Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Keresés a(z) kategóriában
Új alkatrészek
»   ! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
»   ! ÚJDONSÁGOK !
»   DEKORÁCIÓ
»   HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
»   PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
»   ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
»   AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
»   AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
»   AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
»   AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
»   ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
»   ÁRAMTALANÍTÓ
»   ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
»   BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
»   BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
»   BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
»   BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
»   BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
»   BIKÁZÓ (jump starter)
»   BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
»   BIZTONSÁGI ÖVEK
»   BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
»   BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
»   CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
»   CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
»   DUGATTYÚ GYŰRŰK
»   DUGATTYÚK (szívó motorba)
»   DUGATTYÚK (turbós motorba)
»   ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
»   FÉKBETÉT
»   FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
»   FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
»   FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
»   FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
»   FÉKFOLYADÉK
»   FÉKMUNKAHENGER
»   FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
»   FOKOLÓ KEREKEK
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
»   FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
»   GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
»   GUMIABRONCS
»   GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
»   GYÚJTÁS TRAFÓK
»   GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
»   GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
»   GYERTYÁK
»   GYORSULÁSMÉRŐ
»   HAJTÓKAR CSAVAROK
»   HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
»   HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
»   HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
»   HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
»   HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
»   HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
»   HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
»   HŰTŐ FOLYADÉK
»   INJEKTOR (benzin befecskendező)
»   INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
»   INJEKTOR SZŰRŐ
»   INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
»   INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
»   INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
»   INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
»   INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
»   INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
»   INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
»   KANYARSTABILIZÁTOR
»   KARTERGÁZ SZŰRŐ
»   KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
»   KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
»   KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
»   KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
»   KIPUFOGÓ DOBOK
»   KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
»   KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
»   KIPUFOGÓ RENDSZEREK
»   KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
»   KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
»   KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
»   KULCSTARTÓ
»   KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
»   KUPLUNG MUNKAHENGER
»   KUPLUNGOK
»   LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
»   LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
»   LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
»   LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
»   LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
»   LENDKERÉK CSAVAROK
»   LENDKEREKEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
»   LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
»   MAP SZENZOROK
»   MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
»   MOTOROLAJ (versenyolaj)
»   MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
»   MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
»   MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
»   NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
»   OLAJCSŐ (AN olaj cső)
»   OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
»   OLAJHŰTŐK
»   OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
»   OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
»   OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
»   OLAJPUMPÁK
»   OLAJSZŰRŐ
»   OLAJTEKNŐ (olajkarter)
»   PATENT, PATENT SZETTEK
»   PEDÁLGÉP
»   PERSELY (motorblokk persely)
»   PILLANGÓSZELEP
»   PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
»   SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
»   SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
»   SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
»   SPORTKORMÁNY
»   SPORTKORMÁNY AGY
»   SZAKIRODALOM
»   SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
»   SZÍVÓCSONK (szívócső)
»   SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
»   SZELEPSZÁR SZIMERING
»   SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
»   SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
»   SZILENTEK
»   TERMOSZTÁT
»   TORONYMEREVÍTŐK
»   TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
»   TURBO ALKATRÉSZEK
»   TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
»   TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
»   TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
»   TURBO KÖZÉPRÉSZ
»   TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
»   TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
»   TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
»   V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
»   VAKDUGÓK
»   VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
»   VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
»   VÁLTÓGOMBOK
»   VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
»   VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
»   VÍZCSŐ BILINCSEK
»   VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
»   VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
»   VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
»   VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
»   VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
»   VEZÉRMŰ TENGELYEK
»   VEZÉRMŰSZÍJ
»   VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
»   VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
»   VONÓSZEM
»   WASTEGATE ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE-EK
Gyári és utángyártott alkatrészek
»   AUDI RS3 TT-RS 2.5 20V TFSI
»   AUDI S2 RS2 S1 S4 200 Quattro 5henger 20V
»   AUDI S4 RS4 S6 2.7 V6 bi-turbo
»   AUDI SEAT SKODA VW 2.0 1.8 TSI TFSI FSIT 16V EA113 EA888
»   AUDI TT 3.2 R32 VR6
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.8T 20V
»   AUDI VW SKODA SEAT 1.9TDI
»   BMW E36 E46
»   BMW E46 M3 S54
»   BMW E60 E61
»   BMW E9x E8x F0x F1x 135i 335i 535i N54B30
»   BMW F2x F3x G1x G3x 140i 240i 340i 440i 540i 640i 740i B58B30
»   CHEVROLET CORVETTE CHEVY LS V8 LS I. II. III. VI.
»   DATSUN 240Z 260Z 280Z 280ZX
»   FIAT PUNTO GT 1.4
»   FORD ESCORT SIERRA PINTO YB COSWORTH
»   FORD FOCUS 2.0 MUSTANG 2.3 ECOBOOST
»   HONDA CIVIC CRX INTEGRA ACCORD PRELUDE S2000
»   HYUNDAI GENESIS
»   LEXUS IS-200
»   LEXUS IS-300 GS-300 SC-300
»   LEXUS LS-400 GS-400 SC-400
»   MAZDA 3 6 MPS CX7 2.3 DISI TURBO
»   MAZDA MX5 RX7 RX8
»   MINI COOPER R50 R53 R56
»   MITSUBISHI ECLIPSE 4G63
»   MITSUBISHI LANCER EVO 1-3
»   MITSUBISHI LANCER EVO 10
»   MITSUBISHI LANCER EVO 4-9
»   NISSAN 180SX 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN 200SX SILVIA S13 S14 S15 SR20DET
»   NISSAN 240SX KA24DE
»   NISSAN 300ZX és 300ZX Twin Turbo
»   NISSAN 350Z 370Z
»   NISSAN GT-R R35
»   NISSAN SKYLINE R32 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R33 (GTS GTR)
»   NISSAN SKYLINE R34 (GTT GTR)
»   NISSAN SUNNY PULSAR GTI-R SR20DET
»   OPEL ASTRA CALIBRA C20XE C20LET
»   OPEL ASTRA ZAFIRA OPC Z20LET Z20LEH Z20LER
»   OPEL CROSA OPC Z16
»   RENAULT CLIO 2.0 SPORT F7R
»   SUBARU BRZ
»   SUBARU IMPREZA FORESTER LEGACY WRX és WRX STi EJ20 EJ25
»   SUZUKI SWIFT 1.3 GTi
»   SUZUKI SWIFT 1.6 SPORT
»   SUZUKI SWIFT MK4 2017- 1.4 turbo
»   TOYOTA CELICA COROLLA ZZT230 ZZT231 ZZE122 ZZE123 ZZE124 1ZZ-FE 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST165 AWD és ST162 FWD
»   TOYOTA CELICA ST182 FWD ST185 AWD TURBO 3S-GTE és MR2 Turbo
»   TOYOTA CELICA ST202 FWD és ST205 GT4 AWD
»   TOYOTA CELICA-SUPRA MK2
»   TOYOTA COROLLA AE86 LEVIN Hachiroku 4A-GE 16V 20V
»   TOYOTA GT86
»   TOYOTA LAND CRUISER 4.2 TURBO DIESEL
»   TOYOTA MR2 SW20 SW21 SW22
»   TOYOTA SUPRA MK3 7M-GE, 7M-GTE és 1JZ-GTE TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK4 2JZ-GE és 2JZ-GTE BI-TURBÓ
»   TOYOTA SUPRA MK5 B58B30
»   VOLKSWAGEN 1.2 1.4 TSI
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT 1.9TDi DIESEL
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT BORA JETTA VR6 2.8 2.9
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT R32 VR6 24V
»   VOLKSWAGEN GOLF PASSAT SCIROCCO 2.0 16V
Használt, bontott alkatrészek
»   BMW
»   HONDA CIVIC 1.6 ESi 1992-1996
»   LEXUS GS-300 (TOYOTA ARISTO)
»   NISSAN 200SX S13 CA18DET
»   NISSAN SKYLINE R32 GTR
»   NISSAN SKYLINE R33 GTS-T RB25DET
»   TOYOTA CELICA COROLLA TS 2ZZ-GE
»   TOYOTA CELICA ST185 TURBO 4WD és ST182 FWD
»   TOYOTA CELICA ST205 GT4 és ST202
»   TOYOTA COROLLA AE86 HACHIROKU
»   TOYOTA SOARER
»   TOYOTA SUPRA MK III
»   TOYOTA SUPRA MK IV
»   BENZINPUMPA (AC pumpa)
»   DETOMASO PANTERA
»   FÉKNYEREG
»   FELNIK, ABRONCSOK
»   HONDA TUNING
»   INJEKTOROK
»   INTERCOOLER
»   LEÖMLŐK
»   LEFÚJÓSZELEPEK
»   LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
»   MOTOROK (komplett bontott motorok)
»   OLAJHŰTŐ
»   PILLANGÓSZELEPEK
»   RENDSZÁMOK, EMBLÉMÁK
»   SZAKIRODALOM
»   TUBRÓ ALKATRÉSZEK
»   TURBO TIMER
»   TURBOK
»   TURBONYOMÁS-SZABÁLYOZÓK (BOOST CONTROLLER)
»   VÁLTÓK, VÁLTÓ ALKATRÉSZEK
»   WASTEGATE
Használt utcai és versenyautók
»   HASZNÁLT UTCAI AUTÓK
FŐOLDAL  >> KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T öntvény turbó leömlő hosszában beépített T3 talppal belső wastegate

