Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIKÁZÓ (jump starter)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉKBETÉT
|
|
»
|
|
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FÉKFOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉKMUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR (benzin befecskendező)
|
|
»
|
|
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KULCSTARTÓ
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJSZŰRŐ
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓK
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T öntvény turbó leömlő hosszában beépített T3 talppal belső wastegate
33.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboWorks turbó leömlő T3 és T3/T4 turbóhoz hosszában beépített 1.8T motorokhoz
Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden hosszában beépített 1.8T-re felcsavarozható! T3 és T3/T4 hybrid belső wastegate-es turbókkal használhatod.
Ajánlott minden VW 1.8T hosszában beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T öntvény turbó leömlő hosszmotorhoz K03 talppal TurboWorks
36.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboWorks turbó leömlő K03 turbóhoz hosszában beépített 1.8T motorokhoz
Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden hosszában beépített 1.8T-re felcsavarozható! K03 és K03 hybrid belső wastegate-es turbókhoz használhatod.
Típus lista a teljesség igénye nélkül:
- Audi A4 1997-2006 1.8T
- Volkswagen Passat 1998-2005 1.8T
Fontos vásárlói visszajelzés a termékről:
A kipufogó csonk felrakása módosításokat igényel! A csavar furatokat több helyen bővíteni kell, mert pontatlanok. Az öntvény kialakítása miatt a tőcsavarokra csak szoknya nélküli, talp és alátét nélküli anyát tudsz felhúzni!
Számolj vele, hogy ebben az esetben "olcsó húsnak híg a leve" szituáció áll fenn: a leömlő olcsó, de pontatlan és emiatt sokat kell vele dolgozni, hogy a helyére tedd! Csak akkor ajánljuk, ha nem okoz gondot a csonk módosítása! Ha nem szeretnél vele plusz órákat dolgozni, akkor válassz egy drágább, minőségibb terméket!
Az átalakításokra körülbelül 2 óra plusz idővel számolj!
Ajánlott VW 1.8T hosszában beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T öntvény turbó leömlő hosszmotorhoz T3 talppal Epman Racing belső wg
36.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Epman Racing turbó leömlő T3 turbina csatlakozású belső wastegate-es turbóhoz hosszában beépített 1.8T motorokhoz
Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden hosszában beépített 1.8T-re felcsavarozható! T3 GT30 Garrett méretű turbina csatlakozású belső wastegate-es turbókhoz használhatod.
Típus lista a teljesség igénye nélkül:
- Audi A4 1997-2006 1.8T
- Volkswagen Passat 1998-2005 1.8T
Ajánlott VW 1.8T hosszában beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T öntvény turbó leömlő hosszmotoros T25 T28 talppal belső wastegate
33.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboWorks turbó leömlő T25 és T28 turbóhoz hosszában beépített 1.8T motorokhoz
Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden hosszában beépített 1.8T-re felcsavarozható! T25 és T28 belső wastegate-es turbókkal használhatod.
Ajánlott minden VW 1.8T hosszában beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T öntvény turbó leömlő keresztmotorhoz K03 talppal TurboWorks PP-KW-080
36.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboWorks turbó leömlő K03 turbóhoz keresztben beépített 1.8T motorokhoz
PP-KW-080
Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden keresztben beépített 1.8T-re felcsavarozható! K03 és K03 hybrid belső wastegate-es turbókhoz használhatod.
Fontos vásárlói visszajelzés a termékről:
A kipufogó csonk felrakása módosításokat igényel! A csavar furatokat több helyen bővíteni kell, mert pontatlanok. A öntvény kialakítása miatt a tőcsavarokra csak szoknya nélküli, talp és alátét nélküli anyát tudsz felhúzni!
Számolj vele, hogy ebben az esetben "olcsó húsnak híg a leve" szituáció áll fenn: a leömlő olcsó, de pontatlan és emiatt sokat kell vele dolgozni, hogy a helyére tedd! Csak akkor ajánljuk, ha nem okoz gondot a csonk módosítása! Ha nem szeretnél vele plusz órákat dolgozni, akkor válassz egy drágább, minőségibb terméket!
Az átalakításokra körülbelül 2 óra plusz idővel számolj!
A termék képeire kattintva láthatod egy ügyfelünk által küldött képsorozatban a szükséges átalakításokat!
