Új alkatrészek
|
|
»
|
|
! AKCIÓK és KIÁRUSÍTÁS !
|
|
»
|
|
! ÚJDONSÁGOK !
|
|
»
|
|
DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
HASZNOS KIEGÉSZÍTŐK
|
|
»
|
|
PÓLÓK PULCSIK NAPSZEMŰVEGEK BASEALL SAPIK BÖGRÉK DEKORÁCIÓ
|
|
»
|
|
ACCUSUMP (olajnyomás tároló rendszer)
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ ÁTVEZETŐ
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ HEGESZTHETŐ ALUMÍNIUM ÉS ACÉL TALPAZAT
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ METRIKUS és COLOS ÁTALAKÍTÓ KÖZCSAVAR
|
|
»
|
|
AN CSŐ CSATLAKOZÓ TOLDÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ SZEPARÁTOR ELVÁLASZTÓ TÁVTARTÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ T ÉS Y ELOSZTÓ IDOM
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ ROPPANTÓ GYŰRŰ TEFLON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓ TELFON CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ VÉG CSATLAKOZÓK GUMIS CSÖVEKHEZ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ
|
|
»
|
|
AN CSŐ ZÁRÓ FEDÉL VAKDUGÓ O GYŰRŰVEL
|
|
»
|
|
ASSEMBLY LUBE (motor összeszerelő segédanyag)
|
|
»
|
|
ÁRAMTALANÍTÓ
|
|
»
|
|
ÜLÉS (versenyülés, üléssín)
|
|
»
|
|
BENZIN HÍD, ÜZEMANYAG SÍN
|
|
»
|
|
BENZIN TANK, PUFFER TARTÁLY
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ (AN fémhálós és nylonhálós cső)
|
|
»
|
|
BENZINCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
BENZINNYOMÁS-SZABÁLYOZÓK
|
|
»
|
|
BENZINPUMPA (AC pumpa)
|
|
»
|
|
BENZINSZŰRŐ, ÜZEMANYAGSZŰRŐ
|
|
»
|
|
BENZINTANK BETÖLTŐ TANKSAPKA
|
|
»
|
|
BIKÁZÓ (jump starter)
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖV ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
BIZTONSÁGI ÖVEK
|
|
»
|
|
BLOCK GUARD (motorblokk merevítő)
|
|
»
|
|
BOOST CONTROLLER (turbónyomás szabályozók)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYAK (hajtókar, nyugvó és támcsapágyak)
|
|
»
|
|
CSAPÁGYHÉZAG MÉRŐ PLASTIGAGE
|
|
»
|
|
DUGATTYÚ GYŰRŰK
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (szívó motorba)
|
|
»
|
|
DUGATTYÚK (turbós motorba)
|
|
»
|
|
ELEKTROMOSSÁG (elosztó, kábel, saru, relé, foglalat, biztosíték)
|
|
»
|
|
FÉKBETÉT
|
|
»
|
|
FÉKCSATLAKOZÓK (fék fittingek, fékcső csavarok és alkatrészek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ (fémhálós teflon fékcsövek)
|
|
»
|
|
FÉKCSŐ RÖGZÍTŐ BILINCS
|
|
»
|
|
FÉKERŐ SZABÁLYOZÓ, FÉKCSAP
|
|
»
|
|
FÉKFOLYADÉK
|
|
»
|
|
FÉKMUNKAHENGER
|
|
»
|
|
FÉKTÁRCSA FÉKSZALAG
|
|
»
|
|
FOKOLÓ KEREKEK
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAP CSAVAROK (főtengely tőcsavarok)
|
|
»
|
|
FŐTENGELY LEFOGATÓ CSAPOK
|
|
»
|
|
GÉGECSŐ (kábelköteg védő burkolat)
|
|
»
|
|
GUMIABRONCS
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS ERŐSÍTŐK (gyújtás modulok DLI CDI)
|
|
»
|
|
GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
»
|
|
GYÚJTÁSELOSZTÓ FEDÉL ÉS ROTOR
|
|
»
|
|
GYERTYAKÁBEL (gyújtás kábel)
|
|
»
|
|
GYERTYÁK
|
|
»
|
|
GYORSULÁSMÉRŐ