33.900 Ft
Raktárról azonnal

TurboWorks turbó leömlő T3 és T3/T4 turbóhoz hosszában beépített 1.8T motorokhoz

Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden hosszában beépített 1.8T-re felcsavarozható! T3 és T3/T4 hybrid belső wastegate-es turbókkal használhatod.


Ajánlott minden VW 1.8T hosszában beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T öntvény turbó leömlő hosszmotorhoz K03 talppal TurboWorks

36.900 Ft
Raktárról azonnal

TurboWorks turbó leömlő K03 turbóhoz hosszában beépített 1.8T motorokhoz

Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden hosszában beépített 1.8T-re felcsavarozható! K03 és K03 hybrid belső wastegate-es turbókhoz használhatod.

Típus lista a teljesség igénye nélkül:
- Audi A4 1997-2006 1.8T
- Volkswagen Passat 1998-2005 1.8T

Fontos vásárlói visszajelzés a termékről:
A kipufogó csonk felrakása módosításokat igényel! A csavar furatokat több helyen bővíteni kell, mert pontatlanok. Az öntvény kialakítása miatt a tőcsavarokra csak szoknya nélküli, talp és alátét nélküli anyát tudsz felhúzni!
Számolj vele, hogy ebben az esetben "olcsó húsnak híg a leve" szituáció áll fenn: a leömlő olcsó, de pontatlan és emiatt sokat kell vele dolgozni, hogy a helyére tedd! Csak akkor ajánljuk, ha nem okoz gondot a csonk módosítása! Ha nem szeretnél vele plusz órákat dolgozni, akkor válassz egy drágább, minőségibb terméket!
Az átalakításokra körülbelül 2 óra plusz idővel számolj!

Ajánlott VW 1.8T hosszában beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T öntvény turbó leömlő hosszmotorhoz T3 talppal Epman Racing belső wg

36.900 Ft
Raktárról azonnal

Epman Racing turbó leömlő T3 turbina csatlakozású belső wastegate-es turbóhoz hosszában beépített 1.8T motorokhoz

Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden hosszában beépített 1.8T-re felcsavarozható! T3 GT30 Garrett méretű turbina csatlakozású belső wastegate-es turbókhoz használhatod.