Ajánlott VW 1.8T keresztben beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T öntvény turbó leömlő keresztmotorhoz T3 talppal 38mm-es külső wastegate
33.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboWorks turbó leömlő T3 és T3/T4 turbóhoz keresztben beépített 1.8T motorokhoz
Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden keresztben beépített 1.8T-re felcsavarozható! T3 és T3/T4 hybrid turbókhoz használhatod külső, 38mm-es 2 csavaros wastegate-tel.
Ajánlott minden VW 1.8T keresztben beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T D5S prémium minőségű turbó leömlő keresztmotorhoz T25 talppal belső wastegate
209.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
D5S prémium minőségű öntvény leömlő VAG 1.8T motorokhoz
T25/T28 talppal belső wastegate-hez
A VAG 1.8T motorjához nagyon sokféle olcsó, kínai turbó leömlő kapható, de ez most valami teljesen más. Ez nem nagyszériás, olcsó termék, hanem egy minőségi, német gyártású öntvény kipufogó leömlő. Kifejezetten ajánljuk GT25 és GT2871 belső wastegate-es turbókhoz. Az árának megfelelő minőség és kidolgozás jellemzi ezt a D5S alkatrészt! Érdemes megnézni a termék képeit!
A teljesség igénye nélkül például az alábbi autókba építheted be:
Seat:Alhambra, Toledo II, Leon
Seat Leon:1.8 20VT, 1.8 T Cupra R, 1.8 20V T 4
Seat Toledo II:1.8 20VT
Skoda:Octavia Wagon, Octavia
Skoda Octavia:RS 1.8 T, 1.8 T
Audi:S3 Quattro, TT Roadster, A4 Avant, A3, A6 Avant, A6, TT, A4
Audi A4:1.8 T quattro, 1.8 T
Audi TT:1.8 T quattro, 1.8 T
Audi A6:1.8 T quattro, 1.8 T
Audi A3:1.8 T, S3 quattro, 1.8 T quattro
Audi TT Roadster:1.8 T, 1.8 T quattro
Skoda Octavia Wagon:1.8 T
Audi A6 Avant:1.8 T quattro, 1.8 T
Audi S3 Quattro:1.8T
Audi A4 Avant:1.8 T quattro, 1.8 T
Seat Alhambra:1.8 T 20V
Ajánlott VAG 1.8T motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T turbó leömlő keresztmotorhoz T3 talppal 44mm Tial wg csatlakozással KAKAS
249.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
KAKAS T3 talpas külső 44mm-es Tial wastegate csatlakozású leömlő keresztben beépített 1.8T VW motorokhoz
Kedvező árú, nagy tömegben gyártott cső leömlő turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Komolyan módosított, legalább 500 lóerős építésekhez ajánlott alkatrész.
Turbina csatlakozása Garrett T3 méretű, wastegate kiállása 44mm-es Tial MV-R szelephez illeszkedik.
Csak keresztben beépített 1.8T 20V motorokhoz használható!
A turbó méretétől függően lehetséges, hogy a tűzfalat módosítanod kell!
A leömlő 3.0mm-es falvastagságú, 48mm-es belső átmérőjű rozsdamentes acél csövekből áll össze.
Ajánlott VW 1.8T keresztben beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T Xtreme turbó leömlő keresztmotorhoz T25 talppal 38mm-es külső wastegate PP-KW-169
115.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboWorks XTREME turbó leömlő T25 és T28 turbóhoz keresztben beépített 1.8T motorokhoz
PP-KW-169
Kifejezetten tuning célra épített acél cső leömlő leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden keresztben beépített 1.8T-re felcsavarozható! T25 és T28 turbókhoz használhatod külső, 38mm-es 2 csavaros wastegate-tel. A wastegate nyílást levakolva belső wastegate-es turbókkal is beépíthető!
Ajánlott minden VW 1.8T keresztben beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 2.0T 16V TFSI FSI öntvény turbó leömlő T25 T28 talppal 38mm-es külső wastegatetel
38.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
TurboWorks turbó leömlő T25 turbóhoz VW Audi Skoda Seat 2.0T 16V TFSI motorokhoz
Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 2.0T 16V TSI és FSI motorokhoz. T25 és T28 belső wastegate-es turbókhoz használhatod.
A leömlőn található 38mm-es 2 csavaros külső waqstegate csatlakozás. Használhatod belső wastegate-es turbóval (levakolt külső wg csatlakozással) és külső wastegate-tel is.
Ajánlott minden VW 2.0T 16V motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BMW 323 325 328 330 E36 E46 M50 M52 M54 turbó kipufogó leömlő acél T3 T4 turbókhoz MGP Racing prémium MGP-1088
174.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing prémium acél turbó leömlő BMW M50 M52 és M54 motorokhoz
Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Elsősorban közepes költségvetésű tuning motorokhoz ajánljuk 3-600 lóerős teljesítményre. T3 és T4 méretű turbót tudsz rászerelni külső wastegate-tel.