|
|
»
|
|
HAJTÓKAR CSAVAROK
|
|
»
|
|
HAJTÓKAROK (kovácsolt hajtókarok)
|
|
»
|
|
HAJTÓMŰ SEBESSÉGVÁLTÓ DIFFI OLAJ
|
|
»
|
|
HENGERFEJ CSAVAR SZETTEK (tőcsavarok, csavarok)
|
|
»
|
|
HENGERFEJ TÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
HIDRAULIKUS KÉZIFÉKKAR (hidrós kézi)
|
|
»
|
|
HIDROTŐKE KIVÁLTÓ FIX TŐKE
|
|
»
|
|
HŐVÉDŐ BANDÁZS, KIPUFOGÓ BANDÁZS, KEVLÁR HŐVÉDŐ CSŐ
|
|
»
|
|
HŰTŐ FOLYADÉK
|
|
»
|
|
INJEKTOR (benzin befecskendező)
|
|
»
|
|
INJEKTOR CSATLAKOZÓ (befecskendező elektromos csatlakozó)
|
|
»
|
|
INJEKTOR SZŰRŐ
|
|
»
|
|
INJEKTOR TISZTÍTÁS ÉS BEMÉRÉS
|
|
»
|
|
INTERCOOLER (töltő levegő hűtő radiátor)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER ALUMÍNIUM CSŐ (alumínium turbó cső toldók)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 45 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ 90 FOKOS SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES SZŰKÍTŐ RÖVID TOLDÓ (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ 1 MÉTERES (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ RÖVID (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ EGYENES TOLDÓ REZGÉSCSILLAPÍTÓ PÚPOS (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ GYORSKIOLDÓ BILINCS SZETT
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ SZETTEK (univerzális)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER CSŐ T IDOM (turbó szilikon gumi cső)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZETTEK (típus specifikus hűtők és csövezések)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSÖVEK (típusspecifikus turbó csövek)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ BILINCSEK (turbó gumi cső bilincs)
|
|
»
|
|
INTERCOOLER SZILIKON CSŐ VÁGÁS ÉS JAVÍTÁS
|
|
»
|
|
KANYARSTABILIZÁTOR
|
|
»
|
|
KARTERGÁZ SZŰRŐ
|
|
»
|
|
KATALIZÁTOR (verseny katalizátor, katalizátor kiváltó cső)
|
|
»
|
|
KERÁMIA HŐVÉDŐ BORÍTÁS KERÁMIA BEVONAT
|
|
»
|
|
KERÉKCSAVAROK KERÉKANYÁK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ DOBOK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ FLEXI CSŐ
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (szívó motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbós motorhoz)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ LEÖMLŐK (turbo utáni leömlő, downpipe)
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ RENDSZEREK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TÖMÍTÉSEK, SORTÖMÍTÉSEK
|
|
»
|
|
KIPUFOGÓ TŐCSAVAROK CSAVAROK
|
|
»
|
|
KOPOGÁS SZENZOR (kopogás érzékelő)
|
|
»
|
|
KULCSTARTÓ
|
|
»
|
|
KUPLUNG KINYOMÓ CSAPÁGY
|
|
»
|
|
KUPLUNG MUNKAHENGER
|
|
»
|
|
KUPLUNGOK
|
|
»
|
|
LAMBDA SZONDA (O2 sensor)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP (lefúvószelep, blow off valve, bov)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP ALKATRÉSZEK (talp, szűrő, vákuum cső)
|
|
»
|
|
LEFÚJÓSZELEP DIESEL AUTÓKBA
|
|
»
|
|
LEFOGATÓ ELEMEK (géptető zár, csomagtér zár stb.)
