Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIKÁZÓ (jump starter)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉKBETÉT
|
|
»
|
|
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FÉKFOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉKMUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR (benzin befecskendező)
|
|
»
|
|
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KULCSTARTÓ
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA KIEMELŐ ÁTHELYEZŐ
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJSZŰRŐ
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓK
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
Audi A3 8P TT MK2 2.0 1.8 TFSI turbó utáni kipufogó leömlő downpipe TurboWorks
74.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Audi A3 8P 1.8 TFSI 2.0TFSI
Audi TT MK2 1.8TFSI 2.0TFSI
Turbó utáni kipufogó leömlő downpipe
A gyári katalizátor helyére egy az egyben illeszkedik ez a cső darab. Megtalálható benne 2db lambda szonda csatlakozása is. Tuning célra, vagy a meghibásodott katalizátor kiváltására használható. Fontos tudnod, hogy a cső beépítéséhez szükséged lesz az autó motorvezérlőjének átírására, vagy egy olyan eszközre, ami szimulálja a lambda szondákon keresztül a katalizátor működését. Ez a kipufogó cső egy üres, rozsdamentes acélból készült cső, nincsen benne katalizátor. A motorod erősebb lesz tőle, mivel a kipufogó fojtása csökkenni fog, ami feltöltős motoroknál az egyik alap tuning fogás. Kérlek tartsd észben, hogy hivatalosan ilyen kipufogó csővel közúton nem közlekedhetsz és az autód az emissziós értékeket sem fogja vele tudni produkálni műszaki vizsgán a katalizátor hiánya miatt!
A downpipe cső belső átmérője 76mm. A cső csatlakozása a gyári kipufogó rendszer felé: 60mm belső átmérőjű.
Használható az alábbi autótípusokban:
Audi A3 8P 1.8TFSI 160lóerő évjáratok: 2008-2013
Audi A3 8P 2.0TFSI 200lóerő évjáratok: 2005-2013
Audi A3 8P 1.8TFSI 160lóerő évjáratok: 2008-2013
Audi TT MK2 Coupe Roadster 1.8TFSI 160lóerő évjáratok: 2007-től
Audi TT MK2 Coupe Roadster 2.0 TFSI 200/211lóerő évjáratok: 2008-tól
Más VW változatba keresel hasonló megoldást? Írj nekünk! tuningaruhaz@gmail.com
Ajánlott a fenti listában látható VAG típusokba!
Csak szakember építheti be!
A katalizátor kiiktatása miatt közúton nem használható!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Seat Leon Altea 2.0 FSI turbo 1.8 TFSI turbó utáni kipufogó leömlő downpipe TurboWorks
74.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Seat Leon 2.0 Turbo FSI
Seat Altea 2.0 Turbo FSI
Turbó utáni kipufogó leömlő downpipe
A gyári katalizátor helyére egy az egyben illeszkedik ez a cső darab. Megtalálható benne 2db lambda szonda csatlakozása is. Tuning célra, vagy a meghibásodott katalizátor kiváltására használható. Fontos tudnod, hogy a cső beépítéséhez szükséged lesz az autó motorvezérlőjének átírására, vagy egy olyan eszközre, ami szimulálja a lambda szondákon keresztül a katalizátor működését. Ez a kipufogó cső egy üres, rozsdamentes acélból készült cső, nincsen benne katalizátor. A motorod erősebb lesz tőle, mivel a kipufogó fojtása csökkenni fog, ami feltöltős motoroknál az egyik alap tuning fogás. Kérlek tartsd észben, hogy hivatalosan ilyen kipufogó csővel közúton nem közlekedhetsz és az autód az emissziós értékeket sem fogja vele tudni produkálni műszaki vizsgán a katalizátor hiánya miatt!
A downpipe cső belső átmérője 76mm. A cső csatlakozása a gyári kipufogó rendszer felé: 60mm belső átmérőjű.
Használható az alábbi autótípusokban:
Seat Leaon 2.0 Turbo FSI 185lóerő évjáratok: 2006-tól
Seat Leaon 2.0 Turbo FSI 200/211lóerő évjáratok: 2006-tól
Seat Leaon 2.0 Turbo Cupra FSI 240lóerő évjáratok: 2010-től
Más VW változatba keresel hasonló megoldást? Írj nekünk! tuningaruhaz@gmail.com
Ajánlott a fenti listában látható VAG típusokba!
Csak szakember építheti be!