A termék vastag falú rozsdamentes anyagból készült, tartós leömlő!
Wastegate csatlakozása Tial 44mm-es (MV-R) kialakítású. Áruházunkban találsz hozzá való olcsóbb, és drágább, márkás wastegate-et is ezzel a csatlakozással!
Beépíthető a teljesség igény nélkül az alábbi típusokba is:
- BMW 320i 320Ci 323Ci 323i 325i 328i 330Ci
- BMW M3 3.0 és 3.2
- BMW Z3 2.0 2.8 3.0 3.2
- BMW Z3 M
Motor változatok:
- minden M50, M50TU, M52, M54
Vásárlói visszajelzés a termékről:
A leömlő ideális GT30 méretű turbófeltöltőhöz. A turbó a motor elején felfelé állítva kényelmesen elfér ezen a leömlőn. A wastegate Tial V-band méretezésű.
Ajánlott bármely sorhatos BMW motorba M50 M52 és M54 motorkóddal!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BMW 323 325 328 330 E36 E46 M50 M52 turbó kipufogó leömlő acél T3 turbókhoz TurboWorks
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
TurboWorks acél turbó leömlő BMW M50 M52 és M54 motorokhoz
Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Elsősorban kis költségvetésű, alacsony turbónyomásra tervezett tuning motorokhoz ajánljuk 3-400 lóerős teljesítményre. T3 méretű turbót tudsz rászerelni belső wastegate-tel.
Beépíthető a teljesség igény nélkül az alábbi típusokba is:
- BMW 320i 320Ci 323Ci 323i 325i 328i 330Ci
- BMW M3 3.0 és 3.2
- BMW Z3 2.0 2.8 3.0 3.2
- BMW Z3 M
Motor változatok:
- minden M50, M50TU, M52, M54, S50 és S52
Vásárlói visszajelzés a termékről:
Előfordulhat, hogy a hengerfejre illeszkedő leömlő talp tőcsavar furatai pontatlanok, marni, vagy 1-2mm-rel nagyobb átmérőre kell őket bővíteni!
Ajánlott bármely sorhatos BMW motorba M50 M52 és M54 motorkóddal!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BMW 323 325 328 330 E36 M50 M52 turbó kipufogó leömlő öntvény T3 turbókhoz alsó turbó pozíciós
43.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Öntvény turbó leömlő BMW M50 M52 és M54 motorokhoz
Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Elsősorban kis költségvetésű, alacsony turbónyomásra tervezett tuning motorokhoz ajánljuk 3-400 lóerős teljesítményre. T3 méretű turbót tudsz rászerelni külső 38mm-es 2 csavaros wastegate-tel.
Ennél a leömlőnél a turbó alul helyezkedik el!
Beépíthető a teljesség igény nélkül az alábbi típusokba is:
- BMW 320i 320Ci 323Ci 323i 325i 328i 330Ci
- BMW M3 3.0 és 3.2
- BMW Z3 2.0 2.8 3.0 3.2
- BMW Z3 M
Motor változatok:
- minden M50, M50TU, M52, M54, S50 és S52
Ajánlott bármely sorhatos BMW motorba M50 M52 és M54 motorkóddal!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
BMW 323 325 328 330 E36 M50 M52 turbó kipufogó leömlő öntvény T3 turbókhoz Maxpeedingrods alsó turbó pozíciós
42.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Maxpeedingrods öntvény turbó leömlő BMW M50 M52 és M54 motorokhoz
Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Elsősorban kis költségvetésű, alacsony turbónyomásra tervezett tuning motorokhoz ajánljuk 3-400 lóerős teljesítményre. T3 méretű turbót tudsz rászerelni külső 38mm-es 2 csavaros wastegate-tel.
Ennél a leömlőnél a turbó felül helyezkedik el!
Beépíthető a teljesség igény nélkül az alábbi típusokba is:
- BMW 320i 320Ci 323Ci 323i 325i 328i 330Ci
- BMW M3 3.0 és 3.2
- BMW Z3 2.0 2.8 3.0 3.2
- BMW Z3 M
Ezt a változatot szokás alsó és felső pozícióban rácsavarozott turbóval is használni, de a felső pozícióban csak nagyon kis méretű turbók férnek el vele (pl. GT28).