|
|
»
|
|
LENDKERÉK CSAVAROK
|
|
»
|
|
LENDKEREKEK
|
|
»
|
|
LENGÉSCSILLAPÍTÓK (gátlók, komplett futóművek)
|
|
»
|
|
LEVEGŐSZŰRŐK (légszűrők, direktszűrők, légszűrő-adapterek)
|
|
»
|
|
LINE LOCK KIT (roll control, fékkör blokkoló)
|
|
»
|
|
MAP SZENZOROK
|
|
»
|
|
MOTORBLOKK ALSÓ MEREVÍTŐ LÉTRA (girdle)
|
|
»
|
|
MOTOROLAJ (versenyolaj)
|
|
»
|
|
MOTORVEZÉRLŐ ELEKTONIKA, ECU (írható motorvezérlő elektronika)
|
|
»
|
|
MŰSZEREK, ÓRÁK, KIJELZŐK
|
|
»
|
|
MŰSZERFAL KIJELZŐ EGYSÉG (dash board)
|
|
»
|
|
NITRO SZETTEK (N2O, NOS)
|
|
»
|
|
OLAJCSŐ (AN olaj cső)
|
|
»
|
|
OLAJHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐ és OLAJSZŰRŐ ADAPTER (olajhűtő pogácsa, olajszűrő áthelyező)
|
|
»
|
|
OLAJHŰTŐK
|
|
»
|
|
OLAJLECSAPATÓ, KARTERGÁZ LECSAPATÓ
|
|
»
|
|
OLAJLEERESZTŐ CSAVAR (mágneses karter csavar)
|
|
»
|
|
OLAJNYOMÁS MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
OLAJPUMPÁK
|
|
»
|
|
OLAJSZŰRŐ
|
|
»
|
|
OLAJTEKNŐ (olajkarter)
|
|
»
|
|
PATENT, PATENT SZETTEK
|
|
»
|
|
PEDÁLGÉP
|
|
»
|
|
PERSELY (motorblokk persely)
|
|
»
|
|
PILLANGÓSZELEP
|
|
»
|
|
PROGRAMOZHATÓ MOTORVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA (ECU)
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ ADAPTER
|
|
»
|
|
SEBESSÉG VÁLTÓ KAPCSOLÓ KÖRÖM
|
|
»
|
|
SHORT SHIFTER (rövidített úton kapcsoló váltókarok)
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY
|
|
»
|
|
SPORTKORMÁNY AGY
|
|
»
|
|
SZAKIRODALOM
|
|
»
|
|
SZÍJTÁRCSÁK, ÉKSZÍJTÁRCSÁK
|
|
»
|
|
SZÍVÓCSONK (szívócső)
|
|
»
|
|
SZELEPEK SZELEPRUGÓK SZELEPTÁNYÉROK
|
|
»
|
|
SZELEPSZÁR SZIMERING
|
|
»
|
|
SZENZOROK (MAP, EGT, IAT, nyomás, hőmérséklet stb.)
|
|
»
|
|
SZERSZÁMOK, SEGÉDANYAGOK, KELLÉKEK
|
|
»
|
|
SZILENTEK
|
|
»
|
|
TERMOSZTÁT
|
|
»
|
|
TORONYMEREVÍTŐK
|
|
»
|
|
TURBÓ NYOMÁS MÉRŐ ÓRÁK
|
|
»
|
|
TURBO ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
TURBO FELÚJÍTÓKÉSZLET (turbó javítókészlet)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ BORG WARNER (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ GARRETT (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXPEEDINGRODS (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO FELTÖLTŐ MAXXBOOST (turbó, turbófeltöltő)
|
|
»
|
|
TURBO HŐVÉDŐ BORÍTÁS (turbó kabát)
|
|
»
|
|
TURBO KÖZÉPRÉSZ
|
|
»
|
|
TURBO TÖMÍTÉSEK (turbina tömítések)
|
|
»
|
|
TURBO TURBINAHÁZ RÖGZÍTŐ TŐCSAVAROK CSAVAROK CSAVAR SZETTEK
|
|
»
|
|
TURBO-GUARD (turbó védő háló, védő rács)
|
|
»
|
|
V-BAND BILINCS (V-profilú bilics)
|
|
»
|
|
VAKDUGÓK
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSÖVEK (vákuum szilikonok)
|
|
»
|
|
VÁKUUM CSŐ ELOSZTÓK TOLDÓK
|
|
»
|
|
VÁLTÓGOMBOK
|
|
»
|
|
VÍZ-METANOL BEFECSKENDEZŐ
|
|
»
|
|
VÍZCSÖVEK, FŰTÉSCSÖVEK (víz és fűtés szilikon gumi csövek)
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ BILINCSEK
|
|
»
|
|
VÍZCSŐ FŰTÉSCSŐ LEZÁRÓ SZILIKON GUMI KUPAK