Típus lista a teljesség igénye nélkül:
- Audi A4 1997-2006 1.8T
- Volkswagen Passat 1998-2005 1.8T


Ajánlott VW 1.8T hosszában beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T öntvény turbó leömlő hosszmotoros T25 T28 talppal belső wastegate

33.900 Ft
Raktárról azonnal

TurboWorks turbó leömlő T25 és T28 turbóhoz hosszában beépített 1.8T motorokhoz

Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden hosszában beépített 1.8T-re felcsavarozható! T25 és T28 belső wastegate-es turbókkal használhatod.

Ajánlott minden VW 1.8T hosszában beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T öntvény turbó leömlő keresztmotorhoz K03 talppal TurboWorks PP-KW-080

36.900 Ft
Raktárról azonnal

TurboWorks turbó leömlő K03 turbóhoz keresztben beépített 1.8T motorokhoz
PP-KW-080

Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden keresztben beépített 1.8T-re felcsavarozható! K03 és K03 hybrid belső wastegate-es turbókhoz használhatod.

Fontos vásárlói visszajelzés a termékről:
A kipufogó csonk felrakása módosításokat igényel! A csavar furatokat több helyen bővíteni kell, mert pontatlanok. A öntvény kialakítása miatt a tőcsavarokra csak szoknya nélküli, talp és alátét nélküli anyát tudsz felhúzni!
Számolj vele, hogy ebben az esetben "olcsó húsnak híg a leve" szituáció áll fenn: a leömlő olcsó, de pontatlan és emiatt sokat kell vele dolgozni, hogy a helyére tedd! Csak akkor ajánljuk, ha nem okoz gondot a csonk módosítása! Ha nem szeretnél vele plusz órákat dolgozni, akkor válassz egy drágább, minőségibb terméket!
Az átalakításokra körülbelül 2 óra plusz idővel számolj!
A termék képeire kattintva láthatod egy ügyfelünk által küldött képsorozatban a szükséges átalakításokat!


Ajánlott VW 1.8T keresztben beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T öntvény turbó leömlő keresztmotorhoz T3 talppal 38mm-es külső wastegate

33.900 Ft
Raktárról azonnal

TurboWorks turbó leömlő T3 és T3/T4 turbóhoz keresztben beépített 1.8T motorokhoz

Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden keresztben beépített 1.8T-re felcsavarozható! T3 és T3/T4 hybrid turbókhoz használhatod külső, 38mm-es 2 csavaros wastegate-tel.


Ajánlott minden VW 1.8T keresztben beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T D5S prémium minőségű turbó leömlő keresztmotorhoz T25 talppal belső wastegate

209.900 Ft
Raktárról azonnal

D5S prémium minőségű öntvény leömlő VAG 1.8T motorokhoz
T25/T28 talppal belső wastegate-hez


A VAG 1.8T motorjához nagyon sokféle olcsó, kínai turbó leömlő kapható, de ez most valami teljesen más. Ez nem nagyszériás, olcsó termék, hanem egy minőségi, német gyártású öntvény kipufogó leömlő. Kifejezetten ajánljuk GT25 és GT2871 belső wastegate-es turbókhoz. Az árának megfelelő minőség és kidolgozás jellemzi ezt a D5S alkatrészt! Érdemes megnézni a termék képeit!

A teljesség igénye nélkül például az alábbi autókba építheted be:
Seat:Alhambra, Toledo II, Leon
Seat Leon:1.8 20VT, 1.8 T Cupra R, 1.8 20V T 4
Seat Toledo II:1.8 20VT
Skoda:Octavia Wagon, Octavia
Skoda Octavia:RS 1.8 T, 1.8 T
Audi:S3 Quattro, TT Roadster, A4 Avant, A3, A6 Avant, A6, TT, A4
Audi A4:1.8 T quattro, 1.8 T
Audi TT:1.8 T quattro, 1.8 T
Audi A6:1.8 T quattro, 1.8 T
Audi A3:1.8 T, S3 quattro, 1.8 T quattro
Audi TT Roadster:1.8 T, 1.8 T quattro
Skoda Octavia Wagon:1.8 T
Audi A6 Avant:1.8 T quattro, 1.8 T
Audi S3 Quattro:1.8T
Audi A4 Avant:1.8 T quattro, 1.8 T
Seat Alhambra:1.8 T 20V

Ajánlott VAG 1.8T motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T turbó leömlő keresztmotorhoz T3 talppal 44mm Tial wg csatlakozással KAKAS

249.900 Ft
Raktárról azonnal

KAKAS T3 talpas külső 44mm-es Tial wastegate csatlakozású leömlő keresztben beépített 1.8T VW motorokhoz

Kedvező árú, nagy tömegben gyártott cső leömlő turbós leömlő VW 1.8T motorokhoz. Komolyan módosított, legalább 500 lóerős építésekhez ajánlott alkatrész.
Turbina csatlakozása Garrett T3 méretű, wastegate kiállása 44mm-es Tial MV-R szelephez illeszkedik.
Csak keresztben beépített 1.8T 20V motorokhoz használható!
A turbó méretétől függően lehetséges, hogy a tűzfalat módosítanod kell!
A leömlő 3.0mm-es falvastagságú, 48mm-es belső átmérőjű rozsdamentes acél csövekből áll össze.

Ajánlott VW 1.8T keresztben beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 1.8T Xtreme turbó leömlő keresztmotorhoz T25 talppal 38mm-es külső wastegate PP-KW-169

115.900 Ft
Raktárról azonnal

TurboWorks XTREME turbó leömlő T25 és T28 turbóhoz keresztben beépített 1.8T motorokhoz
PP-KW-169

Kifejezetten tuning célra épített acél cső leömlő leömlő VW 1.8T motorokhoz. Minden keresztben beépített 1.8T-re felcsavarozható! T25 és T28 turbókhoz használhatod külső, 38mm-es 2 csavaros wastegate-tel.
A wastegate nyílást levakolva belső wastegate-es turbókkal is beépíthető!