Motor változatok:
- minden M50, M50TU, M52, M54, S50 és S52
Ajánlott bármely sorhatos BMW motorba M50 M52 és M54 motorkóddal!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Fiat Coupé 16V T3 talpas turbó leömlő TurboWorks
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
TurboWorks T3 turbó leömlő 16 szelepes, 4 hengeres Fiat Coupé turbóhoz
Prémium minőségű spagetti leömlő 16 szelepes 4 hengeres 2 literes Fiat Coupe turbo motorokhoz. A turbo csatlakozása T3 osztatlan talpas. A leömlőt beépítve a turbó a helyén lefelé néz (low mount).
Csak szakember építheti be!
Ajánlott Fiat Coupe 16V 2.0 turbo motorokhoz
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Honda Prelude H22 öntvény turbo leömlő T3 38mm wastegate
32.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Honda Prelude H22 öntvény turbó leömlő
Utólagos turbósításhoz használható leömlő Honda Prelude H22 motorokhoz. Öntvény anyagból készült, T3 turbó talp csatlakozással és 38mm-es külső wastegate talppal ellátott tuning alkatrész.
Kifejezetten ajánlott kisebb költségetésű Honda Prelude turbósításához!
Minden Honda H22 motorba beépíthető 1992-2001-ig.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mitsubishi Lancer EVO 4 5 6 7 8 9 öntvény turbó leömlő MGP Racing
39.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
MGP Racing öntvény twin-scroll (osztott turbina házas) leömlő
Mitsubishi Lancer EVO 4-9 motorokhoz
Öntvény anyagból készült turbó leömlő EVO 4-9 motorokhoz. Elsősorban gyári turbóhoz, vagy a gyári turbó helyére egy az egyben beépíthető átalakított tuning turbókhoz ajánlott kipufogó alkatrész. Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott.
Ajánlott Mitsubishi Lancer EVO 4-9 motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mitsubishi Lancer EVO 4 5 6 7 8 9 öntvény turbó leömlő prémium minőség SPA
112.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
SPA prémium minőségű öntvény T3 leömlő külső 38mm-es wastegate csatlakozással
Mitsubishi Lancer EVO 4-9 motorokhoz
Prémium minőségű, öntvény anyagból készült turbó leömlő Mitsubishi Lancer EVO 4-9 4G63 motorokhoz. Elsősorban 500+ lóerős, GT30-GT35 méretű turbóhoz ajánlott kipufogó alkatrész. Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott.
Ajánlott Mitsubishi Lancer EVO 4-9 motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 200SX CA18DET MGP turbo kipufogó leömlő T3 és T4 csatlakozással
64.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Nissan 200SX S13 CA18DET MGP turbo kipufogó leömlő T3 és T4 talppal
4 hengeres Nissan CA18DET motorokhoz használatos leömlő. A turbó a csonkhoz képest felül helyezkedik el (külföldi oldalakon így írják le: top-mount).
Anyaga: a csövek saválló, a talpak chrome-ozott vasból készültek. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás!
A wastegate csatalkozása 38mm-es, XS-Power talpas, a turbó talp csatlakozása egyszerre T3, T3/T4 és T4 turbóhoz is használható Garrett szabványos.
Ajánlott típusok:
Nissan 200SX 180SX S13 CA18DET 1.8 literes turbó
Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 240SX KA24DE rozsdamentes acél öntvény turbós leömlő V-band Garrett G széria csatlakozással Artec K24VBAND
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Artec Nissan KA24VBAND
turbós leömlő Nissan KA24DE 2.4 literes 4 hengeres motorokhoz
Garrett G25 G30 G35 V-band turbina csatlakozással
Tial 44mm MV-R V-band wastegate csatlakozással
Prémium minőségű, rozsdamentes acél öntvény leömlő Nissan KA24DE motorok turbósításához.
Turbó turbina csatlakozása V-band kialakítású, Garrett G25, G30 és G35 turbókhoz illeszkedik.
A wastegate kiállása Tial 44mm-es MV-R wastegate-ekhez illeszkedik.
Ajánlott szinte bármilyen turbósított Nissan KA24DE tuning motor építéséhez.
Kifejezetten ajánljuk drift és utcai tuning motorok építéséhez!
Fontos!
A leömlő csak a dupla vezérműtengelyes KA24DE 16 szelepes motorokhoz illeszkedik!
A korábbi 8 szelepes SOHC KA24D motorokhoz nem használható!