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK ADAPTER HŰTŐCSŐBE
|
|
»
|
|
VÍZHŐFOK MÉRŐ ÓRA
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOR SAPKÁK (hűtő kupkakok)
|
|
»
|
|
VÍZHŰTŐ RADIÁTOROK
|
|
»
|
|
VENTILÁTOROK (vízhűtő ventilátorok, olajhűtő ventilátorok, hűtőventilátorok)
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰ TENGELYEK
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰSZÍJ
|
|
»
|
|
VEZÉRMŰTENGELY CSAPÁGY
|
|
»
|
|
VILLAMOS HÁLOZATI ELEMEK
|
|
»
|
|
VONÓSZEM
|
|
»
|
|
WASTEGATE ALKATRÉSZEK
|
|
»
|
|
WASTEGATE-EK
|
|
|
|
Gyári és utángyártott alkatrészek
|
|
Használt, bontott alkatrészek
|
|
Használt utcai és versenyautók
|
|
|
FŐOLDAL
>> GYÚJTÁS TRAFÓK
|
|
AEM CDI Long Pencil coil 4db-os trafó szett
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
AEM CDI Long Pencil coil 4db-os trafó szett
Az AEM egy megfizethető árú univerzális hengerenkénti, úgynevezett coil-on-plug trafó szettet tett elérhetővé, amivel erős, stabilan működő gyújtás rendszert tudsz építeni komolyan tuningolt motorokhoz. Ajánljuk osztófedeles gyújtás átépítésére, illetve az AEM saját CDI erősítőjével együtt használva extrém magas turbónyomáson üzemelő motorok építéséhez is. Ez a szett 4db trafóból áll. A trafókból kétfále méretű rendelhető. Ez a nagyobbik, a Long pencil változat. A trafó teljes magassága 170mm.
Ugyanezen az áron rendelhető a kisebb, 145mm teljes magasságú trafókból álló szett. Az AEM trafókból vásárolható darabra is, és szettben is 4, illetve 8db trafó egy csomagban!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi R8 piros hosszú nagy gyújtás trafó NGK U5014 (1JZ 2JZ tuning trafó)
15.190
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Audi / Skoda / Seat / Volkswagen trafó
R8 piros hosszú változat
NGK Audi VW trafó. Piros, hosszú változat eredetileg R8-ból.
Ezeket a trafókat használjuk nagyon sok tuning motorunkban. 2JZ motoron 1000lóerő felett is jól és megbízhatóan működnek!
Áruházunkban találsz elektromos csatlakozót sarukkal ehhez a trafóhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi R8 VW gyújtás trafó 4 pólusú csatlakozó szett
1.890
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Audi / Skoda / Seat / Volkswagen trafó csatlakozó
Gyári eredeti VW csatlakozó szett 4 pólusú hengerenkénti trafókhoz.
A szett tartalma:
- műanyag csatlakozó ház 1db
- törés gátló gumi 1db
- saru 4db
- törés gátló a vezetékek végére 4db
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi Volkswagen Skoda Seat 1.8T közepes méretű trafó
13.990
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Audi / Skoda / Seat / Volkswagen trafó
1.8T közepes méretű fekete változat
06A905115 cikkszámú gyári Audi trafók helyére
Hela Audi VW trafó. fekete, közepesen hosszú változat eredetileg 1.8T-ből.
Ezeket a trafókat használjuk nagyon sok tuning motorunkban. 2JZ motoron 1000lóerő felett is jól és megbízhatóan működnek!