Ajánlott minden VW 1.8T keresztben beépített motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Audi A3 A4 S3 Seat Skoda Volkswagen 2.0T 16V TFSI FSI öntvény turbó leömlő T25 T28 talppal 38mm-es külső wastegatetel

38.900 Ft
Raktárról azonnal

TurboWorks turbó leömlő T25 turbóhoz VW Audi Skoda Seat  2.0T 16V TFSI motorokhoz

Kedvező árú, nagy tömegben gyártott öntvény turbós leömlő VW 2.0T 16V TSI és FSI motorokhoz. T25 és T28 belső wastegate-es turbókhoz használhatod.
A leömlőn található 38mm-es 2 csavaros külső waqstegate csatlakozás. Használhatod belső wastegate-es turbóval (levakolt külső wg csatlakozással) és külső wastegate-tel is.


Ajánlott minden VW 2.0T 16V motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
BMW 323 325 328 330 E36 E46 M50 M52 M54 turbó kipufogó leömlő acél T3 T4 turbókhoz MGP Racing prémium MGP-1088

174.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing prémium acél turbó leömlő BMW M50 M52 és M54 motorokhoz

Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Elsősorban közepes költségvetésű tuning motorokhoz ajánljuk 3-600 lóerős teljesítményre. T3 és T4 méretű turbót tudsz rászerelni külső wastegate-tel.
A termék vastag falú rozsdamentes anyagból készült, tartós leömlő!
Wastegate csatlakozása Tial 44mm-es (MV-R) kialakítású. Áruházunkban találsz hozzá való olcsóbb, és drágább, márkás wastegate-et is ezzel a csatlakozással!

Beépíthető a teljesség igény nélkül az alábbi típusokba is:
- BMW 320i 320Ci 323Ci 323i 325i 328i 330Ci
- BMW M3 3.0 és 3.2
- BMW Z3 2.0 2.8 3.0 3.2
- BMW Z3 M

Motor változatok:
- minden M50, M50TU, M52, M54

Vásárlói visszajelzés a termékről:
A leömlő ideális GT30 méretű turbófeltöltőhöz. A turbó a motor elején felfelé állítva kényelmesen elfér ezen a leömlőn. A wastegate Tial V-band méretezésű.

Ajánlott bármely sorhatos BMW motorba M50 M52 és M54 motorkóddal! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 323 325 328 330 E36 E46 M50 M52 turbó kipufogó leömlő acél T3 turbókhoz TurboWorks

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

TurboWorks acél turbó leömlő BMW M50 M52 és M54 motorokhoz

Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Elsősorban kis költségvetésű, alacsony turbónyomásra tervezett tuning motorokhoz ajánljuk 3-400 lóerős teljesítményre. T3 méretű turbót tudsz rászerelni belső wastegate-tel.

Beépíthető a teljesség igény nélkül az alábbi típusokba is:
- BMW 320i 320Ci 323Ci 323i 325i 328i 330Ci
- BMW M3 3.0 és 3.2
- BMW Z3 2.0 2.8 3.0 3.2
- BMW Z3 M

Motor változatok:
- minden M50, M50TU, M52, M54, S50 és S52

Vásárlói visszajelzés a termékről:
Előfordulhat, hogy a hengerfejre illeszkedő leömlő talp tőcsavar furatai pontatlanok, marni, vagy 1-2mm-rel nagyobb átmérőre kell őket bővíteni!

Ajánlott bármely sorhatos BMW motorba M50 M52 és M54 motorkóddal! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 323 325 328 330 E36 M50 M52 turbó kipufogó leömlő öntvény T3 turbókhoz alsó turbó pozíciós

43.900 Ft
Raktárról azonnal

Öntvény turbó leömlő BMW M50 M52 és M54 motorokhoz

Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Elsősorban kis költségvetésű, alacsony turbónyomásra tervezett tuning motorokhoz ajánljuk 3-400 lóerős teljesítményre. T3 méretű turbót tudsz rászerelni külső 38mm-es 2 csavaros wastegate-tel.
Ennél a leömlőnél a turbó alul helyezkedik el!

Beépíthető a teljesség igény nélkül az alábbi típusokba is:
- BMW 320i 320Ci 323Ci 323i 325i 328i 330Ci
- BMW M3 3.0 és 3.2
- BMW Z3 2.0 2.8 3.0 3.2
- BMW Z3 M

Motor változatok:
- minden M50, M50TU, M52, M54, S50 és S52

Ajánlott bármely sorhatos BMW motorba M50 M52 és M54 motorkóddal! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

BMW 323 325 328 330 E36 M50 M52 turbó kipufogó leömlő öntvény T3 turbókhoz Maxpeedingrods alsó turbó pozíciós

42.900 Ft
Raktárról azonnal

Maxpeedingrods öntvény turbó leömlő BMW M50 M52 és M54 motorokhoz

Nagy szériában gyártott, rendkívül kedvező árú termék! Elsősorban kis költségvetésű, alacsony turbónyomásra tervezett tuning motorokhoz ajánljuk 3-400 lóerős teljesítményre. T3 méretű turbót tudsz rászerelni külső 38mm-es 2 csavaros wastegate-tel.
Ennél a leömlőnél a turbó felül helyezkedik el!

Beépíthető a teljesség igény nélkül az alábbi típusokba is:
- BMW 320i 320Ci 323Ci 323i 325i 328i 330Ci
- BMW M3 3.0 és 3.2
- BMW Z3 2.0 2.8 3.0 3.2
- BMW Z3 M

Ezt a változatot szokás alsó és felső pozícióban rácsavarozott turbóval is használni, de a felső pozícióban csak nagyon kis méretű turbók férnek el vele (pl. GT28).

Motor változatok:
- minden M50, M50TU, M52, M54, S50 és S52

Ajánlott bármely sorhatos BMW motorba M50 M52 és M54 motorkóddal! 
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Fiat Coupé 16V T3 talpas turbó leömlő TurboWorks

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

TurboWorks T3 turbó leömlő 16 szelepes, 4 hengeres Fiat Coupé turbóhoz

Prémium minőségű spagetti leömlő 16 szelepes 4 hengeres 2 literes Fiat Coupe turbo motorokhoz. A turbo csatlakozása T3 osztatlan talpas. A leömlőt beépítve a turbó a helyén lefelé néz (low mount).