A katalizátor kiiktatása miatt közúton nem használható!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Skoda Octavia RS 2.0 FSI turbó utáni kipufogó leömlő downpipe TurboWorks
74.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Skoda Octavia RS 2.0 FSI
Turbó utáni kipufogó leömlő downpipe
A gyári katalizátor helyére egy az egyben illeszkedik ez a cső darab. Megtalálható benne 2db lambda szonda csatlakozása is. Tuning célra, vagy a meghibásodott katalizátor kiváltására használható. Fontos tudnod, hogy a cső beépítéséhez szükséged lesz az autó motorvezérlőjének átírására, vagy egy olyan eszközre, ami szimulálja a lambda szondákon keresztül a katalizátor működését. Ez a kipufogó cső egy üres, rozsdamentes acélból készült cső, nincsen benne katalizátor. A motorod erősebb lesz tőle, mivel a kipufogó fojtása csökkenni fog, ami feltöltős motoroknál az egyik alap tuning fogás. Kérlek tartsd észben, hogy hivatalosan ilyen kipufogó csővel közúton nem közlekedhetsz és az autód az emissziós értékeket sem fogja vele tudni produkálni műszaki vizsgán a katalizátor hiánya miatt!
A downpipe cső belső átmérője 76mm. A cső csatlakozása a gyári kipufogó rendszer felé: 60mm belső átmérőjű.
Használható az alábbi autótípusokban:
Skoda Octavia RS Turbo 2.0 FSI 200lóerő évjáratok: 2006-tól
Más VW változatba keresel hasonló megoldást? Írj nekünk! tuningaruhaz@gmail.com
Ajánlott a fenti listában látható VAG típusokba!
Csak szakember építheti be!
A katalizátor kiiktatása miatt közúton nem használható!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Celica ST185 GT-Four AWD Turbo 3S-GTE turbó utáni kipufogó leömlő downpipe CT26 turbóhoz
59.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Celica ST185 AWD Turbo GT-Four turbó utáni kipufogó leömlő downpipe CT26 turbóhoz
Gyári CT26 turbóhoz illeszkedő, rozsdamentes acélból készült turbó utáni kipufogó leömlő. Beépíthető minden Toyota Celica ST185 3S-GTE turbó 2.0 motorba a gyári CT26 kódú turbóhoz. A gyári kipufogó downpipe helyére beépíthető, a gyárinál jóval nagyobb belső átmérőjű (76mm) kipufogó cső.
Ajánlott bármely Celica ST185 3S-GTE turbo motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Volkswagen Golf Passat Jetta Scirocco 2.0 1.8 TFSI turbó utáni kipufogó leömlő downpipe TurboWorks
74.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Volkswagen Golf V GTI 2.0 FSI
Volkswagen Golf V GTI EDITION 30
Volkswagen Passat 3C 2.0TSI
Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
Volkswagen Scirocco R
Turbó utáni kipufogó leömlő downpipe
A gyári katalizátor helyére egy az egyben illeszkedik ez a cső darab. Megtalálható benne 2db lambda szonda csatlakozása is. Tuning célra, vagy a meghibásodott katalizátor kiváltására használható. Fontos tudnod, hogy a cső beépítéséhez szükséged lesz az autó motorvezérlőjének átírására, vagy egy olyan eszközre, ami szimulálja a lambda szondákon keresztül a katalizátor működését. Ez a kipufogó cső egy üres, rozsdamentes acélból készült cső, nincsen benne katalizátor. A motorod erősebb lesz tőle, mivel a kipufogó fojtása csökkenni fog, ami feltöltős motoroknál az egyik alap tuning fogás. Kérlek tartsd észben, hogy hivatalosan ilyen kipufogó csővel közúton nem közlekedhetsz és az autód az emissziós értékeket sem fogja vele tudni produkálni műszaki vizsgán a katalizátor hiánya miatt!
A downpipe cső belső átmérője 76mm. A cső csatlakozása a gyári kipufogó rendszer felé: 60mm belső átmérőjű.
Használható az alábbi autótípusokban:
Volkswagen Golf 5 GTI 2.0 FSI 200lóerő évjáratok: 2005-2008
Volkswagen Golf 5 GTI EDITION 30 2.0 FSI 230lóerő évjáratok: 2007-2008
Volkswagen Passat 3C 2.0TSI 200/211lóerő évjáratok: 2006-tól
Volkswagen Scirocco R 2.0TSI
Volkswagen Jetta V 2.0 Turbo 200lóerő 2005-től
Más VW változatba keresel hasonló megoldást? Írj nekünk! tuningaruhaz@gmail.com
Ajánlott a fenti listában látható VAG típusokba!
Csak szakember építheti be!
A katalizátor kiiktatása miatt közúton nem használható!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|