Áruházunkban találsz elektromos csatlakozót sarukkal ehhez a trafóhoz!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Audi VW FSI TFSI rövid trafó (Toyota 1JZ 2JZ-hez ajánlott)
10.490
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Supra MK4 MK3 2JZ-GTE 1JZ-GTE motorokhoz ajánlott Audi VW TFSI rövid trafó
Nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy a Supra motorokban gyakran használunk Audi trafókat. Ezt azért tesszük, mert ezek a trafók nagyon olcsók, erősek és megbízhatóak. A legjobb és leghatékonyabb gyújtást ezekkel tudjuk építeni. Fontos tudnivaló, hogy a Supra gyárilag passzív, tehát végfokozat nélküli gyújtás trafókkal van szerelve, ez a trafó viszont aktív, tehát beépített végfokozattal rendelkezik! Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy másfajta gyújtás vezérlésre, magyarul írható elektronikára lesz szükséged ahhoz, hogy a gyújtásodat ezekre a trafókra tudd lecserélni!
Ez a változat a rövid, alacsony kivitel. Teljesítményében és élettartamában nálunk semmi különbség nem jelentkezetett a piros R8 trafókhoz képest. A rövid kialakítás legnagyobb előnye, hogy a JZ motorokban a gyújtás trafók feletti műanyag borítást vissza tudod tenni a helyére, ha ezeket rövid trafókat használod.
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Mitsubishi Lancer EVO 4 5 6 7 8 9 Superspark gyújtás trafó szett
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Superspark gyújtás trafó szett Mitsubishi EVO 4-9 turbó motorokhoz
A gyári ikertrafók helyére egy az egyben beépíthető, a gyárinál 10%-kal erősebb szikrát adó gyújtás trafó szett. A készlet 2db ikertrafóból és 2db gyújtáskábelből áll. Verseny célra használt, vagy magas töltőnyomáson üzemelő EVO-khoz erősen ajánlott alkatrész! Ha gyengélkedik a gyári trafód, vagy csak elöregedés miatt cseréled, akkor ez a legjobb választás!
- erősebb szikrát adnak, mint a gyári trafók (10%-kal nagyobb szikraenergia)
- az ára kedvezőbb, mint a gyári trafóké
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 200SX CA18DET Superspark gyújtás trafó szett
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Superspark gyújtás trafó szett Nissan 200SX CA18DET motorokhoz
Gyakori probléma, hogy magas turbónyomáson a gyújtás kihagy, a motor nem működik megfelelően. Ilyen esetekben érdemes a trafókra gyanakodni! A Superspark gyújtás trafóknak két nagy előnyük van:
- erősebb szikrát adnak, mint a gyári trafók (10%-kal nagyobb szikraenergia)
- az ára kedvezőbb, mint a gyári trafóké
Az ár egy komplett szett, azaz 4db trafóra egyben vonatkozik!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 200SX S13 CA18DET gyújtás trafó szett RMS
59.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
RMS gyújtás trafó szett Nissan 200SX CA18DET motorokhoz
Gyakori probléma, hogy magas turbónyomáson a gyújtás kihagy, a motor nem működik megfelelően. Ilyen esetekben érdemes a trafókra gyanakodni!
Cseréld le az elhasználódott, 20 évesnél is öregebb trafóidat egy új szettre!
Az RMS gyújtás trafóknak két nagy előnyük van:
- erősebb szikrát adnak, mint a gyári trafók (10%-kal nagyobb szikraenergia)
- az ára kedvezőbb, mint a gyári trafóké
Az ár egy komplett szett, azaz 4db trafóra egyben vonatkozik!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan 200SX S13 S14 S15 SR20DET gyújtás trafó szett RMS
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
RMS gyújtás trafó szett Nissan 200SX SR20DET motorokhoz
Gyakori probléma, hogy magas turbónyomáson a gyújtás kihagy, a motor nem működik megfelelően. Ilyen esetekben érdemes a trafókra gyanakodni!
Cseréld le az elhasználódott, 20 évesnél is öregebb trafóidat egy új szettre!
Az RMS gyújtás trafóknak két nagy előnyük van:
- erősebb szikrát adnak, mint a gyári trafók (10%-kal nagyobb szikraenergia)
- az ára kedvezőbb, mint a gyári trafóké
Az ár egy komplett szett, azaz 4db trafóra egyben vonatkozik!