Csak szakember építheti be!
Ajánlott Fiat Coupe 16V 2.0 turbo motorokhoz
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Honda Prelude H22 öntvény turbo leömlő T3 38mm wastegate

32.900 Ft
Raktárról azonnal

Honda Prelude H22 öntvény turbó leömlő

Utólagos turbósításhoz használható leömlő Honda Prelude H22 motorokhoz. Öntvény anyagból készült, T3 turbó talp csatlakozással és 38mm-es külső wastegate talppal ellátott tuning alkatrész.
Kifejezetten ajánlott kisebb költségetésű Honda Prelude turbósításához!
Minden Honda H22 motorba beépíthető 1992-2001-ig.

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Mitsubishi Lancer EVO 4 5 6 7 8 9 öntvény turbó leömlő MGP Racing

39.900 Ft
Raktárról azonnal

MGP Racing öntvény twin-scroll (osztott turbina házas) leömlő
Mitsubishi Lancer EVO 4-9 motorokhoz

Öntvény anyagból készült turbó leömlő EVO 4-9 motorokhoz. Elsősorban gyári turbóhoz, vagy a gyári turbó helyére egy az egyben beépíthető átalakított tuning turbókhoz ajánlott kipufogó alkatrész. Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott.

Ajánlott Mitsubishi Lancer EVO 4-9 motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Mitsubishi Lancer EVO 4 5 6 7 8 9 öntvény turbó leömlő prémium minőség SPA

112.900 Ft
Raktárról azonnal

SPA prémium minőségű öntvény T3 leömlő külső 38mm-es wastegate csatlakozással
Mitsubishi Lancer EVO 4-9 motorokhoz

Prémium minőségű, öntvény anyagból készült turbó leömlő Mitsubishi Lancer EVO 4-9 4G63 motorokhoz. Elsősorban 500+ lóerős, GT30-GT35 méretű turbóhoz ajánlott kipufogó alkatrész. Utcai és verseny felhasználásra is ajánlott.

Ajánlott Mitsubishi Lancer EVO 4-9 motorokhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Nissan 200SX CA18DET MGP turbo kipufogó leömlő T3 és T4 csatlakozással

64.900 Ft
Raktárról azonnal

Nissan 200SX S13 CA18DET MGP turbo kipufogó leömlő T3 és T4 talppal

4 hengeres Nissan CA18DET motorokhoz használatos leömlő. A turbó a csonkhoz képest felül helyezkedik el (külföldi oldalakon így írják le: top-mount).
Anyaga: a csövek saválló, a talpak chrome-ozott vasból készültek. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás!
A wastegate csatalkozása 38mm-es, XS-Power talpas, a turbó talp csatlakozása egyszerre T3, T3/T4 és T4 turbóhoz is használható Garrett szabványos.

Ajánlott típusok:
Nissan 200SX 180SX S13 CA18DET 1.8 literes turbó

Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Nissan 240SX KA24DE rozsdamentes acél öntvény turbós leömlő V-band Garrett G széria csatlakozással Artec K24VBAND

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Artec Nissan KA24VBAND
turbós leömlő Nissan KA24DE 2.4 literes 4 hengeres motorokhoz
Garrett G25 G30 G35 V-band turbina csatlakozással
Tial 44mm MV-R V-band wastegate csatlakozással

Prémium minőségű, rozsdamentes acél öntvény leömlő Nissan KA24DE motorok turbósításához.
Turbó turbina csatlakozása V-band kialakítású, Garrett G25, G30 és G35 turbókhoz illeszkedik.
A wastegate kiállása Tial 44mm-es MV-R wastegate-ekhez illeszkedik
.
Ajánlott szinte bármilyen turbósított Nissan KA24DE tuning motor építéséhez.
Kifejezetten ajánljuk drift és utcai tuning motorok építéséhez!

Fontos!
A leömlő csak a dupla vezérműtengelyes KA24DE 16 szelepes motorokhoz illeszkedik!
A korábbi 8 szelepes SOHC KA24D motorokhoz nem használható!

Ajánlott minden Nissan KA24DE DOHC 16V motor turbósításához!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Suzuki Swift 1.3 GTi turbo leömlő T3 Garrett GT3071 GT3076 T3-T4 hybrid

79.900 Ft
Raktárról azonnal

Suzuki Swift 1.3 GTi DOHC turbo leömlő T3 turbinaházas turbókhoz

Bármely Swift 1.3 GTi blokkra felszerelhető, T3 Garrett talpas leömlő, külső 38mm-es wastegate talp kialakítással.
Belső wastegate-es turbokkal is szerelhető! Ezesetben a wg talpat le kell vakdugózni!

Ajánlott turbók:
Garrett T3/T4 hybrid
Garrett GT3071
Garrett GT3076

Nézz körül áruházunkban! Több egyedileg gyártott alkatrészt is találsz Swiftekhez, melyeket máshol nem tudsz beszerezni!
pl.:

- ARP csavarok
- Walbro benzinpumpa
- kovácsolt dugattyúk
- kovácsolt hajtókar
- szinter kuplung szett

Ajánlott bármely 1.3 DOHC Suzuki motorhoz.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Suzuki Swift Ignis M13A M15A M16A Sport turbó leömlő öntvény T25 külső wg Kinugawa

163.900 Ft
Raktárról azonnal

Kinugawa turbós leömlő Suzuki Swift és Ignis 1.3 1.5 1.6 M13A M15A M16A motorokhoz
T25 turbina csatlakozással külső wastegate opcióval

Prémium minőségű öntvény turbós leömlő Suzuki Swift 1.3 1.5 és 1.6 Sport motorok turbósításához. T25-ös csatlakozású turbókat tudsz rá felszerelni külső és belső wastegate-tel. A külső wastegate csatlakozása 38mm-es 2 csavaros, amihez kapsz egy vakoló lapot, amivel le tudod dugózni a kiállást, ha nincs szükséged külső wastegate-re.