Ajánlott minden Nissan KA24DE DOHC 16V motor turbósításához!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Suzuki Swift 1.3 GTi turbo leömlő T3 Garrett GT3071 GT3076 T3-T4 hybrid
79.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Suzuki Swift 1.3 GTi DOHC turbo leömlő T3 turbinaházas turbókhoz
Bármely Swift 1.3 GTi blokkra felszerelhető, T3 Garrett talpas leömlő, külső 38mm-es wastegate talp kialakítással.
Belső wastegate-es turbokkal is szerelhető! Ezesetben a wg talpat le kell vakdugózni!
Ajánlott turbók:
Garrett T3/T4 hybrid
Garrett GT3071
Garrett GT3076
Nézz körül áruházunkban! Több egyedileg gyártott alkatrészt is találsz Swiftekhez, melyeket máshol nem tudsz beszerezni!
pl.:
- ARP csavarok
- Walbro benzinpumpa
- kovácsolt dugattyúk
- kovácsolt hajtókar
- szinter kuplung szett
Ajánlott bármely 1.3 DOHC Suzuki motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Suzuki Swift Ignis M13A M15A M16A Sport turbó leömlő öntvény T25 külső wg Kinugawa
163.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Kinugawa turbós leömlő Suzuki Swift és Ignis 1.3 1.5 1.6 M13A M15A M16A motorokhoz
T25 turbina csatlakozással külső wastegate opcióval
Prémium minőségű öntvény turbós leömlő Suzuki Swift 1.3 1.5 és 1.6 Sport motorok turbósításához. T25-ös csatlakozású turbókat tudsz rá felszerelni külső és belső wastegate-tel. A külső wastegate csatlakozása 38mm-es 2 csavaros, amihez kapsz egy vakoló lapot, amivel le tudod dugózni a kiállást, ha nincs szükséged külső wastegate-re.
Beépíthető az alábbi Suzuki modellekbe: 2004-2016 évjáratig:
- Suzuki Swift 1.3 M13
- Suzuki Ignis M13
- Suzuki Ignis Sport M15
- Suzuki Swift Sport 1.6 M16
Csak szakember építheti be!
TÜV engedéllyel nem rendelkezik, közúti használata csak egyedi engedélyeztetés után lehetséges!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Celica AWD Turbo ST185 XS-Power leömlő CT26 twin-scroll turbóhoz
69.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Celica AWD Turbo ST185 XS-Power leömlő
Toyota 3S-GTE Rev 2. motorokhoz való turbós leömlő, Toyota CT26, twin-scroll turbó csatlakozással (gyári ST185 turbó). Ez a leömlő sokkal öblösebb, jobb szállítási képességű, mint a gyári öntvény.
Átalakítás nélkül beépíthető a gyári leömlő helyére. A gyári CT26 turbó, illetve a gyári turbó-utáni leömlővel használható!
A termékhez ajánljuk az XS-Power 3S-GTE turbó utáni leömlőjét, amivel együtt használva még dinamikusabb, még nyomatékosabb Celicát és MR2-t építhetsz!
Ajánlott típusok:
- Toyota Celica AWD Turbo, kasztnikód: ST185, motorkód: 3S-GTE
Ajánlott Toyota 3S-GTE rev.2 motorokhoz CT26 twin-scroll turbóval!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Celica ST205 MR2 Turbo XS-Power leömlő
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Toyota Celica ST205, MR2 turbó XS-Power leömlő
Toyota 3S-GTE motorokhoz való turbós leömlő, Toyota CT26 turbó csatlakozással (gyári turbó). Ez a leömlő sokkal öblösebb, jobb szállítási képességű, mint a gyárilag felszerelt öntények.
Átalakítás nélkül beépíthető a gyári leömlő helyére. A gyári CT26 turbó, illetve a gyári turbó-utáni leömlővel használható!
A termékhez ajánljuk az XS-Power 3S-GTE turbó utáni leömlőjét, amivel együtt használva még dinamikusabb, még nyomatékosabb Celicát és MR2-t építhetsz!
Ajánlott típusok:
Toyota Celica GT4, kasztnikód: ST205, motorkód: 3S-GTE
Toyota MR2 Turbo, motorkód: 3S-GTE (REV 3)
Ajánlott Toyota 3S-GTE motorokhoz CT26 turbóval!
Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 2JZ-GE NA/T turbo leömlő T4 osztott MGP
95.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Supra Soarer 2JZ-GE MGP turbo kipufogó leömlő T4 talppal
6 hengeres, 3.0 literes Toyota szívó motorok turósításához használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 4-600 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T4 Garrett szabványos (osztott, de nem osztott turbó is felszerelhető rá).