Ajánljuk minden Nissan 200SX és Silvia modellbe, amiben SR20DET motor dolgozik!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan Skyline R32 R33 gyújtástrafó kábel szett (csatlakozókkal)
29.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Nissan bontott gyári trafó csatlakozó szett
A Skyline motorok kényes pontja a gyújtástrafó. A használt, bontott motorok szinte mindegyikén el vannak használódva ezek az alkatrészek. Gyakori probléma, hogy magas turbónyomáson a gyújtás kihagy, a motor nem működik megfelelően. Ilyen esetekben érdemes a trafókra gyanakodni!
Az utólagosan beépíthető trafók nagy része (pl. a Superspark is) a gyáritól eltérő csatlakozásúak. A korai szériás R33-asokban más lábkiosztású, és más működési elvű trafókat szereltek. Ha szeretnél ezekbe a korai modellekbe új trafósort, akkor vásárolnod kell csatlakozókat is, melyre egyelőre csak a nagyon nehezen beszerezhető, és viszonylag borsos árú bontott gyári, Spec2-es csatlakozók felelnek meg. Az ár egy teljes kábelkorbácsra vonatkozik, melyen rajta van mind a 6 trafó csatlakozó. Ezeken a kábeleken szinte minden esetben vannak apróbb sérülések, mivel a szürke műanyag elemek nagyon gyenge anyagból készültek gyárilag. Ezek a sérülések, apróbb törések nem befolyásolják a kábel használhatóságát, csak esztétikai jellegű a probléma velük. Sérülésmentes bontott, vagy új csatlakozóra sajnos jelenleg nincs forrásunk.
A legkönnyebben úgy tudod észrevenni a csatlakozók közti különbséget, ha belenézel a trafó csatlakozásába. A Spec1-es csatlakozónak teljesen a szimmetrikus középpontjában van a 3db érintkezője, a Spec2-es csatlakozóé pedig egy picit feljebb, a csatlakozó felső széle felé eltolva.
Fontos!
A Nissan RB motorokba 3 féle trafót szereltek, melyek nem csereszabatosak egymással! Mindig kérj segítséget tőlünk vásárlás előtt, hogy az autódnak megfelelő trafót tudjuk adni, különben nagyon sok plusz munkádba és pénzedbe fog kerülni, hogy a nem típus azonos trafókat beépítsd a motorodba!
Ajánlott típusok:
- Nissan Skyline R32 GTR és GTS-T
- Nissan Skyline R33 GTS-T !!! csak a SERIES 1 változatok, azaz külön gyújtásmodulos motorokhoz
- Nissan Skyline R33 GTR
Akár teljesen gyári, tuningmentes Skyline-ba is ajánljuk, de a legkomolyabb, 1000 lóerős motorokban is megállják a helyüket!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Nissan Skyline SSCP-RB1 R32 R33 Superspark gyújtás trafó szett
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Superspark gyújtás trafó szett Nissan RB motorokhoz
A Skyline motorok kényes pontja a gyújtástrafó. A használt, bontott motorok szinte mindegyikén el vannak használódva ezek az alkatrészek. Gyakori probléma, hogy magas turbónyomáson a gyújtás kihagy, a motor nem működik megfelelően. Ilyen esetekben érdemes a trafókra gyanakodni! A Superspark gyújtás trafóknak két nagy előnyük van:
- erősebb szikrát adnak, mint a gyári trafók (10%-kal nagyobb szikraenergia)
- az ára kedvezőbb, mint a gyári trafóké
Fontos!
A Nissan RB motorokba 3 féle trafót szereltek, melyek nem csereszabatosak egymással! Mindig kérj segítséget tőlünk vásárlás előtt, hogy az autódnak megfelelő trafót tudjuk adni, különben nagyon sok plusz munkádba és pénzedbe fog kerülni, hogy a nem típus azonos trafókat beépítsd a motorodba!