Beépíthető az alábbi Suzuki modellekbe: 2004-2016 évjáratig:
- Suzuki Swift 1.3 M13
- Suzuki Ignis M13
- Suzuki Ignis Sport M15
- Suzuki Swift Sport 1.6 M16

Csak szakember építheti be!
TÜV engedéllyel nem rendelkezik, közúti használata csak egyedi engedélyeztetés után lehetséges!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
Toyota Celica AWD Turbo ST185 XS-Power leömlő CT26 twin-scroll turbóhoz

69.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Celica AWD Turbo ST185 XS-Power leömlő

Toyota 3S-GTE Rev 2. motorokhoz való turbós leömlő, Toyota CT26, twin-scroll turbó csatlakozással (gyári ST185 turbó). Ez a leömlő sokkal öblösebb, jobb szállítási képességű, mint a gyári öntvény.
Átalakítás nélkül beépíthető a gyári leömlő helyére. A gyári CT26 turbó, illetve a gyári turbó-utáni leömlővel használható!
A termékhez ajánljuk az XS-Power 3S-GTE turbó utáni leömlőjét, amivel együtt használva még dinamikusabb, még nyomatékosabb Celicát és MR2-t építhetsz!

Ajánlott típusok:
- Toyota Celica AWD Turbo, kasztnikód: ST185, motorkód: 3S-GTE

Ajánlott Toyota 3S-GTE rev.2 motorokhoz CT26 twin-scroll turbóval!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Celica ST205 MR2 Turbo XS-Power leömlő

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Toyota Celica ST205, MR2 turbó XS-Power leömlő

Toyota 3S-GTE motorokhoz való turbós leömlő, Toyota CT26 turbó csatlakozással (gyári turbó). Ez a leömlő sokkal öblösebb, jobb szállítási képességű, mint a gyárilag felszerelt öntények.
Átalakítás nélkül beépíthető a gyári leömlő helyére. A gyári CT26 turbó, illetve a gyári turbó-utáni leömlővel használható!
A termékhez ajánljuk az XS-Power 3S-GTE turbó utáni leömlőjét, amivel együtt használva még dinamikusabb, még nyomatékosabb Celicát és MR2-t építhetsz!

Ajánlott típusok:
Toyota Celica GT4, kasztnikód: ST205, motorkód: 3S-GTE
Toyota MR2 Turbo, motorkód: 3S-GTE (REV 3)

Ajánlott Toyota 3S-GTE motorokhoz CT26 turbóval!
Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 2JZ-GE NA/T turbo leömlő T4 osztott MGP

95.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra Soarer 2JZ-GE MGP turbo kipufogó leömlő T4 talppal

6 hengeres, 3.0 literes Toyota szívó motorok turósításához használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 4-600 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T4 Garrett szabványos (osztott, de nem osztott turbó is felszerelhető rá).
Fontos tudnivaló, hogy a szívó 2JZ-GE és a turbós 2JZ-GTE kipufogó leömlők hengerfej oldali csatlakozása nem egyezik meg! Ez a leömlő szívó 2JZ motor turbósításához való!

Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GE motor!

Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 2JZ-GE NA/T vastag falú turbo leömlő T4 osztott egyenlő hosszúságú csövekkel MGP Racing 1304S-T4

211.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra Soarer Lexus GS-300 SC-300 IS-300 2JZ-GE
T4 osztott turbina csatlakozású
Rozsdamentes acél leömlő turbósításhoz
egyenlő hosszúságú csövekkel építve nagy teljesítményre
MGP Racing 1304S-T4

6 hengeres, 3.0 literes Toyota szívó motorok turósításához használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban közepes költségvetésű autókhoz ajánlott, verseny célra is használható alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 500-1000 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása nincs befejezve, a kialakított kiállás 2.5"-os 57mm-es (50mm és 60mm wg ajánlott). A turbó turbinaház belépő talp csatlakozása T4 Garrett szabványos osztott, de single scroll nem-osztott turbó is felszerelhető rá.
Fontos tudnivaló, hogy a szívó 2JZ-GE és a turbós 2JZ-GTE kipufogó leömlők hengerfej oldali csatlakozása nem egyezik meg! Ez a leömlő szívó 2JZ motor turbósításához való! Ezt a leömlőt kifejezetten nagy teljesítményű, 500+++ lóerős motorokhoz ajánljuk. A leömlő hengerfej oldali talpa és a T4 kollektor között egyenlő hosszúságúak a csatornák, ezzel leősegítve a még nagyobb elérhető maximális teljesítményt! Verseny célra és utcai-tuning autóba is beépítheted!


Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GE motor:
Toyota Supra 2JZ-GE szívó motor minden változata beleértve a VVTi verziókat is
Toyota Soarer 2JZ-GE szívó motor minden változata beleértve a VVTi verziókat is
Lexus IS-GS-SC 300 
2JZ-GE szívó motor minden változata beleértve a VVTi verziókat is

Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Toyota és Lexus 2JZ-GE szívó motor turbósításához!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 2JZ-GE NA/T vastag falú turbo leömlő T4 osztott V-band wg MGP Racing 1097

159.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra Soarer Lexus GS-300 SC-300 IS-300 2JZ-GE
T4 osztott turbina csatlakozású
Rozsdamentes acél leömlő turbósításhoz
44mm-es V-band wastegate csatlakozással
MGP Racing 1097

6 hengeres, 3.0 literes Toyota szívó motorok turósításához használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban közepes költségvetésű autókhoz ajánlott, verseny célra is használható alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 3-800 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása v-band-es 44mm-es. A turbó turbinaház belépő talp csatlakozása T4 Garrett szabványos osztott, de nem single scroll nem-osztott turbó is felszerelhető rá.
Fontos tudnivaló, hogy a szívó 2JZ-GE és a turbós 2JZ-GTE kipufogó leömlők hengerfej oldali csatlakozása nem egyezik meg! Ez a leömlő szívó 2JZ motor turbósításához való!

Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GE motor:
Toyota Supra 2JZ-GE szívó motor minden változata beleértve a VVTi verziókat is
Toyota Soarer 2JZ-GE szívó motor minden változata beleértve a VVTi verziókat is
Lexus IS-GS-SC 300
2JZ-GE szívó motor minden változata beleértve a VVTi verziókat is

Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden Toyota és Lexus 2JZ-GE szívó motor turbósításához!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 2JZ-GTE turbo leömlő T4 osztatlan 3mm vastag falú csőből MGP

148.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra Soarer 2JZ-GTE MGP turbo kipufogó leömlő T4 osztatlan talppal 3mm falvastagságú csőből

6 hengeres, 3.0 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő már nem belépő szintű, hanem az olcsó, vékony falú leömlőkhöz képest már egyel komolyabb változat. A belső kialakítása hasonló az olcsó leömlőkéhez, teljesítményben is közepes, 400-700 lóerős motorokhoz ajánljuk. Tartós, erős, vastag falú anyagból készült, ezért verseny célra is alkalmas. Sokkal tovább fog tartani, mint az olcsó, vékony falú leömlők. A nagyon profi, drága leömlőkhöz képest a belső kialakítása az egyetlen apró hátrány. Áramlástanilag lehetne még javítani ezeken a leömlőkön, de közepes árával jó választás azoknak, akik tartós alkatrészt keresnek megfizethető áron. Ennél a leömlőnél már csak a nagyon drága, 300.000.-Ft-os kategóriájú, vagy még drágább leömlők tudnak többet.
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T4 Garrett szabványos osztatlan.

Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GTE motor!


Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 2JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 2JZ-GTE turbo leömlő T4 osztatlan MGP

94.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra Soarer 2JZ-GTE MGP turbo kipufogó leömlő T4 osztatlan talppal

6 hengeres, 3.0 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 4-600 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T4 Garrett szabványos osztatlan.

Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GTE motor!

Fontos!

A legtöbb ilyen jellegű 2JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!

Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 2JZ-GTE turbo leömlő T4 osztott 44mm V-band wastegate csatlakozással MGP

148.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra Soarer 2JZ-GTE MGP turbo kipufogó leömlő T4 osztott talppal 44mm-es V-ban wastegate csatlakozással

6 hengeres, 3.0 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő már nem belépő szintű, hanem középkategóriás változat. A belső kialakítása hasonló az olcsó leömlőkéhez, teljesítményben is közepes, 400-700 lóerős motorokhoz ajánljuk. Tartós, erős, vastag falú anyagból készült, ezért verseny célra is alkalmas. Sokkal tovább fog tartani, mint az olcsó, vékony falú leömlők. A nagyon profi, drága leömlőkhöz képest a belső kialakítása az egyetlen apró hátrány. Áramlástanilag lehetne még javítani ezeken a leömlőkön, de közepes árával jó választás azoknak, akik tartós alkatrészt keresnek megfizethető áron. Ennél a leömlőnél már csak a nagyon drága, 300.000.-Ft-os kategóriájú, vagy még drágább leömlők tudnak többet.
A wastegate csatlakozása Tial féle 44mm-es, V-band-es. Turbó turbina talp csatlakozása T4 Garrett szabványos osztott.

Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GTE motor!


Fontos!

A legtöbb ilyen jellegű 2JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra 2JZ-GTE turbo leömlő T4 osztott MGP

94.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra Soarer 2JZ-GTE MGP turbo kipufogó leömlő T4 talppal

6 hengeres, 3.0 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 4-600 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T4 Garrett szabványos (osztott, de nem osztott turbó is felszerelhető rá).

Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GTE motor!

Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 2JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!

Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK3 7MGTE leömlő

94.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra 7MGTE T4 Garrett talpas, külső 40mm vagy 50mm Wastegate-es leömlő

Bármely 7MGTE Toyota blokkra felszerelhető, T4 Garrett talpas leömlő, külső 40mm, vagy 50mm-es wastegate talp kialakítással.
Belső wastegate-es turbokkal is szerelhető! Ezesetben a wg talpat le kell vakdugózni!

A leömlőből 2db van raktáron. Mindkettőt érdemes átnézetni, és egy két helyen átheggesztetni egy profi kipufogóssal. Tapasztalataink alapján egy kevés ráfordítással olyan leömlőt tudsz ebből faragni, ami megbízható, jó hatásfokú, és nem kell tartanod az elrepedésétől, vagy törésétől!

Ajánlott bármely 7MGTE motorhoz.
Utólagos merevítés és kitámasztás felszerelése ajánlott!
Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK4 2JZ-GTE Full Race T6 twin scroll turbó leömlő

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Full Race T6 osztott turbina csatlakozású leömlő 2JZ-GTE Toyota motorokhoz

Ha igazán brutális, 1000 lóerő feletti 2JZ motort akarsz építeni, akkor szükséged lesz egy hasonlóan brutális turbó leömlőre is! Ez a Full Race leömlő akár 1500 lóerőt is kiszolgál. T6 osztott turbina csatlakozása ajánlott Borg Warner S400 szériához.
Wastegate csatlakozása dupla 44mm-es.


Csak szakember építheti be! 
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra MK4 2JZ-GTE Virtual Works T4 osztott turbó talpas leömlő dupla 44mm-es wastegate kiállással

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Toyota Supra 2JZ-GTE Virtual Works turbo kipufogó leömlő osztott T4 talppal

6 hengeres, 3.0 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő az egyik legkomolyabb minőségű termék, amit ma a piacon lehet kapni. Minden tekintetben top termék. A gyakorlatban 500-1000 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate kiállásai 44mm-es Tial féle csatlakozások. Turbó csatlakozó talpa T4 Garrett szabványos (osztott, de nem osztott turbó is felszerelhető rá). Használható a VVTi és a nem VVTi motorokon is!