Fontos tudnivaló, hogy a szívó 2JZ-GE és a turbós 2JZ-GTE kipufogó leömlők hengerfej oldali csatlakozása nem egyezik meg! Ez a leömlő szívó 2JZ motor turbósításához való!
Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GE motor!
Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 2JZ-GE NA/T vastag falú turbo leömlő T4 osztott egyenlő hosszúságú csövekkel MGP Racing 1304S-T4
211.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Supra Soarer Lexus GS-300 SC-300 IS-300 2JZ-GE
T4 osztott turbina csatlakozású
Rozsdamentes acél leömlő turbósításhoz
egyenlő hosszúságú csövekkel építve nagy teljesítményre
MGP Racing 1304S-T4
6 hengeres, 3.0 literes Toyota szívó motorok turósításához használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban közepes költségvetésű autókhoz ajánlott, verseny célra is használható alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 500-1000 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása nincs befejezve, a kialakított kiállás 2.5"-os 57mm-es (50mm és 60mm wg ajánlott). A turbó turbinaház belépő talp csatlakozása T4 Garrett szabványos osztott, de single scroll nem-osztott turbó is felszerelhető rá.
Fontos tudnivaló, hogy a szívó 2JZ-GE és a turbós 2JZ-GTE kipufogó leömlők hengerfej oldali csatlakozása nem egyezik meg! Ez a leömlő szívó 2JZ motor turbósításához való! Ezt a leömlőt kifejezetten nagy teljesítményű, 500+++ lóerős motorokhoz ajánljuk. A leömlő hengerfej oldali talpa és a T4 kollektor között egyenlő hosszúságúak a csatornák, ezzel leősegítve a még nagyobb elérhető maximális teljesítményt! Verseny célra és utcai-tuning autóba is beépítheted!
Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GE motor:
Toyota Supra 2JZ-GE szívó motor minden változata beleértve a VVTi verziókat is
Toyota Soarer 2JZ-GE szívó motor minden változata beleértve a VVTi verziókat is
Lexus IS-GS-SC 300 2JZ-GE szívó motor minden változata beleértve a VVTi verziókat is
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Toyota és Lexus 2JZ-GE szívó motor turbósításához!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 2JZ-GE NA/T vastag falú turbo leömlő T4 osztott V-band wg MGP Racing 1097
159.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Supra Soarer Lexus GS-300 SC-300 IS-300 2JZ-GE
T4 osztott turbina csatlakozású
Rozsdamentes acél leömlő turbósításhoz
44mm-es V-band wastegate csatlakozással
MGP Racing 1097
6 hengeres, 3.0 literes Toyota szívó motorok turósításához használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban közepes költségvetésű autókhoz ajánlott, verseny célra is használható alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 3-800 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása v-band-es 44mm-es. A turbó turbinaház belépő talp csatlakozása T4 Garrett szabványos osztott, de nem single scroll nem-osztott turbó is felszerelhető rá.
Fontos tudnivaló, hogy a szívó 2JZ-GE és a turbós 2JZ-GTE kipufogó leömlők hengerfej oldali csatlakozása nem egyezik meg! Ez a leömlő szívó 2JZ motor turbósításához való!
Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GE motor:
Toyota Supra 2JZ-GE szívó motor minden változata beleértve a VVTi verziókat is
Toyota Soarer 2JZ-GE szívó motor minden változata beleértve a VVTi verziókat is
Lexus IS-GS-SC 300 2JZ-GE szívó motor minden változata beleértve a VVTi verziókat is
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Toyota és Lexus 2JZ-GE szívó motor turbósításához!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 2JZ-GTE turbo leömlő T4 osztatlan 3mm vastag falú csőből MGP
148.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Supra Soarer 2JZ-GTE MGP turbo kipufogó leömlő T4 osztatlan talppal 3mm falvastagságú csőből
6 hengeres, 3.0 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő már nem belépő szintű, hanem az olcsó, vékony falú leömlőkhöz képest már egyel komolyabb változat. A belső kialakítása hasonló az olcsó leömlőkéhez, teljesítményben is közepes, 400-700 lóerős motorokhoz ajánljuk. Tartós, erős, vastag falú anyagból készült, ezért verseny célra is alkalmas. Sokkal tovább fog tartani, mint az olcsó, vékony falú leömlők. A nagyon profi, drága leömlőkhöz képest a belső kialakítása az egyetlen apró hátrány. Áramlástanilag lehetne még javítani ezeken a leömlőkön, de közepes árával jó választás azoknak, akik tartós alkatrészt keresnek megfizethető áron. Ennél a leömlőnél már csak a nagyon drága, 300.000.-Ft-os kategóriájú, vagy még drágább leömlők tudnak többet.
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T4 Garrett szabványos osztatlan.
Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GTE motor!
Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 2JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 2JZ-GTE turbo leömlő T4 osztatlan MGP
94.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Supra Soarer 2JZ-GTE MGP turbo kipufogó leömlő T4 osztatlan talppal
6 hengeres, 3.0 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 4-600 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T4 Garrett szabványos osztatlan.
Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GTE motor!
Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 2JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!
Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 2JZ-GTE turbo leömlő T4 osztott 44mm V-band wastegate csatlakozással MGP
148.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Supra Soarer 2JZ-GTE MGP turbo kipufogó leömlő T4 osztott talppal 44mm-es V-ban wastegate csatlakozással
6 hengeres, 3.0 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő már nem belépő szintű, hanem középkategóriás változat. A belső kialakítása hasonló az olcsó leömlőkéhez, teljesítményben is közepes, 400-700 lóerős motorokhoz ajánljuk. Tartós, erős, vastag falú anyagból készült, ezért verseny célra is alkalmas. Sokkal tovább fog tartani, mint az olcsó, vékony falú leömlők. A nagyon profi, drága leömlőkhöz képest a belső kialakítása az egyetlen apró hátrány. Áramlástanilag lehetne még javítani ezeken a leömlőkön, de közepes árával jó választás azoknak, akik tartós alkatrészt keresnek megfizethető áron. Ennél a leömlőnél már csak a nagyon drága, 300.000.-Ft-os kategóriájú, vagy még drágább leömlők tudnak többet.
A wastegate csatlakozása Tial féle 44mm-es, V-band-es. Turbó turbina talp csatlakozása T4 Garrett szabványos osztott.
Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GTE motor!
Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 2JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 2JZ-GTE turbo leömlő T4 osztott MGP
94.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Supra Soarer 2JZ-GTE MGP turbo kipufogó leömlő T4 talppal
6 hengeres, 3.0 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 4-600 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T4 Garrett szabványos (osztott, de nem osztott turbó is felszerelhető rá).
Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GTE motor!
Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 2JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!
Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK3 7MGTE leömlő
94.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Supra 7MGTE T4 Garrett talpas, külső 40mm vagy 50mm Wastegate-es leömlő
Bármely 7MGTE Toyota blokkra felszerelhető, T4 Garrett talpas leömlő, külső 40mm, vagy 50mm-es wastegate talp kialakítással.
Belső wastegate-es turbokkal is szerelhető! Ezesetben a wg talpat le kell vakdugózni!
A leömlőből 2db van raktáron. Mindkettőt érdemes átnézetni, és egy két helyen átheggesztetni egy profi kipufogóssal. Tapasztalataink alapján egy kevés ráfordítással olyan leömlőt tudsz ebből faragni, ami megbízható, jó hatásfokú, és nem kell tartanod az elrepedésétől, vagy törésétől!
Ajánlott bármely 7MGTE motorhoz.
Utólagos merevítés és kitámasztás felszerelése ajánlott!
Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE Full Race T6 twin scroll turbó leömlő
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Full Race T6 osztott turbina csatlakozású leömlő 2JZ-GTE Toyota motorokhoz
Ha igazán brutális, 1000 lóerő feletti 2JZ motort akarsz építeni, akkor szükséged lesz egy hasonlóan brutális turbó leömlőre is! Ez a Full Race leömlő akár 1500 lóerőt is kiszolgál. T6 osztott turbina csatlakozása ajánlott Borg Warner S400 szériához.
Wastegate csatlakozása dupla 44mm-es.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE Virtual Works T4 osztott turbó talpas leömlő dupla 44mm-es wastegate kiállással
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Toyota Supra 2JZ-GTE Virtual Works turbo kipufogó leömlő osztott T4 talppal
6 hengeres, 3.0 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő az egyik legkomolyabb minőségű termék, amit ma a piacon lehet kapni. Minden tekintetben top termék. A gyakorlatban 500-1000 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate kiállásai 44mm-es Tial féle csatlakozások. Turbó csatlakozó talpa T4 Garrett szabványos (osztott, de nem osztott turbó is felszerelhető rá). Használható a VVTi és a nem VVTi motorokon is!
Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GTE motor!
Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 2JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE turbo leömlő T4 osztott MGP Type I.