Vásárlói visszajelzés a termékkel kapcsolatban, hogy a gyári trafó csatlakozók a korai R33 GTS modelleknél nem passzolnak ehhez a trafóhoz, ráadásul a csati lábkiosztása is különbözik! Sajnos egyelőre csak használt, bontott trafó csatlakozót tudunk mi is beszerezni, de a kábelek lábkiosztása meglévő csatlakozó esetén már nem probléma.
Ajánlott típusok:
- Nissan Skyline R32 GTR és GTS-T
- Nissan Skyline R33 GTS-T !!! csak a SERIES 1 változatok, azaz külön gyújtásmodulos motorokhoz
- Nissan Skyline R33 GTR
Akár teljesen gyári, tuningmentes Skyline-ba is ajánljuk, de a legkomolyabb, 1000 lóerős motorokban is megállják a helyüket!
Az ár egy komplett szett, azaz 6db trafóra egyben vonatkozik!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 2JZ-GTE 1JZ-GTE Superspark gyújtás trafó csatlakozó szett
14.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Superspark gyújtás trafó csatlakozó szett Toyota JZ gyújtás trafókhoz
A Supra motorok kényes pontja a gyújtástrafó. A használt, bontott motorok szinte mindegyikén el vannak használódva ezek az alkatrészek. Gyakori probléma, hogy magas turbónyomáson a gyújtás kihagy, a motor nem működik megfelelően. Ilyen esetekben érdemes a trafókra gyanakodni!
Ezek a csatlakozók használhatóak a gyári Denso, és az utángyártott Superspark trafókhoz is!
Akár teljesen gyári, tuningmentes Suprába is ajánljuk, de a legkomolyabb, 1000 lóerős motorokban is megállják a helyüket!
Az ár egy komplett szett, azaz 6db csatlakozóra egyben vonatkozik!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra 2JZ-GTE 1JZ-GTE Superspark gyújtás trafó szett
171.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Superspark gyújtás trafó szett Toyota JZ turbó motorokhoz
A Supra motorok kényes pontja a gyújtástrafó. A használt, bontott motorok szinte mindegyikén el vannak használódva ezek az alkatrészek. Gyakori probléma, hogy magas turbónyomáson a gyújtás kihagy, a motor nem működik megfelelően. Ilyen esetekben érdemes a trafókra gyanakodni! A Superspark gyújtás trafóknak két nagy előnyük van:
- erősebb szikrát adnak, mint a gyári Denso trafók (10%-kal nagyobb szikraenergia)
- az ára kedvezőbb, mint a gyári trafóké
Akár teljesen gyári, tuningmentes Suprába is ajánljuk, de a legkomolyabb, 1000 lóerős motorokban is megállják a helyüket!
Az ár egy komplett szett, azaz 6db trafóra egyben vonatkozik!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK3 7M-GE gyújtás trafó NGK U1126
27.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota Supra MK3 7M-GE gyújtás trafó
NGK U1126
Gyári minőségű gyújtás trafó Toyota Supra 7M-GE szívó motorokhoz.
A gyári alkatrész cikkszáma, melyet helyettesít: 90919-02154
Fontos!
A szívó és a turbós Supra gyújtás rendszere jelentősen eltér! Ez az alkatrész csak a szívó 7M-GE motoros változatokba építhető be!
Csak szakember építheti be!
Ajánlott minden 7M-GE kódú Toyota Supra motorhoz!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 2JZ-GTE VVTi és Lexus IS-300 GS-300 SC-300 2JZ-GE VVTi 1998+ gyújtás trafó szett Superspark
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
Superspark gyújtás trafó szett Toyota 2JZ VVTi motorokhoz
A gyári ikertrafók helyére egy az egyben beépíthető, a gyárinál 10%-kal erősebb szikrát adó gyújtás trafó szett. A készlet 3db ikertrafóból áll. Ajánljuk gyári és tuningolt motorokhoz egyaránt. Utcai és verseny felhasználásra is alkalmasak. Feltöltött motorokban körülbelül 500 lóerőig tudják ellátni a feladatukat.