Ajánlott típusok:
Minden Toyota 2JZ-GTE motor!

Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 2JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE turbo leömlő T4 osztott MGP Type I.

94.900 Ft
Raktárról azonnal

Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE MGP turbo kipufogó leömlő T4 talppal Type I.

6 hengeres, 2.5 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 4-600 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T4 Garrett szabványos (osztott, de nem osztott turbó is felszerelhető rá).

A leömlő súlya 7kg. A csövek falvastagsága 1.9mm.

A Type I. és Type II. leömlők között a wastegate csövezés kialakítása a különbség. A Type I. változatot olyan autókba ajánljuk, ahol több hely van a tornyok között (pl. BMW E36, E46, Toyota Aristo, Soarer, MK4 Supra), a Type II. változatot pedig olyan autókba érdemes beépíteni, ahol szűkebb helyen kell lefordulni a wastegate csöveknek (a wg csövek a leömlő és a blokk közé, befelé indulnak el) ilyen autó pl. a Supra MK3.

Ajánlott típusok:
Minden Toyota 1JZ-GTE motor, kivéve a VVTi változatokat!

Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 1JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!

Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE turbo leömlő T4 osztott MGP Type II.

94.900 Ft
Megrendelésre

Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE MGP turbo kipufogó leömlő T4 talppal Type II.

6 hengeres, 2.5 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 4-600 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T4 Garrett szabványos (osztott, de nem osztott turbó is felszerelhető rá).

A leömlő súlya 7kg. A csövek falvastagsága 1.9mm.

A Type I. és Type II. leömlők között a wastegate csövezés kialakítása a különbség. A Type I. változatot olyan autókba ajánljuk, ahol több hely van a tornyok között (pl. BMW E36, E46, Toyota Aristo, Soarer, MK4 Supra), a Type II. változatot pedig olyan autókba érdemes beépíteni, ahol szűkebb helyen kell lefordulni a wastegate csöveknek (a wg csövek a leömlő és a blokk közé, befelé indulnak el) ilyen autó pl. a Supra MK3.

Ajánlott típusok:
Minden Toyota 1JZ-GTE motor, kivéve a VVTi változatokat!

Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 1JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!

Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE VVTi turbo leömlő T4 osztott MGP

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

Toyota Supra Soarer 1JZ-GTE VVTi MGP turbo kipufogó leömlő T4 talppal

6 hengeres, 2.5 literes Toyota turbo motorokhoz használható rozsdamentes acélból készült leömlő. Ez a leömlő elsősorban kisebb költségvetésű autókhoz ajánlott, belépő szintű alkatrész. Ár érték arányban nagyon jó választás! A gyakorlatban 4-600 lóerős utcai és verseny autókon is jól teljesít!
A wastegate csatlakozása HKS féle 50mm-es, 4 csavaros talpas, a turbó talp csatlakozása T3 és T4 Garrett szabványos egyszerre: fel tudsz rá tenni T3-as turbót és T4-es méretű csigaházat is.

A leömlő súlya 7kg. A csövek falvastagsága 1.9mm.

Ajánlott típusok:
Minden Toyota 1JZ-GTE VVTi motor!

Fontos!
A legtöbb ilyen jellegű 1JZ-GTE leömlő beépítésénél kérlek vedd figyelembe a következőket:
- Még a legdrágább felső kategóriás leömlők esetében is előfordul, hogy a rögzítő csavarok furatát módosítani kell, mert a furatok nem 100% pontosan egyeznek meg a hengerfejben található csavarok kiosztásával.
- A leömlő kialakítása miatt a gyári tőcsavarokat és a gyári rögzítő anya csavarokat ki kell cserélni, mert azok nem férnek el ezeken az utángyártott leömlőkön! Ilyen tőcsavar és anya szettet találsz az áruházunkban!

Utólagos síkolás esetenként ajánlott!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen Golf IV. V. VR6 2.8 R32 3.2 24V V6 öntvény turbó leömlő T3 38mm külső wastegate SPA

ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre

SPA öntvény turbós leömlő VAG és Porsche 3.2 V6 24V motorokra

Prémium minőségű öntvény acél leömlő VW V6 24V turbósításhoz. T3 osztalan turbina csatlakozással és 38mm-es, 2 csavaros külső wastegate csatlakozási lehetőséggel.
Szinte minden VAG 2.8 és 3.2 V6 24 szelepes motorba beépíthető.

A teljesség igény nélkül beépíthető az alábbi típusokba:
- Volkswagen Golf R32
- Porsche Cayenne 3.2
- Seat Alhambra, Leon Cupra 4 2.8
- Volkswagen Bora 2.8 V6 4Motion
- Volkswagen EOS 3.2 V6
- Volkswagen Golf IV. és V. 2.8 V6
- Audi TT 3.2 V6
- Audi A3 3.2 V6

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Volkswagen Golf VR6 2.8 24V öntvény turbó leömlő T3 38mm külső wastegate Epman Racing

39.900 Ft
Raktárról azonnal

Epman Racing öntvény turbós leömlő Volkswagen Audi VR6 24V motorokra

Nagy tömegben gyártott, olcsó öntvény acél leömlő VW VR6 24V turbósításhoz. T3 osztatlan turbina csatlakozással és 38mm-es, 2 csavaros külső wastegate csatlakozási lehetőséggel.
Szinte minden VAG 2.8 és 3.2 V6 24 szelepes motorba beépíthető.

A teljesség igény nélkül beépíthető az alábbi típusokba:
- Volkswagen Golf R32
- Porsche Cayenne 3.2
- Seat Alhambra, Leon Cupra 4 2.8
- Volkswagen Bora 2.8 V6 4Motion
- Volkswagen EOS 3.2 V6
- Volkswagen Golf IV. és V. 2.8 V6
- Audi TT 3.2 V6
- Audi A3 3.2 V6

Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!

Főoldal     | Szolgáltatások    | Referencia    | Kérdések és válaszok    | Vásárlási feltételek    | Kapcsolat
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva