HKS szűrő belsejében egy nagyon erős neodimium mágnes gondoskodik az apró fém részecskék kiszűréséről. Eredeti Japán gyártmány!
A csatlakozása M20x1.5 menetes.
Cikkszáma: HKS 52009-AK001
Beépíthető az alábbi modellekbe (is):
- Mazda MX5 minden változata 1989-től
- Mazda RX7 minden változata
- Mazda RX8 minden változata
Csak szakember építheti be!
Ajánlott majdnem minden Honda D és B kódú motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Utángyártott, gyári méretű, műanyag zsebes vízhűtő radiátor Mazda MX5-höz. 1998-2005 közötti, 1.6 és 1.8 literes modellekhez egy az egyben beépíthető a gyári hűtő helyére, de csak manuális váltós változatokba!
Az 1989-1997 közötti változatokba is be lehet építeni, de ezekben a modellekben a két nagy vízcső cseréje szükséges! Az átalakításban tudunk segíteni, keress minket a részletekért!
cikkszáma: Koyorad PL060650
A termék hűtősapkát nem tartalmaz!
Ajánlott Mazda MX5-höz
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 MX5 vezérműtengely CAS jeladó O gyűrű tömítés 1989-1998 NA B6 és BP motorokhoz 9954-10-3801
990
Ft
Raktárról azonnal
Mazda MX5 CAS tömítés
Mazda 9954-10-3801
Mazda MX5 CAS, azaz vezérműtengely jeladó szenzor gumi O gyűrű tömítés. Ez az alkatrész gyakran fárad el az MX5 motorokban az évek során és kezd szivárogni az olaj a motorból.
Érdemes cserélni akár időszakos karbantartásként is!
Beépíthető minden 1989-1998 között gyártott MX-5 motorba: NA, B6 és BP kódokkal.
Ajánlott minden Mazda MX5-be 1989-1998-ig!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda MX-5 sportkormány agy 1989-2005 Hub Sports Boss Kit OR-18
6.990
Ft
Raktárról azonnal
Hub Sport Boss Kit Mazda MX5sportkormány agy közepes méret
Hub Sports OR-18
Az áruházunkban kapható sportkormányok felszereléséhez típusspecifikus kormány agy szükséges.
Ezzel az alkatrésszel egyszerűen fel tudod szerelni a sportkormányt az autódra.
Típuslista:
Mazda MX5 NA 1989-1997 (p&p)
Mazda MX5 NB 1998-2005 (duda, légzsák átvezető, index visszahúzó nem működik)
Fontos!
Az 1998 utáni NB MX5 változatokhoz az agy használható, de ezekben a típusokban a duda átvezető, az index visszahúzó és a légzsák átvezető nem működik!
Az MX-5-höz való kormány agyakból többféle méretet találsz a webshopunkban! A termék képére kattintva láthatsz egy összehasonlító táblázatot ezek között!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Hub Sport Boss Kit Mazda MX5sportkormány agy hosszú változat
Addco ADBK2R
Az áruházunkban kapható sportkormányok felszereléséhez típusspecifikus kormány agy szükséges.
Ezzel az alkatrésszel egyszerűen fel tudod szerelni a sportkormányt az autódra.
Típuslista:
Mazda MX51998-2005 évjáratok
Az MX-5-höz való kormány agyakból többféle méretet találsz a webshopunkban! A termék képére kattintva láthatsz egy összehasonlító táblázatot ezek között!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Eredeti Japán NPR termék! Motorfelújításhoz való komplett gyűrű garnitúra Mazda BP 1.8-as motorokhoz. A szett a teljes gyűrű garnitúrát tartalmazza mind a 4 hengerre!
A szett túlméretes! 83.50mm-es furathoz való, azaz 0.50mm-rel túlméretre fúrt blokkhoz és 83.50mm-es furatba való dugattyúkhoz használatos!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Blox fokoló kerék szett Mazda MX5 2.6 és 1.8 nem VVT motorokhoz kék színben
Blox fokolókerék szett Mazda MX5 minden 1.6 és 1.8 nem VVT motorhoz. Egy szett 2db fokolótárcsát tartalmaz. Az ár a 2 fokolóra egyben értendő!
A szett beépíthető MX-5 motorokba az alábbi módon:
- Mazda MX-5 1989-1997 bármelyik kerék kerülhet bármelyik oldalra
- Mazda MX-5 1998-2005 nem VVT motorok esetén figyelj arra, hogy a szívó oldali keréken van 3 jeladó pöcök, ezért nem mindegy, hogy melyik kerék melyik oldalra kerül!
- Mazda MX-5 2001-2005 VVT: a szettből csak a kipufogó oldali kereket tudod felhasználni, mivel a VVT miatt a szívó oldalra nem kell fokolókerék.
Vásárlói visszajelzés a termékről:
A kipufogó oldali kerék rögzítő csavarjai rövidek, könnyű őket túlhúzni, és kitépni a menetet az alumínium furatból. Érdemes ezeket a csavarokat hosszabbra cserélni!
A fokolók illesztője a vezérmű tengelyre laza, így még akkor is érdemes beállítani vele a tengely pozícióját, ha ténylegesen "csak diísznek" teszed el a motorodra!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden nem VVT 1.6 és 1.8 Mazda MX5 motorba.
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Gyári minőségű, a gyári támcsapággyal megegyező eredeti Japán csapágy szett Mazda MX5 1.8t BP VVT motorokhoz.