94.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE MGP turbo kipufogó leömlő T4 talppal Type I.
6 hengeres, 2.5 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 4-600 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T4 Garrett szabványos (osztott, de nem osztott turbó is felszerelhető rá).
A leömlő súlya 7kg. A csövek falvastagsága 1.9mm.
A Type I. és Type II. leömlők között a wastegate csövezés kialakítása a különbség. A Type I. változatot olyan autókba ajánljuk, ahol több hely van a tornyok között (pl. BMW E36, E46, Toyota Aristo, Soarer, MK4 Supra), a Type II. változatot pedig olyan autókba érdemes beépíteni, ahol szűkebb helyen kell lefordulni a wastegate csöveknek (a wg csövek a leömlő és a blokk közé, befelé indulnak el) ilyen autó pl. a Supra MK3.
Ajánlott típusok:
Minden Toyota 1JZ-GTE motor, kivéve a VVTi változatokat!
Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 1JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!
Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE turbo leömlő T4 osztott MGP Type II.
94.900
Ft
Megrendelésre
|
|
Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE MGP turbo kipufogó leömlő T4 talppal Type II.
6 hengeres, 2.5 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 4-600 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T4 Garrett szabványos (osztott, de nem osztott turbó is felszerelhető rá).
A leömlő súlya 7kg. A csövek falvastagsága 1.9mm.
A Type I. és Type II. leömlők között a wastegate csövezés kialakítása a különbség. A Type I. változatot olyan autókba ajánljuk, ahol több hely van a tornyok között (pl. BMW E36, E46, Toyota Aristo, Soarer, MK4 Supra), a Type II. változatot pedig olyan autókba érdemes beépíteni, ahol szűkebb helyen kell lefordulni a wastegate csöveknek (a wg csövek a leömlő és a blokk közé, befelé indulnak el) ilyen autó pl. a Supra MK3.
Ajánlott típusok:
Minden Toyota 1JZ-GTE motor, kivéve a VVTi változatokat!
Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 1JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!
Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE VVTi turbo leömlő T4 osztott MGP
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE VVTi MGP turbo kipufogó leömlő T4 talppal
6 hengeres, 2.5 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 4-600 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T3 és T4 Garrett szabványos egyszerre: fel tudsz rá tenni T3-as turbót és T4-es méretű csigaházat is.
A leömlő súlya 7kg. A csövek falvastagsága 1.9mm.
Ajánlott típusok:
Minden Toyota 1JZ-GTE VVTi motor!
Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 1JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!
Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Volkswagen Golf IV. V. VR6 2.8 R32 3.2 24V V6 öntvény turbó leömlő T3 38mm külső wastegate SPA
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
SPA öntvény turbós leömlő VAG és Porsche 3.2 V6 24V motorokra
Prémium minőségű öntvény acél leömlő VW V6 24V turbósításhoz. T3 osztalan turbina csatlakozással és 38mm-es, 2 csavaros külső wastegate csatlakozási lehetőséggel.
Szinte minden VAG 2.8 és 3.2 V6 24 szelepes motorba beépíthető.
A teljesség igény nélkül beépíthető az alábbi típusokba:
- Volkswagen Golf R32
- Porsche Cayenne 3.2
- Seat Alhambra, Leon Cupra 4 2.8
- Volkswagen Bora 2.8 V6 4Motion
- Volkswagen EOS 3.2 V6
- Volkswagen Golf IV. és V. 2.8 V6
- Audi TT 3.2 V6
- Audi A3 3.2 V6
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Volkswagen Golf VR6 2.8 24V öntvény turbó leömlő T3 38mm külső wastegate Epman Racing
39.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Epman Racing öntvény turbós leömlő Volkswagen Audi VR6 24V motorokra
Nagy tömegben gyártott, olcsó öntvény acél leömlő VW VR6 24V turbósításhoz. T3 osztatlan turbina csatlakozással és 38mm-es, 2 csavaros külső wastegate csatlakozási lehetőséggel.
Szinte minden VAG 2.8 és 3.2 V6 24 szelepes motorba beépíthető.
A teljesség igény nélkül beépíthető az alábbi típusokba:
- Volkswagen Golf R32
- Porsche Cayenne 3.2
- Seat Alhambra, Leon Cupra 4 2.8
- Volkswagen Bora 2.8 V6 4Motion
- Volkswagen EOS 3.2 V6
- Volkswagen Golf IV. és V. 2.8 V6
- Audi TT 3.2 V6
- Audi A3 3.2 V6
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|