- erősebb szikrát adnak, mint a gyári trafók (10%-kal nagyobb szikraenergia)
- az ára kedvezőbb, mint a gyári trafóké
Fontos! A trafó szett csak a VVTi, azaz 1998 után gyártott Supra és IS/GS/SC-300 Lexusokba építhető be!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 MK3 2JZ-GTE 1JZ-GTE gyári Toyota Denso gyújtás trafó szett
239.900
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Gyári, új Denso gyújtás trafó szett Toyota JZ turbó motorokhoz
A Supra motorok kényes pontja a gyújtástrafó. A használt, bontott motorok szinte mindegyikén el vannak használódva ezek az alkatrészek. Gyakori probléma, hogy magas turbónyomáson a gyújtás kihagy, a motor nem működik megfelelően. Ilyen esetekben érdemes a trafókra gyanakodni!
Ez a trafó szett teljesen megegyezik a gyári Toyota trafókkal. Nema Toyotaátáól, hanem a beszállító Densotól szerezzük be, hogy még jobb áron tudjuk kínálni!
Akár teljesen gyári, tuningmentes Suprába is ajánljuk, de a legkomolyabb, 1000 lóerős motorokban is megállják a helyüket!
Az ár egy komplett szett, azaz 6db trafóra egyben vonatkozik!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 MK3 2JZ-GTE 1JZ-GTE RMS gyújtás trafó szett
ÁR NÉLKÜL
Megrendelésre
|
|
RMS gyújtás trafó szett Toyota JZ turbó motorokhoz
A Supra motorok kényes pontja a gyújtástrafó. A használt, bontott motorok szinte mindegyikén el vannak használódva ezek az alkatrészek. Gyakori probléma, hogy magas turbónyomáson a gyújtás kihagy, a motor nem működik megfelelően. Ilyen esetekben érdemes a trafókra gyanakodni! Az RMS gyújtás trafóknak két nagy előnyük van:
- erősebb szikrát adnak, mint a gyári Denso trafók (10%-kal nagyobb szikraenergia)
- az ára kedvezőbb, mint a Superspark vagy a gyári trafóké
Akár teljesen gyári, tuningmentes Suprába is ajánljuk, de a legkomolyabb, 1000 lóerős motorokban is megállják a helyüket!
Az ár egy komplett szett, azaz 6db trafóra egyben vonatkozik!
Csak szakember építheti be!
Garancia csak igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
Toyota Supra MK4 MK3 Soarer gyújtás trafó csatlakozó 7M-GTE 1JZ-GTE és 2JZ-GTE motorokhoz
2.490
Ft
Raktárról azonnal
|
|
Toyota utángyártott gyújtás trafó csatlakozó
Jó minőségű utángyártott trafó csatlakozó Toyota gyári és utángyártott trafókhoz. A csatlakozóhoz nem jár érintkező! A gyári érintkezőkkel használható. Sérült csatlakozóból ki kell húzni a gyári pineket, és már cserélheted is újra a törött, repedt trafó csatidat!
Az ár 1db, azaz egy darab csatlakozóra értendő!
A trafó csati a következő típusokhoz használható:
- Toyota Supra MK3 turbo gyári ikertrafó csatlakozó
- Toyota Supra MK4 turbo gyári hengerenkénti trafó csatlakozó
- Toyota Soarer 1JZ-GTE gyári hengerenkénti trafó csatlakozó
- sok sok utángyártott trafó pl. Valeo, Superspark és szinte minden típus, amit Toyota motorokba tuning céllal használni szoktak!
Csak szakember építheti be!
Garancia kizárólag igazoltan szakszerű beépítés esetén!
|
|
|
|
Főoldal
|
Szolgáltatások
|
Referencia
|
Kérdések és válaszok
|
Vásárlási feltételek
|
Kapcsolat
|
Audi, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Seat, Skoda, Subaru, Suzuki, Toyota, VolksWagen
Lefújószelep talp, Szilikoncső, Kovácsolt dugattyú, Turbó alkatrészek, Turbo, Turbó kitek, Tuning alkatrész, Lefújószelep, Intercooler
|
© www.tuningaruhaz.hu, minden jog fenntartva
|
|
|
|
|