A gyári Mazda csapágy szett beszállítója a Taiho.
Ez a csapágy egy az egyben megegyezik a gyári Mazda ZJY1-11-SJ0 támcsapággyal, de annál jóval kedvezőbb az ára!
Beépíthető többek között az alábbi modellekbe:
- Mazda MX5 1.8 BP 1.8 VVT
Fontos!
Ez a támcsapágy csak Mazda MX5 1.8-as, BP kódú VVT motorokba építhető be!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda RX7 RX8 sportkormány agy Hub Sports Boss Kit OR-18
6.990
Ft
Raktárról azonnal
Hub Sport Boss Kit Mazda RX7 és RX8sportkormány agy
Hub Sports OR-18
Az áruházunkban kapható sportkormányok felszereléséhez típusspecifikus kormány agy szükséges.
Ezzel az alkatrésszel egyszerűen fel tudod szerelni a sportkormányt az autódra.
Típuslista:
Mazda RX7 minden változata 1979-1995
Mazda RX8 minden változata 2004-2011
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mazda RX7 RX8 sportkormány agy rövid változat Hub Sports Boss Kit K160H
8.890
Ft
Raktárról azonnal
Hub Sport Boss Kit Mazda MX5sportkormány agy
Rövid változat
Hub Sports K160H
Az áruházunkban kapható sportkormányok felszereléséhez típusspecifikus kormány agy szükséges.
Ezzel az alkatrésszel egyszerűen fel tudod szerelni a sportkormányt az autódra.
Típuslista:
Mazda RX7 minden változata1979-1995
Mazda RX8 minden változata2004-2011
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Használt, gyári kuplung szettedből egy hét alatt építünk 40%-kal erősebbet, mint a gyári! Te adod a használt lendkereket, kuplungtárcsát és nyomólapot, mi pedig átépítjük így:
- megerősítjük a gyári nyomólapot 30%-kal
- lecseréljük a gyári kuplung kopófelületet kevláros anyagúra
- felület köszörüljük a lendkerekedet, és beállítjuk a megfelelő nyomólap előfeszítést, hogy a lehető legerősebb legyen
A fenti munkálatok elkészítése kb. 1 hetet vesz igénybe.
Fontos feltétel, hogy az általad leadott alkatrészek használhatóak legyenek (pl. ne legyen teljesen rommá kopva a nyomólap stb.)
A szettet azoknak ajánljuk, akik utcai használatra szeretnének tuning kuplungot, amivel az autójukat a gyárihoz hasonló, kényelmes módon tudják vezetni. A gyári forgató nyomatékhoz képest 40%-kal többet bír ez a kuplung szett, de ha nem elég ez a tuning, akkor szinter tárcsával tudunk ennél is erősebbet építeni!
Ez az átalakítás szinte bármilyen autónál elvégezhető.
Minden Mazda RX8 motor kuplungját át tudjuk építeni kevláros tárcsával!
Csak szakember építheti be!
Az elkészült kuplungot beépítés után járatni kell, legalább 500km-en át kíméletesen kell használni!
Az ár az átépítés árát jelenti! A szükséges alap alkatrészeket Neked kell biztosítanod!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
A VVT 1.8 MX5 motorokban található olaj szűrő. A műanyag ház a melegtől elöregszik, ezért érdemes cserélni!
A szűrő a VVT olajcső szelepfedélre csatlakozó részénél található, lásd a termék képeinél!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
NGK RE7C-L Iridium gyújtógyertya (Mazda RX-8 RX8)
9.790
Ft
Raktárról azonnal
NGK RE7C-L Iridium gyújtó gyertya
Kiváló minőségű iridium gyújtógyertya! A hagyományos rezes gyertyákhoz képest sokszoros élettartam!
Ajánljuk a következő típusokba:
- Mazda RX8 gyári gyertya: az RX8-ban összesen 4db 2+2db különböző NGK iridium gyertya található gyárilag.
Ezt a listát a saját tapasztalataink alapján folyamatosan bővítjük! Ha nem látod a listában a motorodat, akkor írj, és segítünk Neked az autódhoz és annak felhasználási módjához legjobban passzoló gyertyát megvenni!
Ha már van tapasztalatod más NGK gyertyával kapcsolatban, akkor ne habozz árajánlatot kérni a gyertya típusszáma alapján!
Az ár 1, azaz egy darab gyertya árára vonatkozik! A gyertyák tetszőleges darabszámban megvásárolhatóak!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
NGK RE9B-T Iridium gyújtógyertya (Mazda RX-8 RX8)
9.790
Ft
Raktárról azonnal
NGK RE9B-T Iridium gyújtó gyertya
Kiváló minőségű iridium gyújtógyertya! A hagyományos rezes gyertyákhoz képest sokszoros élettartam!
Ajánljuk a kevetkező típusokba:
- Mazda RX8 gyári gyertya: az RX8-ban összesen 4db 2+2db különböző NGK iridium gyertya található gyárilag.
Ezt a listát a saját tapasztalataink alapján folyamatosan bővítjük! Ha nem látod a listában a motorodat, akkor írj, és segítünk Neked az autódhoz és annak felhasználási módjához legjobban passzoló gyertyát megvenni!
Ha már van tapasztalatod más NGK gyertyával kapcsolatban, akkor ne habozz árajánlatot kérni a gyertya típusszáma alapján!
Az ár 1, azaz egy darab gyertya árára vonatkozik! A gyertyák tetszőleges darabszámban megvásárolhatóak!